Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Mönchengladbach může proti Interu stvrdit postup
Překvapivý lídr skupiny B Ligy mistrů Mönchengladbach si může už s předstihem jednoho kola zajistit postup do osmifinále. Šanci na to má v domácím zápase proti Interu, který je naopak mezi touto čtveřicí zklamáním.
Soupeři na sebe narazili hned v prvním utkání základní skupiny a byla z toho přestřelka ve druhé půli. Milánští šli do vedení po Lukakuově trefě, následně ale otočili Bensebaini s Hofmannem. Na konečných 2:2 srovnal v závěru základní hrací doby druhou brankou Lukaku. Zatímco Borussii tento výsledek nakopl a zatím ještě mezi evropskou smetánkou nenašla přemožitele, Inter uhrál jen další remízu se Šachťarem, načež dvakrát podlehl Realu Madrid a je poslední.
Mönchengladbach ve dvou zápasech naprosto zničil Šachťar, po úvodním šestigólovém venkovním vítězství vyhrál i doma poměrem 4:0. Brankami se o to zasloužili Stindl, Elvedi, Embolo a Wendt. Stejněkrát se prosadil i v sobotním zápase proti Schalke. Hosté sice na úvodní Neuhausovu trefu našli odpověď, zásahy Wendta, Thurama a Wolfa už zůstaly bez odezvy. Gladbach v Lize mistrů nastřílel už čtrnáct branek, což se projevilo i do individuálních statistik. Žádný z hráčů nezískal více "kanadských bodů" než Pléa, jenž se třikrát prosadil a třikrát asistoval. V obou kolonkách o jeden úspěch méně má pak Stindl.
"V prvních čtyřech zápasech jsme ukázali, že jsme konkurenceschopní, a totéž chceme předvést nyní. Postoupit do vyřazovací fáze by bylo něco zvláštního a uděláme cokoliv, aby se nám to povedlo," burcuje záložník Florian Neuhaus.
Inter může těšit alespoň to, že se už zřejmě rozehrál v Serii A. Zatímco v prvních sedmi kolech čtyřikrát ztratil, poslední dva zápasy skončily výhrami. Nejprve se povedl velký obrat v závěrečné půlhodině proti Turínu, načež si odvezl vítězství 3:0 ze hřiště Sassuola. Úvodní gól vstřelil Alexis Sánchez, po vlastenci Chirichese završil úspěch Gagliardini. Muži ze San Sira by potřebovali, aby se někdo z nich prosadil i v nadcházejícím utkání, neboť pouhé čtyři góly nejsou zrovna dobrou vizitkou.
"Budeme čelit dobrému týmu, musíme předvést výkon na hranici našeho maxima a zakončit zápas bez výčitek. Na začátku soutěže bylo vše v našich rukou, teď už není. To je způsobeno tím, že nám v určitých momentech něco chybělo. Proti Realu Madrid to bylo náročné, protože jsme dlouho hráli bez vyloučeného hráče," říká kouč Antonio Conte.
Domácí se musí obejít bez zraněných Bensebainiho, Elvediho a Hofmann, hosté nemohou počítat s Kolarovem, Nainggolanem, Padelliho, Vecina a Vidala. V ohrožení je i Pinamontiho start.
Utkání v Borussia-Parku má naplánovaný výkop na úterní jednadvacátou hodinu, pokyn k němu zá nizozemský sudí Danny Makkelie.
Soupeři na sebe narazili hned v prvním utkání základní skupiny a byla z toho přestřelka ve druhé půli. Milánští šli do vedení po Lukakuově trefě, následně ale otočili Bensebaini s Hofmannem. Na konečných 2:2 srovnal v závěru základní hrací doby druhou brankou Lukaku. Zatímco Borussii tento výsledek nakopl a zatím ještě mezi evropskou smetánkou nenašla přemožitele, Inter uhrál jen další remízu se Šachťarem, načež dvakrát podlehl Realu Madrid a je poslední.
Mönchengladbach ve dvou zápasech naprosto zničil Šachťar, po úvodním šestigólovém venkovním vítězství vyhrál i doma poměrem 4:0. Brankami se o to zasloužili Stindl, Elvedi, Embolo a Wendt. Stejněkrát se prosadil i v sobotním zápase proti Schalke. Hosté sice na úvodní Neuhausovu trefu našli odpověď, zásahy Wendta, Thurama a Wolfa už zůstaly bez odezvy. Gladbach v Lize mistrů nastřílel už čtrnáct branek, což se projevilo i do individuálních statistik. Žádný z hráčů nezískal více "kanadských bodů" než Pléa, jenž se třikrát prosadil a třikrát asistoval. V obou kolonkách o jeden úspěch méně má pak Stindl.
"V prvních čtyřech zápasech jsme ukázali, že jsme konkurenceschopní, a totéž chceme předvést nyní. Postoupit do vyřazovací fáze by bylo něco zvláštního a uděláme cokoliv, aby se nám to povedlo," burcuje záložník Florian Neuhaus.
Inter může těšit alespoň to, že se už zřejmě rozehrál v Serii A. Zatímco v prvních sedmi kolech čtyřikrát ztratil, poslední dva zápasy skončily výhrami. Nejprve se povedl velký obrat v závěrečné půlhodině proti Turínu, načež si odvezl vítězství 3:0 ze hřiště Sassuola. Úvodní gól vstřelil Alexis Sánchez, po vlastenci Chirichese završil úspěch Gagliardini. Muži ze San Sira by potřebovali, aby se někdo z nich prosadil i v nadcházejícím utkání, neboť pouhé čtyři góly nejsou zrovna dobrou vizitkou.
"Budeme čelit dobrému týmu, musíme předvést výkon na hranici našeho maxima a zakončit zápas bez výčitek. Na začátku soutěže bylo vše v našich rukou, teď už není. To je způsobeno tím, že nám v určitých momentech něco chybělo. Proti Realu Madrid to bylo náročné, protože jsme dlouho hráli bez vyloučeného hráče," říká kouč Antonio Conte.
Domácí se musí obejít bez zraněných Bensebainiho, Elvediho a Hofmann, hosté nemohou počítat s Kolarovem, Nainggolanem, Padelliho, Vecina a Vidala. V ohrožení je i Pinamontiho start.
Utkání v Borussia-Parku má naplánovaný výkop na úterní jednadvacátou hodinu, pokyn k němu zá nizozemský sudí Danny Makkelie.
Mönchengladbach - pravděpodobná sestava:
Sommer - Lainer, Ginter, Elvedi, Wendt - Kramer, Neuhaus - Herrmann, Stindl, Thuram - Embolo
Inter Milán - pravděpodobná sestava:
Handanovic - Skriniar, De Vrij, Bastoni - Hakimi, Barella, Gagliardini, Sensi, Young - Lukaku, Martinez
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
21.10.2020
Liga mistrů
Sk B
01.12.1971
PMEZ
2.k 2.z
03.11.1971
PMEZ
2.k 1.z
21.10.2020
Sk B
01.12.1971
2.k 2.z
03.11.1971
2.k 1.z
Borussia Mönchengladbach - poslední zápasy
28.11.2020
1. Bundesliga
9. kolo
25.11.2020
Liga mistrů
Sk B
21.11.2020
1. Bundesliga
8. kolo
08.11.2020
1. Bundesliga
7. kolo
03.11.2020
Liga mistrů
Sk B
31.10.2020
1. Bundesliga
6. kolo
25.11.2020
Sk B
03.11.2020
Sk B
27.10.2020
Sk B
21.10.2020
Sk B
06.12.2016
Sk C
23.11.2016
Sk C
Inter Milán - poslední zápasy
28.11.2020
Serie A
9. kolo
25.11.2020
Liga mistrů
Sk B
22.11.2020
Serie A
8. kolo
08.11.2020
Serie A
7. kolo
03.11.2020
Liga mistrů
Sk B
31.10.2020
Serie A
6. kolo
25.11.2020
Sk B
03.11.2020
Sk B
27.10.2020
Sk B
21.10.2020
Sk B
10.12.2019
Sk F
27.11.2019
Sk F
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
4
2
2
0
14 : 4
8
2
5
2
1
2
9 : 9
7
3
5
2
1
2
5 : 12
7
4
4
0
2
2
4 : 7
2
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
1
0
6 : 2
4
2
3
1
1
1
2 : 6
4
3
2
1
0
1
5 : 5
3
4
2
0
1
1
2 : 4
1
Z
V
R
P
S
B
1
2
1
1
0
8 : 2
4
2
3
1
1
1
4 : 4
4
3
2
1
0
1
3 : 6
3
4
2
0
1
1
2 : 3
1
Komentáře (152)
Přidat komentář2:1
0:2
1-1
4:2
2:4
Má Inter šanci na postup nebo si myslíte že to vypustí ?
Conte nic nevypustí!
Nevypustí, ale bude to vypadat stejně
To je zase jiná věc..
Nemá Inter nic nehraje a měl by se spíše snažit na poli Evropské ligy... Dnes přeji hodně moc Borussii , aby si upevnila pozici před Realem. A ještě líp, aby Šachtar porazil Real nebo s nimi zremizoval.
2:1
Tady bude sázkařsky ošemetný, že už budou znát výsledek podvečerního zápasu, ale i tak by to měl Gladbach dát, co?
Minimálně jim postup fakt přeju je to neskutečně nabušený tým který jde naplno až do samého konce. A že nemá hvězdý jméno a kádr jako Real nebo Inter o to víc jsou to borci co jsou schopný je pravidelně obírat o body. Na druhou stranu Inter venku letos hraje lépe a tady fakt těžko něco očekávat. Lepší se tomu úplně vyhnout.
Vůbec, dostanou!
Chcem byt optimistom ale urcite nie som... V postup uprimne neverim a nie preto, ze by Real neporazil nemcov ale kvoli tomu, ze Inter jednoducho 6 bodov neurobi...
1:2
2:1
Forza Inter! 0:2
Jenom doufej.
ať je ta skupina zajímavá do posledního kola
Paci sa mi to nase podcenovanie, tato pozicia by nam mohla viac sediet. Gladbach na San SIre ukazal, ze to nie je ziaden extra tim a dnes je to pre nas urcite hratelne.
jestli ne dnes, tak už nevím
Když se Šachtar takhle vyhraje, jak je to teď, tak je inter vyřazenej, ne?
Nie, praveze vyhra Sachtaru nam vyhovuje. Aj tak musime oba zapasy vyhrat a Real aspon nastupi proti Gladbachu naplno.
To na pohodu zremizuji ti tragedi a my adios na druhou stranu upřímně nemáme dál co dělat.
Shachtar hezky FORZA INTER!!
Skoda ze Zakaria tak dlho absentoval v zostave Gladabachu. On sam je schopny tieto vyrovnane zapasy preklopit na stranu Borussie. A chybat bude aj Elvedi, pretoze Jantschke nehrava a neviem si predstavit, ako bude branit pri standartkach Lukaka. A aby tych problemov vzadu nebolo malo, tak nehra ani Bensebaini a Wendt je vyrazne slabsi hrac, blbo sa to Rosemu zislo. Snad budu doma bodovat..
Goooool!!
Na to snad ani neslo vsadit, ze Darmian bude jednicka misto Hakimiho Zatim si ho dava
Darmian o triedu lepsi nez Hakimi, to je neskutocne
Koukám a docela mu to přeju
milanista
Horí kraje, to je asi už tretia akcia, keď to Inter ťahá cez kraj. Skoda, že tie strany sú tak otvorené. Aj keď to vyzera ako lavíny gol, tak taká strela priehlavkom, keď ma razanciu, sa blbo chytá.
Thuram vobec nepomaha pri kontrach Interu Wendtovi. A Inter toho dobre vyuzival.
Ten hlavny rozdiel je podla mna v tom, ze Inter skvelo brani na vlastnej polke, su dosledni a neumozni tak Gladbachu rozjet kombinaciu v strede, dve tri narazacky a lopta do strany. Niekolkokrat to skusili, ale bola to skor odovzdana lopta a ako pises, Inter tych strat vyuzival ku kontram, kedze kraje boli vysunute vysoko.
Polhodinu im trvalo, kym tu hru aspon vyrovnali. A co som si tak vsimol, tak Lazaro ma problem so suhrou a nabehom utocnikov. Pokazil vsetky centre, az sa mu podaril uplne ten posledny. Jasne, beriem ze nie je zohraty ale vsetky jeho centre neboli pre obranu ci Handanovica nebezpecne. Nastastie ten jeden bol skvely a Plea tu loptu trafil tak, ze tam Handanovic nemohol ist. Este sa mi teda paci Lainer, nie len kvoli tomu skvelemu navratu, ked skocil do strely Martinezovi, aj dopredu tam mal dobre veci.
Ale posun oproti Heckingovi tam je v tom, ze Rose hra ovela pragmatickejsi futbal. Su tam pasaze, kde Inter beha bez lopty a utocnikom to velmi nesedi. A Gladbach dokaze bleskovo ist do narazacky a vytvorit si priestor pre hraca s loptou, ktory moze z hranice sestnastky zakoncit.
Trosku sa to zmenilo aj tym, ze M´gladbach prestal napadat bezhlavo, ale len vo vhodnych momentoch (tak ako Inter). Takze Inter uz nemal tolko priestoru na protiutoky. Ale sposob hry Borussie Interu celkom sedi, takze ocakavam, ze do sanci sa este dostanu.
Lainer je stálice, dlouhodobě skvělý bek.
Martinez dobrý drevak.
Neskutocne, namiesto toho, aby dal Martinez na 2-0, si to zas poserieme
Nechápu proč ho neprodali za ten balík. Totální dřevák.
Škriniar jednoznačně nejslabší článek Interu, gól přes něho, zbytečnou standartku udělal taky on těsně za vápnem, vůbec nestíhá, do 2 let to vidím u něho na nějakou tu Serii B
když se moting a sarr mohli dostat do bayernu tak i on se může dostat klidně do city, juve nebo barcy
Kde byl Škriniar ?
pobýhal tam jak tajtrdlík a hlídal vzduch
Nehorázný co tam zase vymýšlí v rozehrávce, kor na takovým terénu, všechny problémy pramení z toho, jen se to nakupilo
Nezminoval Conte, že nám vyhovuje presink a hra na brejky? Protože jestli od 30. minuty měli za úkol stát na našich 25 metrech v 9 lidech a na půlce pak stát Lukaku s Martinezem aniž by je trefil balon a jejich stopeři si to posbirali v klidu tak, že kolem nich dva metry nikdo nebyl, tak pak to splnili na výbornou.
Bože to je neskutečný hnus co hrajem. Tohle je prosím trenér za 12 mega, který neumí hrat žádný systém
Pro Gladbach teď dobrá pozice... inter to bude muset otevřít postupem času a bude tam dost prostoru pro brejky
Gladbach nicméně sice ne nutně, ale taky potřebuje vyhrát.
Vím ale nemusí to otvírat za každou cenu když teď vyrovnali... A mají tam teda dost rychlý hráče co jsem viděl náznaky brejků proti Reálu... Fakt si myslím že by jim vyhovovalo si počkat na ty brejky
s remízou můžou být i spokojeni, stále není moc velká pravděpodobnost, že by Doněck vyhrál na Interu, ale stát se může vše, to víme
Tak zase Inter by se na to asi vykašlal příští tyden
Pro Real ideální výsledek
No aby ještě nakonec neskončili na posledním místě.
Inter win
Hosté 1-3
O co, že Eriksen půjde v 85 ?
Romelu dokonaly vykon
Byl jsem proti němu, ale je to nás o parník nejlepší hráč.
Dost velka skoda, ze rozhodca neodpiskal jasny faul na polke a Inter po zisku lopty dal gol na 1-2. Nie je to samozerejme hlavny dovod neuspechu Gladbachu, pretoze Inter mi prisiel lepsi v doterajsom priebehu, v druhej polke urcite ano. Na druhu stranu...Thuram aj Plea toto robi casto aj v BL, ze si navedu loptu do dvoch ci troch superov a potom spadnu a cakaju ze odpiska faul. Tu to teda faul bol, ale nezapiskal. Hlupost zo strany hraca domacich...
To nebyl faul.
Ten prvý hráč Interu ho jasne kopol do nohy, keď držal loptu. Neskôr sa dostal do dvoch hráčov, ale ti ho nefaulovali, ten prvý áno.
Ak z tejto skupiny postúpi Inter a Real, tak to bude mega fail. Real bol už úplne na dne vyradený a Gladbach už mal dávno postúpiť.
Young
Neskutečné
Horší snad jen Choupo Moting
Jinak už dost bylo vtipu s Youngem v základu. I když vlastně proč ne, když hraje základ i Gagliardini. Na ně se vlastně ani nelze zlobit, že by hráli špatně. Oni proste špatní jsou.
A koho namiesto neho? Nikto zo stvorice Kolarov, Dambrosio, Darmian, Perisic tam nie je lepsi.
To není otázka na mě, já ty možnosti nalevo nevybral. Nejraději ani jedna z možnosti, ale hádám, ze to tak nebude. Kolarov zatím hrál jen na stoperu. Klidně Darmian.
Neuznavani takhle tesnych ofsajdu zabiji fotbal.
Nie, z toho jedneho zaberu je jasne vidiet, ze Embolo ma nohu blizsie k branke ako hrac hostov. Takze spravne posudene, bohuzial.
Nevim, Nemci to u mikrofonu hodnoti jinak.
Ja to beriem podla postavenia posledneho hraca Interu a Embola. Ale ako pise nizsie JozkokozleJ, ak sa berie cisto postavenie pre Handanovicom a ovplyvnenie hry, tak to podla mna nebolo lebo nebol v drahe strely,
V kazdym pripade musi existovat nejaka tolerance, protoze na centimetry to posuzovat nelze. Pri velikosti hriste a brany neni mozne resit takto male rozdily.
Když se povolí tolerance 5cm, tak se pak bude řvát, proč se neuzná 6cm atd. Hranice musí být jasná, sice to někdy zkurví krásný nebo důležitý momenty, ale je to prostě daný. Každopádně tenhle typ ofsajdu, kdy se řeší, jestli hráč ovlivnil postavením v ofsajdu gólmana nebo ne, to je stejně něco jinýho, tam sejde prostě na tom, jak to vidí a rozhodne sudí.
V Eredivisie se to teď bude řešit tak, že ta čára kterou kreslí bude mít větší šířku - když se ty čáry budou dotýkat, není to ofsajd. Tím se tam vlastně trochu tolerance dá, aniž bys tohle musel řešit.
Mozna jsem slepej, ale u VARu jsem zadne cary nevidel.
V PL kreslí rozhodčí čáry na rozhodnutí o ofsajdu.
To je podle mě dobrý řešení. I když jak jsem ještě reagoval na Sedua, stejně prostě hranice někde je a u těch hraničních situací se bude řvát
Kazde mereni ma odchylku. Kdyz budes merit vzdalenost 5 km, nebude te zajimat metrova nepresnost. Kdyz bude fyzik merit mikrometrem, bude to zase jinak. Nic nelze zmerit presne.
Ale to je přeci jedno, já mluvím o tom, že ať bude tolerance jakákoli, stejně se bude pořád u hraničních situací řvát jako teď.
Řvát se bude vždycky, ale góly s těsným ofsajdem by měly být uznány. Už jen proto, jak málo jich padá Měly by být zkoumány jen situace, které se zdají jako jasné pochybení lajnového. Protestující tým by měl mít třeba dvě možnosti za poločas něco jako v tenise. Prostě mě začíná vadit kouskování a nejistota po vstřelené brance.
Ale bavíme se přece o té hranici, když ji posuneš, ta nejistota a kouskování pořád bude, stejně jako to řvaní okolo spousty verdiktů. Jinak třeba s tím coach challenge souhlasím taky. Ať se řeší zásadní věci (nepostřehnuté červené fauly atd, metrové ofsajdy) a ty hraniční záležitostí se řeší takhle. Ale s hranici to nic nemá, když dáš prostě toleranci 5cm, tak se bude řešit, proč pak nemůže být uznány gól s 6cm ofsajdem. To by nezmizelo.
OK, dáme tedy toleranci 1mm. Nebo je to málo? 1cm?
Němci hodnotili neuznaný gól Němců jinak
Tady to bylo jasné, zapojil se do hry.
Fotbal zabíjely góly, které nemají platit.
Tak teda Embolo golmana za mna neovplynvil. Z pohladu od chrba Pleu bolo vidiet, ze Embolo nebol v trajektorii medzi golmanom a strelcom.
Vždyť uhybal míči, který letěl do brány, z ofsajdové pozice.
Ja som to vnimal, ze pohybom len naznacoval, ze nema zaujem o hru. Postavenim bol medzi golmanom a tycou, ku ktorej smerovala lopta. Sudi sa rozhodol, tak ok.
Ok
za mě situace, která by se všeobecně měla jednoznačně posuzovat jako gólová - uhnutí se míči rozhodně není snaha zapojit se do hry a vedle toho neovlivnil ani protihráče, gólman tu střelu k tyči jistil pohledem od začátku a neměl snahu zasáhnout
Kdyby neuhnul, tak ho to dost možná trefí nebo ztečuje, takže se zapojil do hry z ofsajdové pozice. Nebo se snad pravidla změnila?
já mám za to, že zůstala stejná a právě proto by ten gól měl platit - do hry by se zapojil, kdyby se snažil míč zasáhnout, což se nestalo. Je to stejné jako když hráč stojící v ofsajdu pustí přihrávku na rozeběhnutého spoluhráče, pokud tím puštěním neovlivní některého protihráče, tak se nepíská a hraje se dál
Jasné no. Jen jsem zkoušel to nějak pochopit, proč tak rozhodl. Kdyby to uznal, nikdo se zlobit nemůže, souhlasím.
https://www.youtube.com/watch?v=dS10rZEFpSY
tohle byl třeba taky regulérní gól, v ofsajdu při střele Ribéryho stál Luiz Gustavo, ale nebyl v trajektorii střely a navíc uhýbal, čímž jasně dával najevo, že nemá snahu se zapojit do hry
Co to je za logiku? Takze tim ze vyvinul snahu se nezapojit do hry se zapojil do hry? Dobra hlava 22 hele.
Já jsem naopak pro pískání jako ofsajdu, jelikož ten brankář moc nemůže vědět, jestli je hráč v ofsajdu nebo ne, a zcela oprávněně se musel připravovat i na variantu, že to ten hráč zpracuje nebo ztečuje.
Conte dotahl presne ten zapas, kterej by ve 4/5 zapasu v Evrope predtim podelal. Italsky fotbal znam 30 let. Seria A. Situace klubu v LM a pohled na jeji okolnosti a predpoklady. Umrti Maradony. A za tim nenapadne narustajici seria neprohranych zapasu Italia, na 22. Z toho bude za rok titul na Euru - konečně.
Spis ne.
Co se nepovedlo teď, to doufám, že se povede příští týden Mönchengladbachu. A to sice - naplno bodovat.
A Bareĺlav budoucnu, novy Gattuso. S vsi oblibenosti.
Takže nakonec postup Real a Inter
Idealni.
Píču. Inter nepostoupí
Klidně to může být i Gladbach a Šachtar
Spis ne.
před gólem na 1:2 byl od Interu na půli faul, v ČR by ten gól VAR odvolal, v LM vyhrává ten kdo má větší jméno, potažmo dá více peněz
Jasne, preto nam na Sachtare neodpiskal jasnu penaltu. A Gagliardini trafil loptu, nebol to faul.
To nebyl faul.
Tak si to pust este raz. Ale chapem, fandis tomu timu a je tazke si sundat ruzove okuliare.
Ty u tohoto zápasu mluvíš o nezaujatosti a růžových brýlích když jsi velkým fandou německého fotbalu?
No já jsem si to pustil několikrát a pořád vidím jen to, že celou dobu stál a spadl až když ztratil míč, v jakési snaze to uhrát na ten první Gagliardiniho dotek. Ještě rozhodčí mohou začít na půlce pískat tohle po těch zavedených milimetrových dotycích ve vápně a z fotbalu se stane cvrnkání kuliček I když vlastně pořádný fotbal už je dávno pryč, teď už to je balet.
Tohle faul prostě není.
Nebyl to faul.
Rozhodčí to prostě pustil, tohle by VAR vůbec řešit neměl.
ach jo to je skoda taliani mohli byt definitivne vonku a najma gladbach mat jasny postup. nakoniec ich ten nezlvadnuty zaver s realom bude mozno velmi mrziet snad v poslednom kole sachtar a gladbach neprehraju a bude to uzasny vysledok skupiny....realne to ale doapdne presne naopak
3 body.
Styl hry a výkon opět velmi tristní až žalostný. Co mě ale nejvíc štve, jsou výkony stoperů. Oproti loňsku poloviční. Každý zapas dostat 2 branky je moc. Je třeba se s tím smířit, dokud budou hrat v základu oblíbení průměráci.
Forza Inter!!
Obrana je žalostná, ale poslední dobou i Handanovič jde dolů.
Nová jednička měla už být aspoň 2 roky.
Je to furt borec, ale sem tam už nemá tak rychlé reakce jako mladý kluci.
Gladbach
Posledny zapas v Madride, teoreticky by aj bod stacil ale to je dost osidne tam ist hrat na remizu. A ani by ma neprekvapilo, ak by domacim klasicky pomohli v tazkej chvili rozhodcovia, penaltou po pochybnom faule..nie jeden tim tam uz doplatil na chyby rozhodcov. Najviac smiesne mi prislo, ak vtedy VAR pri gole Ajaxu riesil, ci lopta na polke presla cez ciaru a nebola v aute.
Inter mal jedineho rozdieloveho hraca a ten to preklopil na ich stranu. Zvysok toho timu je ale zly, oni si mohli pockat na nejaky brejk, nechali by Gladbach vyblaznit a udreli by. Young tu sancu mal ale nedal ale o nejakej kontrole hry pri vedeniu 3-2 nemoze byt ani rec. Stastie pre nich, ze neuznal domacim gol na 3-3. Viac mrzi z tych strat jednoznacne Real doma, to skratka malo byt za tri body. Tak dobre rozjete a nakoniec to moze skoncit katastrofou.
Naj hrac podla mna Lainer z domacich, Embolo to po prichode rozhybal, ale v tom nadstavenom case sa Gladbach nedostal do tlaku, pretoze tam snad trikrat prihral hostom a stratili tak vela casu. Boleli z toho oci, kedze na samom konci maju lietat centre do 16ky a oni musi nahanat interistu s loptou na nohe.
No Real je tak hotovy, že bude rad, pokud doma s nima neprohraje. Se domluví na remíze a vyřešeno.
Realu ale remíza stačit nemusí ne? Když by bodoval Šachtar. Pokud ty zápasy budou dlouho vyrovnané, tak jediný, kdo může "hrát na remízu", je Gladbach.
No to já už počítal, že vyhrajeme
S kusem štěstí, ale konečně výhra v LM. Opět se potvrdilo, jak špatnou máme letos obranu a taky to, že Lukaku je prostě pán.
FORZA INTER!
Sancheza by mal Conte riadne vyfackat, namiesto toho, aby posunul Hakimiho do tutovky na 4-1, sposobil gol na 3-2 a cele nam to skomplikoval. Taketo blackouty maju nasi hraci snad v kazdom zapase a dlhodobo sa s tym neda uspiet.
Poslední kolo to bude zajímavé
Inter - Šachtar
Real - M'Gladbach
Ajax - Atalanta
Salzburg - Atlético
A realita bude taka, ze Inter vyhra, Real vyhra, Atalanta remizuje a Atletico tiez a skonci to presne naopak, ako by som chcel.
Ajax, Salzburg postup
Sympatie presne opacne , takze doufam, ze postup pro Inter, Real, Atalantu, Atletico Ono treba sledovat Borussii nebo Sachtar v osmifinale by bylo k nicemu. Kvalita kadru prumer. Sachtar byval pred 5 roky jinde.
Nejen že musíme poslední zápas vyhrát, ale musíme ho vyhrát pokud možno těsně . Pokud povedeme třeba o dva góly, nevěřím že si Real s Gladbachem nepohlidaji remízu.
pak ovšem očekávám dva vlastňáky v nastavení...
Tak RM hraje o první místo ve skupině. Do té doby bude Sergio...
Takhle se nedá uvažovat. Real si musí dojít k jednoznačný výhře. Ten tlak na Zidana a hráče je obrovský a další zaváhání si nemůžou dovolit.
13 faulu 7 karet .. skoda ze nehral Vidal ten by si ji taky nenechal ujit ..
Inter i Real prostě musí doma vyhrát. Pokud budeme brát v potaz kvalitu hráčů, tak není o čem. Realu se do té doby vrátí po zranění někteří hráči. Sice má Real hrozný výkyvy, ale když musí, tak zabere a němčoury porazí.
Inter jednoznačně přehrával Šachtar v prvním zápase (kde tedy byla trochu jiná sestava domácích), ale i tak je mezi oběma týmy velký výkonnostní rozdíl. Dofám, že předvedou stejný výkon jak v semifinále EL vloni. Lukaku a Lautaro 2 fíky a hotovo vymalováno!
Skopcakum to taky nepreju. Ale Inter s tim kadrem by mel byt nekde jinde nez se strachovat o postup. Ano, ti duchodci jsou ostudou, ale porad tam jsou spickovi frajeri na top urovni. Co z nich Conte nevymackne je vec druha. Ale stejne....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele