Dva a půl roku vězení? Státní zástupce stanovil trest pro Rubialese

27.03., 18:12
Aktuality
Luis Rubiales (© AFP)

Státní zástupce požaduje pro bývalého šéfa španělského fotbalu Luise Rubialese dva a půl roku vězení za polibek, který dal útočnici Jeni Hermosové po vítězném finále na loňském mistrovství světa. Vyplývá to ze soudních dokumentů, jejichž kopie získala agentura AFP.

Státní žalobci obvinili Rubialese ze sexuálního napadení a z nátlaku na Hermosovou, kterou údajně nutil, aby ho veřejně podpořila, když se proti němu zvedla vlna kritiky. Šestačtyřicetiletý funkcionář zpočátku tvrdil, že se stal obětí kampaně vedené "falešnými feministkami". Podle něj byl polibek po vítězném srpnovém finále proti Anglii (1:0) v Sydney "spontánní, vzájemný, euforický a konsensuální". Nakonec ustoupil tlaku a kvůli aféře v září rezignoval.

V říjnu dostal Rubiales od mezinárodní federace FIFA tříletý zákaz působení ve fotbale. U soudu bude prokuratura požadovat, aby políbené fotbalistce zaplatil odškodné minimálně 50.000 eur (asi 1,26 milionu korun).

Rubiales je v jiné kauze vyšetřován kvůli podezření z korupce v době, kdy byl předsedou španělského fotbalového svazu. Aktuálně pobývá převážně v Dominikánské republice, kde pracuje pro jiné sportovní svazy, vzhledem k zákazu aktivit ve fotbale primárně pro ten baseballový.

Autor: ČTK

Komentáře (270)

Přidat komentář
Godwinson

To Španělsko už je podobně směšný jak Amíci se Skopčákama

Reagovat
exot12

Máš pravdu, je chorá doba. Ľuďom ako ty príde úplne normálne strčiť jazyk do pusy niekomu proti jeho vôli, následne vyvíjať nátlak a tvrdiť, že to je dobrovoľné.

Ak by prišiel k tebe nejaký starý chlap - tvoj šéf, strčil ti v práci pred kolegami jazyk do pusy a následne by ťa nútil, aby si tvrdil, že máš pred kolegami a doma tvrdiť, že sa ti to páčilo a bolo to vzájomné. Napísal by si rovnaký komentár?

Reagovat
Shottack

Reagovat
Kucka

Reagovat
GabrielBatistuta

Máš pravdu. Ale 2,5 roku?

Reagovat
verv

Reagovat
Godwinson

Jeste ze mas tak prilehavy nick. Nemusim predstirat, ze tve madarstine rozumim a mohu to jen prejit.

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Eichel

Tam ale žiaden jazyk do úst nebol. Toto skôr malo bližśie k puse na čelo než k jazyku do úst.

Reagovat
Pablos

Ale on to ví, ale tak by to přeci nevyznělo a nemohlo se to vypalečkovat

Reagovat
Salfovic

Spíš ten francouzák od šéfa vážně dostal.

Reagovat
pingla

Reagovat
Mass

Reagovat
okokolo

Jazyk tam nebyl. To nelze srovnavat.

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
celeb

krasne prirovnanie, akurat neslo o stareho chlapa a jazyk v hube ale zamenu lica a pier pri (v juzanskych krajinach standardnom spolocenskom zvyku). A ano, ten bozk nemal ist na pery, ale ta stvava kampan po tom a obvinenia zo sexualneho napadnutia su uplne ustrelene.

Ano dostal som aj ja par krat bozk na pery ktory som nechcel, ale nikoho som za to nebuzeroval.

A trest ma byt primerany sposobenemu precinu. Asi tu nebudeme upalovat ludi, za zle pisany ciarky, ci nespravne parkovanie.

Obhajovat tie nezmyselne tresty moze akurat snowflake generation s mimoriadne vyvinutym citom pre diskriminaciu.

Reagovat
Mass

Nestrčil jí náhodou i ruku do kalhotek, když už to chceš dramatizovat?

Jaký nátlak, on jí snad nějak vyhrožoval? A nechceš třeba i přidat, že byla z toho totálně traumatizovaná, i když na videu vysmátá jak lečo, že požaduje milion odškodnění?

Reagovat
valloire

Reagovat
LFCreds

Chorá doba

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
herbage

jak by řekli Monty Pythoni: Nobody expects the spanish inquisition

Reagovat
Kejza

těžko říct, jestli by to řekli zrovna na tohle

Reagovat
Salfovic

Určitě by s tím nesouhlasili. Maximálně ten, co se prohlašuje za černou lesbu.

Reagovat
Nihilister

Reagovat
Zaschrona

Myslel si, že mu zas všechno projde, ale přepočítal se, všechny ženský už dneska nedrží hubu a nebojí se ozvat.

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Moshe Dajan

to je zrovna u žen obrovská změna

Reagovat
Lemond Laws

Takhle se zástavej holek před nima aby si udělal dojem na ně...tady nemusíš

Reagovat
Kucka

Reagovat
verv

Reagovat
Mass

Jj to říkala i ta šlapka, co chtěla vysoudit prachy na Neymarovi.

Reagovat
Salfovic

Tohle už ani není vtipný

Reagovat
ratusek

Ty pičo to né

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
dantetomas

Priznam sa, az teraz som si pozrel to video a musim uznat, ze to, ako sa na nu capal, bolo az uchylne. Na druhej strane mi pride dva a pol roka v base za to fakt kurevsky moc.

Reagovat
Zaschrona

To není jen za to, ale i za nátlak poté, aby ho veřejně podpořila, kdy zároveň žvanil nesmysly o kampani proti němu, atd. Přitom si na chování Rubialese stěžovala i Angličanka Bronze...

Reagovat
Pablos

Ty si hroznej teploušek jak to hájíš

Reagovat
Zaschrona

No, naopak to vypadá, že ty bráníš Rubialese. Se máš čím chlubit.

Reagovat
Pablos

Nebráním… nemám rád oplzlý chování chlapů. Ale nejsem zastánce, aby se za něco takového mělo chodit sedět… zdiskreditovanej je snad dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Kdyby se k tomu postavil čelem, omluvil se, přiznal, šel třeba na léčení nebo aspoň cokoliv, co by ukázalo snahu... takhle si ale logicky odnese plnou palbu, tím spíš ve Španělsku, která je v tomhle asi nejdál v Evropě. A podle mě to je fér, člověk by si měl nést následky za svoje záměrně hnusný chování, za kterým si navíc dál stojí a nesnaží se ho nijak napravit.

Jiná věc je, že spousta věcí jiným prochází...

Reagovat
Pablos

Léčení ? Měl jsem chuť dát pusu ženě, prosím o elektrošoky ?

Reagovat
Moshe Dajan

přeléčení na buznu, reverzní církev

Reagovat
romeo351

Reagovat
OranžováKarkulka

podle me je teda nezanedbatelny rozdil mezi "mel jsem chut dat pusu zene" a "mel jsem chut dat pusu cizi zene na verejnosti, tak jsem to udelal" proboha

Reagovat
Pablos

Podle mě spíš nechápeš hloubku toho, proč by měl chodit na nějáký léčení tvl Tady někteří lidi mají pocit, že májí 36. pohlaví a člověk co dá nevyžádanou pusu je deviant tvl na léčení Navíc ještě i z jiného pohledu je to jak kdyby si teď vyvolával, že Kuchta Brabec a Coufal po Belmondu měli rovnou sami jít hned na léčení

Reagovat
Zaschrona

Nazvi si to třeba kurz profesionality nebo jakkoliv chceš. Pointa je, že prostě neudělal vůbec nic, to i ti kluci z Belmonda aspoň byli schopní napsat pár větiček.

Reagovat
Pablos

Samozřejmě, že to je špatný. Zarazilo mě vyloženě jen to léčení. Jinak že celé jeho chování bylo špatné to samozřejmě bylo.

Reagovat
Eichel

Reagovat
Mercury

Jedna vec ke vima, ktera je dejme tomu diskutabilni. Druha vec je trest, jehoz vyse je absurdni a nesmyslna.

Reagovat
okokolo

Si blazen. Vyse trestu je jako by nekoho surove zmlatil a zpusobil mu vazna zraneni. Prece nemuzes chtit, aby tohle bylo standardni.

Reagovat
Pablos

extrém prostě

Reagovat
Pablos

*

Reagovat
Zaschrona

Ano, nechci, aby bylo standardní chovat se tak jako Rubiales.

Reagovat
Pablos

Ztráta zaměstnání, zákaz ve fotbale, odškodnění ….je jako vizitka postavení k tomu, že se nic nestalo a mávlo se rukou ?

Reagovat
Zaschrona

Tak je to takové minimum toho, co by se asi mělo v téhle situaci v současné moderní společnosti stát. Mezitím u nás za Radou stojí i klub, přestože by v podobné situaci třeba zrovna v tom Španělsku v jakémkoliv klubu tutově skončil.

Reagovat
GrimeBaller98

Byl jsi na zakladce hodne sikanovanej co?

Reagovat
Zaschrona

Tvoje máma byla šikanovaná...

Reagovat
GrimeBaller98

tohle je presne odpoved, co by rekl sikanovanej clovek bys potreboval zazit trosku severniho Londyna v tvym brise

Reagovat
Zaschrona

Doufám, že si někdy v životě najdeš holku, s takovými kecy ti přeju hodně štěstí

Reagovat
GrimeBaller98

Ja ji mam uz docela dlouho, narozdil od tebe podle tech komentaru a nazoru jsi chronickej masturbator

Reagovat
Zaschrona

Pohlavní styk se svojí mámou se ale jako holka nepočítá, víš

Reagovat
GrimeBaller98

ty mas hlasky jak z roku 2005, lehce zabrzdenej bruv

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Eichel

Reagovat
okokolo

Reagovat
poz3n

Wtf chlape… co to píšeš?

Reagovat
Salfovic

Odporný homofob. Já bych ho zavřel.

Reagovat
Pablos

Myslel jsem že reaguji na trolla no

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
TheTopFootbaler

Drž hubu kámo, používat teploušek jako urážku... jsme ve školce nebo kde tyvole?

Reagovat
Pablos

Píše někdo kdo píše kámo

Reagovat
TheTopFootbaler

Omlouvám se, zašel jsem za hranu, máš pravdu. Ale byl bych fakt rád, kdybys to zkusil taky vzít zpátky a nějak uznat, že říkat "ty jsi hroznej teploušek, jak to tu hájíš" je nepřijatelný

Reagovat
Bakary3

Za mě to bylo naprosto přiléhavý

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
okokolo

Reagovat
Salfovic

Tak kampaň proti němu to jednoznačně byla.

Reagovat
Zaschrona

Proti němu? Vždyť si tu kampaň vytvořil jen a jen sám. Je to klasický prase ve vysoký funkci, co si myslel, že může skoro všechno. A nakonec zjistil, že nemůže.

Reagovat
Kejza

vždyť zastával funkci, kde je to snad automatický, že se to bude řešit. jakápak kampaň.

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
verv

jak proti Babišovi no

Reagovat
dantetomas

Stale mi to prijde na hlavu postavene. Ok, ten polibek a jeho spravanie bolo uchylne a potom sa z toho snazil vykrutit klamstvami a blbymi recami, ale posielat za toho niekoho do basy? Ako keby ludom nestacilo, ze sa u nas 40 rokov posielalo do basy a do dolov za odlisny nazor.

Reagovat
Riquete s čupřinou

Správně, pojďme to řešit nicneřešící pokutou

Reagovat
wjillm

Nějaký trest je v pořádku. Zákaz veřejných funkcí, pokuta a asi i podmínka kvůli tomu nátlaku. Ale jít natvrdo do báně za jednoho hudlana, když se slavilo a byli v euforii? Kdyby jí sáhnul kopačkou na švába, hrál zvonkohru na cecky, tak ať ho pověsej za kule, ale takhle? Příčí se mi násilí jakékoliv násilí, obzvlášť vůči ženám a dětem, ale tohle je až moc na sílu. Ale doba si to žádá a tyto kauzy prodávají. Bojuje se za rovnoprávnost, ale nic takového neexistuje.

Reagovat
Vopi11

Reagovat
Freedo

Reagovat
TheTopFootbaler

Ne, fakt je to v pohodě. Bylo jeho chování hnusně za hranou? Bylo. Dva a půl roku je ještě mírný za tu odpornou mocenskou hru co zkoušel hrát

Reagovat
romeo351

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Zaschrona

Tohle ale není odlišný názor, to je nevyžádané sexuální obtěžování s následným nátlakem z pozice nadřízeného. Každý ví, že Rubiales to nedělal náhodou, naopak to dělal záměrně a myslel si, že mu to v klidu projde. Kdyby tohle dělal tvojí dceři, pořád by ti přišlo, že se to má jen přejít?

Reagovat
Pablos

Za mě jo… dostal by přes držku a jelo by se dál.

Reagovat
kilobyte

Takže bys šel místo něj na 2 roky ty.

Reagovat
Pablos

No píši to ve světě jaký bych rád představoval samozřejmě… z pohledu chlapa. Neříkám ho domlátit, ale jednu mu prostě šoupnout a jako chlap od táty holky by to měl přijmout přeci a né jít udávat

Reagovat
kilobyte

Jako táta holky by to hlavně neměl dělat. Takže bych moc nespoléhal na jeho čest.

Reagovat
Zaschrona

Kdyby mu někdo dal přes držku, tak ho ten Rubiales dá k soudu za napadení a ještě to vyhraje.

Reagovat
Kucka

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
ACSeRw!n

netahej sem pravdu!

Reagovat
Pablos

Jak jsko jen kurevsky moc ? I kdyby to byl jeden den… tak je to kurevsky moc Pořád je to jen pusa tvl Ať si ona třeba vysoudí odškodný finanční …ale jako mít za to podmínku a nebo jít fakt do basy je ještě úchylnější, než co udělal

Reagovat
Moshe Dajan

Na tom je právě dobré, že se to dá dál stupňovat třeba i do dotyku pouhé kůže na kůži kdekoliv na těle, nebo dokonce vzájemného doteku látek (na to by se daly určitě lehce vymyslet mikrosenzory, instalované přímo do tkaniny). Vše odstupňované třeba po měsících/čtvtletích dále dle toho, kdo koho znečistil/neznečistil (laborka, skeny), kdo se díval kterým směrem atd. atd. Prostě se v metru o někoho otřeš, něchtěně nebo chtěně je jedno, protože nic nedokážeš a půjdeš si za to odpočinout třeba na týden z práce. On ten Orwell není zas tak daleko, spíš si už jakoby nevědomky zvykáme, na to, co je možné

Reagovat
Pablos

Brzo příjde ,,on mě vyslékal očima” jen se neboj

Reagovat
Pablos

*vysvlékal

Reagovat
Salfovic

3x 21 a jsi v řiti.

Reagovat
Kiss Me Polka!

wtf tady uz se jedou totalne retardovane sracky, vypujcim si https://www.youtube.com/watch?v=2cs7gjXcweQ&t=84s

Reagovat
okokolo

Reagovat
TheTopFootbaler

To je v pohodě, že ti to nepřijde logický. Když řidič audi rozstřelí zastávku s lidma a dostane za to podmínku, tak se volá po trestu smrti, protože to je něco, čeho se všichni bojíme. Nikdo nechce chcípnout kvůli sobeckýmu chování někoho jinýho. Ty jsi (předpokládám, klidně mě oprav) nikdy terčem sexuálního násilí nebyl, a už vůbec ne od předsedy fotbalového svazu, kterej má konexe jak cyp, tak ti nepřijde potřeba požadovat vysokej trest. Tak prostě fungujeme. Ale ono je fakt potřeba ukázat násilníkům, že si nemůžou dělat co chtějí.

Pokuta? Lol, tak si odpustí jednu dovolenou a příště pleskne hráčku přes prdel, no bóže. Musíš trestat adekvátně, nezapomeň. A na každou svini se vaří voda

Reagovat
Pablos

Sexuální násilník stačí už

Reagovat
TheTopFootbaler

Násilí je nátlak, já si ty definice fakt nevymejšlím, budeš muset jenom updatovat svůj slovník.

https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1sil%C3%AD

Sexuální násilí při tom polibku, psychické násilí když do médií pouštěl lži a pak se snažil svoje chování normalizovat. Co tam máš dál?

Reagovat
Pablos

Nepleteš si obtěžování se sexuálním nasilím ? Seš divnej pro mě, hele nepiš už radši …bude to lepší pro oba

Reagovat
TheTopFootbaler

Nepletu. Podíval ses na ten odkaz?

Reagovat
okokolo

To je skvely primer. Polibek vs teroristicky utok. Jsi nemocnej.

Reagovat
TheTopFootbaler

Lol, vjetí do zastávky fakt nemusí bejt teroristickej útok. Spousta opilejch pracháčů řídí 90 po městě...

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
jenage

Reagovat
smazaný uživatel

Vězení je málo! Veřejná kastrace a po ní poprava. Nejlépe naražením na kůl. Hlavu pak useknout a spálit. Srdce vyříznout a taky spálit. Údy odsekat a zahrabat v lese. Trup obvázat řetězy a pohřbít na dně vyschlé studny.

Reagovat
kilobyte

Na jednu stranu zavřít někoho za pusu je blbost. Možná za ten nátlak by si zasloužil pár měsíců a nebo prospěšné práce. Ale na druhou stranu je to podobný šmejd jako Pelta a spol. V ostatních kauzách na něj beztak nemůžou, tak ho zkusí osolit v tomhle.

Reagovat
Manik...

Tak to už není vtipné.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
SaianSupaCrew

Meanwhile in Czechia..

Podmínka za znásilnění je běžná. Museli bychom změnit celý systém trestního práva, říká šéf Soudcovské unie.

Reagovat
Pablos

Tohle je hnus no

Reagovat
Salfovic

Ten už měli změnit dávno.

Reagovat
ratusek

Reagovat
cr7sux

jezis jdete uz s timto "hoaxem" do prdele, znasilneni je pro prvopachatele hned po vrazde druhe v sanci na odsouzeni primo do basy

Reagovat
Kucka

nějaký zdroj?

Reagovat
cr7sux
Reagovat
Kucka

Díky, tipoval bych loupež na druhém místě. Myslím, že podmínka / nízké tresty za znásilnění serou lidi spíš u těch medializovaných kauz v kombinaci s často absurdními odůvodněními soudů.

Reagovat
TheTopFootbaler

Najs, oukej, to je aspoň dobrý slyšet. Škoda že se jich spousta zamete pod koberec/nenahlásí no, ale to už se blbě mění

Reagovat
TheTopFootbaler

Tady se připojuju, to by mě hodně zajímalo

Reagovat
protiproudu

Kokote nauč se používat internet.

Reagovat
Kucka

Díky za vřelou reakci, těžký den?

Reagovat
SaianSupaCrew

Více než polovina případů znásilnění končí podmínkou. Snížení trestní sazby umožňují i dva poměrně nové instituty – prohlášení viny pachatelem a dohoda o vině a trestu.

via Lenka Štěpánková (02/2024)

"šance na odsouzení" mám u prdele a jsou pro mě úplně irelevantní, pokud to v polovině případů končí takhle.

Reagovat
cr7sux

Tak si přečti odkaz a začni stavět nové věznice, brzy nám dojde místo

Reagovat
SaianSupaCrew

Jak budu mít čas, přečtu, děkuju.

Upřímně, klidně, proč ne?

Pokud poptávka tak moc převyšuje nabídku, co jiného ti zbývá? Pouštět ty lidi na podmínku se slovy "je ze slušné rodiny", nebo "sousedy vždycky zdravil"?

Nehledě na to, že tím vytváříš hodně nebezpečné prostředí, ti přijde košer, že si ty holky nesou stigma do konce života a frajer může druhý den normálně do práce?

Reagovat
Mercury

Absurdni, v prdel se obracejici svet. GG

Reagovat
delfin

Existujou mnohem sofistikovanější tresty, než ho poslat do vězení.

Reagovat
Fenix

ok k tomu ani není co napsat

Reagovat
Nadržený šimpanz

Jaký mi teoreticky hrozí trest, když jsem včera plácnul kolegyni v práci přes prdel?? Musím upozornit, že se tomu zasmála

Reagovat
smazaný uživatel

Nic. Šimpanzi můžou.

Reagovat
Freedo

Reagovat
ratusek

Měli jste jít pokračovat na záchody

Reagovat
Manik...

To bych bez fotky netvrdil

Reagovat
ratusek

pravda, ale zase když dává, tak se bere a není čas ptát se kdo je kdo

Reagovat
Manik...

Kolegyni nebo ošetřovatelku v ZOO?

Reagovat
Neutron

opiciam sa to zvacsa toleruje...

Reagovat
Moshe Dajan

zaleží, jak moc ji potom měla červenou

Reagovat
Mass

Zejtra nedostaneš banán. Btw jak jde wifina v zoo? Chystám se tam s děckama.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Bohužel se ukázalo, že i takový arogantní sráč Rubiales měl pravdu. Ať předloží důkazy a dostanou ho za korupci, ale tohle je šaškárna a kampaň.

Reagovat
Neutron

Velmi malo. 25 rokov by pasovalo asi viac. Proti takymto ludom absolutne nema vyznam financna pokuta, treba zopar takychto exemplarnych trestov a kazdy si potom rozmysli co urobi.

Reagovat
Bakary3

Jakože za hudlana v euforickým okamžiku, kdy se nechal unést?

Co předváděl potom, ok, podmínka klidně, ale uvědomujes si, ze za tohle navrhujes ODNETI SVOBODY, basu, zavřít ho. A na 25 let?

Prostě za jeden ustrel v emocích?

On fakt nikomu nerozepnul kalhoty a neznasilnil.

Fakt nikoho nezastřelil ani nezabil.

Tyvole.. když tyhle články čtu, mám pocit, že se mi to zdá (a to ani náhodou neschvaluju a nikdy bych nic takovýho neudělal), a pak nakouknu do diskuze a nestačím se divit znovu.

Reagovat
Neutron

ja som to schvalne hyperbolizoval, nakolko to je uplny ulet a cela diskusia tu je jeden extrem za druhym

Reagovat
Bakary3

Uffff, díky bohu

Reagovat
Vopi11

Reagovat
Salfovic

Ale to nejde poznat, když tu třeba TheTopFootbaler píše to samé a myslí to vážně

Reagovat
Neutron

Reagovat
Pablos

Reagovat
TheTopFootbaler

Kááámo to snad ne Já fakt nevolám po 25 letech pro Rubialese

Reagovat
Mass

No je tu pár vymatlaných wokeistů

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale že to nejde poznat, když napíše, že 25 let by pasovalo víc ?

Reagovat
Vopi11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bakary3

Tyjo, tahle reakce je nejmenší píčovina, co jsem tu od tebe četl

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Mass

Veřejná kastrace tupým nožem

Reagovat
Losinho

Reagovat
LyEX

Je to absolutne nechutny uchyl bez chrbtovej kosti, ktory sa dostal k moci a nevahal ju pouzivat akymkolvek sposobom na natlak a podobne, na druhej strane ste fakt normalni ti co tvrdite aby isiel za to sediet na 2 a pol roka niekto do basy? Bolo to urcite proti voli dotycnej, ale zas neprehanajme necakal niekde za krikom s nozom v ruke a pod hrozbami ju donutil k puse! Akoze suhlasil by som s navrhovanym trestom, ak by to napriklad bolo vo velkom rozsahu, ze to robil pravidelne viacerym zenam, ale sakra nie za toto, sa uvedomte co za precedensy to moze sposobit. Ma to aj dalsiu temnu stranku a to ako jeden Stamfordsky psycholog napisal knihu (povodne progresivec, ktory zacal menit nazor) o tom ako chlapi v dnesnej dobe zacinaju nenavidiet zeny, vedia byt sami aj do 30+ veku bez jedinej priatelky/partnerky, radsej ostavaju v rodicovskom dome a zgrupuju sa na internete kde vytvaraju utocne temy na zeny, pretoze sa boja co i len prihovorit zene v dnesnej dobe ako priklad uviedol milion videi na insta/tiktok kde zeny tocia videa akoze chodia napriklad cvicit a chlapi hned na nu ziraju a ake to je nechutne pre nich a nedajboze sa prihovoria, taki chlap je uboziak. Je to nebezpecne.

Reagovat
Kincl

Souhlasím až na tu část kdy chlapi radši sedí doma. Pro ně je lehčí jít na seznamky než se seznámit v baru nebo venku. A není to z důvodu že by se bali že někoho osloví a hned na něj podají trestné oznámení

Reagovat
LyEX

Nemôžeš tu štúdiu na ktorej zakladal názor v knihe brať úplne všeobecne, jedná sa o vzorku, ktorá má predstavovať ten najväčší extrém, nie tie rôzne iné štádia, ktoré sú kvázi normálne v dnešnej dobe.

Reagovat
TheTopFootbaler

Hej ale to jsou dva fenomény, i když propojený. Jasně že muži teď mají nějaký problémy, který dřív neměli. Je to tak, a je fér se tomu věnovat. Ale zároveň se furt musí bojovat za práva žen. Rovnoprávnost teď není úplně normativní termín, protože všechna 'práva' jsou už srovnaný, ale furt jde o rovnost v nějakým všeobecným diskurzu, co ve společnosti panuje.

Reagovat
LyEX

Tak tu nastáva otázka, kto určí hranicu, čo bude hranicou pre ten všeobecný diskurz, resp. bude všeobecný diskurz naozaj všeobecným, alebo len diskurz tých ktorí kričia najviac a najhlasnejšie a majú najviac prostriedkov na propagáciu (pretože to je len ďalší extrém, ktorí obviňuje iný extrém a už sa mi zdá, že sa obviňuje aj to čo nie je extrém len má vlastný názor). Pre príklad nebudem uvádzať všeobecne, ale len z vlastnej skúsenosti ako zamestnanca v dvoch väčších korporáciach a to, že zo 70% pracujem/pracoval som v ženskom kolektíve, od rôznych funkcii a nikdy som z ich úst nepočul niečo o rovnoprávnosti, diskriminácii a potrebe pretláčania feminizmu. Myslím si, že študované alebo pracovité dámy berú takýto pretlak ako ponižujúci vzhľadom na svoju sebadôveru a schopnosti.

Reagovat
Mass

Ale feministky chtějí za menší počet hodin a menší přidanou hodnotu stejné platy pro ženy jako mají muži. Kvóty na vedoucí pozice, na administrativní pozice, ale určitě ne kvóty na manuální práce. To je ta "rovnoprávnost".

Reagovat
TheTopFootbaler

No tak to je samozřejmě pěknej závěr, ale navrhuju (doufám) stejně kvalitní vysvětlení - projevit rebelii a chtít víc pro ženu znamená poštvat šéfy proti sobě a udělat se hůř zaměstnatelnou. Tak, a teď kdo z nás má pravdu, že jo? Nemůžeš si vytvořit závěr ze zkušenosti jen pro to, že chceš aby to tak bylo. Respektive udělat to můžeš, ale musíš ho bejt schopnej nějak challengenout žejo

Reagovat
Lemond Laws

Reagovat
Kucka

A pak se z trestu vykoupí jak Alves, španělská spravedlnost jen pro chudé

Reagovat
CHONG

Těší mě vidět, do jakých hoven vlastní vinou spadl, ale dva a půl roku natvrdo, to jako vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

Musíš ho z toho dostat.

Reagovat
CHONG

Já jsem malá ryba, toho budou zastupovat jiní borci

Reagovat
okokolo

Tento trest by byl velmi neadekvatni. Tohle se podoba pravnim praktikam diktatorskych rezimu. EU by mela zasahnout. Pokud se tak nestane, mirime do komunistickeho rezimu vychodoevropskych zemi pred rokem 1989.

Reagovat
Kucka

To spíš zásah státu / mezinárodní organizace do justice zavání režimem před 1989.

Reagovat
okokolo

Stejne jako se EU vmesuje v Madarsku? A to rozhodne nejsem Orbanuv fanousek.

Reagovat
Kucka

A jak se tam vměšuje? Že jim říká "dokud nebudete plnit to, k čemu jste se zavázali, tak nedostanete prachy"?

Reagovat
okokolo

Ano.

Reagovat
Kucka

A to vměšování je tam teda kde?

Reagovat
okokolo

Napadaji jejich politicky styl. Styl, ktery si zvolili obcane. Madarsko se posunulo do prava, zapadni spolecnost do leva. Takhle to nebylo v dobe, kdy Madarsko vstupovalo do EU. Pravidla sice zustavaji stejna, jejich vyklad se ale meni. Pokud ma EU tendenci zakrocit vuci krajne pravicove politice, mela by take zakrocit proti te krajne levicove. 2,5 roku za polibek na verejnosti pri gratulaci k uspechu nelze povazovat za sexualni obtezovani. Nebylo pouzito nasili. Je to samozrejme nevkusne pokud to nebylo uprimne. Je treba si ale uvedomit, ze ten clovek byl vysoky funkcionar a uspech byl take jeho zasluha. Mohl byt v euforii a konat tak z cire radosti. Kazdy na to nahlizi dle toho, jak vnima svet. Dva a pul roku. Proboha. Neblaznete.

Reagovat
Kucka

Kdyby krajní levice porušovala smlouvy stejným způsobem, EU by zakročila, ale to se jaksi nedělo ani neděje, na rozdíl od party Orbánových mafiánů v Maďarsku. K trestu viz níže, ty prostě ignoruješ tu obžalobu z nátlaku (případně vydírání, pokud to je pro tebe více pochopitelné), to je pak těžké...

Reagovat
okokolo

Ale ta vyse trestu je ohybani prava. Obzalobu nemuzes zapocitat do trestu pokud neni prokazana.

Reagovat
Kucka

Podívej se, prosím, jak funguje trestní řízení, protože to, co píšeš, nedává smysl. Žalobce NAVRHUJE výši trestu na základě podkladů, které s policejními orgány sesbíral a dokazování bude probíhat až před soudem, který i o trestu konečně rozhodne. A ohledně výše trestu, proč to je ohýbání práva? Španělský právník tady, předpokládám, nikdo není.

Reagovat
okokolo

Levice prostě tlačí na pilu stejně jako pravice v Maďarsku. Ve Skotsku teď navrhli zákon, kde bude sazba až 7 let za urážku nebo ponížení v genderové oblasti. Představ si, že někdo dostane za vraždu 15 let a za dobré chování ho pustí po sedmi letech domů. Ty tresty, které levice vyžaduje, jsou prostě nepřiměřené. Hypoteticky, když tě napadne parta rómů a dá ti vybrat jestli zmlátit nebo vynadat do bílého kokota, co si vybereš? Je třeba si uvědomit, že násilné napadení nemůže být srovnatelné s polibkem (bez násilí) v euforické náladě po vítězství fotbalového týmu, na kterém má ten funkcionář vysoký podíl. I kdyby dostal jen rok bez toho nátlaku na podporu v konfliktu, tak se to sazbou zhruba vyrovná surovému zmlácení se středně težkým zraněním. Tohle je dle mě zavádění krajně levicového stylu do práva státu a EU by měla toto brzdit tak, jak se správně znaží brzdit Orbána.

Reagovat
okokolo

Jinak současný trend levice ohledně sexuálního násilí je tezce za hranou i z toho pohledu, ze vnasi do spolecnosti strach z muzu, jako by byl nasilnik kazdy druhy. Jsou toho plne noviny, tv a dalsi media. Kazdy den je na idnes nebo novinkach pribeh tyrane zeny. Zkus se na to podivat ocima 12 lete holky. Pri teto masazi ziska vuci muzum absolutni averzi, pritom naprosta vetsina nasilnicke sklony nema. Postavit zeny a muze prti sobe je to nejhorsi, co se muze ve spolecnosti stat.

Reagovat
Kucka

Tady se neshodneme. Je dobře, že se konečně věci posouvají a ženám se začíná dostávat pomoci při násilí ze strany mužů, které i dnes evidentně často zažívají, když o tom jsou pořád články. A ve společnosti není strach z mužů, ale strach mužů chovat se k ženě jako hovado, protože v dnešní době už to jen tak neprojde a společnost je na to citlivější. Pokud se na to dívám očima 12leté holky, tak dnes ví, že si k ní nikdo nemá co dovolovat a pokud by se to stalo, dostane se jí zastání a násilník bude potrestán. Nejde o žádnou averzi k normálním mužům, kterých je většina, jde o averzi k násilníkům, což je správně.

Reagovat
okokolo

Na tohle jsou zakony jiz peknou radku let a nikdy to muzum neprochazelo. Tady se bavime o prospechu medialni masaze. Ta nema se strachem z trestu nic spolecneho.

Reagovat
Kucka

Zákony na to papírově jsou, ale jde o to, kdo je vykládá. Když ti vyšetřovatelé nevěří, nebo tvoji zkušenost zpochybňují, nemáš moc velkou motivaci to řešit - viz třeba Cimický, kterému jeho prasárny procházely asi 20 let, než ho díky "mediální masáži" dostali před soud.

Reagovat
okokolo

Nasilnik se clanku zasmeje, holka se vydesi a jeji budouci chovani k muzum odnese vic jak 90% normalnich slusnych chlapu.

Reagovat
okokolo

Tahle masaz je o tom, aby vyvolala u verejnosti pocit, ze nasili na zenach je vsude a otevrela levici cestu k radikalnim trestum. Jenze tak to neni. Jak by taky mohlo kdyz naprosta vetsina chlapu je v pohode? Kvuli malemu procentu nasilniku vzniknou radikalni tresty, ktere budou pri pouziti neprimych dukazu zneuzitelne. A zeny se umi mstit. A take miluji penize Myslim, ze se nam to jiz brzy nebude libit. Abys pochopil, nejsem pravicak. Jsem klasicky liberal, ktery preferuje svobodu jednotlivce, svobodu slova a politiku, ktera neni ode zdi ke zdi.

Reagovat
okokolo

Ohledne ty obzaloby. Je to jak pises, ale desi me to. Jaka forma natlaku by to musela byt, aby za ni sel nekdo 1,5 roku sedet? Pokud si dobre pamatuji, tak moc casu nemel, protoze z funkce ho vykopli temer okamzite. A krome nej i trenera. Je naprosto nemyslitelne, ze v te chvili mel nejake realne paky, aby ji mohl napriklad znicit karieru. Vyhrozovani nasilim si vubec neumim predstavit.

Reagovat
Kucka

Fakt si myslíš, Rubiales jako předseda svazu se všemi jeho konexemi a v kontextu toho, z čeho je dále obviňován, na ní neměl žádné páky? Samozřejmě, že na ní zřejmě netlačil násilím, ale z pozice moci (což je možná ještě větší prasárna) - v té době byl repre kouč jeho kámoš Jorge Vilda (který na ni měl btw taky naléhat), tak si představ, jak by se asi Hermoso dále reprezentovalo pod vedením tohoto trenéra.

Reagovat
okokolo

Tady tezko spekulovat. Uvidime, az se ta forma natlaku "odtajni" a taky jake budou dukazy. Protoze pokud budou neprime od peti spoluhracek, bude to katastrofa.

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
verv

ve východoevropských zemích před rokem 1989 by se právě kauza vysoce postavenýho činovníka zametla pod koberec

Reagovat
okokolo

Zalezi na ktere by byl strane.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Mass

Chudák Brežněv jak dostal hudlana od Husáka.

Reagovat
TheTopFootbaler

Jo tos byl ty, co mi říkal, že jsem nemocnej...

Reagovat
okokolo

Je videt, ze jsi v te dobe nezil.

Reagovat
verv

Proč tady (i jinde) většina lidí přehlíží to, že borec si vyfabuloval prohlášení o tom, že je s tím ta fotbalistka v pohodě a následně na ní z pozice síly ještě vyvíjel nátlak aby to obvinění stáhla? Aby se dalo poplakat nad tím, jak jde svět do prdele?

Věřím tomu, že kdyby šlo čistě o ten polibek, tak to vyřeší nějaká omluva, případně pokuta/zákaz činnosti na nějakej čas. Ten pravej hnus je právě to jeho následný chování a za to, jak se tahle kauza nafoukla, si může jenom on sám.

Reagovat
Pablos

O tom je snad ta ztráta místa a zákaz ve fotbale né ? Jak říkám je za to snad zdiskreditovanej dost né ? Tady se lidi zaráží nad tím odnětí svobody.

Reagovat
verv

Odnětí svobody za podvod a mocenskej nátlak není v pořádku?

Reagovat
Pablos

V tomhle případě fakt né… opravdu to tam nevidím sorry.

Reagovat
TheTopFootbaler

Ale u Pelty jo, protože nejde o ženu ale o peníze a fotbal?

Reagovat
Pablos

Jakože porovnáváš milionový podvody na veřejných financích …a lhaní o puse ? Nepiš mi pls

Reagovat
TheTopFootbaler

Aah, dobře, vzdávám to. Klidně si zůstaň u svýho "je normální cizí lidi líbat na pusu bez toho že se jich zeptám" vidění světa. Vychovali tě tak rodiče?

Reagovat
Pablos

To sis vyfabuloval úplně sám… a tím si jen podtrhl o tom za jakou osobu tě mám. Za hysterku… která jen potřebuje hysterčit, bez ohledu na to, že když někdo v jednom bodu nesouhlasí, znamená to úplně opačné životní hodnoty a špatná výchova rodičů

Reagovat
TheTopFootbaler

Jo, dobrý, já asi přežiju že mě vidíš jako hysterku lol

Reagovat
Pablos

Nelíbí se mi za to zavírat lidi, nelíbí se mi co udělal, nemám problém s tím, že mu to profesně zlomilo vaz ….co je těžkého na tom pochopit a neudělat z toho že to beru jako fajn věc co udělal a že jsem k tomu byl takto vychován. Zamysli se…

Reagovat
TheTopFootbaler

Hele okej, trochu jsem vychladnul... jakoby, okej, asi jsem s tebou v pohodě. Aspoň že přiznáš že udělal odpornost, to mi stačí ke štěstí asi

Reagovat
verv

Co v tom nevidíš? Oboje se prokazatelně stalo.

Reagovat
Pablos

Nevidím, proč by měl za vymlouvání a navádění k lhaní jít si sednout jako další trest.

Reagovat
Salfovic

A mohl bys nám o tom mocenském nátlaku něco napsat ?

Já jen jestli to nebylo jen něco ve smyslu, že jí řekl ať nedělá krávu, když šlo o hovno.

Reagovat
verv

O nátlaku svědčila hráčka před soudcem už na začátku měsíce. Popsala, že na ni funkcionáři tlačili už během letu z Austrálie, kde se šampionát konal, do Španělska a poté na navazující týmové dovolené na Ibize. Asociační činitelé se ji snažili přimět, aby Rubialese na veřejnosti bránila.

Reagovat
Pablos

No však ať z toho mají problémy ptofesní. Co tam chceš víc ? Fakt to tam nevidím, tady se nijak oboustraně nepřesvědčíme, věř mi

Reagovat
Salfovic

A proč ti další funkcionáři ještě nejsou obvinění ?

Reagovat
verv

Soudce De Jorge navrhl, aby se před soudem kvůli nátlaku na Hermosovou zodpovídali také bývalý trenér španělských fotbalistek Jorge Vilda a sportovní ředitel mužské reprezentace Albert Luque.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Kiss Me Polka!

?? však ty jsi to už rozsekl, vše bylo naopak a byla proti němu vedena kampaň

Reagovat
Mass

Podvod není, když vyprávíš svojí verzi. Nátlak je stále údajný, pokud automaticky nevěříš Hermosové.

Reagovat
verv

Svojí verzi, kterou vydáš jménem oběti, která o tom neví

Nezklamals.

Reagovat
okokolo

Odkdy se za "udajne" a "podezreni" davaji tresty?? Tech 2,5 roku je za polibek na rty pri slavnostnim ceremonialu! Nenech se manipulovat...

Reagovat
Kucka

Si to aspoň přečti... SZ pro Rubialese požaduje 2,5 roku a viní ho ze sexuálního napadení a z nátlaku.

Reagovat
okokolo

Mas to tucne v perexu. Je to za polibek, zbytek je udajne. Proste tomu chces veritt. Jste jako sekta.

Reagovat
Kucka

Já tomu nechci věřit, já ti říkám, co je v článku v řádku pod perexem: "Státní žalobci obvinili Rubialese ze sexuálního napadení a z nátlaku na Hermosovou." Je jasné, že soud o tom ještě nerozhodl, že je to jen návrh SZ.

Reagovat
okokolo

Nerozhodl, ale trest je jiz na stole. Pevne doufam, ze je to jen nejaky novinarsky ulet.

Reagovat
Kucka

Trest není "na stole", ale je navržený státním zástupcem, takto justice funguje. O vině a trestu pak samozřejmě rozhoduje soud.

Reagovat
imp.

Neni. Je to 1 rok za polibek a 1,5 roku za natlak, viz ten odkaz na Mundo. Perex je spatne.

Reagovat
okokolo

Natlak neni prokazan, nemuze byt soucasti trestu. I jeden rok natvrdo za polibek bez sexualniho kontextu je velmi neprimereny trest.

Reagovat
ACSeRw!n

proc by to meli brat v potaz, kdyz se jim to nehodi do kramu ?

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kucka

Reagovat
Pablos

Reagovat
TheTopFootbaler

Reagovat
Mass

Údajný nátlak, nebo už je odsouzený? A vyfabulovat si to mohla i ona, že s tím nesouhlasila. nevypadala nijak zničeně, než se to začlo řešit ve velkém.

Reagovat
Kucka

Není odsouzený, tím se právě bude zabývat soud, ale "nevypadala nijak zničeně" určitě jako důkaz nepoužije.

Reagovat
Mass

Pokud žádá milionové odškodnění za způsobenou újmu, tak bych si nebyl tak jistý., co bude a co nebude projednávat soud.

https://www.youtube.com/watch?v=4uz-HP2fvBI

Reagovat
verv

Nevypadala nijak zničeně Ty seš fakt klaun.

Reagovat
Mass

Ano, viz. video výše, takhle nevypadá člověk, který žádá o milionové odškodnění za způsobenou újmu za sexuální nátlak.

Reagovat
Mass

Začínáš se chovat nějak hystericky, nebudeš taky požadovat milionové odškodnění za způsobené trauma na diskuzi ef?

Reagovat
verv

To ti trvalo 20 minut nežs vymyslel tenhle "fór"? Příště tomu dej ještě víc času a možná vymyslíš něco, co pobaví i někoho jinýho než tebe.

Reagovat
Mass

Ty se nad sebou zamysli, když používáš slovo klaun jako urážku, v dnešní době by tě někdo mohl obvinit z klaunofobie. Klauni sou totiž hodní lidé snažící se rozveselit jiné a ve filmu Joker je vidět, jak zažívají útlak od takových jaký jsi ty.

Reagovat
Kiss Me Polka!

dement to je prakticky v každé diskuzi

Reagovat
Mass

Tím chceš jako urazit lidi z demencí, když to používáš jako urážku? Je to vážná nemoc a od tebe je to nechutné.

Reagovat
Kucka

Reagovat
JeséRodriguez

To je trest jako by to bylo klasický nedáš dostaneš.

Reagovat
Pony Slaystation

Dal bych mu víc

Reagovat
GrimeBaller98

Zruste zenskej fotbal, tohle je strasny, ze mu hrozi stejny vezeni jako na Slovensku za objednani vrazdy

Misto toho, aby spanelsky resili, ze vyhrali sampionat, tak resi tohle, odebral bych jim to vitezstvi

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
GrimeBaller98

To ze se ji tu zastavas jak smyslu zbavenej, neznamena ze ti nejaka konecne da

Reagovat
monty25

A kvůli tomu bys zrušil ženský fotbal třeba v Liberci?

Reagovat
GrimeBaller98

Myslel jsem zensky MS hlavne. Nevazi si vitezstvi a kopou kolem sebe.

Reagovat
monty25

To bys ho ale zrušil pro všechny.

Reagovat
Zaschrona

Baví mě, jak dementy jako tebe umí tak hrozně rozčílit taková kravina jako jedno prase v problémech. Kúdelu nebo Radu jsi taky bránil, že jo.

Reagovat
smazaný uživatel

To je úplně stejná sebranka pod každým takovým článkem...

Reagovat
Mass

Demence je vážná nemoc a opravdu hrozní lidé to používají jako urážku. Zasloužil si by doživotní ban na všech diskuzích.

Reagovat
jsemdement

Dyby to vyresili hnetka na letisti a dali mu tam pres drzku tak by cumel jako puk a pak by si ani nic uz netroufl. A kdyby přece, dostal by hned podruhé a ještě víc. Kasdopadne ta borka byla jedina kerou takle voblizal takze tam podle me uz predtim nejaky blafani treba v aute nebo tak bylo.

Reagovat
Kucka

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele