Japonci se opět odhlásili z mistrovství Jižní Ameriky

17.05.2011, 09:42
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Argentinu čeká prestižní souboj s Uruguayí
16.07.2011, 08:53
Play-off letošní Copy otevřou Kolumbie s Peru
16.07.2011, 08:29
Messi v argentinské reprezentaci kvůli kritice neskončí
15.07.2011, 11:39
Pato s Neymarem vystříleli Brazilcům postup
14.07.2011, 08:56
Přestřelka mezi Paraguayí a Venezuelou skončila smírem
14.07.2011, 08:24
Brazílie má nůž na krku, musí porazit Ekvádor
13.07.2011, 12:07
Chile porazilo Peru a vyhrálo skupinu
13.07.2011, 09:08
Paraguayi stačí proti Venezuele k postupu bod
13.07.2011, 08:48
Uruguay si proti Mexiku zajistila postup
13.07.2011, 08:34
Argentina si poradila s Kostarikou a postupuje
12.07.2011, 09:16
Uruguay má nůž na krku, potřebuje porazit Mexiko
12.07.2011, 08:39
Chile a Peru se utkají o prvenství ve skupině C
12.07.2011, 08:29
Argentina se trápí, Kostariku potřebuje porazit
11.07.2011, 09:36
Kolumbie přehrála Bolívii a postupuje z prvního místa
10.07.2011, 23:05
Venezuela zdolala Ekvádor a sahá po postupu
10.07.2011, 08:49
Kolumbie si chce proti Bolívii zajistit prvenství ve skupině
10.07.2011, 08:08
Brazílie znovu nepřesvědčila a také s Paraguayí remizovala
09.07.2011, 23:14
Trápení Peruánců v zakončení ukončil až chvíli před koncem Guerrero
09.07.2011, 09:14
Uruguay znovu remizovala 1:1, tentokráte se o body podělila s Chile
09.07.2011, 08:56
Venezuela si chce splnit sen proti Ekvádoru
09.07.2011, 08:14
Brazílie a Paraguay si chtějí spravit chuť
08.07.2011, 21:57
Uruguay chce složit reparát proti Chile
08.07.2011, 09:09
Peru a Mexiko svedou boj o postup
08.07.2011, 09:06
Kostarika porazila Bolívii a je průběžně druhá ve skupině
08.07.2011, 08:47
Argentina znovu zklamala, s Kolumbií šťastně uhrála jen bod
07.07.2011, 11:01
Bolívie i Kostarika mají šanci předehnat Argentinu
07.07.2011, 08:29
Organizátoři Copy América možná změní dějiště finále
06.07.2011, 11:21
Argentina se pokusí složit reparát proti Kolumbii
05.07.2011, 20:51
Chile otočilo zápas s Mexikem
05.07.2011, 09:16
Uruguay napodobila další favority, také ona na úvod jen remizovala
05.07.2011, 08:48
Uruguay chce zažít vítězný start, na úvod se střetne s Peru
04.07.2011, 10:18
Chilané vstupují do Copy proti mexickým mladíkům
04.07.2011, 08:54
Bezbrankovou remízou se rozešly i Paraguay s Ekvádorem
04.07.2011, 08:37
Venezuela překvapivě ubránila remízu s Brazílií
03.07.2011, 23:40
Paraguay začne před půlnocí hledat recept na Ekvádor
03.07.2011, 08:16
Brazílie zahájí argentinskou misi duelem s Venezuelou
03.07.2011, 08:09
Kolumbie na úvod zdolala Kostariku
02.07.2011, 22:49
Argentina s Bolívií jen remizovala
02.07.2011, 11:57
Kolumbie vstupuje do Copy zápasem s Kostarikou
02.07.2011, 08:35
Jihoamerický šampionát otevře duel Argentiny s Bolívií
01.07.2011, 11:52
La Volpe zveřejnil nominaci
29.06.2011, 09:12
Osm Mexičanů vyřazeno
28.06.2011, 21:13
Ekvádorská nominace na Copu Américu
17.06.2011, 08:56
Marcelo lhal o zranění, proto chybí na Copě
15.06.2011, 10:36
Batista zveřejnil širší nominaci
01.06.2011, 09:00
Pato přijde o šampionát
23.05.2011, 08:17
Robinho zpátky v reprezentaci
19.05.2011, 21:28
Japonsko nahradí na šampionátu Jižní Ameriky Kostarika
18.05.2011, 09:54
Japonci se možná Copy zúčastní
06.04.2011, 11:04
Japonce by na jihoamerickém šampionátu mohli nahradit Španělé
05.04.2011, 10:47

Komentáře (64)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Bude to znít jako naprostá hovadina, ale mohli bychom se přihlásit my

Reagovat
smazaný uživatel

ja spíš vubec nechapu proč na regulerní MJA zvou stát mimo kontinent. hypoteticky kdyby se MJA konalo třeba v roce 2005 a pozvali by Řecko, ktere by to svým super mega fotbalem vyhralo tak co potom ?

Reagovat
smazaný uživatel

Mexiko jednou bylo ve finale, takze se klidne muze stat, ze ten turnaj vyhraje nekdo z jineho kontinentu. Ja si myslim, ze pro evropske zeme by ucast nebyla moc vyhodna.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu - zní to jako naprostá hovadina 1) Není to reálný, takhle narychlo...2) Je otázka jestli by nás tam chtěli 3) Nevím jistě, ale mám takovej dojem že naši budou brzký době nějakej turnaj v zahraničí hrát...k čemu hrát dva

Reagovat
smazaný uživatel

Mě uniká smysl toho, proč my na mistrovství Jížní Ameriky mělo hrát Japonsko nebo kdokoli z jiného kontinentu...i když je to "tradice" od roku 1993

Reagovat
smazaný uživatel

...proč by...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím hned teď. Ale když ta možnost je, proč to nezkusit? Zvedlo by to u nás tržby spoustu firem napojených na fotbal, jeho atraktivitu a spousta fanoušků by se tetelila blahem. Bohužel v současnosti nemáme kvalitu, aby sme pro ně byli dostatečně atraktivní...

Reagovat
smazaný uživatel

.. je to úplně jednoduché - v JAM je 10 zemí, takže to těžko rozdělíš do skupin. Když je týmů 12, hraje se ve 3 skupinách po 4 týmech. Takže pohoda. Mexiko je tradiční účastník, tak trochu do JAM patří a další týmy mají vždy pozvánku, je to prostě tradice, která se dodržuje. Mně se to dost líbí, že tam hrají i týmy z jiného kontinentu, je to příjemné zpestření. Jinak doufám, že doma ten turnaj konečně vyhrajeme

Reagovat
smazaný uživatel

Mimo to ve spoustě sportů je běžné, že národní šampionáty jsou otevřené, tak proč to neudělat i u kontinentálních? Když to zvedne jejich atraktivitu...

Reagovat
JozkokozleJ

Napriklad Australian Open

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem zrovna nemyslel :)

Reagovat
JozkokozleJ

To bol len pokus o trapny vtip

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

2x5, postupují 2 z každé skupiny a je to

Reagovat
Tomanatura

TO by televizni spolecnosti asi moc radost nemeli. Cim vic vyrazovacich boju, tim lip.

Reagovat
Tochal

Tak dva postupují přímo do semifinále, týmy na druhém a třetím místě si to rozdají v jakémsi čtvrtfinále. A je to - i s více vyřazovacími boji pro televize.

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
frankiefcb

Pánové v JA není 10 zemí, ale 12 (13) států. Ale pouze 10 zemí z té 13 jsou členy CONMEBOLU, zbylé 3 země hrají CONCACAF. A v podstatě, když se tak zamyslím, ono by ani nebylo nelegické, kdyby tam hrála Anglie

Reagovat
Tomanatura

To těžko, jelikož Anglie je nejnenáviděnější stát v těchto končinách.

Reagovat
smazaný uživatel

To snad jenom v Argentině, ne? Jinde bych spíš tipnul USA.

Reagovat
Tomanatura

Jj, to je docela možné. Já vím jen o Arg a pak Porto Rico, kde by Angláni měli být taky ti nejhorší.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím, že tam, kde je živý mýtus Che Guevary bude nejméně oblíbenou zemí USA. V Argentině kvůli válce o Falklandské ostrovy vede určitě VB.

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

No ačkoli...Che Guevara byl přeci Argentinec .

Reagovat
Tomanatura

I tak je v Argentině Anglie 100% největší nepřítel.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedivím se. Falklandy jsou pro ně asi dost živá vzpomínka. Když nad tím tak přemýšlím, tak se nedivím, že Maradonovi ta jeho ruka prošla tak hladce (bylo to cca ve stejné době, že?).

Reagovat
Tomanatura

To mistrovství bylo o 4 roky později, ale byla to ohromná satisfakce. Ale Argentinci si za to mohli sami (tehdy vládla armádní diktatura, vybojování Falklandů mělo zpopulárnit vládu), což si oni zřejmě neuvědomují a vzali to jako záminku k nenávisti.

Reagovat
smazaný uživatel

prijel po mesici tak chtel polibitl svou rodnou zem no co;)

Reagovat
smazaný uživatel

vsak muze hrat costa rica panama honduras... a ne tymy z uplne jineho kontinentu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Panama i Honduras je také uplně jinej kontinent

Reagovat
Kongo

Ale Honduras paří k J.Americe,ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Střední, to je uplně jinej kontinent

Reagovat
Yanek

Střední Amerika geologicky patří k Severní, kulturně k Jižní. Ty jinej kontinente.

Reagovat
fantomas

Reagovat
Kongo

vím,že patří Střední k Severní.Ale já právě myslel,že Honduras už leží v té Jížní části

Reagovat
smazaný uživatel

Je to uplně jinej kontinent z hlediska správního i fotbalového rozdělení, co sem taháš geologii?

Reagovat
smazaný uživatel

Abych tě znovu opravil, tak Střední Amerika je součástí Severoamerického kontinentu a ano, jak jsem napsal. Jížní Amerika je ÚPLNĚ JINÝ KONTINENT!!! Zjisti si prosím fakta, než někoho začneš opravovat

Reagovat
smazaný uživatel

Amerika je Amerika geologicky je Jižní i Severní JEDEN A TEN SAMÍ KONTINENT ! nevím proč to pánové z FIFA rozdělují na dva ...== jeden kontinent = jedno mistrovství a kvalifikace...

Reagovat
smazaný uživatel

Pleteš se, kontinentálně je rozdělená Amerika na Severní a Jižní a nejedná se zdaleka jen o pány z Fifa , lol

Reagovat
smazaný uživatel

Potom bys mohl za celý kontinent považovat i Eurasii

Reagovat
frankiefcb

No, když Euro mohou hrát Izrael, Gruzie, Ázerbajdžán, Kazachstán, tak proč by MJAM nemohla v klidu hrát Panama ad. Stř. Americké země

Reagovat
smazaný uživatel

A kde řikám, že by nemohla?

Reagovat
smazaný uživatel

A nauč se pravopis, nedá se to číst.

Reagovat
Lorcan

ale houby, Sev. Amerika je původně součást Lauresie a Jižní Am. původně součást Gondwany, takže geologicky má každá jinej původ a sou to dva kontinenty, rozhodně mnohem víc než jak je Evropa vyčleňována z Asie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Reagovat
frankiefcb

Tak chlapy oba názory mají v podstatě pravdu. Když chcete říct Severní Am. ,tak je to Amerika i s tou střední části, ale spíše a více používají termíny severní anglosaská Amerika a Latinská Amerika, která zabírá i tu stř. Ameriku.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Otázka pro znalce, jak to vidí Mexičani v Mexiku a USA? Mají za prestižnější Copu Americu nebo Gold Cup?

Reagovat
Tomanatura

Nevím, jak v USA, ale v Mexicu je CA "těžší turnaj", jelikož hrají proti lepším týmům atd, ale GC prestižnější, jelikož tam hrají proti rivalům a tam zažijí ty pravé emoce.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nějak sem si to myslel, děkuji

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle uz je pomerne stara zprava i to ze je nahradi Kostarika no CTK moc v rychlosti nevynika.

Nicmene uz se tesim jak malej , a co se tyce prizvani statu mimo J.Ameriku tak sem pro alespon je to zajimavejsi ale mely by to byt staty jen ze Severni(Stredni) Ameriky.

Reagovat
Al Capone

ale spíše jenom ze střední, amíci nebo i kanaďané mají do jihoamerčinů daleko

Reagovat
smazaný uživatel

Maj no ale USA by mi tam nevadily. Sice kulturne jsou dost mimo , ale hrajou v poslednich letech pohlednej fotbal a nejsou tym kterej by mel ambice ten turnaj vyhrat coz by bylo takovy docela spatny kdyby se to stalo(jak se spekulovalo treba o Spanelsku).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Al Capone

CA vyhraje Argentina a nejlepším střelcem bude Pipita

Reagovat
Tomanatura

Na střídačce?

Reagovat
uff

Neviete niekto ci copu nebude davat aj nejaka nasa tel.stanica?

Reagovat
Shevchenko

Měli pozvat Guyanu a Surinam a měli by po problémech. I když výsledky by byli zajímavé.

Reagovat
Kongo

Nebo Monserrat,ten je prý nejslabší na světě.

Reagovat
smazaný uživatel

Montserrat

Reagovat
smazaný uživatel

Jamajka, Trinidad a Tobago, Grenada, Svatý Kryštof a Nevis, ....

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele