Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Sevilla svede s Juventusem bez Higuaína bitvu o první místo
Sevilla hodlá dál překvapovat skvělými výsledky v těžké skupině Ligy mistrů, k čemuž jí může posloužit duel s Juventusem. Italský velkoklub sice plánoval ovládnutí skupiny, jenže zatím je na druhém místě právě za Sevillou, což z utkání ve Španělsku dělá ještě zajímavější událost.
Že se bude na hru Sevilly dobře dívat, a že nás čeká hodně dynamický celek, to zřejmě čekal nejeden znalec taktiky trenéra Jorgeho Sampaoliho. Chilský stratég dlouhodobě sází na mladé hráče, s nimiž je schopen předvádět velmi ofenzivní představení, takže i v Seville se mu daří produkovat atraktivní hru. S ofenzivním pojetím se ale logicky pojí také větší náročnost na obránce, kteří jsou hodně zatěžováni. A to je něco, co zatím Sevilla v pohárech zvládá na jedničku. Po čtyřech odehraných duelech totiž ještě ani jednou neinkasovala!
To i Juventus, který je dlouhodobě znám skvělou obranou a vynikajícími hráči v defenzivní rovině vůbec, zatím jen jednou inkasoval. Seville se v domácí LaLize rovněž daří vyhrávat, i když v ní už její obrana působí mnohem křehčím dojmem a inkasuje nezřídka. Příkladem může být rovněž poslední utkání Primera Division, v němž sice Sevilla brala tři body, ale od Deportiva La Coruňa dostala dvě branky a musela se strachovat o výhru. V Lize mistrů má nicméně sebevědomí na hodně vysoké úrovni, což dokazuje například minulý debakl chorvatského Dinama Záhřeb.
Teď Seville stačí k jistotě postupu uhrát s Juventusem bod, což by pro ni neměl být problém. Na vlastní půdě se jí daří a s Juventusem hrát umí. Naposledy v Turíně uhrála cenný bod, a když se Stará dáma dostavila do Sevilly naposled, brali domácí tři body za těsnou výhru po gólu Fernanda Llorenteho. Ten už v týmu nepůsobí, ale fanoušci mají jiné hrdiny. Jedním z nich je například Franco Vázquez, který Juventus velmi dobře zná. Před přesunem do Španělska totiž působil v italském Palermu.
V rozhovoru pro Tuttosport hráč přezdívaný El Mudo zmínil: "Situace hraje v náš prospěch, ale úterní duel bude velmi náročný a my to víme. Filozofie našeho celku je jednoduchá - hodně rádi útočíme. I proto to nebude snadné, protože Juventus má skvělé obránce. Oba týmy jsou teď ve velmi dobré formě, takže to bude hodně zajímavé. Každý hráč tu má v hlavě jedinou myšlenku - vyhrát. Jsme mladý tým, který chce dojít daleko, takže musíme porážet i tak silné týmy jako Juventus," dodává sedmadvacetiletý záložník.
Stará dáma rovněž zvládla generálku na cestu do Španělska, když si poradila s Pescarou. Od ní branku nedostala a sama se postarala o tři zásahy, takže její náskok na čele italské Serie A ještě vzrostl. Výsledek i herní projev těší obzvláště trenéra Massimiliana Allegriho, který si dovolil udělat pár změn v sestavě. A bude muset znovu, protože mimo hru jsou nově i Higuaín s Benatiou.
Pro Sky Sport Italia mimo jiné řekl: "Těší mě, že jsme respektovali našeho soupeře a z našeho herního projevu to bylo vidět. Hráli jsme skromně, bez manýrů a s trpělivostí. Chci pochválit celý tým, který ze sebe vydal maximum a postavil se k utkání tak, jako kdybychom hráli finále. Teď nás čeká Sevilla, ale před duelem s Pescarou jsme měli na mysli jen Pescaru. Nyní můžeme myslet na další zápas, který rovněž chceme vyhrát. Pokud bychom nemysleli vždycky jen na výhru, nemáme v Lize mistrů co dělat," uvědomuje si někdejší lodivod AC Milán.
Že se bude na hru Sevilly dobře dívat, a že nás čeká hodně dynamický celek, to zřejmě čekal nejeden znalec taktiky trenéra Jorgeho Sampaoliho. Chilský stratég dlouhodobě sází na mladé hráče, s nimiž je schopen předvádět velmi ofenzivní představení, takže i v Seville se mu daří produkovat atraktivní hru. S ofenzivním pojetím se ale logicky pojí také větší náročnost na obránce, kteří jsou hodně zatěžováni. A to je něco, co zatím Sevilla v pohárech zvládá na jedničku. Po čtyřech odehraných duelech totiž ještě ani jednou neinkasovala!
To i Juventus, který je dlouhodobě znám skvělou obranou a vynikajícími hráči v defenzivní rovině vůbec, zatím jen jednou inkasoval. Seville se v domácí LaLize rovněž daří vyhrávat, i když v ní už její obrana působí mnohem křehčím dojmem a inkasuje nezřídka. Příkladem může být rovněž poslední utkání Primera Division, v němž sice Sevilla brala tři body, ale od Deportiva La Coruňa dostala dvě branky a musela se strachovat o výhru. V Lize mistrů má nicméně sebevědomí na hodně vysoké úrovni, což dokazuje například minulý debakl chorvatského Dinama Záhřeb.
Teď Seville stačí k jistotě postupu uhrát s Juventusem bod, což by pro ni neměl být problém. Na vlastní půdě se jí daří a s Juventusem hrát umí. Naposledy v Turíně uhrála cenný bod, a když se Stará dáma dostavila do Sevilly naposled, brali domácí tři body za těsnou výhru po gólu Fernanda Llorenteho. Ten už v týmu nepůsobí, ale fanoušci mají jiné hrdiny. Jedním z nich je například Franco Vázquez, který Juventus velmi dobře zná. Před přesunem do Španělska totiž působil v italském Palermu.
V rozhovoru pro Tuttosport hráč přezdívaný El Mudo zmínil: "Situace hraje v náš prospěch, ale úterní duel bude velmi náročný a my to víme. Filozofie našeho celku je jednoduchá - hodně rádi útočíme. I proto to nebude snadné, protože Juventus má skvělé obránce. Oba týmy jsou teď ve velmi dobré formě, takže to bude hodně zajímavé. Každý hráč tu má v hlavě jedinou myšlenku - vyhrát. Jsme mladý tým, který chce dojít daleko, takže musíme porážet i tak silné týmy jako Juventus," dodává sedmadvacetiletý záložník.
Stará dáma rovněž zvládla generálku na cestu do Španělska, když si poradila s Pescarou. Od ní branku nedostala a sama se postarala o tři zásahy, takže její náskok na čele italské Serie A ještě vzrostl. Výsledek i herní projev těší obzvláště trenéra Massimiliana Allegriho, který si dovolil udělat pár změn v sestavě. A bude muset znovu, protože mimo hru jsou nově i Higuaín s Benatiou.
Pro Sky Sport Italia mimo jiné řekl: "Těší mě, že jsme respektovali našeho soupeře a z našeho herního projevu to bylo vidět. Hráli jsme skromně, bez manýrů a s trpělivostí. Chci pochválit celý tým, který ze sebe vydal maximum a postavil se k utkání tak, jako kdybychom hráli finále. Teď nás čeká Sevilla, ale před duelem s Pescarou jsme měli na mysli jen Pescaru. Nyní můžeme myslet na další zápas, který rovněž chceme vyhrát. Pokud bychom nemysleli vždycky jen na výhru, nemáme v Lize mistrů co dělat," uvědomuje si někdejší lodivod AC Milán.
Sevilla FC - pravděpodobná sestava:
Rico - Rami, Pareja, Mercado - Mariano, N'Zonzi, Nasri, Escudero - Vazquez, Ben Yedder, Vitolo
Juventus FC - pravděpodobná sestava:
Buffon - Chiellini, Bonucci, Rugani - Dani Alves, Khedira, Pjanić, Marchisio, Evra - Cuadrado, Mandzukić
Vzájemné zápasy
14.09.2016
Liga mistrů
Sk H
08.12.2015
Liga mistrů
Sk D
30.09.2015
Liga mistrů
Sk D
14.09.2016
Sk H
08.12.2015
Sk D
30.09.2015
Sk D
Sevilla FC - poslední zápasy
19.11.2016
LaLiga
12. kolo
06.11.2016
LaLiga
11. kolo
02.11.2016
Liga mistrů
Sk H
29.10.2016
LaLiga
10. kolo
23.10.2016
LaLiga
9. kolo
18.10.2016
Liga mistrů
Sk H
02.11.2016
Sk H
18.10.2016
Sk H
27.09.2016
Sk H
14.09.2016
Sk H
08.12.2015
Sk D
25.11.2015
Sk D
Juventus FC - poslední zápasy
19.11.2016
Serie A
13. kolo
06.11.2016
Serie A
12. kolo
02.11.2016
Liga mistrů
Sk H
29.10.2016
Serie A
11. kolo
26.10.2016
Serie A
10. kolo
22.10.2016
Serie A
9. kolo
02.11.2016
Sk H
18.10.2016
Sk H
27.09.2016
Sk H
14.09.2016
Sk H
16.03.2016
OF 2.z
23.02.2016
OF 1.z
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
4
3
1
0
6 : 0
10
2
4
2
2
0
6 : 1
8
3
4
1
1
2
4 : 3
4
4
4
0
0
4
0 : 12
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
5 : 0
6
2
2
1
0
1
3 : 1
3
3
2
0
2
0
1 : 1
2
4
2
0
0
2
0 : 5
0
Z
V
R
P
S
B
1
2
2
0
0
5 : 0
6
2
2
1
1
0
1 : 0
4
3
2
0
1
1
1 : 2
1
4
2
0
0
2
0 : 7
0
Komentáře (290)
Přidat komentář1:0
1:1
0:1
Max Keana do základu nedá... Hádám, že budeme hrát 4-5-1 s Evrou a Sandrem na straně jedný a Alvésem a Cudradem na straně druhý a Mandžukić bude na hrotu osamocený. A Khedira si bude překážet s Marchisiem
Nebo dá Cuadrada do útoku
Moc otázek, 352 dle mě nedá..nějak nevěřím že dá od začátku Cuadrada na hrot.vidím tam tu formaci 451, nemusí být zlá, ty kraje sou silný a Mandzukič se může soustředit jen na hru na hrotu a nikde se nestahovat.Uvidíme těším se na to jak to zvládnem bez Dybali a Pipity.
podle mě by 451 na papíře stejně bylo v realitě 352 s Evrou na stoperu a Cuadradem v útoku
niečo ako sme hrali proti Bayernu v odvete
Kean ma navic s Alvesem nejaky kazensky prohresky:) Ale to bude asi jen italskej bulvarek..
I kdyz bych fakt rad videl Keana, tak bude asi rozumnejsi ta varianta, kterou jsi popsal - jakysi 433..
Buffon-Alves, Rugani, Bonucci, Evra-Khedira, Marchisio, Pjanic-Cuadrado, Mandzukic, Sandro
Když si bude Alvés plnit svoje obranný povinnosti tak 433 přichází v úvahu. Ale jestli bude zase z RB nabourávat celou hru, tak jsme v řiti
Neviem teda ci by nebolo pre Sevillu lepsie postupit z druheho miesta
řekl bych, že to bude takřka jedno... Barcelona, Atlético, Real můžou v poho skončit první, takže tam můžou pro Sevillu zbýt např. Arsenal či Monaco
doma téměř neporazitelná Sevilla + letošní vzájemnej zápas ze strany Sevilly hodně slušnej + loňskej vzájemnej zápas v Seville..bez G.Higuaina, vyhlídky pro Juventus nejsou dobré, k tomu výbornej tréňa Sampaoli...vychází mi to na 1 no Higuain no party
Současnej Juventus na Higuaínovi fakt nestojí... Minimálně prozatím.
naproti tomu výkon Juve v Lyonu ukazuje, že tak zkušenej tým může vyhrát cokoliv, přestože hraje tužku jak prase
Dnes to neni jednoduchy odhadnout. Na bet 365 jsou kurzy 2,9 - 3,0 - 2,9 !
0:0
1:2
0:1
2:1
Snad dneska Sevilla vyhraje Mohlo by zas na chvilku těm namachrovancům sklapnout, v lize páni v Evropě nic.Vamos Sevilla
Vy z tej La Ligi ste všetci nejak na hlavu trafený, ale culés to je samostatná kapitola.
Tak Seville stačí remíza a výhra, takže sú fakt blízko nasadeniu z prvého miesta, a Juve musí hrať čo to dá, aby sa vyhli silnému súperovi v osem-finále. Bude to zápas kola, aj keď aj Real má o čo hrať, strata im zaručuje 2. miesto v skupine, pretože Dortmund doma nezaváha.
Prý co to dá, určitě pudem na výhru, ale prohra nebude tragedie.Být první a jít na Bayern, PSG, Real díky za první flek.
Těžkej zápas, ale snad zvládneme. tip 1:1
Plichta,pokud se nebude hrat 105 minut a dele. i
Digi dnes davaju 4 zapasy a oni počmaranci nezaradia tento duel
Je jasný, že postup je teď hlavní úkol a musíme už to dotáhnout, ale i tak jak už kalkuluju dopředu a koukám na zbytek skupin, tak si myslím, že svoje skupiny vyhrajou Barca, Atletico i Real a my bychom tak teoreticky z druhýho místa měla daleko lepší výchozí pozici než z prvního, protože jít buď na Neapol, Arsenal, Leicester, Benfica, Monaco je daleko přijatelnější než se potkat s PSG, Bayernem, City nebo Dortmundem. Říká se mi to blbě, ale když se dnes remizuje budu snad i radši...doufám, že jsem něco nezakřkil tímhle hamtyhamty stylem
Mimojiné je zázrak, že Sampaoli ještě nedoplatil na svoji (ne)rotaci hráčů, doufejme že stav Nasriho je pro něj dostatečným důkazem, že takhle hrát nejde, přičemž bych neřekl, že takovej Kiyotake, Ben Yedder nebo Correa by někdy v zápasech, kdy dostali příležitost, selhali...
Jsem zvědavej, co se bude dít v zimě, tipuju to na příchod pravýho beka, defendera a útočníka...otázkou je zda je vůbec někdo k dispozici a nebude se po nich bloudit někde v argentinský lize
na to se doplácí v zimě nebo na jaře, ne v listopadu
3:1
Sevilla v soucasny forme asi druhej nejlepsi tym v lize. Juve prejede
Dneska tipy? 2 na Real a Lyon? Je to hratelný?
1:2
http://www.espnfc.com/uefa-champions-league/story/3001361/juventus-fan-stabbed-following-clashes-with-sevilla-supporters-reports
Za tohle by měly být zavřený stadiony, ne za pokřiky „UEFA MAFIA“.
Absolútny súhlas!
Nesmysl, nevidím jediný důvod, proč zavírat stadion za události mimo něj.
!!! FORZA JUVE !!!
Když jsem před sezónou mluvil o dalším útočníkovi, tak všichni říkali, že jich máme dost. Tak dnes se ukáže
SEVILLAAAAAA
Buffon; Dani Alves, Rugani, Bonucci, Evra; Khedira, Marchisio, Pjanic; Cuadrado, Mandzukic, Alex Sandro
Přesně jak jsme očekávali...
352 jak namalovaný
352 s experimentálníma prvkama... Tuším průser
...
s jedním pořádným stoperem
ale v klidu. věřím vám
jsou tam dva...
ale jo.. prosimtě.. vlastně 3. protože věřím i víc Evrovi jak Ruganimu
jak to padlo? mně vypadly oba streamy před pár minutama
Doufám že to zase nebude vyset na jednom gólu. Mandžuukič by si taky mohl zvednou % když hraje sám v šestnáctce
Ani na jednom z Digi Sport kanalov to nedavaju radsej si pozrieme Kodan.
je na čase trochu oprášiť Sopcast
toto mi odpisali, ked som im trosku nalozil "Zápasy vyberáme aj podľa vývoja v tabuľke. Nami vybrané duely sa z hľadiska otázky postupu do jarných bojov zdali byť atraktívnejšie ako FC Sevilla - Juventus."
debilita
Uvidíš že budú mať pravdu, Sevilla - Juve bude nudné 0:0
Som si aj myslel, Monaco-Tottenham rovnaky bodovy rozdiel a Real-Sporting este vacsi
Stavim sa ze Arsenal, Atletico a Bayern zajtra nebude chybat.
Toto je taká X jak zadarmo
jj to jo
Zatím jsem rozeběhnul jenom jeden Stream:
http://www.sportingvideo.org/20161122/vv5833e528f37a48.52874805-1496835.html
http://livetv.sx/eng/eventinfo/462584_sevilla_juventus/
mne ide ten ruský sopcast 3500 kbps
Da se divat nekde na Juve z tel ty kurvy zbO2 to taky nedavaji
Telefon
na webu to o2 normálně vysílá
vejmrd
Super start
Ty vole, to snad není možný...
Co dělal Evra?
Devky z O2 naslibuji jak budou davat vsechny zapasy LM a pak hovno z toho
Vždyť tenhle zápas vysílají.
gooooool
Má někdo nějakej stream? Bez googlu nejsem schopnej najít normální acestream a ještě už prohrávaj. Úplně posranej večer, člověk se na to těší a už mám po náladě
mrkni kousek nahoru
Ježíši, to je zase slabota od nás...!
co hrame?
Furt stejnou sračku...
Prehanime
Mandžukič
Mario
to ani nebolo tesné
Co jsme dostali za gól? Viděl to někdo?
Odraženej míč na vápno a střela k tyči...proti 3 hráčům Juve, hlavně Evra se nesmyslně kryl před míčem
odrazená lopta zo štandardky a z voleja gól
Opravdu platí, že výkony Cuadrada jdou přímo úměrné nahoru s bídou jeho spoluhráčů...
Komedianti ze Španělska
Tak alespoň hezká pološnce
Hodně pěkný
haha :D
žeby vyslobodenie?
koledovali si. otazka, ci s nasim dnesnym vykonom nam to vobec pomoze
Dobře jim tak, kurvám...
Tak nevim jestli nám ta redka prospěje nebo uškodí. Teď to bude větší beton
Docela přísná, ale odpovídá to tomu metru, co Clattenburg nastavil od začátku
Ale sakra, na claudia se okamžitě stahujou tři hráči. Khedira musí blíž a neodcházet. Pjanič tam sice je, ale dneska to působí že se na levou stranu hrát vůbec nebude... zase
Výborně to udělal Sami
Mně se náš výkon zatím docela líbí, ale viděl jsem tak 20 minut. Bohužel máme v útoku to, co máme. Tak uvidíme, proti 10 bysme měli otočit.
to nemysli vazne v 34. minute taka prisna 2. zlta. Pritom to ani v rychlosti ani spomalene vobec nevyzeralo na zakrok na zltu. Keby sa nebol tak prehnane ospravedlnoval, mozno by ju ani nedostal.
Jasná žlutá, kdyby to nebyl magor, tak nemusel mít tu první. Jeho blbost.
Jasná žlutá. Naopak by bylo zvláštní, byť to byla druhá, ji neudělit.
GOOGLE UP!
+Anglickej Stream: http://www.sportingvideo.org/20161121/vv58321df5c8cb43.18300260-1496338.html
Franco Vazqeuz musi byt vysinuty. Je dost mozne ze posral cely zapas. Take skusene muzstvo ako Juve vie tieo situacie vyuzit. Ale mozno to Sevillu vzpruzi a nupustia ich k nicomu.
Sampaoli Jinak zápas má výborný náboj
No ale Clattenburg je fakt přísnej... Dávejme bacha, ať sami nejdeme do 10.
Naopak se to snaží uhlídat, aby se to nezvrhlo, tak to žlutí (a ani to nepomohlo). Těch loktů a naznaků tvrdosti je tam dost
Hanba digi sport ze nedavaju dnes takyto slager.
Ale zvedli jsme se hlavně bacha na lokty, Mario...
Sevilla nám pomohla tým, že sa stiahla bezdôvodne
Nezvedli, Sevilla se zatáhla.
Nebo je Juve zatlačilo, vyber si co chceš
To vážně není o tom si vybrat
CLAUDIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jsem trochu zmatenej, ale paráda. Claudio +1
Na to, kolik tam těch sporných situací bylo, tak Clattenburg odpískal všechno tak, jak mělo být.
Tak jo, to byla jasná pencle. Lea nepustil ani když vrazil do Ruganiho
CLAUDIO !!!
Sevilla sa sama zbytočne odpálila, to boli školácke veci...
Hlavne Vazquezov skrat. Dve zlte za sebou. To je na klubovu pokutu
jsem rád, že to píská angličan
Přesně tyhle penalty se prostě v Evropě pískaj, Juve jich za poslední sezóny udělalo snad nejvíc v Evropě, hlavně Chiello...v lize se to nepíská
aspon zo seba nerob kokota. Ok, fandi si Juventusu, ale to uz fakt musis obhajovat kazdu blbost, co pre vas pisknu?
Jestli chceš říct, že tohle penalta nebyla, tak na fotbal radši ani nekoukaj, zbytečně se budeš nervovat.
Co to meleš? Já rozhodně nemám problém přiznat darovanou penaltu, ale tohle viditelný držení se prostě v Evropě píská
Rozhodca to chxe dneska tak dat Juventusu. Tazko Sevilla v tomto stave udrzi remizu. Skoda hlupehoVazqueza. Samozrejme penalta vymyslena. Na dnes som dopozeral. Dobru noc.
Dobru
Ty vole, Sevilla je banda ubrečených, ukřivděných, zákeřných holčiček.
Vzadu jsou slabí jak čaj, nám chybí finálka, jinak se mi ta hra líbí, dá se na to koukat. Celkem čumím, že s tou jejich obranou jsme jim zatím byli schopní dát jen jeden gól.
Ale to jejich napadání bylo supra účinný. Ještě že už na to nemaj hráče
Vyvíjí se to líp než jsem po inkasovaným gólu čekal... Ale netroufám si říct, do jaký míry to je naše zásluha nebo horkokrevnost hráčů Sevilly. Každopádně Dybala by měl svýmu parťákovi z Palerma poslat bonboniéru
Kokotburg. Kolikátej zápas už doku*vil
Tenhle určitě ne.
to je uplna fraska. Najhorsi zapas, co som videl piskat Clattenburga, a to som videl len 20 minut. Dat v 35. minute 2. zltu za taky zakrok ... Ako ok, nech sa za take davaju zlte, ale za kazdych okolnosti a kazdemu timu, nech je bezne dohravat zapasy 9 vs 8. Ale nie, ze v polovici zapasov LM Vidal, Pepe, Ramos, Costa ... robia ovela horsiu mesiarcinu a nedostanu nic.
Tu penaltu ani komentovat nebudem, Bonucci si nabehol za zhluk hracov, zvalil sa a bola. Dal by som mu za to par zapasov ban, nech si oddychne.
Zaujimave, ze Juventus potrebuje zvratit nepriaznivy vysledok aby neskoncil 2. v skupine a nenarazil na tazkeho supera a rozhodca sa zrazu zblazni...
Ty vole to že Clattenburg je dement říkám dlouho ale aby tady fans Barcelony mluvili o připískávání rozhodčích to snad ne
Koukám, že Juventus si předplatil první místo
Fanoušci Barcelony dorazili
Tak hodíme do kotle pár Ronaldů abychom takticky odklonili diskuzi jiným směrem, ne?
Este ze si to sevilla sama takto pokazila. Ale Pjanic sa mi zatial vobec nepaci. Ma strasne vela nepresnych prihravok. Rugani skvele.
Rugani je super, strašně se mi líbí ten jeho elegantní styl, nic nevymýšlí, brání suprově.
Penalta jasná a červená poměrně taky, tohle Sevilla slušně posrala
První normální španělskej fanoušek
Doražme je a dejme tak šanci Lyonu zabojovat o postup... Zasloužili by si ho víc než tohle zákeřný Atletico vol. 2
Chudák Vitolo, to byl na něho kriminalni zakrok....#cikanisezasvalej
Konečně ho vyhodil, šaška
Alvés s tim odevzdáváním balónů netroškuje
Vitolo je takovej Di Caprio, herecký výkony skvělý, ale ocenění za ně nikdy nedostane
Asi ti něco uniklo
Jednou na něj taky přijde
Stejně nechápu, jak rozhodčímu skoro hodinu (!!!) unikalo, že na lavičce domácích vyřvává nějakej vyhazovač z vesnický diskotéky
Podľa mňa si to uvedomoval, ale nechce sa nechať "zabiť" v Seville Takto to je tak po kuskoch davkovane, najprv červená, potom penalta a trošku keď sa už ukludnili tak poslal von aj trénera..
podržte už na chvíľu loptu
Jasnej faul na kartu
Cože? Tohle nebyl faul?!
A Alvés se zase sere do útoku To skončí brakem
* brekem
tim taky
za tento vykon by sme si zasluzili aj nedat tu penaltu
naša nekreativita je šialená
Hlavně to chce dva útočníky, tam je díra jak hovado
Bože, to je nedůstojná cikánská estráda
Max tiež geniálny ťah tam poslať Sturara, to je ideálny hráč do betónu
I'm Kean on his performance
jeaaa!!!!
LEEEEEEEEEEOOOOOOOOOO
Leoooooooooooooooooooooooooooooooo
LEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Gratulace sudímu, ukol splněn
Odpískal dobře no, nebo ten gól taky neměl platit viď?
Jistěže z neobjektivního pohledu to odpískal dobře
To máš možná tak ty neobjektivní pohled, řekni mi o jednom jeho pochybení
Ještě se ptej, aha
No ptám
No jo, sám víš, že odpískal jak měl
Juventus musel dnes vyhrat
LEOOOOOOOOOOOOO
Díky Leo! Paráda
Sevilla ide znova na EL, darmo.
a teraz ich nechat sa zgrcat z vlastnej mediciny. kuskovat, striedat, prihravky dozadu
pice, odisiel mi tiket, nemohli ste vyhrat 1:0?
čistý zákrok
Zaslouženě Nikdo nemůže říct ani popel, že bychom nevyhrávali zaslouženě... Teď už to jenom udržet a pak doufat, že Lyon postoupí na úkor těhle fňuken...
Hlavně doma už jste je měli rozbít. Tam to bylo na jednu bránu
Tak aspoň že tak. Doma Dinamo, to snad už nemůže ani my posrat!
No, přesně to už tam snad nějak doplácáte. Teď je na řadě Neapol aby to uhrála a nějaký ty týmy v EL. Fiorka a AS to daj, Sassuolo se snad hecne a Interu fakt nevěřím Ikdyž v derby zahráli dobře tak snad se hecnou ale většinou po dobrém výkonu u nich přichází výbuch
To se nestane.
Ale herně celkem zklamání.
To bohužel tuhle sezónu máme no. + nám furt někdo chybí ze základu, dneska čtyři hráči a Marchisio hraje krátce po zranění.
Tak důležitý je stejně výsledek. Ale dnes ten druhý poločas nebyl nikdo nic schopný vymyslet, plus i bránění standardek na tým se Serie A nic moc. Ale výhra 3:1 je 3:1 no.
Tj, ale teď už stačí pohlídat si 1. flek s Dinamem a přes zimu můžeme na tom zapracovat.
Sevilla z 2. miesta dostane lepsich superov v PO ako z 1. miesta, cize mozu byt spokojni, Juvehnus chyti Barcuci Bayern a dovi dopo s touto hrou tam nemaju co robit :-D
Sevilla potáhne tam, kam patří... do EL!
To asi tazko, Lyn musi vyhrat v hcp, co je absolutne nerealne, Sevilla hra slusne, za to ze fauluju? Juventus fauluje v kazdom zapase, tak im treba ze vyhrali, prve miesto bude peklo pre nich :-D
Když Lyon vyhraje 2:0, tak Sevilla pá pá, ty peklíčko... Jinak jsem rád, že sis dnešní zápas tak užil, jako já
Ale houby, Sevilla je o tri triedy lepsia, nebyt redky, tak si Juve ani nepipne, ved uz mali prehrat s Lyonom vonku, nic nehraju. S Higuainom aspon trochu, ale bez neho vobec nic.
Bla bla bla... Je to pro Lyon otevřený.
Stura je neskutočné drevo
Mario díky čau
fu Mario...takto chladnokrvne si nezakončil tak pol roka
mandzu
To je pokaždý, to poleno 90 minut nic nedělá a pak tohle
Ještě mu vynadej...
Jenom že mě úplně stejnou šanci když to bylo 1:0 a poslal to do diváků. Je to poleno a doufám že odejde
7 kurz tam bol, 7 kurz tam bol
Tak plačte, já si to užil. Zaslouženej výsledek. Sevilly bych doporučil jen disciplínu a fanouškům tady pravdila fotbalu, protože je vyloženě neznáte, když pochybujete o rozhodování rozhodčího.
Mrdky španelské, neuveriteľné čo tam predvádzali Hanba a ten ich tréner čistý šašo
Kolik dostal rozhodci, ze piskal cely zapas pro ty albance z Turina
Tak mi řekni jednu chybu šašku
Uplakaní španěláci ... tuhle komedii vám sudí z anglie žrát nebude
Albanci z Turina se uz tesi, ze dostanou 500mil
sak jasny :) dobry prachy
Albánci ty vole, ty jsi fakt hloupej člověk
Sevilla top nasazení, shitózní chování...
Chiellini je normální blb, za ten zákrok mohl Seville písknout penaltu stejně jako nám. Proč ho tam Allegri vůbec posílal, kurva? Sturaro neudělal dobře jedinou věc.
Jinak dobrý výkon, snad budeme hrát 4-3-3 i dál, strašně chci vidět trojici Pjaca - Higuaín - Dybala.
A taky sranda sledovat Sevillčany, jak je najednou to simulování přešlo, když jim začalo téct do bot.
Ked som tu pred rokom pisal, ze Sturaro nema na Juve. Tak ste ma tu vsetci hejtovali ale zial on je dobry vtedy, ked sa vyhrava o 2 a viac golov.. vcera to bolo znova vidiet. Tolko stratenych lopt, spracovanie katastrofa miestami..
Za včerejšek musím souhlasit. Ale taky nechápu, co dělal Sturaro na levém křídle (jestli se nepletu, tak hrál tam a Sandro se stáhl na levého beka). Tam měl Allegri poslat Asamoaha.
Sturaro sebral Seville nebezpečnej protiútok, jeho role byla chytat ty brejkový záložníky, protože ostatní v záloze i obraně už toho měli plný kecky.
Hrál dobře, bylo jasný že do ofenzivně nic nepřinese. Ale dobře držel balón a blokoval prostor.
Jasně, přišel bořit a ne tvořit, ale i tak na něj byl žalostný pohled. A to se ho ve většině případů zastávám.
Ale jako nebyl sám, třeba Alves měl úspěšnost přihrávek tak 2% a ještě s tím dostával spoluhráče pod tlak, prostě zatím to nejhorší z Hernanese a Cuadrada z loňské sezony.
Ale ať jen nekritizuju ( ), hodně se mi líbila dvojka Rugani - Bonucci, Pjanice bylo taky konečně (alespoň) vidět, Marchisio klasicky dobře.
Rugani ukázal jakej je to kalibr hlavně takticky. Hodně rychle si všimnul že Sevilla se snaži vybrečet každej faul a kartu a penaltu a sociální dávky. Takže jenom čistě stínoval a pak jim ustřelil rázně balón, jako když někde na asfaltce machruje nějakej diskoušek, ale není schopnej se dostat přez jedinýho hráče. Top class
Pjaniće bylo vidět? To jsem si měl vzít asi brejle kua Mě přišel ZNOVU úplně inkognito, snad kromě jedný střely. Pokud je jeho jedinej možnej přínos v kreativitě a podržení míče, tak jsme s ním včera znovu hráli v 10...nejhorší hodnocení z týmu spolu s Evrou tomu odpovídá (Gazzetta, Giornale, CDS).
Mě se nejvíc líbil Claudio, Leo a v první půlce Juan (když jsme pak začali hrát líp, šel zase dolů ). Špatný to bylo od Evry (v LM jsou jeho chyby bohužel čím dál víc vidět), Sandro byl taky docela vyšťavenej...
Nebo koupit silnější.
Pjanice hodnotím dojmologicky a ve srovnání s předchozíma zápasama, ale přišlo mi to od něj lepší.
Patrice bohužel přestává stíhat, to není o nerozehranosti. Allegri by měl Sandra víc šetřit v lize, protože jak píšeš, včera to od něj nebylo tak suverénní a občas pletl nohama.
Juan je kapitola sama o sobě, ale já ho začínám mít (mám) rád. Jaks psal, že je dobrý a jde ho vidět, když ostatní hrají hovno, je asi částečně pravda, ale oproti loňsku je podle mě takticky silnější, neztrácí míče na půlce do brejků soupeře. Skoro to vypadá, že u toho fotbalu začal i přemýšlet.
Dobře, když odhlédnu od mojí zaujatosti vůči němu a kouknu se na větší vzorek názorů na VS, tak by asi potřebovali silnější brejle všichni - http://bit.ly/2gg2QRO pokud ho srovnávaš čistě oproti předchozím zápasům, tak to možná začínám chápat, protože v těch měl méně dotyků s míčem než má pravidelně Icardi...
Pjanićův hlavní problém je v tom, že on odehraje míč a tím to pro něj končí, zastaví se. On je naprosto strašidelnej ve hře bez míče, což do tohodle fotbalu Juve absolutně nepasuje, to by mohlo vycházet někde v Barceloně nebo City, kde mají držení míče 80% a dostali by ho do hry sami.
S Patricem souhlasím. Poslední odstavec nebudu komentovat, protože bych to nerad s Juanem zakřiknul, je mi úplně jasný, jak by to dopadlo
Jj, toho pohybu, nepohybu bez míče jsem si všimnul. Marchisio odehraje míč a okamžitě se přesouvá, aby se tomu hráči nabídnul a on to na něj třeba mohl odehrát zpátky. Pjanic bohužel ne.
Jj, radši nic nepiš, v Janově to bude asi těžké i tak.
Juan je letošní SuperStar a vždycky ho na RM uvidím radši naž Alvése
Pjanič byl neviditelnej. Ale myslím si že je to hlavně formací a cílem který měl hledat. Když už se snažil poslat míč za obranu, tak Mandžukič jenom mával rukama že to šlo dva kroky od něj a přece se nebude hýbat v('_')v
Snad půjde Pjanic nahoru aspon se zbytkem týmu, když už to není tahoun. Nebo pak přijde mladý Bentancur a posadí ho, no, ten má dynamiky až, až.
Buffon - Sandro, Rugani / Benatia, Bonucci, Lichtsteiner - Pjanic, Marchisio, Khedira - Pjaca, Higuain, Dybala
... takhle to chci vidět co nejdřív a co nejčastěj.
Pořád s tim 433 jenom kvůli Pjacovi. Neviděl jsem dost abych ho cpal do základu, ani kvůli němu dělal novej systém
Jen kvůli Pjacovi? A co Dybala, Higuaín? Jaký nový systém, prosím tě?
Dybala musí hrát blízko brány, to už jsme si letos zažili když hrál v zatažený pozici a pletli se mu do cesty Khedira s Alvésem. Ať radši předělá Pjacu na CAM a hraje se 4312. Na to máme alespoň hráče i když se někdo zraní.
A ve 4-3-3 Dybala blízko bráně nebude?
Záleží na instrukcích co dostane, ale útočný křídlo má jenom jednu možnost, jít do středu. A dybala podle mě využije víc prostoru než jenom pravou stranu. V Palermu hrál hrota a tu pozici preferuje
To jsi četl kde, že preferuje hrát hrota?
Má těch možností samozřejmě víc, může do středu, může přímo k bráně, může se stáhnout pro míč a tak dále. Messi podle tebe má jen jednu možnost?
Messi je robot, ten se nepočítá Ale jedna věc je když tě doplňuje Iniesta, druhá když tě doplňuje Khedira. I Suaréz má víc prostoru na starost, než kdy bude mít Higuain
Ale počítá. Messiho, pokud se nepletu, doplňuje Rakitic, nikoliv Iniesta, který hraje nalevo. Navíc je podporuje celá záloha, nejen hráč, který hraje na jeho straně.
Higuaín má "na starosti" moře prostoru, zvlášť teď, když to chybí Dybala.
Dík, nebyl jsem si jistej kdo v Barce hraje u Messiho. I tak Rakitic > Sami co se ofenzivních povinností týče.
To že toho má Higuain v tuhle chvilku hodně neřešim. Jde o to že v našem 433 by byl target man a staral by se jenom o šestnáctku , zatímco Suarez v Barce hraje spíše CF a hraje po celé šírce finální fáze, což dává prostor Messimu a Neymarovi. Barca hraje ve volný formaci, mi hraje organizovaně a nejlíp je to vidět na Alvésovi, kterej každym svim pohybem mimo pozici kurví naši hru.
Ty vole, neřešíš to trochu moc? CF, target man, ... barvu trenek ovlivňující výkony bereš taky v potaz?
Ten kádr je pro 4-3-3 / 4-3-2-1 jako dělaný a vidí to i Allegri.
Oh, promiň že řešim moc fotbalovou stránku na fotbalovém fóru?
Jo a rozhodl se že to bude testovat s wingbackem v LM... Ale jinak základ bude hrát Pjaca (kterýho jsme viděli 76 minut). Makes sense
Řešíš prostě moc detaily.
Ano, základ bude hrát Pjaca a je nepodstatné, že tys ho viděl hrát 76 minut. Allegri ho vidí den co den na tréninku a pokud o něm řekne, že bude nejdůležitější hráč roku 2017, tak to o něčem svědčí. To je tohle za pitomou připosranost? To ho tam má dávat na 15-20, aby sis ověřil, že na to má? Toho kluka chválí celý svět a, i v těch pár minutách ukázal hodně.
A nekecej o LM, když se 4-3-3 hrálo v lize.
Ne tréninku ho moc nevidí, když se pořád rehabilituje z tý zlomeniny.
Allegri to poskládá podle svého a čas mu dá takovej jak uzná za vhodný (stejně jako pozici). Je paráda že v něj má Juve důvěru (taky nejde hodit hráče za 23M bod autobus), ale než z něj bude superstar, tak musí ukázat že se přizpůsobil naši hře a má na to.
Ty hodnotíš hráče už teď aniž bys ho pořádně viděl v našem systému. A silně pochybuju že jsi ho sledoval v Dinamu (ale možný je všechno).
Nemůžeš bejt nasranej protože si rezervuju svůj názor a neskáču na bandwagon, pro někoho koho jsem neviděl hrát. Ukazuješ tim jenom svoji krátkozrakost.
Pjaca není zraněný od chvíle, kdy je v Juventusu.
Dobře, beru. Ale není potřeba vidět každého hráče ve třech zápasech 90 minut, aby sis udělal obrázek. Pjaca je mega talent, chválený všude, mimo jiné od samotného Allegriho, který Pjacu označil jako hráče s enormním talentem a kvalitou. To, že zapadne / zapadá do systému, poznáš z prohlášení Allegriho, že bude nej hráč v roce 2017.
To máš pravdu. Ale zase 10 miout proti vyšťavenýmu oponentovi ti neřekne nic. Samozřejmě že přesprintuje a přetlačí hráče kterej běhá 80 minut.
Mimochodem Allegri neřekl že bude "nej" hráč, řekl že to bude objev/zjevení roku 2017. Pod tím si jde představit spousta věcí, ale pro mě to znamená že dostane konečně příležitost. Takže je ready pro základ a má Allegriho důvěru. Co s tou šanci provede je na něm.
Pořád ale nevíme co s ním má Max v plánu. Bude ho hrát na pozici, kterou Pjaca preferuje a na který si vysloužil tolik chvály? Nebo s ním udělá nějakou Allegrovinu jako s Hernanesem, nebo co chtěl dělat s Dybalou? Právě možnej zásah Allegriho mě lehce znepokojuje.
V Palermu ale hrota nehrál - naopak se dost stahoval ke středu a rozjížděl akce, než by je sám zakončoval.
neskutocne smolny zapas pre Sevilu. Tesit ich moze, ze ak postupia z 2. muzstva, tak nebudu moct mat spanielskeho supera. Juventus dnesnym vykonom vobec nepresvedcil. Za cely zapas si vytvorili minimum sanci, a to hrali 2/3 zapasu v presilovke. Ku koncu stastny tec obrancu, ktory preletel brankarovi cez ruku. 3. gol v poslednej minute nadstaveneho casu uz neriesil nic.
vtip je v tom, že postupi Lyon
Jakoze je porazi o 2 goly jo? Dost odvazny tvrzeni. Navic pokud bude fit Nasri, tak si to pohlidaji s prehledem.
1 urcite inkasuju hovi by vyhravali 2:0 a 3:1 a viac uz je vela, Sevilla ak neurobi nejaky fatalny faul sko trz, tak si to v pohode postrazi
Jako zrovna po dnesku psat, jak Sevilla pomalu jasne postoupi z 2. mista ...nevim no... me celkove prijdou jako hrozne labilni tym...viz to co predvedli dneska hraci i trener...Lyon to klidne dat muze a asi by me to nejak moc neprekvapilo, pokud zase nebudou spalovat sance a pak to haluzit ke konci na 1-0...nejaka extra prevaha kvality u jednoho ani u druheho tymu neni, navic vyhoda domaciho prostredi...Sevilla zaleze a pojede si pro remizu...podle me je to dost otevreny
Vazquez to posral no. Do ty doby mela Sevilla zapas uplne pod kontrolou. Tezko verit, ze to skoncilo 1:3. Juventus slaby vykon
I bez Pipity a Dybalita to jde :-)
Škoda Sevilla. Do vyloučení byla jasně lepší. Ale i tak by si měla postup pohlídat. Juve nic z hovna upletlo bič.
škoda, červenou jsme si vykoledovali hloupostí, penalta asi jo, a pak už to byla jen otázka času. je mi líto Sergia, na dva góly si sáhl a ten třetí nevytěsnil dle mého jen kvůli frustraci, obvykle si takové střely pohlídá. bylo to dost vyhecovaný z naší strany, zbytečně - v plným počtu si myslím, že bychom uhráli 3 body. Sampaoliho chápu, taky bych vybouchl, ptže né všechny kiksy šly na naší hlavu. když si to sami nezkomplikujeme, tak si snad v Lyonu pohlídáme druhé místo.
!!! FORZA JUVE !!!
Hezky pekne
LEOOOO !!!
MARIOOO !!!
Snad Lyon zabere a postoupi.. cist tady takove sracky
Já doufám, že Lyon postoupí kvůli samotné Seville, ti se mi včera znechutili až běda.
mě se znechutila už dávno, vždyť se posledních x let prezentuje pořád stejně
Možná si to blbě pamatuju, ale loni mi to takhle extrémní z jejich strany nepřišlo. Včera tam běhalo 11 Neymarů, kteří měli navíc krámy.
asi to Sampaioli posunul ještě o level výš, protože co tam předváděl on, to se moc v Evropě nevidí...to bylo jak 2. kolumbijská
Ten tomu dal korunu, u těch jeho výlevů by si už i Conte asi klepal na čelo.
Potom je úsměvné číst, jak je Sevilla malý a sympatický tým.
Jako já jim v LM přeju (jako všem zástupcům Primery kromě Madridu), ale oni doma dokáží být strašně nesnesitelní. Nemám rád výjezdy na Puzjuan.
Oni mají tuhle stránku hry zmáknutou dokonale, podobně jako další španělský týmy...to dřív uměli i Italové, ale tím jak je za to všichni léta kritizovali, tak to asi podvědomě z větší části vytěsnili.
Být tam včera slabší osobnost rozhodčí, tak Juve dohrávalo v 8 lidech, protože ten tlak, co na rozhodčího dokázala Sevilla vytvořit, to jsem dlouho neviděl. Po každým zákroku se teatrálně káceli, chytali se za obličej, hned se slítli na rozhodčího, do toho to publikum...klobouk dolů před Clattenburgem
přesně
ee, jsem si jist, že žádnej španělskej tým nedokáže udělat tlak, jako Sevilla doma. Tam je to prostě hrobka.
Hezký zápas s nábojem.. Škoda té druhé žluté, která prostě na druhou žlutou nebyla, ač mám mnohem radši Juve než Sevillu.. Penalta bez debat, ale redka byla mimo. Neválet se Khedira "po španělácku", tak z toho není nic..
nej vcera stejne ten gol mandzukice po tom vsem cirkusu v tom zapase, jak utichli ti opicaci po definitivni tecce a golu z cista jasna: Mandzu a jeho 'Everybody just fucking calm down', to byl silny moment a paradni instinkt utocnika top quality
300. pro postup Lyonu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele