osmifinále - 1. zápasy
24.02.2010 18:30 CET
1 : 1
(0:1)

Sevilla míří do Ruska, poměří se s CSKA Moskva

CSKA Moskva vstoupí do nové sezóny přetěžkým soubojem proti ze španělské nejvyšší soutěže rozehřáté Seville, která si z Pyrenejského poloostrova přiváží dobrou formu podpořenou výbornými výsledky z posledních týdnů. Bude ale Jimenézova mašina fungovat i na zasněženém a promrzlém stadionu Lužniki?

Zatímco moskevské mužstvo teprve start nejvyšší soutěže čeká - Premier liga začíná 12. března, Sevilla je ze španělské La Ligy, která přes zimu nelení a pokračuje, do značné míry rozehraná. Seville se navíc daří, když okupuje příčky zajištující postup do Ligy mistrů a ze kterých není daleko ke třetímu místu, které drží Valencie. Svěřenci Manola Jimenéze jsou v optimálním rozpoložení, ale trápí jej zranění klíčových opor. Sevillistas nemohou počítat s brazilskou hvězdou Luísem Fabianem, španělským nadějným křídlem Diegem Capelem a dalším forvardem Frédéricem Kanoutém.

"Nemůžeme teď vypadnout! Jsme všichni hodně soustředěni. Je to velmi důležitý zápas pro hráče, protože každý chce hrát Ligu mistrů, ale také pro klub a fanoušky," bere si slovo pětadvacetiletý brazilský záložní Adriano. Seville se podařilo ve víkendovém klání na hřišti Mallorcy zvítězit a přerušit její obdivuhodnou sérii deseti vítězství v řadě na domácím stadionu. "Byla to velká generálka před zápase v Moskvě. Bylo to úžasné utkání, v němž se potvrdilo, že na to máme," uvědomuje si Adriano. Otázkou zůstává, jak se on a jeho spoluhráči vypořádají s nánosy sněhu a s obrovskou zimou, které by mohly být velkou, ba obrovskou výhodou svěřenců Leonida Slutského.

Nějakou výhodu si nepřipouští osmadvacetiletý obránce CSKA Vasili Berezutski: "Byla by velká chyba předpokládat, že Španělé budou na kluzkém povrchu padat a umožní nám projít až k brance," řekl Berezutski, který se do sestavy vrací po jednozápasovém karetním distancu. Domácí mužstvo by mělo být kompletní, k dispozici bude nedávno zraněný Uros Cosič a možná i talentovaný Alan Dzagoev, jehož start je nejistý.

CSKA se příprava vcelku povedla, ale ve víkendové generálce před dnešním utkáním proti Dnipru prohrálo vysoko 0:3. Předznamenala snad tato porážka nedostatečnou formu moskevského týmu? Anebo se mužstvo šetřilo před veledůležitým startem do sezóny? Odpovědi na tyto otázky budou známy po devadesáti minutách utkání, které začíná v 18:30 SEČ.

Autor: Jiří Lapáček / soccernet.com

Vzájemné zápasy

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

CSKA Moskva - poslední zápasy

08.12.2009
Beşiktaş JK
1:2
CSKA Moskva
Liga mistrů
Sk B
29.11.2009
CSKA Moskva
3:0
FK Saturn
Premier Liga
 30. kolo
25.11.2009
CSKA Moskva
2:1
VfL Wolfsburg
Liga mistrů
Sk B
21.11.2009
Spartak Moskva
2:3
CSKA Moskva
Premier Liga
 29. kolo
08.11.2009
CSKA Moskva
0:2
Rubin Kazaň
Premier Liga
 28. kolo
03.11.2009
Man. Utd
3:3
CSKA Moskva
Liga mistrů
Sk B
08.12.2009
Beşiktaş JK
1:2
CSKA Moskva
Sk B
25.11.2009
CSKA Moskva
2:1
VfL Wolfsburg
Sk B
03.11.2009
Manchester United
3:3
CSKA Moskva
Sk B
21.10.2009
CSKA Moskva
0:1
Manchester United
Sk B
30.09.2009
CSKA Moskva
2:1
Beşiktaş JK
Sk B
15.09.2009
VfL Wolfsburg
3:1
CSKA Moskva
Sk B

Sevilla FC - poslední zápasy

20.02.2010
RCD Mallorca
1:3
Sevilla FC
Primera División
 23. kolo
14.02.2010
Sevilla FC
1:0
CA Osasuna
Primera División
 22. kolo
10.02.2010
Getafe CF
1:0
Sevilla FC
Copa del Rey
SF 2.z
07.02.2010
Real Zaragoza
2:1
Sevilla FC
Primera División
 21. kolo
03.02.2010
Sevilla FC
2:0
Getafe CF
Copa del Rey
SF 1.z
31.01.2010
Sevilla FC
2:1
Valencia CF
Primera División
 20. kolo
09.12.2009
Sevilla FC
1:0
Rangers FC
Sk G
24.11.2009
Unirea Urziceni
1:0
Sevilla FC
Sk G
04.11.2009
Sevilla FC
1:1
VfB Stuttgart
Sk G
20.10.2009
VfB Stuttgart
1:3
Sevilla FC
Sk G
29.09.2009
Rangers FC
1:4
Sevilla FC
Sk G
16.09.2009
Sevilla FC
2:0
Unirea Urziceni
Sk G

Komentáře (88)

Přidat komentář
Devil

0:0

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

Generálka na Sevillu se CSKA moc nepovedla, 0:3 s Dněprem... Před sevillským peklem doufám v dobrý výsledek, v Lužnikách to asi nebude hostům sedět, tak je třeba toho využít...

Reagovat
smazaný uživatel

Přitom předtím jsme hráli na Copa del Sol velmi dobře, škoda, že kvůli počasí nevyšlo uktání s Doněckem, kde ta facka mohla přijít dříve. Každopádně je lepší ji dostat v přáteláku, než aby jsme takhle vyhořeli v soutěžním utkání.

Reagovat
Tomtaf

4:1 totální kolaps sevilly

Reagovat
smazaný uživatel

10

Reagovat
smazaný uživatel

Som zvedavy na zostavu CSKA, ako hravali v priprave ? Neviete niekto ?

Reagovat
smazaný uživatel

Absolvovali jsme Copa del Sol (turnaj složený ze severských týmů : např. Rosenborg, Odense atd.), kde byl ale i Šachťar. Prošli jsme jím celkem suvéréně, vynikal Honda, Krasič, Mamajev a i Necid, který byl platný díky své výšce. Proti severským bekům to měl hodně těžké Guilherme, který snad nedal gól. Hrálo se na dvě skupiny - modrá a červená. My jsme tu svoji vyhráli, další vyhrál Šachťar a mělo dojít na první hodně těžký test, který byl vlivem špatného počasí odložen.

Potom jsme, jak napsal spanhel nademnou, prohráli s Dněprem, což určitě není dobré, ale dává nám to čas ( nebo spíše dávalo) kvalitně se ohlédnout za tím, co bylo v přípravě špatně a co dobře a taky se připravit na Sevillu.

Reagovat
smazaný uživatel

Dik na Hondu som zvedavy, nakolko mali o nho zaujem aj ine kvalitne europske celky....

Reagovat
smazaný uživatel

Sem na CSKA zvedavej jak bude vypadat do novy sezony. Ale nejsou rozehrany, chybi jim Dzagojev a ani nijak zazracne neposilili...verim spis Seville..... a sem zvedavej na fanousky CSKA,jestli svoji navstevou zase neudelaj ostudu

Reagovat
smazaný uživatel

Posily se zatím jeví dobře, sice jsem taky čekal, že utratíme více a přivedeme mnohem více hráčů ( ten Rebko se přímo nabízí), ale jsem rád, že přišel Honda (možná nejlepší hráč přípravy) a Rus Nababkin ( i když v přípravě spíše střídal a vypadá to na klasické složení obrany: Semberas - Berezuckij - Ignaševič - Ščennikov ).

Sevilla je určitě hratelná, věřím, že doma máme na výhru více než o gól a u nich na remízu ( sice to bude těžkém, ale věřím nám).

K fanouškům: Ono je to těžké protože na Lužníkách zanikne i obrovský počet fanoušků, vzhledem k šílené kapacitě. Navíc nový stadion pokračuje ve stavbách se zpožděním, kvůli zasranému ministerstvu obrany ( nebo vnitra, to je fuk), které mělo problém ohledně pozemků.

Reagovat
smazaný uživatel

Honda s Nababkinem sou jako posily strasne malo na to jaky ma CSKA problemy s kadrem (uzkej a slabej)...pokud se nerozehraje loni zranenej Gonzalez a neco zazracnyho nepredvedou utocnici, tak je to slabota.

Sevilla sice je z moznejch souperu nejhratelnejsi, ale porad CSKA moc neverim. Buhvi jakou maj formu, maj proti sobe rozjety muzstvo a sila muzstva neni az tak uchvatna.

Co se tyce navstevy,tak to vsechno samozrejme vim. Ale tech 30k co na CSKA chodi je proste malo treba na takovejhle zapas. Doufam ze aspon 50 tisic prijde.

Reagovat
smazaný uživatel

Však to je jasné, taky to tam píšu, jenom ti připomínám, že ty posily, které přišly jsou prostě celkem kvalitní. Gonzalez je skvělý, pust si někdy zápas až nebude po zranění, bohužel je ze skla. Uvidíme jak to bude, Necid zatím potvrzuje formu z konce sezony, ale on je vyloženě typ do vzduchu, zatímco Guilherme nic extra a Doumbia ( který se připojí až v létě) je v nemocnic kvůli dehydrataci a vyčerpání ( taková malá expraska).

Reagovat
smazaný uživatel

Sem na CSKA zvedavej. Uvidim je od konce sezony poprvy,tak se necham prekvapit co predvedou....akorat sem si vsim, ze se konecne vratili k tradicnejsim barvam a vzorum dresu, to chvalim

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, taky jsme změnili sponzora, místo Aeroflotu máme nějakou ropnou společnost ( nebo benzínku nebo co). Každopádně teď jsem rád, že mám klasický dres bez sponzora .

Reagovat
smazaný uživatel

Ten sponzor je Bašněft a je to ropna spolecnost. Jedna z nejvetsich a nejbohatsich v Rusku. A dres bez sponzora pochopitelne nebude, tak to bylo mozna v Priprave ;) ....slo mi o ty tradicni pruhy na dresu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojojo

Reagovat
Tomanatura

Nemel byt novy stadion hotovy uz loni v lete? Jak tak koukam, tak jeste pekne dlouho nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

Byly velké problémy s ministerstvem a stavby se zastavily, Giněr o tom jednal skoro celé přestupové odbdobí. Viděl bych to minimálně na ještě tři sezony putování, i když stadion by měl být do roku a půl prý

Reagovat
smazaný uživatel

Vubec v Rusku melo bejt ted hromada modernich stadionu (Spartak, Jaroslavl, Dinamo, Rubin, CSKA...), ale krize a velky oci to vsechno pohrbivaj. Jediny kde se jakz takz stavi je Petrohrad, ale i tahle stavba se nejspis protahne. Ne uplne spatne to vypada jeste u Dinama a potom v Soci...mistni Zemcuzina je navic pomerne dost tlacena zpatky do Premier ligy kvuli stadionu, olympiade, penezum atd. Zatim postoupili do druhy ligy, tak sem zvedavej jak se jim tam letos povede.

Reagovat
smazaný uživatel

vydím to tak 1:0 0:0 0:1 nebo 1:1 rozhodně padne méně než 2,5 brannek

Reagovat
smazaný uživatel

1:1( Weliton, Negredo)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Weliton?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Remíza

Reagovat
smazaný uživatel

0-1

Reagovat
smazaný uživatel

myslíte se že Sevilla aspoň jednou trefí?

Reagovat
diastan

jj jeden da 2- 1

Reagovat
smazaný uživatel

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

remííííz

Reagovat
smazaný uživatel

Ze Spanelska koukam do Luznik moc fanousku neprijelo

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

a kdo by taky jel? A je známo, že fans jižaqnských týmů moc na východ nejezdí

Reagovat
smazaný uživatel

Delam si srandu z toho, ze na cely tribune pro hosty neni snad doslova ani jeden clovek...

Reagovat
smazaný uživatel

je to tak...Jako onehdy v Pitěru, hrála se UEFA a v sektoru hostí ani pšouk

Reagovat
smazaný uživatel

CSKA aktivnější, Honda se mi jeví jako hodně dobrej hráč, ale ta obrana ... Domluva mezi Akinfeevem a stopery nulová ...

Reagovat
smazaný uživatel

To neni domluvou... ty drevaci co tam porad Sluckij stavi nemaj na to hrat v zakladu muzstva jako CSKA. Zatimco mladej a kvalitni obrance Nababkin sedi na lavicce.

Honda se mi taky zatim libi, akorat sem teda zvedavej kam ho postavej az se uzdravi Dzagojev...

Reagovat
smazaný uživatel

.... koukam, ze CSKA zatim nicim neprekvapuje a letos budou stejne marny jako loni. S timhle nemuze myslet ani na pohary. Hlavne obrana je kazdym rokem drevenejsi a nechapu jak jeste muzou cpat na hriste sestry Berezucky - proc je Nababkin na lavicce je mi fakt zahadou.

Reagovat
Bakary3

"Dřevění vojáci"

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s tímhle v pohodě na poháry myslet mohou. Až se adaptuje Nababkin a nahradí Berezuckeho, který se na kraj obrany prostě vůbec nehodí, tak to bude v pohodě. Střed obrany V.Berezuckij a Ignaševič je na ruské poměry velmi dobrý, navíc roste talentovaný Cocis.

Reagovat
smazaný uživatel

Mas pravdu, ze na tom 5. poharovym miste je asi nema kdo az tak vazne ohrozovat, ale jinak nesouhlasim.... je sice brzo po jednom zapase hodnotit, ale zatim vypadaj stejne marne jako loni. Utok naprosto nijakej, stred zalohy (Aldonin, Semberas) naprosto bez napadu a obrana totalne drevena. A navic ten kadr je strasne uzkej - kdyz nekdo z nejlepsi 11 vypadne, nemaj prakticky zadnou nahradu.

A to ze Ignasevic s Berezuckym jsou na rusky pomery velmi dobry je snad vtip. Ledaze bys to myslel mezi strednima obrancema rusky narodnosti. Co se tyce ligy, tak z tech top tymu je to nejslabsi dvojice. Co se tyce Nababkina, tak tam sem mluvil prave o tom, ze nechapu proc sedi.

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla má kvalitu, jako v Rusku asi nikdo a CSKA s nima odehrála docela dobrý zápas, po tříměsíční pauze...Budou bojovat o Ligu mistrů... Stojím si za tím, že střed obrany Berezuckij - Ignaševič není špatný a rozhodně to není místo, kde by CSKA tlačila bota. TO spíš na pravé obraně, uvidíme, co ukáže Nababkin. Do středu zálohy se místo dřevěného Aldonina nebo Šemberase přesune Honda a bude to paráda.

Reagovat
smazaný uživatel

Berezuckij a Ignasevic jsou dreva a stojim si za tim.... resp. Ignasevic je zkusenej a pomerne kvalitni stoper, ale potrebuje k sobe nekoho kvalitniho, sikovnyho a ne to drevo co s nim hraje. Ta obrana je dlouho i v lize marna, takze neni co resit.

O ligu mistru bude bojovat Zenit, Lokomotiv, Spartak a Rubin... az za nima Dinamo a CSKA (klidne az v tomhle poradi).

Tak jak si to napsal to sice parada bejt muze, ale jak sem rikal, zbytek muzstva je slabej a jak nekdo z ty 11 vypadne, tak je zase pruser.

Reagovat
smazaný uživatel

Marná není, marné byly obrany Zenitu s Hubočanem Križanacem, Širokovem a Puygrenierem, ne oni...CSKA dlouhodobě v lize dostává nejméně branek, obrana podle mě nefungovala jen pod Zicem, ale to byla z velké části chyba Brazilce. Ignaševič měl minulou sezonu slabší, ale pořád je to naprostá špička v ruské lize. Ale asi se na tom neshodneme, já to ale tak vidím.

Mnohem větší problémy měl CSKA na krajích obrany a ve středu zálohy, tam už se to snad vyřešilo příchody Nababkina a Hondy a objevením Ščennikova.

Souhlasím, že problémem je úzký kádr a CSKA by nato mohl doplatit.

Reagovat
smazaný uživatel

Tahle dvojice se ale kazdym rokem svoji kvalitou tyhle marny dvojici porad vic blizi.... a jak sem rek, z petice nejlepsich v Rusku ma CSKA stred obrany ted snad nejslabsi. Hlavne nejdrevenejsi a nejnekonstruktivnejsi - to si vymluvit nenecham.

Co se tyce kraju, tak tam mas sice pravdu ze to byla slabina - jenze ta slabina tam vicemene porad je. Scennikov taky nedosahuje kvalit beku ostatnich top muzstev (Aňukov, Ansaldi, Kalešin, Janbajev...) a Berezuckij je naprosty drevo. Proto sem se divil, ze Nababkin, kterej by to aspon trochu moh zachranit, sedi.

Ohledne stredu zalohy, tak ta je porad stejne slaba - jediny co ji muze vytrhnout je pripad kdy budou vsichni ofenzivni hraci zdravi (Gonzalez, Krasic, Dzagojev) a bude se tam teda moct postavit Honda. V jinym pripade tam bude i nadale "zarit" dvojice Aldonin Semberas.

Reagovat
smazaný uživatel

Jiránek - Stranzl ani Kazaň neměla nějaké světoborné obranné duo, ale dobře brání celý tým, to byl minulou sezonu problém CSKA, že prostě celá defenzíva mužstva stála za hovno. Podle mě má Ignaševič velmi dobrou rozehrávku. Ščennikov má neskutečný potenciál, co nevidět bude v Rusku naprostá špička a už se těším, až se do středu obrany CSKA postaví Cocis, nový Vidič, už se na něj ptali v Manchesteru, chlubil se Giněr.

Bude problém, když se CSKA zraní někdo z kvarteta Krasič, Honda, Gonzalez a Dzagojev, snad něco ukážou mladíci Oliseh s Pilijevem, potenciál mají.

Reagovat
smazaný uživatel

Šaronov s Cesarem Navasem sou rozhodne lepsi dvojice nez Ignaševič a Berezuckij. S Jirankem a Stranzlem uz je to prast jako uhod ....ale stejne si myslim, ze jsou slabsi i nez tyhle dva.

Jinak si porad pletes Cocise a Čosiče

Reagovat
smazaný uživatel

Neplete, ten náš Srb je naprosto úchvátný, alespoň reference na něj takové jdou

Reagovat
smazaný uživatel

Plete.... pise Cocis... ale je to Cosic... dyt to pisu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojojo já myslel, že to on píše naopak, už toho mám asi dost...

Reagovat
Kokesh

V tom krásným teple a na umělce se musí Španělům hrát s radostí

Reagovat
smazaný uživatel

Jesús Navas zase řádí ... je ve formě, mladík! V dobrý formě!

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš, že bude moct odcestovat do Moskvy?

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak ono se to v Rusku hraje..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Snad vydrží na MS, mohl by tam pár hezkých minut odehrát.

Reagovat
Kokesh

Btw. ten Gonzales má podobně kvalitní centry jako Jarda Plašil

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jeden z krajnich hracu CSKA nema kopaci techniku jako prednost, tim vic je neuveritelny, ze Sluckij hraje tou idiotskou taktikou centrovanejch micu .....Krasic i Gonzalez sou spis rychli technicky hraci, ktery maj hrat po zemi. A Berezutski v obrane to je drevo uplne na vsechno.

Reagovat
smazaný uživatel

Centry hodně fungovaly v přípravě, respektivej sme z nich dávaly góly

Reagovat
smazaný uživatel

Sluckij je blazen, jestli na tohle fakt chce hrat a vymyslel takovouhle taktiku na sezonu...

Reagovat
smazaný uživatel

Nechapu, Sluckij asi nechal koule v Samare. Nejdriv priposrana taktika na Old Traford a teď tohle

Reagovat
Kokesh

Ale střílet umí .)

Reagovat
smazaný uživatel

Nechapu proc s tak kvalitnima ofenzivnima hracema jako je Krasic, Gonzalez nebo Honda hraje Sluckij tupym stylem nakopavani na stojiciho Necida.

Reagovat
DreamTeam

Nadherna trefa Gonzalese

Reagovat
smazaný uživatel

OEJ Berezucký a jeho klička

Reagovat
smazaný uživatel

Nj, hrát první oficiální zápas po třech měsících je na hovno. Kdyby to alespoň 2:1 skončilo....

Honda bude velkou posilou, ve středu zálohy bude konečně někdo, kdo umí dát kvalitní přihrávku.

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla CSKA úplně vymazala, přišlo mi (viděl jen 2. půlku). Nebejt náhodný trefy MG, kterej měl určitě extra motivaci jako bývala hvězda Betisu, vyhrála by. Asi v pohodě postoupí. CSKA mě překvapilo - čekal bych, že bude silnější.

Sevilla každopádně potěšila. Rudoarmějci už jsou v Evropě přežitý.

Reagovat
smazaný uživatel

Co si prosimte od CSKA cekal, kdyz to byl prvni soutezni zapas? ...navic bez Dzagojeva a jeste s priposranou taktikou.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba že Sevillu, která zrovna skvělou formu taky nemá, potrápí, zvlášť v zimě a na umělý trávě. První zápas - to je dobrá výmluva, ale Rubin hrál minulej tejden taky první zápas

Reagovat
smazaný uživatel

To sice hral, ale Hapoel neni souper.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Neberu. Hapoel je soupeř a CSKA hrálo proti Seville ve srovnání s průměrem La Ligy vyloženě trapně.

Reagovat
smazaný uživatel

Takyze sila soucasnyho kadru CSKA neni nijak valna.. viz dalsi diskuse tady..

Reagovat
smazaný uživatel

A co se tyce Hapoelu.... Rubin je silnejsi nez CSKA a Sevilla je nesrovnatelne silnejsi nez Hapoel - takze to souper pro Rubin opravdu neni a muzes si tvrdit co chces.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě, jenže CSKA mělo ve druhý půlce dlouhý pasáže, kdy nebylo schopný vůbec udržet míč a soupeře zatlačit, nakonec si vypracovalo jednu šanci, kterou Necid zahodil. A to je prostě strašně málo, zvlášť, když CSKA mělo vyhrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ale netvrdim opak ....a ani sem viteztvi CSKA necekal, spis naopak. (muzes si procist diskusi, psal sem to pred zapasem)

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, já CSKA momentálně moc neznám, to je pravda, možná jsem si jen myslel, že by měli být pro Sevillu těžkej soupeř.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle muzstvo se v lize nebejt stesti nedostalo ani do poharovy petice, ma slabej stred zalohy, nema spickovyho utocnika a chybel mu hlavni tvurce hry. V prvnim ostrym zapase tak proti rozehrany Seville nemelo proc bejt favoritem na vitezstvi.

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, asi je to tím, že CSKA pořád vnímám jako Ruskou špičku. Mimochodem, proč pustili Vagnera hostovat do BRazílie?

Reagovat
smazaný uživatel

protože chtěl bejt Dungovi na očích,aby ho povolával do repre.zjednodušeně řečeno

Reagovat
smazaný uživatel

A tak... to si teda pomohl. Dungovi je na očích hlavně Adriano, obávám se. A samozřejmě pomalu už Neymar a řada dalších. Vagner momentálně nemá v reprezentaci co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

tuším že snad ani nebyl povolanej ani jednou co se vrátil.v Palmeiras s nim taky byly nespokojení fans,kteří ho snad i napadli tak šel myslím do Flamenga.každopádně by se měl ted v půlce ruský ligy vrátit do CSKA

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s fandama je to v brazílii... všelijaký. Fans Menga například najali vědmu, aby proklela Ronalda, když ho vedení Menga pustilo do Corinthians. (A to prosím Corinthians vlastně ani nejsou velkej rival Menga.)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak CSKA ruska spicka samozrejme porad je, akorat ted nema zrovna nejsilnejsi obdobi no...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sevilla je kvalitou kádru prostě výš než CSKA a navíc se mi zdálo, že k utkání přistoupili mnohem zodpovědněji než k většině zápasům španělské ligy, jde vidět, že v Lize mistrů mají větší motivaci.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele