Mistrovství Evropy do 21 let - kvalifikace UEFA - Mistrovství Evropy do 21 let - kvalifikace 2023

skupina 7
02.09.2021 18:00 CET
1 : 0
(0:0)
Stadión:
 

Jednadvacítka vstoupí duelem se Slovinci do kvalifikace o ME

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

27.03.2021
Slovinsko
1:1
Česko
ME U21
Sk B

Nebyly nalezeny žádné zápasy.

Česko - poslední zápasy

30.03.2021
Španělsko
2:0
Česko
ME U21
Sk B
27.03.2021
Slovinsko
1:1
Česko
ME U21
Sk B
24.03.2021
Česko
1:1
Itálie
ME U21
Sk B
13.11.2020
Řecko
0:2
Česko
ME U21 - kvalifikace
Sk 4
13.10.2020
Litva
0:1
Česko
ME U21 - kvalifikace
Sk 4
09.10.2020
Skotsko
2:0
Česko
ME U21 - kvalifikace
Sk 4
13.11.2020
Řecko
0:2
Česko
Sk 4
13.10.2020
Litva
0:1
Česko
Sk 4
09.10.2020
Skotsko
2:0
Česko
Sk 4
07.09.2020
Česko
0:0
Chorvatsko
Sk 4
02.09.2020
San Marino
0:6
Česko
Sk 4
18.11.2019
Chorvatsko
1:2
Česko
Sk 4

Slovinsko - poslední zápasy

30.03.2021
Itálie
4:0
Slovinsko
ME U21
Sk B
27.03.2021
Slovinsko
1:1
Česko
ME U21
Sk B
24.03.2021
Slovinsko
0:3
Španělsko
ME U21
Sk B
16.10.2018
Francie
1:1
Slovinsko
ME U21 - kvalifikace
Sk 9
12.10.2018
Slovinsko
1:1
Bulharsko
ME U21 - kvalifikace
Sk 9
11.09.2018
Slovinsko
2:1
Kazachstán
ME U21 - kvalifikace
Sk 9
16.10.2018
Francie
1:1
Slovinsko
Sk 9
12.10.2018
Slovinsko
1:1
Bulharsko
Sk 9
11.09.2018
Slovinsko
2:1
Kazachstán
Sk 9
07.09.2018
Kazachstán
0:0
Slovinsko
Sk 9
27.03.2018
Bulharsko
3:0
Slovinsko
Sk 9
13.11.2017
Slovinsko
1:3
Francie
Sk 9

Mistrovství Evropy do 21 let - kvalifikace - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Albánie "21"
1
1
0
0
3 : 0
3
2
Kosovo "21"
1
1
0
0
2 : 0
3
3
Anglie "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Česko "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Slovinsko "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
6
Andorra "21"
2
0
0
2
0 : 5
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Kosovo "21"
1
1
0
0
2 : 0
3
2
Anglie "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Česko "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Slovinsko "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Albánie "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
6
Andorra "21"
1
0
0
1
0 : 3
0
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Albánie "21"
1
1
0
0
3 : 0
3
2
Anglie "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Česko "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Slovinsko "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
Kosovo "21"
0
0
0
0
0 : 0
0
6
Andorra "21"
1
0
0
1
0 : 2
0

Komentáře (100)

Přidat komentář
Losinho

2:0

Reagovat
Parker155

Ten tym je na papire silny, vzhledem k rozlosovani a formatu kvalifikace by mohli bez problemu postoupit. Byt tam i Hlozek se Zimou, tak mohli prohanet i Anglii, takhle ale asi doplati na slabši obranu.

Reagovat
smazaný uživatel

A na špatnýho trenéra

Reagovat
erudovanyodbornik

Čím je špatný? Že nevzal Součka?

Reagovat
smazaný uživatel

To nevadi, dulezite jsou individualni vykony

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
smazaný uživatel

Kaloč fotbalově vyrostl , doufám že se mu bude dařit i nadále v klubu a reprezentaci

Reagovat
RadekVonCZE

Já se přiznám, že jsem kategorie menší než U21 nesledoval, jak dobrej je Suchopárek?

Reagovat
PaYaB

Měl u19, 2x ze tří pokusů s ní postoupil na ME, jednou z toho byl bronz po těsné porážce s Anglií v semifinále.

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_UEFA_European_Under-19_Championship

Reagovat
Radek Voltr

strašněj.. další v řadě Dovalilů a Krejčích u jednadvacky.

Reagovat
John Obi Mikel

1:0

Reagovat
Pablos

Reagovat
Stannis Baratheon

Ať vládne mír mezi všemi myšmi a kočkami.

Reagovat
GrimeBaller98

Underrated hlaska

Reagovat
guerro

1:1 to vidím

Reagovat
paver

Kovář na úkor Jaroše? To jako fakt...?

Reagovat
cubinho

Bez Karabce?

Reagovat
Salfovic

Nenominovat Součka a nedát do základu Karabce, ten dostane od sparťanů těžkou bídu

Reagovat
žrout

A právem

Reagovat
JeséRodriguez

On i ten Samek by měl být v základu. Solil nehrál vyloženě špatně, ale na jeho místo bych dal právě Samka, případně Součka, a před nimi Karabec. Na krajích Ostrák s Daňkem, Fila je na hrotu dobrej, ale aspoň na lávce by měl být Čvančara...

Reagovat
žrout

Pokud někoho nahradit, tak Kaloče. Úplně zbytečnej tam byl, nic nevymyslel, dobře nebránil a ještě udělal minelu. Solil byl mnohem lepší, ale strašně tam chyběl někdo typu Souček nebo Samek, kdo by dával té hře myšlenku a řád. To ani jeden z těch dvou uprostřed neuměli.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovinské dresy

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Radek Voltr

to je zase močka a geniální tah, kdy nepostavim jedinýho hráče, kterej umí kopat standardky, protože Slovinci vůbec nefaulujou kolem pokutovýho území

Reagovat
smazaný uživatel

Zpracování našich hráčů je hrůzostrašné.

Reagovat
cubinho

Ta naše hra je naprosto příšerná

Reagovat
Coutinho10

super, tak preci jenom z toho tlaku je gol

Reagovat
Salfovic

Pro Slovince dost kruté, určitě nebyli horší.

Reagovat
PavlíčeQ

Absolutně nechápu, že v nominaci není Čvančara. Tuhle sezónu má 3 góly, což nemá ani ten Fila.

Reagovat
žrout

Čvančara se Součkem nepochopitelní. Proč máme vždy u repre nějakého tragéda až na světlou chvilku s Lavičkou?

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Selänne

On tam radší povolá Sejka z druhý ligy.

Reagovat
monty25

Sejk - hráč jako bejk

Reagovat
verv

Tak od Krejčího žádnej herní posun. Ale první zápas, tak snad se to bude zlepšovat. Ale ty Suchopárkovy tahy jako stažení Ostráka v poločase nebo rvaní Karabce na křídlo Nakonec to museli zachránit sparťani Btw Šulcova práce s míčem, to je něco příšernýho, po nějaký době už jsem přestal počítat, kolikrát mu to odskočilo od nohy. Nakonec může být rád, že kvůli tomu nešel ven.

Reagovat
veikko

Šulc je v takové antiformě, že vůbec neměl nastoupit. Že tam zůstal až do té cca 83. minuty jsem nepochopil. Jinak ve Fifě by ten borec měl u zakončování tak -5, to je neuvěřitelné, jak je ten borec tragický v zakončení.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

To zakonceni je sileny. Je to skoro az takovy zakovsky.

Reagovat
verv

Já sem ho v lize skoro neviděl hrát, ale v U21 už minulým cyklu mi přišel šílenej a teď na to jenom navázal.

Reagovat
žrout

Reagovat
RadekVonCZE

Jeho hodnocení je 65, potenciál je 82. Zakončení má 51

Reagovat
Greny

Vacek z isportu hledá dno? To je tak trapný že to není mozny

Reagovat
žrout

Dno je nominace Suchopárka a výběr základní sestavy. Mi to přijde jak na sílu snaha o trolling jak od Krejčího, tak teď od něho.

Reagovat
verv

Reagovat
Selänne

Reagovat
Greny

Hele s tím nemám problém on je trenér je odpovedny za vysledky... Ale novinář nemá být zaujatej

Reagovat
žrout

A v čem je zaujatej? Že upozorní na to, že trenér ani neumí odůvodnit, proč nedá do sestavy jeden z největších talentů, co teď máme? A cpe tam na sílu kopáče, o má vyspělost hry asi jako žáček? Tak když už chce být za machra Suchopárek a věří si na svoje divný tahy, měl by aspoň umět vysvětlit proč. Jak je Vacek kolikrát úplné dildo, jsem rád za to, že na tohle tak ironicky upozornil. jak jinak na tyhle trenérské nýmandy, co si myslí, že jsou všichni Guardiola, místo aby se drželi raději trochu zpátky a co nejméně to těm nejtalentovanějším klukům v repre mrvili svými fantasmagorickými nesmysly?

Reagovat
Selänne

Reagovat
Greny

a proc by mel zase mit tento talent jistej flek ? kdyz ho on sam nedavno natrel ze ma svou hlavu?

kdyz to prezenu tak kdyz je to takovy talent proc se bavime o jednom rohu kdyz tam byl 45 minut a do te doby to stalo za picu ?... nebo proc zrovna Karabec? Danek z Olmiku taky sedel atd...

Reagovat
žrout

Že má svou hlavu Karabec a že by měl víc makat, to je pravda. Ale pořád je jinde než nějaký Šulc.

Proč se bavíme o jedno rohu? Měl tam víc velmi dobrých věcí, ale hlavně se o tom bavíme asi proto, že ho utopil na lajně? Navíc se pak zranil vynikající Gabriel, takže neměl Karabec ani jeho podporu. A že geniálně Suchopárek zvolil střed hřiště kopáčů Kaloč - Solil, kde Kaloč byl nejzbytečnější hráč na hřišti, jenom to alibisticky posouval na stopery a žádná výstavba hry nebyla, takže když pak nakopáváš dlouhé míče na Karabce do souboje, fakt ti z toho nic moc nevymyslí? Jenže to by ten génius musel nejdříve povolat někoho jako Souček, kdo už má zkušenosti i z evr. pohárů, je konstruktivní, kreativní a nebojí se hrát. Jenže co? Ten nýmand ho ani nenominoval. To je prostě celé špatně a jsem rád, že se mu Vacek vysmál. Pokud bude tyhle nesmysly opakovat, měli by se mu vysmívat opakovaně, pokud to je už to jediné, co na ega těchto trenérů bude platit.

Nezařazení Daňka byl další fail, který mě nasral, ale nebilo to ještě tolik do očí, jako vynechání Karabce, který už na jarním EURO byl jedním z nejlepších v té Krejčího bídě, i když hrál i proti 5 let starším hráčům. Ale k Daňkovi: nechápu, proč je protěžovaný Kohút, když je o 3 roky starší, ale zdaleka nemá takové statistiky ani individuální kvality jako Daněk. To je prostě česká klasika: jsi starší a silové, atletické hovado? Pak máš přednost Daněk o lvl výše nad Kohútem i v tomto zápase.

Reagovat
veikko

Toho Kaloče zase tolik nehejtuj, výstavba hry fakt neměla být jeho práce. Jeho nejhorší moment byla samozřejmě ta obří minela, ale jestli kritizuješ výstavbu hry, tak se zaměř spíš na Solila, měla to být jeho práce. Každopádně jinak naprosto souhlasím, Souček musí hrát, jako náhrada za něj případně Samek, box-to-box záložník vedle něj Solil/Kaloč (kdyby Suchopárek někdy Kaloče sledoval, tak ví, že z něj žádný T. Souček nebude, ale toho klasického CM hraje dobře). Šulce nominovat až se probere, protože na jeho post máme mnohem lepší Karabce a Berana. Obrovské zklamání byl ale hlavně Fila. Těšil jsem se, co předvede a nepředvedl vůbec nic. Na druhou stranu je spravedlivé přiznat, že mu záloha vůbec nepomohla, když už podržel míč. Jo a taky se mi nelíbil vůbec Donát, ale druhého stopera k Vitíkovi budeme mít asi všechny podobné kvality, ledaže by se konečně naplno uzdravil Heidenreich.

Reagovat
žrout

Asi jsem na Kaloče moc vysazený, ale za mě je naprostý bizár, že má být kapitánem mužstva a první volbou na stěžejní střed hřiště, když máme lepší hráče na to místo. Takže asi nemá smysl hejtovat jeho, on hraje, na co má. Ten hejt by měl jít opět na Suchopárka, který neumí vybrat to nejlepší, co má k dispozici.

Jinak výstavba hry podle mě měla jít od obou, jelikož oba mi přijdou podobné typy. A pokud to měla být práce pouze Solila, pak už vůbec netuším, k čemu by tam ten Kaloč byl dobrý

Naopak Donát se mi popravdě celkem líbil. nedělal minely, byl konstruktivní dopředu, dozadu celkem jistý. Na to, že mu je teprve 19, velmi solidní. Asi jsem ještě zvyklý na kopyto Chaluše, tak nemám zas tak velké nároky

Fila za mě nebyl špatný, ale tím, že nehrála záloha a vše to bylo takové rozhárané, tak jsme se nedostávali do tlaku a on tak max, musel zkoušet udržet v soubojích dlouhé míče, což se mu sem tam dařilo.

Reagovat
veikko

Já jsem na Kaloče zvyklý z Baníku. Přesně když se po něm chtělo, aby hrál jako Jánoš klasického DZ, tak to byla hrůza nebo maximálně průměr (jako včera). On vedle sebe potřebuje někoho, kdo na sebe vezme rozehrávku a pak se projeví jeho přednosti, kterými jsou fyzický fond a vystupování proti přihrávkám. Upřímně absolutně nechápu, že je kapitán zrovna on. V klubu na mě působí naopak celkem nevyspělým dojmem, ale když má vedle sebe nějakou jistotu, tak roste. I proto si myslím, že v kombinaci se Součkem a Karabcem by jim to docela klapalo. Solil vedle něj hrát nemůže, to bude vypadat vždy jako včera.

Reagovat
žrout

Zkus napsat Suchopárkovi

Reagovat
verv

Reagovat
mistr129

Ehm, trenér se z určitých důvodů rozhodl poslat tam Karabce z lavičky, což se ukázalo jako dobrý tah, jelikož Karabec v závěru asistoval na vítězný gól. Běžně se tomu říká, že se trenérovi povedlo střídání, jen Vacek je frustrovaný, že neměl sparťana v základu, tak píše píčoviny.

Reagovat
verv

Takže to, že tam poslal hráče, kterej je očividně rozdílovej, jenom na půlku zápasu, je dobrej tah? Co je to za logiku? A že tam místo něj upřednostní Šulce, kterej má problém si zpracovat balón byl taky výbornej tah?

Reagovat
mistr129

No co sparťani píšou, tak Karabec je vždy lepší z lavičky, tudíž se dost možná snažil maximalizovat jeho přínos.

Pár let zpátky jsme to takhle měli se Škodou a Mešanovićem, Muris byl v jednom období asi i lepší, ale i přesto z taktických důvodů chodil z lavičky a fungovalo to.

Reagovat
verv

Snažil se maximalizovat jeho přínos a proto ho poslal na křídlo Jako mohl to bejt nějakej jeho taktickej tah a jako trenér na to má právo. Ale když to ani nedokáže vyvětlit a odbyde to arogantním uvidíte na hřišti, přičemž na hřišti je pak vidět přesnej opak, tak to dostává zaslouženě sežrat. Jak Vacka nemusím, tak tady mu musím dát za pravdu.

Reagovat
mistr129

No očividně mu ten tah vyšel, třeba ho chtěl mít takhle připravenýho na standardky, to nikdo nevíme. A před zápasem vyslepičit jeho taktické záměry na konec zápasu by mi rozumný nepřišlo

Reagovat
verv

Jako, že Slovinci sledujou českou TV, jestli tam náhodu někdo neprozradí taktický plány?

Kdyby řekl něco jako: myslím, že nám pomůže víc, když přijde v průběhu zápasu, nebo nehodil se nám typově proti tomuhle soupeři, tak nemůže nikdo nic říct. Ale touhle odpovědí si prostě naběhl, protože na hřišti sme viděli, že Šulc je úplně marnej.

Reagovat
mistr129

Jo, tohle nezpochybňuju, ani to, že je Karabec lepší než Šulc. Ale když trenér svůj tah obhájí slovy "uvidíme na hřišti", přičemž se mu ten jeho tah vyplatí a vyhrajeme, tak je komický naběhnout na twitter a vysmát se mu za to, že ten jeho tah byl jiný, než by si Vacek představoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
verv

Jenže uvidíme na hřišti byla odpověď na otázku, v čem jsou hráči, kteří dostali přednost před Karabcem, lepší než on. Netýkala se nějakejch jeho taktickejch záměrů.

Reagovat
žrout

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
žrout

Hele, otázka podle toho tweetu zněla, v čem jsou ostatní lepší, že dostali přednost. Řekl: to uvidíte na hřišti. Na hčišti jsme od nich viděli hovno, takže to bylo přesně naopak, jak sám avizoval. Prostě se zachoval ignorantsky na Uhrina ml. a jim podobné. Většinou mají tyhle typy jedno společné - velké ego, které si myslí, že dělají vše nejlíp a oponenturu jenom odbydou nějakou ironií apod.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
icka

Reagovat
Losinho

Co udělal?

Reagovat
Losinho

Už jsem to našel

Reagovat
žrout

Tvl ale ta argumentace Suchopárka o co mu tou dementní nominací a výběrem 11 jde? Si chce něco dokazovat nebo co?

Reagovat
Radek Voltr

se spíš ptej, o co jde FAČRu tou dementní instalací takovýho trenéra.

Reagovat
žrout

Podle mě snaha o "koncepci", když vedl U19, která teď je v U21, a měl celkem výsledky. Ale to neznamená, že se má chovat jak debil.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Kaspar

To uz tam mohl trenovat rovnou Rehak, aspon by se nominaci nikdo nedivil

Reagovat
lada.sp

Reagovat
žrout

Reagovat
Losinho

Působí jako arogantní debil no.. to by si měl právě s Vackem rozumět

Osobně celkem souhlasím s tou zálohou nahoře.. Solil, Samek a před nima Ostrák, Karabec, Daněk. Minimálně proti slabším je to úplně v pohodě.

Reagovat
žrout

Arogantní debilové si právě nikdy rozumět nebudou, protože to jsou arogantní debilové

Přesně takovou zálohu bych si představoval, místo Solila asi spíš ale Souček.

Reagovat
Losinho

Může bejt, mně se ten Solil celkem líbí. Ale asi tam moc rozdíl vidět nebude.

Reagovat
veikko

Já se bojím, že rozdíl bude hlavně enormní mezi Slovinskem a Albánií. Albánci vypadají na papíře mnohem silněji.

Reagovat
žrout

Jestli s takovými hráči, které má k dispozici, neskončí nad Slovinci a Albánci, pak nemá u repre vůbec co dělat.

Reagovat
veikko

To je samozřejmé, ale přece jen Broja a Karrici jsou trošku jinde než Matko + k tomu připočti tradičně dobře organizovanou albánskou obranu. Docela by mě zajímalo, jak Vitík s Donátem zvládnou Broju, podle mě to nebude žádná jistota vzadu jako po 99 % zápasu se Slovinskem. Podle mě to bude zajímavé srovnání, protože mi přijde, že si tu naši U21 trochu moc idealizujeme. Zase tak silní nejsme.

Reagovat
PaYaB

Fakt vypadají Albánci mnohem líp ? Na naše proti Ablánii je kurz kolem 1.30, proti Slovinsku byl okolo 1.70.

Reagovat
veikko

Můžu soudit jen podle jmen, nikdy jsem je neviděl hrát. Každopádně jejich útočník Broja loni nasázel 10 gólů za Vitesse a letos je v Southamptonu. Pak je tam taky Muci z Legie nebo nevyzpytatelný Karrica. V obraně je zase Mitaj z AEKu. Oproti Slovincům, kteří mají jen Matka, který navíc hraje přinejlepším průměrnou švédskou ligu, to asi bude složitější. Ale uvidíme, třeba vůbec nehrají týmově nebo dělají taktické chyby, co já vím.

Reagovat
mickey mouse

Reagovat
mistr129

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
koudys2

Ten má tu rudou hlavu taky hluboko v prdeli

Reagovat
frankiefcb

vždyť má pravdu

Reagovat
verv

Reagovat
žrout

Reagovat
Parker155

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
žrout

Šťastná výhra, mezihra neexistovala.

Kaloč naprosto průměr, nechápu, proč je kapitán. Se Solilem naprosto nedominantní v defenzivě i ofenzivě, tím trpěl celý obraz hry našeho mužstva. Slabí v soubojích a pohybu, v druhém poločase každý 2. míč pro Slovince. Naprostá absence rozehrávky, aby to tihle dva dostali po zemi na solidní ofenzivní hráče. Strašná alibisti a musel po nich ten Suchopárek řvát, ať to nenakopávají a hrajou. Ale když ten dement ani nenominuje skvělého rozehrávače Součka, tak co potom chce, že...

Takže střed hřiště největší slabina. Slabý Šulc je jenom doplnil. Z těch tří měli být dva Souček a Karabec a k nim asi ten Solil, který měl aspoň solidní střely. Kaloč tam jenom poklusával a udělal ještě k tomu šílenou minelu.

Pak ještě nevýrazný Fila, kde k němu povolal borec Sejka z 2. ligy, ale Čvančaru z 1. ne. Proč my musíme mít vždy u mládeže nějakého tragéda, který ne že neumí moc trénovat, ale hlavně ku*va neumí ani vybrat ty hráče do nominace a základní 11? To dokážu i já lépe

Jinak skvělý Gabriel v 1. poločase a Daněk ve 2. od Karabce čekám víc, ale taky co doprdele dělal na křídle, že? Ostrák skvělý na míči, ale chyběla mu lepší podpora do ofenzívy, když to měl Fukala přes nohu.

Což mě vede k otázce, jestli si nevšiml, že za Bolku hraje solidně na LB Jurásek, který je taky třeba levák? To mu to nikdo neřekl, aby ho povolal a vyzkoušel?

Nevím, ale po tomhle ani nemám nějakou velkou radost z takové náhodné výhry. Snad se chytí za nos nebo se mu začnou vysmívat novináři jako Vacek (výjimečně s ním souhlasím, jak se do něho trefuje) a jemu to docvakne, že má povolávat ty, kteří jsou nejlepší. Pak by ta kvalifikace mohla mít solidní úroveň, máme tam dost zajímavých talentů.

Reagovat
Radek Voltr

Urbis na scénu, opakuji, urbis na scénu!

Reagovat
Rolf

Blekota u Áčka,tenhle Ťunťa u "21",vše jak má být!Z Cirkusu Eden to vždy smrdělo!Stačí vzpomenout na nedostižného Jabulína!!

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele