Mistrovství světa FIFA - Mistrovství světa 2018
Japonsku stačí k jistotě postupu bod, uhraje ho s Polskem?
Reprezentanti Japonska se na závěr skupinové fáze utkají už s jistým vyřazeným - Polskem a pokud neprohrají, s jistotou si zajistí účast v osmifinále turnaje. Evropané nechtějí odjíždět s prázdnou a alespoň v posledním zápase chtějí své fanoušky obdarovat vítězstvím. Oba celky se spolu naposledy utkaly v přátelském utkání v roce 2002.
A to už je hodně dlouhá doba. Před šestnácti lety si Japonci v přátelském utkání v Lodži poradili s Polskem 0:2. Stalo se tak těsně před světovým šampionátem, který Japonsko spolupořádalo s Jižní Koreou a jednu z branek vsítil i legendární Hidetoši Nakata. Na domácím šampionátu došli Samurajové do osmifinále, stejně jako v Jihoafrické republice v roce 2010 a i nyní jsou blízko osmifinálové účasti, stačí jim k tomu neprohrát s posledním Polskem.
Japonský reprezentační výběr byl před šampionátem kritizován, že je už příliš starý a že hráči jako Keisuke Honda nebo Yuto Nagatomo už jsou dávno vyčpělí. Pravda, Honda sice nastupuje jako střídající hráč, ovšem už se stihl zapsat mezi střelce a Nagatomo zase odehrál obě utkání po celých devadesát minut a to velmi dobře. Samurajům hodně pomohl první zápas proti Kolumbii a i bod se Senegalem nebyl vůbec špatný. Díky tomu má teď Japonsko situaci ve svých rukou a za jistých okolností může i prohrát, to když Senegal porazí Kolumbii.
Pokazit japonskou radost bude chtít Polsko, které má na kontě nula bodů a celkové skóre 1:5. Poláci po porážce s Kolumbií ztratili jakékoliv naděje na postup a s turnajem se budou loučit. "Není to pro nás snadný okamžik, obzvláště z mentálního hlediska. Všichni jsme si vědomi toho, že se nám to tu nepovedlo, měli jsme svůj sen, který se nám nepodařilo naplnit. Zápas proti Japonsku ale bude důležitý, protože chceme dokázat, že jsme tým, který se nikdy nevzdává. V posledních čtyřech letech jsme polským fanouškům poskytli hodně zábavy, ale tady jsme jim nedali všechno a to chceme zítra změnit," rozhovořil se na tiskové konferenci Jakub Blaszczykowski.
V dosavadním průběhu skupin nezískali jediný bod pouze Egypťané a také Tunisané s Panamou, kteří však ještě budou hrát. Pokud tedy Polsko nevyválčí ani bod, stanou se druhou zemí, které se to na šampionátu stane a zároveň jediný evropským týmem, který bude mít v kolonce bodů nulu.
A to už je hodně dlouhá doba. Před šestnácti lety si Japonci v přátelském utkání v Lodži poradili s Polskem 0:2. Stalo se tak těsně před světovým šampionátem, který Japonsko spolupořádalo s Jižní Koreou a jednu z branek vsítil i legendární Hidetoši Nakata. Na domácím šampionátu došli Samurajové do osmifinále, stejně jako v Jihoafrické republice v roce 2010 a i nyní jsou blízko osmifinálové účasti, stačí jim k tomu neprohrát s posledním Polskem.
Japonský reprezentační výběr byl před šampionátem kritizován, že je už příliš starý a že hráči jako Keisuke Honda nebo Yuto Nagatomo už jsou dávno vyčpělí. Pravda, Honda sice nastupuje jako střídající hráč, ovšem už se stihl zapsat mezi střelce a Nagatomo zase odehrál obě utkání po celých devadesát minut a to velmi dobře. Samurajům hodně pomohl první zápas proti Kolumbii a i bod se Senegalem nebyl vůbec špatný. Díky tomu má teď Japonsko situaci ve svých rukou a za jistých okolností může i prohrát, to když Senegal porazí Kolumbii.
Pokazit japonskou radost bude chtít Polsko, které má na kontě nula bodů a celkové skóre 1:5. Poláci po porážce s Kolumbií ztratili jakékoliv naděje na postup a s turnajem se budou loučit. "Není to pro nás snadný okamžik, obzvláště z mentálního hlediska. Všichni jsme si vědomi toho, že se nám to tu nepovedlo, měli jsme svůj sen, který se nám nepodařilo naplnit. Zápas proti Japonsku ale bude důležitý, protože chceme dokázat, že jsme tým, který se nikdy nevzdává. V posledních čtyřech letech jsme polským fanouškům poskytli hodně zábavy, ale tady jsme jim nedali všechno a to chceme zítra změnit," rozhovořil se na tiskové konferenci Jakub Blaszczykowski.
V dosavadním průběhu skupin nezískali jediný bod pouze Egypťané a také Tunisané s Panamou, kteří však ještě budou hrát. Pokud tedy Polsko nevyválčí ani bod, stanou se druhou zemí, které se to na šampionátu stane a zároveň jediný evropským týmem, který bude mít v kolonce bodů nulu.
Japonsko - pravděpodobná sestava:
Kawashima – Nagatomo, Shoji, Yoshida, Sakai – Shibasaki, Hasebe – Inui, Kagawa, Haraguchi – Osako
Polsko - pravděpodobná sestava:
Szczesny – Piszczek, Pazdan, Glik, Rybus – Krychowiak, Zielinski – Blaszczykowski, Milik, Grosicki – Lewandowski
Vzájemné zápasy
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Nebyly nalezeny žádné zápasy.
Japonsko - poslední zápasy
24.06.2018
Mistrovství světa
Sk H
19.06.2018
Mistrovství světa
Sk H
12.06.2018
Přátelské zápasy
08.06.2018
Přátelské zápasy
30.05.2018
Přátelské zápasy
27.03.2018
Přátelské zápasy
24.06.2018
Sk H
19.06.2018
Sk H
24.06.2014
Sk C
20.06.2014
Sk C
15.06.2014
Sk C
29.06.2010
Pl. OF
Polsko - poslední zápasy
24.06.2018
Mistrovství světa
Sk H
19.06.2018
Mistrovství světa
Sk H
12.06.2018
Přátelské zápasy
08.06.2018
Přátelské zápasy
27.03.2018
Přátelské zápasy
23.03.2018
Přátelské zápasy
24.06.2018
Sk H
19.06.2018
Sk H
20.06.2006
Sk A
14.06.2006
Sk A
09.06.2006
Sk A
14.06.2002
Sk D
Mistrovství světa - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
1
0
4 : 3
4
2
1
1
0
4 : 3
4
3
2
1
0
1
4 : 2
3
4
2
0
0
2
1 : 5
0
Komentáře (222)
Přidat komentářReálne možné výsledky
3:0, 3:1, ak Poliaci totálne fyzicky v bezmála štyridsať stupňovej horúčave odpadnú už po prvom polčase, možno aj 4:1
Asshardon
1:2
Láskavo si najprv niečo zisti o prostredí, až potom tu arogantne vpisuj nemožné výsledky.
Každý si može tipovat čo chce.
lenže ty ignoruješ objektívnu realitu. Ukáž mi belocha, ktorý dokáže behať a hrať futbal, keď je 38°C v tieni!
Čo je objektívna realita? Že Polsko má lepší tým než Japonsko a přesto vyhořeli? Počasí je pro každé družstvo stejné a jsou to profíci snad takže by mělo být jedno jestli je - 10% či plus 35%. Vem si třeba Bolívii většinu zápasu hrají nad 2000 metrů v La Pazu a přesto byli na MS naposled v 1994 (USA). Tohle je zas má objektivita.
OK. tak nás zajtra čaká zrážka našich realít.
Btw, je to temer 3.000 mnm
To je snad poprvé, co tě vidím diskutovat.
Méně je více
a predstav si ze aj ja si myslim ze poliaci vyhraju
tak to maju chalani z japonskej puste celkom vyhodu, nie?
Ty si rosnička, alebo máš len rád meteorológiu?
Japonsko je pro mě jedno z nejpříjemnějších překvapení zatím a moc jim přeju postup. Poláci jsou fakt marný, ale nevím, jestli tolik marný, aby se nehecli aspoň k bodu. Zkusím 1:1
Skúsiť môžeš aj 1:10, ale treba si najprv naštudovať v akých podmienkach sa toho dňa o 17:00 tamojšieho času bude hrať...
Tak kolik si vsadil na Japonsko ? Být tebou vsadím vše co jde protože v tom počasí poláci nemají šanci
100 euro
Ze teda v Japonsku su bezne teploty cez 40 stupnov........nastuduj si geografiu
Ještě by bylo třeba nastudovat, v jaké zemi je více komárů, pro objektivní tipování
Zkušený sázkař má před zápasem zjištěný nejen přesný počet komárů na km2, ale i jejich průměrnou velikost, míru agresivity a další údaje nezbytné pro úspěšnou sázku.
Netreba zabudnúť na relatívne časté a veľké množstvo chemikálií vdýchnutých pri postrekoch.
0:8
1:1
realne, tady je mozny jakykoliv vysledek. Zalezi, jestli Polaci, zvednou hlavy a Lewandowski obuje strelecke kopacky. Nicmene Polaci zatim marny, takze verim, ze i posledni zapas nezvladnou. Japonci to odjezdi pozadku a tesne to ukopou.
2:1
Pol by to mohl pustit aby neprošli černoušci
Jakýkoliv výsledek je možný, záleží jak se Hondovi bude chtít
1:1 (Szczesny vl. - Krychowiak)
Co ty furt mas s tema vlastnakama?
Hale asi fail ale 0:2 TIP
Nagasaki, Hirošima, Fukušima, Japoncům již není zima, atomová záře ožehla jim tváře
anarchochuligan
to je pěkný jeliman
Chlapi, vy jste básníci
Poláci mluví o hře o čest a napravení reputace, ale dokážou se zmátořit proti běhavým Japoncům? Těžko...
tak nakonec jo.
Motorové myši s motiváciou postúpiť do PO vs team z formy, s motiváciou trochu si vylepšiť renomé...mne to vychádza na 2-1
Pome Džepen
Tohle si samurajové pohlídají tým Polska už je moc frustrovaný ti už by z MS vysmahli nejradši teď ....
2:2 Japonci vydřou v nastavení postup.
1:1
Draw 1:1.
Tip X2.
Asi 2:2
2:1
0:1
sestavu Japonska absolutne nechapu
Wtf, co to je za sestavu Samurajů? Záloha a útok úplně jinak..
me prijde jak kdyby setril hrace na osmifinale ktery ale nemaji jisty
Právě no. Já na ně koukal se Senegalem a tam mi přišlo, že hráli super. Tak jsem čekal, že to nechá.
Tipnul bych si, že to bude 343 a hra na remízu. Nehchápu.
hehe Poláci budou v lese celou dobu se připravuješ na Japonsko a pak ti tam přijede úplně "jinej " team
dobra strategia od Japonska
2:1
Snad nebude 0:0
Tak co sakra budou goly lemry
Germáni už jeli dom, Kincl
A Poláci už to míchaj
VAMOS NIPPON
"Samurajové poznali, že účel svědí, svěší...prostě ty prostředky přináší"
Teda to je hnus, jestli Japonci postoupí takhle...
To je tempo
to je nechutny
ale to prece musi FIFA resit ne? takhle nasrat jakymukoli fair-play na hlavu
Pokutu!
Japonci pořád černej kůň! Dneska v suchym triku.
kůň v triku?
Mne je nevoľno...
to bude z toho horka!
Wtf co všichni kurva brečíte? Týmy snad mají povinnost útočit nebo co?
Došly jim síly a na víc se nezmohli.
Mají povinnost hrát fotbal, v rámci svých možností bavit fanoušky (nebo se o to aspoň snažit) a dodržovat fair play. Těch případů, kdy už někoho penalizovali/vyloučili, protože odchodil zápas bylo víc než dost v mnoha sportech.
Tak v tom případě by měli ale penalizovat Poláky, kteří to na konci odchodili a vůbec je nenapadali.
No já viděl posledních 15 minut a Poláci byli o chlup aktivnější a o chlup víc napadající. Navíc ta pozice, kdy vedli 1:0 je přece jen jiná. Ale samozřejmě ano - ideálně potrestat oba týmy.
to jsou ale sračky
to co je za sprostost. Oni to robia v prvom rade pre svojich fanusikov a krajinu a tí budu radsej ak ich tím postupi aj ked po takomto vykone akokeby mali hrat ofenzívny hura futbal, ale prehraju 0:3...
nejlepší útok je obrana
Ať jdou do hajzlu s tímhle. Japonci zasrani. Okamžitě vyhodit z turnaje. Nemá nic se sportem společného...
Jinak kde je ten meteorolog co tu vykřikoval, že Poláci nemají šanci, protože bude foukat od jihu?
Zde! Tady, ale o větru jsem nenapsal ani tečku...
"lenže ty ignoruješ objektívnu realitu. Ukáž mi belocha, ktorý dokáže behať a hrať futbal, keď je 38°C v tieni! "
v podstatě si měl pravdu, na konci už to z toho vedra oba týmy odchodily
vlasek, ze by to trestal zlutou kartou to by v nasi supr tupr kapr lize nikdo nedohral
co tady brečíte? to se jako mají hnát do útoku jak magoři, když jeden inkasovaný gól by je vyřadil?
neskutecny, tady snad nikdo nepremejsli
Mají hrát normálně. Já vůbec tohle obhajování těch sraček nechápu. Fotbal je produkt, který se dělá pro diváky a takovéhle věci tam přece nemají, co dělat? Co ty lidi, co si na to koupili lístky a cestovali do Volgogradu?
To bys mohl kritizovat uplně cokoliv - týmy jako Chelsea, které proti ofenzivnějším týmům hrají zanďoura, nebo týmy, které si v odvetě playoff při postupovém výsledku v posledních minutách ťukají na půlce. A nebo penalizovat české týmy, protože neumí zpracovat balón a jsou to nekopové, taky se na to nedá dívat a diváci trpí. Co to je za logika?
a třeba zrovna Teplice rovnou vyřadit ligy, protože každou sezonu hrají tak, aby byly ve středu tabulky, o nic víc se nepokusí, odporná vypočítavá taktika a co na to diváci?
No neboj. Letos budeme hrát baráž o záchranu. A i ten sestup bude reálnej
Tak ale viděl jsi ten závěr? Borci stáli na půlce a přihrávali si a nic. To byl totálně extrémní případ, úplně nesrovnatelný s tím, co popisuješ. Kolumbie, která byla v nejkomfortnější pozici hrála porti Senegalu 8x aktivněji, i když by je obdržený gol taky mohl stát hodně. Mezi tím odehrát to takticky a udělat z toho frašku je velkej rozdíl.
Mimochodem jsme s kámošema řešili, že zrovna na tenhle zápas jet (nakonec oni jeli na mex-swe a já do prdele, protože práce). Při představě, že dáš 15k za výlet na tohle? Fotbal se ve skutečnosti dělá pro fanoušky.
jo, kdyby se hnali do útoku a stupidně v posledních minutách inkasovali, tak jim miliony japonských fanoušků určitě poděkují
Jenže tohle je argumentační faul. Hrát ze zajištěný obrany a na jistotu není to stejný jako si jako šašci přihrávat na polovině a udělat z toho frašku a určitě to neznamená 'hnát se do útoku'.
A Poláci snad chtěli hrát? Poláci si hlídali výhru, s kterou byli absolutně spokojení a Japonci si hlídali jednogólovou prohru, která jim stačila na postup. Pořád nechápu, co je na to špatného? Nikdo tě nenutí se na to dívat, zvláště pokud jsi nezaujatý divák a ani jednomu týmu nefandíš, popř. nejsi Polák nebo Japonec. Nebo si myslíš, že kvůli nějakému xhejlovi bude japonský tým riskovat postup, který udělá radost 150 milionům Japonců?
kvůli dalším milionům xhejlů by už třeba mohli. Nebo třeba kvůli těm lidem, co si zaplatili lístek a cestu. Pořád se točíme v kruhu. Já neříkám, že měli hrát nějakej hurá fotbal, ale tohle je prostě výsměch tomu sportu.
A z takový výhry musí být japonský fanoušci úplně odvařený když si vzpomenu, jak lidi chcali na Bílka, že hra naší repre je pod nim nic moc, i když jsou nějaký výsledky...
Předchozí dva zápasy hráli skvěle, rychle, kombinačně, pokud ses díval Je zcela logické, že když jde o tak kurevsky těsný postup, tak přijde na řadu těžká taktika.
No a já si myslím, že v takhle extrémní podobě je to špatně a tomu sportu to prostě škodí. Stejně jako tomu škodilo třeba tohle https://en.wikipedia.org/wiki/Disgrace_of_Gij%C3%B3n a další věci. Jde o tu míru ty šaškárny, ne o to, že se nesažili bezhlavě útočit.
tohle bys taky obhajoval? https://sport.idnes.cz/prvni-liga-zen-skandal-vlastni-kose-kralupy-ba-sparta-pdm-/basket.aspx?c=A170308_111803_sport-basket_ten
Po zápase v rozhovorech řikalo hodně japonských hráčů, že si to uvědomujou, že se to pro diváka na konci stali nezajímavým a že je to mrzí, ale že se lavička rozhodla, že je menší riziko už prostě gól nedostat, tak prostě plnili pokyny.
Po zápase v rozhovorech řikalo hodně japonských hráčů, že si to uvědomujou, že se to pro diváka na konci stali nezajímavým a že je to mrzí, ale že se lavička rozhodla, že je menší riziko už prostě gól nedostat, tak prostě plnili pokyny.
vsak je taky vsichni kritizuji, tak co se snazis ted rict?
Mluví se tady o nějakých penalizacích apod, i Vlášek říkal podobné blbosti, že by to trestal. Kritizovat je ale to jediné co můžeš, každý si může hrát fotbal jak chce.
Penalizace maximálně v rámci zápasu za neaktivní hru. Pokud se nepletu, v pravidlech je stále psáno, že se má tým aktivně pokoušet útočit
Ale ja tady nechci mluvit o nejakych pravech na osobni herni styl, ten nikomu neupiram i navzdory tomu, ze mam na to svuj sprostej nazor.
Ty jsi xhejlovi vycital neco o penalizaci a pritom on zadnou nezminoval, pouze kritizoval. Druha vec je, ze kritizovani stylu hry, jaky ma Chelsea a dalsi klubx, je dneska naprosto bezny, tak nevim, proc by tady nemela cela komunita takzvane "brecet", kdyz sleduje jeste horsi pripad, kde tym prohrava a stejne nehraje.
Že by je měli nějak potrestat (stejně jako se to dělo v jiných sportech), protože jako precedent to klidně může být problém do budoucna.
pekne jsi mi vyvratil to, skrz co jsem se te pred minutou zastal
ja nevim, jestli je maji vyloucit, to si musi poresti FIFA, treba jsem vedle. Ale pri predstave, ze by vypadal takhle kazdy rozhodujici zapas...
Hele co se toho tyka - bohuzel je to neprustrelna zalezitost. Pravidla by mely pocitat s lidskou vychcanosti a ne s lidskyma, uz tak dobre skrytyma, touhama hrat v duchu fair play. Osobne bych taky ty jappnce z turnaje nejradsi vykopal, nicmene neni se bohuzel o co oprit, jen hrali podle stupidnich pravidel a ignorovali to, proc a pro koho ten sport hrajou...
Však jo. Já neznám řády FIFA. Ale pro takhle extrémní případy by něco takovýho fungovat mělo, v jinejch sportech to taky tak je.
Že by něco na způsob basketbalového limitu?
Problém ale je, že fotbalové hřiště je na to příliš velké a fotbal je konzervativní, takže by taková rázná změna neprošla.
Zajímalo by mě, jaký by byl fotbal, kdyby se střídalo hokejově. Možná by byl zajímavější.
Je to stejně nevychytané jako Gijónská ostuda, jen s tím rozdílem, že Senegalci to měli ve svých rukou. Nerozumím tomu, jak Japonci mohli být 100% přesvědčení, že Senegal nedá gól.
Fotbal není dávno jen o hře, je spíš o výsledcích a proto se používají válečné taktiky a pragmatismus (aby se předešlo Pyrhhovu vítězství, tedy zbytečným ztrátám).
Vzhledem k tomu, že technickou hru mají hlavně Jihoameričané, tak mě překvapuje, že Švédi dali tolik gólů.
Pak se dívej na krasobruslení. Fotbal je sport, ve kterém je jediný cíl a to porazit soupeře. Žádný závazek vůči divákům ty týmy nemají.
Tvl. Jak nemají? Bez diváků a fanoušků si můžou jít leda po práci čutnout za barák. Jestli ten závazek necítí ty týmy, tak by měla ve svým zájmu minimálně intervenovat zastřešující organizace. Co kdyby vypadaly takhle všechny zápasy?
no jak rikas a Japonsko postoupilo tudiz budou na turnaji pokracovat fans v Japonsku jsou za postup radi a fanousci Polska jsou radi ze neodjedou bez bodu
být fanouškem Japonska, tak jsem strašně nadšený z takovýho postupu. Když si vzpomenu na ty kecy na Bílka, že česká repre hraje hovno i ve chvíli, kdy výsledky relativně byly...
wtf?!?? hraje se to jen kvuli divakum prece. Bez zajmu verejnosti, sledovacich prav, nakupu merchu od fandu by ve sportu nebyla ani koruna. Ti hraci nemaji v prdeli zamontovany zarizeni na vyrobu energie, hrajou to pro zajem o sledovani toho sportu.
Tohle snad nemůžeš myslet vážně.
co z toho není pravda? že bez zájmu lidí by ten sport nefungoval na takový úrovni na jaký fotbal je?
? rad se necham poucit.
Hraju pre vysledky
tak ono nic nebranilo Senegalu dat gol, taky se nikam nehnali
No rozhodně nestáli 15 minut na půlce a nešoupali si míč z nohy na nohu.
Tak je Poláci měli donutit hrát jinak. Místo toho se na to vysrali úplně stejně.
Jasně, Poláci tady byli stejný zmrdi.
Rovnako ako im vstreleny gol zarucoval istotu zatial co 0:1 im istotu nedavalo. Ak by Senegal vyrovnal boli by v ....
A kde měli jistotu, že se v tom druhém zápase nic nezmění. Stačilo by kdyby dal kdokoliv gól a byli by v prdeli.
tak kdyby dala Kolumbie tak sli dal uz na skore ne?
Máš pravdu. Drobný myšlenkový výpadek.
Po zápase v rozhovorech řikalo hodně japonských hráčů, že si to uvědomujou, že se to pro diváka na konci stali nezajímavým a že je to mrzí, ale že se lavička rozhodla, že je menší riziko už prostě gól nedostat, tak prostě plnili pokyny.
Po zápase v rozhovorech řikalo hodně japonských hráčů, že si to uvědomujou, že se to pro diváka na konci stali nezajímavým a že je to mrzí, ale že se lavička rozhodla, že je menší riziko už prostě gól nedostat, tak prostě plnili pokyny.
snad cimdal horsi
Nevím. Tady to vyznělo takhle hlavně proto, že to měli Poláci taky na párku. Kdyby tam byl někdo, kdo musí hrát, tak to takhle nevypadá.
Sem rád, že Japonci postoupili, dost tady tím žijou.
Nevím. Tady to vyznělo takhle hlavně proto, že to měli Poláci taky na párku. Kdyby tam byl někdo, kdo musí hrát, tak to takhle nevypadá.
Sem rád, že Japonci postoupili, dost tady tím žijou.
ja uz se tak blbe vyrovnavam se strategiema na 1:0, ale hrat na 0:1 bez toho, ze mas nejakej golovej naskok z jinxho zapasu, to je fakt prilis...
Jako jasně, není to ideální, ale nedělal bych z toho takovou tragédii. Poláci jim to prostě umožnili. Kdyby na ně normálně vlítli, tak takhle hrát nemůžou (tím neříkám, že to je vlastně chyba Poláků, ale maj na tom taky svůj podíl). Kdyby se furt váleli, tak ta ně nadávám taky, to nesnáším, ale tohle je trochu něoc jinýho no.
Jako jasně, není to ideální, ale nedělal bych z toho takovou tragédii. Poláci jim to prostě umožnili. Kdyby na ně normálně vlítli, tak takhle hrát nemůžou (tím neříkám, že to je vlastně chyba Poláků, ale maj na tom taky svůj podíl). Kdyby se furt váleli, tak ta ně nadávám taky, to nesnáším, ale tohle je trochu něoc jinýho no.
Celkem paradox, že po tom co předváděli posledních 15 minut postoupili díky fair play.
vždyť to napsal trefně.
Nechápu co je na bránění potřebného výsledku anti fair play??
Tu si ludia myslia ze cielom je vyhrat. Nie je. Nie vzdy. Cielom moze byt remiza alebo prehra o potrebny pocrt golov
Mě se nelíbilo, že tak hráli. Hodně tím taky riskovali, Senegal mohl vyrovnat a Japonci jako by si to neuvědomovali a vypnuli útočnou hru. Ale rozhodnout se pro strategii k postupu není nic proti Fair Play, ikdyž je to strategie vyčkávací.
Přesně. tohle bylo sice nekoukatelný, japonci by měli fanouškům co za těch posledních x minut vrátit část peněz co dali za vstupný, ale jinak že by to bylo nefairplay.
Třeba proti kvalifikačnímu zápasu kolumbie-peru, kdy se oba týmy při zápase dohodli že to dohrajou na 1:1 je tohle absolutně v pohodě. https://www.o2tvsport.cz/fotbal/domluvil-falcao-remizu-frasku-v-zaveru-kvalifikace-peru-kolumbie-odnesli-chilane/
Ale notak... Kdyby Poláci opravdu napadali, tak jim tuhle ťukanou znemožní. Navíc to neměli jen ve svých rukou - pokud by Senegal skóroval, jsou Japonci v řiti. A jakákoliv ztráta míče by mohla zapříčinit žlutou kartu za nějaký nutný taktický faul. Zkrátka všechna ta hlediska hrála pro Japonce a proto dělali, co bylo v tu chvíli nejlepší.
Jak jinak... V tom fotbale je uz tak absurdni duraz na vysledek, ze se ta sledovatelna stranka stala uplne vedlejsi a vyhram se podridi uplne vsechno. Casem bude proste vyhodnejsi sledovat jen zaznamy.
jen livesport
To přece není pravda. Fotbal je tu přes sto let a podobný situace jako dnes se staly už několikrát. Pro většinu z nás je to poprvé na MS, proto se přes to hodně lidí nedokáže přenést, ale rozhodně to fotbalu do budoucna nijak neuškodí (ani nepřilepší).
A jestli mi nevěříš, tak se podívej na zápas Západních Němců s Rakouskem na MS 1982. To bylo daleko skandálnější než dnešek.
Zajímalo by mě, zda někdo uvažoval o zavedení basketbalového pravidla 30 vteřin na útok nebo něco podobného.
Taky by mě zajímalo, zda by šlo trestat situaci, kdyby všech 11 hráčů se postavilo do branky po získání vedení 1:0.
Offside to není, faul taky asi ne, nesportovní chování nevím zda má přesné definice.
Těch 11 hráčů v bráně by bylo vtipných, ale jen sotva efektivních. Brána je až moc velká, aby ji uhlídalo 11 hráčů a to sou někteří navíc pěkní trpajzlíci
jo navic by stacilo mirit na tela hracu a ona by se tam nejaka penalticka za ruku vykouzlila casem
11 Kollerů už by to možná ucpalo
Spíše mi řekni, co by se stalo, kdyby jeden chytil míč mezi kolena a spoluhráči ho odnesli do brány.
Japonci věřili tomu, že Senegal nedá gól? Nebo spíš nechtěli riskovat ty dvě žluté?
No co jim zbývalo, když byl takovej stav na obou stadionech. Ten stav jim zkrátka zaručoval postup, tak bych chtěl vidět tým, kterej se za postupovýho stavu požene nesmyslně dopředu, aby dostal druhej gól, kterej je vyřadí.
Tak zrekapituluji výsledky Asijských týmu odehráli 15 zápasů a mají 5 vítězství 3 remízy a 7 proher. Postup jen Japonsko z druhé pozice další mužstva třikrát 3 a jeden poslední čtvrtý. Takže oproti minulému MS velký pokrok, protože tam nepostoupil nikdo a hrálo se 12 zápasů a uhráli jen 3 remízy a jinak 9 proher o jeden tým jich bylo méně. To jen tak pro zajímavost. A MS bych rozhodně nerozšiřoval teď je to ideální, ostatní mužstva (Thajsko, Vietnam, Sýrie a další) by na MS udělali slušnou ostudu rozšiřovat ne. 4 až 5 reprezentací z Asie je akorát.
Ideální bude,až se tam dostanou naši
Takze nikdy
No jo,chtělo by to aspoň na 128 rozšířit a vrátit se ke starému systému od začátku play-off
OPRAVA: mají 4 vítězství 3 remízy a 8 proher
Souhlasím, už jsem k tom s někým diskutoval před mistrovstvím. Po rozšíření tam má být osm asijských týmu + devátý místo možná přes kontinentální baráž. Úplná kravina. To samý platí ale pro Afriku, kde ty výsledky až na občasný záblesky taky nejsou.
Mimochodem Polský média to celkem silně kritizujou a i Nawalka si sype popel na hlavu (byt castecne za cely MS). Tolik k tomu jak fanousci tech tymu budou nadseny, ze to dohrali takovou fraskou.
Hej lidi sakra, co chcete? Je lepší útočit a jet domů, nebo hlídat výsledek a postoupit
hrat..
Já teda nevím, tady je strašný hate na Japonce, ale Poláci jim to závěrečný zdržování sami umožnili. Sice jim šlo už o hovno, ale po té sodě, co dostali v polských médiích, to měli odjezdit po prdeli až do konce a snažit se zachránit výsledek alespoň totálním smáznutím Japonců v posledním zápase.
A oni je místo toho nechávají přihrávat si na půlce a ani se je nesnaží napadat. Pro mě teda daleko větší zmrdi než Japonci. Na příšítím MS je nechci vidět. Kokoty.
taková Panama prohrávala s Aglií 6:0 ale stejně se snažila dát aspoň góla a když ho dali tak měli radost jak kdyby vyhráli celý MS.
Peru nebo Saudská Arábie taky už nemohli postoupit, a stejně poslední zápas nevypustily..
Poláci se tomu poslednímu zápasu postavily, nějak to odchodíme a hurá na dovolenou.
Zaujimave, ze ked sa to stalo minuly rok tu a tykalo sa tu Slovenska, tak to niektorym az tak nevadilo...
http://www.eurofotbal.cz/mistrovstvi-evropy-do-21-let-2017/reportaz/italie-nemecko-480866/
Hapalovi, ten probrečel celou noc
Mne nevadí ani jedno, je to pri turnajoch normálne a nechápem, prečo vtedy toľko ľudí nariekalo a kydalo špinu na Nemecko... Navyše mi prišlo, že na istotu sa vtedy hralo až v posledných minútach.
Veď toto sa vo futbale deje nespočetnekrát. Máš výsledok, ktorý ťa posúva ďalej a brániš ho.
Nemá to význam v dlhodobej súťaži. Možno v poslednom kole môže niekedy nastať taká situácia.
Ak by toto bolo nejaké nóvum, čo tu predviedli, tak prosím, ale veď je to celkom bežná vec.
A to hlavné, už to hore bolo napísané. Predsa dosť riskovali. Ak by Senegal skóroval, tak sa balia.
V prvom rade Senegal prehral, čo teda nemal a mohol japonských samurajov poslať domov.
preco by sa balili domov kebyze da senegal gol? sak kebyze senegal vyrovna tak ma 5bodov a japonci na druhom mieste by mali 4 body rovnako ako kolumbia ale lepsi vzajomny zapas ... ci to nejak zle pocitam?
Hraje se na skore, ne na vz.zápas. Japonci by jeli domu.
O.K. Vzájomný zápas rozhoduje na ME.
Ale,rozhoduje i na MS,pokud je stejný rozdíl skóre a bodů,ne?
Sorry. Máš pravdu, dobre počítaš. Balila by sa Kolumbia.
Ale pointa zostala. Ak chcel Senegal hrať PO, mal dať vyrovnávajúci gól.
Spoliehať sa na /dovtedy/ viacmenej tragických Poliakov, že to za Senegalcov ukopú...zlá stratégia.
Rozhoduje skóre. Kdyby Senegal vyrovnal má Kolumbie stejně bodů jako Japonsko a mnohem lepší skóre díky 3:0 nad Polskem.
Se Není v podstatě žádný rozdíl mezi tím, když se brání výsledek 2:2, nebo 0:1. Zkrátka je to v tu chvíli žádaný stav. + Shodou okolností proti Polsku, které vedlo a tudíž neměli zájem je tam nahánět, jak japonský králiky. Není to často k vidění, ale situace si to žádala. Pokudvby Japonci jakkoliv útočili, riskovali by.
Japonsko
Kritizuji se Japonci, kteří jen využili taktiku. Se podívejte jak někdy dopadají zápasy LM, EL nebo i U21 atd. Někdy se týmy nějak domluví a hrají třeba i na 2:2 nebo tak. Nelíbí se mi to, ale chápu to a vlastně mi to nevadí. Když je takový systém, tak proč ne.
Oni postavěj stadion za 7 miliard,přijedou tam lidi přes půl zeměkoule a pak tam stojej jak ve fifě a koukaj na sebe,protože postup přece
Asi bych se zamyslel nad tim postupovym systémem už toho bylo docela dost na jedno MS
mali si to zajtra rozdat
Jo,aspoň v penaltovém rozstřelu
niee normalne hra do 10
To, za koľko postavili štadión a kto sa /možno/ na tom nabalil, s tým nič nemá.
Divákov z Japonska ,ktorí tam boli, potešil postup.
Divákov z Poľska, ktorí tam boli, snáď potešilo víťazstvo.
No a nestranní? Keď si kupuješ lístok nemôžeš tušiť ako sa to v skupine vyvynie. Riziko podnikania...
Já se Japonsku teda vůbec nedivím. Třeba Nigérie chtěla s Arfentinou hrát fotbal i v 80. minutě za stavu, kdy postupovala. Za týden si na to nikdo nevzpomene. Srbsko chtělo hrát fotbal se Švýcarskem. Za týden si na to nikdo nevzpomene...Postup ze skupiny na MS je prostě strašně moc a nemůžu přece někomu vyčítat, že zvolil naprosto legální cestu, která fungovala.
Presne. Ale tohle sou holt fandove privilegovanych tymu, co tohle nikdy nepochopi.
*Argentinou
byl to hnus ať si to obhajujete jak chcete a s fair play to nemělo nic společnýho.to už si rovnou mohli všichni sednout na zadek a čekat na konec
Udělali ze sebe čuráky a teď dostanou přes píču v dalším kole.Kolik peněz od FIFA za ten postup vubec je?
Už jsi pochopil, co ten rozhodčí ukazoval s tou hlavou a rukou po shlédnutí videa, nebo nad tím furt přemýšlíš Mikeli?
Jasný biggrin::, ukazoval, že je blb a má utkání ve svých rukách
Zkurvení šikmáci.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele