Baráž o 1. Bundesligu Německo - Baráž o 1. Bundesligu
Stará dáma pomýšlí před cestou do Düsseldorfu na malý zázrak
Letošní bundesligová scéna pomalu zavírá oponu, odehrát už zbývá utkání v ESPRIT Aréně v Düsseldorfu, kde si bude chtít místní Fortuna dotáhnout nadějný výsledek z Berlína. To Hertha potřebuje k uchování naděje na setrvání v nejvyšší soutěži vstřelit dvě branky...
Druholigový celek dokázal v prvním dějství barážového dramatu vytěžit z minima maximum a dvěma slepenými brankami po změně stran nejenže otočil skóre, ale především naprosto přehodnotil akcie obou aktérů. Fortuna si bude před natěšeným publikem hýčkat luxusní náskok, přičemž ji v opětovné (celkově už páté) cestě do nejvyšší soutěže nezastaví ani nejtěsnější porážka! F95 ale za tři roky ve 2. Bundeslize doma prohrálo všehovšudy jen čtyři duely (!!!). Jedním z nich ovšem byl i právě s Herthou.
Přesto se ovšem musejí mít Meierovi svěřenci na pozoru, neboť na Olympiastadionu přece jenom dali soupeři častokrát až moc prostoru a nebýt berlínských problémů s efektivitou, mohlo být tak všechno jinak. "Rozhodně nejsme bezvýhradný favorit! Potřebujeme ukázat další profesionální výkon, tohle se nám postupem času v Berlíně povedlo - nyní to musíme znovu potvrdit," je si vědom trenérský "žák" Otta Rehhagela.
Jako na horské dráze si musí v letošním ročníku připadat fanoušci Herthy, ony sladké pocity, které se ve výkonech a výsledcích Staré dámy na podzim vykázaly, po odchodu Markuse Babbela mizely, až si místo takřka nenašly... Výsledky nedokázal obrátit na lepší stranu ani sám Otto Rehhagel, a tak mohli v hlavním městě (opět po roce v nejvyšší soutěži) bít na poplach! Ani to však změnu kursu nepřináší.
Těsně před rozhodujícími devadesáti minutami tak velezkušený lodivod učil svoje ovečky používat to nejdůležitější pro úspěch - jejich mysl! "Ze školy sami víme, že dvě a dvě jsou čtyři a pět plus tři je osm. Když chybujete, dostanete špatnou známku...," použil Rehhagel trefné přirovnání. Špatným známkám však v případě Herthy odzvonilo, ve vzduchu totiž visí další noční můra v podobě sestupu, a ten by byl už šestý od roku 1965.
Červenobílí se budou muset obejít pouze bez zraněného Roberta Almera, jeho místo mezi tyčemi tak zastane opět rovnocenný Ratajczak. Opačná strana hlásí z totožného soudku více problémů, absence trápí Franze, Lustenbergera a Lasoggu. Hertha pak řeší disciplinární prohřešky (Ben-Hatira se v týdnu nepohodl na tréninku s Lellem), ti ale na rozdíl od Ottla s Torunem pravděpodobně opět nastoupí od začátku.
Druholigový celek dokázal v prvním dějství barážového dramatu vytěžit z minima maximum a dvěma slepenými brankami po změně stran nejenže otočil skóre, ale především naprosto přehodnotil akcie obou aktérů. Fortuna si bude před natěšeným publikem hýčkat luxusní náskok, přičemž ji v opětovné (celkově už páté) cestě do nejvyšší soutěže nezastaví ani nejtěsnější porážka! F95 ale za tři roky ve 2. Bundeslize doma prohrálo všehovšudy jen čtyři duely (!!!). Jedním z nich ovšem byl i právě s Herthou.
Přesto se ovšem musejí mít Meierovi svěřenci na pozoru, neboť na Olympiastadionu přece jenom dali soupeři častokrát až moc prostoru a nebýt berlínských problémů s efektivitou, mohlo být tak všechno jinak. "Rozhodně nejsme bezvýhradný favorit! Potřebujeme ukázat další profesionální výkon, tohle se nám postupem času v Berlíně povedlo - nyní to musíme znovu potvrdit," je si vědom trenérský "žák" Otta Rehhagela.
Jako na horské dráze si musí v letošním ročníku připadat fanoušci Herthy, ony sladké pocity, které se ve výkonech a výsledcích Staré dámy na podzim vykázaly, po odchodu Markuse Babbela mizely, až si místo takřka nenašly... Výsledky nedokázal obrátit na lepší stranu ani sám Otto Rehhagel, a tak mohli v hlavním městě (opět po roce v nejvyšší soutěži) bít na poplach! Ani to však změnu kursu nepřináší.
Těsně před rozhodujícími devadesáti minutami tak velezkušený lodivod učil svoje ovečky používat to nejdůležitější pro úspěch - jejich mysl! "Ze školy sami víme, že dvě a dvě jsou čtyři a pět plus tři je osm. Když chybujete, dostanete špatnou známku...," použil Rehhagel trefné přirovnání. Špatným známkám však v případě Herthy odzvonilo, ve vzduchu totiž visí další noční můra v podobě sestupu, a ten by byl už šestý od roku 1965.
Červenobílí se budou muset obejít pouze bez zraněného Roberta Almera, jeho místo mezi tyčemi tak zastane opět rovnocenný Ratajczak. Opačná strana hlásí z totožného soudku více problémů, absence trápí Franze, Lustenbergera a Lasoggu. Hertha pak řeší disciplinární prohřešky (Ben-Hatira se v týdnu nepohodl na tréninku s Lellem), ti ale na rozdíl od Ottla s Torunem pravděpodobně opět nastoupí od začátku.
Fortuna Düsseldorf - pravděpodobná sestava:
Ratajczak - Levels, Lukimya, Langeneke, J. van den Bergh - Bodzek, O. Fink - Beister, Ilsö, Lambertz - Bröker
Hertha BSC - pravděpodobná sestava:
Kraft - Lell, Hubník, Janker, Holland - Niemeyer, Kobiašvili - Ebert, Raffael, Ben-Hatira - Ramos
Tip EuroFotbal.cz: 2
Vzájemné zápasy
10.05.2012
Baráž o 1. Bundesligu
1.z
23.01.2011
2. Bundesliga
19. kolo
30.08.2010
2. Bundesliga
2. kolo
17.03.1995
2. Bundesliga
22. kolo
04.10.1994
2. Bundesliga
5. kolo
27.03.1993
2. Bundesliga
33. kolo
10.05.2012
1.z
Fortuna Düsseldorf - poslední zápasy
10.05.2012
Baráž o 1. Bundesligu
1.z
06.05.2012
2. Bundesliga
34. kolo
29.04.2012
2. Bundesliga
33. kolo
22.04.2012
2. Bundesliga
32. kolo
16.04.2012
2. Bundesliga
31. kolo
10.04.2012
2. Bundesliga
30. kolo
10.05.2012
1.z
Hertha BSC - poslední zápasy
10.05.2012
Baráž o 1. Bundesligu
1.z
05.05.2012
1. Bundesliga
34. kolo
28.04.2012
1. Bundesliga
33. kolo
21.04.2012
1. Bundesliga
32. kolo
14.04.2012
1. Bundesliga
31. kolo
10.04.2012
1. Bundesliga
30. kolo
10.05.2012
1.z
Komentáře (288)
Přidat komentář1-2,potom nech sa stane co sa stane...ale verim ze v berline sa bude hrat BL aj na buduci rok
Hertha bojovat !
Hertha pořád věřím, že to zvládne.
Já taky.
Tip EuroFotbal.cz: 2 - spíš bych to pojmenoval přání EuroFotbal.cz.
Proboha proč? Jako netajím se tím, že jsem na straně Herthy, a že by mě její sestup hodně zamrzel (po Lauternu by odešel další oblíbenej klub), ale hned bych to nebral na tuhle stranu... Pořád je tu i přese všechno veliká šance, že to Hertha zvládne a nakonec postoupí, výhra je potom úplně snadno realizovatelná (tipuje se vždycky jednotlivý utkání).
jako důkaz slouží výhra Dynama Dresden na půdě soupeře v baráži o druhou Bundesligu (domácí zápas skončil 1:1)
...tak dneska snad taky výhra hostů
jj,blizky vyjazd inak co stadion jahnu?pekny ci ujde?ajurat som sa bavil tusim s jv ze jahn ma hodne hracov na hostovacku co by mohol byt problem,dost velky problem
jinak na hostovačce je snad jen Bickel z Freiburgu jinak nikdo (víc hráčů na hostování je ve Fortuně)
ale docela dost hráčům končí smlouva...
Sry, nekoukal jsem.
Oni nemají na hostovačku takřka nikoho, ale psal jsem o tom, že odchází Tobias Schweinsteiger, to bude velký problém ho nahradit (kapitán, duše týmu a hlavně nejlepší střelec). Na odchodu je navíc potom i kouč, to bude další těžká rána - budou muset posílit na všech postech, jinak nemůžou mít případně naději na udržení.
to fakt?ja uz si to nepamatam a nechcelo sa mi to hladat tak to sorry,cize zo sportoveho hladiska by to nemalo zmysel?to je skoda
...kdyby se povedlo nahradit Schweinsteigera a trenér zůstal, tak by to byl asi stejný případ jako u KSC, kdyby se neposílilo i jinde
Oliver Hein parádní trefa
Len co som zapol... 1:1.
Laurito! 2:2
Vím jak se to tipuje, už sázím pár let. Já záchranu Herthe přeju, ale v tomhle to vidím jako realista, doma jim vše hrálo do karet, šli do vedení, byla tam šance na 2:0, ale místo toho přišel bídnej druhej poločas výsledek 1:2 je pro ně hodně špatnej. Nehledě na to, že Hertha si za ty jarní výkony a výsledky zasloužila spíš přímej sestup. Fortuna doma neprohrává, bude hrát ze zajištěný obrany na brejky, momentálně jí hraje vše do karet. Za to Hertha jak má něco tvořit, tak je většinou v koncích a když vědí, že musí vstřelit minimálně dvě branky... Fortuna vyhraje 1:0 nebo 2:1.
To já všechno přece vím, sám jsem to v preview zmínil, ale přesto věřím, že Hertha může zítra vyhrát (tím ale nechci vyloženě tvrdit, že se udrží).
OT: Ideální sestava letošní sezony německé ligy podle serveru www.goal.com: Ter Stegen (Gladbach) - Piszczek, Hummels (oba Dortmund), Dante (Gladbach), Badstuber (Bayern) - Kroos, Ribery (oba Bayern), Reus (Gladbach) - Lewandowski (Dortmund), Huntelaar (Schalke), Podolski (1. FC Köln).
goal.com si nevšimlo, že Holger už nehraje levýho beka?
To je spíš jako čtyři obránci, tři záložníci a tři útočníci ne?
no, většinou se volí sestava tak, že to obsadí hráčema, kteří byli nejlepší na svých postech - ikdyž u goal.com by mne moc nepřekvapovalo, kdyby to dělali podle svého
Právě.
JAk je v nadpise "Stará dáma" tak jsem si řikal WTF ? Juventus?.........
Na bundesligový scéně je to naprosto běžný označení pro Herthu.
a nezapomínejte na Tour de France. ale zajímalo by mě,jaká ta dáma je nejstarší
Ta berlínská... Hertha - 1892, Juventus 1897, TdF 1903.
Ale to nemá souvislost s fotbalem.
2:1
Karlsruhe
řezno
Regensburg
nebud pozér, vsadim se že řikáš normálně Londýn, Paříž a Kodaň a nepřijde ti to blbý, jenom proto, že umíš Německy nebo fandíš německýmu fotbalu a máš k tomu blíž, tak to nemusíš shazovat, prostě se to používá a nevěřim, že ty řikáš všechny zeměpisný názvy v originále
jak kdy - jenže udělat z Regensburgu Řezno je prasárna...
...stejně tak v Německu nepoužívam Brünn nebo Gablonz - ikdyž pak trva, než ostatní zjistí o čem mluvim...
já to hlavně chtěl hodit jako komentář na Arneho, protože ten to bere všeobecně, a protože mi vadí ten odpor k počeštování názvů, když to pak ty samý lidi používaj u jinejch jazyků, že se ti nelíbí Řezno, protože to je hroznej překlad beru, sem tam se něco nepovedlo, asi to lidi zkomolili moc
Hezký název-Řezno A Němci v tabulkách fotbalových lig píšou taky Gablonz a Prag,ale u Liberce napsali Liberec místo Reichenberg na internetových stránkách ARD
To je prostě strašný, tyhle český názvy.
ked pocujem drazdany je mi zle
Ale tak Drážďany jsou docela dobrý oproti Řeznu.
nie nie su,je to proste dynamo dresden ja tiez hovorim, aachen,cottbus ci postdam
ale "Řezno" je z těch překladů snad nejhorší
o tom ziadna
Určtě.
Ještě Brunšvik je docela hezké.
to aspoň v mluvě zní jako nějaký dialekt
Nepříde mi.
Ty vole, já jsem si musel najít, co to je... Braunschweig mě ani nenapadlo.
To sa fakt pouziva? Nemam rad tieto pocestene nazvy nemeckych mest, ale fandit Braunschwigu a niekto mi to nazvat Brunsvik, tak to je na odstrel... to znie ako nejake male ruzove prasiatko
Náš učitel dějepisu tyhle české názvy používá pořád. A když při zkoušce nebo testu napíšu německý název tak mě buď opraví nebo to podtrhne. Jo je to na zabíti.
To bych mu ale fakt omlatil o hlavu
Vytahuju trumf z rukávu:
Schweinfurt.......Svinibrod !
To je totéž v němčině jak češtině
Anebo Graz -> Styrsky Hradec (vim, ze se jedna o Svycarsko, jen tu narazim na absurditu ceskych nazvu).
Rakousko
Ja proste nevim, proc to mam asociovane se Svycarskem.
já si zas dost pletu Strasbourg až po chvilce mi vždycky dojde, že to je vlastně ve Francii
Prostě je to Hradec,německá zkomolenina-Graz a Češi k tomu dodali přívlastek Štýrský
No jo,ale Drážďany a Chotěbuz jsou původně slovanské názvy,to až Němci zkomolili
jenže to byly Djeržďany a Chosebus
Chóšebuz
Drježďany
jo je to hrozný nechtělo se mi psát ten dlouhý název
Regensburg sa preklada ako Řezno? Mal som za to, ze preklad Řezno je vylucne pre rieku - Regen, a teda Regensburg bude mat este nejaky cesky dodatok kvoli tomu -burg.
nn, jen Řezno - a to trhalo uši poslouchat komentář na ES2 (a jestli teď zjistim, že to šlo i na německé tv, tak mne klepne )
řeka se jmenuje Řezná
Aha, nespravne som si to zapamätal z minulorocneho vyletu v "Barvorskej Zeleznej Rude" - snad je to spravny preklad
vynechává se "Železná" takže jen Bavorská Ruda
I když, teď je to v Regensburgu trochu řezno.
To jo, ani nechtěj vědět, jak to vypadá v Karlově Klidu.
SSV!
Bavorsko docela jede, Augsburg se udržel,Furth postoupil, Jahn postoupil...
tak budu za rok doufat že se k nim přidá další
a aby žádný nesestoupil (max. ten Augsburg)
Mnichovské derby v 1. BL.
už by to chtělo. V zahraníčí toho je.Real vs Atletico, Inter vs AC, City vs United, Barce vs Espanol, Chelsea vs Arsenal a v bundeslize nic
Hubník je achilovka
Fortunaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Že se nestydíte fandit tej Hertě jenom proto že je z Berlína i když hrála celou sezonu tužku a jen tak tak že nespadla přímo.
a jeden jediný důvod proč by se fanoušci Herthy měli stydět?
Vylozena slaba bola zo strany Herthy iba jar. Kazdopadne tymto meritkom nemozno nejak velebit ani Fortunu. Ta si na jar v 2.lige pripisala zo 17 zapasov iba 4 vyhry, coz je teda pocin.
já to tu sleduju už delší dobu a jako jedinej fanoušek herthy se mi osvědčil Arne, zbytek mu akorát leze do řiti. Promiňte ale je to tak, uplně to bije do očí
Nenazvala bych to lezenim do riti. Bundesligova sekce je pomerne uzavrena, nebyva tu tolik prispevku a chodi sem spise mensi pocet lidi (pominu-li temata, ktera se tykaji i jinych lig, typu prestup nejakeho hrace z BL do PL apod.), kteri se casto znaji i osobne. Arneho zrovna jsem mela take tu cest poznat osobne a ac to byl vpodstate muj primy souper (fandim Kolnu), tak jen kvuli nemu jsem Herthe i prala. On je totiz prijemny a inteligentni clovek, takze jemu je proste tezke neprat. A to, co tobe se jevi jako lezeni do zadku, je proste jen vyjadreni sympatii a jiste sounalezitosti, je to proste takova kamaradska podpora.
hm, možná máš pravdu
Hele, já nemám tušení, odkud ses vzal a jak dlouho to tady čteš... Ale jak si můžeš dovolit říct lidem, kteří mají celej pokoj v modrým včetně povlečený ( ) nebo co mají v Berlíně příbuzný a jezdí tam, popř. co na Herthu asi už třikrát, čtyřikrát jeli... Jak si dovolíš jim říkat, že to je lezení do prdele?
Jestli jsem tady u pár lidí probudil sympatie ke klubu, tak jsem jenom rád... Ale nejsem žádnej Führer, abych řekl "fanděte nám, das ist ein Befehl!" a všichni následovali.
Toto je taky dost detsky pohlad na vec, kedy dospievajuci ma potrebu niekam patrit, pripojit sa k nejakemu vodcovi grupy, zapacit sa mu...
1. Ako pisala W.G.M., Arne posobi sympaticky, i na fore vystupuje rozumne, preto casto i ti, ktori maju v oblube iny mansaft z BL praju Herthe zachranu prave kvoli Arnemu.
2. Dalej su tu ale tiez taki, ktori si k Herthe nasli cesu inym sposobom (co som si vsimol Klida, Niklis, Petko atd.). Tak ako ma kazdy nejaky dovod, preco fandi svojmu oblubenemu teamu.
Kdo se pod tímhle nickem skrývá? Vylez hrdino.
Minulou sezonu zase většina lidí přála Gladbachu a to tady vyloženě jejich fanoušek ani žádný není (teda nikdo se neprojevil), takže si fakt nemyslím, že by to bylo o tom někomu se zalíbit... Jsou prostě sympatické týmy, které si zaslouží udržet. Já bych třeba přál i Kölnu, kdyby teď byl na pozici Herthy
To, že ji přejeme (většina, krom Arneho, niklise a klidy) snad ještě neznamená, že někomu fandíme, natož pak ten zbytek...
Snad jsem nezapomněl na Jozka?
Fortuna Ať je nějaká změna.
HERTHA!!!!!!!!! Dúfam v zázrak
Pizzarro definitivne odchazi z Werderu. To je konec, pristi sezonu hraji o sestup
přijde Petersen na hostování - ten by 15 branek dát mohl
k tomu by k dispozici měl být třeba Lakić, Helmes a možná Adrian Ramos...
Lakiče (toho především) a Helmese už oťukává Eintracht. Ramos by jim potom asi trn z paty nevytrhnul...
mystifikace! Hledám zmínku o Juve a ona nikde
Bude to těžký zápas, rozhodující bude asi psychika, na kterou na jaře dost Hertha trpí... snad to dopadne dobře. HERTHA BSC
Hertha BSC : Kraft, Janker, Mijatovič, Hubník, Kobiashivli, Niemeyer, Ronny, Ben-Hatira, Rafael, Rukavytsya, Ramos.
Náhradníci - Buchert, Lell, Ebert, Bastians, Perdedaj, Djuricin, Holland.
No, tak to jsem o to zvědavější... snad to ogaři zvládnou
Mijatović mě teda šokoval, tohle už jsem nečekal... Jinak se mi to líbí, Ronny tomu dá myšlenku, Kobi vzadu (bohužel tam v tuto chvíli bude lepší než ti dva mladí) a místo Pattyho Ruka je taky super volba.
Mijatovič je pro mě taky největší překvapení. Ronny snad bude mít svůj den... uvidíme, ale rozhodně jsem to nečekal
Ronny si to tam s Raffou bude dávat... Jen se obávám, aby taky někdo zakončil, to bude alfa omega.
Ronny by taky už mohl trefit nějakej přímák... Ve čtvrtek dal tyč, tak teď už je čas.
Ronny mi pride ako take terno. Bud hre vyrazne pomoze alebo jeho chybami na poste DM to hori. Dufam, ze dnes bude platit prva varianta. A snad mu tam konecne padne nejaka dalekonosna...
Moc mu k tomu nechybělo.
zrovna Kobiho jsem téměř nepoznal, protože jsem ho u vás snad v minulém zápase viděl poprvé na DM, jinak jen LB a strašně vleký rozdíl
Něco mi říká, že to zvládneme... Nic racionálního, jen pocit. Fortunen se už vidí v bundeslize, to je fakt, byť se Meier vyjadřuje zdrženlivě, jak jen může. Nikdy nikdo neslavil poločasový stav tak jako oni v Berlíně, Lambert už vypráví, že bude prvním hráčem, který postupně došel ze čtvrtý ligy do první. Teď je tlak na nich, ne na nás.
Berlín už překonal horší situace, tohle dáme taky...
100. pro záchranu Herthy
Slovaci, koho si prejete ve 1/4finale na MS v hokeji? Finsko nebo USA?
to je v podstate jedno,uz asi vyletime s kazdym,dneska uz niektory pekne tahali nohy...s finskom ale mame vacsie sance ako s kanadou,kanadu nepretlacime,finsko mozno ano,skoda,velka skoda granaka to sa nemalo stat...
Goooooool
Ein Schuss - ein Tor...
...pro Herthu to není dobrý začátek - na Beistera e v 1.BL docela těšim
Jinak uz vim proc Bilek pocita s kadlecem na stopera. Hubnik na to fakt nema
Hmmm...tak prej dovolil spekulovat o postupujícím maximálně 20 sekund.
Gol na tom, ze Hertha musela/musi dnes dvakrat skorovat nic nemeni.
Ale na kona to posadilo domacich.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL fantastickej Ronnyho centr.
Fortuna pojďme. K.O
Tak zatím parádní zápas, alespoň z mého pohledu.
Fortuna hrozí pouze z brejků, svoji rychlostí, Beister je docela zvíře. Ale jinak první poločas ovládla Hertha a hlavně Ronny, který dává veškerou myšlenku hře, všechny akce jdou přes něho. Líbí se mi Raffael, který nehraje vůbec špatně.
Hertha to zvládne, věřím tomu.
Hertha sice hru téměř ovládla, ale KAŽDÝ výlet Fortuny do útoku zavání gólem.
Každý... Asi jo, dva ze dvou, co měli.
+ ještě nízký centr na Hubníka
Tak jen co si vzpomínám, prvně ta gólová situace, dále ten útok, kdy chybělo málo a útočník mohl zacílit přibližně z velkého vápna, kdyby nebyl faulován na tu žlutou kartu. Pak hned následovala nebezpečná standardka. Pak také ta šance, kdy Herthu podržel Kraft (jak to vyrážel) a dorážející už nedokázal těžký míč usměrnit do prázdné brány. Je to strašně děravé, přitom dopředu hraje Hertha dobře. Tyhle minely by se mohly vymstít.
Máš pravdu, tři... Jak Janker musel zastavit Beistera a Ilsö pak trefil ruku Brökera nebo koho.
Beistera se docela bojím... Jak byl na jaře skoro celou dobu zoufalej a ve čtvrtek to samý, tak dneska je to tank.
To jako stíháš mít v merku i druhou nejvyšší soutěž, jo? Neznám tam nikoho. Jen ten Levels mi přijde, že jsem ho kdysi viděl v první lize.
Tuhle sezónu moc ne, i když trochu přehled asi jo... Minulou a minimálně tu příští zase budu sledovat hodně důkladně.
Hrál dlouho za Gladbach, pořád je to jeho kmenový tým.
Vypadá to dobře... Už stačí jeden gól a ta hra je prostě super (na naše poměry v této sezóně, samozřejmě)... Tohle nedotáhnout aspoň do toho prodloužení, to by byla šílená smůla.
Určitě, vypadá to moc dobře. Příležitosti si taky vypracováváme... Ronny si ale ten gol vyloženě zaslouží a moc ho chce dát. Škoda té bomby před poločasem... druhý poločas se snad ponese v podobném duchu a minimálně do prodloužení se to dotáhne
Tu ranku jsem tam už viděl.. Škoda, Ratajczak to skvěle měl.
až mne překvapuje, že nedostane novou smlouvu... ale on asi taky nebude chtít dělat dvojku...
To mě taky... Ale on by jí stejně nebyl.
Jinak taky koukáš na Němce, co?
chvilku jsem koukal na ES2 a pak komentátor mluvil o tom, že Ilso kope všechny standartky, když na hřišti neni Rösler - v tom momentě mi došlo, že to dává i ARD (protože tam se to zmiňovalo už v prvním zápase) ...sice tam mam horší obraz, ale aspoň se to dá poslouchat
ouu... a teď Beister v další nebezpečné šanci...
Já jsem začal na ES2, ale řekl asi tři blbosti, korunoval to Ottem Mijatovićem a hned jsem to přepnul... Akorát hned co se rozjel přenos na Sky, tak gól.
Ono sa to dost podoba prvemu zapasu, kedy si do golu Fortuna tiez nevedela prihrat. Dnes to ale hori v sestnastke Düsseldorfu o dost castejsie. Bohuzial, ako pise Schweini, nebezpecne su i kontry domacich. Pri tej druhej sanci Preetz nastvane vyslovil: "Roman".
...ten Bröker tou obranou snad projde vždy, když se do ní pustí
Nastastie, este mu to uplne nedoslo
Jj, tam to Hubňa totálně nezvládl... Jinak toho se taky jedinýho bojím, že zase padne gól z ničeho jako v Berlíně ve fázi, kdy jsme tlačili na pilu my. Pokud se tak nestane, věřím, že nám to tam časem musí padnout.
Ronny zatím docela překvapuje - a celkově je to výborný zápas, jen je škoda, že příští rok v BL nemůžou být oba kluby
Ronny zatial dnes super.
Snad Meier nenajde v satni nejaku zivu vodu pre svojich hracov. Druhy polcas musi vyzerat ako prvy!
.. jen to ne.. prosím bez útoku Fortuny
Stačilo pětadvacet vteřin druhého zápasu a Hertha šla do kopru. :-D
skoda,zlta na mieste..bohuzial ani sa mu to neda tak moc vycitat,mohli ist do brejku
tak tak
Otta mám rád, ale když jsem ho tam tak viděl, bezmocnýho, tak si říkám že se na to nevy... To zlato z EURA už mu nikdo neveme a tohle nemá zapotřebí.
Gooool!
gooooool
taka haluz....par decimetrov a islo by to do zrdky tak toto je klinicka smrt
Hotovo na tohle už Hertha nesebere psychické síly. Hubňa
ten Hubník je tragéd...
bohužel ale je to tak
tak fanoušky Kolína v randálech nahradí Eintracht a možná i Fortuna, jestli se to uklidní včas...
a nejde to z rohu, kde sú fans Herthy?
... tak to teď nevim, já myslel, že jsou napravo z pohledu hlavní kamery - tak komentátor asi mluvil o pravé straně za Kraftem
ale fans Fortuny taky často pálí
a jo, jsou to fans Herthy
....tak oba tábory začali pálit současně a Fortunu střihli mezi dva záběry pyra na hřišti, tak proto...
Proč nehraje Kobi holding midfieldera nebo něco takového? Vždyť na tom kraji to je absolutně špatný, nestíhá rychlostně, nepodpoří útok.
... se asi rozhodl mi to vyvrátit
Jovanović si to užívá - včera se mu narodila dcera a dneska zřejmě poslal Fortunu do první ligy
Nemohl takhle slavit její první narozeniny?
Gooool.
To bude ještě zajímavý!
Raffael už nečekané...
hlavně Ramos, ten to udělal geniálně.
..jéžiš, vyhoďte ty kosmonauty.
perfekt,nadej zije
...tak teď jsem zvědavej co DFB ještě z tý minuty udělá
Goodbye Hertha
... zkrácený zápas, sebemenší kontakty pískaný proti Herthě, ale pro Herthu nic ...
Aha on není konec. !!! ..
tak je koniec ci nie?ja odbehol a vratim sa,na livescore svieti ze sa hra a ihrisko plne fans
I na livesport.cz sviti vysledek..
není, oni tam vběhli minutu před koncem nastavení, kde hráči Fortuny neskutečně zdržovali
cize mozu prist o postup?
teoreticky jo otázka je, jestli by si to DFB vzala na triko
ty vole....myslis ze to hertha skusi?
pochybuju - nemají zameteno před vlastnim prahem...
tak jasne ale oni hodili len pyro,cize zdrzali zapas,fans fortuny ho ukoncili hertha pokuta a postup
komentátor na ESPN už mluví o tom, že může hrozit kompletní opakování zápasu bez fanoušků, atd. to být hráč, trenér, bafuňář Fortuny, tak mě trefí
chyběla minuta - Jovanović nastřelil Krafta a z dorážky to napálil mimo, sudí písknul aut a fanoušci vběhli na hřiště...
...docela komedie u fanoušků Fortuny
fanúšikovia Fortuny toto trocha nezvládli.... ak kvôli tomu Düsseldorf nepostúpi do Bundesligy, to bude pruser jak prese....
to co sa tam deje ?
minuta do konca, Jovanovic spálil tutovku a fanúšikovia domácich vtrhli na ihrisko... doslova ho zaplavili...
inac fanuskovia fortuny potvrdzuju, ze patria k najvacsej sedlacine v nemecku. bude sranda ked si im skontumuju zapas a postupi hertha. v dalsej sezone budu hrat derby s kolnom a ta rivalita medzi nimi je tak velka, ze si hadam aj stadiony podpalia....
no ak mam spravne info tak daleko vacsi derby je koln-gladbach
tak hej, v lige sa stretavali ovela viac. ja skor poznam rivalitu medzi mestami. nieco ako kosice vs. presov a pod. neviem si inac dnes predstavit ako budu vyzerat elektricky, ktore pojdu od esprit areny do centra)))))
jo to je ten trenér co "dostal" hlavičku od Streita jo?
jako ten z Fortuny?
prý jo
legendární scéna
já myslim, že jo
Co to znamena,kdyz je ted zapas prerusen? Pocka se a dohraje se ta minuta zbyvajiciho nastaveni?
Ten komentátor na ESPN je jiný spekulant Říká něco v tom smyslu, že fotbalisti Herthy se ani nevrátí už na hřiště, že budou protestovat, protože byla ohrožena jejich bezpečnost atd
copak neví, co se stalo "Bohemce" když nenastoupila proti Bohemce?
Hertha odmítá dohrát zbytek?
Hráči Herthy odmítají vrátít se na trávník
Ten komentátor na ESPN je jiný spekulant Říká něco v tom smyslu, že fotbalisti Herthy se ani nevrátí už na hřiště, že budou protestovat, protože byla ohrožena jejich bezpečnost atd
to řekl i náš komentátor na eurosportu
no pro nšě je to asi jediná šance, jak postoupit..: když se vrátí, tak už to nedaj..
jezis, to jsou sraci z ty herthy..
jasne že sa nechcu vratiť tie prasce ved to je ich jedina šanca
už se nám vrací ti hrdinové z Berlína
to si ze mě děláte srandu ?:D
Nedokážu si představit, co by se dělo, kdyby Hertha dala gol a zachránila se
31. minuta nastaveného času
a je hotovo...
Domaci fanousci zaplavuji hriste, dnes k videni jiz podruhe.
deja vu
... hotovo no
proste saskaren))))
sakra muzou to jeste zkontumovat, i kdyz se ten zapas dohral??
Hmm, tak ti v BL prilis sympaticki asi nebudu...
tak teď už si snad budou hlídat hrací dobu
Andreas Lambertz
snad první hráč, který postoupil s týmem ze 4. ligy až do 1. Bundesligy
Když vezmu v potaz obě baráže, tak Fortuna dostála svému jménu, lepší rozhodně nebyla... Vzhledem k celý sezóně si to ale zasluhuje víc než my, takže gratulace. Bude ale třeba notně posílit, jinak budou rádi za dvacet bodů. Každopádně se na ně docela těším a doufám, že aspoň Freiburg a Augsburg nechají za sebou.
My se asi loučíme ne na rok jako naposledy, ale na podstatně delší dobu... Víc to teď rozebírat nechci, věřím jen, že to nebudeme zkoušet uhrát na nějakou kontumaci nebo opakování zápasu, to by byla akorát ostuda. Co dál, se uvidí 29. května.
tak nedalo se čekat že furtuna bude lepší kvalita byla na straně herthy tato ovšem nepotvrdila
bez posil na tom bude Fortuna asi podobně jako vy letos no
No jako my letos těžko budou, takovou sezónu bych nečekal... My na to kvalitativně měli, Preetz, ať je kritizovanej, jak chce, tak dal dohromady kvalitní mužstvo.
U nich se ale trochu obávám, odejde Beister, Rösler asi skončí... Pokud nakonec zůstane Lukimya, tak obrana ujde, ale jinak budou muset řádně posílit všechny další pozice.
špatný příklad - nějak se mi vytratila všechna ta smůla ale stále si myslím, že mají kvalitnější tým než má Augsburg - tak uvidíme (jinak je taky otázkou, jak bude stíhat Lamberz)
+ mi přišlo, že vám chyběla nějaká výraznější osobnost na hřišti - vleká škoda, že se zranil Franz, jinak doufam, že zůstane, zatim vždycky po sestupu z týmu odešel, teď by ho ale prvoligový klub asi už nechtěl (vzhledem k dlouhému zranění)
Myslim, ze plat Franz je ale prilis vysoky. A ak by doslo ohladom penazi k najhorsiemu...
no, on spíš bude mít smlouvu jen pro první ligu - a jinak to už bude v nových smluvách pořešený s platem v případě sestupu ne? (vzhledem k tomu, že se počítalo s tím, že se bude hrát o záchranu)
...aha, tak by měl zůstat - tim líp
Všichni do posledního mají pro obě ligy. Kluby si tohle hlídají, už vědí, že se to může snadno zvrtnout a jít dolů... Co vím, tak Aachen na tohle možná doplatí, ti jedním očkem pokukovali po postupu a žádnej hráč nemá smlouvu pro třetí ligu.
to je vlastne pravda.
On zůstane, pokud ho bude trenér chtít... Z Karlsruhe to bylo jasný, oni si ho nemohli dovolit a on chtěl výš. Před rokem ve Frankfurtu ale chtěl zůstat, ale Veh ho nesnáší a on nesnáší Veha.
Maik má šílenou smůlu ale... Vždycky se zraní a s týmem to jde do kopru, ve všech třech případech to tak bylo.
Doufám, že to vezme Rangnick a příští rok budete zpět.
Snad jo, ten by to dokázal, budu se za jeho příchod modlit... Na druhou stranu už se proslýchalo, že bych chtěl mít pravomoci jako v anglickým modelu a to asi neprojde. Pokud Gegenbauer Preetze znovu podrží.
...Preetzovi by snad měli jen zakázat mluvit do otázky trenéra, jinak se hlavně u "volných" hráčů dokáže hodně angažovat
Přesně... Jako přivedl taky třeba Ottla, ale urval další čtyři hráče, který chtěly celky s trochu jinýma ambicema. Funkel a Skibbe + nějaký kapitální hrubky v komunikaci, to bych mu vytkl.
Snad se ten nejhorší scénář nepotvrdí, to by nebylo dobře.
Nasledujuce tyzdne ukazu... Verim, ze nie tak cierne ako slo postrehnut z nejakych tych clankov. Naopak niektore boli optimisticke a tym by som veril radsej.
Ach jo, takto to zmrvit Hatira - nemam slov
Pokud Gegenbauer nevykouzlí nějaký ty švýcarský investory, nebo o čem se potichu mluví, tak bude na hráče 10 milionů eur... Köln bude mít pro představu asi dvojnásobek.
A AirBerlin (ci co to je to arabske) ako sponzor padol? Kedy ma byt jasno o tom investorovi?
Třeba se budou angažovat jinak... Původně měly nahradit na dresech Deutsche Bahn, ale ty nakonec budou pokračovat. Peněz na druhou ligu ale bude od nich méně, o částku kolem milionu.
Ale jak se pořád mluví o zájmů klubů o Rafaela, tak teď, po pádu o patro níž, víceméně počítám s jeho odchodem. To budou další peníze navíc, které se dají investovat zpátky do kádru...
To ale dlouhodobě nic závratného neřeší.
To je hodně málo... (i s tím se ale dá vyjít a dokonce hrát o postup)
Fortuna Tradiční klub zpět v BL, paráda
Co ten Hubník, jak hrál? Má na Bayern?
no, možno tak na amatérov... aj tam by mal asi problém... bol pri oboch gólov, ďalší po jeho chybe nepadol... biednučký, veľmi...
dík
Jak tady píše ten af, že je to naše achillova pata, tak tyhle dva zápasy mu daly do rukou dobrý tři zásadní argumenty...
A já jsem se radši věnoval maturitě a díval jsem se na Švejka. To si ti fanoušci mysleli, že už je konec?
BILD odněkud už vykouzlil, že si má Hertha stěžovat a snažit se o opakovaný zápas
a jinak z Jahnu má odejít 6 hráčů ze základní sestavy + trenér (k tomu byl letošní rozpočet klubu jen 1,5 mil. €)
To snad ani nie je technicky mozne,aby s takym rozpoctom jazdili po celom Nemecku...
no, asi je - v třetí lize taky měli třeba rezervu Werderu, Bielefeld, Erfurt...
Musel by se stát zázrak, aby se udrželi. Škoda, ale ten klub na to není celkově ještě připravenej, bohužel.
Můžu mít otázku? Jak domácí mohli dominovat, držet míč a zároveň hrozit z rychlých protiútoků?
Jednoduše: drželi míč, ale jejich snaha dostat se do zakončení kombinačně vázla, nebyla úspěšná, naproti tomu, když se místo toho dostali do rychlého protiútoku (třeba ihned po získání míče), tak to bylo o něčem jiném... Fortuna už v té době držela míč, ale nikam se za každou cenu hnát nemusela, logicky tak čekala, až se jí otevřou zadní vrátka, čehož pak využívala k brejkům.
http://www.youtube.com/watch?v=fn25TfJNcQY
sranda je že ve většině zemí bývá u fotbalu hlavní město jeden z nejsilnějších týmů.. a v Německu jsou silní všichni kromě právě Berlína
Willkommen Fortuna!
Hatirovi tu druhou žlutou moc nevyčítat... víc bych mu vyčetl zbytečnou první. Zákrok v rohu hřiště, celkem o ničem... určitě jeho vyloučení zápas ovlivnilo. Jsem na Fortunu zvědavý v 1.BL..
Co se týká Herthy, tak druhý sestup během 3 let může mít, jak už psal Arne výše, dalekosáhlejší důsledky. Snad ale nic nepřekonatelného a za rok budeme opět zpátky. Ragnick by se mi jako trenér určitě líbil, je to ale spíš otázka na vedení. Jinak pomalu počítám s odchodem Rafaela, snad se bude pakovat i Ottl. Uvidíme, co bude dál, ale snad se za rok znova vybojuje postup.
Odchod Raffaela ma bude dost mrziet, ale je to takmer istota. Urcite ani sam by nechcel hrat znovu iba druhu ligu. Kazdopadne, mansaft je potreba precistit.
Ja naopak Ben-Hatirovi tu cervenu (resp. druhu zltu) vycitam teda dost. S vedomim zltej karty ist takto do sklzu? To je vzdy na 90 % zlta karta. Z jeho strany to bola uplna hlupost, ktora vysla Herthu velmi draho.
Z tohoto pohledu jo, ale tak sprint přes šířku hřiště s balonem, který mu pak utekl, chtěl ho zpátky a bum,trefil protihráče. Jako jo, je to trošku blbost, ale já mu teda víc vyčítám tu první, kde nešlo vůbec nic. Ale shodnem se, že to v konečném zúčtování vyšlo Herthu moc draho, to ano.
Ben-Hatira je tímhle známý, on v takovýchto situacích hlavu rozhodně nepoužije (tady si to prostě žádalo).
je to neobjektivní. zápas se dohrál na žádost policie. jenže ta policie byla z dusseldorfu. každej druhej policajt je fanda toho klubu. obávám se že to bylo zneužití pravomoci veřejného činitele.
jo, kdyby se to nedohrálo, tak totiž všech 50 tisíc fanoušků přeleze bannery a vleze si zpět do svých sektorů a následně odejdou východem domu
jsou to přece lidi. je to jen sport. Věřím že by šli domů. Jinak by je přece nikdy nepustili do Bundesligy.
šli by domu - stejně jako fanoušci Herthy nebudou házet pyro na hřiště
Podle mě by měli jít do prdele všichni ti, co se snaží udržet mermomocí Herthu v BL všelijak jinak, jen ne na hřišti.
DFB bude vyšetřovat Lambertze, protože postup na hřišti oslavoval s bengálem v ruce
Další důvod pro konce Hubníka v reprezentaci
zavinil 2 goly
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele