Premier League Anglie - Premier League
Vmísí se v neděli Arsenal do finálových bojů o titul?
Poslední šance Arsenalu aby něco udělal se zpackaným jarem. Gunners, jak to tak vypadá, znovu nezískají žádnou trofej. Změnit by to ještě mohl zázračný finiš v lize, který ovšem v každém případě musí začát už na Old Trafford.
Arsenal už nemá jinou motivaci, než se pokusit zkřížit plány jak Manchesteru, tak Chelsea a uloupit mistrovský titul. Z Ligy mistrů ho v úterý vyprovodil další člen "Big Four" Liverpool. Manchester zase k úplné jistotě, že získá titul, musí ze závěrečných pěti kol vytěžit 13 bodů a to ho čekají ještě souboje s přímými konkurenty v boji o něj – kromě Arsenalu i Chelsea. Arsenal potáhne v neděli za úspěchem též vidina vyhnutí se již třetí sezoně bez trofeje v řadě.
Co se týče momentální formy, je Arsenal bez šance proti rozjetým United. Nepočítaje středeční nepovinnou výhru Red Devils nad AS Řím, ManU přesto neprohrál už sedmkrát po sobě a naposledy ztratil body s Middlesbrough. Arsenal je naopak nepochybně z formy, i když za posledních 10 zápasů v rámci Premier League prohrál jen jedinkrát a to se silnou Chelsea. Sebevědomí mu však ubrala zejména série čtyř remíz s vesměs slabšími soupeři.
Arsenal si může vzít příklad z posledního ligového duelu, který na Old Trafford sehrál – v září roku 2006 zde brankou Adebayora vyhrál tím nejtěsnějším rozdílem 1:0. Jako odstrašující příklad naopak poslouží Gunners vůbec poslední měření sil obou velkoklubů, které dopadlo debaklem Arsenalu 0:4, stalo se tak v rámci FA Cupu. Když se zahledíme ještě dál do minulosti, zpozorujeme fakt, že je Arsenal pro Manchester tím vůbec největším oříškem. Od nástupu Sira Fergusona na Old Trafford, tj. od září roku 1986, přemohli Red Devils Kanonýři hned 13krát a celkově ze vzájemných soubojů vytěžili 53 bodů! V rámci PL neprohrál Arsenal s ManU už tři zápasy v řadě.
Rio Ferdinand nastoupí proti Arsenalu, navzdory tomu, že má v noze tři stehy. Jiného obránce Patrice Evru potkali nedávno menší zdravotní problémy, ale ani on by neměl v sestavě domácích chybět. Hrát by měli taktéž Ronaldo s Rooneym, jež Ferguson šetřil proti AS Řím právě pro tento nelehký duel. Na marodce zůstávají jména Sahy, Fletchera a Vidiče, přičemž Naniho start je přinejmenším nepravděpodobný. Zajímavostí je, že pokud by nastoupil Anderson, startoval by zrovna v den svých 20. narozenin.
Arsenalu se stále nedalo do kupy trio borců ve složení: Sagna, Rosický a pochopitelně Eduardo. K nim se navíc s vymknutým kotníkem uprostřed týdne přidal středopolař Mathieu Flamini. Toho podle všeho v základní sestavě zastoupí Gilberto Silva, tudíž by si měl dobýt své 150. představení na anglických kolbištích, od začátku by mohl hrát též Van Persie, jenž v úterý zatím jen střídal. Trest do hry nepustí Diabyho.
Wenger vs. Ferguson aneb tradiční slovní přestřelka se nekonala
Alex Ferguson vyjádřil na předzápasové tiskové konferenci jisté soucítění s Arsenalem "Když nemáte k dispozici své nejlepší hráče, je těžké udělat výsledky. Podobně jsme v minulosti kvůli zraněním strádali i my. Premier League je těžká liga a čas od času prostě neočekávaně ztratíte, to se stává!" Namísto očekávané tradiční slovní přestřelky před sledovaným derby, došlo tak na jakési kamarádíčkování.
Arsene Wenger se na rozdíl od Fergusona na tiskové konferenci věnoval hlavně svému týmu. "Bude to největší zadostiučinění v mé kariéře, jestliže vyhrajeme letos ligu, jelikož momentálně plaveme proti proudu. Ale já stále věřím, že to tento tým může dokázat. Pro nás je nedělní duel zápasem sezony - když nevyhrajeme tohle utkání, jsme bez šance," poznamenal a horlivě dodává, "Nechápu ty lidi, kteří říkají, že je pro nás sezona v tahu. Proč v tahu? Nejsme od nich (Chelsea a Manchesteru – pozn. redakce) až tolik vzdálení. Pracovali jsme tvrdě od prvního kola a budeme bojovat do poslední sekundy tohoto ročníku," hrozí Wenger.
Francouzský stratég také nezdráhal vyjádřit svůj konkrétní postoj k obměně kádru v letním přestupovém termínu. "Budeme pokračovat ve své vizi, nebudeme v létě příliš posilovat," šokoval a přidal důvod, "mou prioritou zůstává snaha o udržení týmu pohromadě, neboť máme stále mladý kádr, zvláště na určitých postech. Když budeme moci posílit o jednoho hráče, uděláme to, ne však jednoho na každý post – jen jednoho zkušeného borce," odkryl svá tajemství.
Tato výpověď velmi překvapila hlavně proto, že Arsenal v této sezoně sráží zejména velmi úzký kádr, který je třeba pro příští ročník určitě rozšířit. Zvláštní je to také proto, že podle všeho Wenger dostane v létě od vedení neobvykle velkorysou sumu na potencionální nákupy. Fandové Arsenalu tak alespoň po takovýchto Wengerových slovech doufají, že ten jeden hráč bude alespoň anglické národnosti. Právě anglická krev je totiž především to, co současnému Arsenalu chybí.
Arsenal už nemá jinou motivaci, než se pokusit zkřížit plány jak Manchesteru, tak Chelsea a uloupit mistrovský titul. Z Ligy mistrů ho v úterý vyprovodil další člen "Big Four" Liverpool. Manchester zase k úplné jistotě, že získá titul, musí ze závěrečných pěti kol vytěžit 13 bodů a to ho čekají ještě souboje s přímými konkurenty v boji o něj – kromě Arsenalu i Chelsea. Arsenal potáhne v neděli za úspěchem též vidina vyhnutí se již třetí sezoně bez trofeje v řadě.
Co se týče momentální formy, je Arsenal bez šance proti rozjetým United. Nepočítaje středeční nepovinnou výhru Red Devils nad AS Řím, ManU přesto neprohrál už sedmkrát po sobě a naposledy ztratil body s Middlesbrough. Arsenal je naopak nepochybně z formy, i když za posledních 10 zápasů v rámci Premier League prohrál jen jedinkrát a to se silnou Chelsea. Sebevědomí mu však ubrala zejména série čtyř remíz s vesměs slabšími soupeři.
Arsenal si může vzít příklad z posledního ligového duelu, který na Old Trafford sehrál – v září roku 2006 zde brankou Adebayora vyhrál tím nejtěsnějším rozdílem 1:0. Jako odstrašující příklad naopak poslouží Gunners vůbec poslední měření sil obou velkoklubů, které dopadlo debaklem Arsenalu 0:4, stalo se tak v rámci FA Cupu. Když se zahledíme ještě dál do minulosti, zpozorujeme fakt, že je Arsenal pro Manchester tím vůbec největším oříškem. Od nástupu Sira Fergusona na Old Trafford, tj. od září roku 1986, přemohli Red Devils Kanonýři hned 13krát a celkově ze vzájemných soubojů vytěžili 53 bodů! V rámci PL neprohrál Arsenal s ManU už tři zápasy v řadě.
Rio Ferdinand nastoupí proti Arsenalu, navzdory tomu, že má v noze tři stehy. Jiného obránce Patrice Evru potkali nedávno menší zdravotní problémy, ale ani on by neměl v sestavě domácích chybět. Hrát by měli taktéž Ronaldo s Rooneym, jež Ferguson šetřil proti AS Řím právě pro tento nelehký duel. Na marodce zůstávají jména Sahy, Fletchera a Vidiče, přičemž Naniho start je přinejmenším nepravděpodobný. Zajímavostí je, že pokud by nastoupil Anderson, startoval by zrovna v den svých 20. narozenin.
Arsenalu se stále nedalo do kupy trio borců ve složení: Sagna, Rosický a pochopitelně Eduardo. K nim se navíc s vymknutým kotníkem uprostřed týdne přidal středopolař Mathieu Flamini. Toho podle všeho v základní sestavě zastoupí Gilberto Silva, tudíž by si měl dobýt své 150. představení na anglických kolbištích, od začátku by mohl hrát též Van Persie, jenž v úterý zatím jen střídal. Trest do hry nepustí Diabyho.
Wenger vs. Ferguson aneb tradiční slovní přestřelka se nekonala
Alex Ferguson vyjádřil na předzápasové tiskové konferenci jisté soucítění s Arsenalem "Když nemáte k dispozici své nejlepší hráče, je těžké udělat výsledky. Podobně jsme v minulosti kvůli zraněním strádali i my. Premier League je těžká liga a čas od času prostě neočekávaně ztratíte, to se stává!" Namísto očekávané tradiční slovní přestřelky před sledovaným derby, došlo tak na jakési kamarádíčkování.
Arsene Wenger se na rozdíl od Fergusona na tiskové konferenci věnoval hlavně svému týmu. "Bude to největší zadostiučinění v mé kariéře, jestliže vyhrajeme letos ligu, jelikož momentálně plaveme proti proudu. Ale já stále věřím, že to tento tým může dokázat. Pro nás je nedělní duel zápasem sezony - když nevyhrajeme tohle utkání, jsme bez šance," poznamenal a horlivě dodává, "Nechápu ty lidi, kteří říkají, že je pro nás sezona v tahu. Proč v tahu? Nejsme od nich (Chelsea a Manchesteru – pozn. redakce) až tolik vzdálení. Pracovali jsme tvrdě od prvního kola a budeme bojovat do poslední sekundy tohoto ročníku," hrozí Wenger.
Francouzský stratég také nezdráhal vyjádřit svůj konkrétní postoj k obměně kádru v letním přestupovém termínu. "Budeme pokračovat ve své vizi, nebudeme v létě příliš posilovat," šokoval a přidal důvod, "mou prioritou zůstává snaha o udržení týmu pohromadě, neboť máme stále mladý kádr, zvláště na určitých postech. Když budeme moci posílit o jednoho hráče, uděláme to, ne však jednoho na každý post – jen jednoho zkušeného borce," odkryl svá tajemství.
Tato výpověď velmi překvapila hlavně proto, že Arsenal v této sezoně sráží zejména velmi úzký kádr, který je třeba pro příští ročník určitě rozšířit. Zvláštní je to také proto, že podle všeho Wenger dostane v létě od vedení neobvykle velkorysou sumu na potencionální nákupy. Fandové Arsenalu tak alespoň po takovýchto Wengerových slovech doufají, že ten jeden hráč bude alespoň anglické národnosti. Právě anglická krev je totiž především to, co současnému Arsenalu chybí.
Vzájemné zápasy
16.02.2008
FA Cup
5.k
03.11.2007
Premier League
12. kolo
21.01.2007
Premier League
24. kolo
17.09.2006
Premier League
5. kolo
09.04.2006
Premier League
33. kolo
03.01.2006
Premier League
21. kolo
03.11.2007
12. kolo
21.01.2007
24. kolo
17.09.2006
5. kolo
09.04.2006
33. kolo
03.01.2006
21. kolo
01.02.2005
25. kolo
Manchester United - poslední zápasy
09.04.2008
Liga mistrů
ČF 2.z
06.04.2008
Premier League
33. kolo
01.04.2008
Liga mistrů
ČF 1.z
29.03.2008
Premier League
32. kolo
23.03.2008
Premier League
31. kolo
19.03.2008
Premier League
29. kolo
06.04.2008
33. kolo
29.03.2008
32. kolo
23.03.2008
31. kolo
19.03.2008
29. kolo
15.03.2008
30. kolo
01.03.2008
28. kolo
Arsenal FC - poslední zápasy
08.04.2008
Liga mistrů
ČF 2.z
05.04.2008
Premier League
33. kolo
02.04.2008
Liga mistrů
ČF 1.z
29.03.2008
Premier League
32. kolo
23.03.2008
Premier League
31. kolo
15.03.2008
Premier League
30. kolo
05.04.2008
33. kolo
29.03.2008
32. kolo
23.03.2008
31. kolo
15.03.2008
30. kolo
09.03.2008
29. kolo
01.03.2008
28. kolo
Premier League - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
33
24
5
4
70 : 17
77
2
33
22
8
3
58 : 23
74
3
33
20
11
2
63 : 27
71
4
34
18
12
4
60 : 26
66
5
34
18
7
9
50 : 28
61
6
34
16
9
9
47 : 33
57
7
34
15
10
9
62 : 44
55
8
34
14
10
10
39 : 40
52
9
34
13
12
9
44 : 42
51
10
34
12
8
14
35 : 41
44
11
34
10
11
13
63 : 57
41
12
34
10
9
15
40 : 58
39
13
34
8
12
14
31 : 48
36
14
34
10
6
18
33 : 52
36
15
33
9
7
17
30 : 47
34
16
34
9
5
20
37 : 63
32
17
34
7
10
17
39 : 52
31
18
34
7
8
19
31 : 52
29
19
34
5
12
17
32 : 56
27
20
34
1
8
25
16 : 74
11
Z
V
R
P
S
B
1
17
15
1
1
41 : 5
46
2
17
12
5
0
34 : 11
41
3
18
11
6
1
42 : 13
39
4
16
11
5
0
32 : 10
38
5
17
10
4
3
23 : 16
34
6
16
10
3
3
29 : 13
33
7
17
9
3
5
29 : 19
30
8
17
7
8
2
24 : 12
29
9
17
8
4
5
45 : 31
28
10
16
8
3
5
20 : 14
27
11
17
7
6
4
22 : 17
27
12
17
8
3
6
20 : 18
27
13
17
7
5
5
23 : 24
26
14
18
8
2
8
19 : 24
26
15
18
6
5
7
21 : 18
23
16
16
6
5
5
18 : 19
23
17
17
5
7
5
24 : 20
22
18
16
5
5
6
17 : 21
20
19
17
4
5
8
20 : 29
17
20
17
1
5
11
10 : 33
8
Z
V
R
P
S
B
1
17
11
3
3
26 : 13
36
2
16
9
4
3
29 : 12
31
3
16
8
6
2
29 : 16
30
4
18
8
4
6
21 : 15
28
5
17
9
1
7
23 : 21
28
6
16
7
6
3
18 : 13
27
7
17
6
7
4
33 : 25
25
8
17
6
6
5
22 : 25
24
9
18
6
3
9
17 : 22
21
10
17
4
6
7
16 : 24
18
11
18
3
7
8
14 : 27
16
12
17
2
7
8
18 : 26
13
13
17
3
4
10
17 : 34
13
14
17
1
7
9
12 : 27
10
15
17
2
3
12
15 : 32
9
16
17
2
3
12
13 : 34
9
17
17
1
4
12
10 : 33
7
18
16
1
3
12
18 : 39
6
19
16
1
3
12
10 : 34
6
20
17
0
3
14
6 : 41
3
Komentáře (190)
Přidat komentář1:2
asi tak nějak
soráč
pokud bysme vyhrali byla by to pekna haluz to by se museli Rooney s Ronaldem spatne vyspat nebo nmit velkou smulu pri zakoncovani ale ve fotbale je vsechno mozne a v tom je ta krasa fotbalu
1:0 pro manchester united ...arsenal nesmí vyhrát
Kdo si myslý,že Arsenal může uspět v divadle snů se pěkně plete,dopadnete jako v FA Cupu,ale s Ronaldem a Rooneym to vidim tak na bůra Hoši buďte trochu objektivní a ne naivní
jj mas pravdu ale Man.City tam dokazalo vyhrat tak proc by to nemohli dokazat i Gunners - i kdyz dobrou formu rozhodne nemame
GOOOOOOOL 0:1
dva goly 2:1
Fandim Chelsea, takze kazdou stratu bodu pro manchester bych uvital...ale ve vyhru Arsenalu s jejich momentalni formou nedoufam ani ve snech...Ale tak aspon tu remizku bych si pral. tip: 1:1 či 2:1
to je nulka,jenom to hvízdne
Supersouboj 34. kola ! Věřím spíše na Man.Utd., jsou doma, mají momentálně lepší formu, všechno jim, vychází, z toho plyne vyšší sebevědomí, atd. Nechci Arsenal podceňovat, ale víc než na bod asi na Old Trafford mít nebudou. Tip 1:1.
no rikam ze by to musela byt velka haluz!!!! aby Arsenal na Old Trafford vyhral!
notak pokud chce arsenal vyhrat titul musi vyhrat takze remizu nebero to stejne nebere ani man you takze cekam velmi velmi utocnej fotbal ale arsenal taky minule vyhral na old traford 0 1 a bylo to stesti arsenal musi vyhrat prosim prosim tip 0 2 van persie walcott
vyhraje Mu a Wenger to zase svede na rozhodci...
Pokud chce Arsenal myslet na titul tak mel vyhrát přinejmenšim remiz. ManU ma z poslednich 6zapasu 5 vítěztvi 1remizu žadnu prohru. Tak proč ne vsobotu.
To uz jsi jednou psal ne? A zase to mas spatne!
on je prostě nepolepšitelný
Nezbiva nez verit v plny pocet,nebo to bude opravdu jeste hodne na ostri noze! tip.-2:1
nezbyva*
3:0
Anderson by si mohl strelit jako darek k svojim 20tym narozeninam prvni gol za United a rozhodnout jim zapas.
ARS může jen překvapit a jakož to MU nepřeju tak doufám že pomůžem Chelsea ,ale zastavit rozjetý MU se zdá byt téměř nemožné ,ale míč je kulatý go go kanonýři
V této formě MU se o vítězství v tomto zápase může připravit maximálně sám
Manchester vyhraje 2:1
United je sfoukne jako svíčku...
ak budu hrat Giggs a Scholes tak neprehrame
3:1!!!
zas bude Wenger becet jak zelva azpojedou domu s 3....GO GO MU...
Adebayor dal prvního gola,ale pak zauřadují Giggs,Cristiano a v nastaveném čase Hargreaves ....jen prognoza United do toho!!!
Arsenal je pro mě MISTR PL
doufám že to bude 0:2
jen at titul neziska Manchester
furt lepší jak chelsea
Kazdej lepsi jak Chelsea.
asi tak
tak tak
Chelsee to preju nejvic s big 4
nemít Chelsea peníze a ty hráče,tak ani nevíš v jakém městě Chelsea sídlí
to by se dalo říct o každym týmu na světě.....
ale tak se nečerti - nadsázka
já to tak taky pochopil, ale tý zlomyslnosti jsem v tom viděl víc a to mi nedalo abych nás nebránil
pravda
NO kdyby Arsenal dnes vyhrál bylo by to zajímavé až do konce ligy. To bych si jako nestraný fanoušek přál.Ale je to jen fotbal stát se muze všechno. Pěknou podivanou a dramatický fotbal.
Devils stejne vyhrajou dnes i ligu ale stejne doufam ze arsenal skonci aspon druhej
tak jestli ted prohraje tak těžko
No Arsenal ke stejně překvapení sezóny
jj
kdyby Arsenal dokázal uhrát remízu,byl bych šťastnej jako blecha
tak tak, s Wiganem by jsme to za tři uhrát meli a byli by jsme pak jenom o jeden bod
No Arsenal velmi pěkně, Manchestr toho moc nepředvedl, teda dvě šance po chybách Songa pravda byly, zvášť ta druhá byla 100% a Lehman měl štestí, ale co všechno nedal Adebayor, to snad není možný. Eboue příhra do šance Adebayorovi nádherná, i když taky je to o štestí, ale co všechno tam pak mrvil, to jsme nechápal. Nevim proč ho nedá zpátky na beka, kde mu to šlo nejlíp, Touré místo Songa a Walcotta na pravý kraj. co ten kluk musí ještě udělat, aby si vysloužil šanci? Pokaždý byl Walcott o dvě třídy lepší než Eboue a i když taky hodně zkazí tak mi přijde platnější. Není moc otrkaný, ale to Song taky ne. Van ersii se taky hodně hledá, ale přičetl bych to dlouhodobému zranění. No každopádně supr zápas, těším se na druhou půlku. Nečekal jsme že Arsenal i v týhle sestavě bude víc než vyrovnaným soupeřem.
Walcotta chce ako zolika co unavenych hracov rozhybe
wallcotovi je 18 nemuze hrat v zakladu chapes?Na to este nema,zatim je jeho ideal stridani v 60-70 minute.Kdyz hraje v zakladu je nevyraznej ale kdyz strida je to bomba jako proti reds ted v LM...
Ale Song je taky mladej, oproti němu je Walcott mnohem zkušenější. Navíc když ztratíš míč vepředu, je to menší pohroma než když chybu udělá stoper. Trenér je ale Wenger a já tu sestavu chápu, vždyť hráli celej zápase pěkně, jen se vyvarovat tich chyb
no to mě pos...Adebayor se probudil v pravý čas
No probudil, nevím co tam ten V.d.Saar dělal.
a jeto v p*deli.......galas ruka = pentle
LEHMANE ČAPEEEEJ!
no to mě poser
napodruhý do stejný strany....škoda, ale pro nás je remíza taky dobrá
Arsenal má prostě smůlu, můžou hrát jak Bozi, ale je jim to prd platný
jak bohové?
no hrajou zatím pěkně a líp než Manchester, můj dojem. A Maqnchester nejsou žádný ořezávátka a hrajou až na Vidiče v plný sestavě, kdežto u Arsenalu je znát každá absence
jasně, to vim, já jsem tě jenom chtěl popíchnout k opravení poněvadž bozi se jen tak nevidí
Bůh bez Boha, jako pán bez pána, ne? Takže Bozi jako páni, doufám.
ale myslim že se bozi fakt neřiká, tady by se dalo spíš jako pánové - bohové
tak omyl, bozi se dá řikat taky ale je to takový nezvyklý, bohové jsou standartnější, ale nech me to, rači čumme jak ro arsenal srovná
I kdyby srovnal, tak stejně do tří minut ho tam má zpátky, na ztrátu koncetrace po vstřelí gólu jsou letos mistři, alespoň poslední zápasy
Aha, já myslel že ti jde o I/Y. no je to poněkud krkolomý, ale pcohopit to jde a češtinářsky taky správně
A neříká se náhodou "Koho bozi milují, umírá mlád" ? Myslím, jak tu byl článek o Puertovi, tak takový byl nadpis.
http://www.eurofotbal.cz/clanky/antonio-puerta-koho-bozi-miluji-umira-mlad-33987/
Je samozřejmě správně oboje - páni, pánové.
ano ano opravil jsem se
Walcott, juchů
oslavenec dostal splátku od Adebayora
ajjj skoro vlastenec browna, škoda tyče
vds už chytil dva vlastence
Kde ten Lehmann stál, to nechápu
ale byl výstavní.......
i když jak teď koukám na opakovačku, moc by toho stejně nenadělal
zeď i lehman stáli dobře, to hargrejvs je střelec
Lehmann nestál dobře, vždy má být gólman u bližší tyčky, protože když někdo střílí na vzdálěnější, tak má víc času to čapnout. A vzhledem k tomu, že stál u vzádlenější a ani se nehnul, tak bych ten gól připsal jemu. Jo kdyby ho chtěl zmást a nechal tam schávlně víc místa, aby tam pak Harhreaves střílel a pak to čapnout, to jo, ale stát tam jak kůl v plotě.
to má jako stát za zdí a čekat až ho ten míč, kterej neuvidí trefí?
Ne, uznávám že by to stejně nechytl, ale měl stát přibližně uprostřed, spíš trochu víc k bližší tyčce.
To máš samozřejmě pravdu, měl si stoupnout za zeď aby viděl úplné hovno
Hargreaves
tak united si nzasloužili vyhrát, sice to byl zápas pěknej ale arsenal měl dvakrát víc šancí a ze hry měl taky víc navíc když united dal ještě oba goly ze standartek (hargrejvs krása), nejvíc by tomu slušela plichta ale co se dá dělat, fotbal je hold nespravedlivej tohle si už asi united pohlídá
btw ronaldo tam zas "zesměšňoval" na konci hoyta krásnej taneček předved
Co tím tanečkem dokázal? Zae bylo pěkně vidět, jak Ronaldo na silnější soupeře neumí. Až ke konci když Arsenal hrál vše dopředu tak se při breacicíh měl šanci prosadit. Pro mě je to stále hráč, ktrý proti silnějším soupeřům neumí. Zato Hleb a Fabregas, to byla paráda, byť jen většinou uprostřed hřiště, už se těším na příští sezónu. Arsenalu vážně staší, aby se uzdravili klíčoví hráči, dali do kupy, přijít by mohl jeden zkušený a jeden mladík. Jen pro zajímovost, tým co nastoupil proti ManU stál bez Hleba a Fabregase 10Mega euro i s nima pořáde jen cca 35Mega euro, neboli jeden Andersson z týmu ManU. A neřekl bych že Manchester za ty úrachy má lepší kádr. Sˇkoda že nehrál místo Gilberta Silvy Flamini a místo Lehmann Almunia, cena kádru by ještě klesla. Za málo peněz, hodně muziky
no jo, když se "kradou" hráči, to se to pak fakt dobrře nakupuje.....
Jj, lepší je "okrást" lidi po internetu v kasínech a vysázet 266miliónů eur během 5ti sezon za hráče, kteří stejně po pár sezónách odejdou. A těch "úspěchů" za ty prachy. Tou "krádeží" myslíš Fabregase? Tady se mi tento princip také nelíbí, ale kdyby byl v Brace spokojený, tak neodejde. Nakonec se sám vypracoval v jendnoho z nejlepších hráčů světa.
krádež Scumbela byla prasárna, za kterou nejste ještě dostatečně potrestáni.....
no svým způsobem jo. Ashely Cole se na Arsenal taky pěkně vybodl, ale pro Arsenal to příliš velkej trest nebyl, když tam teď hraje o třídu líp Clichy a heště jim to přineslo Gallase a nějaký ty prachy
o třídu líp clichy, to si myslim trošku přehnal ashley má pořád svý kvality a furt je natom podle mě líp než gael, možná za pár let bude gael ještě zkušenější a bude lepší ale ashley je v nynější době jeden z nejlepších levejch obránců světa...
No o řídu nevim, ale posunul hru Arsenalu na levý straně dál. Vepředu suveréní, dovolí si často kličku a fyzičku má taky velmi dobrou, jen vzadu občas zbrklý a Arsenal to stojí body, viz Birnigham. Ale momentálně určitě lepší než A.Cole
....a jak si představuješ tu svou internetovou krádež přes kasíno?........ti lidi do toho jdou dobrovolně a za předem dohodnutých podmínek......
To jsem přesně čekal. Proč je asi hazard v tolika zemích zakázán, stejně jako prostituce? Ano, je to dobrovolné, ale přesně jako droga, kde závislost může dosáhnout obřích rozměrů a z lidí se pak stávají trosky. Každej rozumnej člověk si třeba spočte, že hracím automatem nemůže dlouhodobě vyhrávat. Je to taková past na blbce, kteří kvůli své závislosti přepadávají lidi, ničí celé rodiny, okrádají nejbližší a tak. Je dokázána přímá úměra mezi hazardem a počtem kriminálních činnů v dané oblasti. Pro někoho je to košér, pro někoho ne, já řikám tvrdě a jasně. Hazard je nemorální činnost a ve všech slušných státech je zakázána. Zajímavé, že skoro polovina týmů v PL má na dresu logo společnosti, která se hazardem živý.
které slušné státy máš na mysli? Severní Korea, Kuba, Irán......kdo ještě?
Vyjmenoval si "Osu" zla, ty máš spíš Bushovo koplex . Njn, někomu škodlivost kasín docvakne, někomu ne.
podívej chlapče, psal jsi, že ve všech slušných státech je hazard zakázán.....já tedy vyjmenoval státy o kterých vím, že tam je hazard zakázán - tím pádem to jsou podle tvé logiiky "slušné" státy.......a po tobě chci abys mi vyjmenoval ty další slušné státy....ať z té diskuse mám také nějaký osobní prospěch, tím že se něco nového dovím....
Tak to prr, kdyz se rekne, ze slusny staty maji harazd zakazanej, tak to neznamena, ze kde je hazard zakazanej, tak to je slusnej stat.
záleží jak k tomu přistoupíš.... ....ale stejně by mně zajímalo, které další státy to ještě jsou....
To jsou jednoduchy zaklady logiky, to co napsal Herbage je implikace, to co jsi z toho udelal ty je ekvivalence, tj neco trochu jinyho
znám základy logiky ale zároveň vím, že vše jde nějak zdůvodnit a obrátit - stačí jen trochu chtít..... ...no ať se trochu pohneme z místa - a co ty další státy?
http://www.saferinternet.cz/articles.asp?ida=223&idk=241, zjistím toho víc, ale Francie, Neměcko a USA jsou dostatečně vyspělé země, ne? Tady nejde jestli je to protiprávní, ale zda je to morální. Studie o přímén vlivu hazardu na okolí jsou dobře známé. Proto v centrech měst jsou herny zakázány. Samozřejmě že se na tom slušně vaří peníze a Gamblerská lobby přesvědčí nejednoho poslance. Jestli jseš tak přesvědčen o legitimnosti hazardu, proč jsou zakázány drogy? Nikdo tě nenutí si je brát, ale jsou zakázány, stejně tak hazard. Existuje určitá mez práv a svobod a hazard patří už na druhou stranu.
v USA, Německu a Francii je zakázaný hazard? Ve Francii jsem ho před léty hrál.... ......morálka? Neznám zprofanovanější slovo. Jaká morálka, čí morálka?.....to že nějaká skupina náboženských fanatiků v nějaké vyspělé zemi vyhlásí, že hazard je nemorální, tak to neznamená, že s tím souhlasí celá společnost ......důkazem jsou jejich plné herny....
není, ale jsou určitá omezení. Tohle není hádka o tom kdo má pravdu, ale jaký názor zastává. Příznivci hazardu mají miliardy, silnou lobby a ostré lokty, co zmůžou odpůrci hazardu, bez zázemí, peněz? Mají jen jediné, morální zásady. Může ti to přijít jako zprofanované slovo a já souhlasím, ale jiné mě nenapadá. Jeď se podívat do měst, kde je největší kriminlita a na každém rohu máš hernu. Zkus se třeba pokochat "krásou" Plzně v Husově ulici v pátek večer. Vždy jsou oběti hazardu ti duševně nejprostší lidé. Důsledky jsou právě kriminalita. Přečti si mějaké sociologické studie, promluv s lidmi, kteří se tím zabývají atd. Vím že peníze a svoboda podnikání jsou pro tebe Alfa a Omega života, ale existují i jiné věci. Samozřejmě že zákaz hazardu hazard nevymítí, stejně jako prohibice v USA v 30.letech, ale jde o myšlenku. I alkohol v jisté míře je dobrý, ale ve větší je to jed, jeho souvislost s kriminalitou byla také prokázána. Bych to skončil, že je na každém z nás, jak se k tomu postavíme.
především nevíš co je mou Alfou a už vůbec co mou Omegou........
smiř se s tím, že nežiješ v ideálním světě, kde tygřík s ovečkou pijou z jedné studánky (jak to "Jedni" ve svých brožurkách vidí), ale žiješ v reálném světě, kde je každý strůjceme svého štěstí......co se stane když něco zakážeš? začne to lákat i ty co by se k tomu normálně nikdy nedostali.....
Nemorální je alkohol - měly by ti tedy vadit i fotbalové reklamy na všechny ty Pivovary. Nemorální je půjčovat peníze na úrok - měly by ti tedy vadit i banky....a jejich reklamy na fotbale........nemorální je i předmanželský či mimomanželský sex, předpokládám, že normálně šukáš.........
Hazard provází lidstvo od úsvitu jeho dějin.....už pralovci hráli o mušle hazard, faraóni v tom také slušně jeli, největší židovský král David byl gambler a sexuální maniak.....římští césarové byli schopni v kostkách prohrát kolonii.....tak nevím, co na tom hazardu je až tak divného.....je to přirozená součást lidstva.....
Jo, je to věc názoru. Mimochodem ty reklamy s chlastem mi vadí, stejně jako tabákové. Proč myslíš, že v EU jsou tabákové reklamy zakázány? Proč nemůžou sponzorovat formule 1 ani fotbalové týmy? Hazard sám o sobě mi v jisté míře nevadí. Třeba dát si s kamarády žolíky o pivo, sušenky třeba i koruny. Vadí mi, když se to stane primárním zdrojem obživy lidí, kteří vědí že ruinují lidské bytosti a dělají z nich otroky. Samozřejmě, pro tebe je to právo každéhjo z nás se svobodně rozhodnout, ignoruješ všechny sociologické studie, kde máš popsanou řpímou vazbu mezi hazardem, kouřením, alkoholem, obecně drogami a kriminalitou. Shodnem se, že žádnej zákon tomu nedokáže zabránit. Správný hospodský taky už nenaleje velmi opilé osobě, stejně tak by se měla vystavit stopka velmi hazardůjícímu hráči, který nezná mezí. Oni ty všechny drogy jsou občas dobré, ale je třeba znát míru. Pro dospělou plně uvědomělou osobu to není problém, ale nejhorší je orientace na mladistvé, kdy většina hazardujích, fetujíchc, chlastajících či kouřících začíná, to je to unfair. Proto vydělávat na dětech, které nesjou proti závislostem imuní jako dospělý je to největší svinstvo a to mi vadí, ne partička pokru v zaplivaný hospodě 5ti 40tníků o pár liber. Jde mi o tu masovou zlodějnu přes internet.
http://www.fragmenty.cz/j1325.htm
V USA rozhodně hazard zákázán není, nebo tedy né ve všech státech.
Arsenal byl dnes asi lepsi,R7 hral opravdu celkem prd,ale ze neumi hrat proti silnym souperum si nemyslim.Je nejlepsi strelec LM a to o necem svedci.
No Dynamo Kyjev a Sporting Lisabon, to jsou jména co mají v Evropě zvuk Ale teď vážně, silnějším soupeřem myslím opravdové velkokluby, které každoročně bojují o ty nejvyšší příčky. V Anglii třeba Chelsea, Arsenal, Liverpool, venku Real, Barcelona, AC, Inter, Juventus, Bayern atd. To že dal gól Římu nic nesvědčí, já mluvím i o herním projevu a ten proti takovýmto týmům má slabý, bohužel. Dobře je to také vidět na reprezentační scéně, kde proti takticky vypělým týmům nestíhá. Na klubové třeba loni AC, tam si pomalu ani neškrtl. Dobrý hráč to je ale nic se nemá přeceňovat. Zajímavé je, že ManU bez Ronalda roznesl v FA cupu Arsenal celkem suveréně.
V LM se hraje trochu jinaci fotbal jak v PL.Je jasny,ze nebude prochazet obranou jak v PL.Ale staci jedna-dve sance a jeho jmeno se opet pise do statistik.
To si asi nerozumíme, já píšu, že se proti silnějším týmům neprosazuje. To že dá z penalty góla nebo jednou trkne po rohu hlavou neznamená, že jinak celý zápas září. Mě jde o celozápasovou výkonost a proti silnějším soupeřům je poloviční, vzteká se a máchá rukama. Dobře to bylo vidět na Euru či MS, Figo hrál mnohem účelněji, pro tým a byl skutečnou osobností, která dokázala zápas strhnout, tím pro mě Ronaldo není.
Suhlas.
kolik měl na Euro Ronaldo roků?....18?......proti silným soupeřům se samozřejmě hraje jinak - takže je logické, že tam nemůže řádit jako proti Fulhamu, nicméně své si vždy odvede a je vždy tam kde je třeba
neřikám, že je to špatný hráč, ale že je proti silnějším týmům poloviční, já o voze ty o koze
hm, tady má někdo z Ronalda slušný komplex...:-)
jj skoda remiza tomu slusela vic ale opet chyby v obrane obrali Arsenal body ale i nadeji o titul
hargreavs pekny gol ,ronaldo na konci
mě jen fascinuje jak Wenger básní o Almuniovi a pak v tak důležitém zápase postaví nerozchytanýho Lehmanna, myslím že tohle něco naznačuje
Anglie má stejně jako vloni zase pořádného Mistra!
ale jeste to nezakrikni!
Tak do 30 minuty byl Manchester trochu nervózní a horší, ale potom měli hromadu šancí. Ronaldo byl sice hodně nenápadný, ale dal veledůležitý ´gól. Rooneyho je mě opravdu líto, protože ten co spálí, to se jen tak nevidí
Zasloužené vítězství United
Rooney si ty goly nechava na Chelsea!
Zasloužené? Arsenal měl víc šancí.
remiza by byla zaslouzena.i kdyz sem fanouskem arsenalu tak me to zas tolik nevadi,hlavne kdyz titul neziska chelsea
Nazdar. Zápas sem neviděl nemám Galagsii Sport ale podle vašich příspěvku asi vynikající zapas s dobrým koncem pro MauN.Skoda Arsenal mohl zdramatizovat boj o titul. Gratuluju k vyhře já tipoval vyhru Arsenalu.MauN je blíž k titulu Anglie.
no jo to jsou nervy kdyz vsadis petikilo na svuj oblibenej man U a ani nemas galaxii sport a najednou vidis na live ze je to 0-1 :D ale dopadlo to dobre tak si dam panaka a zejtra dojdu pro vyhru kdyz to chelsea nespacka :)
Tak tohle byl zapas, jakej se jen tak nevidi... Co tam Van der Sar delal pri tom golu, to nevim, vypadal jak kdyz se toho mice boji, ale ty dva vlastence chytil pekne Ronaldo me uz ponekolikaty docela zklamal, ty jeho paradicky totiz uz postradaji efektivitu, dvakrat misto aby normalne prihral to daval tou svoji patickou a tim mic odevzdal. A taky kdyz prohraje souboj, tak tim pro nej akce konci Hargreaves parada, skvele odjezdil LM s Rimem a ted takovej gol, no comment A to nejlepsi na konec - Evra - znate nekdo lepsiho levyho beka? Ja teda ne. Vzadu sem ho nevidel udelat jedinou chybu, pomalu pri kazdy utocny akci ManU byl vepredu, jeden na jednoho prechazi lip nez Ronaldo...
za nějakých 150 000 liber týdně prostě musí hrát na sebe......aby všichni viděli, že si ty šílené prachy zaslouží....
Ten gol bych hodil i trochu na Carricka.Mohl ten centr vyhlavickovat na roh a on misto toho uhnul a doufal,ze Sar to zaridi.
Tak já viděl Clichyho a tem mi přišel že přímo exceloval. Evra samozřejmě taky první třída, podle mě jsou oba nejelpší levý beci současnosti. Přitom oba žabožrouti a za ty na levým beku nastupuje Abidal, šalamounské řešení
jj Clichy s Evrou jasný jedničky pro národák...Abidal tam hraje základ?
nechápu, ale jo
bože muj, už aby byl Domenech pryč, doufám že aspon Clichyho vezme na EURO
Příští sezóna bude patřit Arsenalu.
To měl být nový příspěvek....
To mas fuk,stejne je to blbost!
já mám rád dobré sci-fi, toto je jen fantasmagórie, které neuvěří ani senilní důchodce, který normálně věří naprosto všemu....
ASpon vies, ake mame pocity na tie tvoje nazory ohladom umiestnenia Tottenhamu v tejto sezone.
konkrétně tvoje pocity jsou mi u prdele....
Tiez by som sa po tom trapase snazil byt apson naoko nad vecou...
slušnost nadevše
S nekteryma to tu slusne ani nejde.
tak ten se poved...
dobre Devil
je videt ze fandis stejnemu tymu
Ty jsi taky Manchestrak?
si pis, ale pokud vim tak ty moc nemusis Ronaldo narozdil ode me ale tak tady de o tym
Ronalda*
ted se ho naopak proti mě zastává
to sem nejak nepostrehl
u článku o Fergusonových počtech
je to tak
sem rád že mi dáváš za pravdu
ty si me vzdycky nejak vychutnas
Nic proti Ronaldovi nemam,jsem rad,ze hraje za nas,ale mam radej jinej stil hry.Treba Rooney se me libi vic.
y
jj chapu, nerikam ze proti nemu neco mas
Při tom gólu tam byla zřejmě nějaká chyba v komunikaci s (tuším) Ferdinandem, protože ten balon šel přibližně do jeho místa a najednou se zasek a koukal na VdS, který si zřejmě blbě křiknul. Tedy aspoň by to odpovídalo té Ferdinandov reakci, co ale předvedl VdS jsem nepochopil. Prostě blbost
Snad uz nikto nebude tvrdit, ze Ronaldova technika je najlepsia na svete.
ježišmarajá, ty jsi tady se svými psycho blafy fakt chyběl............
Neplac.
to bylo kecu, jak je porazej, jak do toho daj všechno...dite už do háje s timdle
Nerek bych, ze do toho dali min nez vsechno. Musim uznat ze meli trochu smulu, remiza by byla spravedlivejsi.
Ne ne,minule zase mel MU vyhrat,byli lepsi a Gallas daval v 90te min gol na 2:2.Bal jsem se ze to dopadne zase tak,ale nastesti ne!
tak ted nevim komu mám věřit a je mi to vlastně fuk...odflákali všechny předešlý zápasy se slabýma soupeřema, tak at si to ted slíznou...
tak chyběls tak to byla citelná ztráta, co bys chtěl aby bez tebe uhráli bejt tam místo adebayora tak vyhrajete 3:2 a je fakt že si to vítězství nezasloužili, arsenal měl šance, víc hrál ale nic z toho nevytěžil, naopak manchester dá dva góly ze standartek, no neni to paradox?
vítězství si nezasloužili united samizřejmě...
tak to sem pak rád, ale body maj oni, tak co už...zprasili sme si šance o titul
a podla teba, nedali dnes hraci do toho vsetko??
kdyby dali všechno tak je porazej, na to oni poteciál maji...hlavně ale odflákali předešlé zápasy se slabýma soupeřema a ted to schytávaj, dobře jim tak...
dnes dali do toho vsetko,nestastna ruka Gallasa a Hargreaves to kopol paradne.Za goly obrana nemoze.Titul sa posral na Birminghame
nejen tam...
domácí zápasy za bod + ty který jste ještě na závěr na ten bod srovnali a to byli ještě týmy pod váma a v druhý polovině tabulky, tam se zrodil hlavní neúspěch podle mě...
Man U doma neprohrava to uz bys mel vedet ..jinak ronaldo je pan fotbalista ze parkrats e mu klicka nepovede nebo ze je useless je uplne normalni ,hlavne ze strili goly a na to ze je zaloznik tak jich tam sazi vic nez utocnici tak v tom i trocha techniky bude :)
souhlasim ze se nekdy neco nepovede ale i kdyz je Ronaldo muj nejoblibenejsi hrac tak nechapu ty co rikaji neco v tom smyslu "na to ze je to zaloznik" a podobne, je to kridelni utocnik nebo tak neco spis
tak po vikendu sem spokojenej....ManU vyhraly,Real vyhrál,Barcelona ztratila,AC prohrálo,Sigma vyhrála,Sparta vyhrala ....akorat mi to kazí vyhra Slavie v hokeji a ve fotbale....
ja to mam presne obracene az na to AC
přesně, slávie to kazí 100% + ještě výhra united teda...
Fuj fuj fuj vkládal jsem do Arsenalu větší naděje ..
Yes, the trophy will be on the Old Trafford Jen tak dál, už se těším na zápas proti Chelsea...
pekny zapas Manchester potrvrdil letosni formu a doufam ze si titul pohlida
Tak a je to hotový ! MU si upevnili vedoucí pozici a neochvějně míří za titulem. Arsenal se naopak pomalu smiřuje se 3. místem a titul už odpískal.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele