Primera División Španělsko - Primera División
SEVILLA - BARCA: SOUBOJ O ČELO
K jednomu z nejdůležitějších zápasů sezóny se schyluje na stadiónu Sánchez Pizjuán, kde momentálně druhá Sevilla přivítá aktuálního lídra tabulky z Barcelony. Oba soupeře dělí pouhé dva body, domácí tak mají jedinečnou šanci dostat se zpátky do čela, naopak Barca by v případě vítězství mohla nastartovat k rozhodujícímu trháku.
Těžko předpovídat vítěze, nicméně mírným favoritem je Sevilla FC, která se může spolehnout na výbornou domácí bilanci - 9 vítězství, jedna remíza a jediná porážka. Tým z Andalusie si letos na domácím hřišti víceméně bez problémů poradil s Valencií i s oběma největšími madridskými celky a hlavně díky tomu se Kataláncům stále drží na dostřel. Připomeňme také Evropský superpohár, ve kterém Sevilla na neutrální půdě rozmetla Blaugranas 3:0.
Pokud zabrousíme do historie La Ligy, i zde uvidíme, že se Sevilla (jakožto domácí celek) těší mnohem lepší vzájemné bilanci - z 62 utkání jich vyhrála 28, naopak se sklopenými hlavami odcházela jen 17krát.
Otázkou je, jak se na výkonech Sevilly projeví nepříjemný incident ze středečního zápasu Copa del Rey, ve kterém byl trenér Juande Ramos nepříjemně zasažen plastovou lahví a skončil v bezvědomí. Celá událost přivolala ve Španělsku obrovský mediální zájem a i přes trenérovo brzké uzdravení se těžko dá očekávat, že se všichni hráči mohli na další zápas v klidu připravovat.
Přestože nebyl zmiňovaný zápas proti Betisu dohrán, přišla v něm Sevilla hned o dva hráče. Jsou jimi obránce Andreas Hinkel a Javi Navarro. Oba se tak přidají k Enzo Marescovi, kterého stále zužují svalové problémy, mimo hru pak je také útočník Luis Fabiano, odpykávající si trest za žluté karty. Do sestavy se naopak vrací uzdravený Adriano Correia.
Taktéž rušný týden (nicméně z příjemnějších důvodů) si odbyla i Barca. Tým z hlavního města Katalánska nejspíše opět nachází ztracenou formu, což dokázal obratem ve vývoji čtvrtfinále Copa del Rey proti Zaragoze. Frank Rijkaard ve středu vsadil na útočné rozestavení 3-4-3 a jeho svěřenci hlavně v prvním poločase na hřišti zcela dominovali. Každopádně se nedá předpokládat, že by k něčemu podobnému šáhl nizozemský trenér i v sobotu. Třeba už jen proto, že nepovolal Portugalce Deca, který se bude společně s Thuramem šetřit na zápas s Liverpoolem. V záloze by tak měla nastoupit dvojice Xavi - Iniesta, kterou bude zezadu jistit Márquez. Změn dozná i útočná řada, a to hlavně díky návratu Samuela Eto'oa. Kamerunec by měl nastoupit v základní sestavě po boku Ronaldinha s Guilym, Argentinec Messi začne pravděpodobně na lavičce, na útok "R.E.M." si tedy budeme muset ještě nějaký ten čas počkat.
Proti Barceloně mluví hlavně jejich tragická bilance z venkovních ligových zápasů. Obhájce titulu si totiž ze hřiště soupeře odvezl tři body naposledy 19. listopadu minulého roku!!! Dalším negativním faktorem je nabytý program. Zatímco Sevilla může všechny síly vynaložit právě do tohoto střetnutí, Katalánci si tento luxus smí dovolit jen stěží. Nejenže na ně v předsíni čeká odveta Ligy Mistrů, ale po schodech ke dveřím míří také El Clásico, tradičně jeden z nejvypjatějších zápasů ve Španělsku.
Tip: 1
I přes zlepšenou formu Barcelony zvítězí Sevilla. Hosty čekají další dvě velmi důležitá utkání a nemůžou si dovolit obětovat veškeré síly najednou. Že se rozhodně nejedná o prioritní zápas dokládá nejen vynechání Deca s Thuramem, ale také anketa fanoušků, kteří v 90 procentech označili za nejdůležitější zápas ten s Liverpoolem. Pokud by to Blaugranas uměli, nejspíše by hráli na remízu, to jim však nikdy příliš nešlo.
Naopak Sevilla cítí jedinečnou šanci vrátit se zpět do čela, ze kterého by jí už nikdo nemusel sesadit. Andalusané hrají rychlý, a svěží fotbal, což by na soupeře mělo platit.
A co nám říká statistika?
V lize se oba kluby střetly ve 125 případech. Jasně úspěšnější je pochopitelně Barca, která má na svém kontě 64 vítězství, Sevilla pouze 34.
Jak už jsme zmínili nahoře, na svém hřišti se Sevilla radovala častěji. Vyhrála 28krát a zaznamenala 17 remíz.
Jasně nejvyšším rozdílem skončilo střetnutí z roku 1940, tehdy si Barca odvezla ze Sevilly potupný debakl 11:1! Odplaty se dočkala o devět let později, svého soupeře rozmetla 7:0...
Těžko předpovídat vítěze, nicméně mírným favoritem je Sevilla FC, která se může spolehnout na výbornou domácí bilanci - 9 vítězství, jedna remíza a jediná porážka. Tým z Andalusie si letos na domácím hřišti víceméně bez problémů poradil s Valencií i s oběma největšími madridskými celky a hlavně díky tomu se Kataláncům stále drží na dostřel. Připomeňme také Evropský superpohár, ve kterém Sevilla na neutrální půdě rozmetla Blaugranas 3:0.
Pokud zabrousíme do historie La Ligy, i zde uvidíme, že se Sevilla (jakožto domácí celek) těší mnohem lepší vzájemné bilanci - z 62 utkání jich vyhrála 28, naopak se sklopenými hlavami odcházela jen 17krát.
Otázkou je, jak se na výkonech Sevilly projeví nepříjemný incident ze středečního zápasu Copa del Rey, ve kterém byl trenér Juande Ramos nepříjemně zasažen plastovou lahví a skončil v bezvědomí. Celá událost přivolala ve Španělsku obrovský mediální zájem a i přes trenérovo brzké uzdravení se těžko dá očekávat, že se všichni hráči mohli na další zápas v klidu připravovat.
Přestože nebyl zmiňovaný zápas proti Betisu dohrán, přišla v něm Sevilla hned o dva hráče. Jsou jimi obránce Andreas Hinkel a Javi Navarro. Oba se tak přidají k Enzo Marescovi, kterého stále zužují svalové problémy, mimo hru pak je také útočník Luis Fabiano, odpykávající si trest za žluté karty. Do sestavy se naopak vrací uzdravený Adriano Correia.
Taktéž rušný týden (nicméně z příjemnějších důvodů) si odbyla i Barca. Tým z hlavního města Katalánska nejspíše opět nachází ztracenou formu, což dokázal obratem ve vývoji čtvrtfinále Copa del Rey proti Zaragoze. Frank Rijkaard ve středu vsadil na útočné rozestavení 3-4-3 a jeho svěřenci hlavně v prvním poločase na hřišti zcela dominovali. Každopádně se nedá předpokládat, že by k něčemu podobnému šáhl nizozemský trenér i v sobotu. Třeba už jen proto, že nepovolal Portugalce Deca, který se bude společně s Thuramem šetřit na zápas s Liverpoolem. V záloze by tak měla nastoupit dvojice Xavi - Iniesta, kterou bude zezadu jistit Márquez. Změn dozná i útočná řada, a to hlavně díky návratu Samuela Eto'oa. Kamerunec by měl nastoupit v základní sestavě po boku Ronaldinha s Guilym, Argentinec Messi začne pravděpodobně na lavičce, na útok "R.E.M." si tedy budeme muset ještě nějaký ten čas počkat.
Proti Barceloně mluví hlavně jejich tragická bilance z venkovních ligových zápasů. Obhájce titulu si totiž ze hřiště soupeře odvezl tři body naposledy 19. listopadu minulého roku!!! Dalším negativním faktorem je nabytý program. Zatímco Sevilla může všechny síly vynaložit právě do tohoto střetnutí, Katalánci si tento luxus smí dovolit jen stěží. Nejenže na ně v předsíni čeká odveta Ligy Mistrů, ale po schodech ke dveřím míří také El Clásico, tradičně jeden z nejvypjatějších zápasů ve Španělsku.
Tip: 1
I přes zlepšenou formu Barcelony zvítězí Sevilla. Hosty čekají další dvě velmi důležitá utkání a nemůžou si dovolit obětovat veškeré síly najednou. Že se rozhodně nejedná o prioritní zápas dokládá nejen vynechání Deca s Thuramem, ale také anketa fanoušků, kteří v 90 procentech označili za nejdůležitější zápas ten s Liverpoolem. Pokud by to Blaugranas uměli, nejspíše by hráli na remízu, to jim však nikdy příliš nešlo.
Naopak Sevilla cítí jedinečnou šanci vrátit se zpět do čela, ze kterého by jí už nikdo nemusel sesadit. Andalusané hrají rychlý, a svěží fotbal, což by na soupeře mělo platit.
A co nám říká statistika?
V lize se oba kluby střetly ve 125 případech. Jasně úspěšnější je pochopitelně Barca, která má na svém kontě 64 vítězství, Sevilla pouze 34.
Jak už jsme zmínili nahoře, na svém hřišti se Sevilla radovala častěji. Vyhrála 28krát a zaznamenala 17 remíz.
Jasně nejvyšším rozdílem skončilo střetnutí z roku 1940, tehdy si Barca odvezla ze Sevilly potupný debakl 11:1! Odplaty se dočkala o devět let později, svého soupeře rozmetla 7:0...
Vzájemné zápasy
15.10.2006
Primera División
6. kolo
25.08.2006
Superpohár
13.05.2006
Primera División
34. kolo
11.12.2005
Primera División
15. kolo
29.01.2005
Primera División
21. kolo
11.09.2004
Primera División
2. kolo
15.10.2006
6. kolo
13.05.2006
34. kolo
11.12.2005
15. kolo
29.01.2005
21. kolo
11.09.2004
2. kolo
25.01.2004
21. kolo
Sevilla FC - poslední zápasy
25.02.2007
Primera División
24. kolo
22.02.2007
Pohár UEFA
16F 2.z
18.02.2007
Primera División
23. kolo
15.02.2007
Pohár UEFA
16F 1.z
10.02.2007
Primera División
22. kolo
04.02.2007
Primera División
21. kolo
25.02.2007
24. kolo
18.02.2007
23. kolo
10.02.2007
22. kolo
04.02.2007
21. kolo
28.01.2007
20. kolo
20.01.2007
19. kolo
FC Barcelona - poslední zápasy
28.02.2007
Copa del Rey
ČF 2.z
25.02.2007
Primera División
24. kolo
21.02.2007
Liga mistrů
OF 1.z
18.02.2007
Primera División
23. kolo
11.02.2007
Primera División
22. kolo
04.02.2007
Primera División
21. kolo
25.02.2007
24. kolo
18.02.2007
23. kolo
11.02.2007
22. kolo
04.02.2007
21. kolo
28.01.2007
20. kolo
24.01.2007
15. kolo
Primera División - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
24
14
7
3
49 : 20
49
2
24
14
5
5
44 : 22
47
3
25
14
4
7
36 : 23
46
4
24
13
4
7
31 : 20
43
5
24
11
7
6
30 : 21
40
6
24
11
6
7
35 : 24
39
7
24
11
4
9
33 : 30
37
8
24
10
6
8
21 : 16
36
9
24
9
8
7
26 : 25
35
10
24
8
9
7
26 : 29
33
11
24
8
9
7
19 : 25
33
12
24
9
5
10
22 : 30
32
13
24
9
3
12
30 : 31
30
14
24
6
9
9
23 : 28
27
15
24
6
9
9
21 : 31
27
16
25
6
8
11
26 : 35
26
17
24
7
5
12
22 : 35
26
18
24
6
7
11
26 : 34
25
19
24
2
8
14
13 : 31
14
20
24
3
5
16
25 : 48
14
Z
V
R
P
S
B
1
12
10
2
0
30 : 5
32
2
12
10
1
1
26 : 6
31
3
11
9
1
1
25 : 7
28
4
13
7
5
1
13 : 3
26
5
12
7
3
2
20 : 9
24
6
12
6
4
2
12 : 6
22
7
13
6
4
3
14 : 10
22
8
13
6
3
4
14 : 14
21
9
11
6
2
3
15 : 10
20
10
11
6
2
3
14 : 12
20
11
12
5
3
4
17 : 14
18
12
11
5
3
3
12 : 9
18
13
4
6
3
12 : 9
18
14
12
5
2
5
18 : 14
17
15
13
4
5
4
13 : 15
17
16
12
3
4
5
11 : 16
13
17
12
2
3
7
18 : 22
9
18
11
2
3
6
11 : 17
9
19
13
2
3
8
11 : 20
9
20
12
1
5
6
13 : 21
8
Z
V
R
P
S
B
1
13
8
1
4
19 : 11
25
2
13
5
4
4
19 : 15
19
3
11
5
3
3
16 : 11
18
4
13
5
3
5
13 : 14
18
5
12
4
5
3
19 : 15
17
6
13
5
2
6
18 : 20
17
7
12
4
5
3
9 : 11
17
8
13
4
4
5
15 : 17
16
9
12
4
3
5
15 : 15
15
10
13
4
3
6
10 : 17
15
11
13
2
7
4
12 : 17
13
12
4
1
7
12 : 17
13
13
12
4
1
7
11 : 19
13
14
11
3
2
6
8 : 16
11
15
12
2
5
5
7 : 19
11
16
11
3
1
7
8 : 13
10
17
11
2
4
5
8 : 16
10
18
11
2
3
6
11 : 19
9
19
11
0
5
6
2 : 11
5
20
12
1
2
9
7 : 26
5
Komentáře (205)
Přidat komentář2:6.
12:8
Těžko říct...
Dobrý tip.Můj je 1:5
těším se
1:2
2:2
3:0
Na výhru v Seville i přes náš výkonností skok v minulém zápase (zatím) nevěřím.
nevím co mám v mozku ale nornálně mně něco říka že vyhraje barca No přinejmenším nebudu zklamanej, kdyz vyhraje barca...
Co to se mnou je
To taky nevím, co máš v mozku.
seš pták
10ka a zase se to zamotá
snad
Zeby sme zopakovali vysledok zo Zaragozi??
V to doufám. Bohužel jako většina lidí to budu muset sledovat z netu přes TVU...
TVU je nemam je to lepsi nez PPstream ?
Pres PPSream sleduju nejradeji
No ja taky přes víkend je dost zápasů zajímavejch... uz se tesim
Jak v čem. Problém TVU je, že ať máš sebe rychlejší komp, tak to stejně musíš spustit tak 10 min předem. Potom se to ale neseká a všechno je o.k.
TY vole to bude poprask až Sevilla vyhraje ligu před Valencii, Barcelonou a Realem
Atlético vyhraje..
Nefandil si před rokem Barceloně?
Mno ja fandim furt Barce:) To moje druhe ja Andy Conceicao fandí Atletiku.... to víš... schyzofrnie je svině
vtípek
tehdy si Barca odvezla ze Sevilly potupný debakl 11:1!
1:1
Idioti no, idioti idoti idioti. Ať jdou s tímhle do hajzlu. Měli jsme dostat víc, třeba by jim to trklo, že když vedou 1:0, tak zápas není vyhraný. PRotože hotl porážka od Liverpoolu jim k tomu nestačila, idioti. Serou na to prostě, místo toho aby makali, tak na to serou, serou serou. Idioti. Co si vlastně myslí? KDyž budou hrát a prostě jim to nevyjde, tak se nci neděje ale tohle je vážně vrchol. Idioti.
kdybyste dostali víc, což jste teda ale měli, tak máte horší vzájemné zápasy
To mě vůbec nezajímá, měli jsme dostat aspoň šestku jak kdysi Dream Team v Zaragoze. MArquezovi to totiž takhle nedojde.
Kyslíku věříš v momentalni situaci v postup proti Liverpoolu ?
Musí si to srovnat v hlavě idioti.
Poměrně málo času na to maj...
kde je ten tvuj nadhled co?
jo presne thak.vcera sme mali dostat aspon 5 golov aby sa uz spametali
Ty jseš očividně mimo, proboha já se úplně děsím, jak nechápaví lidé žijí tak blízko.
A kdy jsem probohas mluvil o tom, že zápasy Barcy neprožívám?
rikal jsi ze mas nadhled a ted tady nadavas jak primitiv a pritom ze sebe delas nejvetsiho inteligenta
Pravda, ale s tim nic neuděláš. To je prostě Kyslík, anomálie člověka.
Být tebou, tak se k tomu moc nevyjadřuju. Tvé poblázněné výlety diskusí, kde si urazil vše co se dálo, následně kvůli měnil nicky a začínal od znova, taky nejsou k zapomenutí.
Ty mi polib prdel rektální alpinisto, kterej by se tady moh rozkrájet a nechat si srát na hlavu, aby byl se všema za dobře.
Špaňheli, tvoje názory jsou mi uplně ukradený, jak celá tvoje existence, tak mě laskavě neobtěžuj těma bezcenejma kecama.
Děkuju.
Se všema za dobře, no ty očividně do těch "všech" nepatříš.
Ne, nepatřim. A hrozně mě mrzí, že mi do prdele neleze člověk, kterej je u mě nula.
Já jen že jsi říkal všichni, ale nějak ti to nevychází.
Mě to nevychází a tobě to zas nedochází. Co je horší?
Viz dole.
viz. nahoře
Odkazuješ na sebe.
viz. nahoře.
S čistým svědomím ti můžu říct, že jsem za více jak dva roky netrapnil tak, jak ty za několik měsíců, co tady tragédně vystupuješ na Eurofotbalu pod deseti nicky, s kterými si DOKONCE nazvájem obhajuješ své názory.
Nevim, jak člověk jako ty, má tu drzost někoho moralizovat. Vždyť si chudák, si to uvědom. Ale vlastní blbost ti to nedovolí, já vím... Tak si koukej hlavu nečím uvázat, at tě ta blbost neodnese do vesmíru a ty tu můžeš dál chatovat pod domněním "Všichni mě tu mají rádi."
Už jsem ti někdy naznačil ať si ty svý kecy ála Brendan Wallsch strčíš do prdele? Jinak špaňheli, tvoje argumenty to je fakt tragédie. Pořád ta samá písnička... se chytáš každýho hovna.
Jinak to, že jsem si dvakrát změnil nick, protože jsem holt náturou cholerik a občas prostě bouchnu a nevychvaluju tady Barcu do nebe neznamená, že jsem idiot. Ale to tobě dojít nemůže. To podstatně mění situaci ve tvuj neprospěch. Zabedněňče.
Ty nejsi cholerik, to si pořád namlouváš. Ty se zkrátka nedokážeš smířit s tím, že jsi opravdový psychopat. Za normálních okolností bych na tebe vůbec nereagoval, ale ty jsi prostě taková ozdoba eurofotbalu, že si poctu v podobě mé reakce zasloužíš. Tak si važ toho, že na tebe (bezmozkovitý útvar) vůbec někdo reaguje a nevztekej se.
Hřeje mě na srdci, že to řikáš ty. Od člověka tvýho typu tyhle řeči nabírají úplně opačnej směr. Promiň, ale jseš vážně takovej naivní ťuňťa.
Ta schíza tě jednou dostane...
Vůbec bych se nedivil, kdyby sis za dva roky změnil nick na Real Madrid forever mrdko.
No jo, seš primitivní ubožák, teď si to potvrdil. Jen tak dál, držim ti palce.
Jinak Real nehrozí, já jsem věrnej svýmu klubu a nic na tom nezmění ani to, že se do mě pokouší navážet Kyslíkovo vlezdoprdel. Real by spíš seděl tobě, získal by si totiž plusový body u fandů Realu, no řekni, neni to pro člověka, jako jsi ty skvělá příležitost?
Ale já nidky své emoce nezakrýval, nadhled je o něčem jiném. Vždyť jsem mluvil o nadheldu co se týče diskuzí, ne co se týče BArcy,takže asi tak.
Zapas strasnej.Jsem znechucenj takže komentovat je to škoda.Přestavám věřit v zázrak na Anfield Road.Samozrejme to bude jinej match, ale dneska me zklamali.Na konci to tam hasil akorat Valdes.Snad se pred LM proberou
Vysledek parada,parada!
Velka sance na stahnuti bodu pro bily balet galaktikos! Takze beks hatrick.
A ve stredu Barsa na Live vypadne a Real naopak vyradi Bayern.
Velka sance na stahnuti bodu pro bily balet galaktikos! Takze beks hatrick.
No tak já budu oponovat Doktorovi, protože si nemyslím, že se na to naši vysrali. Naopak se mi zdálo, že bojovnosti bylo na hřišti z naší strany dost. Rozhodla proflákaná Ronnieho pentle. To byl zlomovej okamžik. Když vezmu, kdo zavinil naši prohru:
1. Ronnieho naprosto tragická pentle
2. Rafa a jeho nepochopitelný neuhlídání Keržakova u prvního gólu . Hlídá jedinýho hráče a stojí od něj na vápně asi tři metry ...
3. Valdés a jeho nepochopitelnej skrat u druhýho gólu, kdy šel míč na něj a on uskočil někam k tyčce . K čemu nám pak byly v nastavení jeho dva skvělý zákroky ...?
4. Exhibice pana sudího, kterej nám vyloučil Giulyho za absolutně nic a Zambrottu za čistej zákrok, při kterým trefil míč. Když přičtu, že se ještě neodvážil písknout další pentli za jasný sražení Zambrotty a další možnou za šprajc na Giulyho ... Prostě to zkurvil .
A ještě něco musím dodat. Všimli ste si naší bojovnosti s a bes Ronaldinha na place? S ním jsme na ten gól měli. Zkoušeli sme to, skluzovali, padali pod nohy. Bez něj se to všechno vytratilo. Přišlo mi, že naši hráči pochopili, že jeho stažením ze hřiště už to Frank balí. Pak už jsme připomínali jen neškodnýho beránka
A nakonec: absolutorium hráčům Sevilly. Sice mě celej zápas srali svejma kecama na sudí snad po každým verdiktu, ale líbilo se mi, že nastoupili s otevřeným hledím, bojovali a rvali se o to vítězství. Chvílema nás i přehrávali. Tohle vítězství jim přeju, páč si je zaslouží. Jakej rozdíl oproti betonářům z účelnou hrou z Valencie . Tohle je jasnej důkaz, že Barca se dá porazit i otevřenou hrou, nejenom betonem
A jen dodám: pokud letos titul neuděláme my, tak ho přeju Seville. Má na to a zaslouží si ho nejvíce (i víc než my)
Měl by sis hlídat s a z písmena:-))).Bez Ronaldinha a ne bes ,s kým čím učelnou hrou a ne z :-))).Díky,jinak v poho.Pokud já někdy napíšu chybu,opravte mě:-))
Pěkný rozbor jirko, jako ostatně vždy.
Mimochodem co říkáš na Daniela Alvése?
Souhlasim s tebou v pár věcech: první gól Márquezovo, druhej Valdésovo. Ale Valdés nám chytil tři tutovky, takže budiž mu odpuštěno. Rozhodčí naprostej imbecil, to je pravda.
Ale dost mě nasrala ta Ronnieho pentle. Za prvý byla dost odfláknutá, neměla správný umístění... a celej svět věděl, že to kopne na tu stranu. To se tam moh Palop postavit k tyči dřív než to kopnul, a on by stejně zamířil na to samý místo.
Jinak Giuly a Zambrotta sice byli vyloučený hodně přísně, ale když věděli, jakej je to kokot, tak se taky mohli trochu schladit.
Prostě z toho zápasu je mi na blití. Doufam, že ten vítěznej doutník, co jsme si koupil si budu moc zapálit v úterý.
Jinak smekám před Danielem Alvésem. To je frajer.
penalta byla uplně doprostřed
Já teda nevím, ale mně připadalo (a byl jsem střízlivý!), že ten přímák Alvése tečoval Dinho, takže zatímco si šel pro ten balon k tyči, kam byl směřován, nakonec skončil uprostřed. Jestli to tak skutečně bylo, tak prostě smůla a ne Valdés .
Jinak Sevilla podala svůj standardní výkon z posledních měsíců, žádná sláva to tedy nebyla, stejně jako proti nám. Jsou nějací divní, chybí mi tam ta chuť z úvodu sezony.
Ale titul by jí slušel .
Bylo to tečované...
tak jako chuť měli maximální
Podle mě ten přímák tečoval Xavi, nebo mně to tak alespoň přišlo, že se mu to otřelo o záda...
je to možný, z prvních třech záběrů nebylo vidět vůbec nic, z toho čtvrtého jsem se orientoval podle postavy - tu má u vás Dinho nejhubenější ze všech
Já jsem to zjistil až ze záběru za brankou, kde bylo vidět, že to tečoval hráč nejvíce vlevo (nebylo vidět kdo, ale už předtím byl záběr na zeď a na Xaviho, který byl první vlevo).
Za gól Vicky nemohl, bylo to tečované, to by musel mít štěstí, aby ho to trefilo, jinak se to těžko chytá...
Asi máme trochu jiný měřítko, co je "dost bojovnosti", ale spíš ty poslední dvě věty - to radši beton než někoho, kdo si tam z toho dělá hide park.
TY jsi zas něco pil, TAvo je prostě vůl, u něho to beru ale VAldés ten gól opradu chyttit nemohl.
Buď pil, nebo radila přítelkyně, to možná vyjde nastejno...
Tý, vole, seš blbej
Si to tady přečte a mám po prdeli ...
Ona chodí na EF?
antimadrista
Taky si myslím.
"Tavo je prostě vůl..." Od tebe to sedí ty venkovskej intelektuále.
Kdybys byl z Prahy, tak to pochopím, ale Plzeň, kterou neznaj už ani na Slovensku, to fakt sedí.
Plzeň je oproti Vsetínu metropole.
JDe o to, že z Pozice Plzně opravdu nemáš se komu smát že je venkov. Plzeň ej totiž ev světovém měřítku nic, což si očividně neuvědomuješ, ale nechám tě v tom.
Ty se fakt snažíš vykecat ze všeho...
Větší nesmysl si už nedokázal napsat? Se ti nedivim, ono to skoro ani nejde.
No je to tak, hraješ si na velkoměšťáka, ale Plzeň je naprosté nic, co se týče světa. Promiň...
Ale řek bych, že po světě zná Plzeň asi stejně lidí jako Prahu. Jedno z nejlepších a nejpropagovanějších piv na světě, víš? Pořád ti to nedochází? Pilsner Urquell tu Plzeň má v názvu.
Jinak já netvrdim, že Plzeň je velkoměsto, ale město to je, narozdíl od Vsetína, kde chcípnul pes a maj nejvyšší nezaměstnanost(nebo aspoň měli) v zemi. Takže asi tak.
"Ale řek bych, že po světě zná Plzeň asi stejně lidí jako Prahu."
Noi ty jsi dobře naivní. Byl jsi někdy za hranicemi?
Ne, za hranicema jsem nikdy nebyl, vlastně jsem nikdy nevylez z bytu. Co to je za blbou otázku? Pilsner Urquell čepujou ve většině vyspělejch zemích na světě, takže pojem Pilsen většině lidí něco říká.
"Ale řek bych, že po světě zná Plzeň asi stejně lidí jako Prahu."
( )
Tohle zrovna nevypovídá o tom, že bys za hranciemi byl.
A jsme znova u tvý pravdy. Ty jsi prostě přesvědčenej, že to taky neni, takže to tak vlastně ani bejt nemůže, protože ty jsi si asi udělal nějakou svojí statistiku, která vyvrací to co jsem řek. A tím pádem jsem nikdy nebyl za hranicema. Neni vůbec důležitý kolikrát jsem na dovolený u moře, protože jsem v zahraničí podle tebe nikdy nebyl a tak prostě je, protože jsi to řek ty, veškerá inteligence vesmíru. Výborná dedukce, ryzí logika. Bravo, Watsone.
Tak jako je možný, že jsi třeba v Polsku byl a někdo tam "Plzeň" už zaslechl.
Ale aby Plzeň znalo stejný pčret lidí, to opravdu možné není, ty náš dobrodruhu.
Si to netrefil, v Polsku jsem nebyl. Takže asi nebudeš Sibyla Kumana, to je škoda, máš tady takový světoborný řeči, že mi to tak přišlo. Hele, udělej mi(si) statistiku. Obvolej ze Vsetína šest miliard lidí a pak se o tom budem bavit, okay.
Do tý doby je moje tvrzení stejně pravdivý jako to tvoje.
Osobně si myslím, že tomu "tvrzení" sám nevěříš, jako ne že by ti to nějak extra myslelo, ale přece jenom tohle už by tě odrovnalo úplně.
Mě to nemyslí? Jakou školu studuješ? Že bysme si mohli porovnat vzdělání, na iq testy spolu asi nepůjdeme.
Teď se schazuješ, hrozně moc
Vsadím se s tebou, ocokoli, že mám IQ vyšší než ty, tady se vážně nepouštěj na tenký led, narazil bys zbytečně.
Já myslel, že už si vyšel školu před třemi lety a ono se zdá že ne.
"Vsadím se s tebou, ocokoli, že mám IQ vyšší než ty, tady se vážně nepouštěj na tenký led, narazil bys zbytečně."
Jsi vážně k smíchu. Zase ta tvoje narcistní pravda, který bezmezně věříš. Paranoia nevyššího stupně. Ale tak mimochodem, možná máš vyšší iq, to je možný (stejně tak to platí obráceně). Já se za svý iq ale rozhodně stydět nemusim. Tak sem hoď číslo, frajere. Já ti to svý klidně prozradim, neni žádnej problém.
Já ho prozrazovat nebudu, už jen proto, že neuvěřím žádnému tvému číslu vyššímu než 90 a ty už jen z principu bys pak nevěřil mně.
Tak co, jak je to s tou školou?
"Paranoia" Ani to už nezná...
Myslíš si, že máš vyšší iq, než já. Ale nehodláš ho prozradit a zároveň seš si opět jistej, že moje iq neni vyšší než 90. Když to tak sečtu - tvoje myšlenkový pochody a logiku, která je nedílnou součástí iq - a eventuálně přistoupim na tvoje směšný číslo 90, se kterym bych sotva dodělal základku, pak tvoje iq nemůže překročit hranici 75. Forreste Gumpe.
Věř tomu, s IQ 90 se dá vystudovat i vysoká škola, ale není nc idivného, že to nevíš.
Mám oficiální IQ test, číslo zveřejním, pokud mu budeš věřit, o tom ovšem pochybuju.
O.K., sem s nim. Pokud je to oficiální test nemam důvod mu nevěřit. Mensa?
Měl jsem jet kamsi do zahraničí na školu (to říkám proto, aby se někteří nesmáli psychologovi), a tak jsem dělal testy u psychologa.
Fajn, já mam test Mensa pro veřejnost. Bude to číslo? Nebo mam začít já?
Já jen čekal jestli to nezpochybníš.
156 (logicko-matematická tuším) /149 (tady už nevím co to bylo, ten papír mám kdesi hozený)
Tak fajn. Teď bych poprvé rád promluvil k tobě vážně, takže bych byl rád, kdy ses naoplátku zdržel ironickejch poznámek. Chci říct, že mezi náma jsou obrovský rozdíly, tak velký, že vždycky budeme nepřátelé. Ať povahový, názorový a všelijaký jiný rozpory. Já jsem možná ironicke cynickej cholerik, říkám spoustu věcí, který se ostatním nelibí. V kombinaci se svojí povahou jsem totiž bohužel upřímnej, takže jsou z toho kolikrát problémy. Ale abych se dostal k tomu hlavnímu. Nesnášej mě, já tě budu taky nesnášet a vždycky se s tebou budu hádat, ale nikdy, nikdy neshazuj mojí inteligenci. Podle Mensy mam
IQ 137. Je to míň než uvádíš ty, ale fakt si myslim, že tohle číslo není vůbec malý. Vlastně mi o tři bodíky uteklo členství v Mensa klubu. Vystudoval jsem matematicko-fyzikální třídu na 4. nejlepšim gymnáziu v republice a dál pracuju na tom, aby moje vzdělání bylo perfektní. Takže bych byl fakt neskonale rád, kdyby se při "další výměně názorů" odbočilo od tématu inteligence, protože v našem případě je to slepá kolej. Jinak samozřejmě všechno při starym. Jinak 150 je hodně slušný číslo.
Já ale IQ tentokráte nevytáhl, (nepochopení textu přecejen není ani zdaleka vše). Navíc vím, že IQ není všechno (i když furt více než nezměřitelné EQ), proto to až tolik neprožívám.
Co bych dále uvedl je, že neprožívám ani vzdělání, protože moc dobře vím, že školství zde ej stáel založeno na memorování a to všude.
Toť vše, možná jen, že zde na EF není nikdo, koho bych nesnášel (či na něj mohl použít slovo podobného významu). Někým opovrhuju, z někoho mám vyloženě srandu, někoho provokuju (spíše hecuju).
Z tebe jsem měl většinou srandu a můžeš si za to sám, když něco nevím, tak o tom nemluvím, to je asi základní pravidlo, protože pak z toho můžou vyjít skutečné nesmysly. Rozhodně se ale nedá říct, že tě nesnáším, to fakt ne.
Po tom, co jsi předved pod článkem s Albeldou, tak můžu říct s ledovým klidem a absolutní jistotou, že tě nesnášim. Ber, nebo neber si to osobně, to je mi jedno. Mimochodem, to iq jsi vytáhl ty, klidně si to najdi, je to tam.
Jinak abych jen nechválil. V několika věcech se s tebou rozcházím.
Valdés za tu obdrženou branku určitě nemohl.
Neviděl jsem, že bychom nějak bojovali, spíše naopak.V našem podání to byla řekněme "Hra starých pánů"
A ještě by jsem dostal něco k výkonu Oleguera, protože to, co tám chvílemi předváděl, byl absolutní vrchol...
JJ, ten Oleguer bol vcera nejak mimo.
Aspoň šlo vidět, že chce vyhrát, narozdíl od Márqueze.
Tak to je utecha.
Výpadek formy může být jednozápasový, chybějící motivace je problém dlouhodobější a závažnější.
Njn, utesovat sa tym, ze boli na ihrisku este horsi...jak chces.
A kdo se tím utěšuje? Faktem ovšem je, že problém je jinde a to v motivaci ,ne v tom, že Oleguer nebo někdo jiný asi nepohldíá hráče, to už je většinou jen důsledek...
Takze sa neutesujes ? Ok. To som rad...ten tvoj prvy prispevok tak nejak vyzeral...To by bolo dost blbe.
Jediné, co jsem řekl, je, že ten problém je jinde. Že si zareagoval popuzeně ej tvůj problém. Hádat se s tebou ale dnes nechci, ostatní mě jistě pochopili, takže tak.
To, ze sa nato nevybodol, jeho podla mna slabsi vykon nijak neospravedlnuje.
Tak u Oleguera nesouhlasím zase já. Co já si všiml, tak se celkem rval. Jediný, co zkurvil, byl ten faul, po kterým byla ta standartka vedoucí ke gólu. A to na něj dobře navlíkl ten Sevillčan (Alvés???).
Ja som tam videl v prvom polcase minimalne dva "zvlastne" (ne)zakroky.
Kolikrát tam měl nejisté zákroky, bud se netrefil do míče..atd..
Tak to jsme viděli asi každej něco jinýho.
1. Ronni si ji hlavně vypracoval sám, navíc byl vyloučenej hráč. Vždycky je kope on ikdyž je faulovanej.
2. Míč byl tečovanej.
4. Zambrotta byl vyloučenej správně.
Rijkaard to určitě nebalil, když tam poslal Eto´a.
Koukal jsem na to jen poočku, ale ten zápas se mi líbil.
1) Souhlas s jirikem-fcb, že rozhodla neproměněná penalta.
2) Nesouhlas s jirikem-fcb, že Zambrotta neměl dostal cervenou. To byl jasnej faul!!!
3) Souhlas s jirikem-fcb, že si Sevilla vítězství zasloužila
Příští sobotu je "poslední" těžká zápas, pak už jsou jen takový vodrhovačky. Titul bude náš.
Včera to bylo neuvěřitelný. Že už neumíme vyhrávat prohraný zápasy - dobře. Ale, že prohráváme vyhraný zápasy - to je vrchol.
Včera mě ukrutně nasrali. Ne tim, že prohráli, to se dalo čekat, ale za jakých okolností si to sami podělali. S timhle ať jdou do prdele.
Když se Ronnie rozbíhal na penaltu, už jsem viděl 2:0, pohodovou dohru zápasu v naší režii a šetření opor na Liver.
To co se stalo potom je fakt neuvěřitelný.
Vedou 1:0, promarní penaltu.
Hrajou proti 10, dostanou lacinej gól.
Posadí se z toho na prdel a hrajou zbytek zápasu hovno.
Dostanou druhej gól.
Giuly a Zambrotta se nechají vyloučit, tak aby jsme to už nemohli vyhrát.
Kdyby jsme byli menší klub, kterej nebojuje o titul, tak bych měl závažný podezření, že si Sevilla ten zápas koupila.
Hovada, takhle by to dál nešlo.
zápas roku zatím, Alves for golden ball 2007 , Zambrottovo vyloučení jasný, zároveň s míčem mu málem utrh i nohu
Tak dobrý zápas to nebyl. Naprostý průměr. V jedné fázi zápasu jsem na deset minut usnul.
Njn, Rijkaard uz pred zapasom naznacoval, ze to neni klucovy zapas...asi vedel preco.
Za stavu 1:0, ked bol superov hrac vyluceny, sme nechali Sevillu hrat...tam vidim klucovy problem...mozme si zato sami.
Hrát? V tu chvíli jste 80% času drželi míč. Problém je v tom, a už to tady zmiňoval vazquez, že když se někdo proti vám dostane do pořádného útoku, tak je docela velká pravděpodobnost, že to skončí gólem. Obrana neumí hrát pod tlakem, Márquezovy minely atd.
Ano hrat. Takto nemozme pustat supera o 10tich k lopte.
kdyby vám to vzadu fungovalo, tak můžete, přece nemůžete chtít, abyste jim nepůjčili balon...
Chyby tam boli...to je jasne, ale proti timu o 10tich hracoch sa hra inak. Tam treba vytvorit aj nejaky tlak, aby hraci supera nevedeli kam a zacali im pomaly ubudat sily.
Nielenze sa nic take nekonalo a my sme asi nechceli, ale dokonca sme pustali Sevillu k ich hre.
fcbarcelona.cz Kdy už tohle skončí?
Nějak mi nedochází, co si tímto příspěvkem chtěl říct.
Tak to je mi tě vážně líto.
Nemusíš mě litovat. To bych já měl spíše tebe. Ty si nedokážeš uvědomit, že kritika hráčů se neventiluje do médií. To se prostě nedělá, tyto věci se řeší v útrobách klubu.
Tady nepadlo ani slovo o kritice hráčů, tak se uklidni. Nepochopils, tak se do toho nepleť.
Ty jsi vážně komediant.
Komediant možná, ale šaška tu děláš ty. Podívej se nahoru, ty Kyslíkovo ochranko, a najdi, kde jsem psal něco o tom, že by měl Frank kritizovat hráče. Pako.
Používáš furt tu stejnou věc, asi nemůžeš snést, že se proti tobě někdo ozval.
Tak jako je Vsetín malé a omezené město, jsi ty malý a omezený naivista, který neustále věří, že jenom ta tvoje pravda je ta správná. Ty tvoje úzkostlivý "viz nahoře, teď si to potvrdil" jsou o ničem. Už nevíš co bys řek, tak to zahraješ do autu, tím že se opakuješ jako idiot. You're waste of my time.
JJ, už se schyluješ k nadávkám, což je jasný znak však ty víš čeho. Líbí se mi ,jak ty diskuze naprosto nezvládáš, tohle už je po několikáté.
opakuješ se jako idiot. to je podle tebe nadávka? Řikam, ty tvoje odkopy do autu jsou vážně k smíchu.
Ne není. A tvůj rodný jazyk je vlastně který, když tedy ne čeština?
Přečti jsi co si napsal a pak se styď.
Já se jen zeptal, čeština to není, to jsem vyvodil podle toho, že ani nevíš, co píšeš.
Tak si to projdem. Já sem píšu jenom česky a tím pádem čeština není můj rodný jazyk? Halucinogeny, amfetaminy, barbituráty? No tak, přiznej se.
Aha, takež ROBERTO CARLOS má taky rodný jazyk český, když sem psával jen česky. Tak to se ti povedlo, argument jak má být.
Roberta Carlose neznam. Nejpíš to nude Slovák, co psal na EF česky, že? To ale hrozně posiluje ten tvuj nesmysl, že čeština neni muj rodnej jazyk. Mimochodem - čeština je víc muj rodnej jazyk než tvuj, když ses narodil na Moravě. Přemýšlej o tom, pokud tě to nebolí.
"Víc můj rodnej jazyk"
Ty nevíš, co je rodný jazyk. TA k to je síla.
A slovák to opravdu nebyl, hezký pokus a zároveň další úlet.
Tak úlet to neni, protože ho neznam. Já jsem z Čech a muj rodný jazyk je čeština. Ty jsi z Moravy a proto je tvym rodnym jazykem moravský nářečí, který má s Češtinou společnýho asi jako slovenština. Jiná věc je úřední jazyk, který je samozřejmě stejný v Čechách i na Moravě. Doplň si informace.
"proto je tvym rodnym jazykem moravský nářečí"
Rodným jazykem je nářečí.
Jo, blbě řečeno, ale je to tak, nevěděl jsem jak to zformulovat, ale mam pravdu. Tvojí rodnou řečí je moravské nářečí češtiny. Spokojenej?
"Tvojí rodnou řečí je moravské nářečí češtiny."
Ještě! Ještě!
TAvo žije v přesvědčení, že co se říká do médií, to si Frank orpavdu myslí.
Tak to jsem taky neřek. Ale říct to samý už "že nás prohra posílí a máme o to větší motivaci" už po čtvrtym zápase, když to skoro nikdy nevyšlo mi příde dost divný.
A opět to potvrdí.
Tomu (tobě) se nemůžu než smát.
A při představě, že ti dali občanku musim brečet.
Tavo aneb maloměšťástcví v přímém přenosu.
maloměšťáctví? To říkáš ty? Máš tu drzost nazvat někoho z většího města maloměšťákem, když žiješ ve zkrachovalym miniměstečku?
Jinak maloměšťáctví se projevuje silně u tebe. A nemá to nic společnýho s tvym původem.
On nezná význam maloměšťáctví.
Já věděl, že to neznšá a že se chytneš.
Tak to je gól.
Tak tohle je vážně už i na mě moc. Ty si fakt neuvědomuješ, co píšeš. A zvýšená koncentrace smajlíků v kombinaci se stále nesmyslnějšíma argumentama poukazuje na fakt, že jsi v koncích a už doděláváš.
"maloměšťáctví? To říkáš ty? Máš tu drzost nazvat někoho z většího města maloměšťákem, když žiješ ve zkrachovalym miniměstečku?"
Tohle jasně dokazuje, že nevíš, jaký má slovo "maloměšťák" význam, to je naprosto nezpochybnitelné nyní. Prostě máš trapas jako s tím rodným jazykem. Smajlík bude nyní jen jeden.
"Jinak maloměšťáctví se projevuje silně u tebe. A nemá to nic společnýho s tvym původem," říká Tavo. Tím pádem, vážení, zde máme nezvratný důkaz o tom, že autor skutečně zná význam pojmu "maloměšťáctví". Děkuji za pozornost.
"maloměšťáctví? To říkáš ty? Máš tu drzost nazvat někoho z většího města maloměšťákem, když žiješ ve zkrachovalym miniměstečku?"
Tuhle větu by nenapsal ten, kdo by význam znal. To se holt nedá nic dělat, prokecl ses. Právě proto jsme to tam kneckonců napsal a nepodcenil jsem tě.
Pro jistotu, aby se tato informace dostala i k pomalejším divákům:
"Jinak maloměšťáctví se projevuje silně u tebe. A nemá to nic společnýho s tvym původem," říká Tavo. Tím pádem, vážení, zde máme nezvratný důkaz o tom, že autor skutečně zná význam pojmu "maloměšťáctví". Děkuji za pozornost.
JJ, pěkný pokus, ale ten svůj první odstavec si jaksi nevysvětlil.
Jasně, "nepochopitelnej skrat", nepochopitelné je spíše to, že se díváte na zápas a z osmi opakování si nevšimnete jasné teče...
Pokud byl ten trestňák opravdu tečnutej, jako že asi jo, když to vidělo tolik lidí (kromě mě ), tak se Valdésovi omlouvám celou větou. Opravdu sem si nevšiml.
Tímto prosím, přehlídněte bod 3. v mém rozboru. Prostě ho přeskočte, není tam
To píšu i v komentáři, i když teda pochybuju, že to někdo čte.
A ještě reakce na Daniela Alvése - já nevím. Mám z něja takovej divnej pocit. Je to sice fotbalevě perfektní hráč, ale jeho grimasy, kecy a gesta, co si neodpouští prakticky u každýho verdiktu sudího v jeho neprospěch by si mohl odpustit. Dále sem si tam několikrát za zápas všiml, jak schválně dohrával naše hráče tím, že jim přišlápl achylovky, kopl do holeně, kopl do lejtka atd. Jeho výhodou je, že si toho sudí nevšímá. Mám strach, že kdyby hrál ve větším klubu, kde by byl sledovanější, časem by mohl splakat nad vejdělkem. Já sám za sebe, bych takovýho nečistýho spratka fakt nechtěl
Ono je otázka, jestli by nám byl tak platný, jho největší zbraní je, že může běhat sem a tam celý zápas, ale u nás tak nehrajem a on by toho tolik využít nemohl, naproti tomu v obraně to takový zázrak není.
a je to sprostej parchant. Abych řekl pravdu, tak moc nechápu, jak mohl včera dohrát, když vezmu, jakej metr měl sudí na naše hráče ...
A Řepka ti ve Spartě nevadí?
Ach jo
se vším souhlasím
Nesouhlasím.
Docela i souhlasím, on byl vždycky takový čertík, který dost okopává a pořád se vzteká, ale přesto si myslím, že by nám byl dost platný.
1. Rozhodčí. Nepřitel zápasu. Vyloženě nám neublížil, ale těch přehmatů, kterých se dopustil, bylo přespříliš. Například vyloučení Giulyho. To byl absolutní nesmysl.
2. Klíčový moment. To byla jednoznačně zahozená penalta. Nechci vinu zhazovat na Ronaldinha, ale je fakt, že kdyby se mu to podařilo proměnit, Sevilla by o deseti lidech jen ztěží otočila vývoj utkání.
3. Marquéz. To je pro mě jednoznačně největší zklamání dosavadní sezony. To nejsou ty úspěšné roky, kdy mi tento sympatický Mexičan stále víc ukazoval, že patří mezi nejlepší zadáky na světě. V této sezoně hraje nejistě a jak bych to řekl...Bez zájmu. V těžkých zápasech nás jeho nejisté zákroky často potopí. Thuram je jednoznačně lepší volba na stopera. A Rafa by se měl nad sebou zamyslet, protože nepřesvědčil ani na defenzivním záložníku, kde jsem si myslel, že pookřeje.
4. Naše hra po obdrženém golu. Jedním slovem katastrofa. Nedokázali jsme kontrolovat hru, naopak, čím dál víc se dostávala ke slovu Sevilla. I v deseti lidech nás dokázali přehrát a je jen náhoda, že jsme těch branek nedostali víc. Protože bychom si to zasloužili. Připadalo mi to jako hra "starých pánů". Na celé čárě me zklamal i Oleguer. Carles Puyol neměl nárok to hasit sám.
5. Sympatická hra Sevilly. Pokud nezískáme titul my, jakože s takovou hrou ho získáme ztěží, jednoznačně to přeju Seville. Toto sympatické mužstvo nám ukázalo, jak se hraje moderní útočný fotbal.
6. Slepička. Byl to nudný fotbal a ten chlapík mě svým tichým hlasem uspával ještě víc. Alespon, že měl těmi svými přehmaty dokázal trochu rozesmát. Jinak to jeho komentování je na vyhazov.
7.Ronaldinho. Asi nejlepší hráč našeho týmu. nebylo to nic extra, ale opět se ukázalo, že se na něj současná Barca hodně spoléhá. Hodně míču jde přes něj a tentokrát nic vyloženě nekazil, nicméně Sevilla ho chytře zdvojovala. Vstřelil první branku, zařídil penaltu. Tu však, jak víme, bohužel neproměnil.
8. Daniel Alvés! To je panečku fotbalista. Opět ukázal, že patří mezi nejlepší beky na světě. V létě si ho dokážu u nás realně představit. Z našich hráčů si často dělal dobrý den. Respekt před tímto hráčem.
Sevilla je tak po tomto utkání zaslouženě první a my jen doufejme, že se to co nevidět změní. Ale je to jeden velký problém: NEumíme vyhrávat na hřištích soupeřů. MY tam snad nikdy nevyhrajem.
Tak nudný fotbal to určitě nebyl.
Možná v závěru zásluhou Sevilly to nebyl nudný fotbal. Ale jinak to hlavně z naší strany stálo za ****
Na Slepičku formuluju stížnost, jsem toho názoru, že tam nemá co dělat.
SlePIČKA bud mluví potichu, nebo nedořekne větu, nebo vidí věc opačně než diváci u TV, nebo zapomene vůbec, co chtěl říct.
A úplně mě dorazilo, když řekl, něco ve smyslu, že verdikt nad incidentem v zápase Copa Del Rey mezi Betisem a Sevillou ještě nikde nenašel, takže nebyl zveřejněn. Ale myslí si, že utkání bude kontumováno ve prospěch Sevilly. Jako kdyby nevěděl, že ve Španělsku se přerušené zápasy dohrávají.
A těch chyb tam bylo jak nasraných.
No, on je Slípka takovej zvláštní celej. Kdyby měl nedostatky jen ve fotbalovým vzdělání, tak by to ještě šlo (ikdyž u fotbalovýho komentátora ...?), ale on je úplně blbej i normálně. Jeho matlání o ničem (ať už jsou to cedule na střídání nebo platy fotbalistů, který on opravdu nepokrytě závidí ...), a taky jeho smrkání, chrchlání, odkašlávíní a jiné podobné pazvuky .... Někde sem četl, že si musej komentátoři Sportu 1 za to komentování snad ještě platit, což je sice asi blbost, ale mnohdy je to jediný rozumný vysvětlení, že se něco takovýho může dostat do televize .
co to je za ksicht ten slepicka? meno mi je zname ale neviem si ho vybavit najvacsi tupec medzi komentatormi na uzemi ceskoslovenska ze sevilla je v toskansku apodpobne somariny sledujem ho uz dlhsie ale toto je vrchol
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele