9. kolo
24.10.2010 17:00 CET
0 : 3
(0:1)

Preview: Manchester City - Arsenal FC

Na City of Manchester Stadium se v neděli rozhoří boj o druhé místo tabulky.

Manchester City bude v tomto utkání zcela jistě chtít stáhnout pětibodový náskok vedoucí Chelsea. Zároveň by se mu vítězstvím proti Arsenalu podařilo dovršit těžký týden třetí výhrou v řadě. V obzvlášť dobré formě se proti Blackpoolu a Lechu Poznaň ukázali oba útočníci Manciniho výběru. Carlos Tévez se díky dvěma brankám do sítě Blackpoolu stal nejlepším jihoamerickým střecem v historii Premier League, když se dokázal dostat přes současného manažera Brightonu Guse Poyeta. Emannuel Adebayor zase gólově řídil vítězství svého celku hattrickem do sítě Poznaně. Italský lodivod ale ví, že nic není samozřejmé.

"Musíme si velmi rychle uvědomit, že Arsenal bude oproti Pozňani zcela odlišný soupeř. Hrají velmi dobře, pravděpodobně mají nejlepší mužstvo, které hraje Premier League, navíc jsou úchvatní v Champions League. My ale chceme v neděli vše poctivě odpracovat. Je to zápas mezi dvěma top týmy a my musíme pro Arsenal být více než dobrým soupeřem," řekl sám Mancini.

Rodák z Ancony se v tomto utkání bude muset obejít bez služeb Kolarova a Nimelyho, nejisté jsou pak starty Joa, Kola Tourého a Balotelliho. "Mario by mohl naskočit do utkání. My si ale počkáme do soboty a pak se až rozhodneme, zda bude mít alespoň na lavičku," pokračoval manažer Citizens, jenž hořkost porážky okusil naposled na konci srpna. "Je to jen začátek sezony. Mám z něj dobrý pocit, ale musíme stále pokračovat v poctivé práci. Zápas je důležitý pro oba týmy. My jej máme dobrý, ale Arsenal spolu hraje několik let. Nám tyto roky chybí, přesto máme dobrou šanci. Záleží jen a jen na nás," zakončil Mancini, jehož družina s Gunners neprohrála tři zápasy v řadě.

Téměř jistý osmifinalista Ligy mistrů se musí mít v Premier League na pozoru. Po prohrách s West Bromwichem a Chelsea s velkou námahou dokázal zdolat Birmingham a dát tak zapomenout na jediné dva letošní neúspěchy. Manažer Arséne Wenger bude jako již víceméně tradičně postrádat van Persieho, Vermaelen, Almuniu, Ramseyho a Frimponga. Nejistý je navíc i start Koscielnyho a na tři zápasy má stopku Wilshere.

Jedním ze základů úspěchu v Manchesteru bude pro londýnský celek zajisté i obrana. Té se ale už patnáct zápasů v řadě v Premier League nepodařilo udržet čisté konto, navíc Gunners vyhráli jen jedno ze svých posledních osmi venkovních utkání. Proti aktuálně druhému celku tabulky se tak budou mít co ohánět, což dobře ví i manažer týmu z Emirates Stadium. "City je určitě týmem, který bude bojovat o titul. Pro nás je toto utkání velkou výzvou. O tom přesně fotbal je," řekl Wenger.

Nezapomněl se také sám pochválit. "Také jsem mohl utrácet miliony jako Mancini, ale neudělal jsem to, protože upřednostňuji vlastní výchovu mladých hráčů. Navíc takové prostředky jako Citizens nemáme. Nicméně si myslím, že jsme lepším týmem a v neděli máme větší šanci na vítězství," zakončil Wenger.

Manchester City - pravděpodobná sestava:
Hart - Boateng, Kompany, Lescott, Bridge - De Jong, Barry - Y. Touré - Tevez, Milner - Adebayor

Arsenal FC - pravděpodobná sestava:
Fabianski - Sagna, Djourou, Squillaci, Clichy - Song, Denílson - Fabregas - Nasri, Arshavin - Chamakh

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Daniel Polách / mcfc.co.uk, guardian.co.uk, skysports.com

Vzájemné zápasy

24.04.2010
Arsenal FC
0:0
Man. City
Premier League
 36. kolo
02.12.2009
Man. City
3:0
Arsenal FC
League Cup
ČF
12.09.2009
Man. City
4:2
Arsenal FC
Premier League
 5. kolo
04.04.2009
Arsenal FC
2:0
Man. City
Premier League
 31. kolo
22.11.2008
Man. City
3:0
Arsenal FC
Premier League
 14. kolo
02.02.2008
Man. City
1:3
Arsenal FC
Premier League
 25. kolo
24.04.2010
Arsenal FC
0:0
Manchester City
 36. kolo
12.09.2009
Manchester City
4:2
Arsenal FC
 5. kolo
04.04.2009
Arsenal FC
2:0
Manchester City
 31. kolo
22.11.2008
Manchester City
3:0
Arsenal FC
 14. kolo
02.02.2008
Manchester City
1:3
Arsenal FC
 25. kolo
25.08.2007
Arsenal FC
1:0
Manchester City
 4. kolo

Manchester City - poslední zápasy

21.10.2010
Man. City
3:1
Lech Poznań
Evropská liga
Sk A
17.10.2010
Blackpool FC
2:3
Man. City
Premier League
 8. kolo
03.10.2010
Man. City
2:1
Newcastle
Premier League
 7. kolo
30.09.2010
Man. City
1:1
Juventus FC
Evropská liga
Sk A
25.09.2010
Man. City
1:0
Chelsea FC
Premier League
 6. kolo
22.09.2010
W. B. A.
2:1
Man. City
League Cup
3.k
17.10.2010
Blackpool FC
2:3
Manchester City
 8. kolo
03.10.2010
Manchester City
2:1
Newcastle United
 7. kolo
25.09.2010
Manchester City
1:0
Chelsea FC
 6. kolo
19.09.2010
Wigan Athletic
0:2
Manchester City
 5. kolo
11.09.2010
Manchester City
1:1
Blackburn Rovers
 4. kolo
29.08.2010
Sunderland AFC
1:0
Manchester City
 3. kolo

Arsenal FC - poslední zápasy

19.10.2010
Arsenal FC
5:1
Š. Doněck
Liga mistrů
Sk H
16.10.2010
Arsenal FC
2:1
Birmingham
Premier League
 8. kolo
03.10.2010
Chelsea FC
2:0
Arsenal FC
Premier League
 7. kolo
28.09.2010
FK Partizan
1:3
Arsenal FC
Liga mistrů
Sk H
25.09.2010
Arsenal FC
2:3
W. B. A.
Premier League
 6. kolo
21.09.2010
Tottenham
1:4e
Arsenal FC
League Cup
3.k
16.10.2010
Arsenal FC
2:1
Birmingham City
 8. kolo
03.10.2010
Chelsea FC
2:0
Arsenal FC
 7. kolo
25.09.2010
Arsenal FC
2:3
W. B. A.
 6. kolo
18.09.2010
Sunderland AFC
1:1
Arsenal FC
 5. kolo
11.09.2010
Arsenal FC
4:1
Bolton Wanderers
 4. kolo
28.08.2010
Blackburn Rovers
1:2
Arsenal FC
 3. kolo

Premier League - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chelsea FC
9
7
1
1
25 : 2
22
2
Manchester United
9
4
5
0
20 : 12
17
3
Manchester City
8
5
2
1
12 : 5
17
4
Tottenham Hotspur
9
4
3
2
11 : 8
15
5
West Bromwich Albion
9
4
3
2
13 : 15
15
6
Arsenal FC
8
4
2
2
18 : 10
14
7
Sunderland AFC
9
2
6
1
8 : 7
12
8
Bolton Wanderers
9
2
6
1
13 : 13
12
9
Newcastle United
9
3
2
4
14 : 13
11
10
Aston Villa
9
3
2
4
9 : 13
11
11
Everton FC
9
2
4
3
9 : 8
10
12
Birmingham City
9
2
4
3
10 : 12
10
13
Stoke City
9
3
1
5
10 : 13
10
14
Blackpool FC
9
3
1
5
13 : 20
10
15
Wigan Athletic
9
2
4
3
7 : 16
10
16
Fulham FC
9
1
6
2
10 : 11
9
17
Blackburn Rovers
9
2
3
4
8 : 10
9
18
Liverpool FC
9
2
3
4
9 : 14
9
19
Wolverhampton Wanderers
9
1
3
5
8 : 15
6
20
West Ham United
9
1
3
5
7 : 17
6
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Chelsea FC
5
5
0
0
16 : 0
15
2
West Bromwich Albion
5
3
2
0
8 : 4
11
3
Manchester United
4
3
1
0
11 : 4
10
4
Manchester City
4
3
1
0
7 : 2
10
5
Arsenal FC
4
3
0
1
14 : 5
9
6
Sunderland AFC
5
2
3
0
5 : 3
9
7
Aston Villa
4
2
2
0
5 : 1
8
8
Tottenham Hotspur
5
2
2
1
6 : 4
8
9
Liverpool FC
5
2
2
1
7 : 6
8
10
Birmingham City
5
2
2
1
4 : 3
8
11
Stoke City
5
2
1
2
6 : 6
7
12
Bolton Wanderers
4
1
3
0
6 : 5
6
13
Everton FC
4
1
2
1
6 : 5
5
14
Fulham FC
4
1
2
1
5 : 5
5
Wolverhampton Wanderers
4
1
2
1
5 : 5
5
16
Blackburn Rovers
4
1
2
1
3 : 3
5
17
Wigan Athletic
6
1
2
3
4 : 14
5
18
Newcastle United
4
1
1
2
9 : 6
4
19
West Ham United
5
1
1
3
5 : 9
4
20
Blackpool FC
3
0
1
2
5 : 7
1
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Blackpool FC
6
3
0
3
8 : 13
9
2
Chelsea FC
4
2
1
1
9 : 2
7
3
Manchester City
4
2
1
1
5 : 3
7
4
Manchester United
5
1
4
0
9 : 8
7
5
Tottenham Hotspur
4
2
1
1
5 : 4
7
6
Newcastle United
5
2
1
2
5 : 7
7
7
Bolton Wanderers
5
1
3
1
7 : 8
6
8
Wigan Athletic
3
1
2
0
3 : 2
5
9
Everton FC
5
1
2
2
3 : 3
5
10
Arsenal FC
4
1
2
1
4 : 5
5
11
Fulham FC
5
0
4
1
5 : 6
4
12
Blackburn Rovers
5
1
1
3
5 : 7
4
13
West Bromwich Albion
4
1
1
2
5 : 11
4
14
Sunderland AFC
4
0
3
1
3 : 4
3
15
Stoke City
4
1
0
3
4 : 7
3
16
Aston Villa
5
1
0
4
4 : 12
3
17
Birmingham City
4
0
2
2
6 : 9
2
18
West Ham United
4
0
2
2
2 : 8
2
19
Liverpool FC
4
0
1
3
2 : 8
1
20
Wolverhampton Wanderers
5
0
1
4
3 : 10
1

Komentáře (70)

Přidat komentář
smazaný uživatel

0:2

Reagovat
smazaný uživatel

Alespoň bod

Reagovat
Mircu5

3:1

Reagovat
smazaný uživatel

chtěl bych výhru arsenalu ale city stejně vyhrají

Reagovat
smazaný uživatel

City držte sa tej 2.priečky ako kliešte ... tip : 2:1

Reagovat
diastan

3-1

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je podle me jasna zalezitost

Reagovat
Mircu5

Arsenal má celkem těžkého soupeře v LM a my lehčího, budeme šetřit důležité gráče a to se projeví v neděli + domácí prostředí, dostanou drťku

Reagovat
Mircu5

*hráče

Reagovat
justcall

měls pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, nebyt redky, bylo by to uplne jinak, cemuz taky napovida to, co se delo do vylouceni Boyaty. Kazdopadne se teste, ze vam to na Emirates vratime i s urokama..

Reagovat
justcall

do vyloučení Boyaty se hrálo jen 5 min.,což je málo abys odhadl jak by to dopadlo.. City mohlo dát rychly gol, ale nedalo

na Emirates to může dopadnout jakkoliv, s dnešní výhrou také nikdo nepočítal

Reagovat
smazaný uživatel

Nevymlovej se na kartu..Je to každopádně velká ztráta hrát od 5.minuty o desíti, ale nikdo nemůže vědět jak by to dopadlo...A co se dělo do té doby?Já viděl šanci Silvy a poté běžěl Samakh skoro sám na bránu..Kdyby by ho nezkop jako šoura tak to mohla být taky obrovská šance...

Reagovat
smazaný uživatel

2:0 pre city

Reagovat
Liquid

6:1

Reagovat
smazaný uživatel

udržet se na dva body od chelsea znamená v neděli vyhrát... předpokládám, že chelsea "vlky" suše porazí.

Reagovat
Mircu5

Tévez dá jednoho, Milner už konečně taky a Ade ze střídačky Za Arsenal nedá možná nikdo

Reagovat
Tomtaf

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

..navyše Balloteli je fit ... bolo by pekné ak by tam niečo zavesil ako v premiere proti temesvaru

Reagovat
Devil

Plichta jak vysita...

tip.-1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal

Reagovat
vanGomm

Tip 1.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju, ze Ade zacne v zakladu..

Reagovat
smazaný uživatel

snad nie !

Reagovat
miezto

0:0

Reagovat
justcall
Reagovat
smazaný uživatel

--------------- Hart----------------

Richards-- Kompany-- Lescott-- Bridge

--------------De Jong-------------

--------------Yaya----------------

Silva----------------------------Johnson

-----------Milner------------------------

----------------------Tevéz-------------

Reagovat
smazaný uživatel

WTF?

Reagovat
smazaný uživatel

co kua ?

Reagovat
smazaný uživatel

¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨

¨°º¤ø„¸ sem vložte ¸„ø¤º°¨

¸„ø¤º°¨nějaký text``°º¤ø

Reagovat
Mindas

------------------- Hart --------------------

Boateng - Kompany - Lescott - Bridge

------------- de Jong - Barry ------------

Adam ------------ Silva ----------- Milner

------------------ Tévez ------------------

Takhle to Bobe postav a nemám strach.

Reagovat
smazaný uživatel

Jerome pre mna doteraz velke sklamanie... radsej Micah !

Reagovat
smazaný uživatel

Co bys chtel? Aby dal v kazdym zapase hattrick?..

Reagovat
smazaný uživatel

ten chlapec nevie dat ani malu domov... neviem preco ho vlastne kupovali, Micah je viac nez dobry defender a navyse to je pravy citizen !

Reagovat
smazaný uživatel

Proc do toho pletes Micaha? ...Jinak

Reagovat
smazaný uživatel

preco asi ? lebo si ho viem jedineho predstavit na boatengovej pozicii...kriste

Reagovat
smazaný uživatel

Jezisi, ty ses ocasko..

Reagovat
smazaný uživatel

Boateng byl koupenej jako univerzal, kterej ti zahraje na vsem postech v obrane. Navic si myslim, ze ho Mancini postupne zacne davat na stopera, odkud klidne muze vytlacit i Toureho, pac vcerejsek ukazal, ze by na to postupem casu mohl i mit, kdy prvni polocas zahral vic nez dobre...Jinak Micah vypada, ze bude mit prednost pred Zabou a RB bude jeho, za coz ja jsem strasne rad a taky pochybuju, ze by Jerome hral stabilne na RB. A dalsi vec je ta, ze bude Jerome za par mesicu, az si plne zvykne na PL, kvalitnejsim hracem nez Lescott, s kterym podle me Mancini nebude po sezone pocitat, teda bud s nim nebo Bridgem ..ale byt to tak nemusi..

Reagovat
Mindas

Tak první věc je ta, že ze všech tří beků je nejlepší Zabaleta, ale Micaha tam také rád vidím, protože on za poslední dobu prodělal slušný progress a opět se vrací k tomu talentovanému hráči, co byl před lety. Zlepšení je hlavně vidět ve hře dopředu, kde znovu slušně brázdí lajnu a je schopný šance vytvářet i sám se do nich dostávat. Jinak ale stále zůstávají nedostatky v poziční hře a ve správném řešení některých situací. Boateng je ve hře dopředu také dobrý. Sice to není takový jezdec, jako Micah, ale díky silné postavě je také schopný se dostat do centru, který má z naších beků možná nejlepší. V poziční hře je lepší, než Micah, ale oproti němu je neskutečně horší v bránění 1 na 1. Zaba je ze všech nejkvalitnější ve hře dozadu. Nemá vyloženou slabinu, možná tak ve vzduchu, což díky jeho postavě není zase až tak překvapení. Každopádně pozičně je na tom výborně a v osobním bránění je také skvělý. A co se týče hry dopředu, tak už není tak průbojný, jak býval, ale i tak je schopný párkrát za zápase se individuálně dostat do centru nebo střely. Jeho velkou výhodou jsou zkušenosti a univerzálnost, stejně jako u Boatenga. V současné chvíli je jedno, kdo nastoupí, protože kvalita je u všech.

Reagovat
smazaný uživatel

Musim priznat, ze jsem si ani nevsiml toho, ze je Boateng 1 na 1 nejak spatnej, teda aspon ne ve vcerejsim zapase. Kazdopadne to je vlastnost, kterou muze zlepsit. Jinak k Zabovi. Jeho pozicni hra a osobni braneni jsou vyborny, ale je pravda, ze minule rok byly situace, kdy jeho pozicni hra mela taky nedostatky nebo kdy byl nekde o krok pozdjc, nez mel byt. A par golu z toho padlo. Kazdopadne jako jeho nejvetsi slabinu vidim zbytecny fauly kolem vapna, kterych udela fakt hromadu. K Micahovi nemam co dodat. Kazdopadne ty si nemyslis, ze Lescott nebo Bridge odejdou?

Reagovat
Mindas

Micah dělá zase zbytečné fauly ve vápně, což je mnohem horší, než u Zaby. Ke stylu Zabalety fauly patří, hraje důrazně, což je dobře. Ty jeho fauly kolem vápna nejsou zase až tak extrémní, nebo spíš nejsou úplně v těch nejvýhodnějších pozicích. Je to komplexnější a chytřejší hráč, než Micah, který se někdy opravdu chová jak Janek. Jinak Zabaleta taky chybuje a nějaké góly po tom padly, což se stává ale u všech. Ale rozhodně zastane mnohem více práce a dost situací vyřešil výborně. Co se týče Lescotta a Bridge, tak si nemyslím, že by měli odejít. Když je Lescott zdravý, tak si zahraje dost a hlavně je to také univerzální hráč min. na dva posty, což Mancini u hráčů vyžaduje. Bridge je často zraněný, ale i tak je to levý bek number two. Záleží ale i na tom, zda Mancini si přesto nepřivede nalevo ještě někoho jiného. Dlouho se mluví o Stefanu Radu z Lazia... Dobrý tým potřebuje kvalitní lavičku a u naších skleněných beků to je obzvlášť důležité.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Micah v posledni dobe zas tak moc tech penaltovejch zakroku neudelal, myslim ze jeden minulej rok (proti Evertonu - kde se fakt zachoval jako blbej Janek) a letos proti Black Cats. Oni si ti nasi obranci ty penaltovy zakroky tak nejak rozebiraji. Ale fakt je, ze tohle me na Zabovi stve asi nejvic, ale pravdou je, jak pises, ze to nebyva v tech nejvyhodnejsich pozicich, ale i tak.. . A jinak k tem dvoum. Ja si myslim, ze jeden z nich odejde a vzhledem k tomu, ze Lescott je univerzalnejsi, bych si tipnul, ze on zustane a odejde Bridge, kterej je vic sklenenejsi, minulou sezonu hral tragicky a letos to neni o moc lepsi a k tomu ma navic obrovskou smulu, viz zapas s Arsenalem. A k te tve posledni vete: myslim si, ze uz ted mame az dost kvalitni lavicku a mame v kadru "prehracovano" a "prehvezdnano", kor v obrane. Proto si myslim, ze aby nekdo prisel, tak by mel nekdo odejit. Jinak pokud by teda mela dojit nahrada za Bridge (kdyz jsem zminil jeho odchod) a mel by dojit LB, pral bych si asi toho Taiwa. Ze Serie A radsi nikoho..

Reagovat
Mindas

Tak u nás penalty v poslední době vždy vytvářeli jen Lescott s Micahem a dříve i s Onuohou. Sem tam někdo ze zálohy, třeba Barry, ale to spíš za ruce, než faul. Jinak já neříkám, že se někdo musí dotáhnout. Naopak! Podle mě už teď je v klubu až moc hráčů a pár přestupů bylo zbytečný luxus. Já jen píšu, o čem se mluví, což je třeba Radu, který ale nejspíš příjde jen při odchodu Bridge nebo někoho jiného. Každopádně je nyní důležité zredukovat počet hráčů. Zbavit se nákladných hráčů, kteří nedostávají takový nebo žádný prostor a spoléhat se na menší počet hráčů, ale o to kvalitnější. Počet raději zaplnit pár hráčema z akademie, kde je pár dobrých hráčů. Boyata je talent jako prase a i Cunningham bude dobrým hráčem. Hlavně takový hráči nemají astronomický plat, jako takový Santa Cruz nebo Vieira. Doba na stabilizaci klubu se díky pravidlu Uefa rychle krátí a je potřeba začít se pomalu dostávat do plusových čísel.

Reagovat
smazaný uživatel

To neni tak uplne pravda. Kdyz teda pudu pocitat zakroky od zacatku minule sezony, tedy po prichodu Lescotta, nejvic penalt v nas neprospech "vytvoril" Barry, a to dve za faul a ruku, pokud si dobre pamatuju. Sam Joleon jen jednu a to za ruku a Micah taky jednu za to stupidni tahani za dres proti Evertonu. Dalsi penalty tam mel De Jong, a tusim ze i Onuoha s Kolem. Jinak driv byl u hodne penalt hlavne Dunne, ale i Onuoha s Micahem. Jinak s tim, co jsi napsal souhlasim, to je jasny. Jak uz jsem psal, takovej Jája uz je az moc zbytecnej luxus a jeho nakup stale nechapu. Navic do toho jeste Silva, kterej proste na AM hrat musi a z jeho hry mam cim dal vetsi radost. Navic ta hra s pevnym stredem (3DM) je zbytecna (hlavne proti slabsim souperum, coz je drtiva vetsina zapasu), proti slabsim souperum i neucina a taky hodne nekoukatelna. A kdyz by teda Bob potreboval tak strasne moc ten pevnej stred proti tem silnejsim, misto Yayi by to v klidku odehral Zaba, tak jako loni na Stamford Bridge. Jako dalsi zbytecny vidim ty co jsi zminil, tedy Santu a Vieiru a k nim bych jeste dodal SWP a Adebayora. Vlastne Adeho proto, ze si tam Mancini bude stale vic prosazovat Maria, kterej bude jako utocnik c. 2, tim padem si uz Ade tuplem nezahraje. Jako treti do party staci Jö. Jinak dalsi zbytecnej hrac byl pro me Milner, ale to jen ve spojitosti s Bellamym, kterej mi u nas neskutecne chybi. Co cekam je, ze se Bob jeste pokusi o Nanda,coz by ale asi byl taky zbytecnej luxus. A mozna by jeste nebylo na skodu koupit nejaky mlady kridlo (napada me treba Hazard :D), misto Shauna, kterej je fakt nehorazne tragickej, ale to jsem se zase jen tak zasnil. Proste jak pises, nikoho nekupovat a ten kadr jeste trosku procistit, snizit na mensi pocet (doplnit o ty nejlepsi hrace z akademie) a stabilizovat. Jinak co Vidal nebo Logan, jak to s tema vypada?..

Reagovat
justcall

vy ste blázni, kdo to má číst

Reagovat
Mindas

Logan ne-e. Dodnes si pamatuju jeho vystoupení proti Pompey před dvěma lety a neskutečně hořel. Nemyslím si, že jeho progress je nějak závratný. Vidal není špatný, ale na současné City asi do budoucna mít nebude. Z Boyaty bude výborný střední obránce, pokud se nic zvláštního nestane. Cunningham, Ibrahim, Nimely by časem měli dostávat více prostoru a je otázka, jak se ukáže můj oblíbenec David Ball. SWP zůstane, protože bychom přišli o další křídlo, což by už nebylo ideální. Za Milnera jsem rád, protože to je jeden z mála hráčů, co jsem si přál. A co se týče Bellamyho, tak u něj bylo minimálně hostování otázkou času, a to nejen díky vztahu k Bobovi, ale i herního uplatnění. Hughes stavěl na ostrých křídlech, jenže Bob to začal pomalu přestavovat na hru s kreativními křídly, proto i takový SWP je nyní tragický, i když pod Hughesem hrál slušně. U Bellamyho by to bylo stejné, protože on je vyloženě výbušným hráčem a nyní by neměl už takový přínos, jako třeba ještě vloni. Co se týká útočníků, tak si nemyslím, že by měl Ade v zimě odejít, max. v létě. I přes Maria si myslím, že zůstane útočníkem číslo dvě a hrát bude dost, protože smysl pro točení je to poslední, co Bobovi chybí. Jo nastupuje spíš už z křídla, kde zahraje celkem slušně a hlavně je to neocenitelný hráč do 4-4-2, které mu sedí výborně. No a Mario bude nastupovat také nejspíš z křídla. Co se týče Hazarda a nebo třeba Taiwa, tak to jsou hráči do základu a ne lávku, proto absolutní nesmysl a v současné době by se mi nelíbil ani jeden, i když Taiwa jsem měl dříve rád. Bob se musí soustředit na kádr, co má a pracovat s ním. Kravin už bylo dost...

Reagovat
smazaný uživatel

Oka. No kdyz se vratim k Bellamymu, v tomhle s tebou tak uplne nesouhlasim. On minulou sezonu ukazal, ze muze byt platnej i v tom, co Mancini vyzaduje a chce hrat (kdyz v poslednich 7-8 zapasech minule sezony se taky snazil tvorit hru a byt kreativni a myslim, ze mu to docela i slo). Je to tip hrace, co nam chybi, a pri vsi ucte k Milnerovi on na Craiga na lajne proste nema (A ve srovnani 1 na 1 jsou na tom hodne podobne). Navic jeho rychlost a primocarost se vzdycky hodi a se SWP se fakt srovnavat neda. On by tymu urcite mel jeste hodne co dat. Kdyz se vratim k Hazardovi, ta myslenka koupit ho by nebyla tak spatna, kdyby prave v tymu byl Bellamy, kterymu uz je 31, tim padem by se dalo ocekavat, ze tak za 1-2 roky by zacal kvalitama odpadavat a za ten cas by se Hazard tak nejak stihl otrkat a plne adaptovat, no a samozdrejme se hraje nekolik soutezi, coz by si vsechny tri kridla zahrala vic nez dost (ale zase, to jsou jen takovy sny a kdyby kdyby :)). Jinak kdyz uz to s Bellamym takto dopadlo, tak za Milnera jsem taky rad, je to celkem sympatak a je to rozhodne lepsi volba, nez nejakej "Manciniho kun" treba ze Serie A.

S Joem naprosto souhlasim. U Adebayora si taky myslim, ze v zime neodejde, ale v lete ano. Taky si myslim, ze Bob bude uprednostnovat na hrot radsi Maria, nez prave Adeho, kteryho vlastne uz ted stavi sem tam, aby nebrecel nebo kdyz je Tevez zranenej nebo v zapasech, kdy se ocekava vic nez 100%ni vyhra a to jeste nebyl k dispozici prave Mario. A vzhledem k tomu, ze Ade je, jak jsi sam psal, rakovina naseho tymu, tedy hraje tragicky (coz urcite i Mancini vi) a Mario se rozehraje a bude dobrej (lepsi a platnejsi nez Ade), na coz on bude mit, pokud bude chtit, bude Mancini uprednostnovat na hrot spis jeho nez Adeho, jak uz jsem vys psal a tim padem se utocnikem c. 2 stane on. Tim padem pochybuju, ze Mario bude hrat z kridla, na kterym uz je i tak preplneno, to v utoku (za splnenych podminek) bude defacto jen Tevez. A jinak, u Taiwa pises, ze jsi ho mel driv rad; to uz ho rad nemas?

Reagovat
Mindas

Mám ho rád, ale dříve jsem ho chtěl do City, kdy byla jiná finanční situace. Dnes už ne. S Bellamym to vidíš hrozně růžově. Já ho mám také moc rád. Když hrál u Strak, tak jsem ho zbožňoval. On je fantastickým hráčem do otevřené obrany, ale pokud se jedná o tvoření, tak tam je s ním problém. On umí 1 na 1, kde využívá svojí rychlost, ale pokud hraje soupeř hluboký blok, tak je marný, jako třeba SWP. Za Manciniho hrál dobře, protože se ještě nehrálo úplně tak, jako nyní . Za něj se hrálo klasické 4-3-3 nebo 4-4-2. Dnes je spíš příklon k 4-5-1, což je rozdílné právě ve hře křídel/krajních záložníků, kteří jsou spíš než rychlostní, právě tvůrčí. Proto nalevo třeba můžeš sem tam vidět i běhat Barryho, což ještě vloni bylo nesmyslné. Třeba zápas na Hullu byl jasně demonstrativní, že do zabezpečené obrany s křídly, jako byl SWP a Bellamy, to hrát nejde. Tehdy nastoupil poprvé Adam, kdy střídal SWP a ukázal to, co bude Mancini od křídel vyžadovat. No a taky se tak stalo... Hráče, jako Bellamy nepotřebujeme, protože nemají prostor na své přednosti. Spíš nám chybí hráči s jeho bojovností a vítěznou náturou.

Reagovat
smazaný uživatel

Proc bys ho tedkom uz nechtel? Ja bych ho bral, teda aspon pred prichodem Kolarova jsem si ho hrozne pral, kdyz jsi mi "rozmluvil" toho Cissokha, kterej ale porad patri mezi moje nejvetsi oblibence. S Bellamym mas asi pravdu no, ale kazdopadne stejne mohl zustat misto SWP, pac tech zapasu, do kterych by se hodil, bylo/bude i tak docela dost. U Milnera mne hlavne chybi ta Bellamyho rychlost, vybusnost a primocarost, proto se mi hodne stava, ze si u zapasu reknu: "tohle by Craig mel" nebo "tady by byl Craig driv"

Reagovat
Mindas

Taiwo je zbytečný. To je hráč do základu, ne na lávku... Říkat si u Milnera, že tohle by Bellamy měl, je nesmysl, protože Milner nebude nikdy tak rychlý. Přínos Milnera je úplně někde jinde. Třeba není tak výrazný, jako Adam, ale odvede hrozně moc méně viditelné práce. Nyní velmi důležitý hráč...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jasny. To ja vim, ale jen si pri tom na Bellamyho vzdycky vzpomenu, to je vse

Reagovat
smazaný uživatel

Misto Silvy Yayu a mas sestavu Jeste mozna misto Bridge Zaba a taky si nejsem jistej Adamem v zakladu..

Reagovat
smazaný uživatel

pac pochybuju, ze Mancini postavi na Arsenal takovou super ultra ofenzivni..

Reagovat
smazaný uživatel

pěkná červenka a city jdou do desíti

Reagovat
t0mmy33MCFC

Takovou haluz sem už dlouho neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

krasne Gunners Fuck MC

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby misto boyaty dal lescotta od zacatku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nehnevajte sa na mna ale taky zapas som uz dlho nevidel mne sa zdalo ako keby sa im nrchcelo hrat ako keby boli omameny nepoviem vonku keby prehrali ale doma??to je velka sila. caff

Reagovat
Mindas

Viděl si to, nebo píšeš bludy? Zrovna dnes City chtělo hrát a vyhrát, ale okolnosti byly jiné.

Reagovat
smazaný uživatel

ano videl som cely zapas a nepisem bludy to je moj nazor ale ty mas asi vlciu hmlu

Reagovat
Mindas

City zahrálo za těchto okolností fantasticky a mělo šance min. na bod. Hrálo 90. minut o deseti proti jednomu z nejlepších celku v Evropě a přesto výborně. Nebýt vyloučení, tak tři body zůstanou na Eastlands. Ale že na tebe vůbec reaguju, protože ty snad nikdy fotbal nepochopíš a je jedno, že ho tak dlouho sleduješ. Když City prohraje, tak hraje na hovno. Když vyhraje, tak třeba na hovno nehraje. Fakt se už prober...

Reagovat
smazaný uživatel

aj ty sa preber ty nevies co je to futbal na co sa vobec s tebou bavim

Reagovat
Mindas

Už se prosím tě víc neztrapňuj a dál se chovej, jako ryzí "gaučový" fanoušek, který umí jen krytizovat a kecat nesmysly, děkuju a sbohem.

Reagovat
smazaný uživatel

ty nemas chybu ty budes do mna furt rypat ty si strasny expert maj sa

Reagovat
Mindas

Reagovat
smazaný uživatel

Nádhera Arsenalku

Reagovat
smazaný uživatel

Super výsledek pro Chelsea

Reagovat
smazaný uživatel

Tolik podcenovatelu dopadlo na rypak..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele