základní skupiny - skupina F
06.11.2008 20:45 CET
0 : 1
(0:1)

Slavia jde proti Aston Ville za vítězstvím

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Slavia Praha - pravděpodobná sestava:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid, M. Jarolím, Tavares, Švento - Šmicer, Necid.

Aston Villa - pravděpodobná sestava:
Friedel - L. Young, Cuellar, Laursen, Davies - Milner, Sidwell, Barry, A. Young - Agbonlahor, Carew.

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Slavia Praha - poslední zápasy

02.11.2008
Slavia Praha
2:1
1. FC Brno
Gambrinus liga
 12. kolo
27.10.2008
Ml. Boleslav
0:0
Slavia Praha
Gambrinus liga
 11. kolo
22.10.2008
Sez. Ústí
0:4
Slavia Praha
Pohár ČMFS
4.k
19.10.2008
Slavia Praha
5:0
SK Kladno
Gambrinus liga
 10. kolo
06.10.2008
Sparta Praha
1:4
Slavia Praha
Gambrinus liga
 9. kolo
02.10.2008
FC Vaslui
1:1
Slavia Praha
Pohár UEFA
1.k 2.z
02.10.2008
FC Vaslui
1:1
Slavia Praha
1.k 2.z
18.09.2008
Slavia Praha
0:0
FC Vaslui
1.k 1.z
21.02.2008
Tottenham Hotspur
1:1
Slavia Praha
16F 2.z
14.02.2008
Slavia Praha
1:2
Tottenham Hotspur
16F 1.z
28.09.2006
Tottenham Hotspur
1:0
Slavia Praha
1.k 2.z
14.09.2006
Slavia Praha
0:1
Tottenham Hotspur
1.k 1.z

Aston Villa - poslední zápasy

03.11.2008
Newcastle
2:0
Aston Villa
Premier League
 11. kolo
29.10.2008
Aston Villa
3:2
Blackburn
Premier League
 10. kolo
26.10.2008
Wigan Athletic
0:4
Aston Villa
Premier League
 9. kolo
23.10.2008
Aston Villa
2:1
AFC Ajax
Pohár UEFA
Sk F
18.10.2008
Aston Villa
0:0
Portsmouth FC
Premier League
 8. kolo
05.10.2008
Chelsea FC
2:0
Aston Villa
Premier League
 7. kolo
23.10.2008
Aston Villa
2:1
AFC Ajax
Sk F
02.10.2008
Aston Villa
1:1
Litex Loveč
1.k 2.z
18.09.2008
Litex Loveč
1:3
Aston Villa
1.k 1.z
28.08.2008
Aston Villa
1:1
FH Hafnarfjördur
2.př 2.z
14.08.2008
FH Hafnarfjördur
1:4
Aston Villa
2.př 1.z
27.09.2001
Varteks Varaždin
0:1
Aston Villa
1.k 2.z

Pohár UEFA - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Hamburger SV (GER)
1
1
0
0
2 : 1
3
Aston Villa (ENG)
1
1
0
0
2 : 1
3
3
Slavia Praha (CZE)
0
0
0
0
0 : 0
0
4
AFC Ajax (NED)
1
0
0
1
1 : 2
0
MŠK Žilina (SVK)
1
0
0
1
1 : 2
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Aston Villa (ENG)
1
1
0
0
2 : 1
3
2
Hamburger SV (GER)
0
0
0
0
0 : 0
0
AFC Ajax (NED)
0
0
0
0
0 : 0
0
Slavia Praha (CZE)
0
0
0
0
0 : 0
0
5
MŠK Žilina (SVK)
1
0
0
1
1 : 2
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Hamburger SV (GER)
1
1
0
0
2 : 1
3
2
Slavia Praha (CZE)
0
0
0
0
0 : 0
0
Aston Villa (ENG)
0
0
0
0
0 : 0
0
MŠK Žilina (SVK)
0
0
0
0
0 : 0
0
5
AFC Ajax (NED)
1
0
0
1
1 : 2
0

Komentáře (188)

Přidat komentář
smazaný uživatel

0:0

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia vyhraje 2:0, v Edenu je nezastavitelná!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Nevim čemu se tlemíš. Zas taková utopie to neni. Nemužeš být proti, když řeknu, že Aston Villa letos je celkem nevyzpytatelná, venku neni ani zdaleka tak silná jako doma a na "papírově lepšího" se v Evropě nehraje, a už vůbec ne v Poháru UEFA. Vyhra 2:0 jako taková, že Villans nedají gol a dva inkasují je celkem dost nereálná, ale vítězství o gól mi jako pravděpodobná varianta vcelku přijde.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Ty bláho, aby vy ste mě neuargumentovali.

Reagovat
smazaný uživatel

nesmal sem se temu vysledku - to bych byl jedine rad ! ale smal sem se temu ze slavia je v edenu nezastavitelna! musis priznat ze za nejtezsiho soupere ktereho ste porazili ste tam meli asi brno takze bych to tak nepredcenoval!!

Reagovat
smazaný uživatel

prosil bych sundat ruzove bryle...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co si popil vela vinei...1:3...ved Fergie hovoril,ze Villans su jedinym timom, ktory moze sa tuto sezonu etablovat medzi big four..jednoznacna dvojecka,Slavia nema narok..

Reagovat
Tomanatura

Hmmm...

18.9.08 Litex Loveč - Aston Villa 1:3. Po prvním poločase 1:0. Následovaly 2(!!) červené karty Loveče, po kterých se Aston Ville povedlo vyhrát.

Střely 9:6

Rohy 3:1

Tak si myslím, že Aston Villa opravdu mimo Anglii není nejsilnější.

Reagovat
smazaný uživatel

hm..to je pravda,ale vyhrali....ved aj Zilina vyhrala v Levski,a myslim,ze to uz je o trosku vyssi level ako Litex...cize ten litex nebude az taky super bomba extra special...ved sa zajtra uvidi....moj tip 1:3...

Reagovat
fantomas

Proč asi zminoval ty karty, neviš, člověče?

Reagovat
smazaný uživatel

aby si sa naucil pocitat za pomoci prstov

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

hm...to je pravda,ale doma je doma....na Balkane je domace prostredie ako hrac navyse...otazka..kedy boli vyluceni ti hraci,a kedy dala A.Villa tie goly...a dalsia,preco ich rozhodca vylucil..asi preto,ze Villans mali uzemnu prevahu,alebo faulovali v jasnej golovej sanci,ale neviem preco..pochybujem,za to bolo za hrube nesportove spravanie,a nie za fauly..a fauly vyplyvaju z natlakovej hra supera..takze tos k tomu

Reagovat
fantomas

18.9.08 Litex Loveč - Aston Villa 1:3. Po prvním poločase 1:0. Následovaly 2(!!) červené karty Loveče, po kterých se Aston Ville povedlo vyhrát.

Přečti si to ještě jednou a budeš vědět, kdy přišly.

Reagovat
smazaný uživatel

pytal som sa na minuty druheho polcasu,kedy sa udialo vsetko podstatne...vies co,nejdem tu uz s tebou o tom polemizot...Slavka zajtra prehra, aj napriek tomu,za je momentalne v laufe..jej hraci budu hrat s prilisnym respektom,a porazia sa z casti sami..a este,mily uzivateli,povedz mi,na ktorom poste ma Slavka lepsieho hraca ako Villans..daj jeden(dufam,ze nemyslis, ze Necid je lepsi ako Agbonlahor,aj ked mu vsetka cest,druhy Fenin, obrtalent,ktory uz presiahol uroven GL)....je to len ntazka finalneho skore...maj sa,Fanto,idem sa opat ucit

Reagovat
fantomas

A na jakém postu má Famagusta stejně dobrého hráče jako Inter, věštče?

Reagovat
smazaný uživatel

tom trenerskom...ale Famagustu so Slaviou tazko porovnavat..ich legionari su omnoho kvalitnejsi ...aj to je pravda,ale cyprus preziva svoj futbalovy zazrak...stavim sa o hocco,ze buduci rocnik sa famagusta do hlavnej fazy LM nekvalifikiuje....a ty si pamatas na Artmediu pred 4 rokmi..kto by povedal, ze vyprasia Drakov na ich vlastnom travniku,hm....a inak,Anorthosis sa prakticky doma cely zapas len branil,a mozu podakovat len Burdissovi za jeho "fantasticky" vykon...ale n a druhej strane rozdrvili doma Olympiakos aj Panathinaikos....no neviem...ale pridu mi ujete taketo prirovnania-ved kazdy super,kazdy zapas je iny, a nie kazdy den je sobota a kvitnu ruze:))

Reagovat
fantomas

No, tak...odhadnout výsledek nelze u žádného zápasu. A i kdyby to měla Slavia uplichtit jen tak tak, vyhrát uplně divně, tak furt budou body a ne tvá jistá porážka.

Reagovat
Tomanatura

Nemusíš se ptát na minuty, spíš se zeptej na rozhodčího. Aston Villa si tehdá neměla odvézt absolutně nic.

Reagovat
smazaný uživatel

OK, tak sa teda pytam

Reagovat
Tomanatura

Hnus a bezradnost ze strany Aston Villy, hnus ze strany rozhodčího.

Reagovat
fantomas

Ani Ferguson neni vševědoucí...navíc kdy to prosim tě řekl? Ne nahodou před sezonou? Jinak takový lidi bez názoru, co poukazujou na myšlenky jiných, my sou opravdu k smíchu.

Reagovat
smazaný uživatel

no jo,tak ty si vacsi odbornik ako Fergie, ...hovoril to po 10. kole, cize pred zapasom Villans v St.Patricks Parku..a to je nazor viacerych odbornikov, a aj moj...hadam si nemyslis, ze tottenham, alebo ManC budu pred nimi...ved Villa ma mlady perspektivny kader, len by sa mali posilnit v strede obrany,ten Cuellar je maslovy....ale chyba im Petrov,a to bude citelna strata...navic Reo-Cocker je uplne s formy, Ashley Young sa viac hada s rozhodcami ako venuje hre...ale po prehre si budu chciet napravit chut...a suhlasim,Villans su vonku ani nie polovicny...

Reagovat
smazaný uživatel

oprava: z formy..a St.James Park

Reagovat
smazaný uživatel

NO vidim to na plichtu..0:0 nebo 1:1 , ale přál bych to moc moc slávii, má ted celkem formu a aston villa neni nejak velký klub...sice hraje PL , ale nějaké výkony teda moc nepředvádí a když tam hrál baroš, tak to je fakt hodně malá uroven, to byla velká potupa...

SLAVIE VYHRAJE...doufám

Reagovat
smazaný uživatel

teda...koukám že aston vila má taky formu..no tak na výhru nevim nevim..:D

Reagovat
Tomanatura

Není velký klub, když tam hrál Baroš? Padej blbče!

Reagovat
smazaný uživatel

chces rict ze baros je hvezda?

Reagovat
Tomanatura

Chceš říct, že můžeš soudit tým podle toho, kdo tam hrál???

Reagovat
smazaný uživatel

To je rozdiel dvoch tried,bracho..Ze Aston Villa neni nejak velky klub..Ty jses ale vul

Reagovat
smazaný uživatel

2:1 pro Slavii

Reagovat
smazaný uživatel

No aby to nebyla zase sedmička

Reagovat
smazaný uživatel

7:0 ale pro slavku

Reagovat
Paddy

Lidi neřešteto to.Prostě to Slavii všichni přejme, bylo by to dobře jak pro ni, tak pro český fotbal.Tak do toho Slavie!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Teda ten Jarolím je, ale velikánským optimistou

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak ..a pritom sam ma tvrcku...ved nemoze povedat-"myslim,ze nemame sanci"..

Reagovat
smazaný uživatel

2:4

Reagovat
smazaný uživatel

Zatim postupujem

Reagovat
smazaný uživatel

slavie nema sanci

Reagovat
smazaný uživatel

Kouzlo osvětleného Edenu zapůsobí a Slávka vyhraje.

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že Slavia zaboduje. Ovšem za případnou prohru - pokud to nebude vyloženě ostuda - se zlobit nebudu, Aston Villa je přece jen velký klub a favorit. Takže na body se těším, na smutek jsem připraven a naštvaný snad nebudu.

Reagovat
smazaný uživatel

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Snad všichni ti co píšou,že Slávka nemá šanci sklapnou pusy

Reagovat
smazaný uživatel

Dík, šance je vždycky, i když teď není zrovna velká. Je spousta věcí, které hrají do karet Slavii - hraje doma, většinou v pohodě, Villa hrála docela náročnej zápas až v pondělí, venku je o poznání slabší, Slavii by mohla podcenit. Ale znovu opakuji: bude to stačit? Doufám, že ano. Jen se nesmíme spoléhat jen na náš typickej styl bago do branky, je potřeba hrát trochu jednodušeji, tvrději, hlavně se nepřiposrat ze soupeře.

Reagovat
stas87

slavka ma sebavedomie podlozene vykonmi a vysledkami a je vzdy sympaticke od jarolima ze chce vyhrat nie sa schovavat za fraze a ked sa to nepovede tak si na nnom neprajnici smlsnu

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia je s tím tvrzením: jdeme za vítězstvím!směšná nikam tonedotáhnou

Reagovat
stas87

smiesny si ty vidis snad nekde ze slavia tvrdi ze isto vyhraju?len si veri a to je spravne

Reagovat
smazaný uživatel

Od tý doby, co Sparta nevede ligu, tě nějak nebylo vidět. Teď je reálná naděje, že by Slavii někdo mohl porazit, tak jsi se přišel vyblít na slávistickej trávník, co?

Reagovat
smazaný uživatel

1:2, ale stát se může teoreticky cokoliv

Reagovat
smazaný uživatel

Když nedají doma gól Vaslui,myslíš že mají vůbec na to dát gól Aston Ville?která v Premier League šlape asi těžko

Reagovat
fantomas

Jojo, myslim, že ten ručnik mohou do ringu hodit hnedka.

Reagovat
smazaný uživatel

Zato Sparta dala doma tři góly Dinamu.

Reagovat
smazaný uživatel

1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Nj co by jste čekaly bratříčci slováci nemají žádny team v UEFE takže na jejich komatáře bych moc nereagoval... žádná křeč Mohla by Villu porazit ... 10 snad výde x)

Reagovat
smazaný uživatel

jooooj, ty si ale futbalovy vseznalec...a Zilina je co??...kto vyprasil Libercu kozuch doma aj vonku...a kto si myslis ze je so Slavkou vsetko v skupine..

Reagovat
smazaný uživatel

2:1 je vyprášil kožich ????

Reagovat
smazaný uživatel

jaj prepáč no ale stejně je to jedno ... Slavie má daleko větší šanci na postup než Žilina ktera nepostoupí

Reagovat
smazaný uživatel

Neříkej hop...

Reagovat
stas87

mame tu proroka aby si svych slov nelutoval ja sa pojdem pozret do ziliny a minuly rok mala slavia vela stastie na to nezabudaj

Reagovat
smazaný uživatel

koho myslis tym prorokom??

Reagovat
smazaný uživatel

To bych teda ani zdaleka neřekl ty šance sou stejný ale pokud bude slávie hrát jako před skupinou tak favorizuju Žilinu pokud budou hrát jako v lize tak máš pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Friedel je dira 2:1 vyhrajem

Reagovat
smazaný uživatel

taktak 2:1

Reagovat
Xavi

A sakra! Děcka z PL zase řádí.

Tip 3:0, už se těším na nový stadión, ještě jsem tam nebyl, tak ať je se naco dívat. Slávie dotoho!

Reagovat
smazaný uživatel

0:2 slávka to projede

Reagovat
smazaný uživatel

bod bude uspechem pro slavii

Reagovat
smazaný uživatel

A jeje jedou vyhrát to bude zase klepec

Reagovat
jhony16

0:4

Reagovat
smazaný uživatel

Kurňa tady to žije tolik zajímavých komentářů no mně typy poslední dobou nevycházejí, ale věřím Slavii, doufam, že neprohraje je to přece jenom jediný český zástupce v pohárové Evropě a celkem se ji teď daří, tak uvidíme *2:1*

Reagovat
smazaný uživatel

0-1 nebo 1-2 klasika ceskych klubu doma v poharech

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

moc se mi libi diskuze pred zapasy ceskych klubu v poharech - Kdyz se jedna zejmena o slavii (ale i vsechny ostatni) vsichni to preji ji i celemu ceskemu fotbalu, ale schvalne si prectete preview pred zapasy Sparty v poharech to kazdej vidi vsechno realne, ze neni sance na uspech a preje sparte jedine prohru - je mi vas vsech ubozaku co to takto delate lito

jinak moje prani je dnes jednoznacne aby slavie prohrala a vratila se zpet na zem, ale to se mi asi dnes bohuzel nesplni...

tip: 2:0

Reagovat
smazaný uživatel

jeste k tomu pridam ze Aston Villa neni tak veliky klub za jaky ho vsichni mate a i proto si myslim ze by ji mela Slavie porazit, zvlaste proto ze hraje doma (venku je villa, zejmena v evrope polovicni)

Reagovat
Tomanatura

To není pravda. A navíc, Aston Villa je opravdu velký klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě lidi Spartu nesnášej co je na tom jako divnýho ???

Já Spartu taky nesnášim proto jim přeju jen prohry,

ale českýmu fotbalu by úspěch prospěl ale od Sparty ho nechci !!

Reagovat
matZz

Aston Villa je můj klub č. 1 ale zase přeji úspoěch českýmu fotbalu, tak tipnu remízu 2:2

Reagovat
smazaný uživatel

nevite nekdo link na tenhle zapas??diky moc

Reagovat
smazaný uživatel

hoj..hele bude to v TV?

Slavka musí,věřme jí..

Reagovat
smazaný uživatel

vidim to tak ze smica zazri proti tymu ktereho zna z PL takze da 2 goly,necid da zase po propracovane akci jeho psoluhracu 2 goly do prazdy,a na druhe strane zazari stridajici Agbonlahor ktery na hatrick ale i tak to na vyhru nebude stacit,na konci bude vila tlacit ale kapitan Brabec do v 91.minute pojisti slavce vyhru na konecnych 5:3

Reagovat
smazaný uživatel

tak toho playstationa už vypni

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíte jestli se dá slavia chytnout někde na sopcastu?

Reagovat
smazaný uživatel

hele a celkově,koukám,že většina tady z Vás si vůbec neuvědomuje,že Villa je pátá v jedný z nejtěžších lig světa,ta je schopná urvat vítězství i na United,tak co asi udělá na Slavii???I kdyby bylo osm hráčů ze základní sestavy fuč,tak se stejně semknou a vyhrajou,tak co?????

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

Něco vám tam spadlo

Reagovat
smazaný uživatel

tak byla to celkem velká náhoda, střela sidwella tečovaná vlastnim hráčem, celkem škoda zatim to bylo vyrovnaný, ovšem kdyby to tam zapadlo ashleymu byl by to gól kola

Reagovat
smazaný uživatel

0-1 super, doufám, že to bude aspon 0:5, at ty zmrdi sesivani bulí!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Že by aspon s Žilinou uděělali bod????????????????? Myslim samozdřejmě Slavii ne Villu............

Reagovat
smazaný uživatel

tak to né,já czech fotbal rád,ale ne ty chcípaky co udělaj titul po x letech,poprvý postoupí do champs leag a myslej si že ted snad vyhrajou všechno

Reagovat
Tomanatura

Ty asi ani ten předposlední titul nepamatuješ, že? Byl v roce 1996, pochybuju, že už jsi v té době byl na světě.

Reagovat
smazaný uživatel

to se hraje v anglii? slysim zpivat jen anglicany! fanousci slavie = zatim ostuda. nejvetsi trapas byl, jak v 16. minute musel zacat fandit hlasatel !!! slavistu je 18000 a nejdu vubec slyset!

Reagovat
Tomanatura

Ono to tam tak je vždy. I na Fiorentině to tak bylo

Reagovat
Tomanatura

Toto není možné 2. půlku je kde Aston Villa? V šatně?

Reagovat
smazaný uživatel

skoda ,skoda

Reagovat
smazaný uživatel

Kto hral na RB vo Ville ?

Reagovat
vodka

Cuellar

Reagovat
smazaný uživatel

,Dik

Reagovat
smazaný uživatel

tak co zdejsi odbornici???

Reagovat
Tomanatura

Coby, přesně to, co se čekalo. Výborný výkon.

Reagovat
smazaný uživatel

jejdamine zmlkni! kolik by prosimte dostala sparta?? co??? to se dalo cekat ze villa vyhraje a navic slavia nehrala spatne tak tu nevyskakuj blboune!!!

Reagovat
smazaný uživatel

no cekat se to rozhodne dalo, ale podle zdejsich sesivanych odborniku byl bod jisty na 200%,ja se totiz smeju tem predzapasovejm komentarum jinak uz jsem rikal ze druhej polocas byla slavie dobra,celkove si myslim ze spravedliva by byla remiza jenze takhle to bohuzel ve fotbale nechodi

Reagovat
smazaný uživatel

No čekáme na tvůj fundovaný komentář, jak by to Sparta dala, protože je nej, jen má smůlu, že jí soupeři nedarují vítězství zadarmo a tak nemůže hrát v pohárech....

Reagovat
smazaný uživatel

tak co Cerny dnes jak si z jeho vykonem spokojen?

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska to bylo dobrý, jde nahoru (ale k centrům ať ho nepouštěj, že to ve Slavii musí vždycky zahrávat ten nejslabší), ale M. Jarolím, to zase bylo. Ten tam chodil jak já po deseti pivech.

Reagovat
-Kopy-

Ty seš magor.

Reagovat
smazaný uživatel

Nahradnici si prijeli odkopat povinny vitezstvi..... tak nejak mi ten zapas prisel. Ve druhy puli toho mohla Slavie vyuzit, ale bohuzel Jinak tady bylo videt, to co tady porad rikam natesenejm fanouskum z uzasny hry Slavie. V nasi lize kraluje, ale na Evropu nas soucasnej fotbal bohuzel vubec nestaci ..... ve slavnym Edenu je v lize bez prohry. V poharech bez vitezstvi a bez vstrelenyho golu.

Doufam ale, ze Slavie neco uhraje pro koeficient a ze skupiny postoupi

Reagovat
smazaný uživatel

hra nebyla nejhorsi,sance byly taky,mozna chybelo trosku stesti ale kazdopadne se nemaji za co stydet.samozrejme myslim druhy polocas,ten prvni byl naprosto sileny.az na par vyjimek.

Reagovat
smazaný uživatel

no myslim ze dost stesti meli uz pri ty tycce,jako nechapu jak se to z takoveho uhlu a s takovou rotaci odrazilo ven z brany a nikoli dovnitr...ale jinak druhej polocas byl z jeji strany kvalitni,urcite diky Sventovi

Reagovat
smazaný uživatel

ten gol byl celkem laciny.ale o tom to dneska asi je.tymy ktere chteji pomyslet v evrope na uspechy bezpodminecne potrebuji promenovat i tzv. polosance.coz se proste bohuzel nedari. villa proste vyhrala diky tomu ze ten podelany mic dostala aspon jednou do brany.rozhodne to nebylo tim ze by slavii nejak herne prevysovala.

Reagovat
smazaný uživatel

presne,taky mi to tak prislo i kdyz kdyz to vezmes, tak takhle hraly anglicky tymy u nas vzdycky,takovy nemastny,neslany ale vzdycky vyhraly nebo alespon neprohraly viz Arsenal,Manchester a pod. na Sparte...a jednoznacne se potvrdilo na co slavie ma a je jen smutny ze tento tym suverene vede ligu kdyz v evrope da za 5 zapasu 1 gol...

Reagovat
Tomanatura

...což absolutně stačí na to, aby v lize suveréně přehrávala všechny.

Reagovat
smazaný uživatel

bohuzel,ale ono je to spis asi jen otazka casu kdy slavii nekdo srazi i v lize,srazi ji sebevedomi - o tom to totiz je

Reagovat
Tomanatura

Nepovídej. A kdo by to tak měl být? Baník? Boleslav? Nebo nedejbože Sparta?

Reagovat
smazaný uživatel

banik, mb, liberec !!!

Reagovat
Tomanatura

Liberec? Ten bude hrát na Edenu. A jak hrává venku? Vlastně všechny týmy hrají na Edenu. Takže nevím no...

Reagovat
smazaný uživatel

no prave to uz slavie nebume mit doma tak lehky

Reagovat
Tomanatura

Jo tááák. Takže kvůli prohře s Aston Villou už to půjde se Slavii z kopce.

Reagovat
smazaný uživatel

ale to vubec nerekl tak co valis???

Reagovat
smazaný uživatel

vsechny tu poucujes ale sam si vymislas nesmysly!!!

Reagovat
Tomanatura

1. Opravdu si nevymÍšlám.

2. To snad nemůžu odvodit něco, co z toho vychází? Zvlášť když to ivošek nepopřel, tak nevím, proč se do toho montuješ, když ani nepochopíš psaný text?

Reagovat
smazaný uživatel

jejda ty si tatrman vedete o 4 body a uz ste mistri? proc by jako nemohl uhrat liberec dobry vysledek? nechapu te.... nepamatujes jak loni slavia prosrala behem 3 kol 7 bodovy naskok?

Reagovat
Tomanatura

Myslíš, že někdo, co si takto málem posral loňskou sezonu, teďka něco podobného dopustí? Podívej se na toho Hamiltona, ten to taky nepustil ( )

Reagovat
smazaný uživatel

tak na jare to byly obe Viktorky trebas

Reagovat
Tomanatura

To bylo ale úplně jiné období. Jiná atmosféra, jiné rozpoložení týmu, všechno jiné

Reagovat
smazaný uživatel

co to kecas jeden usmudlanej gol a Slavie na Evropu nestaci?byl to vyrovnany zapas prosim te.

Reagovat
smazaný uživatel

V prvnim polocase mohla Villa pridat klidne dalsi dva.... ve druhym uz si souper naivne myslel (jak tomu napovidalo uz to, ze ani nepostavil do zapasu svoje opory), ze se utkani dovede k vitezstvi samo a slavie se pak dostala do hry a byla lepsi. Nic vic, nic min.

Cet si vubec ten muj prispevek poradne? Nikde sem nepsal, ze Villa Slavii nejak strasne prejela...

Reagovat
smazaný uživatel

"V nasi lize kraluje, ale na Evropu nas soucasnej fotbal bohuzel vubec nestaci" -tak nepis kraviny

Reagovat
smazaný uživatel

Co se ti nelibi na tvrzeni, ze ceskej fotbal (nejenom Slavie) v soucasnosti na Evropu nestaci? Jestli si myslis ze jo, tak zij ve sladky naivite..... v predkolech UEFY proti prumernejm souperum (jedine Banik mel pomerne silnyho soupere) zadny nase muzstvo ani jednou nevyhralo, Liga mistru je uz roky pro nase muzstva absolutne nedostizna atd.

...nevim co ti na tom prijde jako kravina

Reagovat
smazaný uživatel

no ale treba sparta byla hodne blizko obema postupum,to bych tak katastroficky nevidel,to byla spis i trocha smuly...

Reagovat
smazaný uživatel

Smuly? .... smulu melo Dinamo, ze jeho deravej brankar pustil Sparte tolik golu a strasne tim srazel svoje muzstvo. Jinak bylo Dinamo lepsi a postup si zaslouzilo (na tom zapase jsem byl).

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo to špatné. Nemůžeš reálně čekat, že Slavia bude válcovat Evropu, na to prostě nemá peníze, kolem kterejch se to všechno točí. Vem si třeba to, že z tohohle zápasu je výnos 25 mega a jsou to pro ni velký prachy, ale co to je třeba zrovna pro Villans? V rámci možností hraje Slavia momentálně dobře, druhej poločas měla dost šancí, ale prostě když je v ČR hvězdou nepotřebný hráč z Interu "B", tak co čekáš? Pak se tam stane to, že po krásný akci dostane na hranici vápna právě ta hvězda přihrávku, je úplně sám, ale na zpracování potřebuje dva dotyky, takže o možnost střelby přijde. To jsou prostě holá fakta. Buď se na to můžeš dívat absolutně s tím, že prostě ve Španělsku nebo Anglii najdeš x lepších týmů, nebo relativně - že v ČR předvádí aspoň někdo poměrně slušnej fotbal. Možná až najdeme ropu, tak se dostaneme výš.

Reagovat
smazaný uživatel

.... to je samozrejme pravda. Ale ty penize nemusi bejt vymluva. Jedna cast myslenky myho prispevku bylo to, ze nas fotbal, nase liga neni tam kde by treba byt mohla, nebo kde byla. Sparta dokazala hrat vyrovnany zapasy s Realem, Laziem, Barcelonou (krome zapasu 5:0 na Nou Campu), Bayernem atd. Liberec valcoval soupere v UEFE, jednou malem dosel do LM i pres AC Milan. Slavie pravidelne hrala celkem slusny zapasy v poharech atd. V soucasny dobe je pro nase muzstva velkej problem i kluby z chorvatska, rumunska atd. A ta (ne)kvalita uz se zacina projevovat i na nasem narodaku

A druha myslenka byla vuci tem fandum co prave po tech vykonech Slavie v nasi slaboucky lize cekali (a tady vykrikovali jak Slavie vyhraje atd) jak Slavie bude takhle valet v UEFE. A pripomenout jim to co tady vzdycky pisu - nase liga, a to ze Slavie vali v nasi lize, neni pro evropu absolutne zadny meritko. Bohuzel

Tim nic proti Slavii - samozrejme ji jako ceskymu muzstvu fandim a preju uspech

Reagovat
smazaný uživatel

Taky otázka, kdo to vykřikuje, víš jak vždycky přibude nových "100% fans" každýmu, kdo je zrovna nahoře.

Reagovat
smazaný uživatel

Včera vyhrál lepší tým, ale nalejme si čistého vína - Villa je jedním z favoritů celého poháru, nemůžeš ji pokládat za klasický vzorek zahraničního týmu. Prohrálo se, ale Slavia měla šance, soupeř nás nepřejel. Mě potěšila atmosféra na stadioně, diváci fandili ceý zápas. Relativně mě potěšila i hra, jen nechápu, proč tam KJ furt sere synovečka, kterej hraje velký kulový

Reagovat
smazaný uživatel

Někteří pánové zde sou asi trošku debilní. Koukali ste na ten samej zápas co já? První půle sice stála za prd, ale druhá byla jasně v režii slavie, minimálně bod si zasloužila. Lidi co sem píšou jak si přejou aby slavie rupla 5:0 apod...to je opravdu známka inteligence, zvláště chlapec, co slavisty nazval: ....sešívaný. Tvoje iq bych tipnul tak odmocninu z tvýho věku, což je 2...doufam, ze si se sebou spokojenej, jestli vůbec dokážeš bez přestávky dočíst až sem

Reagovat
smazaný uživatel

a za to ti slavisti kteri vzdycky prohlasuji a krici smrt sparte jsou trida hele myslim ze v tomhle si oba tabory nemaji absolutne co vycitat - oh,vlastne maji protoze spartansti hraci jsou natolik inteligentni aby to nekriceli spolecne s fanouskama a jeste pred kamerama televize

Reagovat
smazaný uživatel

no tak s tou inteligenci spartanskej hracu bych to tak neprehanel...repka, drive sivok...s tim, ze si oba tabory nemaj co vycitat mas urcite pravdu, ale stve me to z obou stran...kdyz se sparte dari a je v laufu, tak ji fandim proc ne...napr. sparta-real 2:3 apod...ale takhle se projevovat mi pride jako ubohost, tobe snad ne?

Reagovat
smazaný uživatel

ale to uz jiny v nasi rivalite nebude,ja slavii k smrti nesnasim a v zivote ji fandit ani v poharech nebudu,ale mas pravdu ze je to o inteligenci,protoze by mne nikdy nenapadlo rozhlasovat smrt slavii a sproste slavistum nadavat...ale treba taky nechapu proc pri zapase s villou cely stadion rve - kdo neskace-fandi sparte

Reagovat
smazaný uživatel

psychologa na ne kua to uz neni mozne jak sou z nich vzdycky posrani,jediny Tavares drzi celou defenzivu- dneska nejlepsi hrac Slavie.Zkuseni hraci Brabec,Krajcik kde byli v te obrane v prvnim polocase, zase si z nich udelali trhaci kalendar....,Jarolim zase spekuluje se sestavou proc???Belaid na lavicce to je luxus do riti

Reagovat
smazaný uživatel

kurnik v evrope se ma fandit vsem ceskym tymum. tady se nehraje na nepratelstvi je potreba sbirat body do koeficientu.no ne

Reagovat
smazaný uživatel

no na to aby ty body k necemu v tom koeficientu byly to by musela slavie postoupit snad az do finale ci semifinale,par ubohych bodu nic nevytrhne

Reagovat
smazaný uživatel

Pánové když Galásek prohlásil že 3 body získá ten který vstřelí soupeři víc branek ( což jsem nevědel ) tak tady není co řešit ! Villans

Reagovat
smazaný uživatel

koukam fantomas byl asi primo na miste v centru deni ze? takhle se na to musi

Reagovat
smazaný uživatel

škoda baníku !!!

Reagovat
smazaný uživatel

i sparty

Reagovat
smazaný uživatel

to ani ne. ta by za soucasne formy neuhrala nic !!!

Reagovat
smazaný uživatel

no ono kdyby postoupila tak by mela ted jinou formu

Reagovat
smazaný uživatel

mozna...

Reagovat
smazaný uživatel

... to je teda dobra blbost Chvilkova psychicka vzpruha by nezmenila nic na tom, ze Sparta nema obranu, nema absolutne herni system, zadny golovy utocniky a naprosto de*entni vedeni.

Reagovat
smazaný uživatel

no tohle je prave dost relativni,protoze tezko rict jak by dopadlo derby kdyby sparta 4 dny pred nim postoupila v uefe, v nasi lize totiz hraje psychika strasne velkou roli.Si vem treba ted zrovna Banik - proti slavii byl v psychicky dole a taky tak ten zapas dopadl a ted proti Sparte?uz behem prvnich minut bylo na banik.hracich videt jak si ohrome veri a podle toho to i skoncilo...cesti hraci totiz nejsou psychicky odolni

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, vždycky to na Spartu padne v tu nejnevhodnější dobu a každý její soupeř se jak naschvál zrovna před tím zápasem dostane do pohody

Reagovat
smazaný uživatel

tohle netvrdim,byl to jen priklad psychiky,ale ja jsem presvedcenej ze by ted sparta v krizi nebyla kdyby pres Dynamo postoupila,ono by bylo taky zajimavy kde by byla slavie kdyby stastne nepostoupila pres Vasluj,kdyby ty postupy dopadli opacne tak si myslim ze i nasledne derby by dopadlo opacne a vsechno by bylo jine je to docela zvlastni kdyz se vezme v potaz jak je tenka hranice mezi uspechem a neuspechem

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle tvrdíš po každym zápase a pořád opakuješ to samé - že Slavii to každej pustí, ale proti Spartě se naopak vytáhne, že má Sparta smůlu a jak by na tom byla skvěle, kdyby tohle a kdyby tamto. Ale co, prohrám Sparty takovéto tvé komentáře ještě víc přidávají na kráse.

Reagovat
smazaný uživatel

no jenze proti nam treba arsenal nenastoupil s beckem,vas banik netouzil ze srdce porazit (pro nej je vzdycky zapas podzimu ten s nama), Brno tesne pred nama nemenilo trenera, my jsme z uefy vypadli ackoli jsme hrali lip a proti tezsimu souperi nez vy...tou jsou sice naprosto smesny detaily ale preci jen ten cely vysledek trosicku ovlivni

Reagovat
smazaný uživatel

Dinamo hralo lip nez Sparta..... alespon teda ve druhym zapase na Letny. Ten prvni v Zahrebu sem nevidel.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za potvrzení mých slov.

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Oxbow

Proc tu Spartu porad branis ja ji taky fandim ale sou proste katastrofalni hrozny ubohy a ja nevim co posledni zapas me prakticky nervove odrovnal me pride ze to hrajou jak kdyby byli nejaky vyslouzily svetovy hvezdy co uz nemusej popobehnout ... normalne bic na ne az aby se zacali nabizet jezdit po prdeli apod... Doufam ze aspon zizkov se zachrani letos se mi to sere kde muze v ty nasi lize

Reagovat
smazaný uživatel

tak branim ji asi proto ze jsem spartan vis?taky se mi ani za nic nelibi jak ted hraje,ale proste za ni stojim!!to uz jak je videt umi jen malo lidi...

Reagovat
smazaný uživatel

Branit a nepriznat ocividnej fakt a vymejslet nekdy prihlouply argumenty je ale neco jinyho. Tobe zase muzeme rict, ze ocividne malo lidi umi objektivne hodnotit svuj klub

Reagovat
smazaný uživatel

kazdej umi jen nadavat,nestat si za svymy argumenty ci nazory a hlavne tak tipicke pro Cesko je prestat fandit svemu tymu kdyz se nedari,jen tehdy se poznaji pravi fanousci sveho klubu a ja se ptam kdo tu krome me i pres ty sracky v jakych jsme stoji za Spartou a obhajuje ji pred zastupem posmevacku??no rekl bych ze jsem jedinej,jedinej spartan na celem EF

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme.... ale ne tim stylem, ze dotycnej bude vymejslet nesmyslny argumenty a porad tvrdil "kdyby tohleto tamhleto". Fandit a stat si za svym klubem prece muzes i kdyz objektivne uznas to, ze to a to je spatne. Ne za kazdou cenu vymejslet jakykoliv vymluvy

Reagovat
smazaný uživatel

ja se nevymlouvam,vzdycky jsem priznal kdyz jsme hrali spatne a bohuzel je to ted skoro kazdy zapas,ale jen ukazuju na to ze treba mohlo byt jen par malickosti jinak a celkova situace by ted byla jina - dam 2 priklady: v derby jsme hrali naprosto priserne,ale jak by to dopadlo kdyby Kisel promenil svoji jasnou sanci a najednou bychom behem par minut vyrovnali z 0:2 na 2:2??no myslim ze nase sebevedomi by astronomicky vzrostlo a podle toho snad i vykon a ted druhej priklad - v Ostrave jsme rovnez zahrali prachbidne,ale jak by zapas dopadl kdyby Kulic ve sve 100% sanci trefil branu,dal gol a vedli bychom na Baniku 1:0 ??to jsou totiz ty kdyby,ktere kdyby tak dopadli tak je ted vsechno uplne jinak,a kde by ted byla slavie KDYBY tak stastne nepostoupila loni do LM??ja proste rikam ze vysledky ve fotbale casto rozhodujou malickosti a diky nim je hranice mezi uspechem a neuspechem strasne tenka a proto je to tak krasna hra

Reagovat
smazaný uživatel

Prosim tě, přestaň se už nesmyslně obhajovat. Tvoje argumenty prostě stojej na vodě. Seš ten typ člověka, kterýmu když deste lidí řekne, že zeď je bílá, tak bude tvrdit, že je černá. To je furt samý "co by, kdyby". Z tvejch komentářů mi připadá, že kdyby někdy takhle v neděli v září Řepkovi stará k snídani neudělala vajíčka bez slaniny místo se slaninou, kterou on rád, tak by dneska Sparta vedla ligu bez ztráty bodu

Reagovat
smazaný uživatel

jo,byl,mel listky,ja videl jen internet, dobrej zapas,blbej gol, proslovy necekejte, zmrvil jsem si obe ruce o preklad, obe zafacovany, pisu malickem to se neda,je fakt blbej tejden, pohnout mysi hruza,jdu spat.

Reagovat
smazaný uživatel

to ivosek, fantomas mel listek,kurva ja to neukliknu

Reagovat
smazaný uživatel

jojo,pochopil jsem to si to musel uzit,atmosfera byla uz se nemuzu dockat jarniho derby,to bude mazec na urcite zcela vyprodanem edenu

Reagovat
smazaný uživatel

no slavisti se az na to choreo moc nepredvedli

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja taky myslel diky villans fans ti byli naprosto vynikajici.Ale jeste k zapasu,potvrdila se opet ma teorie ze kdyz slavie prohrava 1:0 tak uz nema sanci vyhrat,sleduju to tak uz rok a pul a ani jeden zapas nevyhrala kdyz prohravala

Reagovat
Tomanatura

Myslíš před 2 lety, kdy v derby prohrávala 1:0 a pak to otočila na 1:4?

Reagovat
smazaný uživatel

ne myslim celou lonskou sezonu a tu prave probihajici...a to derby 4:1 bylo uz pred 3 lety

Reagovat
smazaný uživatel

150. Pro Juventus a Alexe,Panathinaikos a Sparticku!!!

Reagovat
alegre

Slavia na Aston Villu stacila, ale prohrala. Chybel ji klid v zakonceni. Nebudu to moc rozvadet, plati vysledek a basta...

Reagovat
Xavi

Škoda no. Příjemně mě překvapila atmosféra na stadiónu, fandilo se ikdyž Slávie prohrávala a né vždy se jí dařilo (první poločas po obdržené brance). Remíza by zápasu slušela víc. Ale nadá se nic dělat a musíme jít dál, postupují tři, takže nic není ztraceno.

Reagovat
fantomas

Naopak, po gólu kotel hodně stichl. Fandilo se hlavně druhou půli. První nás víceméně jasně přeřvali Villans.

Reagovat
Xavi

Jako jo no. Po tom gólu totiž příšla smršť hostů a potom nadějném začátku jsme se nestačili divit.

Reagovat
fantomas

Právě no. Ale jako snažili se. Choreo se ale moc nepovedlo.

Reagovat
smazaný uživatel

dal jsem litra na aston villu a mám 2400.co si víc přát snad jen,že namistrovaným šešívaným spadne ten jejich hřebínek po těch jejich vyjádřeních

Reagovat
Xavi

Tobě zase spadne hřebínek, až těch 2400 prosázíš.

Reagovat
Oxbow

Reagovat
smazaný uživatel

ja,ja,richtig

Reagovat
fantomas

Ani jsem nebyl po prohře zklamaný. Klobouk dolů, slávisti.

Reagovat
smazaný uživatel

dalo sa cakat

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele