Premier League Anglie - Premier League
Manchester City hostí Tottenham. Jde o Ligu mistrů
Bez debat zápas sezony - takovým přívlastkem titulují nadcházející střetnutí oba tábory. Nebude se totiž hrát o nic menšího než účast v milionářské Lize mistrů, o níž se pere vlastně už jen právě ManCity s Tottenhamem. Čtvrtou příčku momentálně okupuje druhý jmenovaný celek, ovšem s pouhým jednobodovým náskokem. Rozhodnuto tak před výkopem není zhola nic.
Před čtyřmi roky Spurs do pohárové Evropy nepustila zrádná strava. Teď před stejnou výzvou stojí znovu a v případě výhry jim už účast v Lize mistrů neodepře vůbec nikdo, případně vůbec nic. Potencionální čtvrtá příčka by pro Kohouty byla úplně tím nejlepším umístěním za celé jejich působení v Premier League, což by bylo o to záslužnější, vezmeme-li v potaz, že Harry Redknapp mužstvo přebíral před 18 měsíci de facto na sestupových příčkách. Na druhou stranu v případě, že by ani teď Tottenham Champions League neurval, v kombinaci s měsíc starým vypadnutím z FA Cupu, těsně před branami finále, by to znamenalo další hořké vyznění jinak nadějně vypadající sezony. Ani tuhle variantu ovšem nelze zcela vyloučit. Vždyť Spurs od Vánoc na cestách triumfovali pouze dvakrát.
Manchester City prodělal pod Mancinim podobnou reinkarnaci jako Tottenham. Ještě s Markem Hughesem na lavičce to na čtvrtý flek zrovna nevypadalo, nyní situaci sice Citizens nemají ve svých rukou, ale aspoň o Ligu mistrů stále bojují. Také pro ně je tento ročník do jisté míry přelomový. Ještě nikdy třeba v Premier League neprohráli míň než sedm zápasů, avšak doteď nezvládli pouhých šest. Už teď je navíc jasné, že se z pohledu celého svého účinkování v Premier League právě letos umístí suverénně nejlépe. Co se aktuálního dění týče, euforii je však nutno krotit. Domácí jistota Citizens je totiž tatam (z posledních šesti utkání před vlastním publikem vyhráli pouhou polovinu) a v minulých 11 ligových duelech s Tottenhamem dokázalo City neprohrát jen jedinkrát. Pro lepší ilustraci - před Vánoci se ve vroucím kotli White Hart Lane uvařilo s konečným skóre 0:3.
Symbolické jsou poslední dobou pro oba týmy problémy s brankáři. Manchester musel zapeklitou situaci s Givenem řešit pomocí výjimečně povoleného hostování Fulopa, Heurelho Gomes by zase ve středu sice mohl startovat, ale jistotu nemá žádnou. Podobné rozhodování na poslední chvíli čeká Redknappa i v případě Ledleyho Kinga. Kdežto Mancini nemá jasno, jen co se golmana týká. Napevno by měl moci počítat s návratem Barryho, zatímco Lescotta nebude mít po ruce až do konce sezony.
Před čtyřmi roky Spurs do pohárové Evropy nepustila zrádná strava. Teď před stejnou výzvou stojí znovu a v případě výhry jim už účast v Lize mistrů neodepře vůbec nikdo, případně vůbec nic. Potencionální čtvrtá příčka by pro Kohouty byla úplně tím nejlepším umístěním za celé jejich působení v Premier League, což by bylo o to záslužnější, vezmeme-li v potaz, že Harry Redknapp mužstvo přebíral před 18 měsíci de facto na sestupových příčkách. Na druhou stranu v případě, že by ani teď Tottenham Champions League neurval, v kombinaci s měsíc starým vypadnutím z FA Cupu, těsně před branami finále, by to znamenalo další hořké vyznění jinak nadějně vypadající sezony. Ani tuhle variantu ovšem nelze zcela vyloučit. Vždyť Spurs od Vánoc na cestách triumfovali pouze dvakrát.
Manchester City prodělal pod Mancinim podobnou reinkarnaci jako Tottenham. Ještě s Markem Hughesem na lavičce to na čtvrtý flek zrovna nevypadalo, nyní situaci sice Citizens nemají ve svých rukou, ale aspoň o Ligu mistrů stále bojují. Také pro ně je tento ročník do jisté míry přelomový. Ještě nikdy třeba v Premier League neprohráli míň než sedm zápasů, avšak doteď nezvládli pouhých šest. Už teď je navíc jasné, že se z pohledu celého svého účinkování v Premier League právě letos umístí suverénně nejlépe. Co se aktuálního dění týče, euforii je však nutno krotit. Domácí jistota Citizens je totiž tatam (z posledních šesti utkání před vlastním publikem vyhráli pouhou polovinu) a v minulých 11 ligových duelech s Tottenhamem dokázalo City neprohrát jen jedinkrát. Pro lepší ilustraci - před Vánoci se ve vroucím kotli White Hart Lane uvařilo s konečným skóre 0:3.
Symbolické jsou poslední dobou pro oba týmy problémy s brankáři. Manchester musel zapeklitou situaci s Givenem řešit pomocí výjimečně povoleného hostování Fulopa, Heurelho Gomes by zase ve středu sice mohl startovat, ale jistotu nemá žádnou. Podobné rozhodování na poslední chvíli čeká Redknappa i v případě Ledleyho Kinga. Kdežto Mancini nemá jasno, jen co se golmana týká. Napevno by měl moci počítat s návratem Barryho, zatímco Lescotta nebude mít po ruce až do konce sezony.
Vzájemné zápasy
16.12.2009
Premier League
17. kolo
16.05.2009
Premier League
37. kolo
09.11.2008
Premier League
12. kolo
16.03.2008
Premier League
30. kolo
18.12.2007
League Cup
ČF
09.12.2007
Premier League
16. kolo
16.12.2009
17. kolo
16.05.2009
37. kolo
09.11.2008
12. kolo
16.03.2008
30. kolo
09.12.2007
16. kolo
13.05.2007
38. kolo
Manchester City - poslední zápasy
01.05.2010
Premier League
37. kolo
24.04.2010
Premier League
36. kolo
17.04.2010
Premier League
35. kolo
11.04.2010
Premier League
34. kolo
03.04.2010
Premier League
33. kolo
29.03.2010
Premier League
32. kolo
01.05.2010
37. kolo
24.04.2010
36. kolo
17.04.2010
35. kolo
11.04.2010
34. kolo
03.04.2010
33. kolo
29.03.2010
32. kolo
Tottenham Hotspur - poslední zápasy
01.05.2010
Premier League
37. kolo
24.04.2010
Premier League
36. kolo
17.04.2010
Premier League
35. kolo
14.04.2010
Premier League
34. kolo
11.04.2010
FA Cup
SF
03.04.2010
Premier League
33. kolo
01.05.2010
37. kolo
24.04.2010
36. kolo
17.04.2010
35. kolo
14.04.2010
34. kolo
03.04.2010
33. kolo
27.03.2010
32. kolo
Premier League - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
37
26
5
6
95 : 32
83
2
37
26
4
7
82 : 28
82
3
37
22
6
9
79 : 41
72
4
36
20
7
9
64 : 37
67
5
36
18
12
6
72 : 43
66
6
37
17
13
7
52 : 38
64
7
37
18
8
11
61 : 35
62
8
37
15
13
9
59 : 49
58
9
37
13
11
13
37 : 45
50
10
37
12
11
14
40 : 55
47
11
36
12
10
14
39 : 41
46
12
37
11
11
15
47 : 54
44
13
36
10
14
12
33 : 44
44
14
37
9
9
19
40 : 66
36
15
37
9
9
19
37 : 71
36
16
37
8
11
18
30 : 55
35
17
37
8
10
19
46 : 65
34
18
37
6
11
20
34 : 75
29
19
37
7
6
24
38 : 80
27
20
37
7
7
23
34 : 65
19
Z
V
R
P
S
B
1
18
16
1
1
60 : 14
49
2
18
15
1
2
48 : 12
46
3
18
14
2
2
44 : 15
44
4
19
14
2
3
40 : 12
44
5
19
13
3
3
43 : 15
42
6
18
12
4
2
41 : 19
40
7
18
10
6
2
34 : 21
36
8
18
11
3
4
27 : 14
36
9
19
10
6
3
28 : 18
36
10
19
9
7
3
32 : 19
34
11
19
8
9
2
19 : 13
33
12
18
8
8
2
29 : 15
32
13
19
7
6
6
24 : 21
27
14
18
7
4
7
29 : 28
25
15
19
6
7
6
19 : 24
25
16
18
6
5
7
22 : 29
23
17
18
6
5
7
21 : 28
23
18
18
5
6
7
24 : 30
21
19
19
5
3
11
24 : 32
18
20
18
4
6
8
11 : 21
18
Z
V
R
P
S
B
1
19
11
3
5
34 : 16
36
2
19
10
4
5
35 : 18
34
3
19
9
5
5
23 : 23
32
4
19
8
4
7
35 : 26
28
5
18
6
8
4
31 : 24
26
6
17
6
5
6
24 : 25
23
7
19
5
7
7
25 : 28
22
8
18
5
5
8
18 : 20
20
9
18
5
2
11
18 : 32
17
10
17
3
8
6
9 : 23
17
11
19
4
5
10
19 : 34
17
12
19
4
3
12
16 : 36
15
13
18
2
5
11
12 : 37
11
14
18
3
2
13
18 : 47
11
15
18
1
7
10
12 : 27
10
16
18
2
4
12
15 : 35
10
17
18
2
4
12
10 : 33
10
18
19
1
6
12
17 : 37
9
19
19
0
6
13
12 : 46
6
20
19
1
1
17
17 : 52
4
Komentáře (296)
Přidat komentářplychta 2:2
KDyz nehraje Adebayor a Vieira a bude hrat slozeni utoku a zalohy jak minule, vyhrajem...Takze tip 3:1 (2-Tevez,Bellamy-Pavlyuchenko)
Zapas sa nekona lebo Tottenham hraje 6.3. FA-cup s Fulhamom. Zapas sa odklada cus
1:2
ano zápas se odkládá, ale zatím nevím na kdy. naše klubové stránky pořád uvádějí match na 6.3. a kick-off na 12.45 p.m. zkusím se mrknout na stránky kohoutů. neodkládá se spíš fa cup ??
Urcite sa neodklada FA-cup on ma prednost pred ligovym zapasom hrame az 14.3. proti sunderlandu pozri si Sky-sport tam to mas a aj na oficialnej stanke city je to tiez v rozpise
posrany pohar ma prednost pred najzaujimavejsim zapasom kola....super... ten FA cup sa ani nema co hrat cez vikend, ale niekedy v stredu .... omg
poháry by se měli hrát ve středu nebo v uterý ale fa cup neni posranej a ještě máš pravdu v tom že je to nejzajímavější kola teda měl být
sory chtěl jsem napsat nejzajímavější zápas kola
Z tohoto zápasu mám divný pocit, budu doufat ve výhru 2:1
1:2
0:3
Vidím, že si objektivní při tipování zápasů Citizens
Promiň, to mělo být na Devila. Ale jak vidím, taky dobrý tip
Stacila by i plichta.
Když já jdu někde napsat tip, tak jsem objektivní i v případě, že ten klub nemám rád. Proto netipuju třeba United-Everton 0:3 Směšné no...
A v cem je muj tip 1:2 tak nerealni??? Vzhledem k prvnimu zapasu na WHL (3:0) je muj tip jeste mozna mirnej.(i pres to ze City hraji doma)
Nebo mas uz dojem,ze CityBank je tak silnej klub a muze se rovnat s velkokluby jakym jsou napr.- Man.Utd.-Real-AC Milan.....atd.atd?
Me osobne ty rychlokvasky nejak zvlast silni nepripadaj,abych je stavel do role klubu,kterej bude dominovat.
Verim a doufam,ze Tottenham si ten 4tej flek zaslouzene pohlida.
Já nemluvím ale o těhle tipech, 1:2 je je reálný tip v pohodě. Mluvím o tvých tipech 10:0 pro United Ale jinak v pohodě. A City by se klidně mohli rovnat těm velkoklubů, které si vypsal, nemyslím historií a tak, ale kvalitou kádru bych řekl, že i jo. S United dokážou hrát vyrovnané zápasy, současné AC by porazili klidně a Real? To nevím, ale myslím si, že je to taky reálné.
Tak ja myslim,ze i male dite by poznalo,ze tech 0:10 nebylo mysleno asi vazne.Navic,skoro me to vyslo!
Trosku jsi me nepochopil-Samozdrejme,balon je kulatej a i klub z nizsich soutezi muze porazit treba Real.Ale nemuzes se divit,ze muj tip zvyhodnuje Tottenham.Dle me momentalni City je na urovni prave treba Tottenhamu(po fotbalove strance).Ale velkoklub jako jsou uz vyse zminovane kluby???...to City jeste z daleka neni...
Já vím, že není. Nikdy jsem netvrdil, že je to velkoklub. Jen chci, aby se dostali do LM, protože mě zajímá, jak by si vedli třeba proti takovému Realu nebo AC. Ze skupiny by klidně mohli postoupit A pak by se vidělo co dál, určitě tím nemyslím semifinále, ale třeba takové čtvrtfinále není utopie
Tak uz jen dostat se do LM je uspech,ale jeste vas ceka dlouha a trnita cesta....
Já vím, jsem trpělivý a i kdyby jsme se nedostali do LM teď, pokusíme se o to příští sezónu a EL bude taková generálka, tam to můžeme dotáhnout až do finále a taková trofej se taky počítá, ještě když jsme dlouiho žádnou nezískali...
Takhle bych to teda neřekl, Liverpool měl taky letos keců o tom, jak si spraví chuť vítězstvím v EL a nakonec z toho neni ani finále. Nehledě na to to máme ve svých rukou, Tottenham hostíme doma a potom hrajem s West Hamem, kterýmu skoro o nic nejde.
No ve svých rukou, nevím... Tottenhamu stačí remíza, proto budou v lepší pohodě než my možná, ale zase jsem něco četl, že bude chybět Gomes a to by bylo pro ně taky velké oslabení
Máme na to Tottenham porazit, a zároven se nemusíme spoléhat na žádné jiné výsledky, takže to máme ve svých rukou. 2 výhry = předkolo LM.
Já doufám, že to dáme! Musíme jim vrátit porážku 0:3 a vyhrát třeba jen o gól, remíza bude znamenat na 95% jen EL. Tévez nedal ve 4 zápasech gól, nepočítám penalty, tak doufám, že se prosadí a dá 1-2
Tottenham musí! A jinak víte někdo na jakejch to dávaj programech?
prej na Nova Sport
Ano, dávaj to tam
2:1
Sestavu očekávám jako proti Aston Ville. Sem zvědav hlavně na Téveze, Vieiru a Fulopa.
Bojím se, že vyjde tip Devilovi. Tottenham je směrem dopředu trochu o něčem jiném, než Aston Villa. A všichni jsme viděli, jak byl Fulop nervózní, těch střel na něho půjde víc než od Astonky. Ale naše obrana pracuje výborně, bude to záviset hlavní na ní Věřím v těch 2:1
V 2. poločase byl Fulop už klidnej, věřim že to z něj spadlo.
Jo 2. pol. už byl lepší, to máš pravdu
naše obrana je však ještě pevnější!
Doma jo, venku už ani tak ne Navíc je pevnější celkově od začátku sezóny, ale od příchodu Manciniho se rapidně zlepšila naše obrana a tak už si nemyslím, že je vaše obrana teď lepší než ta naše
Snad vyhrajeme, LM je blízko tak, jak třeba už nemusí
Kdo vám bude chytat? Gomes i Cudicini jsou asi zranění, ne? Tak kdo?
Nevim hele, zatim žádný info není, co sem se dočetl na oficiálních stránkách
Když nebude Gomes, bude chytat Alnwick, na lavce Walker.
tak, zejtra odpol. do plzně a pak fofrem domu! bude to zajímavý!
0:3
1:99999999 tottenham do LM
Jsem nervózní, už se nemůžu dočkat až se zítra u nás rozhodne kdo si zahraje v LM. Bude to těžké, ale já věřím, že zvítězíme a pak to bude už hračka s WHU - proti svému bývalému klubu se prosadí hattrickem
Tévez jsem zapomněl dodat
2:1 nebo 2:2
Tohle City zvládne.
ja ti nevim...Tottenham ukazal ze na jare klicove zapasy zvlada...ale City proti AV minule kolo hraly taky dobre...
Ideální scénář by bylo Fülöpovo vyhoření a Alnwickův životní výkon poté, co se Walker zraní při rozvičování...třeba by jednou spravedlnost zvítězila nad velboudářskými penězi...
Pokud Gomes nebude fit, tak bude chytat Alnwick, na lavičce bude Walker...tudíž nechápu, proč si přeješ zranění tohoto veterána
To byla jen takova pohadka, nikomu zraneni nepreju, jen demonstrace - City si pujci brankare kdyz maji fit 3ku, zatimco nam se zrani 3 golmani a uspejeme
:)...Tak v tomhle se Citizens zastanu. Ze čtyř brankářů mají jen jednoho. V pravidlech je tohle umožněno, takže žádnou výjimku nedostali.....Stejně jim Fulop nepomůže. Jak to řekl Harry, oslabení je už to, že se zranil Given a je jedno, kdo za něj bude chytat :)
City má zraněné 3 golmany, takže klid.
Jaká spravedlnost? Vy furt děláte, že oproti City a Čukotce jsou ostatní týmy nějaké charitativní spolky, či co. Začíná to být už kapánek trapnější. Fajn, vzal bych to, kdyby se mluvilo třeba o Burnley a nebo ještě dalších týmech. Jmenovat tu ale Spurs, nebo třeba United apod? Trapné.
Víš jak potěší, když selže klub, který si myslí, že se úspěchy dostaví hned díky penězům? :)....jo, tohle si za prachy nekoupíš, do chce dřít
Nj, hlavně, že Spurs kupují hráče za kartón vajec.
To dává smysl...slípky snášej vejce a protože domácí vejce chutnaj vždycky nejlíp, ty staré zbloudilé slípky se pak domů za osvědčenými kartóny rády vracejí...
Paráda, myšlenka pochopena.
Jednoduché uvažování a sám to víš...
Fakt není nad čím uvažovat. Bez peněz budeš těžko úspěšný, a to se nemusíme bavit jen o fotbale. Až vůbec se nemusíme bavit o Spurs.
Snad tím nechceš srovnávat vývoj Tottenhamu s Man City...o tom se opravdu bavit nemusíme
Ne, fakt se nemusíme bavit, pač rozdíly znám. Co se týče koupených úspěchů, tak City žádné zatím nemá a není jistota, že ty úspěchy hned budou, proto tvé tvrzení výše je nyní bezpředmětné. Každopádně tvrdit to, že Spurs je dobro a City je zlo, jen díky nabytým penězům. To je hodně úsměvné.
tohle ale nikdo netvrdí...a nai neříkám, že citizens mají úspěchy...i když momentální 5. flek je určitě skvělým...ale pro toho kašpara na velbloudovi je to málo. To by nevyhodil Hughese...jak jsem řekl mnohokrát, klub bez lidskosti
Bez lidskosti? Zajdi na článek o Buffonovi, tam jsem před chvílí to přesně rozepsal, aby si přesně věděl, jaký ten klub je.
A hlavně ty prachy na nákupy jsou z kasy klubu, ne z kapsy nějakého kašpara.
Tak tohle si snad nemyslel vážně, že ne? Chceš srovnávat vývoj Spurs a City za posledních 20 let? To je snad nesmysl, když Spurs jsou v tomto nepoměrně dál.
tys na to narážel...to bys nenapsal ten "vtipný" komentář.
Oki, ale ty si zase nemusel narážet na to, že jde šejkovi jen o nějaký rychlý úspěch koupený penězi. Zase viz. článek u Buffona.
četl jsem ho...kdyby mu nešlo o úspěch, tak by Hughes neodešel. Co od něj všichni čekali? Že vymlátí Robinhovi z hlavy démona a bude útočit na titul?. Hughes dělal maximum a stejně k hovnu...to samé Chelski, jak se zachovala k Ranierimu...prostě se jen hledí na úspěch. Proto taky Citizens hrozně přeplácí nové hráče, protože by je jinak nezlákali. Neříkej, že ten velbloudář nechce velké výsledky hned....Ale zas chápu, že bráníš svůj klub, to je dobře...Jen se nediv, jaký mám na tento klub, který jsem dřív měl hrozně rád, názor...
V pořádku, já tě moc chápu, pač já měl dřív City, taky raději. Byl to tradiční, sympatický klub, proto jsem ho tak miloval. Na druhou stranu, já tohle fakt neovlivním. Každopádně, Hughes byl v klubu rok a půl a když končil, tak bylo City na nějaké 8 příčce, nejsem si teď jistej. Klub byl v krizi, šlo to od remízi k remíze a nějakej obrovskej pokrok tam oproti předchozí sezóně nebyl, a to klub v létě tak utrácel. Nehledě na to, že stavěl hráče, kteří nebyly v úplné formě, což tohle Mancini nikdy neudělal. Nechci, aby to vypadalo, že jsem zastánce vedení. Pokud se pamatuješ, tak já byl veliký zastánce Hughese, měl jsem ho moc rád, ale na druhou stranu tento rok měl být přelomový pro City a nedělo se tak, proto ten krok vedení by se dal chápat. Pozice Manciniho je už pevnější, bohužel tak to neměl Hughes. Ale jak jsem psal v tom dlouhém komentáři, tak už veliký rozdíl oproti Čukotce je struktura vedení a cíl projektu. Třeba si budeme moc na tomhle webu říct za 10 let, kdy by City mohlo být už vydělávajícím klubem a tedy na úrovni Spurs, že ten Nottingham je jen klubem čínského hračkáře, co chce úspěch hned.
Mancini prej pozici nemá nikterak pevnou a je klidně možný, že po sezoně skončí...víš, o tom něco víc?
Teď v květnu by měl podepsat novou víceletou smlouvu, kde by měla být zahrnuta i suverenita pro budoucí nákup a prodej hráčů. To si myslím vypadá, jako dost pevná pozice. No ale uvidíme, pokud 4. flek nebude, tak se může stát cokoliv, pač ještě nepodepsal.
Na to se taky ceka
Njn, tak ono vedení si je až moc jisté, že ta LM bude. Aby nebyli krutě překvapeni.
Omg, proč čárka??
Tohle by mohl být super zápas, škoda, že se to kryje
Ako komu
Dost možná bude v tomhle čase slavení titulu v přímém přenosu
teoreticky spurs stačí nula , důležitý bude neprohrát .)
Teoreticky? Teoreticky by nám mohla stačit i prohra, když Irons zaberou a my nějak rozstřílíme Clarets
na to bych nespoléhal :) každopádně doufám že to na LM stačit bude :) , jakmile skončej teplický s kanonádou v jablonci , tak ladim an netu spurs a už by to mohlo bejt 2:0
Tady bych to viděl na dvojtip HX nebo X.Každopádně se na tento zápas už těším.Na satelitu to vysílá mj. i SV 3.
V souboji dvou nesympatických týmů fandím Tottenhamu
A kdo je pro tebe sympatický? Poděl se...
nebuď tak zvědavý sakra třeba má samé neoblíbence
U Buffona jsem ti rozvedl tvou myšlenku.
nepřesunem to někam jinam?
(_I_) ?
as you wish jinak až tak nesmysly jsem nemlel, celkově jsem tvrdil, že ta investice je rozdílná
To zase ne, ale prostě City, co se týče financí, na tom byly podobně s Čukotkou. Jen to chce srovnávat Rusáka s Thaksinem, ne až pak s šejkem, pač to ten klub byl už v jiné fázi. Každopádně ty investice jsou rozdílné, protože v Londýně se budoval ryze fotbalový projekt, natož v Manchesteru jde o projekt, který zasáhne celé město.
primárně ta diskuse byla v tom, že do City nepůjdou známé tváře světového fotbalu...
Co bych za to dal, kdyby tomu tak bylo. Věříš?
samozřejmě, že věřím, ale ať chceš, či nikoliv, bůhvíjak velké úspěchy pak slavit nebudete, prostě ty hráče potřebujete
Já nepotřebuju slavit veliké úspěchy. Ale tak jasně, že vedení chce jen ty největší cíle. Každopádně nyní se musí klub hlavně zformovat, vyházet plevel a max. posílit na dvou postech. Veliké změny a jména klub nepotřebuje, aby hrál v PL špičku.
hmm, no skoda ze to neni o osmej.. prekryva sa s Realom..
a moze to dopadnut hocijako.. ale Tottenham je vo vyhode
Jsem fanda MU a chtel bych videt city v LM ptz tottenham na posily nema prachy (city vyhrae3-1) a prijde henry....
Lets go Spurs.. Jesli dneska prohrajem, tak končim s fotbalem a budu sledovat třeba šipky..
A fotbal má o dalšího fanouška míň.....
Mám rád Tottenham, ale nemyslim, že to vyhrajou...
Nesmí
sOM FANUSIK ARSENALU ALE CHCEM ABY BOL TOTTENHAM 4
Losinho oni nemusia vyhrat a to je velka vyhoda oni mozu aj x.
3:0 kontumačně, slepice nepřijedou....
tyhle dotované ropné kluby nikdy nebudou mezi ostatními populární, nehorázené přeplácení hráčů a narušená rovnováha přestupového trhu (za cizí peníze) jim také nepřídá, Tottenham je s EFC jediný anglický klub v širší anglické ligové špičce - takže by už jen pro dobro anglického fotbalu měl hrát LM.....COYS!
Děkujeme za shrnutí.
Musíš porád všude psát to samé? Ulož si to a vždy to jen zkopíruj sem...
100. pro dnešní pěkný zápas a ať vyhraje kdokoliv, hlavně super podívaná.
co to hraješ? , mně je úplně jedno jaký dneska bude fotbal, ať to je třeba totální bramboračka, jen když Tottenham neprohraje.......protože když se budu chtít jít pobavit, tak půjdu do cirkusu na klauny...
Tak klidně běž, klaune. Já se nezblázním, když City nevyhrají, protože jsem hlavně fanouškem fotbalu a PL a ne jen neobjektivním a zahleděným scumem. A pokud koukáš na fotbal jen, aby si viděl své mužstvo vítězit a nějaká dobrá podívaná ti je fuk, tak to promiň, asi ještě fotbal tak v srdci nemáš, jak se tu prezentuješ.
až to proserete, tak si tady budete vylívat srdíčka
Srandisto.
tak je to vždycky, říkaj, že o nic nejde, ale pak tady nádávaj jak je všechno proti nim:D
Kdo?
Viděl si mě tu někdy brečet?
myslel jsem všeobecně, ne přímo tebe jenom mě dostává když někdo napíše "je jedno jak to skončí.." a po zápase "do pí*i, za*ranej rozhodčí, měla to být penalta!"
To asi jo, ale to právě není můj případ.
ten váš ubohý web http://citizens-fc.webnode.sk/klub/historia/ děláš ty, anebo tam jen nějaký debil vystupuje pod tvým jménem?
Kde? Já vůbec nevím o jakém webu mluvíš. Já žádnej nevedu.
♥
podívej kluku, já dneska z vysoka prdím na celý fotbal, z toho zápasu chci minimálně bod, je mi jedno jak, ale prostě ho chci......být v pozici fanouška nějakého dotovaného klubu, tak jsem samozřejmě v naprostém klidu - vím, že příští rok přijdou další 3 Top hráči za nějakých 100 Mega a to co nevyjde letos vyjde příští rok, jenomže Tottenham má letos asi poslední možnost jak zamíchat osudím v tom fotbalovém cirkusu
Hm, brávo. Já jsem hlavně klidnej, protože od City nic nečekám. Slavil jsem postup, slavil jsem udržení, budu slavit i LM, ale když to nevýjde, tak co? Tak nic! Nezblázním se, ale ne proto, že příští rok to musí vyjít, ale že právě já mám vsugerovaný City, jako klub, který má své místo jinde.
se několika ropnými vrty a nekonečými stády velbloudů v zádech je velmi snadé si hrát na velkorysého...
Vzdyt si na nic nehraje, neni zvykly, ze by za jeho zivota ten tym hral o LM, takze mu logicky ani nevadi, kdyz to nevyjde. Ja chapu, ze si musite pokazde dokazat, ze Tottenham je prikladem idealniho klubu, ale on za to nemuze, ze jeho klub koupili nejaci Arabove. Predpokladam, ze bys mel stejny postoj, kdyby na Lane prisli bohati zahranicni majitele.
Tvuj predpoklad je tentokrat chybny
Ptal jsem se te na neco?
jojo, bruce by přešel k fandění jiného týmu
Tady nic o tom, že by měl přecházet nepadlo, takže tvůj komentář je bezpředmětný.
Úsměvné.
úsměvné je, že na svém webu kradete cizí články, ubožáci
Za to taky muze Mindas? Pane jo, to je ale hajzl
nevšilml jsem si, že jsem jmenoval mindase, je mi jedno kdo ten jejich ubohý web dělá, každopádně je to ubožák
Tak cpes mu tady furt neco, co nikdy neudelal, prijde mi to trapny.
tranpé je především to co cpeš na spurs.cz...
To podle mě není on..
Ja sem na spurs.cz v zivote nebyl, nemusis mit obavy
Jo a pro stranky MCFC taky nepracuju. Jen pro pripad, ze bys me z toho taky zacal obvinovat
na spurs.cz píše hovadiny nějaký hrubas z této IP - 78.24.11.23, pokud to nejsi ty, tak ho tam zruším
Zrus, ja tam nechodim.
OK, to bude nějaký přitroublý olejář, který kromě toho, že u nás ukrad jejich histoiri, tak tobě ještě ukrad nick a dělal ti tam ostudu....
A nemohl bys mi ukazat nejake jeho prispevky? Ja jsem proletel clanky co mate na hlavni strance a nikde jsem si ho nevsiml. Mozna to mate promazane.
už jsem to celé vlákno s tím volem promazal, ale to bude pravděpodobně ten stejný idiot, který na té jejich ubohé české stránce citizens vystupuje pod nickem "mindas"
Nevím, co ti na to mám říct. Snad jen jediné, a to, že snad sis nemyslel, že bych se pod takový "web" podepsal. Ale tak nějaká vokurka se vždycky najde, aby dělal takové chujoviny.
A jak se tam ten idiot pod mym nickem projevoval?
dlouze mně přesvědčoval , že jsem tu jejich historii obšlehl já od ních, že už to tam mají "dlouho" - tzn, asi rok, tak se mu ukázaly naše staré e-stránky někdy z roku 2007, kde jsem tu jejich historii v nějakém preview poprvé zveřejnil a řekl mu, že je píča....
Takze ted, kdyz budu tady nebo na plcz neco resit s nekym kdo chodi na spurs.cz, tak me budou mit za debila, super
Vidiš to, tebe mít budou, mě už mají.
nevím jestli tě to uklidní, ale takový mindas je na tom ještě mnohem hůře....
Právě.
Poslední dobou se dost často dívám na manutd.cz (nesměj se, ale je tam docela dost infa, úroveň šla dost nahoru) a teď se tam vyrojil článek o tom, že chcou založil český fanclub MU a potřebuje se 100 členů. Víš o tom? Šel bys do toho?
Tam mivaji obcas dobre clanky, jen ty diskuze tam dost pokulhavaji To by byl ofiko fanklub? V CR jeste zadny neni? V tomhle moc prehled nemam, vim jen, ze bylo par srazu.
Není žádný oficiální. Já to znám z třeba českého ofiko fanklubu Interu, kdy oni si tím lehce shánějí lístky, jsou registrovaní v klubu a tak dále.
http://manutd.cz/2010050401-predbezne-info-k-zalozeni-oficialniho-fanklubu.html
Furt netuším, jak se k tomu postavit.
Jako pokud by mi to pomohlo k sehnani listku na OT, tak do toho jdu urcite, protoze mi to loni ani predloni nevyslo a musel jsem jet aspon do Mnichova.
Na svém webu? "Mým" webem jsou max. ofico stránky City a nějaké stránky scumů jsou mi úplně u prdele, věříš? Protože tyto rádoby fanoušky ani nepovažuju za fanoušky, tak je zde ani nejmenuj, prosím...
bohužel tam nějaký trotl píše pod tvý nickem, no každopádně to nemáš jednoduché....
Mně hnedka nesedělo to ":D:D:D:D:D"
Chápu, každej chce být jako Mindas.
A co mam rikat ja?
koukám, že máslo na hlavě také máš..
http://citizens.mindas.cz/other.php?mn-cat=1
proč být originální, když jde všechno obšlehnout....
Viz. níže.
http://citizens.mindas.cz/other.php?mn-cat=1
?
Tam je to taky obšlehnuté od bruce, buď nějaký velbloudář vystupuje pod jmény vás obou, nebo..
Nene, ten web byl můj, dělal jsem grafický návrh. Pak jsem ale odešel, díky návalu scumů a ten web přenechal, takže ani nevím, co tam dál páchali, protože ten web neměl žádnou registraci a ani ochranu proti zneužití nicku. Ani jsem nevěděl, že ještě funguje. Zruším...
škoda že do LM nemůžou postoupit oba
ubozí gloryhunteři nejsou schopni ani sepsat svou vlastní historii, musí ji uboze obšlehnout ode mně.....
aneb najdi 5 rozdílů...
http://citizens-fc.webnode.sk/klub/historia/
http://www.spurs.cz/www/index.php?option=com_content&view=article&id=321:man-city-tottenham-preview-ligoveho-finale&catid=47:preview-pl&Itemid=63#josc5927
o 4. miesto sa bojuje aj cez media
http://sport.aktuality.sk/clanok/93945/manchester-city-a-jeho-nekale-nakupne-praktiky/
Doufám a přeju si, aby Spurs neprohráli. Snad to tak vyjde. Ve 23:00 se podívám na livesport a výsledek musí být pozitivní
spurs do champions league
Harry je šachový velmistr
STARTING XI: Gomes; Kaboul, Dawson, King, Assou-Ekotto; Lennon, Huddlestone, Modric, Bale; Crouch, Defoe. SUBS: Alnwick, Bassong, Bentley, Jenas, Palacios, Gudjohnsen, Pavlyuchenko.
Man City: Fulop, Zabaleta, Toure, Kompany, Bridge, Adam Johnson, De Jong, Barry, Bellamy, Tevez, Adebayor.
Subs: Nielsen, Richards, Onuoha, Wright-Phillips, Santa Cruz, Sylvinho, Vieira.
Tottenham: Gomes, Kaboul, Dawson, King, Assou-Ekotto, Lennon, Huddlestone, Modric, Bale, Crouch, Defoe.
Subs: Alnwick, Bentley, Jenas, Pavlyuchenko, Palacios, Gudjohnsen, Bassong.
Vcelku ocekavane, teda az na Gomese. A co je s Corlukou?
Minule výborný Vieira a stejně ho nechá sedět. To je ale hrozný oblíbenec Manciniho, jak tu všichni tvrdí. Každopádně sestavy zajímavé a očekávatelné.
kotnik
Corluka už tak měsíc nehraje, nevím co mu přesně je, myslím kotník..
No jo vlastne
paradny stream...Sopcast Channel - 94325
omg typek stratil connection :D
Johnson se mi moc líbí!
Tevez to tam pekne vetra kvalitni stream a anglickej komentar Channel - 6816
Veetle
ale bylo těsné
taky isty faul ako ked dal King gol proti United a fauloval Carricka...presne to iste
presne uplne stejny trosku divny metr maj rozhodci
jak tam ten hajzlík strčil ruku
Tottenham rozhodne sympatickejsi tym ako City
prosím, ať ten komentátorskej šašek ještě jednou řekne slovo „samozřejmě” jedenáctkrát během 15 vteřin
Skoda ze Lennon byl snad jen 4x u mice, vlaste cela ta strana je uplne mrtva
Just like the library.......
Gól Tottenhamu podle mě nebyl uznán kvůli "faulu" Kinga na Barryho, ale protože centrovaný míč z rohu přešel brankovou čáru.
aha!
Necentroval nahodou levak?
nevím, je to možné. Bylo to jediné racionální vysvětlení, kterým jsem si mohl zdůvodnit neuznání gólu :)
Piskal faul, protoze ukazoval ke stredu. Kdyby piskal aut, naznaci to pohybem ruky a ukaze na to, ze se bude kopat od branky
ok, v tom případě je jen dobře, že to Spurs zvládli i tak. Jejich brekot by byl srdceryvný...
Chybí už jen góly.
z bidvoch stran zatial velmi dobre nasadenie,chybaju len tie goly
na to ze City musi vyhrat tak nic moc ten druhej polocas, jen na zacatku 10 min a pak nic, skoda ze to Kohouti ted nepotrestali.
Crouch
Pořád něco proti Fulopovi?
lol ten King ma riadne v pecku...100 km/h strely berie na hlavu a tvari sa jak keby nic
Peterrrrrrrrrrrr
GOOOOOL
Já nechci předkolo LM
joooooooooooooooooooooooo
Oh my, takže sme čtvrtý... a Kohouti rovnou v LM...
Však máte dva body, ne?
Fulham si na nich smlsne
Prohrajete doma s FFC?
a proč ne? Dokázali jsme během deseti minut dostat tři góly od Wiganu, nevim, proč by nás nemohl porazit finalista EL...
Proč by ne, děláš jako bysme toho snad nebyli schopní...
No prohrat doma s tymem, kterej uz 2 mesice PL nehraje mi neprijde moc pravdepodobny
na arsenal sa hecnu
u Arsenalu je ta pravdepodobnost hodne pokrivena
A my ji snad hrajem? Sice ne dva měsíce, ale o to intenzivněji...
Tak uhrat bod s nima doma snad neni zas takovy problem.
Arsenal neni jen tak někdo...
co máš porád s tim "doma"? Mě někdy přijde, že na Emirátech jsme venku...
Vy ste fakt divni
Holt ta flustrace je veliká...
Flustrace, což o to, ale frustrace, ta nezná mezí!
Já jen čekal, kdo to napíše. To je hroznej zvyk tam psát to "L".
safra, zabij mě... nevim, kde jsem k tomu přišel
Tak poslední dobou sme tam jenom vyhrávali...ale taky s kym no.
To na moment přepnu jinam a oni dají gól. Vyrovnat!
blbej Tottenham, srandovní Bridge s Adebayorem a skvělej Fülöp :)
škoda, že měl být Huddlestone zhruba v 63.minutě ve sprše :)
Proč střídal Johnsona a ne Bellamyho nechápu.
spis proc tam hazel Cruze, navic za ofenzivniho hrace
narocnym fanouskum MC nebude stacit EL hlaska dne
na to ze City potrebovali vyhrat, tak nic moc, Tottenham mel vic nebezpecnejch sanci a zaslouzene vede, City toho moc nemeli. Pro City bude Evropska liga tak akorat
Redknapp se neumi smat
Tak a máme Tottenham v LM.....nezvyk, ale příjemnej......ten tým si to zasloužil, gratulace Redknapp
tak tohle je něco fantastickýho, díky Harry!
Achjo, myslel sem, že se tohohle okamžiku nedožiju...
Spurs slavi vic, nez kdyz vyhrali Carling Cup
To nechápu, přitom tak prestižní věc, ten Carling Cup..
congrats Spurs
O co, že Tottenham nezvládne předkolo
chcípni
Ještě aby ho vůbec hráli
Skoro, tesne vedľa.
Gratulace slípkám. Za druhý poločas si to zasloužili. Od zranění Barryho přišla křeč a Tottenham byl lepší.
Přesně, Barry byla obravská ztráta a jeho odchod byl hodně znát, ale i tak si to asi Spurs zasloužili. Jinak Adebayor opět ukázal svoje kvality a to, že je mu jeho zaměstnavatel úplně ukradenej a hlavní je, že má sto paírů... do soubojů, hlavně vzdušných chodil laxně a žádný nevyhrál, promenádoval se tam jak modelka a Carlos to za něj oběhával ze strany na stranu, takže si myslím, že pokud by se měl koupit nějaký post, tak by se měl najít vhodný parťák ke Carlosovi, který by nebyl takovej lamer línej, popř. zkusit Caiceda..Achjo, i tak je ale Evropská liga úspěch..
no kedze EL beru timy na 5.6. a 7. mieste tak ani nie...to bola povinnost
..samozdřejmě gratulace Spurs
Hlavně je směšné, že Ade a ani pak Santa nejsou schopni vyhrát hlavičkový souboj. Při jejich výšce...
To jo, to mě taky zaujalo.
Ale nejvíce mě negativně zaujal jinej fakt, ale o tom zde raději psát nebudu, protože to musel vidět každý a ještě bych dostal schytáno, že jsem toho hráče vždy tak bezmezně bránil.
Bridge?
To jméno zde psát nemusím, je to jasné...
To je jeden z hráčů, kterýho jsem kritizoval už dřív, a narozdíl od Barryho jsem se v něm nesplet Chtělo by to posílit, páč trojice Garrido,Bridge a Sylvinho je fakt dost slabá..
Jenže proč u Bridge nastal tak výkonostní pokles, jsem nemohl tušit. To mohl tušit jen Terry.
Tak oni se oba dva po tom skandálu rapidně zhoršili, každopádně i když je Bridge sympaťák, potřebujem posílit.
No jo, Bridge bude asi jen vysedávat příští sezónu.
Bohužel, posila je nezbytná. Já ti jen napsal, proč je nezbytná.
Však OK.
Jak já jsem rád, že jsme se toho Tožana zbavili :) Bendtner je aspoň snaživý a nezůstane 8x za zápas v ofsajdu.
Přesně, u Adeho je to ale o přístupu, myslím si, že kdyby chtěl, vyhrával by je, ale prostě má prachy a tím to končí, takže on co nejrychleji pryč. Vlastně v tom byl rozdíl, přišlo mi, že u Spurs hrozil akorát Crouch, sem tam někdo jiný, ale hlavně on, navíc každej míč měl, sklepl, zpracoval a byly z toho nějaký akce..
Njn...
Jsme taaaam! Tenhle pocit si clovek nekoupi ani za triliardu liber. Poctive vydrene! A nadherny vykon se zaslouzenou vyhrou, souper uz v zaveru nemel sily a odpadl. Je to doma! Yid!
Paráda, paráda, paráda
Co se tak dívám na potenciální soupeře v předkole, tak to nemusí být zlé, ne?
Jinak, Mancini došel speciálně kvůli 4. místu Sparky 4ever
hlavně kvůli Hughesovi sem přál spurs.... ať má trochu vzpruhu...
Kdyby nebyl Hughes vůl a neztratil body v domácích zápasech s Clarets nebo Hullem, tak nynější situace vůbec nemusela nastat...
takych keby najde kazdy tim aspon zo 2-3
Kdyby Spurs dvakrat neprohrali s Wolwes, doma se Stoke, proměnili penaltu v 90. min prosti Tofees, tak hrajou o titul
To samé se dá říct o Citizens Kdyby nebylo tolik zbytečných remíz, tak jsou někde jinde.
Taky jste na jeden vecer udelali z Myhilla nejlepsiho golmana ligy
Spurs, zaslúžene Tak, teraz uź len veriť, že v LM urobíte slušný damage. Osobne by som vám prial hoc aj to postupové miesto, tak nech Arsenal stratí. Ten s predkolom mať problém nebude, Tottenham by mať mohol.
Btw. Chudák Fulop
Přesně, dnes byl výborný.
Vyrovnaný a celkem pohledný fotbal, šťastný gól poslal Tottenham do LM, ale ono by to stejně jinak byla asi remíza, takže to je celkem jedno. Gratulace, na Tottenham prostě neumíme...
OT: potrebujem surne video co tu niekto minule daval do diskusie ako hraci oslavovali gol, co tam chlapik akoze najprv uje*bal zopar svojich spoluhracov a potom ho jeden z nich zastrelil
peniaze nie su vsetko.
vcera man city padol a dufam ze tuto sezonu este padne real madrid a chelsea.
Ok
Tak ono by se takových podobných týmů mohlo jmenovat víc a nemusí to být jen za La Manche.Jinak ale Tottenham vyhrál zaslouženě a právem se bude ucházet o LM.
konečne je SPURS tam de patri...
Nadhera a to muzou byt radi,ze jen 0:1!
Tottenham
Ci vy na to Mircus5-Mindas-afc-ze by zase krize?
Co sry
Proč krize? Tottenham byl lepší a výhru si zasloužil. Přece jen je tam vidět víc to srdíčko, než u žoldáků v City. Každopádně na výmluvy je tu expert spíš ten váš "syrový Aleš", takže zase klid.
přesně tak, byl to celkem pěkný fotbal a vyhrál lepší tým, nemáme s tím problém
Souhlas,fotbal byl krasnej.O te krizi se bavil kolega o neco niz,proto moje zminka o ni.V rychlosti-"na WHL byl MC v krizi,proto ta prohra,ted jsou nekde jinde a hraji doma,tudis neprohraji....a jeste nekdo tam psal,ze 18zapasu City doma a 16 vyher,tak ze je blbost,ze City prohraje."
Kazdopadne pred zapasem jsem tu psal,ze kohouti vyhraji a par lidi se me smalo,jako by to nebylo mozne.Jinak je me to celkem fuk.
Teda o neco vys!
No vidiš to, já jsem se ti nesmál. A ani nic, co si tam vypsal, tak není ode mě. Každopádně co se týče krize, tak ano, o tom jsem se bavil, jenže zase nedělej hloupého, že každý prohraný zápas musí být krizí a ani kdyby to bylo jen rýpnutí. Podzimní zápas tím byl ohromě ovlivněný, přece jen už ve vzduchu vysel Hughesův vyhazov. Včerejší zápas byl o něčem jiném, proto taky nezkončil tak jednoznačně, na WHL si City ani nekoplo. Jenže i tak Tottenham byl lepší, hlavně druhou půli a zaslouženě může slavit.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele