Serie A - souhrn 18. kola

15.01.2021, 22:42, aktualizováno 18.01.2021, 22:41
Komentáře a souhrny
Zlatan Ibrahimović (© AFP)
AC Milán zvládl pondělní dohrávku s Cagliari a vrátil se do čela před městského rivala Inter, jenž ve šlágru zdolal Juventus. Neapol deklasovala Fiorentinu šesti ranami a vyškrábala se na třetí místo. Jednoznačný průběh mělo i další římské derby, v němž jasně dominovalo Lazio, které AS Řím porazilo třígólovým rozdílem. Sassuolo zachránilo na poslední chvíli remízu 1:1 proti Parmě...

Cagliari Calcio - AC Milán 0:2

18.01.2021 20:45

Góly: 7. Zlatan Ibrahimović (pen.), 52. Zlatan Ibrahimović

AC Milán bude mít i po pondělku na čele tabulky tříbodový náskok na konkurenční Inter. Na hřišti Cagliari se dvakrát trefil veterán Zlatan Ibrahimović a rozjetý Milán nepřibrzdilo ani vyloučení Alexise Saelemaekerse. Sardiňané ožili až v závěru zápasu, ale jejich šance vychytal skvělý Donnarumma.

Zlatan Ibrahimović se vrátil na trávníky již minulý týden, ovšem do ligového zápasu s Turínem zasáhl na posledních pět minut. Větší porci dostal v ligovém poháru, ale ten pravý návrat nastal až nyní. Milánské jinak trápí rozsáhlá marodka a do tohoto zápasu například nenastoupili Hakan Çalhanoğlu nebo Theo Hernández.

Rossoneri hodně pomohla rychlá branka, kterou vstřelil vytáhlý Švéd už po sedmi minutách z pokutového kopu. Sudí Abisso se rozhodl pro poměrně přísný verdikt, když po kontaktu s Lykogiannisem upadl Ibrahimović. Každopádně Zlatan penaltu proměnil a AC vedlo 1:0. I po vstřelené brance byli hráči Milána lepším týmem a po půlhodině hry z dálky orazítkoval tyčku ve vynikající formě hrající Davide Calabria. Sardiňané postupně vyrovnali hru a s Milánem sehráli bojovný první poločas.

Kouč Stefano Pioli už do druhého poločasu nenasadil stopera Kjaera a jeho místo zaujal mladičký obránce Kalulu. Podobně jako na začátku zápasu i tentokrát stačila Milánu na gól chvilka. Calabria vysunul dlouhým pasem Ibrahimoviće a ten chladnokrevně zvýšil na 2:0. Akce to byla na milimetr přesná a o ofsajd se nejednalo.

Cagliari se ještě nehodlalo vzdát a zpátky do hry ho mohl vrátit Simeone, jenomže Donnarumma ho zblízka výborně vychytal. Rossoneri si hýčkali náskok, ale jednoduché to neměli. Zvláště po přísném vyloučení Alexise Saelemaekerse, který byl na hřišti sotva osm minut a stihl posbírat dvě žluté karty.

Od této chvíle bylo Cagliari nebezpečnější a v 82. minutě se domácí borci hodně zlobili na sudího Abissa, když zákrok Díaze na Sottila neposoudil jako penaltový. Cagliari se pak vypracovalo ještě jednu šanci, ovšem i střelu Pavolettiho vyrazil Donnarumma nad břevno. Zkompletovat hattrick mohl i Ibrahimović, ale pár minut před koncem pálil jen do boční sítě. AC Milán veze ze Sardinie důležité tři body a v tabulce mu nadále patří první příčka.

Více informací k zápasu

Inter Milán - Juventus FC 2:0

17.01.2021 20:45

Góly: 12. Arturo Vidal, 52. Nicoló Barella

Conte má svou pomstu. Juventus se na San Siru neprosadil ani jednou a po zásluze slavné derby prohrává. O góly do jeho sítě se zasloužili Vidal s Barellou a rozdělili si je do obou poločasů.

Derby d'Italia. Slavný duel mohl v této sezoně hodně napovědět o skutečných ambicích a možnostech obou hlavních favoritů na mistrovský primát. Tohle je sezona, kdy je všechno možné. Kdy Juventus už není tak nezlomnou a suverénní mašinou. A za jeho zády už se shromáždila pěkná řádka hladových žraloků čekajících na krev. Celkem dva, oba týmy z Milána. Domácí trenér Antonio Conte, někdejší opora Juventusu v poli i na lavičce, neměl moc důvodů ke změnám v sestavě. Andrea Pirlo zatím prochází rolí trenéra spíš jako padawan, ale už dokázal několikrát zaujmout.

Dnes mohl jeho tým poslat do vedení kdo jiný než Cristiano Ronaldo. Jenže celou akci po vynikajícím zákroku brankáře Handanoviče zakončil z ofsajdu, takže jeho gól platit nemohl. Ale sotva uplynulo 120 vteřin, fanoušci se gólu už dočkali. A trochu paradoxně ho měl na svědomí muž vyvolávající hodně rozdílných emocí. V Juventusu milovaný, v Interu nenáviděný Arturo Vidal. Obecně se na jeho hlavu nadává, ale tentokrát za ni museli být fandové Nerazzurri rádi. Po přesném Hakimiho centru totiž Vidal trkl do míče a Szczęsny lovil míč ze sítě - 1:0.

Polský brankář věděl, že pokud je na hřišti snajpr Romelu Lukaku (snad v nejlepší formě své kariéry), budou problémy. A belgický kanonýr mu to rázně připomněl ve 23. minutě. To si ale na někdejší opoře Arsenalu nebo AS Řím vylámal zuby a ani dorážka neslavila úspěch.

Mimo mířila i rána Lautara Martíneze, který sebral míč ztracený právě Lukakem. Právě na belgický tank ve službách generála Conteho mířila další nahrávka do vápna a přímo volala po zvýšení náskoku. Jenže Wojciech Szczęsny předvedl pozičně velmi solidní hru a slabší střelu do středu brány lapil.

Pokud trenér Pirlo v šatně vymýšlel nějakou kulišárnu, jak docílit rychlého vyrovnání, jeho taktika moc nevycházela. Sedm minut po návratu ze šaten si totiž mladý motor domácí zálohy Nicolò Barella naběhl na krásný dlouhý pas od kolegy Bastoniho. V obraně Staré dámy zela díra jak blázen, někdejší talent Cagliari postupoval sám na bránu Juve a zvolil ideální řešení - prudkou ránu do pravého horního rohu - 2:0.

Dvacet minut před koncem mohl možná definitivně rozhodnout Lautaro Martínez, který až nečekaně snadno obešel u vápna protihráče, jenže pak pálil těsně vedle brány! A protože v samém závěru brankář Handanovič skvělým zákrokem zbavil nadějí na branku i dorážejícího Federica Chiesu, zůstala Stará dáma střelecky i bodově na suchu.

Více informací k zápasu

Atalanta Bergamo - Janov CFC 0:0

17.01.2021 18:00

Góly: -

Bodovou ztrátu zaznamenala Atalanta Bergamo, která vyšla střelecky naprázdno proti Janovu. Domácí sice měli územní i střeleckou převahu, ale překonat brankáře Perina se jim ani v jednom případě nepodařilo. Nejblíže vstřelenému gólu byl Hans Hateboer, který orazítkoval tyčku.

Janov se pod Davidem Ballardinim lepší a i když má v tabulce stále co dohánět, pro Atalantu představoval nebezpečného soupeře. Bergamaschi v uplynulých třech kolech nasázeli svým soupeřům dvanáct gólů a spadeno měli i na tým, který hraje o záchranu.

Do první gólovky se dostali domácí, ale útočníka Zapatu vychytal v zajímavé pozici Perin. Janovští to kontrolovali svojí akcí, ovšem Shomudorov zakončoval jen těsně vedle Golliniho branky. Pak sice znovu převzali iniciativu domácí, ovšem směrem dopředu to vůbec nešlo a Atalanta neměla do konce poločasu žádnou další příležitost. Spokojenější šli do šaten určitě hráči Janova, pro které byla průběžná remíza 0:0 dobrým výsledkem.

Kdo čekal, že se po změně stran rozjede brankostroj domácích, ten musel být zklamán. Atalantě to nešlo ani po přestávce, byť její převaha na balónu se zvýšila. Až v 65. minutě pálil z voleje do tyče Hans Hateboer a to si Grifone zhluboka oddechli.

Čtvrthodinu před koncem zase Perin vyrazil Gosensovu ránu na rohový kop a konec zápasu se kvapem blížil. Neuspěl ani De Roon, který těsně přestřelil branku a stav 0:0 se až do závěrečného hvizdu nezměnil. Konečná remíza je pro Atalantu citelnou ztrátou, zatímco pro Janov ziskem.

Více informací k zápasu

FC Crotone - Benevento Calcio 4:1

17.01.2021 15:00

Góly: 5. Kamil Glik (vl.), 29. Simy, 54. Simy, 65. Miloš Vulić - 82. Iago Falqué

Nedělní program Serie A byl hodně bohatý na góly a další příděl se konal v Crotone. Domácí vyhráli klíčový nováčkovský souboj s lepším Beneventem, jehož obranu rozebrali čtyřikrát.

Crotone sice dnes odpoledne hrálo s rozjetým Beneventem, kterému se v první lize extrémně daří, ale přesto nehodlalo házet flintu do žita. Že by to dnes mohlo jít mnohem lépe než v minulých týdnech, ukázal hned úvod střetnutí. Ve 4. minutě totiž Pereira nacentroval do vápna, kde šli po míči Nwankwo s Glikem. Hlavičku sice vyhrál Glik, ale zamířil pouze do vlastní brány!

Benevento se ale okamžitě vzpamatovalo. V 9. minutě volalo po odpískání penalty za faul Magallána na Tuiu, což sudí neudělal. O minutu později zase Lapadula našel Marca Saua a ten pálil jen těsně vedle. Zdálo se, že gól Beneventa je jen otázkou času. Ale to se nestalo. Naděje hostí totiž ve 29. minutě pořádně přimrazil Simeon Nwankwo. K němu se se štěstím dostal míč po snaze Vuliće. A protože byl sám před padajícím gólmanem, měl úlohu hodně snadnou - 2:0.

Snížit mohl Insigne, jenže pálil mimo. A v nastavení zase Cordaz skvělým zákrokem rukou odvrátil snížení Hetemaje. Benevento nehrálo špatně, ale Crotone dnes bylo nadmíru efektivní. V 54. minutě už vedlo o tři branky. Pereira centroval do vápna, Riviére přiťukl míč Nwankwovi a nigerijský útočník i přes krkolomné zakončení na dlouhou nohu přeci jen vsítil třetí gól.

Benevento naprosto propadalo v obraně, čehož v 65. minutě opět využil Nwankwo. Na přetažený centr do vápna sice nedosáhl, ale vrátil jej na hranici vápna. Miloš Vulić si srovnal míč na silnější nohu, obešel dva protihráče a míč krásně zakroutil do sítě! Benevento sice obralo brankáře Cordaze o čisté konto, když se s pomocí teče v 82. minutě prosadil Iago Falqué, ale na radosti domácích to nic nezměnilo.

Více informací k zápasu

US Sassuolo - Parma Calcio 1:1

17.01.2021 15:00

Góly: 90+4. Filip Đuričić (pen.) - 37. Juraj Kucka

Moc nechybělo a Parma mohla slavit první vítězství po návratu trenéra Roberta D'Aversy. Hosté vedli na hřišti Sassuola dlouho 1:0, když se trefil slovenský záložník Juraj Kucka, ale těsné vedení neudrželi a v nastavení o výhru přišli. V 94. minutě se o to postaral proměněnou penaltou Filip Đuričić.

Sassuolo bylo favoritem, nicméně vstup do nového roku se mu úplně nevydařilo. Na druhou stranu Parma se trápí o poznání více a vyvést z krize jí má staronový kouč Roberto D'Aversa.

Na první velkou šanci se nečekalo dlouho. Už po jedenácti minutách si museli hosté pořádně oddechnout, když rána Kyriakopolouse orazítkovala břevno. Sassuolo bylo v úvodu zápasu jednoznačně aktivnějším týmem a další šanci, tentokrát Caputa zpacifikoval brankář Sepe. Na druhé straně se Parma pokusila o ojedinělý útok, ale pobídku Kucky v pokutovém území nikdo nevyslyšel.

Ve 21. minutě se domácím podařilo vstřelit branku, ale veškerá radost byla kvůli Caputově ofsajdu zbytečná. Sassuolo bylo lepší, ale nakonec jako první inkasovalo. Na centr Pezzelly si dobře naběhl Juraj Kucka a hlavou překonal gólmana Consigliho. Inkasovaná branka srazila Neroverdi na dno a vedení Parmy vydrželo do přestávky.

Po změně stran se domácí snažili o vyrovnání a po pohotové ráně Defrela musel tasit skvělý zákrok Sepe. Sassuolo si muselo dávat pozor i na zadní vrátka, především na rychlonohého Gervinha, po jehož přihrávce málem vstřelil druhý gól Kucka. Druhý poločas byl na brankové příležitosti o poznání bohatší a branku mohly vstřelit obě strany. Zatímco Đuričić netrefil balón ideálně a minul branku, Grassiho ránu vyrazil Consigli. Opětovně se dokázal uvolnit i Gervinho, ale i jeho koncovce scházela patřičná přesnost.

Užuž se zdálo, že Parma výhru na Sassuolu uhájí, ovšem přišlo nastavení a v něm vyrovnávací branka. Po kontaktu Busiho s Ferrarim sudí odpískal pokutový kop a Filip Đuričić si vyrovnání z penaltového puntíku nenechal ujít. Parma tak v poslední možné šanci přišla o vítězství.

Více informací k zápasu

SSC Neapol - ACF Fiorentina 6:0

17.01.2021 12:30

Góly: 5. Lorenzo Insigne, 36. Diego Demme, 38. Hirving Lozano, 45. Piotr Zieliński, 72. Lorenzo Insigne (pen.), 89. Matteo Politano

Na tenhle výlet pod Vesuv Fiorentina jen tak nezapomene. Zvlášť její obrana se z tohohle šoku bude nejspíš vzpamatovávat ještě hodně dlouho. Dostat šest branek, to se jen tak nevidí. A čtyři jen za první poločas už teprve ne.

Neapol má v útoku ohromnou sílu i v době, kdy nemůže použít Mertense s Osimhenem. Když se proti vám postaví trio Zieliński, Insigne nebo Lozano a na hrotu řádí urostlý bijec Petagna, je jasné, že těšit se můžete na cokoli, jen ne na klidné odpoledne. Fiorentina to začala chápat už v páté minutě. Právě tehdy se totiž Lozano dostal po pravé straně k centru do vápna, jeho střelu sklepl Petagna do druhé vlny a zakončující Lorenzo Insigne si poradil s přehledem i elegancí sobě vlastní.

I Viola se snažila směrem dopředu něco vymyslet, v tuto chvíli ještě byla plná optimismu a energie. Venuti se protáhl po pravém křídle, na přetažený centr si naběhl Biraghi a jeho střílenou přihrávku si Diego Demme srazil na břevno vlastní branky! Po další chybě Demmeho si Ribéry vyměnil míč s Vlahovićem a pálil na Ospinu, který musel opět ukázat dobré reflexy, aby z toho nebylo vyrovnání.

Stejně tak další pokus po Ribéryho akci skončil vedle, protože Biraghi mířil příliš na zadní tyč a bránu přestřelil. Demme jako by chtěl napravit své dosavadní chyby, dostal se až k vápnu, našel si v něm krásný pas od Petagny a ve skluzu jej poslal do sítě. A aby se Viola náhodou nevzpamatovala tak snadno, tak opět úřadoval Insigne. "Neapolský Totti", jak sám sebe někdy označuje, dělal římské legendě opravdu čest. S lehkostí a chytrostí obehrál kousek od vápna hned čtyři kužely v červeném, narýsoval parádní kolmici do vápna a sledoval, jak klouzající Hirving Lozano překonává polského brankáře Dragowskiho!

Obrana před polským gólmanem sestávala prakticky jen z několika těl, která před ním více či méně ustupovala. Toho využil i Piotr Zieliński, který si bez větších potíží srovnal míč na střelu, přehodil na silnější nohu a přesnou ranou k tyči překonal svého spoluobčana v bráně Violy počtvrté.

Deset minut po změně stran sice Viola mohla vstřelit první branku, když Castrovilli vysunul Vlahoviće, ale jeho chytrý oblouček vykopl Kalidou Koulibaly z brankové čáry. Dvacet minut před koncem už to bylo o pět branek, protože Castrovilli ve vlastním vápně podrazil Bakayoka a sudí Chiffi nařídil penaltu. Insigne měl sice štěstí, ale i když Dragowski vystihl směr, přeci jen na dobře umístěnou ránu nedosáhl - 5:0.

Když si Fialky myslely, že už nemůže být hůř, přišel na trávník konečně zdravý Mertens. Sice se dnes netrefil, ale v 89. minutě pomohl pohybem roztáhnout obranu Violy. Matteo Politano je hodně nadaný driblér, což ukázal proti nedůstojně bránící dvojce stoperů. Pak už "jen" přesnou střelou stanovil konečné skóre na 6:0.

Více informací k zápasu

UC Sampdoria - Udinese Calcio 2:1

16.01.2021 20:45

Góly: 67. Antonio Candreva (pen.), 81. Ernesto Torregrossa - 55. Rodrigo De Paul

Duel mezi Sampdorií a Udinese nabídl branky až ve druhém poločase, ale stálo to za to. Do vedení šli hosté díky De Paulově brance, ovšem Námořníci dokázali vyrovnat a osm minut před koncem prostřednictvím Torregrossy strhnout vítězství na svojí stranu.

Sampdorii chyběl vykartovaný český záložník Jakub Jankto, pro kterého to mohl být zvláštní večer, neboť dres Udinese několik sezon oblékal.

Úvod zápasu byl z obou stran opatrný a na první velkou příležitost se muselo čekat až do 28. minuty. Adrien Silva vnikl do hostující šestnáctky a jeho ránu musel Musso konečky prstů vyrážet. Tutovku měli i hosté, po obrovském závaru před Auderem nedokázal nikdo ve žlutých dresech dopravit balón do sítě, a tak se nadále hrálo 0:0. První poločas byl jinak celkově nevýrazný a po změně stran bylo rozhodně co vylepšovat.

Bezbrankový stav nakonec vydržel do 56. minuty. Rodrigo De Paul dostal spoustu prostoru a střelou nadvakrát překonal domácího brankáře Audera. Sampdoria tak byla v problémech, ale netrvalo to dlouho a i ona se dokázala gólově prosadit. V pokutovém území byl faulován Antonio Candreva a sudí odpískal pokutový kop. Sám Candreva vzal zodpovědnost na sebe a riskantní "panenkovskou" penaltou srovnal na 1:1.

Po půlhodině hry se tak začínalo od začátku. I další fáze zápasu byla vyrovnaná a bylo čím dál jasnější, že kdo dá gól, ten zvítězí. V 82. minutě přilétl do hostujícího vápna centr a Ernesto Torregrossa hlavou strhl vedení na stranu Námořníků. Udinese ještě mělo čas na odpověď, ale domácí si náskok hlídali a bez problémů ho ubránili až do závěrečného hvizdu.

Více informací k zápasu

Turín FC - Spezia Calcio 0:0

16.01.2021 18:00

Góly: -

Trápící se FC Turín nezvítězil ani nad nováčkem Spezií, přestože takřka celý zápas hrál v početní výhodě. Hosté totiž přišli už po osmi minutách o vyloučeného Vignaliho, ovšem převaha Granaty k ničemu nevedla. Duel skončil 0:0 i proto, že v nastavení pálil do tyče Ansaldi.

Konečná remíza je pro Turín další ztrátou v boji o záchranu a pozice trenéra Marca Giampaola se tak znovu zhoršila. Přitom domácím hrálo všechno do karet...

Klíčový okamžik celého zápasu totiž přišel po pouhých osmi minutách. Hostující Vignali nevybíravě vlétl do souboje s Murruem, nechal kopačku vysoko a sudí pro takové počínání neměl pochopení. Vignali šel okamžitě do sprch a pro Spezii začalo dlouhé oslabení.

Jenomže nějaký větší nápor Turína se nekonal a ve 37. minutě dokonce Sirigu čelil nebezpečnému pokusu z kopačky Gyasiho. Trenér Marco Giampaolo rozhodně nemohl být s průběhem prvního poločasu spokojen.

O přestávce tak přišly změny a ofenzívu domácích měli rozhýbat Simone Zaza a Lyanco. Spezia se však nadále skvěle bránila a Granatu do ničeho nepouštěla. Navíc trpělivě čekala na svojí příležitost a ta přišla patnáct minut před koncem, ale Gyasiho pobídku na malém vápně nikdo do branky nedopravil. Turín si připravil největší šanci zápasu až v jeho nastavení, ovšem Ansaldi křižnou ranou z malého vápna orazítkoval tyčku. Nebylo by to zasloužené vítězství. Spezia se převážně bránila, ale v oslabení ji nic jiného ani nezbývalo a nakonec si vysloužila bod.

Více informací k zápasu

Bologna FC - Hellas Verona 1:0

16.01.2021 15:00

Góly: 19. Riccardo Orsolini (pen.)

Bologna si překvapivě poradila s dlouhodobě lepším Hellasem, proti němuž udržela dokonce i čisté konto. O tři body pro jednoznačně aktivnější domácí celek se postaral útočník Riccardo Orsolini.

Ten si vlastně první šanci vypracoval sám. Naběhl si na dobrý pas do středu vápna, míč zpracoval a pálil na brankáře Silvestriho. Od něj se míč odrazil k Sorianovi, který se jej pokoušel obejít kličkou, jenže při střele svého soka fauloval. Sudí tak pískal penaltu a tu s ledovým klidem proměnil právě Orsolini.

Hellasu dnes chyběla obvyklá hravost a nápaditost v poslední třetině hřiště a jeho ataky často postrádaly obvyklou lehkost. První půle rozhodně nebyla fotbalovým spektáklem, zato druhá už byla mnohem atraktivnější. Pět minut po změně stran si udělal prostor mladík Musa Barrow, jenže pálil těsně vedle vzdálenější tyče.

Návštěva z Verony se do první šance dostala až v 54. minutě, jenže Darko Lazović v obrovské šanci uvnitř vápna pálil nepochopitelně mimo. O deset minut později se na hraně ofsajdu utrhl Nikola Kalinić, jenže sám před brankářem Skorupskim pálil jen do něj! Obdobně si později vedl i Orsolini, který si navedl míč k vápnu a mířil tvrdou ranou k tyči, kam ovšem dolétl skvělý Silvestri.

Více informací k zápasu

SS Lazio - AS Řím 3:0

15.01.2021 20:45

Góly: 14. Ciro Immobile, 23. Luis Alberto, 67. Luis Alberto

Tragicky hrající a nepřipravené AS nebylo pro Lazio žádným soupeřem a Biancocelesti mu nadělili tři branky. Vlci tak dost možná brzy přijdou o třetí příčku, zato Lazio se vrací do skvělé formy.

Slavné římské derby je každoroční ozdobou první italské ligy a dnes tomu nebylo jinak. Na atraktivitě utkání také přidával fakt, že oba trenéři mohli v klidu postavit to nejlepší z minulého kola a neřešili žádnou novou absenci. Byl to souboj dvou věhlasných útočníků s páskou na ruce, souboj dvou španělských brankářů a mimo jiné také souboj dvou velmi rychlých beků, Spinazzoly s Lazzarim.

Na své první derby se asi hodně těšili noví majitelé AS a také hráči jako Mchitarjan, Pedro nebo Villar. Právě ten byl na začátku faulován u půlící čáry a Římané se díky tomu snažili dostat do rychlého protiútoku. Ale to byl faktor, který má dokonale nacvičený Lazio a dnes opět školilo zmatenou obranu AS. Po Pellegriniho ráně hosté sice zahrávali rohový kop, ale zadrbali ho tak neskutečně, že Lazio podniklo rychlý kontr.

Manuel Lazzari vyvinul tlak na dezorientovaného stopera Ibañeze, ten napálil míč jen do Lazzariho a od něj se balon odrazil k nohám dobíhajícího Cira Immobileho. Toho samozřejmě nikdo důrazně nebránil a kanonýr jako Immobile je v takových situacích jako ryba ve vodě - 1:0.

Lazzari byl trochu nečekaně rozdílovým hráčem první půle. Po devíti minutách se totiž neohroženě vrhl do vápna a upadl po kontaktu s opět chybujícím Ibañezem. Zatímco Vlci se zabývali sporem o to, jak moc nebo málo byl Lazzari k pádu přinucen, Lazzari se zvedl, okamžitě nahrál na Luise Alberta a ten krásnou ranou k tyči překonal krajana Lópeze. Pravdou ale je, že AS se oprávněně zlobilo na svého neoblíbeného sudího Orsata, protože Lazzari se míče evidentně dotkl rukou.

A pak nastala delší pasáž, ve které AS křečovitě pobíhalo s míčem kolem vápna Lazia, ale bez výsledku. Druhou půli už začal veterán Pedro, ale ze strany AS to pořád byla stejná (nudná a stereotypní) písnička. Lazio naopak dokonale využívalo naprosto nepohyblivou hru hostí. Immobile pálil tvrdě do středu, Leiva rovněž do Lópeze. Definitivní pojistku na jasnou výhru domácích zařídil Luis Alberto, který měl u vápna AS moře prostoru a nikdo z loudavě se vracejících obránců mu nevěnoval pozornost. Toho španělský mozek hry využil ke krásnému obstřelu, čímž dokonal dílo zkázy.

V podstatě až čtyři minuty před koncem se do hry dostal i brankář Reina. Balon po centru ze strany propadl až k Džekovi, ale ten zblízka pálil jen do Reiny. Trenér Inzaghi mladší může opět slavit, s přehledem si namazal Fonsecu na chleba.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.AC Milán18134139:1943
2.Inter Milán18124245:2340
3.SSC Neapol17111540:1634
4.AS Řím18104437:2934
5.Juventus FC1796235:1833
6.Atalanta Bergamo1795340:2232
7.SS Lazio1894530:2531
8.US Sassuolo1886431:2730
9.Hellas Verona1876522:1727
10.UC Sampdoria1872928:2923
11.Benevento Calcio1863921:3421
12.Bologna FC1855824:3120
13.Spezia Calcio1846823:3218
14.ACF Fiorentina1846818:2918
15.Udinese Calcio1744919:2716
16.Janov CFC1836918:3015
17.Cagliari Calcio18351023:3614
18.Turín FC1827926:3513
19.Parma Calcio1827914:3413
20.FC Crotone18331221:4112

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (259)

Přidat komentář
Largo

Tak. A ted abych chodil kanalama....

Reagovat
Freedo

Potkáváš v ČR hodně fandů Lazia?

Reagovat
pistacik11

Tak predpoklady na to sú

Reagovat
smazaný uživatel

proč nebyl druhej gol Lazia ofsajd?

Reagovat
Stana95

no, viděl jsem jen druhou půlku, ale to jsme vážně poprvé vystřelili na bránu až v 85.? Do té doby jakmile jsme přelezli půlku (nebo nedejbože se dostali poblíž vápna), tak nám Lazio vzalo míč a šlo do brejku, přičemž většina z nich smrděla gólem.

Je krásný, že zálohu máme nejnašlapanější pomalu v celé Itálii, ale hrát toto? Vrátím se k tomu, že je super že drtíme všechny slabší týmy, ale to budeme pokaždý s někým silnější hrát takhle?

Edin tam je k čemu? Aby dostal balon, zkusil obehrát dva soupeře a ztratil to? Mayoral tam měl jít místo stopera už v poločase (pokud teda první půle vypadala taky takto), nejlépe hrát od začátku, horší jak Edin by nebyl. Tohle jde zase za Fonsecou, 0:2 poločas a jít do druhé půle s tím, že se má stát co? Nevím a nebylo to z projevu těch hráčů poznat.

To je další věc, co mě sere, prostě je to kurva derby, tak tam ti hráči musejí žrát trávu a jezdit po prdeli. A oni se tam celou druhou půlku procházejí bez zájmu s tím výsledkem cokoliv udělat a čekají jen na ten třetí gól. Chybí mi tam nějakej lídr, co to dokáže vyhecovat a klidně všechny zjebat, když hrají jak kokoti. Prostě někdo, kdo za ten tým dýchá, ještě dlouho budeme vzpomínat na hráče jako DDR ... Navíc i trenér by měl být schopen ten tým vyburcovat k lepšímu výkonu, Fonseca tam celou dobu stojí a kouká, co že se to na tom hřišti děje

Na druhou stranu sice nerad, ale gratulace Laziu, chtěli to víc, šli si za tím a byli prostě lepší.

My se nad sebou musíme zamyslet a něco změnit, protože není možný hrát s kýmkoliv silnějším takhle.

Jinak pokud by mi někdo z vás mohl popsat, jak vypadala první půle (jestli stejně jak ta druhá), budu rád.

A nakonec děkuju moc za tento projev, jak jsem se na to derby těšil, tak mám teď posraný celý víkend

Reagovat
Largo

Prakticky stejně jako druhá, děs a hrůza. Lazio bylo o krok napřed, dycky vědělo, co má hrát.

Reagovat
Stana95

díky

Reagovat
smazaný uživatel

presne tak za cias DDR alebo aj Kevina Strootmana by takto lenivo nehrali.zastaval som sa Fonsecu a veril mu ,ale uz o nom vyrazne pochybujem...aj on chytil rimsky trenersky syndrom a preplo mu,stal tam pri ciare ako keby cakal na popravu

Reagovat
Stana95

přesně tak, Fonsecovi jsem hodně věřil po tom, co dokázal dělat se Šachtarem. Ale nevím, možná je to i tím přechodem rozestavení, kdy teď už místo křídel máme halfbacky a ta dynamika směrem dopředu je jiná. Na druhou stranu chápu, že Fonseca to musí poskládat z hráčů, který zrovna má, a ty křídla teď prostě nemáme.

Reagovat
EXoRcIsT

Nula bodov. Absolutne nic zo strany AS co by stalo za zmienku hrozny zapas.

Reagovat
smazaný uživatel

hlasim sa z diery...fandim AS o 2007 a toto bol najtrapnejsi a odovzdany vykon v derby aky kedy videl !!! hrali sme bez zaujmu ako keby hrame priatelsky zapas,tymto vykonom ste znevazili vsetky goly v derby Francesca Tottiho za cias De Rossiho by ste odisli po dnesku domov s dvoma monoklami a kopancom do riti !

Reagovat
Lech

Reagovat
Largo

Souhlas, nejhorsi derby, jaky jsem kdy videl. Samozrejme z nasi strany, Lazio bylo uplne jinde mentalne, technicky i takticky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Alberto Aquilani

Tak sa zdá, že Fonseca pomaly ale isto speje ku označeniu sklamanie. Páčil sa mi jeho nástup k tímu, že po tých hipsterských časoch dokázal svoju filozofii tomu tímu okamžite vštiepiť. Dokázal ihneď zapadnúť do novej ligy a prispôsobiť sa. Bravúrne zvládol obdobie počas minulej sezóny, kedy chýbalo kvantum hráčov a zbierali sa body s pozlepovanou zostavou (Mancini v zálohe, Pastoreho posledné zmŕtvychvstanie etc).

Keď takto pred rokom prišla kríza zareagoval na ňu veľmi dobre zmenou systému, ktorá hráčom sadla. Kvitujem mu ako vytiahol Villara či Ibaneza (áno, včera to dosral, ale stále je to IMO jeden z TOP prospektov ligy).

Čo je ale hlavný problém je nasledujúce. Nechcem sa zastávať Džeka a niečo podobné, zrovna on má dosť masla na hlave, ale už počas minulej sezóny ( a v tejto k tomu pokračoval) sa viackrát vyjadril, že bol Rím na daný zápas absolútne nepripravený. Fonseca nie že nereaguje počas zápasu, on nereaguje v príprave na súpera celkovo. Naozaj si nepamätám na zápas, kedy by som si povedal: " hm, to Fonseca zvládol výborne, prispôsobil hru a trénera súpera si natrel na chleba." Väčšinou je to vždy opačne, a Fonseca je ten, ktorý viditeľne zápas posral, nepripravil naň tím a nedokázal zareagovať v priebehu zápasu.

Lázio hralo včera samozrejme výborne. Hlavný rozdiel bol aj v tom, ako Immobile a Caicedo presne vedeli čo a ako majú hrať, kedy atakovať, kam sa pohybovať, kedy ísť do nábehu. Luis Alberto si tam robil čo chcel, naproti tomu naša útočná trojka nevedela vôbec nič.

Inteligentný tréner by si v polčasovej prestávke vypočítal, že všetko chodí cez pravú stranu. Ranieri by IMO spravil to, že by z 3-5-2 prešiel s ľadovým kľudom na 4-4-2 aby zamedzil tým kolmým prihrávkam, ktoré chodili od Alberta medzi stopéra a wingbacka a snažil by sa ich ubiť silovo. Fonseca spravil to, že absolútne neškodného Pellegriniho presunul hlbšie, navyše stiahol Veretúta, ktorému sa síce nedarilo, ale aj napriek tomu to centrocampo s tými svojimi pľúcami ako tak držal. Takže slabučký Pellegrini šiel hlbšie, samozrejme nebránil, nediktoval tempo hry a všetky jeho chabé pokusy o prihrávky teraz miesto na hrane 16ky Lázia končili 20 metrov ďalej, takže bolo len príjemným prekvapením, že to skončilo len o 3. Stiahnutie Villara, ktorý ako jediný v tom zápase existoval a držal si nadpriemerný výkon bolo len čerešničkou. Vlastne sorry, tá prišla s Brunom - ono totižto dať miesto Spinazzolu, čo ja viem, Pedra alebo Carlesa na ten post na pár minút, keď potrebuješ otočiť, by bola asi hrozná vec pre Fonsecu.

Chcem Allegriho!!!

Reagovat
pistacik11

Akú by mal Allegri motiváciu ísť ku vám? Toto on nepotrebuje.

Reagovat
Vtáky cez tepláky

:(

Reagovat
smazaný uživatel

Max AS nevezme. Pro něho nejste dost dobrý

Reagovat
Alberto Aquilani

Tieto reči o tom, že pre neho nie sme dosť dobrí a nemal by motiváciu k nám ísť sú úsmevné. Tých svetových TOP klubov zas tak veľa nie je a aj keď to v tomto momente vyzerá, že v lete by mohli hľadať trénera v Barce, Chelsea či v Reale, kandidátov je stále veľa a stoličiek málo. Akú motiváciu mal Ancelotti aby šiel do Evertonu? Rím nie je Reggina, najdôležitejšia bude aj tak výplatná páska. A zrovna uspieť v Ríme je motivácia sama o sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Nespomínal Allegri niekde, že by chcel skúsiť premier league?

Reagovat
Svatej

Snad to nebude chtít zkusit u nás...

Reagovat
Svatej

Jak si vede Pedro vůbec?

Reagovat
Alberto Aquilani

Cca prvých 5 zápasov bol výborný, potom to išlo neskutočne strmým pádom dole, začal robiť úplne nezmyselné veci. Furt vymýšľa pičovinky, každý jeho dotyk s loptou smrdí protiútokom súpera, nepresnosti, proste čistá šialenosť. Ťažko povedať, či za tým nestojí aj únava, že hrával 2 zápasy do týždňa, ale teraz po zranení by sa snáď už mohol trocha spamätať...

Reagovat
Largo

Je to presne tak. Jeste me hrozne vytaci jeho tiskovky. Takovy ten nutkavy pocit delat, ze o nic nejde. I pred derby rikal, ze se hraje vlastne jen o tri body a kdybychom neuhráli ani bod, tak o sezonu nejdr. On vlastne uz dopredu s tou porazeneckou naladou pocita s porazkou, coz se pak nutne musi prenest na hrace. Naproti tomu Inzaghi a spol rikali, ze tohle je derby a musi se vyhrat, za kazdou cenu. Ten rozdil v mysleni a vuli na hristi byl enormni.

Z volnych treneru opravdu asi jen Allegri a opravdu bych ho uvital. Fonseca je urcite fajn clovek a dobry trener do pohody, ale nedokaze nas nikam posunout. Takovej ten sympatak, co se snazi furt zustat v klidu a byt optimistou. Jen si myslim, ze zrovna ted s prichodem Pinta ho nikdo nevyhodi minimalne do konce sezony. A jeste mu privedou hrace do jeho systemu, protoze prece to je duvod, proc se takovy zapasy nevyhravaj.

Reagovat
Slavia10

Kdyz by měl Fonseca odejít, tak velký problém byl také ve sportovním řediteli, mohlo by AS udělat to, co nechtěli v AC. Vzit Ragnicka a dát mu moc nad vším ať si to celé sestaví. Myslíte si fandové AS, že Allegri vás půjde trénovat pokud mu nelíbí vedení AS posily a tím myslím opravdu posily, Pastoreho a spol chtít nebude.

Reagovat
Largo

Tak predne AS jmenovalo sportovniho reditele 1. ledna, takze Rangnick nema smysl. Navic ve hre byl, ale novymu vedeni se nelibilo prave to, ze chtel vsemu sefovat.

Posily se odviji mimo jine od financi, kterych AS moc nema.

Reagovat
Slavia10

V tom případě, tam ale asi Allegri nepůjde riskovat, že si zničí pověst ja úplně čekám, že Conte z nějakých důvodů v létě v Interu skončí a nastoupí Allegri stejný postup jako u Juve.

Reagovat
smazaný uživatel

veríte niekto že to AC dotiahne k titulu?

Reagovat
FORZAMILAN

Credo nella vittoria

Reagovat
pistacik11

Nie žeby som im veril, ale ak nemá mať titul juve, tak nech ho má AC

Reagovat
AC Sparta Praha good

ještě možná Inter, jinak já bych to přál Atalantě, ale moc jim nevěřím

Reagovat
pistacik11

Interu ja titul nedoprajem nikdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Po tomto kole bude zase větší náskok.

Reagovat
smazaný uživatel

nehovor hop...

Reagovat
BaggioRoberto

Já jo. Co bychom to byli za fanoušky, když bysme nevěřili týmu, kterej je celou první polovinu sezony na prvním místě.

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
SpartaOvenka

Víra musí být

Reagovat
SpartaOvenka

*

Reagovat
smazaný uživatel

Zápas blbec pro Udine, šancí měli o dost víc, z toho pár vyložených, ale ta penalta (minimálně sporná) pro Sampdorii to zlomila. Minimálně bod si Udine určitě zasloužilo. Jinak De Paul je vážně parádní, ten musí jít někam výš.

Reagovat
Largo

Az je mi trenera Gottiho fakt lito. Hraje dobrej fotbal, ale vysledky zadny.

Reagovat
smazaný uživatel

Keby tu bol oliš, tak po dnešnej výhre Neapolu by musel dostať riadne orgazmus

Reagovat
smazaný uživatel

Vecer Inter do handicapu ez win

Reagovat
pistacik11

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mihal

Reagovat
LesyJePan

Mandzukic je uz v Milane, ked bude makat ako v Juve tak to nemoze dopadnut zle.

Reagovat
pistacik11

Nech sa mu darí, ale nie proti nám. Jeden z najväčších bojovníkov v našom drese za posledné roky

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
LeonardoUžoa

Tak v tomto souboji lukaku a chiellini si meli ti dva prihlizejici moulove (bonucci, lautaro) psat poznamky do sesitku.

Reagovat
JuventusFC1897

Slabotta si myslí, ze Ronaldo ma 3 metre ne? Centre tak na trampolínu. Rabiot fakt hraje? Hroza des

Reagovat
M11

Gratulace Interu.. zvalcovali nas.. ubohy vykon

!!! FORZA JUVE !!!

Reagovat
Jajinek

Naprosto zaslouženě. Dobrej výkon. Ta osa týmu, když jí to sedne, nás může dovést opravdu daleko. Barellu jsem si zamiloval. Hakimi je dobrá posila, i když uprostřed podzimu mu mnozí nadávali. Lukaku kdyby měl techniku a nahrávku, mohl být možná nejlepší na světě. Neviděl jsem dlouho nikoho s takovým fyzickým fondem. On je v podstatě neoddělitelný od míče. No a Bastoni....to je kapitola sama pro sebe. Elegance, jistota, přehled, ta nahrávka. Smekám.

Výhru bych ale nijak nepřeceňoval. Juventus byl úplně zoufalej. Asi nejhorší co jsem viděl za posledních 10 let. Vůbec nechápu, jak mohli vyhrát na AC. Jako budeme ztrácet, ale to budou všichni, i Juve i AC. Nevidím nikoho dominantního a tak to bude o tom, kdo bude ztrácet víc. Rozehrané je to dobře, ale cesta je daleká.

FORZA INTER!

Reagovat
Dejwa

ještě bych dnes vyzvedl Broza, kéž by tak hrál každej zápas

Reagovat
Nuno čomes

Dneska super. Jenže dalších 5 zápasu bude nulový. A to je proste špatně.

Reagovat
sinter

neprehanaj zas

Reagovat
Panděvova ofina

Kdyby dával balóny od nohy o vteřinu dřív, tak by to bylo lepší.

Každopádně celá záloha společně s Lautarem by měla trenovat střelbu, protože to prostě nemůžeme pokaždé vozit až do malého vápna, kór proti týmům, který nás efektivně eliminují zaparkovaným autobusem.

Reagovat
Dejwa

Bravo, každopádně takhle zoufalej Juventus snad nepamatuju

Reagovat
Spasitel

Inter perfektne i ked Juventus veľmi slabý výkon

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostá spokojenost, skvělý výkon. Konečně jsme je udělali, navíc zcela zaslouženě, forza Inter

Reagovat
lnterista

Pirlo mi připomíná Stramu. Taky tak kouká jaký by hrozně přemýšlel a bezradnost

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Půlka ligy a Andrea nepochopil vůbec nic. Zavolejte Maxe a ukončete to trápení.

Reagovat
smazaný uživatel

s mad maxem by jsme ještě otočili směr, to by bylo nebe a dudy. trenér je základ, at se to někomu líbí nebo ne, tohle se nemělo podcenit.

jak já se v létě vzteknul, když jsem četl že nový trenér bude Pirlo, tak teď už to rezignovaně ani nesleduju. včerejšek jsem vynechal. pirla je mi líto(stále mám v paměti jak nám pohmol na hřišti), sic částečně si za to může sám, ale víc mě serou ti, co ho tam dosadili a to bude ještě dlouhodobější problém.

Reagovat
10

řešili jsme to tady https://www.eurofotbal.cz/clanky/juventus-prozil-podle-predsedy-horkosladkou-sezonu-473268/#post11949035

se Sarrim jsme Inter minulou sezonu vyklepli dvakrát, ty zápasy s Violou i Interem jdou z větší části bohužel opravdu za trenérem...

Reagovat
smazaný uživatel

jj, je to jasne... měli by jsme být ve vedení Juve

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Inter -1 kurz 4,33, easy money...

Reagovat
Inter Eterno Amore

ukáž tiket

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Inter Eterno Amore

tak koľko je výhra nevidím tam nič

Reagovat
ACSMan

Ty jsi finančák?

Reagovat
Whitemedia

Nejede to Morata už tak trochu přes kopírák? Jako že do toho angažmá vletí, maká, dává branky a po pár měsících se promění v labilní trosku?

Reagovat
Beči

V Juve bych ho opravdu nesoudil. Ten tým momentálně absolutně nefunguje.

Reagovat
smazaný uživatel

nemáš centr, nemáš nahrávku...s tím těžko něco uděláš...za tou zálohou + teda krajní beci by byl neviditelnej i mistr světa...tam nepřišel včera jedinej rozumnej centr, nebo přihrávka....

Reagovat
snuff24

Je to tam Ano tohle byl nejslabší Juventus jakej si v derby asi pamatuju od doby co fandim Interu. Ale i tak bych náš výkon vyzdvihnul hráli jsme výborně hlavně obrana a záloha vepředu opět zklamání z mladého býčka a asi bych ho pasoval dnes na našeho nejslabšího hráče.Tak doufám že to nakonec bude milánskými kluby pokud by udělal scudetto tenhle Juventus tak by to byla ostuda pro celou Itálii.

FORZA INTER

Reagovat
DelPiero137

To si cele Juve neuvedomuje ako ovplyvnuju psychiku ludi obzvlast v tejto corona/lockdown situacii? Clovek sa uz nema pomaly naco tesit. Takto nasrany zaspim az nad ranom.

Reagovat
Alberto Aquilani

RIP, máš to ťažké. Vydrž!!!

Reagovat
DelPiero137

Robis srandu rovnako ako ja u mna bolo Juve posledne naco som sa v tejto dobe tesil.

No nic, najdem si nieco ine alebo sa budem sustredit na dielcie uspechy = strela Juve na branu

Reagovat
Ranoth

to musi byt velke utrpenie po 9 tituloch v rade

Reagovat
DelPiero137

Nejde o tituly, o hru o tu radost a nadej.

Reagovat
pastal

Nevím co by jsi říkal být fanouškem AS který titul nevyhrál 20 let věř že my máme nervy a psychický jsme dost vyčerpání vy můžete být úplně v pohodě

Reagovat
Alberto Aquilani

Jasný favorit na titul si poň pomaly ale isto ide!!!

Reagovat
Inter Eterno Amore
Reagovat
smazaný uživatel

Já dal dvojku na Lazio, takže jsem těsně za tebou

Reagovat
Inter Eterno Amore

veru krásne kolo

Reagovat
To som ja

Ľavý,pravý obranca a dvaja poctivo hrajúci záložníci s nejakou myšlienkou sú pre Juve nutnosť,ináč sa tu budeme baviť dookola o tom istom

Reagovat
Fairplay

Tak Pirlo ať se jde věnovat modelingu a do Juve konečně trenéra. Dát tam místo Demirala tragédy Bonucciho s Chiellinim, když oba dobré dva tři roky zdaleka nestíhají. To nemohlo dopadnout jinak, možná škoda, že nedostali bura a tudíž nehrozí, že by Pavlík nebo Paratici vytáhli hlavu z pr.ele a začali jednat..

Reagovat
mayday

Co furt máte s Pavlíkem? Ten tam je naoko, klubová ikona, tak dostal funkci, ale snad si někdo nemyslí, že tam o něčem doopravdy rozhoduje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
InterM

Reagovat
Inter Eterno Amore

Conte:I've never won against Juventus not even in Serie B

Reagovat
smazaný uživatel

Hrůza včera, Juventus neměl vůbec nic

Pirlo ven!

Reagovat
Pipo123

Inzaghi má predĺžiť do 2023

Reagovat
Yanek

Bastoni je vycházející hvězda, Inter s ním a bez něj je dost velký rozdíl.

Reagovat
10

On a Barella rostou hodně rychle do světových hráčů, bohužel.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hristo Stoichkov

Souhlas. Barellu si ještě nedávno docela kritizoval, ne?

Reagovat
10

To si nepamatuju, možná po LM..? Vadí mi jeho simulace, navíc v týhle záloze Interu vynikne nejvíc v takových zápasech jako včera, potřeboval by vedle sebe fotbalovější hráče.

V Cagliari to ale byl moje vysněná posila (https://www.eurofotbal.cz/clanky/-420477/#post10840085), on by Juve řešil už tehdy dost problémů.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Možná po tom klíčovým domácím zápase s Realem, tam opravdu vybouchnul. Pokud by měl vedle sebe fotbalovější hráče a mohl se tak naplno soustředit na svoje nejsilnější stránky, tak by byl fakt dělo. U vás by toho vyřešil fakt dost, tam máte spoustu základních problémů týkajících se tempa, nasazení a neúčasti v osobních soubojích, co by vyřešil od prvního okamžiku. Každopádně dát Juve dohromady bude pekelná práce, on už i ten Morata se dostal tam, kde jsme ho, přiznejme si, všichni tak nějak čekali. Ten byl za celou kariéru konzistentní pouze během tý první hostovačky u vás.

Reagovat
10

Rád bych něco dodal, ale nemám co. Spíš přemýšlím o tom, proč problémy, který vidí amatéři 900 km daleko, očividně nevidí lidi, který to živí a měli by být ve svým oboru špička. Samozřejmě to vnímáme zjednodušeně, kontext a realita je mnohem složitější, ale tohle jsou zároveň dlouhodobý elementární problémy, žádná rocket science.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Tak dneska jsou ty kluby často řízeny dost nesmyslným způsobem a sportovní stránka věci často není na prvním místě, Juve budiž příkladem a třeba o Barce se ani nemusíme bavit. Tam jsem přesvědčený, že z klubu přes agenty a spoustu podivných přestupů různých brazilských “talentů” regulérně tahají peníze. Ale tady mi Agnelli začíná připomínat Křéťu a čím déle ten klub řídí, v tím větším srabu klub momentálně je. Těžko se v tom vyznat, spousta dealů s různými odklady a opcemi sloužící k optimalizaci účetnictví (nebo hře s FFP?), v akademii skoro nic a v kádru spousta materiálu, kterýho se dá zbavit pouze ukončením smlouvy.

Reagovat
smazaný uživatel

Mam pocit, ze ani ty si Barellu moc nezral, ked bola rec o De Jongovi.

Reagovat
Hristo Stoichkov

To je v souvislosti s Barcou a v době těch spekulací o odchodu dost reálný, tou dobou na to podle mě ještě neměl a ani typologicky by nezapadal.

Reagovat
10

Prohra se může stát, Inter byl mnohem lepší, připravenější, odhodlanější. Dokážu omluvit i technický a taktický nedostatky když to nesedne, pokud tam ale je adekvátní bojovnost a nasazení. Jestli mě něco dokáže totálně nasrat, tak je to tenhle soft přístup posraných primadon. To je nejsmutnější na tom, kam se Juventus dostal. V kontrastu střídajícího McKennieho to na ostatních hráčích bylo vidět ještě o to víc.

Frabotta je ultimátní symbol Paraticiho neschopnosti, ani není potřeba se dívat na jiný posty. Hráč na úrovni Serie C hraje Derby D'Italia, protože Paratici nesehnal náhradu za Sandra, kterej je navíc asi tak 3 roky totálně z formy. Navíc všichni věděli, že je Sandro zraněnej a bude chybět několik kol (nakonec 7). A ten génius ještě pošlě Pellegriniho na další nesmyslný hostování. Toho Pellegriniho, kterýho vyměnil za jednoho z nejlepších italských beků po výborný sezoně v Juve. Už jen vyřešení týhle jedný pozice by Agnellimu mělo otevřít oči.

Ani nemusím psát o tom, jak světovou zálohu rozložil do čistýho průměru žoldáckých tragédů na úrovni Tora. Pogba, Pirlo, Vidal → Khedira, Matuidi → Rabiot, Ramsey, Arthur. Kam to vygraduje dál? Biondini, Behrami a Hetemaj?

Reagovat
10

Ještě bych dodal, že to včera nebylo o Frabottovi. To byla naprostá DEBILITA od Pirla dát na Hakimiho s Barellou (ke kterým se ještě stahoval Lukaku) Frabottu s Ramseym, ta levá strana byla znásilňovaná do prdele a Pirlo na to jen čuměl, přitom to každej viděl už od oznámení sestav. To je další elementární důkaz nezkušenosti a bohužel i neschopnosti.

Reagovat
Pipo123

Myslíš že Pirlo dostane čas, ale inak chceš aby ten čas dostal? Já som podobne ako ty bol kritický ku Inzaghimu, ale ten tie svoje taktické chyby zlepšil a vyzrel ako tréner, myslím že podobnú cestu potrebuje aj Pirlo, je otážne či mu vedenie dá čas a dokáže to akceptovať.

Reagovat
10

Pokud odhlédnu od toho, že se Inzaghi učil základy 6 let u Primavery, tak za sebou hlavně měl DS, co mu vytvořil podmínky pro úspěch. Pirlo v Juventusu je takovej "argumentační klam", vedení na něj alibisticky svedlo veškerou pozornost za chyby, který tam oni sekají několik let. Pirlo dělá strašně chyb, ale větší díl viny mají ti, co ho do toho hodili.

Jinak nepochybuju o tom, že čas dostane, v hierarchii Juve jsou na sebe navázaný kamarádi odshora dolů, takže se navzájem podrží.

Reagovat
smazaný uživatel

chudák Pirlo po tomhle si střihne jen nějakou Samp jako Ciro F. a pak skončí s trénováním a přejde na vinici, kde bude mít ode všech pokoj

Reagovat
10

(tam mi sedí nejvíc)

Reagovat
smazaný uživatel

nektery veci by se menit nemely

Reagovat
10

tímhle mě Paratici s Nedvědem nasrali nejvíc...

Reagovat
smazaný uživatel

inzaghi u ty lajny aspon "zije"

Reagovat
stuff

neurazal by som behramiho. Svojho casu pan stredopoliar

Reagovat
viteezy

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Arthur je špatný? To mě těší, od začátku v Barce mi připadal nesmyslně vyhypovaný, bez výraznější přednosti, zato s mnoha slabinami (alibismus, slabá kreativita, otřesná fyzička - pravidelně odpadal po 60.minutě apod.). Nikdy jsem nepochopil, na základě čeho se u nás stal takovým oblíbencem fanoušků...asi, že jeho otočky s míčem na místě někomu mohly připomínat Xaviho.

Reagovat
celeb

"V Barceloně určitě ožije..." - ani nahodou, teda ak sa uz u vas vyslovene nerozkladal.

Reagovat
stuff

Graulacia interu. Azda to Milanske timy nepostracaju na Cataniach a jeden z nich to uchmatne.

Rovnako je potrebne, aby sme nedokazali nejaky zazrak v Europe.

V takom pripade je mozne, ze sa niekto prebudi a zacneme opat stavat tim.

Paradoxne mi kostra nepride zla. Je na com stavat, dokonca v spravnom veku. De Ligt-Kulusevski-Dybala-Chiesa, Benta, Mckennie.

Len uz nevydrbat dalsi rok stavanim na 36rocnej Portugalskej insta-hviezdicke. Ak by chodil v 60tej minute ako zolik, prezijem to. Ale ked je na nom cely tim postaveny a zavisly, na to poprve nema a podruhe juve takto nikdy nehralo a nikdy nemoze hrat. V kombinacii so zjavne zmluvne dohodnutym nestriedanim je to uplne peklo. Ukazalo sa to vcera, kedy v dolezitom derby neukazal nic a ajtak nemohol ist dole. A nehovorim, ze bolo dolezite kvoli bodom. Nasrat tento rok na body, ale toto derby musi byt dolezite pre kazdeho fanusika a hraca.

A nevidiet ani pochopenie tohto derby v hracoch mi taktiez prekaza.

V lete Ronaldo prec a zacat budovat. Ak sa to neudeje, prekracujeme dalsi rok na mieste a mozme cakat, kolko timov sa dostane na nasu uroven alebo vyssie.

Dik a Forza Juve!!!

Reagovat
pistacik11

Ronaldo je náš najlepší hráč a ty nechceš na ňom stavať? Sa pozri aké má výsledky real bez neho, proste zbytok týmu až na pár výnimiek je na úrovni lazia, as a napoli

Reagovat
stuff

Ano, nechcem.

Co sme uhrali navyse po jeho prichode? Dobre, ze spominas real, mal by to byt pre nas odstrasujuci priklad kym nie je neskoro

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký je pro tebe osobně důležitý horizont? 2-3 roky nebo 5-10? Pokud 2-3 roky, je Ronaldo jasnou volbou. Pokud chceš budovat klub, který bude konzistentně v horizontu další dekády konkurenceschopný a bojovat i tituly, nemůžeš stavět na Ronaldovi. Když přizpůsobíš tým Ronaldovi, bude jednostranně založený a ty hrozny budou za pět let hodně kyselé, až budeš tu bídu sbírat dohromady. A zbytek týmu, který zmiňuješ, je výsledkem toho, že se peníze nasypali Ronaldovi. Těch jeho 30 milionů výplaty hravě rozdělíš mezi 4 kvalitní borce, kteří ten tým posunou na úplně jinou úroveň a tým bude lepší bez Ronalda. Stejně tak jsou vyhozené peníze za nýmanda jako je Ramsey, který dostal bonus, dostal bohatý plat, ale výkonnostně na to nikdy neměl a mít nebude. Pokud jako řádný hospodář nerespektuješ kontext celého hospodářství, tak jsi idiot. Jsou to naprosto elementární věci. Máš určitý budget a rozdělíš ho. A když dáš hodně Ronaldovi, musíš někde "šetřit", a to jsme v kontextu nejen platů ostatních, ale i v kontextu počínání na přestupovém poli. A tým 11 lidí je víc než 1 král a 10 nohsledů. Držet Ronalda znamená krátkodobou koncepci. A pokud chci budovat značku a firmu, budu chtít udržovat minimálně střednědobou, nejlépe dlouhodobou koncepci. V Juventusu je ale nyní jediná koncepce, a to je vydělat teď a tady co nejvíce peněz. Je jedno, jestli Ronaldo zůstane ještě rok, dva nebo tři, protože pak skončí. Meziročně ti to teď může růst obdobným tempem, protože Ronaldo má vysokou hodnotu zejména mimo hřiště, kde přináší klubu daleko vyšší benefity než na hřišti, ale v momentě kdy skončí, nastane odliv a tam přijde pád na hubu. Klub vzal za své, že finanční stránka věci je pro ně víc než sportovní, ale bez sportovní to fungovat nebude a dřív nebo později ta bublina praskne. To, co za poslední tři roky napáchali, se jim brzy vrátí i s úroky, jakože několik posledních měsíců je toho důkazem. Sportovně se jim ta jejich práce už vrací.

Reagovat
10

Finančně paradoxně Ronaldo problém není. S touhle zálohou je možná i nefér o něm mluvit jako o herním problému, přestože to tak já vnímám.

Problém je už delší dobu v tom, že herně už často nestíhá, není kompatibilní s nějakým aktivním presingem a obecně moderním pojetím fotbalu, přesto vyžaduje a dostává maximální privilegia, hra se mu přizpůsobuje, ostatní hráči jsou alibisticky v jeho stínu a nikdy nepřevezmou zodpovědnost.

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Tak či onak to ale "platí Fiat". On je herním problémem, protože nemá podporu. Podporu nemá, protože nepřišly adekvátní posily. Opět se hledaly low-costy, kdy navíc měnili s Barcou "dřevo" za "dřevo", což mi značí, že na pořádný přestup nejsou peníze. Tedy když půjdu do samého jádra - nejsou peníze na to, aby koupili správné hráče, ale mají na to, aby na výplatních páskách byly nesmysly. Nejvíc dostávají cizinci a navíc ještě k tomu mají právě cizinci speciální daňové úlevy. To je celé postavené na hlavu. Kategoricky odmítám příchody hráčů jako jsou Ramsey, Rabiot nebo Artur, když takové hráče najdu i v Serii A, jen nemají takové PR.

Ronaldo je nejlepší na světě, ale má tu auru, že v jeho stínu nemůže hráč vyrůst. Je skvělý, že všichni obdivují jeho morálku a tréninky, ale celý ten tým mi přijde jak parta náctiletých fanynek, co o té své modle pořád jen mluví. A spolu s těmi náctiletými tam jsou vysloužilí veteráni, které to ani moc nezajímá. Ronaldo je vzor úžasné hvězdy, ale není vzorem vůdce, který by byl schopný předat tu zodpovědnost, o které píšeš.

Reagovat
10

Kulusevski, Chiesa a Morata vyjdou na balík. Rok předtím De Ligt vyšel na balík. Problém je v tom, že se ty peníze dávají na posty, kde je přetlak, protože Paratici s Nedvědem dlouhodobě věří tomu, že střed zálohy, který tam natahali, je kvalitou adekvátní těm ambicím. A oni zrovna nepřiznají chybu tím, že by to najednou překopali a koupili záložníka za víc peněz.

Reagovat
10

Pokud jim teď uteče i Loca, tak už je to poslední kapka.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle bych vůbec nevylučoval.

Reagovat
10

údajně odmítl City, protože už se rozhodl pro Juventus...ale to jsou všechno spekulace, který se snad brzy potvrdí

Reagovat
smazaný uživatel

Bojím se, aby ho to nesemlelo jako jiné. Snad ten případný přestup ustojí.

Reagovat
10

u něj strach nemám, z AC zná fungování i tlak velkoklubu

Reagovat
El Cid z City

Loca? Můžeš ho identifikovat, o tom nevím.

Reagovat
El Cid z City

Hmm,kdysi jsem ho dost chtěl ale když se neprosadil v AC, myslel jsem,že je konec. Ital mi v týmu chybí,mám pro ně slabost,ale ať jde k vám, k nám by to byl risk. Nechápu,proč už nemáte Tonaliho a jedničkou by měl být Zaniolo (pokud je cesta AS-Juve možná). Zbavil bych se Ronalda(kdykoli vás vidím,jeho hra je hrozná) a vrátil se k týmovému pojetí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BaggioRoberto

Neprosadil v AC Nebylo mu ani 20 a byli vidět, že talent má. Samozřejmě měl výkyvy, ale to má v tomgle věku každý. Nechápu proč jsme ho prodali. Pořád věřím, že se vrátí domů. Ostatně vy máte Chiesu, Inter Barellu a Sensiho.

Reagovat
pistacik11

Treba si uvedomiť, že bez Ronalda by sme nakupovali rovnako, také isté príchody sa robili aj pred tým, s výnimkou Higuaina(aj to sa musel predať Pogba) sme nerobili nejak drahé nákupy. Súhlasím s tým, že sa nemali podpísať Ramsey, Rabiott a pod. Ale pozri sa na ostatné tými, tiež nekupovali nejak drahých záložníkov. Chyba nie je Ronaldo, ale na hovno skauting, keď sa podpisuju hráči, čo nám vôbec nesedia do koncepcie. Skôr ako Ronalda by som sa snažil zbaviť Dybalu, lebo ak nechytí druhý dych bude to len ďalšia drahá hračka Juve, ktorej sa nebudeme môcť zbaviť (ako Khediru, alebo v minulosti Iaquintu či Amauriho).

Ďalšia chyba bola nepredať Sandra, keď bol o neho záujem. Nechápem toto na silu držanie hráčov, ktorý už nemajú motiváciu obliekať dres Juve, kľudne sa mohol predať a na miesto neho mohol hrať Spinazzola. Tak isto nepredaj Ruganiho, za ktorého sme mali tiež dobre ponuky, ale nechali sme ho zhniť na lavičke a vždy sme doniesli niekoho, kto dostal pred ním prednosť.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně ale nezajímá, co dělaly nebo nedělaly ostatní týmy, to je irelevantní.

Taky nemluvím o drahých nákupech. Mluvím o tom, přivést ligou prověřené hráče, kteří vytvoří kompaktní tým. Zasazovat jednotlivé hráče do fungujícího ekosystému. Ekosystém načali v momentě, kdy přivedli zpátky Bonucciho a dodělali příchodem Ronalda. Je nezajímalo, jak a jestli zapadne Ronaldo do týmu. Vzali Ronalda a pak začali dělat věci kolem a zasazovat tak, aby se jim to hodilo do krámu. Oni chtěli Ronalda jako dojnou krávu na peníze, protože věděli, že když do něj hodně investují, vrátí se jim daleko víc, což se i stalo. Ale jsou tu dvě důležité věci. Jednak jim do toho hodil vidle covid, a pak taky zapomněli na to, že Ronaldo to sám ve 35 letech nezvládne a že potřebuje pomoc od dalších hráčů. Jenomže takové hráče nechal vyhnít a nepřivedli adekvátní náhrady. Vnímám jako chybu koupit jednoho hráče a stavět kolem něj tým. A to je to, co dělají a ještě navíc špatně. Proto je Ronaldo problém, protože je to hvězda, kolem které se staví tým. Když ti vypadne, jsi v prdeli. Ty musíš postavit tým tak, aby byl naprosto každý nahraditelný, včetně Ronalda, jinak to děláš špatně.

Od odchodu Pirla a prodeje Pogby věděli, že musí zálohu předělat. Netrknul je ani signál zraněného Marchisia, se kterým zametli. Nenapadlo je to ani v momentě, kdy Khedira táhl celou zálohu na svých zádech sám a nadoraz a kvůli tomu se odepsal. Ty jeho zranění jsou důsledkem přetěžování. Záloha už je čtvrtým rokem v řadě na horší a horší úrovni. Poslední dva roky je to absolutní bída. Jestli tohle není dno, tak ho nechci vidět.

Celé to jde na vrub Paraticiho s Nedvědem. Ty dva tam nemají co dělat. Skutečné ambice klubu pohřbili tito dva pánové a to svou prací z již před tří čtyř let, kterou soustavně "vylepšují".

Reagovat
pistacik11

Pozri ja súhlasím s tým čo píšeš, ale dnes potrebuješ aj ten marketing a Ronaldo tie góly vždy dá a miesto si zastane, už neraz nás ťahal zo sračky, lenže on ti sám všetko nevyhrá.

Bez neho by aj peňazí bolo menej. To, že tam teraz beha Ramsey, Rabiott, Bentacur je fakt problém, ale nijako to s ním nesúvisí. Bez neho by si tu nemal ani De Ligta. Je to chyba vedenia, že aj napriek tomu, že má v tíme lákadla ako Ronaldo a Buffon nevie podpísať lepších hráčov do zálohy a serie na tých stmelovačov kabíny ako boli svojho času Pepe, Padoin a pod.

Reagovat
smazaný uživatel

Marketing ti ligu nevyhraje.

Ano, je to problém vedení, ale samo vedení si z Ronalda udělalo problém, protože si z něj vytvořili "nepostradatelného", což je špatně a je to problém po sportovní stránce věci.

Reagovat
pistacik11

Ešte aby som nezabudol, aj v tých tímoch čo to dotiahli do finále boli tiež len podpísaný low cost hráči, takže súčasná situácia není fakt spôsobená Ronaldom.

Reagovat
stuff

tak si nam prave vysvetlil, ze najlepsi hrac juve, planety, instagramu a prilahlych vesmirov nam nedojebal ten tim az tak velmi.

Gratulujem!

Reagovat
pistacik11

Tí hráči už boli preč pred jeho príchodom, a starnúca záloha na ktorú sa roky sralo, vždy sa ťahajú len hráči do ofenzívy nie je problém Ronalda ale Nedveda a Patariciho ako bonus tam dajú Pirla na ktorého zvalia neúspech za všetky ich nezmyselné prestupy.

Netreba zabudnúť, že hráčov ako Pirlo, Pogba, Khedira nedostaneš zadarmo každý rok do daru. A keď teraz bol k dispozícii Thiago, verím tomu, že mu ani nezavolali.

Reagovat
stuff

ale ved rozpravas o dvoch nesuvisiacich veciach.

Prichod Ronalda mal byt chybajuci krocik k vitazstvu v LM, ktorou bolo nase vedenie priam posadnute.

Naopak sme v LM mali s nim vzdy horsie vysledky ako predtym a tentoraz dokonca stradame aj v lige.

Timovy duch je prec.

A vobec by som nezabudal na to, ze ani Ronaldo sam o sebe nehra dobre. Hra vacsinu zapasov zle a bez penalt by mal nafigu aj statistiky.

Ale hrat zle by som mu odpustil, ak by makal pre tim a tim by sa pri nom zlepsoval. Ale my mame preplateneho starnuceho hraca, ktoreho nemozes vystriedat, ajked je najhorsi na hrisku, a pri ktorom vykon celeho timu siel dole.

Proste to, ze nas vytahuje casto zo sraciek je chujovy argument, lebo pred jeho prichodom nas nebolo treba vytahovat zo sraciek. Ligu sme uhravali s prstom v nose a v LM sme dosli vzdy dalej.

A vsetko toto sa zacne jeho zvysujucim vekom a neznizujucim egom len zvyraznovat.

Howgh, dakujem, vypadni!

Reagovat
pistacik11

https://www.eurofotbal.cz/serie-a/2020-2021/statistiky/tabulka-strelcu/

Ak odratas penalty (u všetkých hráčov) stále je najlepší strelec série A, takže tvoj argument nejak nesedí. Mal byť dielom v skladačke, len nejak sa zabudlo obmeniť aj zvyšné diely, (večne zranený Khedira, labilny Bentacur, 3 sezónu trucujuci Sandro ) alebo sa doniesli zlé diely ( splašeny Ramsey, alibisticky Arthur, Rabiott, Danilo) a začalo sa spoliehať na to, že to ukope celé sám. Ale to nemá s ním nič spoločné. Pred ním sme takto museli hrať na Higuaina, ktorý nebol na ihrisku efektívnejší ako Ronaldo, ani nemal taký prínos pre klubovú pokladnicu.

Platy tých hráčov ukazujú, že peniaze nie sú problém, problém je, že vedenie je neschopné vyskautovať a doviesť poriadnych hráčov do zálohy a na iné škrípajúce posty.

Reagovat
stuff

OK.

Myslim, ze sa nezhodneme. Takze od jeho prichodu hrame horsie. Podla mna je najvacsim problemom CR a podla teba vsetci okrem neho. Jeden z nas ma pravdu.

Diskutovat dalej netreba, dik.

Reagovat
pistacik11

Problem je neschopný manažment, ktorý podpisoval odpad, až toto leto konečne doniesli schopných mladých hráčov ale nejako zabudli na LB.

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Podívej se, jaké bylo národnostní složení, kdo byli ti hráči a jakým způsobem pro tým pracovali. Pak ti možná dojde, kde jde problém. Mluvím o tom pořád dokola. Bez italských hráčů ten tým pojde, protože kultura týmu byla zdevastována. A bez italských hráčů se ta kultura neobnoví. Potřebuješ Storariho, Padoina, Barzagliho, Marchisia, potřebuješ domácí lepidlo. Nemusí to být nejlepší hráči na světě, ale musí tam být tváře, které to nakopnou, které jsou hrdé, že nosí dres nejlepšího italského týmu a na tom hřišti pojdou. Ti, kteří dělali kabinu kabinou, brali obvykle méně než průměrnou mzdu týmu. Dneska je to přeplacený tým plný průměrných hráčů s vynikajícím PR.

Reagovat
stuff

Reagovat
10

...je smutný, že zrovna u Juventusu se tohle musí neustále opakovat, to je historicky základ všeho

Reagovat
stuff

Pepe!!!

Reagovat
pistacik11

S tým súhlasím, ale toto není problém Ronalda ale vedenia klubu. Tí ITA hráči by tu neboli aj keby tu nebol Ronaldo. Ich zbavovanie začalo odchodom Marotu a nástupom Patariciho s Nedvedom, že podpisujú nezmysly, hráčov ktorých nám netreba a nie takých, ktorých treba. Každý jeden tím je s Ronaldom o triedu lepší ako bez neho, to nejde spochybniť. Pozri sa ako hralo AC bez Zlatana a ako hraje od jeho podpisu. Už len jeho prítomnosť v kabíne je plus.

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo ale nedělá své hráče lepšími, o to jde. On je jednotka mezi ostatním. Ronaldo přinese góly, protože svou přímočarostí je buď dá nebo vytvoří. Ale tým nezlepší jako celek, on zlepší výsledky konkrétních zápasů. Renesanci týmu by pomohl spíš jeho odchod než setrvání. Vedle něj nová generace nevyroste, protože se všichni spoléhají na něj. Dokud ostatní nedostanou prostor převzít odpovědnost, tak se to nezmění. To není o tom, že on dělá něco špatně, on ve všech aspektech dělá svoje maximum, na které ve svém věku a při své fyzické připravenosti má. Ale to prostředí pro něj není vhodné. Proto ho já označuju za problém. On potřebuje úplně jiné spoluhráče. A tam se dostáváme zpátky k tomu, že já tvrdím, že stavět tým kolem jednoho hráče, navíc na prahu konce kariéry, je špatně.

Reagovat
king23

jsem velkým fandou Ronalda, ale tady ty tvoje myšlenky mají hlavu a patu. Dobrá a asi pravnivá analýza.

Reagovat
Gazdo

Mali sme to same v Barce a este stale to tam trva ale uz sa to lepsi. Domaci hraci su skratka potrebni

Reagovat
jack_donaghy

lepsia otazka je co hral Juve bez neho a co s nim ;)

Reagovat
pistacik11

Vždy rovnakú sračku ako od jak živa. Okrem jednej sezóny pod Contem to nikdy nebol nejaký okulahodiaci futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Deki

https://www.football-italia.net/165006/inter-change-name-and-badge

Tak to máme:

- nový název (jen "Inter Milano")

- nové logo (zjednodušení, údajně bude obsahovat jen písmena I a M, to trochu smrdí Juve znakem, kterýmu jsem se smál )

- nový sponzor na dresech (tohle bude bolet víc jak první rozchod, ale Pirelli prostě dává almužnu)

- nový podílový vlastník (téměř jisté už, otázka kolik % to bude)

Reagovat
10

Pokud odečteš nostalgii, tak jsou to všechno dost logický kroky.

Skákal bych radostí už jen z toho, že BC Partners jsou stabilní evropskej fond a ne čínská divize komunistický diktatury, kde se stačí špatně vyjádřit a Zhangy s jejich firmou už nikdo nikdy neuvidí.

Reagovat
lnterista

Reagovat
Eldarion

Reagovat
Dejwa

Reagovat
zurix_new

Reagovat
smazaný uživatel

Co je třeba logického na novém logu? Tohle bych zrovna u tak zavedené značky neměnil.

Reagovat
10

většina zavedených značek logo změnila, v případě Interu může jít o lepší použitelnost v mnoha ohledech, nový suvenýry, možnost vystoupit z uniformovanosti ostatních log fotbalových týmů atd

Reagovat
Robochelsea

Aká väčšina? Napríklad automobilky logá nezmenia, Porsche, BMW, Audi, Ferrari, Lamborghini, Bentley a drvivá väčšina ďalších ma rovnaké logo desiatky rokov, maximálne s kozmetickými zmenami. To isté platí pre ikonicke značky oblečenia (napr. Adidas, nike, PRL, Lacoste, Fred Perry...) či hodiniek a šperkov (Rolex, Cartier, Breitling...). K zmenám loga dochádza samozrejme v IT sektore, ale do toho by som futbalové kluby vôbec neplietol.

Reagovat
10

Mluví z tebe velká neznalost.

https://listcarbrands.com/all-car-logo-history-evolution/

oblečení je specifický, tam k tomu nedochází tak často, přesto třeba Nike, Adidas, Burberry, YSL nebo GAP loga měnily

Reagovat
Robochelsea

Väčšina z toho sú kozmetické zmeny, presne ako som napísal. K nejakým väčším úpravám dochádzalo naozaj pár desiatok rokov dozadu, v niektorých prípadoch nikdy, napr. Alfa Romeo, kde sa to logo svojou podstatou vôbec nezmenilo. K takej radikálnej zmene loga ako v prípade Juve sa neodhodlali po 100 rokoch existencie v žiadnej významnej automobilke.

Reagovat
10

Nemáš pravdu, podívej se třeba na Toyotu, Mazdu, Nissan..

To, že je to x let dozadu je normální, všechny tyhle odvětví jsou progresivnější než fotbalový kluby, tam to začali chápat až teď.

Pepsi, Starbucks, KFC, Burger King (ti se teď vrátili k původnímu logu)...

Nikdo tady nemluví o totálním rebrandingu jako to udělal Juventus, většinou se ty loga drží nějakýho původního motivu/nápadu.

Reagovat
Robochelsea

Tak v pôvodnom príspevku Deki písal, že sa bojí zmeny loga na štýl Juve. Bral som to tak, že tvoja reakcia smerovala na to.

Reagovat
10

na něj jsem vůbec nereagoval

ale když ti jde o úplný rebranding, tak ho udělala spousta týmů, podívej se na historický loga Liverpoolu, Chelsea, Man City, Inter taky několikrát v historii úplně změnil logo atd

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, mě jsi přesvědčil, že se to děje daleko častěji, než jsem si myslel, i u těch renomovaných značek. Teď je otázka, má to nějaký reálný význam? Zvyšuje se pak o tu značku zájem na základě změny loga?

Reagovat
10

Těch důvodů je spousta, záleží na konkrétních případech, co tím ten subjekt získá.

Třeba Juventus díky logu dostal mediální pozornost, který by se mu nikdy nedostalo, nebo by musel prodat Dybalu, aby si jí koupil, což stejně tu organickou pozornost nenahradí. To je možná nejčastější důvod, protože tyhle změny často provází obrovská vlna reakcí. A markeťákům je docela u prdele, když to všichni kritizují, protože o to větší zásah to pak má.

Nový logo ukazuje, že jdou s dobou a jsou moderní. Na novou generaci nezapůsobíš nějakou nostalgií. Nový logo navíc můžeš lépe využít na suvenýry a dresy. Pomůže ti vystoupit z davu těch uniformních log fotbalových týmů, je lépe použitelný pro sociální sítě a sdělení reklamních kampaní. Může působit na nový fanoušky, který se s tím můžou lépe ztotožňovat. Nosil bys třeba tričko s logem Beneventa?

Co považuju za nejdůležitější - v případě Juventusu má ta značka efekt hodně nad rámec fotbalu. Není to už jen další fotbalový logo, je to mezinárodní značka. Juventus pod to dokáže zastřešit hotely J-Hotel, restaurace J-Restaurant, J-Medical.

Navíc často se ty změny dělají i proto, aby se pak zase s velkou slávou mohlo vracet k historii, tam se naopak na tu nostalgii hraje. Z hlavy si vzpomenu třeba na Maple Leafs nebo Pens v NHL. To pak zase všichni musí koupit nový dresy, trička, mikiny.

Reagovat
smazaný uživatel

Dík za pěkné shrnutí.

Reagovat
bobis21

Hlavně i samotný Inter už změnil logo několikrát, používali třeba i tohle:

https://www.cfclassics.co/images/clubs/italy/inter/inter-1978-1988-300x200.png

Reagovat
snuff24

Já tohle taky nechápu prostě by mě zajímal nějaký relevantní údaj že změna loga přivedla k dané značně tolik a tolik zákazníků/fanoušků.Vzhledem k tomu jaké jsou dnes možnosti propagace, zvyšování popularity v době internetové tak nějaká změna loga je absolutní kapka v moři.

Reagovat
10

Relevantní údaj je počet společností Fortune 500, který k tomu sáhli. Ale asi se radši měli zeptat tady na EF

Reagovat
Jajinek

Já chápu tu nostalgii, ale ze všech těch změn, by mě nejvíce mrzela Meazza. Tam jezdím, tam jsem doma, tam mám najitý 2-3 ubytování v blízkosti, tam jezdí metro, tam se nejlépe citím a tam znám každý kout. To by se mě přímo dotknulo. Všechno ostatní je něco, co mě přímo neovlivní. Navíc je zcela jasná marketingová zásada, že jednou za 5-10 let se musí udělat rebrand jakékoli značky, proto se divím těm, co se diví. Za mě nový znak super a hodně se na něj těším, dokonce se mi líbí i ten Juve. Vlastník, ať je kdo je. Samozřejmě by mě těšilo, kdyby to byl někdo, kdo má ke klubu vztah, ale v těch miliardách euro je to prostě business a řešit v dnešní době z které je kdo země mě přijde taky 20 let starý přežitek. Důležitá je stabilita, o ničem jiném to není. No a Pirelli. To mě mrzí, protože se z toho stal estetický symbol. Ty dresy jsou s tím krásné, ale podle mě vedení zaslouží pochvalu už za to, jak dlouho je držíme i když dávají almužnu.

Reagovat
Yanek

O takove marketingove zasade slysim poprve. Naopak bych rekl, ze udrzovat znacku konzistentni je klicove, pokud jsou cilem rostoucu prodeje a povedomi. To, ze ten znak potrebuje update je vec druha, vetsina klubu tyhle veci vubec neresila a je na case inovovat.

Reagovat
Jajinek

Nejedná se o změnu brandu, ale o jeho lehkou úpravu. Což u velkých nadnárodních značek naopak zákazníky a obchodní partnery vytrhne ze stereotypu a udělá humbukový refresh. Jinak já markeťák nejsem, ale moji markeťáci mi to vždycky takhle vysvětlujou, když mě radí u firem úpravu brandu udělat a nemyslím si, že by to bylo tím, že chtějí vykazovat a fakturovat činnost.

Reagovat
Yanek

Rekl bych, ze je to trochu v rozporu s moderni literaturou na toto tema viz https://www.amazon.com/How-Brands-Grow-What-Marketers/dp/1511383933. V tehle knizce jinak autor empiricky dokazuje, ze se spousta marketaku v podobnych zaverech myli. Ale nepochybuju, ze tvi znami maji kontext i zkusenosti, mohla by to byt zajimava debata

Reagovat
Jajinek

tak to nejsou moji známí, to jsou moji zaměstnanci a pevně věřím, že vědí, co dělají

Reagovat
Robochelsea

https://www.forbes.com/the-worlds-most-valuable-brands/#2cb28d8a119c

Väčšina tých firiem teda rebrand raz za 5-10 rokov nerobí.

Reagovat
Jajinek

Tak zrovna Apple právě skoro pravidelně

Reagovat
lnterista

Meazzu máš jak se sedačkou taky nechceš novou ale pak ji máš doma a seš rád. Jedno dvě vyhrané derby na novém a jaká byla Meazza ale jako chápu a rozumím

Reagovat
Jajinek

to si nemyslím...ale ....jako ....pokud postaví něco jako Sofi Stadium, tak to asi přežiju no (viděl jsem jak se to staví a pak v televizi nějaký dokument a to nemá absolutně obdoby!!!)

Reagovat
smazaný uživatel

SoFi je fajn, ale za mě Allegiant Stadium (Vegas Raiders) o level výš.

Reagovat
Jajinek

Ve Vegas jsem bohužel nebyl...ale Sofi v nákladech je stále nejdražším a nejluxusnějším stadionem na světě a to o parník ne? Já když byl na té stavbě tak jsem jenom čučel, čučel a čučel a to mě málo co v životě dokáže překvapit

Reagovat
smazaný uživatel

Nejdražším určitě, nejluxusnějším netuším. Já bohužel nebyl ani na jednom.

Čučel ve smyslu - jak to dělají? Nebo co vše tam dělají? Případně rychlost stavby? A zároveň osobnější dotaz - jak se člověk odsud dostane na stavbu takového stadionu?

Reagovat
Jajinek

Kolik je tam lidí a jak je to monstrózní projekt. Nebyl jsem přímo vevnitř, koukal jsem se z venku, když jsme dělali s kamarády trip po Californii.

Reagovat
lnterista

Mercedes-Benz Arena v Atlantě je pěkná

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas ... A jelikož jsou Falcons mým oblíbeným klubem NFL, tak bych se právě sem rád někdy v budoucnu mrknul Každopádně jako nejhezčí rozhodně beru stadion ve Vegas

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu ubytování a metru, vsak ma novy stadión stát hned vedle ne ?

Reagovat
Jajinek

Otázkou je, který projekt?

Reagovat
Yanek

Otazka casu, brzo budem dalsi

Reagovat
lnterista

Mě se nejvíc dotkne Pirelli. To bude úplně jinej dres a pocit ale člověk si zvykne a vše

Reagovat
noustres

Pirelli je Legenda

Reagovat
sinter

jj, človek si zvykne na všetko, aj na šibenicu,..prvé minúty sú ťažké ale potom to už je ok

....za mňa v pohode kroky,

Reagovat
bobis21

Změna názvu je podle mě zbytečnost. Logo máte hnusné, takže krok správným směrem.

Reagovat
zurix_new

Reagovat
Milan.B

Reagovat
CubONE

Nechapem, ako sme stale prvi. Na Atalantu out aj Romagnoli a Saelmaekers, mozno aj Kjær. Snad sa vylieci niekto z covidovych.

Reagovat
smazaný uživatel

Kjaer je ok ho stiahol aby si zahral aj Kalulu ktory bude na Atalantu. Snad uz bude spet Rebic a Bennacer

Reagovat
CubONE

Vitiello aj PBP vravia, ze chrbat.

Reagovat
smazaný uživatel

snad bude ok lebo v obrane by museli nastupit Kalulu (RB) a Timori/Musachio co si proti Atalante neviem predstavit...

Reagovat
Kaka14

tak bude spat Leao, hadam aj Rebic ..... Bennacer uz mal byt tiez spat, tak uvidime .... Madzukic vraj sa udrzuje v skvelej forme, tak uvidime ako na tom je

Ale Kjaer proti Atlante by bola velka strata, tak hadam bude ok

Reagovat
smazaný uživatel

Gratulacia AC k jesennemu majstrovi

Reagovat
CubONE

A Alexis teda dobra kokotina, obe zlte zbytocne, ale zasluzene.

Reagovat
Eldarion

Nie je to prvý krát čo mu takto preplo. Inak Meite sa mi dosť páčil, Calabriu pomaličky začnem volať Calabrinho

Reagovat
Savi

Čekám, kdy mu Zlatan okomentuje účes :-D

Reagovat
Savi

Kdyby tu druhou nedal, tak by se taky nic nestalo...ale sudí je pán :-)

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodca mal vsadene Cagliari +1 X

Reagovat
snuff24

Zaznamenal jsem u sebe takový zvláštní úkaz a to, že čím míň se daří Juventusu tím víc mi přijdou jeho fanoušci normální a vlastně úplně v pohodě se dokážu ztotožnit s jejich názory ale naopak mi začínaji lézt trochu krkem fanoušci AC( ale rozhodně nehazím všechny do jednoho pytle.....nejsem rasista pro mně je cikán jako černoch)

Reagovat
Eldarion
Reagovat
1899-1995

Čím?

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mi je Juve Chelsea Arsenal a spol sympatictejsi, když hrajou střed tabulky. Ale jak se týmu začne dařit tak už vylezou odpůrci

Reagovat
smazaný uživatel

Celejch deset let zapas co zapas jsme sledovali jak nás brutálně sikanujou i gólmani bonaventa. Par frajerskecjch poznámek neublíží. I když někdy se jedinci utrhnou ze řetězu úplně. Titul je stále nereálný kdežto vysněná LM začíná mít skutečně rysy. Každopádně prvním krokem je ze letos už nesestupuje AC do série B.

Reagovat
10

mám to stejně...a taky nejsem rasista, protože jsem to měl i s fanouškama Neapole nebo AS, přitom teď jsme s Albertem a Dankem nejlepší bros

Reagovat
Alberto Aquilani

Podľa mňa sme vždy boli!!!

Reagovat
10

asio

Reagovat
Nuno čomes

Jako něco na tom bude, ale pořád to jsou nepřátelé. Každopádně když se daří, tak i přesto nemusíš být čurak.

Reagovat
LesyJePan

Trafena ovca ...

Reagovat
Nuno čomes

A zrovna Slovák

Reagovat
LesyJePan

Reagovat
stuff

Reagovat
Morgue

reakce na tvůj koment viz níže: "Projíždím komenty, a teda žád...

Reagovat
smazaný uživatel

taky si občas říkám že ti interisti kdyby nefandili interu.jsou docela v pohodě

Reagovat
pingla
Reagovat
smazaný uživatel

dost risk na to kolko zranenych...

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko říct jak moc veselo je u lidí co sází tímto způsobem

Reagovat
Morgue

Projíždím komenty, a teda žádny nestoudný výlev fanouška AC jsem nenašel. Sleduju, že každé kolo tady přihodíš něco na adresu fan AC. Netuším kde se vzala tvoje averze proti nám, ale až na pár vyjímek, kterých je tu jako šafránu, cítím respekt ze strany fans AC k soupeřům a snažíme se to brát pokorně. Nicméně neupírej nám radost, když se náš milovaný tým KONEČNĚ dostal ze svého dna a po staletích vidíme světlo na konci tunelu. Myslím, že v této chvíli jsou to jen vyjádření radosti, které ti lezou na nervy.

Reagovat
Eldarion

Reagovat
LesyJePan

Reagovat
snuff24

Možná je to jeden nebo dva jedinci, kteří jsou jen víc vidět než ti normální a to mi trochu mění ten pohled na všechny fanoušky obecně.Ale samozřejmě to berte s rezervou. Je v tom z moji strany i trochu strach, že naopak budete opravdu tak dobří jak tu píšete Ale jsem rád, že je po letech nějaká změna a vzrušení....A hlavně i liga je teď zajímavější byť všechny kluby vlastně hrají pod svoje možnosti a může prohrát 1 s posledním, tak to má svoje kouzlo než kdyby byl Juventus první s náskokem 20 bodů na Neapol.

Reagovat
LesyJePan

Veľa fans sa vynorilo až túto sezónu, ked sa začalo dariť. Samozrejme sa najdu aj takí ako pišeš ale myslim, že v každom tabore to je podobné.

Reagovat
Morgue

ok. díky za tvoji reakci.

Reagovat
Kaka14

Reagovat
EXoRcIsT

Reagovat
travis joe

14 penalt v 18 zápasech. Ale nemůžu říct, že všechny zaslouženě. Tohle skóre mít Juve, tak už se tu řeší všechny možný korupce a podplácení.

Reagovat
Pipo123

No maličkosti rozhodujú, tie penalty k tomu patria, nám to tiež minulú sezónu strašne pomohlo že Immobile kopal v každom druhom zápase penaltu, ale teraz je to zlé, asi Lotito zabudol poslať šek niektorým ľudom

Reagovat
Kaka14

vcera to napriklad Zlatan spravil perfektne, obranca nemal co ine robit, to je ta genialita velkych hracov ako Ronaldo, ktore si tie 11 vedia vypytat a nehadzu sa s piruetou o zem po jemnom tuknuti obrancu

Reagovat
10

jenže AC tyhle soft penalty pískají s naprostou přesností (viz třeba Calhanoglu s AS, Hernandez s Violou...) , u ostatních týmu tuhle preciznost nevidím...12 penalt po 18 kolech, když 2. tým s nejvíce penaltama má 5 a předchozí sezony 11-12 penalt bylo nejvíc za celou sezonu, je trošku na pováženou

Reagovat
Eldarion

https://www.transfermarkt.com/serie-a/topErhalteneElfmeter/wettbewerb/IT1

S tými soft penaltami viac menej súhlasím, nepamätám sezónu kedy nám tak často pískali takéto penalty. Btw. v priloženej tabuľke je krásne vidieť sezónu po sezóne, ako Lazio dominuje tejto štatistike, čo asi náhoda nebude

Reagovat
Pipo123

Kamo to nie je o Laziu, pískajú sa sračky v prospech každého lepšieho klubu, čakal som že VAR do toho prinesie nejakú vyrovnanosť a nebude sa pískať každá sračka, lenže v SA to pojali inak a píska sa takmer každý kontakt. My ako fanúšikovia na to nepozeráme objektívne

Reagovat
LesyJePan

I v zapase s vami tam boli 2 hlupe penalty a len kvoli tomu ze sudi kompenzoval.

Reagovat
10

Já ten pocit nemám. Laziu konzistentně pískají penalty s obrovskou lehkostí a samozřejmostí, počet těch penalt za poslední roky není nějaká statistická chyba, u AC je to tuhle sezonu stejný.

Reagovat
10

Je to síla, hlavně ten počet penalt minulou sezonu. Tuhle má AC našlápnuto přes 20+. A pískají se fakt nekonzistentní nesmysly.

Reagovat
LesyJePan

Napriklad Hakanovu proti AS sudi kompenzoval nestastnu penaltu proti AC. A takyto meter sa pouzil vo viacero zapasoch. Dosť nešťastné.

Reagovat
10

Jak se kompenzuje penalta během 8 minut? (Penaltu pro AS písknul v 71. minutě, pak vás poslal do vedení penaltou v 79. minutě.)

To mu jako frajeři u VARu v 76. minutě řekli do sluchátka "hele, koukáme tady na telku, tu penaltu si asi posral, zkus to nějak napravit"..?

Reagovat
Kaka14

zapas s AS by som nebral ako priklad, ten to rozhodca podla mna nezvladol ..... obrancovia AS tam par krat mavali rukami v sesnaske a to rozhodca ignoroval, ale dve vymyslene 11 na obidvoch stranach odpiskal ....

Reagovat
LesyJePan

Tak asi si to uvedomil neskôr, že odpiskal hlupost. Obe penalty boli mimo. Takych situacii bolo viac.

Reagovat
10

Reagovat
Kaka14

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele