Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Preview: Olympique Lyon - FC Barcelona
Lyon přivítá na Stade de Gerland Barcelonu a pokusí se svému soupeři pomstít za porážku z posledního vzájemného duelu. Co víc, svěřenci Alaina Perrina nutně potřebují zisk tří bodů, aby oživili naděje na postup do další fáze.
Francouzský suverén posledních let nevstoupil do soutěže zrovna nejšťastněji a na Nou Campu utrpěl nejtěžší porážku v Lize mistrů za celou svou historii. Následoval další ostudný výsledek, tentokráte s Rangers. Až poté se Lyon herně zvedl, opět se pevně usadil na čele Ligue 1 a na druhé, tedy postupové, místo ve skupině E Ligy mistrů ztrácí jediný bod, když dvakrát posobě zdolal Stuttgart.
Pro domácí je duel proti Barceloně naprosto klíčový, pokud totiž zaváhají a Rangers porazí Stuttgart, zbyde na Francouze pouze Pohár UEFA. Lyon stále nemůže počítat s kapitánem Crisem ani brankářem Grégorym Coupetem, přesto je kouč Perrin optimisticky naladěn: "V září zde byl jasný výkonnostní rozdíl mezi námi a Barcelonou, ale to už se podle mě opakovat nebude. Je to šance ukázat, jak velký pokrok jsme od té doby učinili." Bývalý trenér Sochaux věří, že se jeho svěřenci nenechají zaskočit: "Všichni víme, že Barca bude nebezpečná, protože má obrovský útočný potenciál, ale my jsme připraveni."
V městě nad Rhonou panují velké obavy hlavně ze zdravotního stavu Karima Benzemy, nejlepšího letošního střelce francouzské ligy. Mladý útočník byl zatím v opravdu obdivuhodné formě, ale v posledním kole proti Stade Renneais se zranil a jeho start je silně ohrožen: "Kdyby jsme hráli v pondělí, Karim by nastoupit nemohl," přiznal Perrin. "Zatím to vypadá na 30 až 40%." Pokud se Benzema nakonec dohromady nedá, jeho místo podle všeho zaujme při další absenci Milana Baroše Brazilec Fred.
Ani Barcelona není kompletní. Chybí dva hvězdní útočníci Thierry Henry a Samuel Eto’o, na druhou stranu se po další podivné absenci vrací asi nejkritizovanější hráč současnosti - Ronaldinho. Vše zatím nasvědčuje prvnímu startu mladého Bojana Krkiče v základní sestavě utkání Ligy mistrů, podle slov trenéra Rijkaarda ho doplní Messi a Ronaldinho: "Vypadá lépe, uvidíme, jak se vyvine jeho poslední trénink před výkopem, ale jeho stav se zdá dobrý."
Nizozemský kouč má z Lyonu přirozený respekt: "Čeká nás těžké utkání proti velmi talentovanému týmu. Jistě to bude o mnoho těžší než první zápas. Hrají doma a jsou ve výborné formě. Ale my jsme také silnější, když nic jiného, panuje v kabině lepší atmosféra."
Blaugranas stačí jediný bodík, aby si zajistili postup do osmifinále. "Naše venkovní forma ve Španělsku nebyla nejlepší, ale jediná cesta, jak to zlepšit, je vyhrávat. Budeme hrát náš obvyklý fotbal a snad budeme na konci večera mezi postupujícími."
Francouzský suverén posledních let nevstoupil do soutěže zrovna nejšťastněji a na Nou Campu utrpěl nejtěžší porážku v Lize mistrů za celou svou historii. Následoval další ostudný výsledek, tentokráte s Rangers. Až poté se Lyon herně zvedl, opět se pevně usadil na čele Ligue 1 a na druhé, tedy postupové, místo ve skupině E Ligy mistrů ztrácí jediný bod, když dvakrát posobě zdolal Stuttgart.
Pro domácí je duel proti Barceloně naprosto klíčový, pokud totiž zaváhají a Rangers porazí Stuttgart, zbyde na Francouze pouze Pohár UEFA. Lyon stále nemůže počítat s kapitánem Crisem ani brankářem Grégorym Coupetem, přesto je kouč Perrin optimisticky naladěn: "V září zde byl jasný výkonnostní rozdíl mezi námi a Barcelonou, ale to už se podle mě opakovat nebude. Je to šance ukázat, jak velký pokrok jsme od té doby učinili." Bývalý trenér Sochaux věří, že se jeho svěřenci nenechají zaskočit: "Všichni víme, že Barca bude nebezpečná, protože má obrovský útočný potenciál, ale my jsme připraveni."
V městě nad Rhonou panují velké obavy hlavně ze zdravotního stavu Karima Benzemy, nejlepšího letošního střelce francouzské ligy. Mladý útočník byl zatím v opravdu obdivuhodné formě, ale v posledním kole proti Stade Renneais se zranil a jeho start je silně ohrožen: "Kdyby jsme hráli v pondělí, Karim by nastoupit nemohl," přiznal Perrin. "Zatím to vypadá na 30 až 40%." Pokud se Benzema nakonec dohromady nedá, jeho místo podle všeho zaujme při další absenci Milana Baroše Brazilec Fred.
Ani Barcelona není kompletní. Chybí dva hvězdní útočníci Thierry Henry a Samuel Eto’o, na druhou stranu se po další podivné absenci vrací asi nejkritizovanější hráč současnosti - Ronaldinho. Vše zatím nasvědčuje prvnímu startu mladého Bojana Krkiče v základní sestavě utkání Ligy mistrů, podle slov trenéra Rijkaarda ho doplní Messi a Ronaldinho: "Vypadá lépe, uvidíme, jak se vyvine jeho poslední trénink před výkopem, ale jeho stav se zdá dobrý."
Nizozemský kouč má z Lyonu přirozený respekt: "Čeká nás těžké utkání proti velmi talentovanému týmu. Jistě to bude o mnoho těžší než první zápas. Hrají doma a jsou ve výborné formě. Ale my jsme také silnější, když nic jiného, panuje v kabině lepší atmosféra."
Blaugranas stačí jediný bodík, aby si zajistili postup do osmifinále. "Naše venkovní forma ve Španělsku nebyla nejlepší, ale jediná cesta, jak to zlepšit, je vyhrávat. Budeme hrát náš obvyklý fotbal a snad budeme na konci večera mezi postupujícími."
Vzájemné zápasy
19.09.2007
Liga mistrů
Sk E
23.10.2001
Liga mistrů
Sk F
10.10.2001
Liga mistrů
Sk F
19.09.2007
Sk E
23.10.2001
Sk F
10.10.2001
Sk F
Olympique Lyon - poslední zápasy
24.11.2007
Ligue 1
15. kolo
11.11.2007
Ligue 1
14. kolo
07.11.2007
Liga mistrů
Sk E
03.11.2007
Ligue 1
13. kolo
31.10.2007
Coupe de la Ligue
OF
28.10.2007
Ligue 1
12. kolo
07.11.2007
Sk E
23.10.2007
Sk E
02.10.2007
Sk E
19.09.2007
Sk E
06.03.2007
OF 2.z
21.02.2007
OF 1.z
FC Barcelona - poslední zápasy
24.11.2007
Primera División
13. kolo
13.11.2007
Copa del Rey
4.k 1.z
10.11.2007
Primera División
12. kolo
07.11.2007
Liga mistrů
Sk E
04.11.2007
Primera División
11. kolo
01.11.2007
Primera División
10. kolo
07.11.2007
Sk E
23.10.2007
Sk E
02.10.2007
Sk E
19.09.2007
Sk E
06.03.2007
OF 2.z
21.02.2007
OF 1.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
4
3
1
0
7 : 0
10
2
4
2
1
1
5 : 3
7
3
4
2
0
2
6 : 8
6
4
4
0
0
4
3 : 10
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
5 : 0
6
2
2
1
1
0
2 : 1
4
3
2
1
0
1
4 : 5
3
4
2
0
0
2
0 : 4
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
1
0
2 : 0
4
2
2
1
0
1
3 : 2
3
3
2
1
0
1
2 : 3
3
4
2
0
0
2
3 : 6
0
Komentáře (119)
Přidat komentářitalové vyhrajou 1:0
0:2
Italové? Tady hrajou nějaký Italové?
Henry nejede, tak snad Bojan.
Nejatraktivnější zápas dneška ! Lyon už prokazuje zlepšení, Barca sice pravidelně boduje, ale herně moc neoslňuje. Zkrátka domácí neprohrají. Tip 1:0.
Ty seš hroznej buran.
Je mi Tě líto !!!
Goly Benzema i s nataženym svalem a Juninho z 29 metrů a Messi.
Vicky to měl těžký, ale takovýhle střely (centry, přihrávky) by mít měl. Ale zase nás neskutečně podržel při Lyonskejch šancích.
Jinak výbornej byl asi Bojan. Viděl jsem jen sestřih, ale byl hodně aktivní. Útok Iniesta, Bojan, Leo bude asi opravdu to nej, co můžeme postavit
Za ten gól Valdes nemohl. To měl mít obránce. Bojan byl aktivní, ale přece jen na celé zápasy nemá. Ronnie a Henry vůbec nechyběli. Pochválil bych hlavně Xaviho a Iniestu. Ti kralovali. Škoda Guddyho šancí, který opět ukázal, že do zálohy nepatří, ale na hrotu se dokázal párkrát posadit.
Ale cíl je splněn, tj. bod a tím pádem jistý postup z prvního místa, takže maximální spokojenost
Guddy právěže do zálohy patří. Na hrotu se mu nedaří a dařit nebude. Pokud je někde v naší sestavě místo pro něj, tak na CM.
PS: Jeho umístění v záloze je dobrý jak pro něj samotnýho, tak pro nás, protože záložníků máme opravdu málo
Nemyslím si. V tříčlené záloze potřebujem hráče, který zvládá ty rychlé přihrávky, narážečky atd. To on neumí. Na hrotu se umí prosadit. I včera tam měl dva momenty, kdy vyhrál souboj ve vápně a připravil šance pro spoluráče. Naopak v záloze dost kazil. Jó, kdybychom hráli se čtyřmi záložníky...tak by v záloze mohl být.
On ale do kombinace JE a přihrávky taktéž zvládá. A co já jsem včera viděl, tak právě ze zálohy zběhl na dvě dobrý šance do vápna. Sice nedal, ale takovýhle naběhnutí a podpora útočníků ze zálohy je důležitá a chybělo nám to. Jak už jsem řekl - celej mač jsem neviděl, ale spíše narážím na ostatní naše zápasy.
Nejsem sice nějakej nějakej velkej Guddyho fanda, ale prostě musím přiznat, že i jeho styl hry je nám prospěšnej.
Jen dodám, že proměňování těchhle šancí by možná přišlo s větší zápasovou praxí a herní jistotou
Větší zápasovou praxi zřejmě nedostane. Už teď bylo velké ovšem milé překvapení, že nehrál Ronnie od začátku. A po návratu zraněných bude bohužel vysedávat. Doufám, že ho Frank bude využívat alespoň občas jako žolíka, pač to jde Guddymu nejlépe.
já už vážně vyhlížím konec Ronnieho u nás z čím dál větší nedočkavostí. Vím, že za všechny naše problémy nemůže, ale on je jejich tváří, jejich simbolem a dle mě i původcem. Hrozně moc toho pro Barcu udělal, ale z historie se žít nedá napořád a musíme se dívat hlavně dopředu. Takže by měl jít. Bez něj je ta hra lepší. Nevím, čím to je, ale je to tak Osobně bych mu přál angažmá, kde by se mu dařilo, kde by se třeba zase vykopal na vrchol a kde by ho ten fotbal bavil, ale u nás už to s určitostí nebude. Škoda, velká škoda, ale chyba je převážně na jeho straně. Díl viny nese určitě i Barca, že ho nedokázala postavit do latě a nedokázala ho udržet jen u fotbalu, ale otázkou je, jestli by to jinde dokázali líp ...
Naprostý souhlas! Chce to změnu a odchod Ronnieho by byl impuls i pro ostatní. Navíc máme za něj náhradu (snad jen při standartkách chybí). Připadá mi, jako kdyby se nedokázal přizpůsobit stylu a tempu hry. On se zapsal zlatým písmem do historie Barci, ale je čas jít.
Jo souhlas, Guddy je platnej, ale dle mě by byl platnější v útoku
já bych to uzavřel s konstatováním, že ač Guddyho hru neobdivujeme, tak je pro tým každopádně prospěšnej
Tady jsem pro změnu na straně fcbéčka, Guddy do zálohy.
ALLEZ LYON!!!
pekná Bojanova prihrávja na Andresa
a potom mi tu bude nějaký idiot říkat že valdés patří mezi 5 nej golmanů. je to kretén každá rok to dokazuje.
Valdés patří mezi 5 nej. golmanů!!!
ty každá rok dokazuješ, že nerozumíš fotbalu. Díval jsi se na ten zápas dál? Několikrát nás slušně podržel, ale o co se vlastně snažím ...?
Hovno víš, tak se do toho neser.
Ty jsi neskutečnej hnidopich. Valdés je nejlepším gólmanem pro Barcu a jedním z nejlepších na světě. A nic na tom nezmění občasné úlety a neomezená omezenost (paradox, že jo? ) lidí, co do fotbalu nevidí.
opravdu si místní neobjektivní fans Barcy myslíte, že Valdes je to nejlepší co vás mohlo potkat? To je rozený kiksař, Barcu příliš nesleduju, ale když vidím občas nějaký zápas nebo sestřih, tak si u nich jako prvního vždy všimnu totálně nejistého Valdese ....a co vím, tak např. v LM to byl KAŽDÝ rok (až na rok kdy bylo finále s Arseanalem) VŽDY právě on, kdo pohřbil vaše šance na další postup....ale chápu vaše myšlení - "když chytá za "naši" Barcu, tak je tedy logicky nejlepší na světě"....:-))
Hm, Brucei, to je asi o tom, že nevidíš každej zápas a hlavně, že soudíš jen dle sestřihů.
Ale otočme to: ty si taky myslíš, že Robinson je skvělej gólman, že jo ...?
Hm, Brucei, to je asi o tom, že nevidíš každej zápas a hlavně, že soudíš jen dle sestřihů.
Ale otočme to: ty si taky myslíš, že Robinson je skvělej gólman, že jo ...?
pardon za double
no ja ked spominam na golmanov ako Busquets alebo Bonano tak som celkom rad ze mame aspon Valdesa...hoci je mi jasne ze su aj lepsi od neho ale ti chytaju inde
Opravdu si to myslím!
1) je to odchovanec
2) za obranou Barci a stylem hry jaký hraje se chytá hůř než za obranou většiny top klubů
3) sezonu od sezony se zlepšuje
4) i když udělá občas nějakou chybu, tak to pak vyváží tím, že chytne několik stopro. šancí
5) atd. mohl bych pokračovat
Prostě a jednoduše po mnoha letech, kdy Barca neměla dobrého brankáře, má v bráně kvalitu.
A mohl bys napsat, kdo dle tebe patří mezi nej 10 brankářů světa?
duvod cislo 1 jedna je fakt super
To není dle pořadí důvodů!!!
a kdo rika ze je
No mě to tak přišlo, že na to narážíš!
ne to ne...
Tak pak nechápu, proč ten smích Jsem hodně rád, že Barca má v týmu odchovance, kteří hrají v základu! To u špičkových klubů není až tak obvyklé.
bruce psal ze si myslite ze valdez je pro vas nej volba ale zaroven narazel na to ze si myslite snad ze je i nej golman... a v souvislosti s tim je ten prvni bod usmevny
Myslím si, že tu nikdo netvrdí, že je nej gólman! Ale to že patří k top společně s dalšími jako je Casillas, Čech, Buffon atd. je fakt, kteří ovšem nekteří neuznají
myslim si ze ja ani netvrdim ze ty neco tvrdis
není to hlavní důvod, proč chytá, ale je jasný, že odchovanec pro klub udělá vác než "cizák"
jasne
máš sice pravdu, ale těmhle sestřihovejm znalcům to nevysvětlíš. Oni jim v TV předhodí čas od času nějakou jeho chybu a oni s toho vydedukujou, že je to díra. Obrácenej postup je u Čecha a Rosickýho. TV ukáže Rosu, jak založí akci, z který dá Arsenal gól a už je z Rosickýho klíčovej muž Arsenalu. To samé Čech. V dobách největší slávy betonChelsea vychytával nulu za nulou, ale už nikoho nenapadlo, podívat se, kolik na něj šlo střel. Je to sice vynikající brankář a určitě TOP 5, ale takovej terminátor, jak ho ukazují český média, rozhodně není
s timto souhlasim.. ale to je pripad snad jen laiku do fotbalu... ti co se o nej aspon trosku vice zajimaji tohle musi vedet..
Souhlas. Hlavně Rosický hraje hrozně a v TV ho pořád chválí. V této sezoně je v porovnání s Fabragasem a Hlebem poloviční. Ten hraje jak Oleguer , taky hrozně alibisticky. Ale u Oleguera to celkem chápu, když je to obánce, ale u ofenzivního záložníka fakt ne!
v teto sezone toho hlavne moc nenahral
2) Tak jednou máte "nejlepší obranu na světě" a podruhé se za ní chytá hrozně?
Jinak Bruce píše o tom, co se tady už probíralo. Hodně fanoušků sleduje hlavně svůj tým, svoji ligu a pak taky samozřejmě LM. A zápas s Lyonem byl jedním z nejsledovanějších letošních zápasů Barcy, tudíž má Valdés opět nehoráznou smůlu, že zase každý viděl, jak viditelnou chybou spolurozhoduje o bodové ztrátě svýho týmu.
No to snad né! Ten gól nebyla jeho chyba. Nebo alespoň né nějaká velká, aby z toho dělali všichni drama. A že to spolurozhodlo o bodové ztrátě bych netvrdil?! Jasně, ale to i Abidalův faul, nebo faul po kterém se zahrával ten trestňák, či neproměnění šancí Guddyho a dalších. Takhle se to brát nedá.
A další 2-3 gólovky včera chytil, ale to už radši nezmińuješ, moc by se ti to nehodilo co?
Vy jste hrozní nerváci, jenom píšu, co si teď každej zase myslí. Kromě vás, samozřejmě.
Jaká viditelná chyba, úplně stejný gól (Carew se tohho prakticky nedotkl) dostal Casillas loni a kdo tady vzpomínal chybu?
Valdés v této sezoně patří k nejlepším hráčům týmu, to snad stačí. Bez něj bychom měli ještě dvakrát méně bodů z venku, než máme teď.
co se týše španělských klubů, tak jsem opravdu jen takový ten "sestřihový" znalec - ale myslím, že fotbalu celkově rozumím....navíc sami snad opravdu musíte objektivně uznat, že vám tu Ligu Mistrů každý rok pohnojil právě Valdes.....a co ho vidím občas v bráně, tak na mně působí celkově dost nejistě, vždy to u něj smrdí nějakou chybou ......jaký to rozdíl např. proti Buffonovi, Casillasovi, Givenovi, Saarovi atd......Valdes je brankář tak pro Zaragozu, Barca jako "velkoklub" by měla mít v bráně "jistotu" a tu vám Valdes rozhodně nedává....u něj nikdy nevíte kdy to zmastí - což ve vypjatých zápasech rozhoduje....a sráží tím úsilí kolektivu, viz, gól na Lyonu byl toho teď zase názorným příkladem ........sice chápu, že k němu jako k odchovanci máte "speciální" vztah a snažíte se ho proto vidět v dobrém světle....ale pro mně - jako pro člověka "z venku" je Barcelona hodně našlapaný klub s hodně špatným brankářem.....jsem si naprosto jistý, že s opravdickým Top brankářem byste těch trofejí díky ohromnému klubovém potenciálu měli nepoměrně více ......
Proč to vlastně píšu? Protože jsem tady často četl spoustu oslavných ód na Valdese, byl řazen do světové Top 5 atd. atd.....prostě skutečný Top brankář má od pohledu celkový respekt a od pohledu je na něm vidět i jeho sebevědomí (skutečné, zdravé a podložené), každý jeho zákrok je založen na jistotě.....u Valdese to je ale založeno jen na přání takovým být....:-)
Tak to už je na mě moc!
Jak můžeš soudit golmana týmu, který ani nesleduješ?
a jak soudíš ty jiné gólmany, kteří chytají v jiných klubech než které zrovna sleduješ?
No já golmany moc nesoudím, občas o nich řeknu nějakej postřeh, ale to je tak maximum.
no vidíš, a já právě napsal takový postřeh na Valdese...
To není postřeh, ale jednostranná kritika, kde si vybíráš co se ti hodí, s demagogickými postřehy.
můžeš ty mé demagogické postřehy jmenovat? Takže jinak - kdy vám Valdes vychytal nějaký zápas LM?
AC Milan - Barcelona 0:1, semifinále Ligy mistrů
Barcelona - Arsenal 2:1 finále Ligy mistrů
Stuttgart - BArcelona 0:2 letošní skupiny Lify mistrů
A už se prosím někam schovej a drž hubu, hovn ovíš, tak do toho nemáš co kecat.
Ten gól jinak samozřejěm jeho chyba nebyla, jakožto nebyl chybou gól Casillase před rokem (nebo už před dvěma?).
tak já nevím, ale vidíš chyby Valdéze a pak do skupiny bezchybných zařadíš Casillase ... I fandové Realu ti jistě potvrdí, že Iker těch chyb dělá víc než Vicky
ale v rozhodujích chvílích většinou podržel Real....což Valdes udělal Barceloně málokdy....a co jsem viděl sestřihy Realu , tak na mně působil vždy velmi dobře......a není asi náhoda, že je to španělská reprezentační N.1 (i když to má z Realu snazší)
a kdybych si měl vybrat kdo z těch dvou by měl nastoupit na místo Radka Černého - tzn. aby kryl záda Robinsonovi, tak by to určitě nebyl Valdes....
To Valdés taky, nic nevíš, tka proč se do toho pleteš? Většina odborníků ve Španělsu se shoduej na tom, že by se měl stát dokonce jedním z klubových kapitánů.
zajímavé je, že v celém spektru lidí, kteří se zajímají celkově o fotbal neznám nikoho kdo by si myslel, že Valdes je opravdu kvalitní brankář....je pravda, že žádný z těch lidí není fanatický fanoušek Barcelony....a o tom to asi bude....:-)
Já jich znám hned několik, asi to bude tím, že ti "moji" lidé, kteří se zajímají o fotbal, se o něj doopravdy zajímají. To znamneá, že neomkrnou tři záznamy a pak hlásí v hospodě svá moudra. Ti největší odborníci ve Španělsku, jak už sjem psal, ho chcou mezi kapitány (mrkni na net diariosdefutbol.com, i když teda pochybyju, že zrovna takové nemehlo jako ty z toho něco vyčte).
Tak si zůstaň u svých kamarádů z hospody, určitě mezi nimi vynikáš a jseš těmito názory za hvězdu.
Noto jsem mohl čekat, že se tady zas zběhne banda narpostých kreténů v čele s jakýmsi pomatencem brucem, který by se okamžitě měl přemístit na FotbalPortal nebo proboha někam na jinou planetu a tam ať si třeba ssotevře nějaký seminární kurz o tom, co všechno se dá vyčíst z dvouminutového sestřihu.
To Dr. Kyslík - děkuji ti za názornou ukázku myšlení typického zaslepeného fana .....
Vždyť ani neznšá systém reakcí, ty pako. Já viděl nesrovnatelěn větší mnopžství zápasů, co ty vůbec tady máš co říkat, kdo ej zaslepený, když ty to hodnotíš podle jakýshci tří záznamů. Jseš naprostý magor, kde proboha bereš tu drzost říct, že rozumíš fotbalu?
podívej chlapče, proč mně urážíš za pouhý názor? Pokud máš nějakou inteligenci, tak bys měl vědět jaký má v textu význam smajlík, který tam byl umístěn......kde bereš svou jistotu, že jsi viděl nesrovnatelně více zápasů než já?......promiň, ale s člověkem jako ty se opravdu nemám o čem bavit, žij si ve svém dokonalém světě - kterému dominuješ TY a TVŮJ KLUB.....nic proti, ale budeš asi dobrý exot...nazdar
Tu jistotu beru z toho, že jsi to sám řekl: "sem opravdu jen takový ten "sestřihový" znalec". Ještě nějak= stupidní otázkyy se od tebe dočkám?
Já viděl za poslední tři a půl roku prakticky každý zápas, svět dokonalý jistě není, ale jestli s něčím můžeme být spokojeni, tak je právě post brankáře. Obran selhávala kolik roků zpátky, útok a záloha zase selhávají letos, brankář je poprvé od roku 1994 výborný a už měl i lepší sezónu, než některé Zubbizaretovy.
Urážím tě proto, protože se sereš do věcí, o kterých nic nevíš a když o nich nic nevíš, měl bys zkrátka mlčet a nepsat naprosté nesmysly.
Kdyby ten gól aspoň byla brankářova chyba.
jasně, góly po 40 metrového centru jsou naprosto běžné....se poseru....:-))))
Ty už ses očividně dávno posral.
jen tady potvrzuješš svou úroveň, chlapečku
Já jen tady, ty pro jistotu všude...
Za tenhle gól Valdés nemoh, ty vole. Jestli chceš Valdése za něco kritizovat, tak se připoj k dalšim impotentum a vytáhni ten dva roky starej kiks s Davidem Villou.
Valdés - osm
Zambrotta - pět
Puyol - pět (letos je to špatné)
Milito - šest
Abidal - pět
Touré - pět
Iniesta - sedm
Xavi - sedm
Krkic - devět (tady přihlížím i k věku a k tomu, že to byal jeho premiéra)
Gudjohnsen - 6,5
Touré samozřejmě víc - sedm
K Messimu si máme automaticky připsat desítku?
Carles se vrátí, snad je to jenom tou pauzou kvůli zranění... jinak, když nastoupil na pravym beku tak byl velmi dobrej, na stoperu to zatim neni nic moc.
Jj na bekovi se jeví v mnohem lepším světle, než na stoperovi.
Ne vždy.
Myslim, že na Valdése si žádný culé nemůže stěžovat. A to je pro mě důležitý, názory lidí "který rozumí fotbalu" a dělají rozhodnutí na základě nuznejch informací, jsou mi ukradený.
Jinak k zápasu - potěšili mě hlavně Iniesta, Xavi a Bojan. Messi je jasnej. Ale hlavně mam hroznou radost z Tourého - ty dvě dělovky ála Juninho!!! Za pár šupů (s nadsázkou) máme hráče, kterej nám perfektně pasuje a vyvažuje zálohu.
Jinak za bod jsem spokojenej, výkon se mi líbil. Zajímavý, že útočíme daleko líp bez Ronaldinha a Henryho. Henry musí dostat čas, Ronaldinho musí odejít. Já už to vážně jinak nevidim a těšim se, až odejde.
Iniesta je letos fantastickej, Xavimu to ze začátku moc nešlo, ale v posledních zápasech šla jeho výkonost výrazně nahoru. Bojan hraje výborně, a když se kouknu na ten věk, obrovský potenciál...
Jsem zvědavej jak to poskládáte až se vrátí Deco.
Já bych to viděl takhle: Valdés - Puyol, Milito, Márquez, Abidal - Deco, Touré, Xavi - Iniesta, Eto'o, Messi. Ale to se nestane, bohužel.
Bojan je neuvěřitelnej, já před sezonou dával šance spíš Giovanimu, tohle jsem fakt nečekal. Vždyť na začátku loňský sezony hrál za céčko.
Dos Santos vypadal dobře v přípravě, ale v lize toho tedy moc nepředvedl, Bojan se mi zdá prostě talentovanější.
Jinak musím říci, že ta sestava budí respekt.
Giovaniho prodat.
Za Ronaldinha bude peněz dost, Giovani se vám může hodit.
Já už ho taky nezbožňuju tak, jako dříve, ale prodat? Šanci si určitě zaslouží, talent má. Proč bys ho proboha prodával po pár zápasech jeho první sezony v áčku?
Protože na to nemá.
Sestava je dobrá, ale to je tak všechno, beztak se ta jedenáctka za celou sezonu ani nesejde. Marodka, marodka, marodka.
pro lepší pdřehled bys všechny své reakce na mně mohl shrnout do jednoho odstavečku -
Jsem namyšlený arogantní fan Barcelony, která je vrcholem veškerého lidského snažení, kdo toto nechápe je imbecil, kdo si navíc dovolí jakýmkoli způsobem kritizovat cokoli co se týká Barcelony je vymaštěné pako, které je třeba co nejbrutálněji zpacifikovat, jelikož nemá právo být na těchto stránkách.....viděl jsem nejvíc zápasů, proto jsem nejchytřejší a všemu rozmím, navíc se dokážu orientovat na diariosdefutbol.com, což málokdo zvládne, určitě to nevzládne nikdo kdo nefandí Barceloně....
kdybys to takhle hned napsal, tak nám ušetříš čas a vyzní to naprosto stejně.....neočekávám, že jsi ve své sebestřednosti schopen se nad těmito řádky nějak zamyslet....protože lidi tvého typu mají ve všem hned jasno a své názory nikdy nemění....já jsem naopak schopen uznat, že Valdes je špičkový světový brankář - když mně o tom z těch sestřihů přesvědčí..
Podívej, já Barceloně nefandím a i přesto si myslím, že tu píšeš uplný blbosti, takže se vůbec nedivím, že ti Kyslík nadává.
Ty ale potřebuješ co nejbrutálnějš zpacifokovat, aby jsi se probudil ze snu, že rozumíš fotbalu. Sám sis vykopal hrob.
takže všichni kdo si myslí, že Valdes není špičkový brankář nerozumí fotbalu.....kopejte tedy hroby, vy znalci..
Já už fakt nevim. Šíříš tady debilní názory založený na stupidních vědomostech, o to jde. Už?
debilní názor je tedy ten, že Valdes není špičkový brankář a mnohokrát v rozhodujících momentech chyboval?
Pod pojmem debilní názor si představim 90% tvých příspěvků v tomhle článku. Neni to o tom, že podle tebe neni Valdés top brankář.
jsem rád, že aspoň 10% mých příspěvků není debilních, to budou asi ty, které se netýkaly Valdese...
Ne, to zvláden naprosto každý normální člověk, akorát pochybuji, že zrovna ty se mezi ně řadíš.
Jde vidět, že ohledně Valdése nemáš vůbec co říct, což je vlastně pochopitelné, když se tvé argumenty zakládaly na sestřizích.
Když už teda jaksi ti došla šťáva, tak se to snažíš obrátit na to, že se nesmí kritizovat Barcelona, oěpt ukázka demence, protože právě já (a další asi tři, shodou okolností taky fanoušci Barcelony) jsme ji tady zkritizovali nejvíce ze všech. Klidně si to můžeš najít. Tak hurá do toho.
s exotem tvého typu je diskuse naprosto o ničem. Víš proč? Protože nedokážeš vyjít ze svého EGA a normálně diskutovat.....co se ti nehodí do krámu, tak šmahem jednoznačně odsoudíš jako blbos a ten kdo má jiný názor je pako, imbecil - a to mně opravdu nebaví....tak si tady užij
tu svou "One Man Show"
A kde jsou teda ty argumenty? Já na ně čekám, ale pravdou je, že už jsi je opustil v minulém příspěvku a z ničehonic se zaměřil na kritiku Barcelony, kterou prý já nesnesu. Když jsem ti ukázal, že to není pravda (a kdykoli si to můžeš ověřit, ty diskuze se tady nemažou), tak jsi toho teď opět nechal a začal jsi zde kritizovat mě.
Naprosto jsi opustil dané téma, což je divné, vždyť máš nastudováno tolik záznamů, že bys o Valdésovi mhol napsat knihu...
protože styl diskuse, který se mnou vedeš je pro mně naprosto nepřijatelný a ztratilo to tedy pro mně jakýkoli další smysl...
Ale ty v diskuzi až do teď pokračuješ, takže na to se nevymlouvej. Nemáš co říct ohledně tématu, zkus se poradit s tvými kamarády z hospody.
pleteš si chlapče pojmy s dojmy, z mé strany se jednalo o ukončení diskuse s tebou - ne o její pokračování....takže tento můj příspěvek ber z mé strany jako definitvní The End.
Jen se zeptám, proč mi tady podsouváš, že mí přátelé, s kterými konzultuju fotbal jsou "kamarádi z hospody"? Jsem si všiml, že ty strašně rád druhým něco podsouváš aby to vyhovovalo tvému vidění světa, případně se řídíš heslem "podle tebe soudím tebe"....
Z této diskuse jsem si odnesl také nějaká pozitiva - udělal jsem si relativně přesený obrázek o tobě, tudíž už vím jak reagovat v budoucnu na tvé příspěvky.....a zároveň jsem si potvrdil známý fakt, že "velkokluby" přitahují k sobě z velké míry "specifický" druh lidí, které u "menších" klubů prakticky nenajdeš.....a ty jsi takový exemplární příklad tohoto známého faktu....takže raději ještě jednou - toto je z mé strany definitvní konec této diskuse. S Bohem (kterýmkoli)
1) Sám jsi to "ukončil" uř před čtyřmi příspěvky... takže tu máme The End na pokračování, mezitím si ád lpsal, akorát už ne o fotbale, protože jsi neměl co říct.
2) Protože jinak by o fotbale něco věděli a věděli, že VAldés je výborný brankář tak, jak se na tom shodují odborníci. A tys sám přiznal, že vidíš jen souhrny, podle toho soudí jen ignoranti.
3) Já si neodnesl vůbec nic, že jsi dement mi došlo při prvním příspěvku, dále už to nebylo nic nového pod sluncem.
Tak to jsem se zase dozvěděl věcí. Občas žasnu, v co se dokáže zvrhnout diskuze o fotbale!
Bruce je jinak v pohodě, ale poslední dobou znatelně ujíždí. Škoda
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele