Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Manchester City má poslední opravnou zkoušku, Ajax musí porazit
Když Manchester City před dvěma týdny přijížděl do Amsterdamu, byl v pozici, kdy by pro něj ztráta bodů znamenala velikánkou nepříjemnost. Anglický mistr přišel o všechny tři a tak dnes stojí před nevyhnutelným úkolem - porazit Ajax. Pokud se tak nestane, postup sice nebude ještě zcela vyloučen, ale nastal by jen při značné shodě okolností. A na to Manciniho tým rozhodně spoléhat nechce.
Kolaps v Holandsku byl pro City o to větší katastrofou, že šlo o porážku velmi nečekanou. Dosud neporažený tým Premier League proti celku, který ani v Eridivisii nedokáže držet krok se špičkou. Jenže výsledek byl drtivý, 3:1 pro outsidera a neobvykle zdrcený letecký speciál mizel ze země tulipánů a větrných mlýnů zpět na Ostrovy nejrychleji, jak mohl.
Dnes se pozice mění a trápící se Ajax míří za výzvou do Manchesteru. Na Etihad Stadium, kde jakýkoli soupeř v jakékoli soutěži v základní hrací době nevyhrál už téměř deset měsíců a osmnáct zápasů (D4, L14), vjíždí s dobrými vzpomínkami z domácího klání, zda to ovšem bude na velkoklub stačit, kdo ví. Forma Ajaxu je totiž v lize poměrně slabá.
Nizozemci nevyhráli ani jeden z posledních třech utkání, v sobotu dokonce doma podlehli Vitesse a spadli až na páté místo tabulky. Ztráta na čelo přitom činí propastných deset bodů, což je pro hrdý tým z hlavního města Holandska nevídaná věc. Taky proto by se rádi svěřenci Franka De Boera zahojili v Evropě, kde by chtěli přežít zimu. Základem k tomuto počinu je však v Anglii neprohrát.
Manchester City naopak v domácí soutěži sbírá body poměrně poctivě. Ještě neprohrál a ze třetí pozice má na dostřel jednoho bodu druhou Chelsea a dva body vzdálený vedoucí Manchester United. Jak už však bylo zmíněno několikrát, na prknech Ligy mistrů jde o zcela jiný tým. Hrající bez zápalu, bojovnosti a jakéhosi drajvu.
Dnes budou v kádru Citizens chybět četné opory. Zranění jsou dva praví obránci, jak Maicon, tak Micah Richards. Mimo hru jsou také Joleon Lescott a Kolo Touré, jenž se dokonce nedostal ani na soupisku pro Ligu mistrů. Marodku pak doplňují záložníci Jack Rodwell, James Milner a David Silva.
Kolaps v Holandsku byl pro City o to větší katastrofou, že šlo o porážku velmi nečekanou. Dosud neporažený tým Premier League proti celku, který ani v Eridivisii nedokáže držet krok se špičkou. Jenže výsledek byl drtivý, 3:1 pro outsidera a neobvykle zdrcený letecký speciál mizel ze země tulipánů a větrných mlýnů zpět na Ostrovy nejrychleji, jak mohl.
Dnes se pozice mění a trápící se Ajax míří za výzvou do Manchesteru. Na Etihad Stadium, kde jakýkoli soupeř v jakékoli soutěži v základní hrací době nevyhrál už téměř deset měsíců a osmnáct zápasů (D4, L14), vjíždí s dobrými vzpomínkami z domácího klání, zda to ovšem bude na velkoklub stačit, kdo ví. Forma Ajaxu je totiž v lize poměrně slabá.
Nizozemci nevyhráli ani jeden z posledních třech utkání, v sobotu dokonce doma podlehli Vitesse a spadli až na páté místo tabulky. Ztráta na čelo přitom činí propastných deset bodů, což je pro hrdý tým z hlavního města Holandska nevídaná věc. Taky proto by se rádi svěřenci Franka De Boera zahojili v Evropě, kde by chtěli přežít zimu. Základem k tomuto počinu je však v Anglii neprohrát.
Manchester City naopak v domácí soutěži sbírá body poměrně poctivě. Ještě neprohrál a ze třetí pozice má na dostřel jednoho bodu druhou Chelsea a dva body vzdálený vedoucí Manchester United. Jak už však bylo zmíněno několikrát, na prknech Ligy mistrů jde o zcela jiný tým. Hrající bez zápalu, bojovnosti a jakéhosi drajvu.
Dnes budou v kádru Citizens chybět četné opory. Zranění jsou dva praví obránci, jak Maicon, tak Micah Richards. Mimo hru jsou také Joleon Lescott a Kolo Touré, jenž se dokonce nedostal ani na soupisku pro Ligu mistrů. Marodku pak doplňují záložníci Jack Rodwell, James Milner a David Silva.
Manchester City - pravděpodobná sestava:
Hart - Zabaleta, Kompany, Nastasić, Clichy - Y. Touré, Barry (J. García) - Nasri, Tévez, Kolarov - Agüero (Džeko)
AFC Ajax - pravděpodobná sestava:
Vermeer - Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind - Schone, Poulsen, Eriksen - Sana, S. de Jong, Babel
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
24.10.2012
Liga mistrů
Sk D
24.10.2012
Sk D
Manchester City - poslední zápasy
03.11.2012
Premier League
10. kolo
27.10.2012
Premier League
9. kolo
24.10.2012
Liga mistrů
Sk D
20.10.2012
Premier League
8. kolo
06.10.2012
Premier League
7. kolo
03.10.2012
Liga mistrů
Sk D
24.10.2012
Sk D
03.10.2012
Sk D
18.09.2012
Sk D
07.12.2011
Sk A
22.11.2011
Sk A
02.11.2011
Sk A
AFC Ajax - poslední zápasy
03.11.2012
Eredivisie
11. kolo
31.10.2012
KNVB Beker
3.k
28.10.2012
Eredivisie
10. kolo
24.10.2012
Liga mistrů
Sk D
20.10.2012
Eredivisie
9. kolo
07.10.2012
Eredivisie
8. kolo
24.10.2012
Sk D
03.10.2012
Sk D
18.09.2012
Sk D
07.12.2011
Sk D
22.11.2011
Sk D
02.11.2011
Sk D
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
3
2
1
0
4 : 2
7
2
3
2
0
1
8 : 5
6
3
3
1
0
2
4 : 6
3
4
3
0
1
2
4 : 7
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
3 : 1
6
2
1
1
0
0
3 : 2
3
3
2
1
0
1
4 : 5
3
4
1
0
1
0
1 : 1
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
0
1
5 : 3
3
2
1
0
1
0
1 : 1
1
3
1
0
0
1
0 : 1
0
4
2
0
0
2
3 : 6
0
Komentáře (135)
Přidat komentář1:1
nejen chbyne odmavany ofsajd, ale i neopdiskana penalta za faul na Balotelliho v nastaveni 2.polocasu
jstli chce MC pomýšlet na postup, tak musí za každou cenu vyhrát... takže tady není co řešit...
3:0
tip 1..2:0
2:1
3:1
3:1
3:0
Ajax už 2X těsně nedokázal postoupit ze skupiny LM.Letos bech jim to přál.Tohle bude remíza.
Nedivil bych se kdyby zas City ruplo,ale tipnu 2:1
1:1
2:2
Chce se mi věřit, že protrhneme střeleckou mizérii z posledních zápasů a ajaxu něco nadělíme... Vlastně je to naše poslední šance v LM. Jedině výhra nás nechává ve hře o postup jinak nic, ani EL...
Domácí mají poslední šanci na naději a to jim může tzv.svazovat nohy,což pak může být výhodou pro Ajax.Případná remíza by už asi znamenala pro oba konec v letošní LM,takže jedině výhra ponechává jednoho,nebo druhého ve hře.I když je podle vypsaných kurzů Manch.C. veliký favorit,tak já bych zas až tak Ajax v tomto utkání neodepisoval.
2:1
tak 2:3 a bol by som spokojný.
0:1
Výhra city o 2-3 góly ...
1:1
City už nusí předvést vykony sPL jinak fakt nevím .. city pojďmě vyhrá aspoň 2:0
3:1... bude to zápas, ve kterém zazáří Nasri
2:0
1:1
prajem ajaxu minimalne bodiiiik
zdravím, ja sa len chcem spýtať, čo je druhé kritérium na postup z tabuliek LM...su to vzájomné zápasy alebo goly ? vopred díky za odpoved...
prajem si vypadnutie city z LM
City po nepresvedcivem vykonu zahadne urve 2:1
Ajax!!!!!
kéžby 2.
Ajax by momentalne prohral na Sparte i v Plzni takze neni co resit
Tjn . Asi to hodně sleduješ .
handicap na City kurz 2.02 to de
1:0
Manchester City: Hart, Kompany, Zabaleta, Clichy, Nastasić, Nasri, Javi García, Barry ,Yaya Touré, Agüero, Tévez SUBS: Pantilimon, Maicon, Kolarov, Meppen Walters, Džeko, Sinclair, Balotelli.
Ajax: Vermeer, Alderweireld, Moisander, Blind, Van Rhijn, Poulsen, Eriksen, De Jong, Schøne, Boerrigter, Babel SUBS: Cillessen, Veltman, Denswil, Dijks, Enoh, Sana, Fischer.
Bozsky Javi Garcia
Ja vedel, ze si to najdes.
Braceyourselves, ManCity trolls coming!
dopiče už, to jsou tak laciný goly
Ajax wtf...
Pěkně!!! Jen tak dál, hoši! 2:0 velbloudi zasraný!! AFCA
Docela z ostudy kabát...
Jooo city to je jiny valec
To jsou idioti
tak nashle příští rok
Vaaamos Shity, ještě dáááál.
yea yaya !!!
Ještě aspoň 4
Ajaxu musí připadat, že hraje doma. Na Etihadu asi samej turista
Zajímal by mě počet ajaxáků,celkem velký sektor.
If this was Anfield or Old Trafford, the place would be a cauldron after pulling a goal back. Instead, silence.
Ajax má příšerné dresy
Souhlas,ty venkovní jsou děsné
Vypadá to,že by měl Roberto o přestávce použít fén, vytáhnout ho z kabelky a vůbec se tím ne**at.
To Bob jako umí?
Tak vytáhne ho z kabelky, zapne do elektriky a jede.
City nechtějí hrát EL, to je jasný
ubožáci...balotelli by měl sednout na nějakýho dromedára a táhnout
Pěkně Ajax, bod dobrej!
Tak to asi adios
Rozhodca ich slušne zarezal, regulerny gol, neodpiskana jasna pencla...
To bol asi nejaky bolsevik s mrkvou v ustach.
Uz se tesim na sestrih.
sem z toho vopařenej... nedá se hrát z 90 min. jen druhou půli a pak to dohánět v nastavení! už mně ty zápasy... víte co s....! jednou mi z toho klepne! fakt to nechápu. proč si je nedaj v první půli, co ty rohy? takhle se nepokrejvaj hráči ani v OP!! jak si nás vodili! co se tam do prdele děje, vždyť to je snad šestej zápas v řadě!
Asi zacina fungovat elitarska chemia medzi hracmi. Chyba prirodzeny lider tomu muzstvu, Mancini nema prirodzenu autoritu a chyba mu vyzarovany respekt, hraci si robia co chcu, no hlavne nebojuju.
Leti zajtra nejake lietadlo z Manchestru do Rima?
pro Boba?
Akurat mam zapatu BBC a ukazovali ten neuznany gol. V case prihravky mal iba chodildlo v ofsajde. Takze ten praporkar musi byt asi kuzelnik ked to videl. Ale ta penalta...
A další ostuda.
tak snad konečná pro tenhle kvaziklub v nejlepší lize světa
A z Ligy mistrů by se mohli pakovat taky.
Tak jako ten rádoby klub z Londýna.
kdyby takhle ztraceli v domacich zapasech i v lize a ne jen v evrope
skoda toho vyrovnania, City by uz bolo vonku a Ajax by mal stale realnu sancu na postup
kazdopadne City uz ako out beriem, to by musel byt zazrak
no, Ajax snad EL a Mancity poslední. Pro BVB je remíza těhle dvou ideální
oproti loňské sezoně je hra hodně neuspořádaná, chaotická, viz ty naše první poločasy. pak je asi v kabině "mytí" hlav a po pauze lítaj, hrajou, sice trochu v křeči, ale hrajou. nestřílí to všeobecně útočníkům, střely z dálky má tým asi zakázané, pokud soupeř vytvoří na naši hru obranný val, logicky se do 16-ctky nedostanem. takhle s námi loni vypekl neapol, letos pokračují němci a holanďani. případné výhry v německu a doma s madridem řadím do kategorie říše snů, bohužel. a víceméně souhlas s tím: lídr týmu není a autorita RM je ta tam... pak vidíme to co vidíme!
podla mna by vam nestacili ani vyhry v zostavajucich zapasoch
Neuznany regulerni gol a neodpiskana penalta v posledni minute, City by byli stale ve hre. Co se to posledni dobou s temi rozhodcimi deje?
vsak tu pisal ktosi ze to bol ofsajd
Taky byl, tady napíšou, že to offside nebyl, že měl v offsidu jen nohu a proto to offside nebyl a pentla taky tak čistá nebyla, to že tam Balotelli držel toho beka pod krkem to už nikdo neřeší
Penalta uplne jasna, offside by si rozhodci obhajil leda podle pohledu asi deseti kamer.
co tu splietaš... jasne toho Maria stiahol pred zakoncovanim k zemi - penalta. offside ako pise kolega, musel by mat rozhodce laser v očiach a 4 mikroskopy aby to videl...že mal šnurku od kopačky v offside, take veci sa pustaju...
Jak píšeš, ten offside si obhájí... Kdyby to bylo opačně a on to pustil, tak se zase řeší, že to byl offside a gól neměl platit, fakt nechýpu Offside je pro mě prostě offside a toto offside byl ! A ta penalta ? Jen se čertěte, navíc to že před tím, než se kopal ten trestňák byl falovanejk de Jong a toho si nikde nevšíml a pak pískl jinej faul, to se opět neřeší
ta penalta je jasna, neviem co s nou maju spoločne veci co tu vypisuješ. Proste jasná, bodka. toto si neobhaja
aha, cize ked bol ofsajd tak rozhodca spravil chybu, pretoze dvihol ofsajd...co sa tu nedozviem
mozte byt nastvani, zamrzi to, ja viem, ale brat to ako chybu rozhodcu ...
Vtipné. Nebyl si to zrovna ty, který tu několikrát psal, že hraniční situace se mají pouštět ve prospěch útočícího týmu? Nehledě na to, že tohle prostě chyba byla, protože v žádném záběru kamery, kdy si to můžeš stopnout a přiblížit, nebyl vidět nějaký radikální rozdíl v pohybu těl. Potom rozhodčí musel rozhodovat podle postavení Kolarova ne v době přihrávky, ale když už měl balón na noze, což je tedy chyba. Sice tohle zápas ovlivnilo, a to i ta neodpískaná pecka, ale neovlivnilo to skupinu. Ta se prohrála jinde, a proto tohle neberu jako aliby pro neúspěch. Každopádně odpískaný (ne)offside pomohl City na WHU.
ano, ja som zastanca toho, ze sa take veci maju pustat, to ale nic nemeni na tom, ze to chyba rozhodcu nebola...necitlive ano, chyba nie
Je to chyba, když ani kamera přesně neodhalila, že se jednalo o offside. Rozhodčí má pískat situaci, u které si je jistý, ne to střílet od boku a potom doufat.
no prave som si to kukol aby som nevaril z vody...ofsajd ale mal to pustat, faul, ale zaroven diving od Maria
Ten faul neřeším, tam neměl koule to písknout v ten čas. Diving ano, ale až po tom neskutečně dlouhém držení. Tohle se má pískat i bez pádu, jak jsme zde už dříve řešili.
mozno by to aj piskol, keby sa nebol hodil - rozhodcovia su na to strasne alergicki...ja som presvedceny, ze to tak aj bolo...rozhodca to drzanie videl, ale tym ze Mario so sebou mrskol, tak to nechal tak
Tak měl písknout dřív, než k pádu došlo. To držení bylo opravdu strašně okatý a dlouhý. Klasická reakce: "Co chceš víc, tak už sakra pískej. Padám." Spíš si myslím, jak už jsem psal. Zkrátka neměl koule to písknout v posledních sekundách zápasu, což chápu. To by musela být opravdu kosa. Nebýt konec, tak by se nebál, si myslím.
no este som nevidel pisknut nieco, pred dohranim suboja...to je blbost, nehnevaj sa. Rozhodca vzdy pocka na dohranie celeho suboja
"Co chceš víc, tak už sakra pískej. Padám." - a presne to je to, co rozhodcovia neznasaju, a kvoli tomu to nemusia pisknut
my dvaja to asi nevyriesime, ale bezne sporne situacie konzultujem s kamosom rozhodcom a uz mam aky taky prehlad ako rozhodcovia rozmyslaju, resp. su na take rozmyslanie navadzani od rozhodcovskych komisii alebo UEFY
http://www.aefca.eu/en/about-us/content/dr-zdenek-sivek Tohle je můj strýc, se kterým se také snažím řešit některé situace... Každopádně díky za vyjádření kamaráda. Pokud jde o to dohrání souboje, tak přece hráč, který se nemůže zúčastnit souboje díky faulu, tak je také faul. To se píská běžně. Zde to nebylo jen nějaké přidržení, ale málem z něj to triko sundal. Chyba byla v tom, že Balotelli pak spadl hrozně nepřirozeně a máchal rukama. Měl spadnout zcela normálně, síla držení na to byla dost veliká. Proto říkám, že tuto situaci chápu a neomlouvám tím jinak docela težkopádný výkon City.
no prave mi ten kamos poslal svoju spravu k tomu zapasu, ktoru posielal do UEFY
in my opinion in the first incident it was very close situation. Both attackers were so close. I think in this situation the assistant reff shouldnt to signalise the offside position of that player. In that borderline situations we dont flag that. It should be support offensive play.
In the second situation it was a little pulling of defender, but Balotelli dived his fall. I think that the reff should to play on and the restart of the game should be corner kick. After corner kick he could finished the game.
cize v skratke, ofsajd sa mal pustat, faul sa nemal piskat a nemal ukoncit zapas, ale mal byt este roh
aliby
Boha mu, tak alibi. Píšu to za pochodu v pci.
nepiskal nahodou rozhodci konec jeste pred tim penaltovym zakrokem ???
Ne.
to si pozrem asi v zostrihoch to umenie dnesnych rozhodcov
"Anglický mistr předváděl překrásný fotbal, plný nádherných kombinací.." autor článku asi málo fandí City
fandí CFC, ale těch superlativů je na jeden článek i tak šíleně moc.
Víš co Bobe, jdi už do prdele!
tipuju 2:2
To jsou fakt scumové ti City
City dostalo pěknej zářez od rozhodčí.. Ti zadupali do země ještě tuhej a hodně zajímavej boj v týhle skupině. Ať už je video, co se děje v poslední době je už do nebe volající, jen senilní vůl jménem Blatter to nevidí
Tak Realu taky neuznali regulérní gól. Real mohl mít pěkně jistý první místo a BVB by si to dala se City o druhý místo. Takhle už je rozhodnuto no...
jak by v tomhle pripade pomohlo video ???
přál jsem si výhru už jen z pohledu,aby skupina smrti byla zamotanější
Ty nie si Cityhater z principu ? Zatulana ovca ci vlk samotar?
Rozhodčí nás zařízl.. to nebyl ofsajd a pískl to 2 krat ještě sergiovi předtím.. achjoo. druhej poločas sme hráli dobře oni skoro nic neměli až na rohy a to je o štěstí
Asi málo platíte
rozhodci je čů... !!
Tak gól na 3:2 ten z ofsaju nebyl.Řekl bych,že bohužel pro domácí bylo to,jak si těsně před tím ti dva hráči Manch.City přihráli u ty lajny tam byl ofsajd.Takže to rozhodčí mávnul.V momentě,kdy přišla "gólová" střela byl praporek už dávno nahoře.
no vsak sa dvihal ofsajd pri tej prihravke na lajne
Pak ovšem nechápu ty ve studiu,že to neřeknou a místo toho oznámí něco v tom smyslu,že to mělo platit.
Jak zatím vypadá Javi García? Kdyby někdo napsal nějaké zajímavé zhodnocení jeho prvních měsíců v Manchesteru. Dík.
Parodie. Není zač.
Spíš jste si měli nechat Pizzara, ne? Ten mě příjemně překvapil.
Ten byl jen na hostovačku, bez možnosti výkupu mám takový pocit. Stačil jen Rodwell, další středák nebyl existenčně nutný. Nebo alespoň tedy někdo, kdo víc vládne rozehrávce než De Jong, což García nesplňuje ani omylem. Ten nemá pohyb, rozehrávku, poziční hru. Hru do těla. On jen jen dobrý hlavičkář, což je pro štítového hráče atribut jako prase. Jak jsem byl celkem spokojený s přestupy, kdy jsem žil v domnění, že Rodwell je budoucí náhrada za Barryho, Sinclair náhrada za AJ, Maicon rozšíření obrany a García rozšíření kádr, tak jsem opravdu nečekal, že je tam Bob bude mermomocí cpát, i když na to zatím nemají.
Páni, já úplně zapomněl, že Maicon je u vás. Mně ten García taky přišel zbytečnej. Zdá se mi, že máte celkově ten střed málo pohyblivej. Barry je takovej rádoby-Carrick.
Ten stred vyhral titul.
http://rutube.ru/video/08240c8617951ae6fc1a5cdb0f2f1787/
No kdybych měl City rád, tak řeknu, že měli vyhrát...ale jelikož je opak pravdou, tak je škoda, že vůbec vyrovnali
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele