Premier League Anglie - Premier League
Na Stamford Bridge se schyluje ke klání kola!
Londýnské derby je tu znovu! William Gallas se vrací opět na místo činu, a kdo ví, třeba opět skóruje, stejně jako na podzim, kdy rozhodl o domácí výhře Arsenalu. Teď se ale na Stamford Bridge hraje mnohem důležitější zápas, ve kterém už jde opravdu o mnoho, ne-li o všechno!
Hlavní otázka, která padá nejčastěji před tímto derby, zní: Je vůbec Arsenal připraven na tak složitý duel, který hodně napoví, kdo z těchto dvou klubů má skutečně na boj o titul? Vždyť teď čtyřikrát po sobě remizoval a to navíc se soupeři z druhé poloviny tabulky, tedy až na Aston Villu, to byl ale zase domácí zápas. Takové výsledky vskutku nejsou hodny budoucího mistra. Mnozí odborníci přisuzují tento náhlý pokles formy ošklivému zranění Eduarda, před nímž Arsenal čtyřikrát vyhrál a po němž (včetně onoho zápasu s Birminghamem) čtyřikrát remizoval. Tento důvod však lodivod Kanonýrů Arsene Wenger rázně odmítá, stejně tak jako údajný problém s motivací u hráčů Arsenalu. "Nemyslím si, že máme problém s motivací. Nyní jsme se dostali do cílové rovinky a to je chvíle, kdy ustupuje jakékoliv pozorování soupeře jednoduché snaze o vítězství," ví Wenger.
Též Avram Grant se nedávno ocitl pod citelným tlakem, zejména kvůli nečekanému vyřazení z FA Cupu od průměrného druholigového celku Burnley těsně před branami finále. Pak si na svou stranu fanoušky přiklonil vysokou výhrou nad Derby, jenže hubené a utrápené vítězství nad Sunderlandem a pak divoká remíza s Tottenhamem vyvolaly opět menší vlnu nevole mezi příznivci Blues. Je tedy otázkou, kdo je v lepší formě, potažmo herní pohodě. Výsledky sice hovoří pro Chelsea, ovšem Arsenal doplácel víceméně na smůlu v zakončení a houževnatost soupeřů ze spodních pater tabulky, která jeho stylu hry nikdy nebyla po chuti. Herně na tom Arsenal asi hůř není, ostatně to se ukáže naplno až v neděli. Každopádně Avram Grant na tiskové konferenci uvedl, že je moc spokojen s momentální formou svého mužstva a dodal: "Zbývá osm kol do konce a my se chceme dostat do pozice, kde budeme mít vše ve svých rukou."
A o co že se vlastně bude v neděli hrát? Souboj Chelsea s Arsenalem je duelem druhého se třetím, čili dua nahánějícího první Manchester United. Ve hře tedy není nic menšího než sám mistrovský titul, už tenhle duel hodně napoví, a pokud vyhraje hostující Arsenal, pak přijde na řadu důležitější souboj – Kanonýrů s Red Devils. Zároveň, jestli by se nakonec radoval z mistrovské trofeje Arsenal, stalo by se tak už počtvrté v historii Premier League, v případě Chelsea by se historie opakovala teprve potřetí.
Prosincová prohra Chelsea s Arsenalem byla teprve 16. v historii londýnských derby, kterou si na svůj vrub Blues přičetli. Gunners jsou na tom o něco lépe, když prohráli jen jednou z patnácti "pokusů", a letos dokonce zvítězili ve všech dosavadních osmi londýnských derby. Co se týče samotných vzájemných soubojů těchto dvou rivalů, tak je na tom o dost lépe klub s kanónem ve znaku. Chelsea ho totiž dokázala v posledních 11 duelech přemoci jen jedinkrát před třemi roky. Teď však jede Arsenal na nedobytnou půdu, lépe řečeno nedobytou už celých 77 utkání. Byl to však právě Arsenal kdo před čtyřmi roky a jedním měsícem naposledy Stamford Bridge vyloupil.
Na straně domácí Chelsea se možná schyluje k absenci Petra Čecha v dalším londýnském derby, záleží ještě na tom, jak mu těsně před zápasem dopadnou zátěžové testy. Kdyžtak nastoupí vcelku spolehlivý Cudicini. Jisté už však je, že se zpět do akce se vrací Anelka, Ballack a Obi Mikel.
Arsenal je na tom, jak už je letos tradicí, se zraněními velmi špatně. Mimo hru jsou záložníci Rosický s Diabym a útočník Eduardo. Přeci jen bývávalo hůř. O místo v základní sestavě se pere Walcott, jenž byl dokonce v týdnu nominován do anglické reprezentace k přátelskému utkání s Francií.
Hlavní otázka, která padá nejčastěji před tímto derby, zní: Je vůbec Arsenal připraven na tak složitý duel, který hodně napoví, kdo z těchto dvou klubů má skutečně na boj o titul? Vždyť teď čtyřikrát po sobě remizoval a to navíc se soupeři z druhé poloviny tabulky, tedy až na Aston Villu, to byl ale zase domácí zápas. Takové výsledky vskutku nejsou hodny budoucího mistra. Mnozí odborníci přisuzují tento náhlý pokles formy ošklivému zranění Eduarda, před nímž Arsenal čtyřikrát vyhrál a po němž (včetně onoho zápasu s Birminghamem) čtyřikrát remizoval. Tento důvod však lodivod Kanonýrů Arsene Wenger rázně odmítá, stejně tak jako údajný problém s motivací u hráčů Arsenalu. "Nemyslím si, že máme problém s motivací. Nyní jsme se dostali do cílové rovinky a to je chvíle, kdy ustupuje jakékoliv pozorování soupeře jednoduché snaze o vítězství," ví Wenger.
Též Avram Grant se nedávno ocitl pod citelným tlakem, zejména kvůli nečekanému vyřazení z FA Cupu od průměrného druholigového celku Burnley těsně před branami finále. Pak si na svou stranu fanoušky přiklonil vysokou výhrou nad Derby, jenže hubené a utrápené vítězství nad Sunderlandem a pak divoká remíza s Tottenhamem vyvolaly opět menší vlnu nevole mezi příznivci Blues. Je tedy otázkou, kdo je v lepší formě, potažmo herní pohodě. Výsledky sice hovoří pro Chelsea, ovšem Arsenal doplácel víceméně na smůlu v zakončení a houževnatost soupeřů ze spodních pater tabulky, která jeho stylu hry nikdy nebyla po chuti. Herně na tom Arsenal asi hůř není, ostatně to se ukáže naplno až v neděli. Každopádně Avram Grant na tiskové konferenci uvedl, že je moc spokojen s momentální formou svého mužstva a dodal: "Zbývá osm kol do konce a my se chceme dostat do pozice, kde budeme mít vše ve svých rukou."
A o co že se vlastně bude v neděli hrát? Souboj Chelsea s Arsenalem je duelem druhého se třetím, čili dua nahánějícího první Manchester United. Ve hře tedy není nic menšího než sám mistrovský titul, už tenhle duel hodně napoví, a pokud vyhraje hostující Arsenal, pak přijde na řadu důležitější souboj – Kanonýrů s Red Devils. Zároveň, jestli by se nakonec radoval z mistrovské trofeje Arsenal, stalo by se tak už počtvrté v historii Premier League, v případě Chelsea by se historie opakovala teprve potřetí.
Prosincová prohra Chelsea s Arsenalem byla teprve 16. v historii londýnských derby, kterou si na svůj vrub Blues přičetli. Gunners jsou na tom o něco lépe, když prohráli jen jednou z patnácti "pokusů", a letos dokonce zvítězili ve všech dosavadních osmi londýnských derby. Co se týče samotných vzájemných soubojů těchto dvou rivalů, tak je na tom o dost lépe klub s kanónem ve znaku. Chelsea ho totiž dokázala v posledních 11 duelech přemoci jen jedinkrát před třemi roky. Teď však jede Arsenal na nedobytnou půdu, lépe řečeno nedobytou už celých 77 utkání. Byl to však právě Arsenal kdo před čtyřmi roky a jedním měsícem naposledy Stamford Bridge vyloupil.
Na straně domácí Chelsea se možná schyluje k absenci Petra Čecha v dalším londýnském derby, záleží ještě na tom, jak mu těsně před zápasem dopadnou zátěžové testy. Kdyžtak nastoupí vcelku spolehlivý Cudicini. Jisté už však je, že se zpět do akce se vrací Anelka, Ballack a Obi Mikel.
Arsenal je na tom, jak už je letos tradicí, se zraněními velmi špatně. Mimo hru jsou záložníci Rosický s Diabym a útočník Eduardo. Přeci jen bývávalo hůř. O místo v základní sestavě se pere Walcott, jenž byl dokonce v týdnu nominován do anglické reprezentace k přátelskému utkání s Francií.
Vzájemné zápasy
16.12.2007
Premier League
17. kolo
06.05.2007
Premier League
37. kolo
25.02.2007
League Cup
F
10.12.2006
Premier League
17. kolo
18.12.2005
Premier League
17. kolo
21.08.2005
Premier League
2. kolo
16.12.2007
17. kolo
06.05.2007
37. kolo
10.12.2006
17. kolo
18.12.2005
17. kolo
21.08.2005
2. kolo
20.04.2005
34. kolo
Chelsea FC - poslední zápasy
19.03.2008
Premier League
27. kolo
15.03.2008
Premier League
30. kolo
12.03.2008
Premier League
29. kolo
08.03.2008
FA Cup
ČF
05.03.2008
Liga mistrů
OF 2.z
01.03.2008
Premier League
28. kolo
19.03.2008
27. kolo
15.03.2008
30. kolo
12.03.2008
29. kolo
01.03.2008
28. kolo
10.02.2008
26. kolo
02.02.2008
25. kolo
Arsenal FC - poslední zápasy
15.03.2008
Premier League
30. kolo
09.03.2008
Premier League
29. kolo
04.03.2008
Liga mistrů
OF 2.z
01.03.2008
Premier League
28. kolo
23.02.2008
Premier League
27. kolo
20.02.2008
Liga mistrů
OF 1.z
15.03.2008
30. kolo
09.03.2008
29. kolo
01.03.2008
28. kolo
23.02.2008
27. kolo
11.02.2008
26. kolo
02.02.2008
25. kolo
Premier League - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
31
23
4
4
64 : 15
73
2
30
19
10
1
58 : 22
67
3
30
19
8
3
53 : 22
65
4
31
16
11
4
55 : 24
59
5
31
17
6
8
48 : 26
57
6
31
14
8
9
44 : 33
50
7
31
13
10
8
52 : 40
49
8
31
13
10
8
42 : 38
49
9
31
13
10
8
36 : 34
49
10
31
12
8
11
34 : 37
44
11
31
10
9
12
60 : 51
39
12
31
8
10
13
28 : 44
34
13
31
8
8
15
33 : 57
32
14
31
8
7
16
28 : 45
31
15
31
9
4
18
37 : 58
31
16
31
8
6
17
27 : 48
30
17
31
6
9
16
35 : 48
27
18
31
6
8
17
28 : 45
26
19
31
4
11
16
27 : 51
23
20
31
1
7
23
14 : 65
10
Z
V
R
P
S
B
1
16
14
1
1
37 : 5
43
2
16
12
4
0
33 : 10
40
3
16
10
4
2
23 : 14
34
4
16
9
6
1
38 : 12
33
5
14
9
5
0
29 : 9
32
6
15
9
3
3
28 : 13
30
7
15
8
3
4
43 : 26
27
8
16
8
3
5
25 : 19
27
9
16
7
5
4
21 : 16
26
10
15
6
7
2
22 : 12
25
11
16
8
1
7
19 : 22
25
12
15
7
3
5
18 : 14
24
13
15
7
3
5
17 : 15
24
14
15
6
5
4
18 : 18
23
15
16
6
5
5
20 : 24
23
16
16
5
5
6
18 : 15
20
17
15
5
4
6
15 : 19
19
18
15
4
6
5
20 : 18
18
19
16
4
5
7
19 : 26
17
20
15
1
4
10
8 : 25
7
Z
V
R
P
S
B
1
16
10
3
3
24 : 13
33
2
15
9
3
3
27 : 10
30
3
14
7
6
1
25 : 12
27
4
16
8
3
5
20 : 13
27
5
15
7
5
3
17 : 12
26
6
16
8
1
7
22 : 21
25
7
15
6
5
4
21 : 22
23
8
15
5
7
3
27 : 21
22
9
16
6
3
7
16 : 19
21
10
15
3
6
6
13 : 20
15
11
16
3
6
7
13 : 25
15
12
16
2
6
8
17 : 25
12
13
16
2
3
11
15 : 30
9
14
15
2
3
10
13 : 33
9
15
16
1
4
11
10 : 31
7
16
15
0
6
9
8 : 25
6
17
15
1
3
11
18 : 36
6
18
15
1
3
11
10 : 30
6
19
16
1
3
12
10 : 33
6
20
16
0
3
13
6 : 40
3
Komentáře (164)
Přidat komentářPokud dnes vyhraje Tottenham nad Chelsea budu v tomto derby Chelsea versus Arsenal fandit Chelsea. Jinak je me to celkem jedno a budu fandit peknymu fotbalu. tip.-1:1
Věřím , 2:1!!!
Věřil jsem dobře
Dobrej tip.
asi tě před spaním políbila Múza
Devil: Díky, ale takovej klepec pro Reds sem nečekal. Věděl jsem, že vyhrajete tak o 2 goly, ale 3? To ne. jogurt: nezáviď, že Chelsea vyhrála
chelsea by mala vyhrat ale aj arsenal je dobry tip 1:1
no kdyz neprohrajem tak stale budeme mit sanci na titul
V derby přeju Arsenalu, věřím, že neprohraje. Musí si ještě zachovat šanci na boj o titul. Tip 2:2.
V zápase CSKA London - Wanker´s Boys budu přát více hostům!
Myslim ze tohle uz je velmi stare a trapne (to CSKA London) . Jinak v tomto duelu verim ve vyhru chelsea. Jelikoz jeji posledni zapasy jsou dobre, naopak vysledky arsenalu mizerné. --- výhra Chelsea. tip: 3:1
Stim stebou souhlasim i když sem Gunner Cska London je dost ubohy Alex Ferguson má taky červenej nos jak Rusák a nikdo nepíše Cska Manud
jsi magor
jo to sem
tady se všechno schyluje k remíze,byla by dobrá...pro United
jesli United vyhrajou ale...
Presne Liverpool sa zacina prebudzat a.... ostatne sa moze domysliet Liverpool
Může se také stát,že potomto kole bude vše stejne,jelikož mi vychází u obou zápasu remíza....
v tom zápase dvou londýnských scumů si přeju hlavně nervózní fotbal, spoustu nezvládatelného vzteku na obou stranách, co možná nejvíce ČK, ať se ta multikulturní sebranka navzájem pořádně pokope a ať to nakonec skončí nic neřešící remízou........a hordy náctiletých "fanoušků" aspoň uvídí ty své nové idoly v tom pravém světle
COYS!
ty si blazen ale v dobrom
je to debil ve špatném
rozjíždim s tebou snad první pořdnou diskuzi: kdy, mi pověz, naposled arsenalští udelali nakou prasarnu na hřišti? Co já vim tak tam žádný nervoza jako cole neni (i když je námi odchovaný, ale u nás to nedelal!)
ale tu robi..
sry ale to co ho naučil Mourinho a doučil Grant mě fakt nezajímá
ty sleduješ ten svů Woolwich hodně krátce co? Ta rvačka v loňském finále Carlingu ti je málo? Pravidelné fackovačky Viery s Keanem už v tunelu před zápasem také ještě nejsou zapomenuty......pak např. to jak nezvládli závěr zápasu na WHL (1.:5), kdy už jejich jediný zájem bylo co nejvíce nakopat hráčům Spurs .....to také nebylo "hezké".....
ne to rozhodně nesleduju krátce, o všech techto "skandálech" samozřejmě vím a náležitě se stydím, ale sám uznej:
1) kdo by se nepopral s Keanem - navíc Vieira už pokud se nemýlim v Arsenalu neni
2) na WHL už sme pak jen nekopali, rozhodně tam nedošlo k nákým brutalitám
3) lonské finále CC je jediné, co se za poslední dobu stalo skandálního u nás...především hraje Arsenal pěknej fotbal a odvádet pozornost na todle, je docela ubohé, sry...
a co třeba ta vzájemná rvačka těch dvou vašich scumů v našem vápně? (5:1)
to není žádné ubohé odvádění pozornosti od údajně "krásné hry" Woowiche (i když já tu vaši házenou rozhodně nepovažuju za hezký fotbal), ale jen konstatování faktu.......a nastínění mé představy jak by to scumí derby mělo ideálně vypadat .....navíc když se navzájem poprali vloni, tak nevidím jediný důvod proč by se nemohli pro obveselení nestranných diváků poprat spolu i zítra.....
bendtner doufám nenastoupí to rozhodně muj chránenec neni, aby sis nemyslel...a o té hře rači ani nemluvim, prej házená to možná leda proti Derby, který brání v 11
jestli jsou stejně namachrovaní jako ty tak je celkem chápu
je, srym já myslel že to bylo na mě
kamos ale to vsetko nebola nevyhnutne chyba arsenalu..na sporoch vieira vs. kean ma snad aku taku zasluhu aj keane? nie?, rovnako aj v CC finale tam boli provokacie z oboch stran...potom kazde derby je vypate...a napriklad fakt ze vacsina timov nas len kope cely zapas ti asi tiez nevadi, a nakoniec ade s nikom...to sa sem tam stane aj v lepsich rodinach, media to vtedy dost nafukli a na whl sa nenasla kamera ani ziadny fotograf ktory by bol schopny ten uder zachytit...aj ked treba dodat ze v tej starej bude toho az tak vela asi nebolo...kazdy tim ma sem tam dake tie kontroverzie...manu kazdu sezonu - nebolo to tak davno co hraci manu bili fanusikov, rovnako je na tom chelsea, a ak som spravne pochopil a si spud ktovie ci ti nevadi ked sa vam vala kapitanska paska na zemi ked ju tam isty zakomplexovany "kapitan" hodi.....takze naozaj neviem o co ti ide...btw: napis mi prosim na mail cuban21@post.sk, chcel by som sa ta nieco spytat dik
bla, bla, bla....
když tak mi napiš na tento mail : tottenham-zavináč-volny-tečka-cz
bla bla...no silne argumenty...no nic napisal som ti teda
Chelsea 2:1
ale asi remiza ak bude chytat CECH tak aspon3 : 3 aby dostal nejake goly nech si nemysli
ale pravda co ?
co ja viem 0:0
to je realnejsie
Rosa zas hrat nebudem,ale doufam ze RvP s Adebayorem neco predvedou.
1:2 (Drogba - Adebayor, Cesc)
2:1 (Joe Cole, Anelka - van Persie)
Arsenal se musí vzbudit..a proti komu jinému by se mu to mohlo podařit....tip. 0:2 (Adebayor, Cesc)
tady to vidim na nudnej zapas,Chelsea da gola a bude branit az do konca.Vyhraje svojim tipickym vysledkem 1:0 Arsenal se na nic nezmuze,budou to honit kolem velyho vapna a nic z teho.
ja to spis vidil zase na atraktivni fotbal jako s tottenhamem ale nepadne tolik golu
Chelsea tento zápas vyhraje... tip 2:0
Arsenalu se poslední dobou poněkud nedaří a Chelsea celkem jo Tip 1:0 43.Cole.J
skoro jako jasnovidec
Rozhodne Drogba v 59. minutě.
v 59.minute dal gol Sagna
no uvidime jak to dopadne ale uz se nemuze dockat az to zacne! zapasy BIG FOUR byvaji casto ozdobou FA Premier League
2-2
Už se těšim na souboj-Toure/Gallas-Drogba,Lampard-Fabregas,Kalou-Sagna,J.Cole-Clichy.
A u zápasu Live : MU se těším na-Torres-Ferdinard/Vidic,Gerrard-Schoels,Rooney/Tevez-Caragher/Skrtel(Hyppia).
Ferda mozna hrat nebude.
Pro všechny odpůrce anglické ligy, zatím se hraje parádní fotbal.
a kde na to prosim te koukas? sopacast nenajde zadnej peer, Tv ants se nespoji vubec a ruzny mediaplayery po netu jedou jak film z konce predminulyho stoleti, silena sekana
Galaxie Sport.
skvely a po netu bys nevedel?
celej zápas v příjemný kvalitě jako vždy v aplikaci TVU (kanál FSC)
boj o titul jsme uz nejspis prohralii,ale zbyva nam jeste LM!!!dneska nas Chelsea zaslouzene prehrala.
Super,že i ňáká objektivita se tu našla.
Jinak ze zápasu jsme udělali zbytečné drama
se na ten titul mužem vykašlat a soustředit se na LM, huř jak osmí nebude, a to se od nás před sezonou ostatně čekalo jinak už mě pěkne serou, flákaj to, to neni krize, ale stouplo jim to do hlavy, čehož sem se zatracene bál
myslim že to neflákaj
si piš že flákaj, dnešek to jen potvrdil
Osobně taky nevim co s váma je,kvůli zranění Eduarda to určo není.Jste takový tragický,pokud příští kolo nevyhrajete pak už teda nevim:-)
to jo doufám že příště Bolton porazíte protože držim palce Fulhamu v boji o záchranu
no ten eduardo moze byt jeden z dovodov...ono sa to nezdalo ale ten chlapik bol pre tim velmi dolezity...daval goly a mal aj velmi vela asistencii...ako supporting striker bol pre adeho velmi uzitocny...nie je nahoda ze ade nedal od jeho zranenia ani jeden gol...
souhlas.. Eduardo vytvářel Adebayorovi hodně prostoru do zakončení. Škoda toho nešťastného zranění.
Kravina-myslíš že jim chybí 5 ligových zápasůa a najednou proti ACM jim nechybí?..je to proste normalni krize!
tak to zranění zapůsobilo negativně na celý tým.. prostě se sešlo několik faktorů (dále nezkušenost atd.) a Arsenal je najednou v tíživé situaci.
ten zapas proti AC bol svetlou vynimkou..hraci sa dobre namotivavaly a zvladli ho...ale toto su fakty: eduardo prvu polovicu nehraval pravidelne..wenger mu daval cas na adaptaciu...ked vsak zacal hravat v zaklade boli sme 2 body za manu, od vtedy dal 4 goly 8 asistencii a vyrobil jednu penaltu...v dobe jeho zranenia sme viedli ligu o 5 bodov...pocas tohto obdobia ked hraval eudardo pravidelne dal adebayor 11 golov...po zraneni uz v lige ziadny...
já také,je mi sympatičtějši než třeba takový Wigan,Bolton a Boro.
já hkavně doufám,že se ufrží Reading
chtěl jsem napsat,hlavně doufám,že se udrží Reading
Adebayor od té doby, co prohlásil, že bude nejlepší střelec Pl, se snad ani jednou netrefil.
účes.. od té doby co změnil účes je poloviční.
na to tam naráželi už komentátoři na Galaxii Sport
jo? jestli jo, tak mají pravdu.. já si toho hned všimnul. A fakt, žejo. Slabota od té doby.
Ade je jako Samson,bez dlouhých vlasů ani ránu
tak na druhou stranu jeho výkony jdou ruku v ruce s výkony celé zálohy, takže to možná nebude jeho sestřihem, ale spíše slabší hrou celého Arsenalu.
však samozřejmě,já to vzal s nadhledem...i na Cescovi je vidět,že poté,co se vrátil po zranění je poloviční a když se mu nedaří,dost často to doléhá na celou zálohu...a Adebayor bez kvalitní podpory zálohy toho moc nepředvede,ten potřebuje kvalitní pasy do vápna a třeba i dneska proti nám jsem jich tam moc neviděl
jj, minimální zásoba centrů.. hra Arsenalu po lajnách byla povadlá.
špatná letní příprava asi.... bylo to načasované jen do zimy a pak asi utrum....
hlavně je znát absence Rosy,když Cesc nemá den,tak tam není skoro nikdo,kdo by poslal chytrou přihrávku
ty woe Arsenal,zaberte!!!!!!!!!!!!!!!!!!to 2.misto date, rozhodne ho preju vic vam nez chelski
no,celý zápas hrála Chelsea lépe,ale Arsenal se dostal do vedení a nečekaně opět díky gólu ze standartní situace nevim,co na těch trénincích ten Grant hráčům ordinuje,ale na ty standartky by se konečně mohl zaměřit...a to,že si tam Kudičíny nedal nikoho na bližší tyč snad ani nemá cenu rozebírat,obvykle tam dřív býval A.Cole a několikrát zabránil gólu nakonec je dobře,že jsme to dokázali otočit,už jsem si myslel,že jakožto už poněkolikáté v sezóně zbytečně ztratíme body v zápase,kde hrajeme líp,než soupeř...ale v posledních zápasech mě docela překvapuje Drogba,opět dokazuje,že je důležitý a pokud odejde,bude těžké ho adekvátně nahradit
Drogbu nelze nahradit, Anelka to nezvládne. To bude boj ho udržet.
Jen škoda,že je to žoldák.
bohužel.
myslím,že Anellka nepřišel s cílem nahradit Drogbu,ale jakožto další alternativa do útoku,oba dva jsou typologicky naprosto odlišní...každopádně,pokud Didier opravdu odejde,nenapadá mě žádná vhodná náhrada,protože takových hráčů v současnosti moc není
já si spíš myslim že přišel jako náhrada za ševu, ale nahradit Didiera je v současnosti asi nemožný.
no já myslím, že přišel nejenom jako alternativa, ale jako i částečná náhrada. Nejsou zas tak odlišní. Pro Anelku hraje lepší technika, ovšem Didier je bouchač. Důležitý nejenom do dvacítky, což Anelka moc není. Anelka bude mít problémy, protože v Boltonu byl středem zájmu, míče šly na něho, teď dostane každej 3-4 míč co jde do útoku. Prostě se musí přizpůsobit.. Každopádně Didier je kalibr, který nepůjde nahradit nikým. Můj názor.
podobný silový hráč je podle mě Adebayor,ale ten k nám určitě nepůjde,když hraje u městskýho rivala
hráčů s podoným stylem jako je Drogba na takové urovni asi moc nenapočítáme, proto je podle mě naprosto nezbytný drogbu přes léto udržet.
No Ade je sice celou sezonu skvělý, ale takový bourák jak Drogba to není.. teď to myslím, jako že není takovej drtič, Didier je neskutečně silovej a z toho těží. To Adebayor má podle mne daleko jiné přednosti, než přetláčet soupeře tak jak Drogba.
já vím,ale víc podobnýho hráče Didierovi neznám,to je podobný případ,jako v Barce Deco,taky nesmírně těžké nahradit
jj, Didier je pro Chelsea nenahraditelný. Svým zjevem, stylem, návykem na spoluhráče atd. I když se mu nedaří tolik střelecky, tak je nesmírně důležitý.
sice není tolik produktivní,ale sstejně má nejlepší průměr ze všech našich hráčů,to o něčem svědčí
tak ale co bylo bylo.. teď má Didier vynikající formu.. těším se na další spiel.
doufám,že mu forma zůstane až do 35. kola,to jedem do Goodison Parku,to bude nesmírně těžkej match
Everton? nehraje špatně, ale něco jim chybí. Chelsea tam neprohraje.
i 1 bod je momentálně pro nás málo...a Everton je doma hodně silnej,pokud je doma porazíme,aspoň já osobně to beru jako větší úspěch než domácí vítězství nad "Young Boys"
já si naopak myslím, že Chelsea Everton porazí. Už jenom proto, že co jsem viděl tak Everton má doma problémy prosadit se, něco vymyslet. Já to vidím na chudé vítězství 1:0, ale to není ještě aktuální.
otázka je,jak naše v poslední době "skvělá" obrana dokáže ubránit Yakubua,to je taky tank
no vidíš to, nemusíme chodit daleko a máme tu hráče s podobným stylem. Yakubu je hodně silovej, trošku rychlejší a pohyblivější, nesbírá tolik míčů jako Didier, ale je to dobrý silový hráč.
ale nějak se ho nebojím. Teda pokuď bude hrát v poslední době víc jak tragický Alex, tak bych se ho i bál.
já sem si právě na Yakubua vzpomněl,až když jsem zmínil ten Everton,ten by mohl Didiera dobře nahradit,navíc mu je jen 25,takže je v ideálním fotbalovém věku,akorát si jsem jistej,že jakožto konkurenci v tabulce by nám dal Everton speciální "slevu"
Jo no, škoda, že ho Chelsea nevytáhla už před sezonou z Middlesborough, ale letos má sezonu ještě vydařenější než minulou, takže spíš je takové malé překvapení.
100.
pro Didiera Drogbu
ale jinak zbytecné drama,zápas sme měli ve svých rukou.
tak zas tak jednoznačný to nebylo
to bych neřekl, Arsenal byl první poločas snaživý, Chelsea ničím neoslňovala. Ovšem paradoxně jim pomohl ten obdržený goal. Od té doby šli pevně za vítězstvím. V poslední půlhodince Arsenal doslova přejeli. Tak to má být.
asi tak, a dobrej zápas musí byt drámo. Kdyby je od první minuty válcovali a skončilo by to 10:0 tak by to nebylo ono
to by hlavně nehrála Chelsea...
souhlas, proto se divím nějakému nadšenci, který mlel něco o tom, že Manchester-Liverpool byl skvělý zápas , to je šílenost. Vždyť druhá půle se nemusela ani hrát.
no já sem ho bohužel propásl ale tady podle toho co sem si přečet podle toho co tady tak druhá pulka byla asi dost o ničem
v druhý půlce měl Menčestr velkej tlak,taky z toho vyplynuly další dva góly v síty Reiny...pak už se hrálo jen báčko v podání Red Devils
tak druhá půle začala spíše držením míče Manchesteru.. ti si to strkali a Liverpoolští jenom vyplňovali prostory, pak na 15minut do toho šlápli a zkusili vybojovat na hráčích Manchesteru míč. Což se jim skvěle dařilo, bohužel dneska neměli na to získat bod. Po příchodu čerstvých sil Teveze a Naniho už to byla exhibice. Ti dva si tam obránce v klídečku dávali a Liverpoolští začali být frustrovaní, odevzdaní a unavení. Konec, druhý poločas se nemusel hrát.
paradoxně odchod Mascherana do kabin nastartoval hráče Liverpoolu aspoň k nějaké snaze ohrozit Sara,ale to se jim ani trochu nepodařilo,gólman Devils si na míč snad ani jednou nešáhnul a pak přišlo to střídání a začalo peklo pro obranu Liverpoolu
jj, ale beztak by se hráči Liverpoolu v druhém poločase hecli a podle mne by s Mascheranem v sestavě vybojovali bodík.
jj,ono v 10 hráčích se na Old Trafford těžko něco vymýšlí
jj, Manchester má doma nejlepší předpoklady k tomu aby přehráli jakýkoliv tým i v normálním počtu hráčů, a v deseti s dirigentem Scholesem v sestavě bylo jisté, že vyhrají, už o půlce.
*mělo tam být... " a proti deseti...
Scholes je perfektní hráč,až skončí,tak podle mě bude mít Manchester velkej problém ho někým nahradit(asi jako my s Drogbou)
jj, je velký rozdíl jestli hraje Manchester se Scholesem v sestavě nebo bez něj.
tak to vubec,jako bude to ztráta,ale sleduješ zápasy united?asi ne co;)jinak bys věděl že už jsou za něj náhrady.to samí za Giggse :)
Giggs byl a vždy bude nepostradatelnej, nejen jako hráč, ale i jako osobnost na hřišti dělá obrovský kus práce
já to chápu,vím,nemysli si.ale prostě že už se za něj rýsují náhrady,za oba dva
giggs-nani,scholes-anderson
přesně
akortá nani nesmí být takovej solo a aby hrál pro tým
anderson do středu pole ty blázne
a kde ?
no na křídlo ne, nikde jinde (v Portu) nehrál, a pokud ho SAF staví do středu místo Scholese, tak na to brzo dojede..
V ManU hraje Anderson jenom uprostred a rekl bych ze patri stabilne k nejlepsim na hristi. Na kridlech nema narok - Ronaldo, Giggs a Nani.
promiň,ale Hargreavese,Andersona nebo Fletchera neberu jakožto rovnocennou náhradu za Scholese...Scholes je prostě jen jeden a pokud to ty nevidíš,je to tvůj problém
to je to samý jako Giggs, talenti jsou možná techničtějši (u giggse to ale neplatí), rychlejší, ale Scholesova příkladna pracovistost, bojovnost - to se proste nenahradí....a o jejich vudcovských schopnostech ani nemluve...tihle fotbalisti sou proste jen jedni a nikdo je v životě plnohodnotně nenahradí...
štve mě to i z toho pohledu,že za chvíli bude celá záloha United mluvit portugalsky
Carrick Hargreaves jasnej střed zálohy, tam nemá nakej Anderson (mimochodem rozený křídelník) co pohledávat
anderson kridelnik ???
no pochopitelně, nebo tesně pod utočníky...kde hrál v Portu podle tebe?
podla mna stredovy hrac s dobrymi prihravkami a s kvalitnou strelou s 30-20 m
Carricka tam počítám,ale zbývá ještě jedno místo a to časem uvolní Scholes,Hargreaves mě teda zatím moc nezaujal,to už radši Fletchera
hargreaves je tam chvili a po dlouhatananskem zranění, jinak v něm vidim nového, ale technictějšího Makeleleho, když bude hrát a budou se mu už konečně vyhejbat ty zranění
Scholes je perfektni hrac,ale az skonci tak MU problem mit nebude.Staci kdyz se podivas kolik toho odehral!!!A i kdyz je 100% fit,tak ho nekdy SAF neha sedet.Je to super hrac,ale urcite uz neni nepostradatelny.A co se tyka toho Andersona,tak ten v MU nastupuje ve stredu a ne na kraji!A nechapu proc by na to mel MU dojed??To je peka blbost,zatim tam hraje vic jak dobre a jeho pruniky stredem pole jsou super,ma dobry tah na branu.SAF vi moc dobre jak ma pred kazdym zapasem svoje sverence postavit.
herdek,v síti
Přesně-mě se zápas Mu-live nelíbil,jelikoz mi bylo jedno kdo vyhraje,ale MU je naproste valcovalo.
já teda doufal,že Live aspoň tu remízu ukope,teď má už Manchester moc velkej náskok,to je podobná situace jako loni
já taky fandil Liverpoolu. Jsou mi daleko sympatičtější než ti umělci z Manchesteru. Ovšem Manchester je přehrál rozdílem třídy..
jo maj luxusních 5 bodu navíc, ikdyž bysme je třeba doma porazili což bude nesmírně těžký tak pořád to nestačí
zbyva doufat ze klopytnout jeste s arsenalem
Chelsea zaslouženě vyhrála Arsenalu je mi líto.
myslel jsem si,ze navrat RvP mnoho veci spravi v nasi vykonnosti,ale jak se zda zatim se me tuzby nevyplnuji A halvni rozdil mezi Gunners s Red Devils a Blues je efektivita(promenovani sanci),siroky kadr(bylo by dobre kdyby AW konecne koupil nejake spickove hrace-nemusi to byt drahe hvezdy!) a zkusenost.Oni narozdil od nas kdyz se ji herne nedari i tak dokazi zabrat-to je to co zatim nemame-muzem hrat velmi atraktivni fotbal ale trofeje jsou prednejsi,protoze diky tomu se vic zapiseme do fotbal.historie
Chelsea vyhrála derby a už je v tabulce na druhém místě ! Arsenal v tomto derby prohrál víc než jen 3 body !!! Na Mu v čele najednou ztrácí už 5 bodů a vypadá to, že o titulu se už bude rozhodovat bez Gunners, což mi je líto, zvláště, když si člověk uvědomí, jak to vypadalo před 2-3 měsíci. Sice není ještě všemu konec , ale šance se stále minimalizuje až ...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele