Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Liverpool je jednou nohou v semifinále, Benfica se však naděje na postup nechce vzdát
Hned tři ze čtyř čtvrtfinále letošního ročníku Ligy mistrů ještě budou mít dramatickou zápletku a o postupujícím v žádném případě není rozhodnuto, nicméně v tomto středečním utkání mezi Benficou a Liverpoolem se zdá, že k překvapení nedojde. Reds totiž dokázali v Lisabonu zvítězit po výsledku 3:1 a v odvetě na stadionu Anfield budou hájit celkem pohodlný dvoubrankový náskok, o semifinále by je tedy mohl připravit pouze zázrak.
Anglický velkoklub se teď nachází ve vynikající formě a v tomto ročníku může celkově dosáhnout hned na čtyři cenné trofeje. Jednu už má v kapse z League Cup, kdy po penaltovém rozstřelu přehrál londýnskou Chelsea, kromě LM je ve hře ještě v FA Cupu i v Premier League. V obou případech bude usilovat o prvenství s Manchesterem City, za kterým v lize zaostává o jediný bod a v národním poháru se s ním již tuto sobotu utká v semifinále.
Oba dva hlavní kandidáti na ligový primát se spolu střetli uplynulý víkend v očekávaném šlágru celé sezóny na Etihad Stadium a po divokém průběhu se spolu rozešli smírně v poměru 2:2. FC sice přišlo o svou sérii deseti ligových výher v řadě, na druhou stranu nic na Citizens neztratilo. "Nasazení v tom utkání bylo bláznivé. Divočina. My jsme chtěli přežít, oni také. Byl to ale skvělý zápas. Máme výsledek, se kterým musíme žít, a jsem si jistý, že to zvládneme," řekl s optimistickými vyhlídkami německý kouč Jürgen Klopp.
Lisabonský tým naopak na portugalský trůn nedosáhne, protože pět kol před koncem ztrácí na vedoucí Porto propastných patnáct bodů a toto manko prakticky dotáhnout nemůže, k tomu příští víkend se pokusí udržet alespoň teoretickou naději na konečně druhé místo v duelu s městským rivalem Sportingem, na který ze třetí pozice ztrácí devět bodů. V generálce na tuto čtvrtfinálovou odvetu zdolal poslední Belenenses v poměru 3:1.
Hostující lodivod Nélson Veríssimo si dobře uvědomuje, že zvrátit nepříznivý vývoj bude obtížné, ale dle jeho slov ne nemožné. "Dveře do semifinále ještě nejsou definitivně zavřené. Třetí inkasovaný gól nám situaci výrazně zkomplikoval, avšak souboj není u konce. Vstřelená branka nás vrátila zpět do hry a pak jsme dokonce sahali po vyrovnání, jenomže to se nepovedlo. Nicméně my se rozhodně nevzdáváme a budeme bojovat až do závěrečného hvizdu."
Ten může využít služeb téměř všech svých opor včetně uruguayského kanonýra Darwina Núñeze, avšak nově bude chybět kvůli nespecifikovaným zdravotním problémům důležitý forvard Rafa Silva. Domácí favorit určitě zápas nepodcení, vzhledem k průběhu a velmi náročnému programu se přeci jen dá očekávat, že některé kosmetické změny nastanou. "Sestavu samozřejmě neprozradím, ovšem jsem si jist, že hráči odvedou maximum," pronesl Klopp v krátkosti.
Čtyřiapadesátiletý rodák ze Stuttgartu dále dodává, že SL nebude mít co ztratit a pokusí se jeho tým něčím překvapit. "Po prvním duelu víme o Benfice mnohem více, navíc jsme zjistili, že se dokáže oklepat z těžké situace a v pravou chvíli umí udeřit. Málem jsme ani nevyhráli, i když náskok o dvě branky nás v konečném účtování těší. Všichni jsme viděli, co náš rival zvládl v Amsterdamu s Ajaxem a o jeho kvalitách nepochybujeme, i proto budeme velmi obezřetní."
Anglický velkoklub se teď nachází ve vynikající formě a v tomto ročníku může celkově dosáhnout hned na čtyři cenné trofeje. Jednu už má v kapse z League Cup, kdy po penaltovém rozstřelu přehrál londýnskou Chelsea, kromě LM je ve hře ještě v FA Cupu i v Premier League. V obou případech bude usilovat o prvenství s Manchesterem City, za kterým v lize zaostává o jediný bod a v národním poháru se s ním již tuto sobotu utká v semifinále.
Oba dva hlavní kandidáti na ligový primát se spolu střetli uplynulý víkend v očekávaném šlágru celé sezóny na Etihad Stadium a po divokém průběhu se spolu rozešli smírně v poměru 2:2. FC sice přišlo o svou sérii deseti ligových výher v řadě, na druhou stranu nic na Citizens neztratilo. "Nasazení v tom utkání bylo bláznivé. Divočina. My jsme chtěli přežít, oni také. Byl to ale skvělý zápas. Máme výsledek, se kterým musíme žít, a jsem si jistý, že to zvládneme," řekl s optimistickými vyhlídkami německý kouč Jürgen Klopp.
Lisabonský tým naopak na portugalský trůn nedosáhne, protože pět kol před koncem ztrácí na vedoucí Porto propastných patnáct bodů a toto manko prakticky dotáhnout nemůže, k tomu příští víkend se pokusí udržet alespoň teoretickou naději na konečně druhé místo v duelu s městským rivalem Sportingem, na který ze třetí pozice ztrácí devět bodů. V generálce na tuto čtvrtfinálovou odvetu zdolal poslední Belenenses v poměru 3:1.
Hostující lodivod Nélson Veríssimo si dobře uvědomuje, že zvrátit nepříznivý vývoj bude obtížné, ale dle jeho slov ne nemožné. "Dveře do semifinále ještě nejsou definitivně zavřené. Třetí inkasovaný gól nám situaci výrazně zkomplikoval, avšak souboj není u konce. Vstřelená branka nás vrátila zpět do hry a pak jsme dokonce sahali po vyrovnání, jenomže to se nepovedlo. Nicméně my se rozhodně nevzdáváme a budeme bojovat až do závěrečného hvizdu."
Ten může využít služeb téměř všech svých opor včetně uruguayského kanonýra Darwina Núñeze, avšak nově bude chybět kvůli nespecifikovaným zdravotním problémům důležitý forvard Rafa Silva. Domácí favorit určitě zápas nepodcení, vzhledem k průběhu a velmi náročnému programu se přeci jen dá očekávat, že některé kosmetické změny nastanou. "Sestavu samozřejmě neprozradím, ovšem jsem si jist, že hráči odvedou maximum," pronesl Klopp v krátkosti.
Čtyřiapadesátiletý rodák ze Stuttgartu dále dodává, že SL nebude mít co ztratit a pokusí se jeho tým něčím překvapit. "Po prvním duelu víme o Benfice mnohem více, navíc jsme zjistili, že se dokáže oklepat z těžké situace a v pravou chvíli umí udeřit. Málem jsme ani nevyhráli, i když náskok o dvě branky nás v konečném účtování těší. Všichni jsme viděli, co náš rival zvládl v Amsterdamu s Ajaxem a o jeho kvalitách nepochybujeme, i proto budeme velmi obezřetní."
Liverpool FC - pravděpodobná sestava:
Alisson Becker - Alexander-Arnold, Konaté, Van Dijk, Tsimikas - Henderson, Fabinho, Keïta - Salah, Diogo Jota, Luis Díaz
SL Benfica - pravděpodobná sestava:
Vlachodimos - Gilberto, Otamendi, Vertonghen, Grimaldo - Weigl, Taarabt - Rafa Silva, Gonçalo Ramos, Éverton - Darwin Núñez
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
05.04.2022
Liga mistrů
ČF 1.z
08.04.2010
Evropská liga
ČF 2.z
01.04.2010
Evropská liga
ČF 1.z
08.03.2006
Liga mistrů
OF 2.z
21.02.2006
Liga mistrů
OF 1.z
07.11.1984
PMEZ
2.k 2.z
05.04.2022
ČF 1.z
08.03.2006
OF 2.z
21.02.2006
OF 1.z
07.11.1984
2.k 2.z
24.10.1984
2.k 1.z
21.03.1984
ČF 2.z
Liverpool FC - poslední zápasy
10.04.2022
Premier League
32. kolo
05.04.2022
Liga mistrů
ČF 1.z
02.04.2022
Premier League
31. kolo
20.03.2022
FA Cup
ČF
16.03.2022
Premier League
27. kolo
12.03.2022
Premier League
29. kolo
05.04.2022
ČF 1.z
08.03.2022
OF 2.z
16.02.2022
OF 1.z
07.12.2021
Sk B
24.11.2021
Sk B
03.11.2021
Sk B
SL Benfica - poslední zápasy
09.04.2022
Primeira Liga
29. kolo
05.04.2022
Liga mistrů
ČF 1.z
01.04.2022
Primeira Liga
28. kolo
20.03.2022
Primeira Liga
27. kolo
15.03.2022
Liga mistrů
OF 2.z
11.03.2022
Primeira Liga
26. kolo
05.04.2022
ČF 1.z
15.03.2022
OF 2.z
23.02.2022
OF 1.z
08.12.2021
Sk E
23.11.2021
Sk E
02.11.2021
Sk E
Komentáře (182)
Přidat komentář3:2
3:1
2:0
0:0
4:1
2:0
Vím ze to sem nepatří, ale předem díky za věnování minuty casu, je to pro přítelkyni k diplomce
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdS1WhjVHZDUzPQyKOfTJNV6Alfz-8YnLlM0_cUtMrWRm-RFA/viewform
0:2 (2x Darwin)
1:1
5:0 Benfika dostane ceres
Liverpool je jednou nohou ve finále! Stačí když Klopp nebude stejně naivní jako Nagelsmann
Klopp nikdy naivný nebol takže túto pochybnosť by som kľudne vypustil
Trocha pokory by neuškodila...
Proč? Villareal je pro Liverpool v SF výhra.
Stejně jako pro Juve v osmifinále nebo Bayern ve čtvrtfinále.
U Juventusu ani u Bayernu jsem nic takového nepsal. V případě Liverpoolu jsem si však postupem jistý.
Preco by som mal byt pokorný? Klopp nikdy naivný nebol, to je proste fakt. S pokorou to nemá nič spoločné
Ty ještě nejsi ve finále, moje reakce tedy nebyla na tebe...
Blbost myslet na semifinále. První je třeba zvládnout tento zápas, pak FA Cup a ligu a až následně Villareal. Navíc určitě bych je nepodceňoval, jejich defenziva je fakt nepříjemná.
Správný přístup. Loni vyřadili Arsenal, na penalty porazili Manchester United, s námi v superpoháru padli taky až po penaltách a letos v LM vyřadili postupně Atalantu, Juventus a Bayern.
Ten začátek - vyřadili Arsenal, Manchester United...
Defenziva až zmrdska
3:0 ez job
tak zodpovědně a ne jak s Interem v tý odvetě
Liverpool: Alisson, Gomez, Matip, Konate, Tsimikas, Henderson, Milner, Keita, Diaz, Jota, Firmino.
Subs: Kelleher, Fabinho, Van Dijk, Thiago, Mane, Salah, Oxlade-Chamberlain, Jones, Robertson, Origi, Alexander-Arnold, Elliott.
takovou rotaci jsem fakt nečekal
taky ne...no bude to zajímavý
Klopp se toho nebojí
to ne, ale prijdou tezsi, dulezitejsi zapasy...ted to protocit muze, pak uz ne
Kloppo si chce taky zahrát prodloužení nebo jak :D To bude mega ponížení když stejně úplně v klidu vyhrajeme xdd
Všiml jsem si že ty jsi docela optimista tady na fóru:D
Tvl..není tohle až trochu moc? byla by škoda vypadnout kvůli přehnanému šetření
trochu jo, naštěstí máme 2 brankový náskok...doufejme, že bude stačit
Trochu přehnal s náhradníkama. Aspoň van Dijka tam měl nechat.
kks ani ten vlastne nehra uz chyba len Kelleher. No evidentne Klopp chce FA Cup
No asi všetci sme prekvapení tak veľkou rotáciou, tak uvidíme.. Snáď bez komplikácií
Mám vážné obavy. Bojím se hlavně zálohy.
Ten tým je ovšem i přes mohutnou rotaci papírově silný, Milner to podle mě ještě zvládne, navíc v útoku je Firmino, který jistě zálohu nenechá na holičkách a i Klopp s tím počítá.
Plus Jota a Diaz sú veľká hrozba v útoku, musia si dávať veľký pozor na nich
já teda vídím hrozbu hlavně v obraně, Matip s Konatém spolu snad ještě nenastoupili, stejně tak celá obranná čtyřka, tam to klidně může skřípat, pokud bude Benfica v útoku aktivní. Zároveň ale věřím v super nasazení, většina hráčů je fresh
Hráli spolu na Spurs (2:2, ale vzadu dost slušné díry) a doma proti Portu (2:0).
chcel som si pozriet jednym ockom aj ManCity Atletico, ale ako vidim tu este nic nie je rozhodnute Milner, Hendo spolu
presne
fuuu
na Novasport 4 komentuje i ten Slovak z Premier Sportu
Diaz napravo a Jota nalevo?
Milner je starší jak rozhodčí?
Brankář dostal docela pecku ne?
Tohle je škoda, Bobby mu to musí dát líp, Jota chtěl penaltu ?
Nn to ne podle mě roh
Milner na hrotu , hezky Diaz
Ibraaaaaaaa
Goooooooaaaal Konate jako posledne otevrel
snad sa nechysta Benfice aj darovat jako posledne
To si snad odpusti, ale jinak je fyzicky fakt nadupanej a i dost rychlej
doufam
Konate
Zákonceni ale slušný.. top Claas.. Darwin
Milner
Btw co je s Minaminem?
Tohle byl asi jasnější offside, než to, co pískli Cite proti Live...
Ze zajímavosti jsem si to pustil. Stačilo 5min...ne díky, nejsem sebevrah, vypínám.
Ok
lol, to mělo být zápasem pod MC a Atleti Špatná stránka
je to tak zle?
tak je pravda, že to byl malý časový usek, ale během toho si MC celou dobu ťukalo ve středu hřiště a Atleti drželi hluboký blok v 10 lidech na hranici 16tky
tak na Atletico staci aj 5min ale mozno v druhom polcase to rozjedu, predsa ten gol potrebuju
to jo, ale vidět to opravdu nemusím. Stačí mi výsledek zítra ráno
Wow, opravdu neskutečný příběh
Grimaldo ovšem skvěle
tady mel Bobby strilet ale...
dobre spravil, skor mohol tu prihravku dat trochu prudsiu
Ale jo, slušný výkon, jsme lepší. Diaz je super, Konaté zase gól , naopak Milner moc nedává.
Je to celkem dobrý, obrana docela funguje, gol byl smolnej, Gomez se mi líbí zatím asi nejvíc, Milner začal taky dobře, pak trochu slabší, jinak Hendo s Keitou ok, Diaz bojovník, Jota průměr, Bobby klasicky působí trochu laxně no, moc to na novou smlouvu nevidím…
Ta šanca do otvorenej obrany je strasnaaa škoda, treba dat rýchlo druhý gól, inak je to ale zábavný futbal celkom
Já se bavím. Mám trochu strach aby se tato improvizovaná sestava nesesypala pokud by přišel ještě jeden gól ale na druhou stranu čím více to bude muset benfica otevřít tím více budou přicházet smrtící protiútoky a stačí jeden využít a troufnu si říct že je hotovo. Prozatím si to ještě nemyslím
Taky mě to baví...
Diaz velmi chce, ten snad hra za LFC aj Porto naraz.
A Darwina by som si vedel predstaviť ako novú 9 u nás
To jsem si říkal hned po tom prvním zápase, že by to byla dokonalá náhrada za Firmina.
Ano, to by byla příznačná evoluce ofenzívy...
Vypadá velmi dobře
Dáte za něj 80 mega?
Veľmi ťažko tak 60 si viem predstaviť ze ano
Snad poprvý koukám na studia nova sport to je úplně jedno, která tv to vysílá, pořád ty stejný trapný fráze, atmosféra jak na pohřbu, a ještě se nedozvíš nic, spíš spoustu nepravd
Keita, Diaz, Firmino
Bych tam to áčko neposílal...
Elliot nebo Jones meli jit do te zalohy
Golman Firminoooooooooooooo
Goooooooooooooooooolllllll, Tsimikas
Nech toho Maného na lávce
Bobby
Kua ten Diaz by si mohl dát Gola ale
Ať si říká kdo chce, co chce, Bobby je pořád nejinteligentnější a nejkreativnější z našich forwardů...
Past nám nějak nefunguje...
Ještě 2 goly
LiVARpool
Počkej to byl offside ne?
asi ten míč netrefil
tak byl level, ale vypadalo to jako offisde
kdepak, benfica je prostě tým, kterej bude hrát furt stejně aktivně a nějaký 1:3 je nezlomí prostě... proti nim se na půl plynu hrát nedá
Sympatický výkon Orlů, pomohli z toho udělat atraktivní zápas, který se musel líbit.
jsou sympatický, kdykoliv je vidim hrát
Souhlas, rozhodně i díky nim to byl dvojzápas který bavil
Kdybych neměl vsazeno, tak by se mi líbil ještě víc.
Kontrolovaný vývoj
V suchým triku
Darwin kdyby nestal furt v offsidu tak je skvělý:D ten půjde za hodně věřím tomu. Hodně brzo
Myslim, ze uz v lete. Niekto kto 80M vysoli sa najde urcite
ja by som ho kludne bral do barci miesto halanda..
Superlativy na Benficu Férovej dvojzápas, Darwin má úžasnou mentalitu i kvalitu, bohužel bude drahej, závist tomu, kdo ho uloví. Celkově zaslouženej postup, ale… bez Virgila jsme fakt strašně zranitelní a nahradit v budoucnu jeho bude snad větší průser než Kloppa.
Dobrý futbal, strašne zbytočne góly co sme dostali, troska nekoncetracie pri čom sme kontrolovali hru a bolo vyrovnané.. Také varovanie na Villarreal, ten bude v tom prechode do útoku ešte nepríjemnejsi
Spokojne, ale skoda zasluzili sme si postupit.. boli sme viac ako vyrovnany super... skoda tej penalty z prveho zapasu mohlo byt lepsie
V tak zlej sezone aspon nejaka nadej do buducna, vychytat zbytocne hluposti v hre
ale no tak
Co je nepravda, co som napisal?
Trosku si si zaprehanal len v niekoľkych par úsekoch ste boli lepší.. Aj tak dobre od vás
Keby som zaprehanal, tak by som pisal nieco v zmysle, ze sme dominovali.. boli to 2 zapasy viac ako vyrovnane, v pripade nasho postupu by nikto nemohol nic povedat..
Len toľko ze 3 góly vám chýbali na postup
Ajax by vychytal 2x 5:0
Jasne v prvom zápase sme vám kludne mohli dať ďalšie tri góly a kľudne to mohlo skončiť aj 6:1 a dnes dáme ,,béčko” a aj tak ste nedokázali vyhrať, ale áno, zaslúžili ste si postup
Prvy zapas kludne mohol skoncit aj nasou vyhrou.. dnes 2 goly z offsidu..
Sám tomu neveríš čo si napísal
Preco? Prvy zapas, stacilo, aby pouzili to VAR a mohlo byt vela veci inak.. btw bolo tam dost sanci nepremenenich z oboch stran.. mali sme sance tak na to vyhrat, tak ako aj LFC na to aby vyhral vascim rozdielom..
Podobne dnes.. Darwin sa 2x postavil do offsidu, stacilo malo, dnes sa stasie otocilo na opacnu stranu..
pri zasluzili sme si postupit ma takme odjebalo zo stoličky
O nic menej ako LFC
jeb na to uz radsej
Musi velmi boliet ked ti Benfica jeden tim posle do prdele (co si asi necakal) a pre dalsi nebol easy super (co si asi necakal)
Ale ok, zi v tom ze LFC dominoval a bol ovela lepsi a vobec nam nedal sancu zi aj v tom, ze vobec vam k tomu nepomohol dvojity meter a VAR v prvom zapase
V nekterych vecech s tebou souhlasim - vcera Benfica prekvapila, LFC me trochu zklamal tim kolik golu dostal. Z jejich strany mirne podceneni. Ale ber v potaz jaka sestava nastoupila, protoze jsou jeste asi ve 3 soutezich a jedou nadoraz v lize. Nastoupit top, tak to vcera dopadlo treba 3:0 a vubec se nebavíme takto.
skor ty si zi v tom ako benfica velmi dominovala ide o goly a nie kto dominoval, dostali ste ich viac tak netrep blbosti ako si Liverpool nezasluzil postup a ako benfica bola lepsia, mali ste dat viac golov alebo ich menej dostat, easy
Precitaj si este raz co som tu pisal.. na toto nema zmysel nic pisat
No uz len ta zostava na dnesny zapas trochu naznacila ako sa ten zapas berie Mane, Salah, Van Dijk, Robbertson, Trent, Fabs, Thiago zo zakladu boli na lavicke. Aj napriek tomu to bolo 3:1 a asi cakali dohravanie zapasu, ale Benfica isla stale na 100% a nakoniec uhrali aspon remizu. Hrali dobre, vypadli so vsetkou cestou ale o nejakom postupe mohli snivat, ak by tam len hrozilo nejaka sanca tak by LFC zapol o stupen vyssie.
Za stavu 3:1 boli uz Mane, Salah, Thiago, Fabinho na ihrisku (Robbertson??) a dali im 2 goly.. tak to mali hrat takto od zaciatku.. to ze to oni podcenili ich mohlo stat postup,to je velmi slaba vyhovorka.. stacilo, aby Darwin nestal v offside a konec by bol este zaujimavy.. btw zapnut o stupen vyssie neni uplne len tak, hlavne proti namotivovanemu superovi, ktory ma vonku podporu fans viac ako domaci..
Btw aj ja mozem povedat to, ze Benfica nehrala v plnej sile, lebo neboli kvoli zraneniam k dispozicii ako Rafa, tak Verissimo 2 faktory, ktore by mali dost velky vplyv na celkovu kvalitu nasej hry.. tiez mozem povedat, ze nehral Mario od zaciatku.. tvarit sa na to, kto hral a nehral a ci hral naplno, alebo nie nic nemeni na tom, ze LFC nebol zas tak velmi lepsi v tomto dvojzapase..
Snad nechce s porovnavat hentie dve mena s hracmi, ktorych som vymenoval. A ja len hovorim ako ten zapas asi vyzeral ked si Klopp dovolil v odvete posadit polovicu zakladnej zostavy a nakoniec Benfica nedokazala vyhrat ani jeden zapas. Sa mi paci ako hovoris len o sanciach, ktoré (ne)mala Benfica aby to vyzeralo, že LFC nič až má človek pocit, že LFC mal 6 šancí a dal 6 gólov.
A ja nehovorím, že LFC proti Benfice bol nejaký extra lepší ja len reagujem na to ako podľa teba ste si zaslúžili postúpiť čo je neskutočne klamstvo, ktoré podkladas len tým, že keby nebol Nunez v ofsajde. keby Diaz vymietol pavucinku, keby Fimino dal prudsiu prihrávku na Diaza, keby Keitova strela neminula tesne tycku alebo v prvom zapase keby Diaz premenil sancu ked bol pred nim uz len Vlachomidos, keby Salah lepsie obhodil brankara, keby Jota na konci zapasu premenil sancu ked bol tiez sam pred brankarom.
napisat, ze Benfica nemala sance a nezasluzila by si postupit to nema zmysel pisat nic dalsie kludne, si na to precitaj co uz som napisal, plati aj na tento tvoj bullshit co si dal
No snad si si uz uvedomil, ze si napisal blbost. Fakt mi povedz cim si Benfica tak zasluzila postupit viac nez LFC okrem toho neuznaneho golu Nuneza Kludne sa mi rozpis a daj ma dole. Som zvedavy
chapem, ze si kus premotivovany z toho, ze benfika po "100" rokoch postupila do stvrtfinale, ale napisat, ze si zasluzila postup je uplne odveci..za druhe ti giroud vymenoval sance Lpoolu, ktore keby premenili, tak by vam nepomohol ani gol nuneza z offsidu...ale na to si uz argument nemal co?
Napisal som vsetko co si myslim, ze je dolezite.. ze sa ti to nepaci, kam sme dosli a potrebujes si tu lyzat rany, chapem.. vyradili sme pri tom 2 tvoje oblubene kluby
Btw s o.Giroud sme si veci vysvetlili nizsie
LFC - Benfica, celkove statistiky z dvojzapasu:
Skore: 6:4
Strely: 36:14
Strely na branu: 11:7
Drzanie lopty: 63:37
Rohy: 14:2
Nechapem, ako si Liverpool dovolil postupit, ked ta Benfica bola viac ako vyrovnany super (inymi slovami "lepsi") a zasluzila si semifinale...
A teraz vazne, Benfica bola zdatny super, mozno predcila ocakavania a fakt sa jej hraci nemaju za co hanbit. V porovnani s tou srackou, co 3/4 dvojzapasu predvadzalo Atletico proti City to bol intergalakticky vykon, ale zasa trosku objektivity by nezaskodilo.
Len trocha nechapem co ste vseci taky urazeni
Viac ako vyrovnany super som inymi slovami myslel to co si napisal v druhom odstavci len v kontexte nie s Atleticom, ale s tym co predvadzalo Porto proti Liverpoolu..
To ze sme si postup zasluzili je fakt, ale nikde nepisem, ze si ho nezasluzil Liverpool.. tak nechapem co ste tu vsetci taky urazeni.. tiez by nezaskodilo trocha objektivity..
Ved snad kazdy hovori, ze Benfica hrala dobre a ani nejak extra nebranili ale hrali futbal. Urcite vypadli so ctou, len som mal pocit, ze to tvoje ze Benfica si zasluzila postupit myslis tak, ze bola lepsia nez LFC a v podstate postupil stastnejsi/horsi.
Nie, nijak som nemyslel moje komenty proti Liverpoolu. To, ze pisem, ze sme si postupit zasluzili, neznamena, ze si ho LFC nezasluzil.. bol to dvojzapas kde sa mohol mat pre nas stastenjsi koniec, neboli sme od toho daleko, rovnako sme, ale mohli dostat viac debakle, to suvisi jedno z druhym..
Tiez to, ze Benfica by bola v semifinale zasluzene v kontexte toho, ze 90% fans necakalo tak vyrovnany zapasy.. skoro vsetci asi cakali skor, ze to bude ako LFC x Porto, alebo MC x Sporting.. tak isto ako sa cakalo od Ajaxu, ze nas vyradi easy ako Sporting..
No tak sme sa zle pochopili. S tym v podstate suhlasim, aj ked musis uznat ze ta veta "zasluzili sme si postupit" je trochu nestastna a nemozes sa cudovat, ze to par ludi zoberie trochu inak
Je to mozne
Tvl, on hrál i Pool, gratulace!
Vám taky. Hlavně že jste poslali domů ten hnus.
Aby to nebylo pro vás Pyrrhovo vítězství
Radši si užiju fotbal než koukat na Atletico
souhlas, ze muzeme rikat, ze dobre ze vyhral "fotbal" oproti tomu co predvadi Atletico, ale Atletico jsme proste spise schopni porazit nez City, to rozhodne
Ta hra na ofsajdy sa nam este vypomsti. Je sice pekne, ze je VAR ale za posledne 2 zapasy tych milimetrovych situacii bolo az moc. A vtedy je to skor o tom ako sa rozhodca za videom vyspi.
Praveze offside dnes uz zalezi cisto na technike.. tam uz o tom kto ako sa vyspi nezalezi.. teda pokial to neni v portugalskej lige..
No stale to ma na starosti clovek a hlavne ked to su milimetre tak tie ciary lietaju vselijak
Vendula dokázala že mezi evropskou elitu patří. Škoda prvního zápasu. Jinak by šli do semifinále. Líbí se mi na těchhle jižanských mančaftech že se nebojí nikoho, ani Anglánů který jsou bráni za nepřekonatelné. Škoda, přál jsem si jižanské finále.
!!! ,,Vendula'' tam nepatří!!! BENFICA. Ať žije BENFICA!
Kdyby se jim povedlo lépe první zápas, tak by základní sestava anglanu vypadala ale o dost jinak. O dost lépe.
Proč Vendula?
A z jižanských klubov mi je fakt sympatická len dynamická a húževnatá portugalská liga. Spanielska, ani Talianská ma teda fakt moc neberú. Nudný futbal.
Konstantinos Tsimikas individuální ocenění nesbírá, včerejší večer byl ale výjimkou. Liverpool remizoval s Benficou 3:3 a postoupil do semifinále Ligy mistrů, obránce přihrál na dvě branky a dostal ocenění pro nejlepšího hráče utkání. (sport-express.ru)
Líbilo by se mi kdyby Robbo dostával více volná a mohl být v topu a odpočatý na nejdůležitější mače a ostatní odehrál Tsimikas. Nemůžu si pomoct ale v hodně věcech se mi jeho herní projev líbí. Plus když má den tak centry má skvělé
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele