Probuzený Auba i kanonýr Stones: Sestava 19. kola Premier League
Manchester City v úvodu sezóny paběrkoval, a tak se Pep Guardiola rozhodl rázně zasáhnout. I kvůli absenci jakéhokoli zdravého útočníka schopného střílet góly zaměřil svou pozornost hlavně na dokonalou defenzivu, což se promítlo na sedmi čistých kontech z posledních devíti zápasů. Obránci, jmenovitě John Stones, se mu navíc nyní odvděčili i zabijáckým instinktem před bránou soupeře.
Návrat anglického reprezentanta do základní sestavy Citizens nebyl úplně nejočekávanější. Po příchodu Rubena Diase kdekdo vyhlížel jeho stoperské spárování s Laportem, které vydrží na dlooouho dopředu. I takový Aké měl v očích kdekoho větší šance na minuty. Jenže ono to takhle funguje dokonale, a dokud leckdy zbrklý zadák neudělá chybu, z ideální jedenáctky nezmizí.
I díky němu se nyní Man City dostali na druhou příčku tabulky - a když zvládnou dohrávku, budou i první. Jejich městský rival United si totiž ve šlágru kola rozdělil body s Liverpoolem a vede ligu "jen" o dva body. Utkání mimo jiné podtrhlo krizi ofenzivy Reds v čele s Mohamedem Salahem.
Renesance se naopak dočkal Pierre-Emerick Aubameyang. Jakkoli největší hvězda Arsenalu po podpisu nové smlouvy herně i střelecky tápala, rok 2021 předpovídá lepší zítřky. Dva zápasy proti Newcastlu znamenaly pro gabonského útočníka tři góly.
Závěrem nutno připomenout, že 19. kolo se hrálo pouze včera a o víkendu a předchozí utkání z minulého týdne se do něj nepočítají. Ta náleží (z většiny) do kola 18. a budou mít svůj vlastní článek i All-Stars, jakmile se zbývající duely v nejbližších dnech dohrají.
P.S.: Zápas 19. kola Aston Villa - Everton byl odložen.
Gólman - Alisson (Liverpool): Vytáhl odkaz Petra Čecha z raných dob v Chelsea. Hodinu neměl práci, ale pak v utkání s Man Utd musel čelit dvěma obrovským příležitostem. A vytáhl dva skvělé zákroky. Bod za remízu 0:0 zachránil Liverpoolu právě on, střely Fernandese i Pogby byly gólové.
Pravý obránce - Serge Aurier (Tottenham): Nejslabší článek jedenáctky 19. kola. Při vší úctě k Aurierově dobrému výkonu, obránce Spurs neměl na svém postu konkurenci. Proto mu stačilo proti Sheffieldu skórovat a přidat poctivý, běhavý výkon nahoru-dolů bez větších chyb.
Pravý stoper - John Stones (Man City): Co dodat? Anglický zadák patří ke stoperům s vytříbenou kopací technikou, ale nestydí se ani do vzdušných či pozemních soubojů. Do ideální sestavy se tentokrát nedostal kvůli obránářským povinnostem, kdepak. Do sítě Crystal Palace dal ne jeden, ale hned dva góly. Jeden hlavou, druhý jako rozený kanonýr nohou zevnitř vápna.
Levý stoper - Kyle Bartley (West Brom): Svěřenci Sama Allardyce šokovali Wolverhampton a stoper Kyle Bartley si při debutu pod novým manažerem hned řekl o stabilní místo v základní sestavě. Kraloval ve vzdušných prostorech, hlavou odrážel jeden pokus za druhým a vrhal se do střel jako smyslů zbavený. Ke čtyřem zblokovaným ranám navíc přidal i asistenci na gólu Ajayiho.
Levý obránce - Luke Shaw (Man Utd): Patrně nejlepší hráč United v duelu s Liverpoolem. Zvládl roli v ofenzivě, kdy parádním pasem vyslal do obrovské šance Fernandese, i vzadu. Salaha snadno strčil do kapsy a poradil si i s potenciálním nebezpečím od Alexander-Arnolda.
Pravý střední záložník - Kevin De Bruyne (Man City): Jedním slovem génius. Takový dar přihrávky, jako má Kevin De Bruyne, není ve fotbalovém světě nikde jinde k vidění. Dokonalou šajtlí donutil dát vítězný gól do sítě Crystal Palace Stonese a v mimořádném výkonu pokračoval i nadále. Kvůli němu se vyplatí koukat na zápasy Man City.
Střední záložník - Tanguy Ndombélé (Tottenham): Jeho gól se už teď řadí mezi nejlepší v celé sezóně, a jak správně řekl José Mourinho, byla to jen třešnička na fantastickém výkonu. Ndombelé byl v Sheffieldu motorem zálohy Tottenhamu, přestože hrál níže než obvykle. S míčem vyrážel nebojácně vpřed a byl silný i na přihrávce.
Levý střední záložník - Youri Tielemans (Leicester): Časy Praetů jsou snad definitivně u konce, Leicester včas našel ideální složení záložní řady. Nad obranářem Ndidim a kreativním Yourim Tielemansem se našel Maddison a tahle spolupráce zafungovala i proti Southamptonu. Belgický záložník svého kolegu našel skvělým pasem - a výjimečnou přihrávku vymyslel i před druhým gólem Barnese.
Pravé křídlo - Mason Mount (Chelsea): V současném týmu Chelsea není tak těžké vynikat, ale Mason Mount je opravdu brutálním kontrastem ofenzivně trápícího se mužstva. Hraje s obrovskou energií, stíhá presovat, bránit i útočit. Když je Ziyech z formy, je suverénně nejkreativnějším hráčem a zároveň i nejnebezpečnějším. Proti Fulhamu osvobodil Blues jediným gólem. Snadno se zapomíná, že je to ročník 1999...
Střední útočník - Harry Kane (Tottenham): Další skvělý výkon jednoho z nejkomplexnějších útočníku planety. A taky nejlepších. V Sheffieldu to nebyl Kaneův nejlepší výkon, v zakončení občas tápal, ale žádná "devítka" prostě o víkendu lépe nezahrála. Zase rozdával skvělé míče v zataženější roli, zase vyhrával vzdušné souboje a zase dal i jeden parádní gól.
Levé křídlo - Pierre-Emerick Aubameyang (Arsenal): Už o něm šla řeč výše - na jeho herní i střelecké probuzení čekal Arsenal dlouho. A teď snad konečně přišlo. Snadno mohl dát Newcastlu i hattrick, i dva góly do jeho sítě jsou však vzhledem k předešlému suchu darem z nebes.
Návrat anglického reprezentanta do základní sestavy Citizens nebyl úplně nejočekávanější. Po příchodu Rubena Diase kdekdo vyhlížel jeho stoperské spárování s Laportem, které vydrží na dlooouho dopředu. I takový Aké měl v očích kdekoho větší šance na minuty. Jenže ono to takhle funguje dokonale, a dokud leckdy zbrklý zadák neudělá chybu, z ideální jedenáctky nezmizí.
I díky němu se nyní Man City dostali na druhou příčku tabulky - a když zvládnou dohrávku, budou i první. Jejich městský rival United si totiž ve šlágru kola rozdělil body s Liverpoolem a vede ligu "jen" o dva body. Utkání mimo jiné podtrhlo krizi ofenzivy Reds v čele s Mohamedem Salahem.
Renesance se naopak dočkal Pierre-Emerick Aubameyang. Jakkoli největší hvězda Arsenalu po podpisu nové smlouvy herně i střelecky tápala, rok 2021 předpovídá lepší zítřky. Dva zápasy proti Newcastlu znamenaly pro gabonského útočníka tři góly.
Závěrem nutno připomenout, že 19. kolo se hrálo pouze včera a o víkendu a předchozí utkání z minulého týdne se do něj nepočítají. Ta náleží (z většiny) do kola 18. a budou mít svůj vlastní článek i All-Stars, jakmile se zbývající duely v nejbližších dnech dohrají.
P.S.: Zápas 19. kola Aston Villa - Everton byl odložen.
Sestava 19. kola Premier League
Autor: Marek Ustohal
Gólman - Alisson (Liverpool): Vytáhl odkaz Petra Čecha z raných dob v Chelsea. Hodinu neměl práci, ale pak v utkání s Man Utd musel čelit dvěma obrovským příležitostem. A vytáhl dva skvělé zákroky. Bod za remízu 0:0 zachránil Liverpoolu právě on, střely Fernandese i Pogby byly gólové.
Pravý obránce - Serge Aurier (Tottenham): Nejslabší článek jedenáctky 19. kola. Při vší úctě k Aurierově dobrému výkonu, obránce Spurs neměl na svém postu konkurenci. Proto mu stačilo proti Sheffieldu skórovat a přidat poctivý, běhavý výkon nahoru-dolů bez větších chyb.
Pravý stoper - John Stones (Man City): Co dodat? Anglický zadák patří ke stoperům s vytříbenou kopací technikou, ale nestydí se ani do vzdušných či pozemních soubojů. Do ideální sestavy se tentokrát nedostal kvůli obránářským povinnostem, kdepak. Do sítě Crystal Palace dal ne jeden, ale hned dva góly. Jeden hlavou, druhý jako rozený kanonýr nohou zevnitř vápna.
Levý stoper - Kyle Bartley (West Brom): Svěřenci Sama Allardyce šokovali Wolverhampton a stoper Kyle Bartley si při debutu pod novým manažerem hned řekl o stabilní místo v základní sestavě. Kraloval ve vzdušných prostorech, hlavou odrážel jeden pokus za druhým a vrhal se do střel jako smyslů zbavený. Ke čtyřem zblokovaným ranám navíc přidal i asistenci na gólu Ajayiho.
Levý obránce - Luke Shaw (Man Utd): Patrně nejlepší hráč United v duelu s Liverpoolem. Zvládl roli v ofenzivě, kdy parádním pasem vyslal do obrovské šance Fernandese, i vzadu. Salaha snadno strčil do kapsy a poradil si i s potenciálním nebezpečím od Alexander-Arnolda.
Pravý střední záložník - Kevin De Bruyne (Man City): Jedním slovem génius. Takový dar přihrávky, jako má Kevin De Bruyne, není ve fotbalovém světě nikde jinde k vidění. Dokonalou šajtlí donutil dát vítězný gól do sítě Crystal Palace Stonese a v mimořádném výkonu pokračoval i nadále. Kvůli němu se vyplatí koukat na zápasy Man City.
Střední záložník - Tanguy Ndombélé (Tottenham): Jeho gól se už teď řadí mezi nejlepší v celé sezóně, a jak správně řekl José Mourinho, byla to jen třešnička na fantastickém výkonu. Ndombelé byl v Sheffieldu motorem zálohy Tottenhamu, přestože hrál níže než obvykle. S míčem vyrážel nebojácně vpřed a byl silný i na přihrávce.
Levý střední záložník - Youri Tielemans (Leicester): Časy Praetů jsou snad definitivně u konce, Leicester včas našel ideální složení záložní řady. Nad obranářem Ndidim a kreativním Yourim Tielemansem se našel Maddison a tahle spolupráce zafungovala i proti Southamptonu. Belgický záložník svého kolegu našel skvělým pasem - a výjimečnou přihrávku vymyslel i před druhým gólem Barnese.
Pravé křídlo - Mason Mount (Chelsea): V současném týmu Chelsea není tak těžké vynikat, ale Mason Mount je opravdu brutálním kontrastem ofenzivně trápícího se mužstva. Hraje s obrovskou energií, stíhá presovat, bránit i útočit. Když je Ziyech z formy, je suverénně nejkreativnějším hráčem a zároveň i nejnebezpečnějším. Proti Fulhamu osvobodil Blues jediným gólem. Snadno se zapomíná, že je to ročník 1999...
Střední útočník - Harry Kane (Tottenham): Další skvělý výkon jednoho z nejkomplexnějších útočníku planety. A taky nejlepších. V Sheffieldu to nebyl Kaneův nejlepší výkon, v zakončení občas tápal, ale žádná "devítka" prostě o víkendu lépe nezahrála. Zase rozdával skvělé míče v zataženější roli, zase vyhrával vzdušné souboje a zase dal i jeden parádní gól.
Levé křídlo - Pierre-Emerick Aubameyang (Arsenal): Už o něm šla řeč výše - na jeho herní i střelecké probuzení čekal Arsenal dlouho. A teď snad konečně přišlo. Snadno mohl dát Newcastlu i hattrick, i dva góly do jeho sítě jsou však vzhledem k předešlému suchu darem z nebes.
Tabulka
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Manchester United | 18 | 11 | 4 | 3 | 34:24 | 37 | |
2. | Manchester City | 17 | 10 | 5 | 2 | 29:13 | 35 | |
3. | Leicester City | 18 | 11 | 2 | 5 | 33:21 | 35 | |
4. | Liverpool FC | 18 | 9 | 7 | 2 | 37:21 | 34 | |
5. | Tottenham Hotspur | 18 | 9 | 6 | 3 | 33:17 | 33 | |
6. | Everton FC | 17 | 10 | 2 | 5 | 28:21 | 32 | |
7. | Chelsea FC | 18 | 8 | 5 | 5 | 33:21 | 29 | |
8. | Southampton FC | 18 | 8 | 5 | 5 | 26:21 | 29 | |
9. | West Ham United | 18 | 8 | 5 | 5 | 25:21 | 29 | |
10. | Arsenal FC | 19 | 8 | 3 | 8 | 23:19 | 27 | |
11. | Aston Villa | 15 | 8 | 2 | 5 | 29:16 | 26 | |
12. | Leeds United | 18 | 7 | 2 | 9 | 30:34 | 23 | |
13. | Crystal Palace | 19 | 6 | 5 | 8 | 22:33 | 23 | |
14. | Wolverhampton Wanderers | 19 | 6 | 4 | 9 | 21:29 | 22 | |
15. | Newcastle United | 18 | 5 | 4 | 9 | 18:30 | 19 | |
16. | Brighton & Hove Albion | 19 | 3 | 8 | 8 | 22:29 | 17 | |
17. | Burnley FC | 17 | 4 | 4 | 9 | 9:22 | 16 | |
18. | Fulham FC | 17 | 2 | 6 | 9 | 14:25 | 12 | |
19. | West Bromwich Albion | 18 | 2 | 5 | 11 | 14:41 | 11 | |
20. | Sheffield United | 19 | 1 | 2 | 16 | 10:32 | 5 |
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Liverpool je modrý: 25. kolo Premier League v kostce
24.02.2021, 15:36
K čemu De Bruyne? 24. kolo Premier League v kostce
16.02.2021, 17:14
Anfield Road rage: 23. kolo Premier League v kostce
11.02.2021, 18:03
V Anglii viděli rudě: 22. kolo Premier League v kostce
05.02.2021, 22:19
Salah se probral včas: 21. kolo Premier League v kostce
02.02.2021, 15:44
Souček pálí jako Baroš: 20. kolo Premier League v kostce
29.01.2021, 11:59
Jak Leicester sestřelil Lamparda: Sestava 18. kola Premier League
25.01.2021, 20:00
Boom Saka Laca: Sestava 17. kola Premier League
07.01.2021, 16:00
Ani korona Leeds nezastavila: Sestava 16. kola Premier League
31.12.2020, 17:52
Samá Villa: Sestava 15. kola Premier League
28.12.2020, 16:41
Zdemolovaní demolovali: Sestava 14. kola Premier League
24.12.2020, 17:55
Nejdřív Suk, teď Cuf: Sestava 13. kola Premier League
18.12.2020, 16:25
Vládce Souček a krize mocných: Sestava 12. kola Premier League
14.12.2020, 14:52
Komentáře (233)
Přidat komentářNenašiel sa v tom kole lepší bek ako priemerák Shaw?
Fakt ti nemůžeme nějak pomoct?
Zas si sa na mňa nalepil a prišiel si pre palčeky od mojich fans? Skvelé .
Já to myslím vážně
Napíš mi tvoj kontakt do PM teda .
napsal nebo delal jen hrdinu?
Nenapísal kontakt, ale je zlatý celkom .
a ved ty schvalne napises takuto picovinu, aby si take reakcie dostal, tak naco to tu hrajes teraz Olo pls
Shaw sa síce zlepšil, ale pre mňa je nič moc hráč, prečo by som to nenapísal? Tu bude človek bičovaný už aj za názor? Kľud.
A čo je vlastne také kvalitné na Lukeovi?
Ale kdeze, tu nejde o názor, tu ide o to tvoje provokačne zdôrazňovanie, ze priemerak, keďže dobre vieš, že je to zostava kola a v tej sa stále objavujú priemeraci, ak im vyjde dané kolo. Inak, koľko lepších lb v lige vidíš od Shawa?
Podľa mňa nejak skvelý výkon proti nám nepodal, preto sa pýtam, či sa nenájde lepší výkon.
No minimálne traja štyria (Robbo, Tierney, Chilwell) a na jeho úrovni X.
tierney
Hmm a narovinu, dělal jsi něco jinýho, když ses tu opíral do Chilwella?
Jj, ved ja som tragedom nazval Southgatea a chcem aby v repre skusil Shawa pred Chilwellom a pre vas to je zločin
No..no.. Ten příspěvek byl nepřímo útočnej, ale to je jedno
Zločinem to tam nikdo nenazval ne? Před současným Chilwellem je výkonnostně i Young, do příštího repre srazu se to může zas vrátit do původního stavu... a přirozeně i naopak prohloubit..
A i kdyby byl nic moc hrac, tak to znamena, ze nemuze predvest jednou za cas vykon na sestavu kola? Ty jsi fakt strasny dement
Presne to som napísal, ty chujko.
. Člověk by ty peníze i dal, ale musí chtít i ten druhy :/
Luke i v sestavě kola PL
David Alaba’s pre-contract with Real Madrid is ready since the beginning of January and it’s expected to be signed in the next weeks. His salary will be around €12m [after taxes] per season. #LFC made a top bid to sign him 2 weeks ago but... his dream is called Real Madrid.
Heh Pool chtěl zase nalákat hráče na balík peněz jen a stejně nic
k-rvit trh se jim zachtělo, hovada
Irónia
Keď nedávaš za kadejakých priemerákov obrovské prachy, k tomu im ešte nepriložíš pre istotu hneď na začiatku nezmyselný plat, a tí hráči ti prinesú športové a tým pádom aj finančné úspechy, potom si môžeš dovoliť aj takýto typ príchodov. Tomu sa povie zdravá prestupová politika. Našiel si si tam United aj Liverpool ?
A to akože rypnutie, že len na balík peňazí,,,,môôôôôôj, vieš to aj lepšie
Auba by možná hattrick dal, ale potřeboval srát, tak musel střídat
dali ste tam nespravneho de bruyneho
Dalot v sestavě kola italské ligy a hrál LB
ja AC sledujem ale nehraje nic svetoborneho + ma problem ze AC ma na lavej strane neskutocneho Hernandeza a na pravo si Calabria povedal ze zacne hrat ako Lahm v najlepsich rokoch
Jaká je šance, ze AC za nej dá těch 15-20 mega euro?
0
Maldini nakupuje zatial velmi dobre a nepreplaca 20 mega za Dalota urcite neda
Někde jsem četl, že do účetnictví za něj potřebujeme 10m€, abychom nebyli v mínusu
no auba hral ale porad docela hrozne, prvni pule byla z jeho strany jeste horsi nez obvykle, esr/saka misto neho spise
stejne je mimo, jak dal gol z toho uniku, tak takovou situaci mel predtim asi 2x, kdy to takhle mohl pohodlne vyresit.
Mimo to tam mel i nektery reseni situací, ze zustava rozum stat.
Kdyz bude davat goly, je to dobry...
Kdyz ne, je do hry spis pritez.
Snad Aubu tohle zařazení do sestavy kola pořádně nakopne
https://twitter.com/tidytuanzebe/status/1350930155301195781?s=21
Zajímavý postoj golmana. Tohle měl proste řešit lépe Rash.
Teda ta čára vede skrze jednoho obránce, který mu navíc pohybem zakreje jakoukoliv možnost střílet. Postavení gólmana hodně zvláštní
Čáru neberu vážně, ale cele to řešení situace bylo hodně zvláštní. Na pravé straně Pogba a na levé Cavani. Navíc mohl zkusit střílet, ale v té rychlostiby to bylo hodně těžké.
to bylo tezky,byl v plnym sprintu...spis skoda,ze to nezkusil prostrcit na cavaniho,protoze fabinho ho vytlacil ukazkove
Mi připadá, ze tam Cavani běžel dost zvláštně. Tam ta nahrávka by nebyla jednoduchá + ke konci už to smrdělo ofsajdem
jj,ale on bezel vlastne dobre,protoze toho rashe krizoval a vazal na sebe toho obrance...musi se proste nechat,ze fabinho to odbranil excelentne
Ale Rash tam měl dotek, kdy mu to měl dávat.
to jako vazne? vzdyt tam staci zlomek vteriny a golman je uplne na jinem miste, nestoji nejak vyrazne spatne.
Btw, Laird má první áčko
klasicky covid OT: hodne citovany propagator promorovani rektor KU Zima je na JIPce ve VFN s covidem...nebyl on i na te demosce joudy Landy?
Nevím jestli byl na demosce, ale určitě byl v docela extrémním spektru antirouskaru, vzhledem k tomu jak známá a vážená osoba to je
To má být trošku škodolibé, že dostal covid a odmítal roušky? Nesledoval jsem teda každý jeho výrok ale přišlo mi, že celkem logicky mluvil o tom, že opatření by neměla lidem škodit více než epidemie, což se mnohdy děje.
nic spatneho mu samozrejme nepreju,to je jasny
jen je to informace
ja s nim teda moc nesouhlasil,protoze jeho teorie byly nerealny...aneb primarne chranit ohrozene a osstatni promorit (zkracene)
Tak on je průser, že není reálně dobré řešení.
Když budeš promořovat, umře hromada lidí.
Když budeš maximalizovat restrikce, umře jich méně, ale hromada živnostníků/podnikatelů zbankrotuje.
Ta logika toho ochránit ty rizikové skupiny špatná není - jen to reálně není jednoduše možné zařídit - to bys musel všechny důchodce zavřít do domovů důchodců, odříznout je tam od světa a nepouštět je ven.
Protože když třeba v Praze jedeš MHD, tak máš třeba 1/4 z lidí v té tramvaji důchodců, kdy z toho část ještě na opatření kompletně mrdá a buď mají nějakou domácí upletenou roušku nebo ji mají pod nosem.
A já se jim upřímně ani nedivím - pokud jim zbývá třeba 10 let života, tak nechtějí být kdovíjak dlouho zavřený ve strachu - on to bude už rok, očkování bude na rozumné úrovni třeba v létě a kdo ví, jestli se do té doby nezmutuje natolik, že ta vakcína nebude fungovat.
Jasný. Žádné dobré řešení není..bohužel.
Když říkáš, že jim zbývá 10 let života, tak po nakažení jim zbyde 10 dnů pokud je jim více let.
Prostě žádný promorovani cesta není, protože to dostaneš klidně podruhé....
Chránit důchodce je nemožné jak píšeš...
Až bude naockovana skupina lidí nás 60 let, tak se to snad začne trochu otáčet k lepšímu..hodně doufám
*nad
Tak ona i smrtnost u té generace 70-80 je cca 10% (co jsem tak viděl), takže to není tak, že když se nakazí, tak umře. Samozřejmě je tam pro ně to riziko, ale někteří jsou očividně ochotní ho akceptovat.
Dneska jsem jel MHD a v tramvaji babka s dědou, cca právě 70-80 a ani jeden pořádně roušku - babka ji měla sotva na rtech, děda pod nosem. A já ji mám jak debil přes celý ksicht celou dobu.
Co se týče promořování, tak jsem smazal tu první část - ono kdyby tam byla jistota, že si vytvoříš nějakou imunitu alespon na rok nebo když to chytíš podruhé, tak tam bude garance protilátek a budeš mít jen nějakou lehkou verzi, tak by to smysl dávalo. Takto bohužel ne.
Ale to se reálně "nevědělo" pořádně X měsíců zpátky - byly nějaké ojedinělé případy. Nebo to nebylo v povědomí.
Jinak ona se prý objevila nová mutace v JAR, kdy není jisté, jestli proti ní bude fungovat vakcína.
Ona je tu ve výsledku otázka, jestli si nebudeme muset na covid zvyknout stejně, jako na chřipku a žít s ní natrvalo.
V pohodě. Jen bych ho asi nedával do stejné společnosti s Landou.
Konkrétně třeba ta zvýšená ochrana ohroženějších a neperzekuování produktivní populace mi třeba nepřijde úplně špatná cesta.
Ono to zní na první pohled hezky, ale zavání to segregací a navíc to nejde realizovat
Tak záleží na úhlu pohledu. Pro mě je ta segregace určité části populace prostě schůdnější cesta než perzekuce jiné části populace. Ale chápu, že pro někoho ten lockdown lidí třeba 50+ je prostě moc.
Hlavní zbraní proti covid by měl být vlastní rozum a ne nařízení státu, ale to bych chtěl po lidech už asi moc.
Ono na tom vcelku ani nezáleží, jak to pojmeš, protože je to stejně nerealizovatelné. Mezi zranitelné skupiny lidí patří staří, vážně nemocní, ale i úplně normálně fungující lidi, kteří mají třeba jen astma nebo cukrovku - jak chceš chránit tak široké spektrum lidí při nekontrolovaném šíření bez opatření?
K tomu by nutně muselo dojít k úplnému přetížení nemocnic, protože na tak rychle se šířící nemoc nejsou kapacity. Bez opatření by se k tomu navíc ještě přidala chřipka a podobné nemoci, které jsou teď potlačené, což by situaci ještě zhoršilo - jak bys řešil tohle?
Aby fungoval produktivní člověk, potřebuje k tomu mít podmínky. Jak by fungovala např. škola, když bys chránil starší kantory, kterých je, nebudeme si lhát, hodně? Stejně by to nefungovalo.
A to jsou jen některé příklady, které mě teď rychle napadly...
Ono pokud by jsi z těch počtu nemocných vyhodil třeba 50% těch nemocných 50+, kterých je v nemocnicích naprostá většina, tak těm nemocnicím ulevíš docela dost. A to je to jediné co nás vlastně limituje.
Neměl bych problém lidi 50+ nechat doma na nemocenské aby nechodili do zaměstnání a omezit jim klidně i pohyb. Neřekl bych, že je to v dnešní době neřešitelný problém. Rozhodně bych taky bral ohled na lidi, kteří covid už prodělali, těch je také docela dost.
S distanční výukou nemám problém, ti starší kantoři by alespoň nemuseli do rizikového prostředí.
Ale ty by jsi ty lidi 50+ neochránil, to se nedá. Když je neochráníš teďka s opatřeními, jak by jsi to zvládl bez nich? To je utopie. Nemůžeš je prostě někam zavřít a zahodit klíč.
Ten druhý odstavec by nefungoval, protože 50+ není žádný věk a jsou to silné ročníky. By jsi vyřadil velkou část populace z pracovního procesu a ekonomické dopady by byly obrovské, možná i horší, než teď.
Distanční výuka je zase problém pro ty mladší ročníky, které mají malé děti. Zase bys část lidí vyřadil z ekonomického fungování, stejně jako teď.
To prostě nebude fungovat
My si asi moc nerozumíme. Ty nikdy neochráníš všechny lidi, o to tady ani nejde. Ale pokud by jsi razantně omezil počet lidí v nemocnicích tím, že prostě u těch, kteří se s největší pravděpodobností do nemocnice dostanou minimalizuješ tu možnost nákazy, tak nepotřebuješ dělat tyhle opatření v takové míře.
Pokud je někde natolik dementní, že s cukrovkou, obezitou nebo ve vysokém věku sám sebe vystavuje nebezpečí nákazy a není schopen ho minimalizovat sám od sebe, tak nevím proč stát má tendenci ho chránit tím, že lidem kolem něj změní život tak aby toho debila co nejméně ohrozili.
V domovech pro seniory stát naprosto selhal, tam měli už od jara lidi pracovat na turnusy s povinným testováním před nástupem do zaměstnání s patřičným příplatkem.
Já ti rozumím, jenom podle mě operuješ s nereálnými předpoklady a neproveditelnými řešeními.
Pokud můžu všem lidem zakázat chodit ven po 21:00, ale proč nemůžu zakázat lidem ročník 1970- nechodit do práce a být povinně na nemocenské.
Zvláštní srovnání...
Zakázat to teoreticky můžeš, ale je to blbost:
1) Neochráníš tak rizikové skupiny za předpokladu, že se virus bude nekontrolovaně šířit zbytkem populace.
2) Je to svým způsobem forma segregace.
3) Znovu vytváříš ekonomické dopady, které jsou hlavní chybou současného řešení tím, že vypojíš část populace z pracovního procesu (akorát podle jiného klíče) ... jaký to má tedy vlastně smysl?
Ale ty nikdy neochráníš všechny. Vždyť ti to píšu. Hlavním smyslem tohoto opatření by bylo snížit počet hospitalizovaných.
Pokud tito lidé, kteří mají obecně větší šanci dostat se do péče lékařů nejsou schopni se chránit sami nad míru obvyklou, nechápu proč má stát držet jako rukojmí většinu. Stát se obecně chová z ekonomického hlediska šíleně, viz. rouškovné, nákupy z Číny nebo likvidace služeb.
Na tomhle se asi neshodneme a stejně se s těmi argumenty motáme v kruhu.
by me zajimalo,jak nektery 50+ udrzis nasilim doma
A to je argument proč by to nefungovalo nebo proč by to nepomohlo? Proč dodržovat nějaké nařízení takto můžeme potom aplikovat na nošení roušek nebo domácí izolaci při příznacích.
to je argument,ze by to nefungovalo
kolik takovych lidi by zustavalo jen doma? bez toho,aniz by videli svoje deti a vnoucata? ze opravdu vetsina lidi nemuze mit home office... a jsme zase tam,kde jsme byli...
ze tim zakazem si vubec k nicemu nepomuzes
Pochopils, že nejde o to ochránit lidi 50+ před nákazou, ale o to uvolnit kapacity v nemocnicích tím, že by lidí s nákazou 50+ kteří jsou v těch hospitalizacích majorita nebylo nakažených tolik?
no ja to chapu a o to se tu snazi celou dobu
ze zavres 50+ doma je ale nerealny ze jo...vis ze musi vydelavat a ze mraky tech 50+ prave maji ty svoje podniky jako OSVC a tak...
Proto jsem taky napsal, že by byli na nemocenské. Z toho plyne i to, že o tu nemocenskou můžeš přijít a jsi bez příjmu.
ja to chapu...jen si myslim,ze to neni realny a ze by to stejne nicemu nepomohlo
problem tvojej uvahy je ze chces to iste co je teraz len nechces byt tym postihnutym ty....
To si děláš prdel ? Uvědomujes si kolik lidí 1970- vůbec je? Vždyť v tu chvíli by přestalo fungovat v podstatě vše.
Podle údajů z r. 2017 cca 2.1m (50-65 let). Pokud by jich 60% zůstalo v domácí izolaci na nemocenské dovedu si představit, že by ten nápor na nemocnice byl menší. Asi těžko můžeš nechat doma lékaře nebo hasiče že. Ale například ve fabrikách či firmách kde se nákaza šíří rozhodne lépe než v knihovně by si s tím výpadkům určitě poradili.
ze by jim tam chodili do tech fabrik studenti,kteri jsou ted doma?
Upřímně. Myslím si, že jestli ty fabriku něco položí tak to budou ekonomické problémy a ne výpadek 20% pracovní síly. Vzhledem k tomu kolik podniků jede v nějakém omezeném režimu.
a to ja zas mam zkusenosti,ze ti,kteri muzou vyrabet,tak odbyt maji,protoze jak se to vsechno zastavilo,tak je nedostatek vseho a ze by 20 procent lidi ty podniky opravdu dost pocitily
i u nas v projekci bychom dost poznali,kdyby odpadli 4 lidi...kdo tu praci jako udela?
Prostě budeš buď víc makat nebo se ta práce neudělá a firma bude mít menší zisky. Ale rozhodně nebude v nějaké existenční tísni jako lidi, kteří kterým stát podnikání zakázal.
kdyz bude mit mensi zisky,tak propusti lidi ze jo...
proste tvoje teorie o zavreni lidi 50+ je mimo
kdyz bys nechal 1,2 milionu pracujicich doma...hh
Nezlob se, ale tvůj výběr 50+ je úplně mimo. V 50 je mnoho lidí na vrcholu svého produktivního věku. Už vidím, jak nařídíš lidem 50+ nějakou izolaci a lidem ve 49 letech ne? Navíc těch lidí je hromada - přes 4 milióny, takže v podstatě ztrácí váhu i tvůj argument menšina vs většina.
Nehledě na to, že nejsme schopni (ani nemůžeme) izolovat pouze důchodce, natož tak čerstvé padesátníky.
Důchodce bych izoloval jako první. Pak 60+, 55+, 50+. Na ty 4 miliony lidi 50-65 let nevím kde jsi přišel..
Počítal jsem všechny lidi, které chceš izolovat, a lidí 50+ jsou přes 4 miliony (údaje k 2019). A padesátníky prostě nemůžeš izolovat a nechat doma, i když jim zakážeš práci, tak ti nikdo doma nezůstane, to je prostě úplná blbost. Vždyť to není možné ani u důchodců natož tak u aktivních lidí.
ne že bych si myslel, že izolovat lidi 50+ je smysluplný nápad, ale líbí se mi jak tady argumentujete stylem "i když jim zakážeš práci, tak ti nikdo doma nezůstane". Nedá se úplně stejně argumentovat proti současnému lockdownu úplně všech lidi?
To asi dá no, však to se tady neřeší. Jen jsem chtěl poukázat na to, že padesátníci mají ještě spousty sociálních kontaktů, oproti důchodcům, kde už se to časem pomalu smrskává na rodinu a pár nej přátel.
Důchodce do toho vůbec nepletu. To je neproduktivní část populace. To je dobrý, někomu sice můžu zrušit firmu, ale doma na prdeli ho nechat sedět nemůžu.
Na prarodičích mojí ženy vidím, že to jde naprosto v pohodě, covidem si neprošli a teď čekají na očkování.
Záměrně jsem použil tu nejširší skupinu 50+ aby bylo vidět kam bych s tím až chtěl zajít. Velká část padesátníků už žije buďto sama nebo pouze s manželem/manželkou. Tím pádem se nákaza od mladších dá celkem slušně minimalizovat.
nechci ti brát iluze, ale velká část padesátníků určitě nežije sama nebo jen s partnerem. V této zemi lidi nemají děti ve dvaceti letech a zároveň děti neodchází v 18 letech z domu. Padesátníci zcela běžně žijí se svými dětmi, kteří jsou většinou tou dobou ve věku 15-25 let. Ta hranice, kdy lidi žijí sami nebo jen s partnery je spíše 60+
Proto mi přijde relativně snadné izolovat důchodce, což by ten počet hospitalizovaných určitě srazilo.
Hele já to nemám nijak statisticky doložené, jen asi ve svém okolí určitě mám lidi 50+ s dětmi doma v menšině. Snad pokud bychom do toho promítli kde bydlí tak by se to projevilo ale rodinné domy zde nabízí jiné možnosti než 2+1 v Hájích.
já už pár let trénuju hráče U15 - U21, jejich rodiče jsou většinou 45-55 a až na úplné výjimky žijí všichni s rodiči. Ale samozřejmě ovlivňují to různé věci. Kdo studuje VŠ v rodném městě, zůstane déle u rodičů, déle zůstavají doma kluci, protože dívky se častěji stěhují v rámci vztahu atd atd...
Tak pokud to takto rozebereme tak vždy najdeme nějaké příklady které budou potvrzovat jednu nebo druhou teorii.
Já se na to snažili dívat fakt jako já celek tam by podle mě to vyloučeni důchodců/starších statisticky asi nějaký efekt mělo. A na těch hospitalizacích se projeví i desítky pacientů.
Kolik ti je let? Nebo kolik mají tvojí rodiče? Tady si úplně mimo. Moji rodiče jsou čerství padesátníci a ok už žijou sami, ale nesedí doma na zadku, ale mají normální produktivní život. A takové lidi těžko izoluješ... mají spousty přátel, koníčků, děti, vnoučata apod. Ty si myslíš, že je můžeš od všech odstřihnout. Nehledě na to, že i kdyby se ti je podařilo izolovat od sociálních kontaktů, tak stejně nezůstanou sedět doma a půjdou ven (budou muset), kde ty nakažlivé můžou potkat. Nebo navrhuješ domácí vězení?
V tomto moderním světě nejsme schopni izolovat ty nejstarší lidi v domovech, a ty chceš izolovat cca 40% naší (české) populace, tohle si prostě představuješ jak Hurvínek válku.
Určitě nejsem zastáncem naší vlády a jejich kroků, ale představa, že ty "ohrožené" izoluješ a "neohrožené" necháš normálně žít je utopie, umocněná ještě v tvojem podání, kdy bys izoloval skoro půlku národa.
Rodiče už jsou v důchodovém věku. A ano normálně bych je vyloučil ze sociálních kontaktů s vnoučaty nebo dětmi. Nehledě na to, že nákaza např. na čerstvém vzduchu a dodržení nějakého distancu je fakt minimální. Takže ono by vlastně ani tolik restrikcí nebylo potřeba, stačilo by se chovat s rozumem tam kde je nákaza pravděpodobná. A ne chodit 3x do obchodu a jezdit MHD po městě...
Koníčky? Třeba by si pak spolu mohli zahrát tenis, protože hala ve které je tolik vzduchu, že žádná nákaza nehrozí by mohla zůstat otevřená.
Utopie? Ano to je, protože lidi nejsou schopný převzít tu odpovědnost na sebe a čekají až jim to stát přikáže.
Souhlasím s tím, že je třeba řídit se rozumem a vzít odpovědnost za své zdraví do svých rukou.
Dál to asi to nemá cenu, nechci řešit restrikce co je dobře a co ne, ani sám netuším jestli je hala na tenis ok. Ale nemyslím si, že cesta do haly na tenis a zpět je v rámci tvojí izolace v pořádku (btw, co když tu halu bude provozovat padesátník? )
Reagoval jsem na tvůj nápad izolovat lidi 50+, což považuji za úplnou blbost, protože se jedná skoro o půlku národa.
No,asi poprvé po roce čtu na tohle téma debatu bez emocí s racionálními argumenty ve které je napsáno skoro vše a to na eurofotbalu. Taky bych viděl rád méně restrikcí, ale mít pak skutečnou odpovědnost za lidské životy, asi bych vyměkl.
Takže budeme segregovat všechny?
Tak teď segreguješ děti, které nechodí do školy, likviduješ služby/turistický/cestovní ruch, který musel prakticky kompletně zavřít.
Ty nejpostiženější (důchodci) to co se týče života postihuje prakticky nejméně - ty nepracující, v důchodu. Jasně, nemůžou stejně jako my do restaurace, za kulturou, ostříhat se a podobně - ale zas jim nehrozí výpadek příjmů, nemusí se bát o práci a podobně.
zatím, pokud se bude lockdown vyhlašovat preventivně při každé mutaci, tak bude lockdown už vlastně navždy a pak se důchodcům zruší důchody, protože na ně prostě nebudou peníze. Ale umřou na chudobu a ne na Covid, takže to bude podle současných měřítek braný jako úspěch.
To je tak přehnaně zjednodušené a zavádějící, že nevím, jak argumentovat, protože nevím, kde začít . Dostals mě
tak postupně to k tomu směřuje Teď se zpřísňují opatření kvůli britské mutaci, aniž by se ještě rozšířila, protože podle výzkumů má být nakažlivější. Plánujou se uzavírky kvůli jihoafrické mutaci, protože by mohla být resistentnější. A přijdou další u kterých také nebude jasné, zda není nakažlivější, nenapadá mladší lidi, kteří nebudou naočkovaní nejspíš ještě rok, i po očkování vždy, když ta změna bude na spike proteinu, tak se nebude vědět, jestli nebude resistentnější. To se vždy zjistí až po nějaké době, až tu mutaci prozkoumají, to ale trvá týdny až měsíce.
Jak se z tohoto přístupu teda vymanit? Protože když by i tohle mělo trvat jen po většinu letoška, tak už to ekonomiky a lidi vážně nedají. Dovedeš si představit, že bude lockdown úplně celý rok a celý svět bude žít z toho, že se budou ve velkém tisknout peníze, aby se nekonečně sanovala ta prázdná ekonomická skořápka?
Za momentálního stavu opatření by se měly dát ty regionální mutace řešit tak, aby se výrazněji nerozšířily. Samozřejmě provedení tohoto v zemích jako ČR, Slovensko atd. není vždy ideální, ale buďme chvíli optimisti .
Ekonomické dopady nepopírám a neříkám, že současný přístup nebolí nebo je bezchybný. Jen mě fascinuje ta víra, že ta alternativa, o které se tady bavíme, je proveditelná (a ještě bez podobných ekonomických dopadů). Že je ta pandemie průšvih, to je jasné, ale vhodná, proveditelná alternativa k současnému řešení podle mě neexistuje.
Co se týče ekonomik, tak různé státy jsou v různých situacích podle toho, jak do pandemie prosperovaly a hlavně jak nakládaly s veřejnými financemi. My tady v ČR a na Slovensku můžeme leda doufat, že to přežijeme a až se ekonomika bude zvedat, tak nás zase potahá Německo
Těžko být v tomto světě optimista. Pokud se objeví nějaké mutace, které budou odolné na očkování a měl by kvůli tomu být lockdown i několik dalších let, tak se prostě zabiju. Současný život stejně není nic, co by stálo za to žít a jde to zvládnout jen s vidinou, že to v nějaké dohledné době skončí. Pokud by ta vidina odešla, nemá to tu dál smysl prodlužovat.
To je dost drastické uvažování teda, neblbni. Někdy v dohledné době to skončit musí, ať už jakýmkoliv způsobem .
No právě jediné, co máme je nějaká vágní naděje, že "někdy to skončit musí". Ono ale nemusí. Respektive to může skončit tak, že se Covid vůbec nevyřeší a budeme postavení před otázku - pustit to a smířit se s tím, že ročně umřou desetitisíce lidí na covid nebo to tu dál potáhneme tady tou vězeňskou variantou a blíže neurčitelný počet lidí zemře na chudobu a zničený život. Co si zvolíme a kdy? To je možná otázka budoucnosti.
I to je samozřejmě možnost, pokud bereme černý scénář. Vágní naděje to není - já netvrdím, že to skončí dobře, já tvrdím, že to skončí, tak či onak.
Mluvit o segregaci při současné úrovni opatření mi přijde jako dost přepal... děti se prostě učí z domu. Neodděluješ jedny děti od jiných dětí na základě nějakého klíče, např. že mají diabetes nebo astma a tak mají smůlu.
Poukazuješ tu na chyby stávajícího systému a jako alternativu mi prezentuješ nějaký teoretický, utopický koncept, kdy oddělíš mladé a zdravé od starých a nemocných, přičemž staré a nemocné nějakým kouzelným způsobem kompletně vyřadíš ze života a schováš je do nějaké skrýše, kam se za nimi koronavirus zázračně nedostane a ti šťastnější si budou moci v klidu žít.
Ekonomické dopady nikdo nepopírá, ale ekonomika se vzpamatuje rychle. Horší je to s lidmi, kteří přijdou o živobytí, ale tady neselhala epidemiologická opatření, tady selhal stát, který prožral peníze z lepších časů a teď není schopný adekvátních kompenzací v horších časech
Tak nemusíme se bavit o segregaci.
Ale co třeba místo všech těch omezení třeba nakoupit pro rizikové skupiny kvalitní respirátory? Půlka důchodců má jednorázové roušky nebo nějaké "hadrové", kdo ví, jestli vůbec se o ně správně starají. V tu chvíli, kdy budou mít všichni z rizikové skupiny chránění timhle způsobem, tak se sníží jejich počet v nemocnicích výrazně.
K tomu roušky povinné stále v MHD, vnitřních prostorech pro všechny atd - prostě tam, kde jsou užitečné, testování zdarma pro veřejnost a podobně.
Tohle všechno se dá dělat i teď, i když logistika něčeho takového by byla monstrózní - potřeboval bys prakticky stovkám tisíc lidí doručovat několik respirátorů na den (aby byly kvalitní, to asi chceš moc, protože i zdravotníci mají všelijaké šunty z Číny).
A stejně by ses nakonec dostal k tomu, že potřebuješ snižovat pravděpodobnost nákazy kombinací více způsobů, protože zdravotnické pomůcky samy o sobě nestačí.
Organizační opatření jako roušky v MHD jsou samozřejmě ok, víceméně nic to nestojí (pokud lidé kupují sami) a pravděpodobnost nákazy to snižuje.
Ekonomika se vzpamatuje rychle, ale až ve chvíli, kdy pomine současný stav. Nikdo ale neví, kdy to bude. Vakcíny už se teď zpožďují, potrvá to šíleně dlouho a ona ani vakcína není jistota. Kdykoli se může objevit mutace, která bude odolná a pak jako budeme další roky v lockdownu?
Tohle není jen o prožrání peněz z lepších časů. I při 100% fungující ekonomice není v západní společnosti do budoucna vyřešené financování důchodů. Teď bude ekonomika šlapat na 50 % a k důchodům se přidá potřeba buď sanovat odškodnění pro zbylých 50 % ekonomiky nebo teda někdy říct a dost a pak ale přijdou statisíce až miliony lidí o živobytí. Ona se totiž postupně posere průmyslová výroba, o část výrobků přestane být poptávka, protože bude menší spotřeba. A o lidi, co přijdou o práci se taky musí stát postarat. Lockdown není ekonomicky udržitelný koncept. Prostě se sáhne na důchody, sáhne se na sociální polštáře, sáhne se na infrastrukturu, na všechno. Na nic nebudou peníze.
Další vrstva problému budou i narůstající sociální nepokoje, které klidně mohou přerůst v částech světa v soft občanské války s rabováním, policie ztratí kontrolu nad městy a územími a podobně.
Pokud teda nepřistoupíme na nový svět, kde nevadí, že se život zastaví, vše se bude sanovat tím, že se bude tisknout tolik peněz, kolik bude zrovna potřeba bez ohledu na nějakou ekonomickou realitu.
A jakou teda nabízíš proveditelnou alternativu?
No teď lockdown, co nám zbývá, i když mám trochu pochyby o tom, že tvrdost lockdownu má od určité úrovně ještě nějaký vliv na šíření. S tvrdostí lockdownu totiž zároveň roste počet lidí, co ho na protest nebudou dodržovat, plus tito lidé pak kašlou i na mírnější opatření, která by jinak respektovali. Protože když už na to prcáš, tak na to už rovnou prcáš úplně. A zároveň roste i touha lidí zkusit si všechno zakázané ovoce ve chvíli, kdy se něco povolí, takže tím akorát zvyšujeme "vlnovitost" pandemie.
Ale lockdown jde ale držet jen do prvního proočkování starých lidí 65+ aktuálními vakcínami. Pokud se pak vyskytnou nějaké horší mutace, tak se holt bude muset žít s covidem a nové vakcíny řešit už za nějakého "normálního" chodu společnosti, kde budou jen nějaká nutná mírná opatření jako roušky uvnitř a zákaz hromadných akcí typu fesťáky a diváci na fotbale. Protože pokud se i pak bude vyžadovat dlouhodobý tvrdý lockdown, zkurví to budoucnost lidstva víc než Covid.
Asi z toho teď není rozumnýho úniku. Chápu, že se lidem nelíbí, že krachují podnikání, ekonomika jde do sraček atd. Ale ortodoxní anticoviďáci nechápou, že když už to bohužel došlo tak daleko, že čím více budou protestovat a srát na to, tím dýl budou prostě ta opatření trvat.
V této chvíli prostě nezbývá, než to dodržovat, smířit se s tím a čekat, co to udělá.
Anebo, povinný plošný testování a pozitivní šoupnout na dva tři týdny do tábora To je samozřejmě nadsázka, musel by toho jít celej svět.
Čína měla tábory pro jistotu ještě před covidem
Vesměs souhlasím. Lockdown samozřejmě nejde udržet navěky, ale momentálně bohužel žádná vhodnější varianta neexistuje
Je to líbivý ale nereálný no
zase z něho netřeba hned dělat Klause
a tohle ctes tady kde??
ako propagujes nenosenie rusok a dostanes covid tak si zaslusis trochu skodoradosti
3.1.2021 řekl, ze to je rymecka atd. Snad se vyléčí jak z covidu, tak blbosti.
karma je zdarma
jako snad se z toho vyhrabe, ale nelze si moc nevzpomenout na neco jako insta karma...
to rozhodne,at se z toho dostane
ja jen vim,jak na nej prskali studenti a lekari,kteri pracuji v covidariich...moc s nim spokojeni nebyli,co vyvadel...
a ja od neho potrebujem do 31.1. podpis... tak nič asi no
nemýlíš si ho s někým? to je rektor Karlovy univerzity, ne Kokotské univerzity
Janík môj zlatý, prečo nie sú už mená na owny search?
tato funkce je k dispozici v Premium verzi owny search, pouze za 250 Kč nebo 10 eur měsíčně
ty si šéf proste.
Ale ja by som to mal mať k dispozícii zadarmo, keďže som založil organizáciu .
A aké sú ešte benefity v premium verzii?
už si to někdy někdo zaplatil?
jistě, platí si to tady cca 20 lidí
rentiér
tvl, ja som zistil väčšinu mien, mohol by si mi poďakovať aspoň
oliver ma tolko dalsich uctov?
chcel si tým povedať, že som kokot, hej?
To určitě ne. Když studuješ na Karlově univerzitě, tak taky nejsi automaticky Karel
pravda
ako dobré treba uznat
Ale jo, trošku jsem si do roušky zafuňel.
ne, jenom zkouším nepovedené vtípky
Na té kokotske dáváš podpisy ty?
Cože?
Ted nehajim ani jeho nazor, ale - A???
Nebo myslis, ze ten nazor vyslovil s tim, ze si ani nepripustil, ze i on to muze dostat?
a no nic
je to informace,vsak si vem z toho co chces
Tak vzal jsem si z toho to, s cim to bylo podavano - "haha dobre mu tak."
hele vzhledem k tomu, jak to zlehcoval, takze ho jako autoritu pak hodne lidi vzalo vazne a nejspis pak diky tomu nekteri skoncili na tom ARO taky, tak celkem i jo...
Neresim jeho názor, ale ma na nej pravo a s timhle nesouhlasim...
ty vole, kdyz rika, ze nebe je cerveny neni to nazor, ale lez. A on proste lidem lhal a diky tomu pak nekteri na tom hrbitove skoncili... protoze kdyz to rika rektor UK tak to ma nejakou vahu
kde mas to "haha,dobre mu tak"?
Nikde
no tak vidis
Někdo stream na whu?
https://reedit.soccerstreams.net/home
Coufal pekný centrík
ten Ajayi je veľký expert každopádne... ako sa môže WBA chcieť zachrániť, keď im v obrane hrajú odchovanci Arsenalu?
Jak člověk někdy kritizuje, tak musí umět i pochválit. V tomto případě Ndombélého. Poslední týdny je na něj spoleh, že vydrží na place do 90. minuty a jeho výkon s přibývajícím časem neklesne. Další krok je tohle ukazovat opakovaně. Pak se bude moci zařadit mezi nejlepší na své pozici. Tak jako Bruno Fernandes, kterého pomalu nejde dostat ze hřiště.
100. pro probuzení útočné trojky LFC
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/nezarazeni-poslanci-zvoleni-za-spd-odmitaji-nosit-rousku-ve-snemovne-40348340#dop_ab_variant=0&dop_req_id=VH0nj1afoKj-202101192351&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=8&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
„My z politických i občanských důvodů nebudeme v Poslanecké sněmovně nosit symbol nastupujícího nového světového řádu a globálního ekonomického resetu - roušky,” prohlásil Volný.
Jak se tohle vůbec může dostat do vrcholné politiky?
Sorry za další OT, ale tohle je fakt bizár
Bohuzel, i na fb mezi myma znamyma - ani bych nerekl prateli... ctu plno takovych tech clanku z pochybnych webu...
Kriticky mysleni je fajn, jen tihle si mysli, ze 100% vi jak to je a ostatni, kteri s nima treba jen castecne nesouhlasi, jsou ovce.
No a asi takhle, s podporpu takovych lidi, se podobny typci muzou dostat do vrcholny politiky
Pravda. Na FB se jedna holka, co mám v přátelích, úplně zbláznila do tady té teorie o NWO a resetu. Pořád postuje bludy a její kamarádi se ji to snaží v dobrém vyvracet, ale ona si prostě jede svoje. Kdo nevěří těm blbostem, je hned ovce a ona doufá, že se mu co nejdříve otevřou oči
Presny, bohuzel takovych je plno...
Vidim, ze tiez mate svojho Kokotlebu
Jo my tady toho máme plno bohužel
tenhle picus snad po podzimu bude smrdet uz nekde jinde
On je fakt strašně jednoduchý člověk
Volný by mohl jít do basy za ty jeho lichvářské nájmy...
„Rouška = symbol nového světového řádu” paneboze, uplne me jima hruza, ze se neco takoveho dostane do Parlamentu
neboj, podobných skvostů tam je více
Slýchám dost často,že krize měla přijít, proto vláda tu koronavirovou podporovala (nebo snad i vymyslela),aby zamaskovala tu nastávající. Přitom Babiš z velké části je závislej jen na ekonomickém růstu,aby mohl rozdávat. Kdybychom další roky rostli, těžko ho někdo sesadí.
to by byl politicky majstrstyk od Babise - predpovedet nastavajici krizi, vyuzit koronaviru v Cine a nechat ho rozsirit do celeho sveta, zavest tvrda opatreni (zaroven donutit ostatni vlady, aby zavedly podobna opatreni) a zamaskovat tu nastavajici krizi tou zpusobenou koronavirem (ktera navic neni jeste jista)
A pak prohrát ve volbách
Lubca Volny. Nadhera.
strašný kokot.. A kokoti do jednoho, kteří volí tuto verbež.
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/poslanci-odklepli-kvoty-na-ceske-potraviny-40348398?fbclid=IwAR09a9ZMjyZUPH-A4eOq2gUrTCqKvsbwZE4auMqC1PKEfHJ7v_yF42cXW2E#utm_source=facebook&utm_medium=sharebt&utm_campaign=web
Tady je další paráda z dílny těchto kurev.. a to už není úplně prdel. Když pominu, že prakticky ty největší sračky v obchodech jsou z ČR, tak to ještě budou chtít uzákonit a navyšovat. O porušení dohody vůči EU ani nemluvě..
celkove to je slusny paskvil,protoze se tam nepise o nabidce,ale o podilu vybranych prodavanych potravin,aby to ten obchodnik zajistil...
a hlasoval pro to i kokot Klausu,kterej je zasadne proti vsem kotam...aneb nechce diktat z EU,rekneme lidem MY,co maji zrat...i kdyz to budou sracky z agrace,kterych je uz ted vsude jak namrdano
Já myslel, že tady ten paskvil dávno prošel skartovačkou a skončil v koši a oni to fakt udržují v chodu a schvalují achjo, my jsme fakt banánová republika, ve které s takovou brzo nebudou ani ty banány...
"Finální podobu návrhu nakonec odsouhlasila vládní koalice ANO a ČSSD podpořená komunisty, SPD a některými nezařazenými poslanci, konkrétně šlo o Václava Klause mladšího, Mariana Bojka a Lubomíra Volného."
Klasika... zase tu o nás rozhoduje rudohnědá verbež s oranžovou rohožkou a nezařazená rudohnědá verbež.
je to humus.. Jako, na jednu stranu ty supermarkety mají určitě těch 55% potravin z ČR, spousta z nich i víc (BILLA, Penny), ale není možné to přece dávat jako povinnost, zvlášť když mají zahraniční matku a volný trhu EU bez jakýchkoliv kvót. Byť věřím tomu, že např. Francouzi budou mít nějakou výjimku.. Čechy okrádali nejvíc Češi..
Achjo
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele