Evropská liga UEFA - Evropská liga
Jablonec se v Glasgow proti Celticu pokusí o senzační obrat
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Celtic FC - pravděpodobná sestava:
Hart - Ralston, Bitton, Starfelt, Taylor - Soro, Turnbull, McGregor - Abada, Furuhaši, Forrest.
FK Jablonec - pravděpodobná sestava:
Hanuš - Holík, Martinec, Zelený, Krob - Považanec - Pleštil, Kubista, Kratochvíl, Pilař - Doležal.
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
05.08.2021
Evropská liga
3.př 1.z
05.08.2021
3.př 1.z
Celtic FC - poslední zápasy
08.08.2021
Premiership
2. kolo
05.08.2021
Evropská liga
3.př 1.z
31.07.2021
Premiership
1. kolo
28.07.2021
Liga mistrů
2.př 2.z
20.07.2021
Liga mistrů
2.př 1.z
15.05.2021
Premiership
Tit., 38. kolo
05.08.2021
3.př 1.z
10.12.2020
Sk H
03.12.2020
Sk H
26.11.2020
Sk H
05.11.2020
Sk H
29.10.2020
Sk H
FK Jablonec - poslední zápasy
08.08.2021
FORTUNA:LIGA
3. kolo
05.08.2021
Evropská liga
3.př 1.z
31.07.2021
FORTUNA:LIGA
2. kolo
24.07.2021
FORTUNA:LIGA
1. kolo
29.05.2021
FORTUNA:LIGA
34. kolo
23.05.2021
FORTUNA:LIGA
33. kolo
05.08.2021
3.př 1.z
17.09.2020
2.př
01.08.2019
2.př 2.z
25.07.2019
2.př 1.z
13.12.2018
Sk K
29.11.2018
Sk K
Komentáře (285)
Přidat komentář3:1
0:2, Jabka na penalty
1:3 a Jablonec na penalty
3:0 Jablonec s tou tragickou obranou bez šance.
Jako věřil jsem Jablonci na postup ale to co doma předvedli v té obraně 2:0 doma si to Celtic už pohlídá, navíc Jablonci se tam dost možná rezklepou kolena ale je to hrozná škoda, soupeř to byl hratelnej
Jsou o trošku lepší jak Ferenc, ale hratelné to bylo no.
Jablonec si uřízne další ostudu a prohraje 3:2.
3:2 je ostuda jo ?
S Celticem rozhodně. Měli vyhrát oba zápasy v součtu aspoň 6:1, ale Rada je dinosaurus a nedokázal je na Skoty připravit.
Sparta měla dobrou efektivitu, jinak něják vyloženě převaha to nebyla... z toho nemůžeš vycházet, Jablonec má trapnej kádr na evropu. Navíc nevím, jestli je Rada fakt nepřipravil na to, že na evropské poháry se musí přepnout na jinej level, vždyť do toho šli jak, kdyby si to měli rozdat s Brnem nasazením. To snad nemůže žádnej trenér naordinovat. Ale jinak souhlas, nezvládnutí. Přesto né ostuda, ta příjde až to předkolo o EKL.
Podle čeho měl jako Jablonec vyhrát? Z jejich týmu by si za Celtic nikdo nezahrál.
Ostuda byl hlavně jablonecký přístup a taktická nepřipravenost. Individuálně je ale Celtic někde jinde.
Ty seš ostuda eurofotbalu
2:1
Bez šance
5:1
Tak ČT bude dávat oboje ...ufff
7:1, smrt Peltovi
Nepokusí
Japončík vypadá až na tu zahozenou tutovku z metru hodně slušně. V lize hned hattrick, předtim nejlepší střelec J1 League, 15 golů ve 21 zápasech
3:1
3:1 Tak slabý Jablonec snad nepamatuju za poslední roky, vždyt ta sestava je šílená . Jediný fotbalista tam Pilař
Tady asi tlusty prase nepujde do kabiny o polocase
koho zajímá tvoje stará..?
spis tvuj starej, kriple vesnickej, co kouri Peltu na denni bazi
4:1
Můj tip 5, nebo 6 : 0. Jedinou šanci pro Jablonec vidím v tom, že mé tipy málokdy vycházejí. Věřil jsem například i v postup Slávie včera
2:1
Jinak jestli fakt půjdou smazávat manko na jednoho hrota (ke všemu Doležala) tak to je úplně na odebrání licence.
No čítam tu samy hejt ,Jablonec som teda dlho hrať nevidel ale začínam veriť že by sa cez nich Žilina možno mohla aj dostať ,čo by som bol veľmi rád.jasne favorit bude Jablonec ale mladí zilincania naozaj nehrajú zle.
Já bych byl osobně víc překvapenej, pokud by přes ně Žilina neprošla.
Jabka totálně z formy, nejslabší kádr za X let... Já to vidím jasně 70-30% pro Žilinu
Treba si ale uvedomiť že Žilina minulý rok rozpustila takmer celý káder ,a hrajú za ňu fakt 18,19 roční chalani väčšinou .ako potenciál tam rozhodne je veľký ale teda favorit skutočne nie sú ..teda ešte sa tam nedostali ale verím že to zajtra zvládnu.
Tak tak najskor treba Tobol dorazit, a az potom uvazovat o Jablonci. Stale maju ligu kvalitnejsiu, tam pojde o to aby im vydrzala forma a starsi tym Jablonca by mohli trosku potrhat tou rychlostou a dravostou. Ale bude to tazke stale.
No ale právě ti je ubehaji.. Nevím prostě se mi Jablonec vůbec nelíbí, jindy aspoň posílili, letos ten tým nic moc. To ukazal i v lize
a hlavně že my tam rupnem
Po polocase jste mohli vest o tri goly a pak si nechate dat gol hlavou od nejmensiho hrace ve stredni evrope. Tohle by perfektne pasovalo na Jablonec par let zpatky
přesně to sedí
To ze ZA rozpredala par hracov nic neznamena, ta forma ktoru maju teraz a hra ktoru predvadzaju hovori sama o sebe a moentalne je ich hra dovolim si tvrdit este lepsia, Tobolu dnes nedali absolutne sancu, vyborna kombinacna hra, technicka kvalita hracov, obranna hra vyborna dnes, Rusnak s Kapralikom mozu skoncit vysoko, ale to viaceri, vecer som zvedavy na Jabka
Jablonec je klasicky v prdeli na zacatku sezony. Kadr je na papire silnej, ale na hristi to neladi. Spatn je predevsim defenziva a stred zalohy. Utok a kridelni hra jsou v ramci moznosti v poradku. Zilinu jsem videl naposled v LM, tak nechci soudit, ale rozhodne bych nebyl z Jablonce posranej (a u nas to bude stejny, taky jsme radi, ze budem mit viteze vaseho duelu).
No Žilina napřed hlavně musí postoupit...
No, Zinila Tobol absoluzne prevalcovala...
*Zilina
Nic neříkám, dobrá práce
nedostane, ved nevedia branit
Mají už vyprodáno.
Peltuv klub si nezaslouží hrát před plným velkým stadionem...
To budou mít borci životní zážitek.
Výsledek 4:1 jim ho ale zkazí.
No, až se do toho náhlého ticha při jejich gólu ozvě řehtačka, tak to bude k nezaplacení.
I tak si to užijí
Tak na takovej tym, neni divu
Doufám, že Jablonec něco zahraje aspoň na tu remízu.. Ať nejdou do konfederačky jako připosraný tým. Do Skotska si jeďte zahrát fotbal a vše co umíte ukažte ve v playoff o konfederačku!!
Pelta tam nechat jako dar a oběť pro lochnesskou příšeru
Podle mě lepší at vypadnou, a postoupí do konferenčky, budou mít větší šanci uhrát nějakej koeficient.
Alebo väčšiu hanbu ak vypadnú so slovenským timom
Odkdy je Tobol SK tým?
Sazim na to, ze ani to playoff Konferencky nedaji. Rada je proste predkolovej mag, ten dokaze vypadnout s kazdym
Ale pak se zase aspon muzou soustredit v lize na boj o pohary
4:2
Hlavne se naladit dobre na ligu a slovaky. Remiza by byla fajn, ale dulezity je, aby se trosku sebrala defenziva. Pokud dostanem min jak dva goly, tak to bude dobry.
No nic, jablonci nezbývá než se oěpt soustředit na ligu a boj o poháry
Presne
Sorry za velký OT, ale tohle je prostě pecka
Před pár týdny slavná, protože vyhrávala závody skoro bosá, dnes tohle...
https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/bezecka-kariera-nadejne-annamarie-se-komplikuje-v-16-letech-je-tehotna-40368830#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=IaojUkh133d-202108121047&dop_id=40368830&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Systémovej problém...
Až v šestnácti Aspoň se jí už její okolí nebude vysmívat do staré panny.
chudák holka, ale nic překvapivýho když ani její matka evidentě neví co je antikoncepce. její rodiče by zasloužili pořádně přes držku
Nedávno jsem sdílel její příběh na face...tak teď můžu znovu...
Počítám z ní asi světová atletka nebude, ale běžecký talent se jí může do života hodit.
Ani nechci vědět jak je to myšleno
Asi ne. Ale tady je vidět, že v určitém věku je důležitá hlavně hlava. Dá se říct, že Jágrů, Nedvědů, Navrátilových atd jsme mohli mít více, ale spousta mladých sportovců v pubertě odejde v hlavě a se sportem skončí. Někteří to dotáhnou i do dospělých, ale tam opět bez hlavy vyhoří (říkalo se že třeba Jan Šimák je velký talent, možná Martin Fenin, Nicole Vaidišová, atd...)
Milan Pacanda
Prostě běhna
Nechápu ten hate na ní. Ona za to nemůže, vyrůstat Einstein v té osadě, tak místo vymýšlení teorie relativity sbírá železo do sběru.
Však já taky nepíšu nic na ní. Jen mi to přijde zajímavé, že z té Osady má možnost se dostat ke sportu a k nějakému závodění, ale pak se jí to takhle zvrtne.
„Má teď jinou,“ uvedla smutně Annamária.
Jo to mě pobavilo. Randili 10 měsíců, otěhotněla a teď má jinou
Je ale fakt, že u nich to je stejně jedno. Prý běžně do rodného listu píšou jako otce někoho z těch starších v rodině, ale se začal dříve pobírat sirotčí důchos (to mám přímo od známe, co dělá na úřadě, kde se tohle vyřizuje).
taky dobrej týpek, 17 let dvě děcka, zbouchne šetsnáctku, odkopne a šuká jinou, to se nedivim že se to tak množí
jinak teď čtu že její máma možná nějakej rozum má a do toho sportu jí tlačí ona, jenže holka je trochu mentálně zaostalá (to by vysvětlovalo tu školní docházku v 16 letech)
srovnávat sportovce který nesutáli slávu v dospělosti s dítětem který vyrůstá v chatrči s 16 příbuznejma
Jestli je to narážka na tu běžkyni, tak to že otěhotněla asi nemá s chatrčí nic společnýho, to je prostě problém v její hlavě. Jistě, v něčem vyrůstá a třeba jí to nikdo nevysvětlil, ale bohužel tak to je. Ale jinak já ji nesrovnávám s těmi zmíněnými sportovci, to byla jen taková asociace, že mít talent není vše. A talent na běh ona určitě má.
právě za to může jednoznačně prostředí kde vyrůstá, těžko jí vinit, když nic jiného nezná a sama je ze sedmi dětí.
Já vím, kdyby vyrůstala v běžné zaopatřené rodině, ta, by to asi bylo jiné. I tak mě to ale bohužel pobavilo
6:2
3:0 a Rada vykázán na tribunu za "black stupid monkey"
3:1
Zilina bude pre mna favorit ak sa stretne s Jabloncom..
Žilina ich rozjebe ale nie, som zvedavý či to zvládnu. Prajem im to, hrajú momentálne fakt super futbal a tú skupinu by si zaslúžili.
Ako Jablonec urcite netreba podcenovat, alw jednoznacne to nebude mat lahke a vooobec by ma neprekvapilo keby so ZA tahal za kratsi koniec, napriek priemernemu veku Zilina 21.5 roka, co je skutocne potesujuce.
Totálna demolácia Tobolu, Tobol nemal ani jednu golovu sancu, dnes to nebolo o slabom superovi, ale o vynikajucom vykone na oboch stranách ihriaka, naši mladici ukazuju, ze klub stale kraca spravnym smerom, to ze sa preda par hracov nic nemeni na kvalite kedze z akademie dokazeme vytiahnut adekvatne nahrady. Dnes nemal Tobol najmensiu sancu, uz sa velmi tesim na Jablonec, velmi.
To já taky Jablonec si tím dvojzapasem spraví chuť a postoupí i když to tak jednoznačné nebude
Jablonec zrejme bude papierovy favorit, ja verim v postup Ziliny s hernou prevahou.
Uvidíme já naopak čekám herní převahu u Jablonce obzvlášť v domácím utkání ale až samotný zápas ukáže
Zaujima ma ako hra Jablonec v lige. Su tym timom, ktory ma vacinou vacsie drzanie lopty? Hraju na brejky?
Postoupite
Jablonec je bez sance.
Jak se používá HBBTV když mám o2 v prohlížeči?
člověk by řekl, že se jablonec z toho alibistického bránění poučí, ale ne...
Jablonec je tým ubožáků krom Pilaře
A tohle má být třetí tým z ČR. Nevím proč se tady fandí koeficientu, když tam stejně ty český týmy vypadávají v 1. kole. A proti 2. týmu skotský ligy rozdílem třídy.
Tak kdyz je trenuje ten starej neurotik, co trenersky oproti Evrope zaostava tak zhruba 15 let.
Ach... Ta Žilina pro ně bude peklo
Chudáci hráči, ty prostě už peníze neuvidí, aspoň tu klobásu kdyby dostali
Treba povedat, ze zo skotskych rivalov su Celtic omnoho sympatickejsi ako tie modre hovada..
Celtic je pravy opak
Já to míval naopak
Jabka nedostali 3 měsíce výplatu??
Jj, je to tak
Jablonec neda ani Zilinu, kdo souhlasi?
Jako za to, co Jablonec proti Celticu předvádí, tak doufám, že je Žilina vypráská pořádnym debaklem
Ja si myslim, ze je to i dost realny.
Kez by byl na postup Ziliny aspon kurz 3, to bych si pekne osolil.
Taky vsadím Baráka na Žilinu, navíc čekám slušný kurz.
Jablonec postoupí
Mozna tak v MOL cupu.
Však se uvidí i když jak načal Bosák naše týmy se neuvěřitelně natrapí na to aby daly gól
Tak možná je na čase koupit jdenoho dražšího kvalitního utočníka, než skupovat Tecly, Kuchty, Schranze a podobně...
Na to u nás nejsou pořádně peníze krom Pražských S
Věřím že být připraven Krmenčík tak by Slavii hodně pomohl proti Ferecvarosi
Co treba zkusit nejakej skauting?
To by bylo ideální když i takové Taborsko dokáže pro ligu najít zajímavé hráče
Tam to není o skautingu.
To bude anal nasucho. Nam nepomuze ani kdyby Mira tem rozhodcim platil najem
Klasika, kopyto Doležal
Šmatláci
V cizině se kupujou útočníci, aby dávali goly, ale v Čechách se kupuje útočník s tím, aby sklepával balony, podržel je ve předu, uběhal obranu a podobně, a když dá gol, tak je to zázrak
Hlavne se tu bezne oslavuji "kanonyri" s 10 goly za sezonu.
*za 2 sezóny
Tak kanonýři s 10 góly za sezónu jsou všude bráni za dobré
Milan Ivana likes this
To ale zavedl až Trpišovský ne?
Trpisak zavedl treba Libora Doska?
Já nevím, toho jsem vnímal spíš jako někoho, na koho se to nakopne a nějak (hlavou) to protlačí do sítě, ne aby uběhával obranu...
Ja myslel to sklepavani a podrzeni balonu
Tak to samozřejmě jo... Jen mi teď přijde hrozná móda ti útočníci á la Kuchta, Tecl atd., týmy s ambicemi Slavie by spíš měly shánět 20 gólové útočníky, byť samozřejmě přiznávám, že Kuchta se minulou sezónu docela rozstřílel, ale to podle mě už nezopakuje.
Tak proto vzali Krmenčíka, Kuchta minulou sezónu 15 gólů a teď hned v prvním kole, Musa je typickej zabiják do vápna, ale co se týče formy a sebevědomí tak je teď úplně v prdeli.. Schranz gólovej je vzhledem k tomu, že to není úplně typickej hrot.. góly nedává van Buren a Tecl, což už je ale vyloženě maskot
Bosák o té atmosféře ve Skotsku
Ta obrana ... Očividně Hanušovi kámoši na furt
třetí gol odpovídá oboum zápasům ze strany Jablonce, hráči vůbec nedobíhaj hráč soupeře, nechávají je v klidu zpracovat balony, střílet...
Jebou na to totalne. Ze povazanec s kratochvilem maj tam tak na varnsdorf, na to jsem si zvyk (a tomu zaludovi slovenskymu fakt sem tam dobrou utocnou akci nepocitam), ale ze na to sere i Zeli s Kubistou, to kousu dost blbe. A to jsem na ostudu v Evrope zvyklej. Nebehaj, nebojujou, serou na to kreteni
Jako zrovna tihle dva, Kratochvíl a Považanec, to je tak do očí bijící...Jsou hrozní, bohužel je nikdo nevystřídá...
Je to k zbliti. Mne by ani nevadilo, ze na to nemaj. Ale ten jejich pristup, to nedavam. A ze to Rada nevidi a furt hrajou…no skoda slov. To neni par zapasu, ale par roku
To je ta cizina, tam by je hned vystřídali, dokonce i možná v prvnim poločase, ale u nás ti hráči prostě budou hrát do 85. minuty a jsou si toho vědomí, že budou furt hrát, tak proč by se snažili, v podstatě se nemusej bát konkurence a to je špatně pro všechny, pro ty co hrajou i pro ty, co na šanci čekaj a ti musejí být hodně demotivovaní
Podepiste se mnou petici:
"JABLONEC DO EVROPY NEPATRI"
Dekuji
A budu to psát zase, dokad se hráčům nesáhne na prachy, tak nebudou makat !!! To nasazení hráčů Jablonce je otřesný
Šli si to užít víš jak běhat jak kokot sem a tam a vzadu na párek
Už jen za tohle, že hráč vysloví, že si to jde užít, tak za to bych ho zpražil...
co to zkusit opačně? Nejdřív jim prachy dát ať můžou makat
Nebo na ně Pelta nejdřív sáhne a pak jim dá prachy.
Ti co fandí Jablonci budou mít větší přehled... Ale prý už nějakou dobu hráči nedostávají co by měli
Kdyby ten fanoušek aspoň napadl hráče Jablonce, mohla bejt kontumačka
Měli odejít ze hřiště ... Měl bych určitě strach o své zdraví
To by museli hrat proti druhému z Glasgovskych klubov
Tvl oni to nevyužijou
Neviete ako je to s tym "supertalentom" Celticu Karamokom Dembelem? Myslel som ze zacne hravat v Ačku postupne uz od 16/17 rokov a on ma uz 18 a stale nehrava... Pritom som videl nejake zostrihy a uplne ozivil hru, vyborny pohyb, technika aj kombinacia...
Prý měl šílený přístup.
tak to by zapadl do Jablonce
Akoze mal v pi*i?
Jablonec ještě bude trapčit v předkole Konferenční ligy co?
Jeste z nas budou delat kriply nejaky deti z ziliny, bomba
Rada jim bude muset vysvětlit co je respekt ke starším... Budou muset prohrát nebo nenastoupit
Ten at radsi nic nevysvetluje
To bylo i docela fotbalový
Mě to nezajímá
rada ven !!! pelta do pyžama !!!
Vyčurat a spat
Žilina je v Evropských pohárech čechobijec, Kazachy dala 5:0 a v lize zatím vyhrála vše. Cokoliv než hladký postup Žiliny by byla senzace. Doufám že se pletu, ale Jablonec je vždy na startu sezóny takhle v hajzlu a zvedá se až časem.
Jo ptz nas vetsinou vykoupili a muzstvo se sehravalo. Letos je obrana stejna jak loni, golman to samy, zaloha dokonce posilena o housku a vepredu chybi akorat Schranz. Nechapu
Faktor Rada
A tak ten tam strasi dlouho, to neni nic novyho. Prece nemuze pres leto takhle rozesrat docela fungujici organizaci hry kdyz jeho takticky pojmy koncej u “behej kurva” a “makej”. To mi hlava nebere
takticky pojmy
umiiiiraaam
Tak je možné že v červenci zvolil klasickou old school, fyzickou přípravu a totálně je zadřel...
JABLONEC DO EVROPY NEPATRI
Už se na to vyjebej!Já nesnáším Jabka, takže já budu nadávat na tyhle srace co patří do 2.ligy
Nedivil bych se kdyby Jablonec vypadl na Žilině. Rada ty předkola vůbec neumí. Nechapu, jak hráči po prvním zápase můžou říct, že je Celtic překvapil…
Jak vůbec hrál ? Dle statistik byl lepší.
Já bych se spíš divil, kdyby přes Žilinu dokázali postoupit.
Tak to je vlastně to samy.
Dokazali oni pod Radou vubec nekdy prejit nejaky predkolo?
Myslim, že ne.
Ne. Pod ním uhráli pouze remízu doma s Jerevanem.
Doma plichta s Jerevanem. Skoro postup
Bylo to ale blizko, stacilo dat gol
Neřešitelný rebus pro naše týmy
Aspoň uvidíme zase nějaké Slováky ve skupině (i když letos i Slovan B.), když už ne české mužstvo...
A je vubec o co stat?
no když jsem viděl, co dostal za Slovan za gól od Lincolnu, tak zábava bude určitě.
2.celek skotský vs 3.celek český, který dost dlouho bojoval o to 2.místo, 7:2 pro Skoty Žilina by je měla vyřídit i v konfě, forma obou celků je propastná
Rada vůbec neumí hrát tyhle předkola. V Evropě nestačí jenom motivovat a přeřvat všechny na stadionu.
prervat ten mini kotlík zvládne i Víťa Lavica
On to zvládne všude
Zase Žilina hrá naj trochu naivne, stačí keď príde mužstvo, ktoré bude hrať pragmaticky a vzadu to zavrie a budú mať problémy. Nezdieľam ten prehnaný optimizmus kolegov zo SK, Tobol sfukli, ale vaša liga je stále inde.
Ale Jablonec se od ostatních týmů vymyká kažodorční ostudou v Evropě. O parník náš nejhorší pohárový účastník.
Asi tak, Žilina hraje hurá futbal, Jablonec tam má veľa skúsených hráčov, skôr verím Jabloncu že to uhrajú
Tak s Celticem hrál Jablonec taky hurá fotbal.
Dost mě překvapuje ten optimismus kolegů, na druhou stranu asi viděli zápasy našich klubů
jenže zavřít to právě nynější Jabko zformy neumí, byl jsem přímo na stadionu když měli Celtic a defenzíva Jablonce otřesná, zpracování, rychlost, toto všechno ti mladí kluci z Žiliny mají lepší, možno standartky by mohli hrát pro Jabko, ale tihlec Surzynové, Štěpánkové, Martincové, to jsou pro Žilinu ideální hráči, Bohemka jim dala taky 2 góly u nich, Bolka doma 3, uvidíme, snad to bookies budou vidět jak ty, chci totiž napálit Žilinu na postup aj ta umělka by nemusela Jablonci svědčit
Neviem ake ma standartky Jabko, ale Vahan ich kope ( a to mi da myslim kazdy za pravdu) spickovo, najma standartky v okoli 16tky takmer vzdy smrdia golom...
Samozrejme budem Žiline fandiť, dva kluby v skupine by pre našu ligu boli neskutočná vec, ale som opatrný.
Dnes mal Tobol vzadu miestami 7-8 hracov, ale kazdy zaoas je iny..
Skoda TT, dnes si za ten 2.polcas aspom remizu zasluzili, aj ked asi postupil ten lepsi z dvojzapasu
*zle vlakno
Podla mna zavierat proti Ziline je hlupost, ale Budiš.. Samozrejme kazde muzstvo ma systemy ktore im nesedia, ci uz je to ZA, Jablonec, Olympiakos, Heracles, UNAM, Colo Colo, Jeonbuk, FC Sydney, alebo Rakow... Ide skor o to ako budu nastaveni a ako sa budu spontanne rozhodovat v zapase, Jablonec by sko super mal Ziline sediet, skusenoat je vsak na ich strane a to moze byt rozhodujuce rovnako ako X dalsich faktorov..
Jablonec nema obranu, takze zavriet to je pre nich istota katastrofy
Žilinu i ten Jablonec musí vypráskat
A viděl si Žilinu letos? Já v TV 2x proti Limassolu a chvilku dnes proti Tobolu, co minulý kolo vyřadil Hajduk Split a Jablonec jsem viděl 1x na živo se Celtikem a proti Bolce i Bohemce v TV, ale každý zápas je jiný. Kádrovo není Žilina silnější než loňské DAC co Jablonec vyřadili, ale chytli teď fakt formu a ze všech slovenských co jsem viděl, tak hrajou nejlépe, lépe i než mistrovský Slovan.
Tak Slovan s kým vypadnul. A Žilina ještě neměla soupeře. Tím nechci říct, že třeba nehrajou super a Jablonec prohraje, přesto by to byla blamáž od Jablonce, rozpuštěnej klub co to nějak posbíral dětma.
Nejak posbiral?
No ze svého chovu... Nebo né?
Ano, ale to je skratka filozofia klubu, on to takto "nejak posbira" vzdy ked im odidu hraci, uz niekolko krat potvrdili, ze z akademie vytiahnu adekvatme nahrady. V tvojom vyjadreni, to znie skor ako nutene platanie detmi, ktore na to nemaju. Zilina si ale buduje hracov fantasticky vycibrenym sposobom a nieje nahoda, ze aj po rozpusteni "draheho" kadra kvoli korone su dnes zas dostojnym superom aj v Europe.
No ale tohle nebyl případ filosofie... vždyť to vypadalo na skoro zánik, mám za to, že snad byli už těsně před odhlášení z ligy nebo né? V tomhle kontextu jsem to myslel posbírali. Já je nechci vyloženě shazovat nějak... Ale tak chtěl jsem to tu trošku rozhodit, jak najednou je tu Jablonec bez šance, ptž je smetl Celtic. O to víc si to teď nesmí dovolit, jinak to bude ostuda. Ale vyloženě nic proti Žilině, to bylo tak trošku schválně
Chapem, len chcem dodat, ze to co si dovolila Zilina by si nemohol dovolot asi ziadny iny tim na Slovensku, len tak puatit vsetkych hracov Ačka. V zapati vytiahnut z akademie hracov ako Kapralik, Gono, Rusnak, ktory sa takmer okamzite zaradia medzi topku ligy.... Skratka pecka Inak ano... Uvidi sa na ploche, samozrejme ak postupi Jablonec nebude to ziadny sok... Ale vzhladom na doteraz predvadzany futbal by sme boli zasluzenejsim a aj futbalovejsim clenom tohtorocnej KL. Budem veru smutny ak vypadneme s Jabloncom.
Žilina bola v likvidácii a na zánik to nevyzeralo. Bol to nutný právny krok, aby mohli znížiť náklady, ale nikdy nemali v pláne ten klub položiť.
Žilina vyradila Apollo Limassol, vicemajstra ligy, ktorá je koeficientom vyššie ako vaša.
Ale hrát jsem je neviděl, takže můžu klidně jen plkat bez přehledu, jak ty s tím Hajdukem. Uvidí se na hřišti až, ale vůbec se toho nebojím.
A loni to samé 8:2 pro Čechy. A co má být?
Tak skotská liga je podobná jako Česká, 2 týmy a pak dlouho nic a potom třetí tým, který je na tom o poznání hůř, finančně, kvalitativně,...
Však Sparta minule Celtic vypráskala jak děvky, Slavia zase Rangers...
Jablonec je na úrovni nějakých Hearts nebo kdo hraje ve skotsku třetí kolej...
No neviem kto bop vypraskany jak devka po zapase Slavia/Rangers..
Ale myalim, ze Vasa liga je o nieco kvalotnejsia nez Skotska...
Nehra 3.kolej Aberdeen?
ano Aberdeen. Hearts dávno ne. Pokud se nemýlím předminulou sezńu byli myslím v druhé lize.
https://twitter.com/FKJablonec/status/1425922836749750276 :o
proctete ty komenty. To sou fanousci aspon
pěkný
"Žiliny bychom se bát neměli, říká po vyřazení z Evropské ligy Rada"
To je, jak kdyby se Celticem vypadli po skvelych vykonech o jeden gol
A jeeeee to bude karmička...
to je nesmyslná konstrukce vod tebe.. dyk to s tim hoffno souvisí.. dylyna je na úrovni Karviný, to se prostě musí dávat, i když si předtim neprdneš se Spartou..
jooj bodaj by sme vam dali doma 5
Jako ty už by si mohl mít trochu soudnosti,...
Je to cisto zelacia veta, vobec to neni nemozne, rovnako ako v opacnom garde, ja sudnosti mam dost
jaj, ty bazmek, to nebyla urážka.. karviná je docela dobrá, mně se aspoď líbí.. ale tým jako Jablonec by ji měl porážet - pokud ne, tak se z toho musí vyvodit důsledky
tak zas najstarsi hrac tam ma snad 24 rokov ked nepocitam zraneneho Paura a do EKL tiez postupili az z baraze. No bude to zaujimave DACu som minuly rok trochu veril, ale u Ziliny neviem co cakat.
proc by se mel bat nakejch dorostencu z dediny?
No ja ako fanúšik Žiliny ,musím povedať že som z našej hry od začiatku sezóny unesený .tretie najmladšie mužstvo v Európe ,ktorému v lete odišli dvaja na slovenské pomery výborní hráči( kurminowski ,Bernát) a hrajú moderný,sebavedomý ,pekný futbal bez strachu a bez toho že by sa zatvárali na polke ako to Slováci radi robia .určite proti jabloncu nie sú bez šance.na druhú stranu je to stále tretí tím českej ligy z minulej sezóny ,ktorá je omnoho kvalitnejšia ako tá naša a predsa len sú tu hráči skúsenejší...čakám extrémne vyrovnaný dvojzápas s tým že pred mesiacom by bol pre mňa jasný favorit Jablonec,ale potom čo som videl naše zápasy v Európe si myslím že šance sú 50 na 50. Veľmi sa na to teším.fanusik mužstva zo slovenskej ligy si musí užívať už toto
Bola by veľká škoda, ak by sa nedostali do skupiny, pretože to čo predvádzajú, klobúk dole!
A ešte jedna vec ,veľmi som nadával na antosika. minulý rok,že prepustil hráčov ako holec,káčer a spol. Zadarmo ale keď to vidím teraz ten chlap fakt vedel čo robí...chalani si našli nové angažmá a toto je fakt silná generácia ktorá si zaslúžila šancu..tajné ,ale fakt tajné lebo pozná. Žilinské pomery a čakám v zime výpredaj ,ale veľmi si prajem aby boli schopný reálne ponahanat Slovan v boji o titul.prospelo by to aj celej lige a prípadný postup cez Jablonec by bol naozaj veľký úspech.
Ja som čítal jeden článok, bol to komentár, že Antošík nerobí unáhlené kroky a má nejaký plán, inak by to nerobil a toto je asi ten jeho plán
Tak toto ono úplne plán asi nebol,keby nebola Corona nestalo by sa to,ale každopádne to s odstupom času vyzerá ako dobré rozhodnutie.
Ten článok som čítal keď rozpustil “staré” mužstvo a narážál na to rozpustenie v čase corony, že má plán
Bolo by fajn, keby postúpia. Možno by to prinútilo Antošíka aby hneď nerozpredal káder a tí hráči išli za väčšie sumy a do lepších týmov. Hádam budeme o tých chlapcoch dlho počúvať v rámci futbalu.
Ano mas pravdu presne o tom je to, ked sa klubu podari priviest financie z inych tokov ako je len oredaj hracov uz si budu moct klast lepsie podmienky a vyjednavat napr o cene. Druha vec vsak je ked sa hrac postavi na hlavu ze chce odist, vtedy klub vela moznosti bohuzial nema... A ze sa to u nas stava casto...
Inak, co je na ZA sympaticke ze v posledbom zapase tlacila 90min, ci to bolo 0:0 alebo 4:0 hrali ten isty futbal a Tobol takmer nepustili na ich polovicu, proste parada
To co předvádí Jabka v pohárech je už klasika. Nulový vklad do koeficientu, výsledné skôre 2:7 proti trapnému Celticu. Žilina hraje pěkný ofenzívní fotbal, s rychlým přechodem do útoku. A přitom jsou tam mladí chlapci kteří hrají bez zábran, bez nějakých postranních kulišáren. Určitě nejsou bez šancí proti Jabce.
Jak jsem tu psal i na jaře, největší motivace Jablonce je skončit před Spartou, to jsou pak schopni udělat šňůru heroických výkonů, včetně zápasů proti Spartě samotné, a Doležal dokonce chvíli útočil na nej střelce ligy proč tohle pro ně není větší motivace nechápu....Nebo je Rada utavil v přípravě a budou zase dobrý až za 2 měsíce?
Bohužel se dá čekat, ze postoupí pravděpodobně Žilina. Jablonec tam s touhle neformou nepatří.
Kolik tam vůbec bylo hostů v hledišti? A pro většinu hráčů vrchol kariéry, takže si to bohužel jeli užít, za což bych je okamžitě poslal do béčka nebo vyrazil z mužstva
Ja bych rozpustil celej kadr a celej tenhle vesnickej tym zrusil spolecne i s celym Jabloncem
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=4807681545911935&id=168354026511400
Pre mnoho z nas slovakov je daleko atraktivnejsi cesky super ako nejaky "velkoklub". Hlavne teraz ked mame sialenu formu. Jablonec sa asi pouci a budu dosledne napadat to nam nevonia, apolon aj tobol boli riedki nedorazni a lahko priechodni. Ale myslim si ze postupime. Tesim sa na dvojzapas
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele