základní skupiny - skupina A, 5. kolo
24.11.2021 21:00 CET
2 : 1
(0:0)
Etihad Stadium (© AFP)

Manchester City a PSG si ve vzájemném klání hodlají pojistit osmifinále Ligy mistrů

Oba celky mají jistou účast v jarní fázi Evropské ligy. Samozřejmě že tahle skutečnost je pro Manchester City i PSG zcela druhořadou záležitostí, prvotní ambicí je rozhodně postoupit do další části Ligy mistrů. K osmifinále mají velmi blízko, jen je potřeba udělat závěrečný krok. Definitivu kvalifikace mezi šestnáctku nejlepších zaručí domácím remíza, hostům vítězství.

Anglický výběr byl po čtyřech kolech výše postavený než jeho soupeř, jelikož na rozdíl od něj nezaznamenal doposud jedinou ztrátu ve dvou utkáních proti Bruggám a v jednom s Lipskem. Hosté naopak zaváhali na půdě belgického klubu, naposledy pouze remizovali i v Německu, a právě oni jsou nyní v takové pozici, kdy budou muset nečekaná vlastní zaváhání napravovat.

Tedy pokud hovoříme v souvislosti s první příčkou v tabulce, kterou drží The Citizens před Les Parisiens s odstupem pouhého bodu. "Mám pocit, že v každé sezóně je těžší a těžší dostat se ze skupiny do osmifinále Ligy mistrů," povídal domácí lodivod Pep Guardiola. "Hráči či trenéři jsou tvrdší a tvrdší. Pokud bychom se tak zítra kvalifikovali, hodně bychom si ulevili."

První měření sil s PSG nevyšlo domácím vůbec dle vlastních představ. V Parku princů herně nepůsobili nejlepším dojmem, nakonec nevsítili ani branku a odjížděli domů s prázdnou. Onu jedinou porážku si zapsali v milionářské soutěži právě v tomto střetnutí. A mimochodem svou premiérovou trefu v dresu francouzského celku tehdy zaznamenal na konci září Lionel Messi.

Málokterý přestup za uplynulá léta vyvolal takový humbuk, jako ten Messiho v půlce srpna z Barcelony do hlavního města Francie. Pořád je spíše cítit, že se v PSG ještě sžívá s novými spoluhráči, že spolupráce s Kylianem Mbappém, Neymarem nebo Ángelem Di Maríou někdy drhne. Je ovšem nutno říci, že se postupně zlepšuje. A hosté by tento fakt chtěli nyní potvrdit.

Guardiola si je moc dobře vědom, jak důležitou postavou pro Pařížany může Messi být. "Jsou momenty, během nichž nevíte, co s míčem udělá," říkal. "Nemůžu tak hráčům sdělit, jak se na něj připravit. Vím ale jistě, že si tak počíná i díky přítomnosti Neymara, Mbappého, Di Maríy a ostatních hráčů z útoku. Každý může být v klubu úplnou hvězdou. V PSG mají hned čtyři."

Manchester City se bude muset vypořádat především s absencí Kevina De Bruyneho, který po pozitivním testu na koronavirus zamířil do karantény, na marodce je rovněž Ferrán Torres. A není pak jasné, zda se do hry podívá Jack Grealish. "Nejdůležitější je výsledek. O ty jde ve fotbale na prvním místě. Jsme na zápas stoprocentně soustředění," slíbil Mauricio Pochettino.

Pařížský kouč nemůže využít Juliana Draxlera a brankářskou čtyřku Alexandreho Letelliera, jisté pochybnosti vyvstávají nad starty Presnela Kimpembeho i Mbappého, avšak oba by měli být nakonec nachystaní. V nominaci na utkání je i Sergio Ramos, jenž po zranění stále čeká na svůj debut v dresu PSG. "Krůček po krůčku se dostává do kondice," prozradil Pochettino.

Jestli Les Rouge-et-Bleu na Etihad Stadium padnou, nadobro ztratí šanci usilovat o prvenství v tabulce. "My chceme skončit první," vzkazoval hostující záložník Marco Verratti. "Jasně že prioritou je proklouznutí do osmifinále, jenže my hodláme vždy dosáhnout na to nejlepší. Náš protivník může hrozit odkudkoliv. Budeme muset být schopni podržet balón a dobře bránit."

Manchester City - pravděpodobná sestava:
Ederson Moraes – Walker, Rúben Dias, Aymeric Laporte, Joao Cancelo – Bernardo Silva, Rodri, Gündogan – Mahrez, Foden, Sterling

Paris Saint-Germain - pravděpodobná sestava:
Navas – Hakimí, Marquinhos, Kimpembe, Nuno Mendes – Gueye, Paredes, Verratti – Messi, Mbappé, Neymar

Autor: Patrik Sandev / uefa.com, psg.fr

Vzájemné zápasy

28.09.2021
Paris SG
2:0
Man. City
Liga mistrů
Sk A
04.05.2021
Man. City
2:0
Paris SG
Liga mistrů
SF 2.z
28.04.2021
Paris SG
1:2
Man. City
Liga mistrů
SF 1.z
12.04.2016
Man. City
1:0
Paris SG
Liga mistrů
ČF 2.z
06.04.2016
Paris SG
2:2
Man. City
Liga mistrů
ČF 1.z
03.12.2008
Man. City
0:0
Paris SG
Pohár UEFA
Sk A
28.09.2021
Paris SG
2:0
Manchester City
Sk A
04.05.2021
Manchester City
2:0
Paris SG
SF 2.z
28.04.2021
Paris SG
1:2
Manchester City
SF 1.z
12.04.2016
Manchester City
1:0
Paris SG
ČF 2.z
06.04.2016
Paris SG
2:2
Manchester City
ČF 1.z

Manchester City - poslední zápasy

21.11.2021
Man. City
3:0
Everton FC
Premier League
 12. kolo
06.11.2021
Man. Utd
0:2
Man. City
Premier League
 11. kolo
03.11.2021
Man. City
4:1
Club Bruggy
Liga mistrů
Sk A
30.10.2021
Man. City
0:2
Crystal Palace
Premier League
 10. kolo
27.10.2021
West Ham
1:0p
Man. City
League Cup
4.k
23.10.2021
Brighton
1:4
Man. City
Premier League
 9. kolo
03.11.2021
Manchester City
4:1
Club Bruggy
Sk A
19.10.2021
Club Bruggy
1:5
Manchester City
Sk A
28.09.2021
Paris SG
2:0
Manchester City
Sk A
15.09.2021
Manchester City
6:3
RB Lipsko
Sk A
29.05.2021
Manchester City
0:1
Chelsea FC
F
04.05.2021
Manchester City
2:0
Paris SG
SF 2.z

Paris Saint-Germain - poslední zápasy

20.11.2021
Paris SG
3:1
FC Nantes
Ligue 1
 14. kolo
06.11.2021
Bordeaux
2:3
Paris SG
Ligue 1
 13. kolo
03.11.2021
RB Lipsko
2:2
Paris SG
Liga mistrů
Sk A
29.10.2021
Paris SG
2:1
Lille OSC
Ligue 1
 12. kolo
24.10.2021
Marseille
0:0
Paris SG
Ligue 1
 11. kolo
19.10.2021
Paris SG
3:2
RB Lipsko
Liga mistrů
Sk A
03.11.2021
RB Lipsko
2:2
Paris SG
Sk A
19.10.2021
Paris SG
3:2
RB Lipsko
Sk A
28.09.2021
Paris SG
2:0
Manchester City
Sk A
15.09.2021
Club Bruggy
1:1
Paris SG
Sk A
04.05.2021
Manchester City
2:0
Paris SG
SF 2.z
28.04.2021
Paris SG
1:2
Manchester City
SF 1.z

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
4
3
0
1
15 : 7
9
2
Paris Saint-Germain (FRA)
4
2
2
0
8 : 5
8
3
Club Bruggy (BEL)
4
1
1
2
5 : 11
4
4
RB Lipsko (GER)
4
0
1
3
8 : 13
1
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
2
2
0
0
10 : 4
6
2
Paris Saint-Germain (FRA)
2
2
0
0
5 : 2
6
3
RB Lipsko (GER)
2
0
1
1
3 : 4
1
4
Club Bruggy (BEL)
2
0
1
1
2 : 6
1
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Manchester City (ENG)
2
1
0
1
5 : 3
3
2
Club Bruggy (BEL)
2
1
0
1
3 : 5
3
3
Paris Saint-Germain (FRA)
2
0
2
0
3 : 3
2
4
RB Lipsko (GER)
2
0
0
2
5 : 9
0

Komentáře (169)

Přidat komentář
Bastaron

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
John Obi Mikel

0:0

Reagovat
MCFC_8

2:0 Riyad, Berna

Reagovat
Kinky7

2:1 střelci stejni

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pharrell

3:1

Reagovat
FUnk

ramos cervena

Reagovat
Pace to P.M.

Pariz s kurzom 5 ? Oplati sa

Reagovat
Kocour Klapuška

Taky koukám jak blázen

Reagovat
smazaný uživatel

4:3

Reagovat
Elmas

1-1

Reagovat
smazaný uživatel

0:2

Reagovat
JuveGrandeAmore <3

Ak je pravda to s Pochettinom ktovie aky to bude mat vplyv na PSG/zapas.

Reagovat
ADM

Asi taký ako je jeho doterajší vplyv na PSG - žiadny.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
jenage

Reagovat
ACSeRw!n

2:3

Reagovat
Losinho

2:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Switchback

Verratti opět zraněnej, to je fakt síla

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že Poche po zápase nenastoupí do letadla a zítra už bude řídit trénink v Carringtonu

Reagovat
boryland

0:3....Messi,Neymar,Mbappe....

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
valloire

Reagovat
MCFC_8

Vzhladom na zostavy budem rad za remizu a v Lipsku to musime dat za 3 body...

Reagovat
smazaný uživatel

1:3 messi hattrick

Reagovat
Psy_cho

To by musel začít hrát a ne jen chodit.

Reagovat
Pharrell

3-1

Reagovat
Nikikrew

Ten kurz na PSG?

Reagovat
LAM

Záloha PSG bez Verattiho bude zase dobrá sranda.

Reagovat
Mass

Co sem viděl naposledy PSG v LM, tak dokoce i Neymar bránil..

Reagovat
jáá

Máte někdo tip na stream, prosím?

Reagovat
Kixi Syhimour

Krásné od City, PSG podruhé z čáry

Reagovat
A Seleção

Panove,nekdo kvalitni steamr,neumuz najit nci kavlitniho...

Reagovat
ACSMan

Kdo chytá častěji v PSG? nebo mají rozděleno v lize Donarumma a poháry Navas?

Reagovat
ADM

rozdelené to je, ale častejšie chytá Navas

Reagovat
ACSMan

Tak to asi Gianluigi nečekal

Reagovat
ADM

Bol tu tyzden dozadu aj članok s jeho vyjadrením

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
ACSeRw!n

fandit City musi bejt fakt strasny.. kazdej domaci zapas maji hoste domaci prostredi

Reagovat
Bandita_Harry

Na tribúne hej ale na ihrisku je to opačne

Reagovat
ADM

PSG neschopné reagovať alebo niečo vymyslieť, tí traja vpredu nemôžu stáť všetci na strede 5 metrov od seba preboha

Reagovat
SpecialOne

A na co PSG ta trojka vepředu je? City si dělají, co chtějí.

Reagovat
smazaný uživatel

pochettino snad uz v manchesteru zustane, vubec nema koule na to vest takovy tym plny indivdualit. vubec zadny system, nic nefunguje. uprimne, kdyby se marquinhos stal hrajicim trenerem, tak budou hrat lepe

Reagovat
ADM

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Gazdo

Reagovat
smazaný uživatel

Hroznej zapas zatim, zase vsichni absolutne neschopni dat gol...

Do toho PSG ma 3 vepredu a zbytek tymu hraje beton v 16ce

Reagovat
diastan

Zas o parník lepší ...snad to neuhaluzi jak v prvním zápase ..

Reagovat
Kixi Syhimour

City herně naprosto zdrcující půle

Reagovat
smazaný uživatel

Ale co z toho, kdyz netrefi branu?

Reagovat
Kokesh

Ti dva stažení tvůrci s 30 a 10 na zádech jsou na hřišti úplně k hovnu, nemít Mbappeho tak nemají snad vůbec nic. Jeden dolů, ale i tak začíná být evidentní, že s tímhle díru do světa neudělají...

Reagovat
smazaný uživatel

To rikam furt, ze PSG hraje nejlip, kdyz je z nich na hristi jen Mbappe, pripadne to celkem ujde i ve slozeni Mbappe + Messi.

Neymar je letos marnej a navic uplne zbytecnej.

Reagovat
bunnovv

Taky mně příjde že si na hřišti rozumí nejvíc Messi s Mbappem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
Psy_cho

Messi je hrozný, lemra líná na krok, stojí a dva hráči PSG tam lítají mezi třemi a on jen čumí a otáčí se jak to hrají. Tohle líné lemro je nominován na nejlepšího hráče? Ostuda . Tak a z jeho prostoru začala akce a dotali gól. Je tam zbytečný.

Reagovat
ttopi

Reagovat
valloire

Reagovat
j_mrazik

Hargreaves spadl do úlu, ne?

Reagovat
cristiano.K.

oteklej

Reagovat
cristiano.K.

fakt bych nechtěl hrát středního záložníka za tou trojkou PSG vepředu

tři chodiči bez míče.

Reagovat
ADM

No ale zas ak vieš prihrať na 5 metrov, hodil by si sa im do toho stredu.

Reagovat
Mass

Tak proto tam maj Verratiho, kterej je imo jeden z nejlíp bránících záložníků. Proto to bez něj dnes PSG nestíhá.

Reagovat
cristiano.K.

fakt bych nechtěl hrát středního záložníka za tou trojkou PSG vepředu

tři chodiči bez míče.

Reagovat
bunnovv

Obrana dobrá, útok hrůza, žádný systém, taktika prostě nic, Hakimi opět super

Reagovat
bunnovv

klasika

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Busby babes

Pochettina zachranuji individuality...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sali5

Co to tam jako Paredes předvádí za divadlo

Reagovat
Cobra

Reagovat
Frony

Hrozná špína

Reagovat
ACSMan

Podle mě je to shnilá plesnivá osoba

Reagovat
eibe

u fotbalistů běžný standart a prý kontaktní sport

Reagovat
ADM

333x im tam poslali tento center a oni to ani raz neboli schopny ubraniť, neuveriteľne hlupe

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je tím, že na těch křídlech je neustále precisluji

Reagovat
ADM

Tak nech tam ten Poche nestojí za čiarou jak stiahnutá dáždovka

Reagovat
smazaný uživatel

prostě nedokáže přesvědčit hráče o tom, co mají hrát, a pak to takto vypadá. Věřím, že úplně stejná sestava by pod pepem city přejelo.

Ja si ani nemyslím, že by ti 3 vepředu dnes nějak hrozně vypouštěli (speciálně ney mi přijde, že se snaží) , spíš jsou totálně odříznutí jak při utoceni, ale i při pressingu, takže je to jen frustruje. Celkově mi ten tým přijde strašně nekompaktni, oddělené rady, které přemýšlí o hře úplně jiným způsobem. A to jde za trenérem.

Reagovat
ADM

Osobne by som to riskol a skúsil tam dosadiť Valverdeho, má tam hneď niekoľko hráčov, na ktorých by vedel vybudovať slušný systém a niektoré aspekty by doplnili silné individuality - čo je zároveň ale aj najväčším otáznikom, ako by ho prijali Neymar či Mbappe

Reagovat
Kixi Syhimour

Tam půjde Zidane...

Reagovat
ADM

Tak to sa Neymar a Messi len budú prizerať ako Hakimi centruje na Kyliana a Ramosa

Reagovat
smazaný uživatel

tomu bych teda vubec neveril uprimne, to vidim presne naopak , podle me by s tim uspavacem hadu hrali dost podobne. podle me potrebuji nekoho s entuziasmem, kdo je dokaze presvedcit/poblaznit, kdo si veri - typ klopp, pep, nagelsmann. nikdo realny me nenapada.

zidane taky ne, to je pragmaticky trener, ktery je mozna dovede vyhecovat na dulezite zapasy (zvlast kdyz by mel k dispozici ramose), ale fotbal budou hrat vetsinu roku mozna jeste hnusnejsi. takze vlastne sejkum to bude stacit..

Reagovat
ADM

Tak ja som uvažoval o reálnych možnostiach, samozrejme by tréneri typu Tuchel, Klopp, Pep alebo Conte boli prvou volbou.

Reagovat
smazaný uživatel

nevim ted se mi asi nekdo vysmeje, ale ja bych mozna zkusil i treba lamparda me se chelsea pod nim dost libila, az na ten zaver. podle me je to tento typ trenera, ktery ma osobnost na to, aby je ukociroval + vi jaky chce hrat fotbal.

btw divne, ze z francouzskych treneru se v podstate nikdo nerysuje timto modernim stylem (nebo jsem teda nikoho nezaregistroval), ve vsech jinych velkych ligach jsou ti progresivni mladi treneri vice videt.

Reagovat
celeb

sikovny sposob, ako likvidovat konkurenciu na dalsie roky

Aj ked ono to o moc horsie byt ani nemoze pri tej kvalite.

Reagovat
Mass

Co to tam to PSG hraje za "rozehrávku"?

Reagovat
ACSeRw!n

sudi dobre drzi City

Reagovat
ADM

Další podobný center

Reagovat
Marv

Těžko může hrát Paříž vyrovnaný zápas s takhle silným mužstvem, když se hned tři hráči vůbec neúčastní nejake obranné fáze..

Reagovat
bunnovv

vypadá to hrozně

Reagovat
Psy_cho

Taky si říkám, že hrát v záloze PSG je očistec, když před nimi nikdo není a na ně se to valí. Ti tři neudělají dozadu krok, teď prohrávají, obránci City si ti vzadu strkají na pěti metrech a oni se jen dívají a stojí.

Reagovat
2miguel1

S Messim ci Ronaldom sa už v sučasnom behavom futbale neda vyhrat

Reagovat
teenz

Reagovat
F.Torres

hrát dá, nicméně na nich nesmí stát hra. Ronaldo to pochopil, Messi nikoliv, popřípadě trenéři, popřípadě jeho ego, těžko říct, nicméně oba jsou použitelný, ale musí být vhodný systém a oni se mu musí podřídit a ne ten systém vytvářet.

Reagovat
ADM

Tak u Messiho v PSG si myslím presný opak - ak by tá hra konečne začala stáť na ňom, hral by v lepších priestoroch a dostával viac lôpt (alebo aspon nejaké lopty), ten tím by konečne dokázal niečo aj vytvoriť, čoho aktuálne absolutne nie je schopný. Namiesto toho sa tam Mbappe aj Neymar plácajú niekde okolo neho 30 metrov od brány a on to nemá kam potiahnuť, kedže všetci hráči sú naskladaní v jednej bubline a takisto to nemá ani na koho prihrať.

Reagovat
Kokesh

Cris narozdíl od Messiho umí hrát prim i v defenzivně laděných zápasech jeho týmu, což dokazoval po celou svou kariéru. Messi je mimo svou bublinu při svých standardních 100+ dotacích v Barce v takových zápasech nyní nepoužitelný. Neumí hrát devítku, vyhrávat hlavy, hrát žádaná k bráně a v PSG nemá ani "duši" co měl v FCB. Žádný chtíč, maximální sprint do vápna při šanci, nic navíc...fakt se zatím hledá a kdo ví, jestli najde..

Reagovat
Acquanni

Dneska jsem čuměl, když to vypadalo na protiútok, po pár metrech to dal Mbappému do strany a přešel do chůze.

Reagovat
Kily8

Pretým sa, ale v PSG troch snažil behať, aj ke´d mu to herne nešlo, ale dnes to bolo do oka bijúce. Obrovský rozdiel oproti napr. Neymarovi, ktorý bol dnes s PSG najnebezpečnejší. Aj keď tunajší odborníci(od ktorých som rok čítal, že Vinicius je extrémne neperspektívny hráč a nikdy nemôže hrať v Reale základ ) ich výkon dávajajú na jednu úroveň. Som presvedčený, že Neymar nabehal neporovnateľne viac, ako Messi a keby sa spočítali nábehy v šprinte, bolo by to ešte markantnejšie...

Reagovat
Acquanni

Neymar určitě naběhal více. Sice do obrany hodně v poklusu, ale aspoň trochu se snažil vykrývat prostor. On teda hodil i nějaký ten sprint, ale ten vždy úplně zbytečně, do tří hráčů, kteří si ho obťukali jako nic.

Vini mě překvapil, jakou má letošní sezónu formu, ale určitě ten potenciál měl vždy, on byl tragicky především ve finální situaci a to ho hrozně sráželo, ale určitě je lepší tam mít jeho, než Messiho (alespoň v kontextu proti City). Messi je génius, ale v PSG má ještě víc na parku než kolikrát v Barce a mít tam 90 minut proti takovému týmu hráče, který je 89 minut k ničemu se prostě nedá. Sice zařídil gól, ale měl tam i štěstí na teč a bylo to jedinkrát, kdy na hřišti udělal rozdíl.

Reagovat
valloire

Reagovat
Aldeano

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale platí to i naopak, protože od těch polodřevěných Herrerů, Paredesů a Gueyů nedostanou pořádný míč.

Reagovat
Luc-Luc

Poche zapadne do United skvele, hra bez systemu stylem dejte balon Mbappemu, on neco vymysli, to proti evropske spicce nemuze stacit

Reagovat
Cobra

V PSG neuspěje žádný trenér v kombinaci s touto útočnou trojkou. V moderním fotbale se musí běhat, což asi Messimu a Neymarovi nevoní.

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost, hrajou v obrane i v utoku šíleně nekompaktne, to stojí především na trenérovi

Reagovat
Busby babes

coz je ale vina te utocne trojky, ktera se vubec nevraci a ti hraci za nima to proste nemaj sanci pokryt... to same se delo u nas Olemu, ale z jinych duvodu no.

Reagovat
smazaný uživatel

podle me ne. navic nesouhlasim, ze se nevraci, vraci, ale neucelne, specialne neymar, tam nekdy hodi nesmylny sprint dozadu, nebo napada, kdyz je osamocen a city si ho v pohode vykombinuji. jenze pak chybi jinde v jine situaci. podle me toto, ze jim to nedokaze vysvetlit, predat jeho vizi, je chyba pocheho

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/CBSSportsGolazo/status/1463638093399932931

ja bych souhlasil s tim, co rikaji Carragher a Henry tady...

Reagovat
smazaný uživatel

Já s tím současné taky souhlasím, ale to, že poche nemůže poche, není chyba hráčů ale především managementu psg. a i přesto by, kdyby byl lepší, mohl a měl dokázat udělat více, zrovna ten tuchel je jasný příklad. Vždyt je dotáhl do finále lm a hrali pod ním, přes neshody s leonardem atd imo vesměs dobrý fotbal který měl hlavu a patu (jen tady na ef se nesmyslné kritizovali) až na některé blbosti typu bakker v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Btw neymar má průměrné vlm na 90 minut 10.5 km, což je na utocneho hráče nadprůměrne, jen je to neucelne, když je to nesystemove

Reagovat
Psy_cho

Jen jestli Poche smí říkat těm třem lemrám, že musí bránit a že také musí udělat rychlý krok do zadu. By ho třeba nechali vyměnit. A ubránit City v sedmi lidech prostě nejde.

Reagovat
C0br

On I Mbappe hraje jak matador, který už vyhrál pět Zlatých míčů

Reagovat
Kily8

Neymarovi sa nechce behať? Vypni fejsbuk človeče a pozri si zápas. Porovnaj koľko behal Messi a koľko Neymar. Všetky šance, ako obvykle, vypracoval Neymar. bol vo všetkých nebezpečných akciách.

Reagovat
Cobra

Facebook prakticky nepoužívám. A především jsem narážel na běhání v kontextu bránění a pomáhání týmu, na které Neymar, Mbappé a Messi úplně serou.

Reagovat
icka

Reagovat
ADM

Aj Koeman hral so zdevastovanou Barcou lepší futbal. Zúfalé

Reagovat
smazaný uživatel

Zase nepřehánějme

Reagovat
celeb

tak zas je mensi rozdiel, ci mas v predu Luuk dej Jonga, alebo Mbappeho. Takisto Messi by mohol byt lepsi od vysunuteho Desta, ci Neymar od Depaya, aj ked tam je ten rozdiel asi najmensi, kedze Neymar sa tuto sezonu v PSG trapi.

Reagovat
John Obi Mikel

Manchester City jasně lepší a zaslouženě vyhráli.

Reagovat
Lopiger

Jak Barceloně fungoval v dřívějších letech represink s Messim, tehdy ještě běhal nebo to zvládali bez něj? Dneska mi přijde, že PSG prostě proti dobrému týmu nemůže mít větší držení míče, protože absolutně nejsou schopni zatlačit na rozehrávku...

Reagovat
Acquanni

Tak on se Messi dokázal rozběhnout, když vycítil možnost získat balón. Ale větší problém je, že v PSG není tak pasivní jen Messi, Mbappé taky jen čeká nahoře při bránění a Neymar byl z nich sice dneska asi nejaktivnější, ale i tak strávil aspoň 80% bránění v chůzi pasivně.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmierne slaby trener ten Pochettino. To aj Barca, ked prisiel Xavi, hra teraz dva krat lepsie, co sa tyka organizacie hry, nez tento Pariz. Chaos, nakopavana a len individualne prieniky do presily obrancov bez premysleneho systemu prihravok.

Reagovat
j_mrazik

Hrozně mi chybí ten hladovej Messi, kterej společně s jakoukoli dvojí v Barceloně pressoval jak kráva, aby získal balon ještě v obranné třetině soupeře. Tyhle doby už jsou nenávratně pryč. Fotbalista je to fantastickej pořád a snad neztratí balon, vymotá se z jakýkoli šlamastyky, ale ta chuť tam prostě není.

Reagovat
Mercury

Reagovat
2miguel1

Je, ale len v Argentinskej repre. On už hra len pre MS

Reagovat
Acquanni

To je fakt šílenost. Jako na FIFĚ parádní tým, ale je neskutečný se dívat, jak 80% času PSG brání v totálním bloku hned bez tří hráčů. A City prostě nebylo tolik naivní, aby se nechalo příliš vyhnat dopředu, takže pak téměř všechna snaha o nákop do protiútoku bylo odevzdání míče Ti by potřebovali k Verattimu dvakrát Kantého, aby to mělo jakž takž naději takhle fungovat.

Reagovat
Busby babes

PSG ma neskutecne spatne slozeny tym, tohle je dobry nekde do FIFY nebo FMka ale ne v realnem svete... 3 hraci, co hrajou jen dopredu, to proste ten zbytek nema sanci pokryt.

Reagovat
Mönchengladbach

Ze tří pařížských mušketýrů máš tři pochůzkáře, kteří se už vidí v Realu, Barceloně a Brazílii.

V osmifinále Bayern, Liverpool či Chelsea a sny se všem třem pochůzkářům splní už v létě.

Reagovat
nani92

V osemfinále bude súboj Messi CR7

Reagovat
Mönchengladbach

A koho z nich bude trénovat Pochettino?

Reagovat
Mönchengladbach

Tuchel v Chelsea si musí neskutečně gratulovat...

Reagovat
cristiano.K.

Taktika byla jasná od psg, oni budou bušit a my budeme mít tři šance a uvdíme kolik dáme golu.

Takže Mbpapé a Neymar ve svých šancí selhali = PSG prohrálo.

Reagovat
Kily8

Áno, ak by Neymar, alebo Mbappé premenili tutovky, bolo by všetko naopak. MC síce zahodilo šance, ale ten gól zase bol kopec šťastia a odrazov. A tie šance zahadzovalo MC ako? Boli to zblokované strely, keď strelci boli pokrytí...

Reagovat
vceradnesazitra

Messi neuvěřitelná slabota, ten už bude zářit max v MLS

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

vcera totalni tragedie.. dobre se na ten zapas vysral, to byl fotbal jak z roku 1960 od nej

Reagovat
patas92

No já nevím, ale mnohem větší problém v PSG vidím v tom, že jsou naprosto zoufalí směrem dopředu, než že by vzadu nějak víc tekli kvůli třem nevracejícím se hráčům...Nechci se Messiho s Neymarem zastávat, protože hrajou hrozně (Mbappe umí být aspoň občas nebezpečný), ale tam neexistuje nic jako výstavba hry. Prostě dostat to na půlce hřiště na Messiho nebo Neymara a tím práce záložníků končí.

Reagovat
smazaný uživatel

?vzdyt byl mbappe z nich nehorsi, messi s neymarem yvtvorili jedine jejich dve golovky (gol, neyuv prunik), navic messi tam nekolikrat rozjel akci do kridla, coz byly pomalu jejich jedine nebezpecne veci

Reagovat
Kily8

Mbappé bol najhorší, ale pre človeka, čo si pozrie iba výsledok, alebo gól, bol najlepší....

Reagovat
Kokesh

ty seš jelito

Reagovat
teenz

Reagovat
icka

Reagovat
valloire

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
PP

tak zrovna proti City se hraje fakt blbě.. Jejich souhra a návyky jsou fantastické a nebýt Guardiolových nesmyslných experimentů ve finálních fázích LM, tak něco vyhrají. Za mě jim hrozně chybí golový hrot. Tam jít Haaland, tak je zle.

Reagovat
teenz

Včera bylo celkem vidět, že by stačil i ten Jesus.

Reagovat
smazaný uživatel

Jesus je v tejto sezóne výborný, ale hrot to nie je.

Reagovat
Luc-Luc

Jakto? Jako false 9 mi prijde super, vcera to ukazal, branil, mel prsty v obou golech...

Reagovat
smazaný uživatel

Mne sa najviac páči, keď hrá také "voľnejšie" prvé krídlo. Haaland by to mohol pozdvihnúť vyššie. Oni by sa mohli pekne dopĺňať.

Reagovat
teenz

Reagovat
Pharrell

Hra PSG mě velice zklamala. A z tria Messi/Neymar/Mbappé se nakonec prosadil jenom Mbappé. Už ten 1 mač v Paříži bylo City aktivnější (více střel/držení míče %) ale tam neproměňovali své šance.

Reagovat
MCFC_8

Na to aky maju kader tak zaostavaju...aj v lige, sice vyhravaju, ale nie je to nejake dominantne ako by sa cakalo

Reagovat
PP

Každý tým na světě může mít pouze 1 "bloumajícího" hráče, který se nezapojuje do obranné činnosti týmu. PSG jich má hned 2,5, když vemu v potaz všechny tři a jejich zapojení dohromady.

Messiho obdivuju, ale roky nezastavíš a jeho role už nemůže být jako dřív.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi ma porad 1 gol?

Reagovat
ADM

Liga 1

LM 3

Reagovat
Front hell

Toho si nevšímej, on dokazuje pravidelně že přehled mu chybí

Reagovat
smazaný uživatel

A mění to něco na tom že je to kurevsky málo od nejlepšejšího fotbalisty galaxie?

Reagovat
Front hell

Počítal bych zajíce až po honu.

Reagovat
smazaný uživatel

je cca půlka honu a herně hovno vzhledem k jeho pověsti

Reagovat
ADM

A z tej polky odohral koľko, tretinu?

Reagovat
smazaný uživatel

Loni taky od začátku sezony do konce prosince dal tak 5 golů, ale od ledna začal hrát jak GOAT a teď je největší kandidát na zlatý míč, a právě herně má celkem dobré výkony jen goly mu tam nepadají, i teď proti city byl u toho golu Mbappeho, a vytvořil i další šance.

Reagovat
smazaný uživatel

jj jeden gol v lize je GOAT jak prase

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dál jich víc ?

Reagovat
smazaný uživatel

Hostujici Mbape

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele