Jistě, pane Smolo aneb Události 1. kola FORTUNA:LIGY
Více než měsíční čekání je u konce, o druhém červencovém víkendu se nám znovu rozběhla FORTUNA:LIGA, nejvyšší česká soutěž. V jejím úvodním kole došlo k jedinému, zato velikému překvapení. Sparta pod novým koučem Jílkem totiž nestačila na Slovácko, navíc na vlastním stadionu.
To její nejvýraznější konkurenti své úlohy splnili a do tabulky zapsali tři body. Nejpřesvědčivěji do sezóny vstoupili fotbalisté Plzně a Jablonce, ti po solidních výkonem porazili Olomouc, resp. Bohemians. Další dva účastníci evropských pohárů se pořádně natrápili, přesto zvítězili. Slavia díky Hušbauerově trefě dobyla zlínskou Letnou, Mladou Boleslav vysvobodil až z penalty Komličenko.
Ze všech osmi zápasů se zrodila jedna jediná remíza. Příbram sice zásluhou letní posily Škody šla do vedení, avšak za Teplice dokázal kontrovat Mareš. Nezadařilo se jedinému nováčkovi, České Budějovice podlehli Opavě 0:1. Papírově i fakticky nejvyrovnanějším duelem byl ten mezi Libercem a Baníkem, avšak o tom a dalších událostech podrobněji až na následujících řádcích.
Ostrava - Liberec
Určitě nešlo o reklamu na pohledný fotbal, nicméně sobotní duel ve Vítkovicích nám přinesl prakticky všechna specifika naší ligy. První hodina ještě probíhala standardně, na úvodní branku Kuzmanoviće zareagoval Pešek. Dvacet minut před koncem ve vápně "zaúřadoval" svým skokem Smola, chybně nařízenou penaltu Hrubý neproměnil. A hodně přísně odpískal sudí faul i v nastavení, po Nešického přímáku nakonec Potočný dokonal obrat.
1. Jan Kovařík (Plzeň)
Viktoriáni svého soupeře z Hané sice přehrávali, na výhru se ale pořádně nadřeli a do vedení jim pomohl až zkrat a vyloučení Yunise. Pojistku na 3:1 přidal v nastavení právě Kovařík, který skvěle převzal míč a elegantně jej poslal přes vyběhnuvšího gólmana.
2. Michal Škoda (Příbram)
3. Jan Matoušek (Jablonec)
Brankář - Matouš Trmal (Slovácko)
Základem k vítězství nad favoritem je dobrý výkon gólmana. Trmal nejenže nezklamal, ale několikrát svůj tým i podržel, jako třeba když vytěsnil Sáčkovu i Plavšićovu ránu. Celkem si připsal pět zákroku a po zásluze první čisté konto v nové sezóně.
Pravý obránce - Libor Holík (Jablonec)
Na pravé straně nejenže si plnil obranné povinnosti, ale zvládal i pořádně větrat klokaní defenzivu. Bohužel pro něj i jeho spoluhráče se ani jeden z jeho centrů neuchytil, chlubit se tak může "jen" vítězstvím a čistým kontem.
Střední obránce - Stanislav Hofmann (Slovácko)
Jistým představením se výraznou měrou podílel na překvapivém vítězství Slovácka. Byl úspěšný ve vzdušných soubojích, díky dobré poziční hře mnohdy uklidil míč do bezpečí. Několikrát ukázal, že kvality má i na balónu, který přesně rozdával a vyvážel.
Střední obránce - Ondřej Kúdela (Slavia)
Největší pozitivum z jinak nepříliš povedeného zápasu sešívaných. I přes svůj nevysoký vzrůst se mu dařilo v osobních soubojích, nejsvětlejší okamžik ale předvedl krátce před pauzou. To napravil Součkovu minelu a na poslední chvíli obral o míč Fantiše před odkrytou klecí.
Levý obránce - Jan Sýkora (Jablonec)
Velmi dobrý, ba dokonce i o něco lepší výkon podal i druhý krajní bek Jablonce. Sýkora byl gólové přihrávce několikrát velmi blízko, třeba když Matouškovi těsně nevyšel krok na jeho přihrávku.
Pravý záložník - Joel Kayamba (Plzeň)
Po půl roce se konečně dostal první trefy v dresu Viktorie, když zužitkoval Čermákův centr. Ještě předtím mohl být asistujícím on sám, jenže Krmenčík ve velké šanci selhal. I ve druhé půli hýřil aktivitou a hned dvakrát prověřil gólmana Reichla.
Střední záložník - Jan Navrátil (Slovácko)
Poprvé o sobě dal vědět až po půlhodině, zato však velmi výrazně. Aktivním napadáním vybojoval míč na Sáčkovi a vyslal do samostatného úniku skórujícího Daníčka. Během pár dalších minut byl díky svému rohu blízko další asistence a Nitu vystrašil i svou střelou.
Střední záložník - Aleš Čermák (Plzeň)
Tři asistence v zápase, to se jen tak někomu nepodaří. Čermák k tomu ještě stihl v první půli spálit dvě obrovské šance, vše ale napravil přesným centrem na vyrovnávací Kayambovu trefu. Po pauze ve vápně našel skórujícího Kopice a v samotném závěru vyzval k efektnímu obloučku Kovaříka.
Levý záložník - Jan Kalabiška (Slovácko)
V uplynulé sezóně se prosadil jen v jednom zápase, v němž nastřílel hattrick, nyní skóroval hned v úvodním utkání. Po povedené akci hostí si Kalabiška posadil Kayu a s přehledem překonal gólmana. Do druhé gólovky se nachomýtl v samotném závěru, když po individuální akci neúspěšně vyzval ke skórování Sadílka.
Ofenzivní záložník - Jan Matoušek (Jablonec)
Hlavní hvězda prvního kola FORTUNA:LIGY. Už po dvaceti minutách otevřel skóre poté, co si šikovně obhodil Köstla a pádil na Valeš, kterého hravě překonal. V závěru přidal i druhou trefu utkání, když si skvěle naskočil na Jovovićův centr a přesnou hlavou navýšil vedení Severočechů.
Útočník - Roman Potočný (Liberec)
Tradičně bojovným výkonem dával zabrat silově disponované defenzivě Baníku, pořádně o sobě ale dal vědět až v nastavení za nerozhodného stavu. Ve vápně se nejlépe zorientoval a po Nešického přímém kopu trkl míč pohotově za sebe, na což byl brankář krátký.
Pražská Sparta nezvládla vstup do ligy po dlouhých devíti letech - jediným pamětníkem je Václav Kadlec. Ani tehdy to nebyla očekávaná porážka, neboť ani Bonyho gól nestačil na body na půdě královehradeckého nováčka. Za něj se mimochodem prosadil i Václav Pilař.
Jednu sérii Slovácko přetrhlo, v jiné pokračuje. Po šesti ztrátách v řadě venku zvítězilo poprvé od jihomoravského derby v úvodním jarním kole. Naopak nadále trvá šňůra Svědíkových svěřenců bez porážky, aktuálně činí již sedm zápasů.
Dva brankáři momentálně delší než třízápasovou sérii bez inkasovaného gólu. Trmal ze zmiňovaného Slovácka neinkasoval 276 minut, ještě o dvacet minut déle je neomylný mladoboleslavský Šeda. Ten si navíc dvě z nul připsal v klíčových duelech o Evropskou ligu
Video absentovalo ve Vítkovicích při souboji pátého se šestým z uplynulého ročníku. Toho pohotově využil v tomto ohledu ostřílený "slezský Pokáč" Tomáš Smola, který se zřítil k zemi hned poté, co se jeho dres dotkl toho Karafiátova.
Rozdílné názory přinesla i penalta po Rundićově zákroku na Mešanoviće (na videu v čase 2:57). O tři vteřiny později (3:00) zase můžete bosenskému snajprovi zatleskat za jeho pokus o stojku.
Na Spartě zas tak smutno nebylo.
O panu Mádlovi tu toho bude více. Nejprve jeho hádanka...
A poté jeho chybná předpověď. Nebo ne?
15. - 16. místo: Sparta a Bohemians. Kolem Sinoba je veselo.
To její nejvýraznější konkurenti své úlohy splnili a do tabulky zapsali tři body. Nejpřesvědčivěji do sezóny vstoupili fotbalisté Plzně a Jablonce, ti po solidních výkonem porazili Olomouc, resp. Bohemians. Další dva účastníci evropských pohárů se pořádně natrápili, přesto zvítězili. Slavia díky Hušbauerově trefě dobyla zlínskou Letnou, Mladou Boleslav vysvobodil až z penalty Komličenko.
Ze všech osmi zápasů se zrodila jedna jediná remíza. Příbram sice zásluhou letní posily Škody šla do vedení, avšak za Teplice dokázal kontrovat Mareš. Nezadařilo se jedinému nováčkovi, České Budějovice podlehli Opavě 0:1. Papírově i fakticky nejvyrovnanějším duelem byl ten mezi Libercem a Baníkem, avšak o tom a dalších událostech podrobněji až na následujících řádcích.
Zápas kola
Ostrava - Liberec
Určitě nešlo o reklamu na pohledný fotbal, nicméně sobotní duel ve Vítkovicích nám přinesl prakticky všechna specifika naší ligy. První hodina ještě probíhala standardně, na úvodní branku Kuzmanoviće zareagoval Pešek. Dvacet minut před koncem ve vápně "zaúřadoval" svým skokem Smola, chybně nařízenou penaltu Hrubý neproměnil. A hodně přísně odpískal sudí faul i v nastavení, po Nešického přímáku nakonec Potočný dokonal obrat.
Gól kola
1. Jan Kovařík (Plzeň)
Viktoriáni svého soupeře z Hané sice přehrávali, na výhru se ale pořádně nadřeli a do vedení jim pomohl až zkrat a vyloučení Yunise. Pojistku na 3:1 přidal v nastavení právě Kovařík, který skvěle převzal míč a elegantně jej poslal přes vyběhnuvšího gólmana.
2. Michal Škoda (Příbram)
3. Jan Matoušek (Jablonec)
Jedenáctka kola
Brankář - Matouš Trmal (Slovácko)
Základem k vítězství nad favoritem je dobrý výkon gólmana. Trmal nejenže nezklamal, ale několikrát svůj tým i podržel, jako třeba když vytěsnil Sáčkovu i Plavšićovu ránu. Celkem si připsal pět zákroku a po zásluze první čisté konto v nové sezóně.
Pravý obránce - Libor Holík (Jablonec)
Na pravé straně nejenže si plnil obranné povinnosti, ale zvládal i pořádně větrat klokaní defenzivu. Bohužel pro něj i jeho spoluhráče se ani jeden z jeho centrů neuchytil, chlubit se tak může "jen" vítězstvím a čistým kontem.
Střední obránce - Stanislav Hofmann (Slovácko)
Jistým představením se výraznou měrou podílel na překvapivém vítězství Slovácka. Byl úspěšný ve vzdušných soubojích, díky dobré poziční hře mnohdy uklidil míč do bezpečí. Několikrát ukázal, že kvality má i na balónu, který přesně rozdával a vyvážel.
Střední obránce - Ondřej Kúdela (Slavia)
Největší pozitivum z jinak nepříliš povedeného zápasu sešívaných. I přes svůj nevysoký vzrůst se mu dařilo v osobních soubojích, nejsvětlejší okamžik ale předvedl krátce před pauzou. To napravil Součkovu minelu a na poslední chvíli obral o míč Fantiše před odkrytou klecí.
Levý obránce - Jan Sýkora (Jablonec)
Velmi dobrý, ba dokonce i o něco lepší výkon podal i druhý krajní bek Jablonce. Sýkora byl gólové přihrávce několikrát velmi blízko, třeba když Matouškovi těsně nevyšel krok na jeho přihrávku.
Pravý záložník - Joel Kayamba (Plzeň)
Po půl roce se konečně dostal první trefy v dresu Viktorie, když zužitkoval Čermákův centr. Ještě předtím mohl být asistujícím on sám, jenže Krmenčík ve velké šanci selhal. I ve druhé půli hýřil aktivitou a hned dvakrát prověřil gólmana Reichla.
Střední záložník - Jan Navrátil (Slovácko)
Poprvé o sobě dal vědět až po půlhodině, zato však velmi výrazně. Aktivním napadáním vybojoval míč na Sáčkovi a vyslal do samostatného úniku skórujícího Daníčka. Během pár dalších minut byl díky svému rohu blízko další asistence a Nitu vystrašil i svou střelou.
Střední záložník - Aleš Čermák (Plzeň)
Tři asistence v zápase, to se jen tak někomu nepodaří. Čermák k tomu ještě stihl v první půli spálit dvě obrovské šance, vše ale napravil přesným centrem na vyrovnávací Kayambovu trefu. Po pauze ve vápně našel skórujícího Kopice a v samotném závěru vyzval k efektnímu obloučku Kovaříka.
Levý záložník - Jan Kalabiška (Slovácko)
V uplynulé sezóně se prosadil jen v jednom zápase, v němž nastřílel hattrick, nyní skóroval hned v úvodním utkání. Po povedené akci hostí si Kalabiška posadil Kayu a s přehledem překonal gólmana. Do druhé gólovky se nachomýtl v samotném závěru, když po individuální akci neúspěšně vyzval ke skórování Sadílka.
Ofenzivní záložník - Jan Matoušek (Jablonec)
Hlavní hvězda prvního kola FORTUNA:LIGY. Už po dvaceti minutách otevřel skóre poté, co si šikovně obhodil Köstla a pádil na Valeš, kterého hravě překonal. V závěru přidal i druhou trefu utkání, když si skvěle naskočil na Jovovićův centr a přesnou hlavou navýšil vedení Severočechů.
Útočník - Roman Potočný (Liberec)
Tradičně bojovným výkonem dával zabrat silově disponované defenzivě Baníku, pořádně o sobě ale dal vědět až v nastavení za nerozhodného stavu. Ve vápně se nejlépe zorientoval a po Nešického přímém kopu trkl míč pohotově za sebe, na což byl brankář krátký.
Co by vám nemělo uniknout
Pražská Sparta nezvládla vstup do ligy po dlouhých devíti letech - jediným pamětníkem je Václav Kadlec. Ani tehdy to nebyla očekávaná porážka, neboť ani Bonyho gól nestačil na body na půdě královehradeckého nováčka. Za něj se mimochodem prosadil i Václav Pilař.
Jednu sérii Slovácko přetrhlo, v jiné pokračuje. Po šesti ztrátách v řadě venku zvítězilo poprvé od jihomoravského derby v úvodním jarním kole. Naopak nadále trvá šňůra Svědíkových svěřenců bez porážky, aktuálně činí již sedm zápasů.
Dva brankáři momentálně delší než třízápasovou sérii bez inkasovaného gólu. Trmal ze zmiňovaného Slovácka neinkasoval 276 minut, ještě o dvacet minut déle je neomylný mladoboleslavský Šeda. Ten si navíc dvě z nul připsal v klíčových duelech o Evropskou ligu
Video absentovalo ve Vítkovicích při souboji pátého se šestým z uplynulého ročníku. Toho pohotově využil v tomto ohledu ostřílený "slezský Pokáč" Tomáš Smola, který se zřítil k zemi hned poté, co se jeho dres dotkl toho Karafiátova.
Rozdílné názory přinesla i penalta po Rundićově zákroku na Mešanoviće (na videu v čase 2:57). O tři vteřiny později (3:00) zase můžete bosenskému snajprovi zatleskat za jeho pokus o stojku.
Zachyceno na sociálních sítích
Na Spartě zas tak smutno nebylo.
Největší událostí na Spartě bylo, že ve 30. minutě (!) došlo pivo a absolutně zkolabovalo občerstvení. A do 50. minuty nás bavil Wimbledon na mobilu. Teď už se musíme dívat na fotbal.
— Ondřej Holzman (@ondrejholzman) July 14, 2019
O panu Mádlovi tu toho bude více. Nejprve jeho hádanka...
Kdo pozna pana vpravo? https://t.co/0OhI7BeDAf
— Luděk Mádl (@LudekMadl) July 16, 2019
A poté jeho chybná předpověď. Nebo ne?
a Mádl nemá co žrát...
— jarousz10 (@jarousz1) July 13, 2019
15. - 16. místo: Sparta a Bohemians. Kolem Sinoba je veselo.
Už první ligové kolo jasně ukázalo, že sázka Sparty na trenéra Jílka byla správná. Jeho zkušenosti s bojem o záchranu se budou hodit...
— Neobjektivní Novinář (@NeoNovinar) July 16, 2019
Tabulka
Tým | Z | V | R | P | S | B | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Viktoria Plzeň | 1 | 1 | 0 | 0 | 3:1 | 3 | |
2. | 1. FC Slovácko | 1 | 1 | 0 | 0 | 2:0 | 3 | |
FK Jablonec | 1 | 1 | 0 | 0 | 2:0 | 3 | ||
4. | Slovan Liberec | 1 | 1 | 0 | 0 | 2:1 | 3 | |
5. | SFC Opava | 1 | 1 | 0 | 0 | 1:0 | 3 | |
FK Mladá Boleslav | 1 | 1 | 0 | 0 | 1:0 | 3 | ||
Slavia Praha | 1 | 1 | 0 | 0 | 1:0 | 3 | ||
8. | 1. FK Příbram | 1 | 0 | 1 | 0 | 1:1 | 1 | |
FK Teplice | 1 | 0 | 1 | 0 | 1:1 | 1 | ||
10. | Baník Ostrava | 1 | 0 | 0 | 1 | 1:2 | 0 | |
11. | Dynamo České Budějovice | 1 | 0 | 0 | 1 | 0:1 | 0 | |
Fastav Zlín | 1 | 0 | 0 | 1 | 0:1 | 0 | ||
MFK Karviná | 1 | 0 | 0 | 1 | 0:1 | 0 | ||
14. | Sigma Olomouc | 1 | 0 | 0 | 1 | 1:3 | 0 | |
15. | Bohemians Praha 1905 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0:2 | 0 | |
Sparta Praha | 1 | 0 | 0 | 1 | 0:2 | 0 |
Komentáře (256)
Přidat komentářMatousek, po dlouhe dobe ofenzivni hrac, ktery tesi moje oko.
Vyjádřil se někde ke svému pádu přímo mistr Smola?
měl by dostat dodatečný trest! a nebo ho alespoň v příštím kole někdo pořádně přefrézovat! Simulanta zkurvenýho!
Za pět kol na něj vlítnou Costa, Frýdek, Štětina, Kanga, Kozák. Když se na něm každý vyřádí na žlutou a jeden nebo dva na červenou, tak už si v životě nezahraje.
Aby vůbec některý ze jmenovaných hrál .
Disciplinarka se vyjadrila, ze neslo o simulaci
Pokac je co zas za pseudocelebritu, ze je ted vsude?
Má celkem vtipný texty... celkem.
Tak všude je hlavně proto, že nazpíval to o Stanicu. Jinak je to celkem v pohodě borec, na českou tvorbu má dle mého celkem zábavné texty.
je to Sparťan.
To sice jo, ale bavil jsem se s ním osobně po jeho koncertu a zas tak moc to neprožívá.
Ježíš tak si to vyhledej... A neurazej se hned nad vsim... Ja ho neposloucham, ale hitovku slozit umi... Kazdopadne to prirovnani tu v článku je skvělý
https://www.youtube.com/watch?v=I43uJ1_kVmg
tahle je celkem dobra
Já můžu tohle.. https://www.youtube.com/watch?v=3CVcC8bq8Kc
Vystihl to přesně.
Paní nahá a nahej pan na ní
https://www.youtube.com/watch?v=quiRDTVVB-g
10:30 shemale a Lucie Výborná ...to jsem moc nepobral, proč to tam šoupnul
Docela drsný humor. Ale vzala to statečně.
jo jako, ale myslím si, že i jemu pak zároveň problesklo hlavou, že to možná přestřelil Ale ona to vzala dobře no.
Joystick do ruky vem..
ta se mi tak nelibi, mozna proto, ze se me osobne dotyka
tohle je uplne super https://www.youtube.com/watch?v=TQp10Lx9Yf4
Proč hned urazis? Jeho songy jsou celkem v pohodě a vtipný. A to, že ho teď všude někdo vytahuje, za to přece nemůže, ne?
Sorry, Pokaci.
No jo, prostě pičus.
asi novy kohak.. sileny cringe
Jo, on za to může, že ho někam zvou a je spojovaný s tématem Stanciu ty Cringi
Šílený je hlavně cringe.
Hele má prima texty, né, že bych byl nijak skalní fanoušek, ale poprvé jsem ho zaregistroval když streamoval svoje písničky na youtube jednou za čas, je fajn, nepřijde mi, že by se sám od sebe nějak někam tlačil nebo na sílu zviditelňoval, ale je to Sparťan, proto ho pozvali do Tiky taka, celkově je momentálně popularni, proto byl třeba u Krause tuším nedávno.. Docela v pohodě týpek, tuším že jsem někde četl, že s pár texty pomáhal Xindlovi X - ten má taky (dle mého) chytlavé texty
Neni to zadny hudebni genius, ale je to, zda se, skromny sympatak, ktery umi vymyslet docela chytlavy refren i docela vtipny text. Proc ne.
Za odvedení pozornosti od Smoly.
Podle mě je teplej, proto ho všude cpou.
Chudák Mádl.
Vyjádření chacharů k té simulaci od Smoly: PS: Smola bojuj a hraj, jak si hrál, ale vyser se na ty nechutné simulace a teatrální gesta! Dvoumetrový chlap a padá jako po deseti pivech. Na tohle tady nejsme zvědaví, nechceme padnout na úroveň Limberského a spol. Výhry by měly přijít spravedlivou cestou a ne těmito podvody. Jiným nadáváme, ale ve prospěch Baníku tomu budeme tleskat? Snad se tyhle pády, kterých bylo v zápase 5-6 nebudou opakovat!
Limberský to tenkrát proti Spartě nafilmoval fakt luxusně. V tomhle mu Smola nesahá ani po kotníky.
to je fakt.
Pavel Horvath mu to fantasticky pichnul... jasnej kontakt, jasná penalta. <3
Dostal jsem přihrávku myslím od Pavla Horvátha, naved jsem si to do vápna, pích jsem si to kolem Hušbauera, rozhodčí to takhle posoudil, penalta
Ano, s autorem tohoto P.S jsem vedl debatu již v sektoru v prvním poločase na téma "Smola a jeho pády". Proto mi nepřekvapilo, co napsal. Napsal to ještě velmi jemně a slušně
To je jedno, trenéři raus !
souhlas trenéři ven. Jinak autor to opravdu napsal jemně, jinak já na Smolu nenadával, já se jenom smál no. P.S: Když se odprostím od antipatií k němu, tak kdyby nesimuloval, tak předvedl určitě jeden z lešpích výkonů.
Neboj, taky sem se smál, jak odpískal penaltu, tak hlavně, jak ji Hrubas zkušeně zajebal.
Ale ať jsem fér, beru to jako karmu.
Nicméně si stojím za tím, že tak jak útočil Smola, tak neútočil snad nikdo krom Baryho za poslední léta v FCB.
Smola bude ještě platný, za tím si stojím.
O to více mě štve, jak je zacházeno s Kuzmou. S ním by to mohlo v útoku klapat ještě lépe.
No s tím Kuzmou, toho už jsem přijal a to více mě sere, že na ot má a Páník s ním vyjebává. Pokud bude MSola pokračovat v podobných výkonech, tak nepochybně platný bude, ale pokud bude simulovat, tak nadšeně skákat z něho prostě nebudu.
Čeče, já nadšením skákal, první zápas a hned penalta po "smolovsku"
Ale karma zapůsobila.
¨souhlas právě na ten pád aspoň bojoval, a proto ani nechápu, že to na něj nenakopávali, ale chtěli s ním na hrotu to hrát po zemi proto pánik ven jinak velké zklamání reiter, a příchod granečného zklamání není jen to podtrhuje jak je zevnitř protěžovaný
Kdyby byl Denis protěžovaný, tak hraje místo synáčka Páníka, Holzera ty vole :))) Holzer je tragický od Olomouce na podzim 18 a stále má jasný základ i přes tragickou přípravu.
Ne, Denis vážně protěžovaný není.
protěžovaný je už od kučery ten hráč na to nemá měl jít do vítek hostovat, ale někdo z vedení opět zavelil i Bob nebyl proti
Granečný je určo lepší na té lajně než Holzer. Neříkám, že nějak výrazně ho převyšuje. Ale než Daneček prostě lepší je. P.S: Silně pochybuji, že je Denis protežovaný, když vůbec nehraje v základu.
tak to jsme, ale potom špatně když budeme rádi za hráče co je jenom rychlej fotbalovost má někde na úrovni rychvaldu
Tak Holzer nemá už ani tu rychlost...
proto sem ho nechtěl. Simulanta posranýho a navíc opaváka
To s těmi pivy není úplně od věci.
Správně! Přesně tak! Pokud by na toto pískali vlastní fanoušci, možná by to už nedělal
Pamatuju si při zápase MSFL, kdy se domácí hrát Opavy pokoušel o nasimulování faulu a dožadování penalty. Po tom opravdu trapném výkonu se teda nedočkal pískotu, ale hlasitého posmívání z domácích tribun, zatímco se jemně neslo vzduchem "Bože to je debil"
Hlavně že u Baroše vám to nikdy nevadilo.
Myslíš?
čekal jsem, kdo se ozve. Ale jo u Baryho mi některé pády přijdou úsměvné, ale není to taková tragédie jako u Smoly, kdy 2 metrový řízek padá po minimálním kontaktu.
Tak je ale blbost psát takováhle vyjádření jen kvůli tomu, že ten Smolův byl komický. To nemyslím vůbec proti Baníku, je to tak u všech fanoušků (u nás třeba Škoďák x Olayinka), ale je pokrytecký psát něco po jedný simulaci Smoly, když Baroš není o nic lepší. Jemu to akorát rozhodčí málokdy sežerou.
U Baroše to není mnohdy tak teatrální a halvně mnohdy se na něho nepískají ani fauly. Na SMolu se pískně prostě vše, což nepochopím, ale je to tak.
No právě, to že to Smolovi písknou a Barošovi ne přece není důvod považovat Baroše za menššího simulanta než Smolu
U Baroše to není mnohdy tak teatrální, U Baroše to není mnohdy tak teatrální, U Baroše to není mnohdy tak teatrální, U Baroše to není mnohdy tak teatrální, U Baroše to není mnohdy tak teatrální
To jsem pochopil, tím spíš mi to přijde ve stylu “ostatní to všimli, tak to musíme rychle odsoudit. Kdyby to udělal nenapadne, je to ok”
Jasně, zrovna chacharům bude záležet na tom, co si o jejich názorech myslí ostatní
A proč asi? Protože Baroš je místní modla, legenda. U něj se prostě spousta věcí bude tolerovat. Ale Smola je cyp z Opavy, který by měl makat na 100%, abychom si ho oblíbili (někteří si ho teda už oblíbili, což mi příjde zvrhlé, ale budiž). Ale rozhodně ne tak, že bude dělat tyhle šaškárny.
Smola je z Loun.
To je v tomto naprosto nepodstatné..
Jsem zvědavý, jestli Zlín dokáže na výkon navázat i v dalším kole v Olomouci. Věštil jsem jim tu skupinu o titul, a výkon proti Slavii mě v tom utvrdil.
Hráli hodně dobře Já jim spíš věřim na 7. pozici a boj o Evropu
OT: Co za ko*ota přišel s tím, že by Pivarník mohl přijít do Baníku. Jankulovski nás přece nechce zničit...
Hej Pastoora na vás
Ten spíš přijde k vám.
V sobotu byl na tribuně na hlavní... Ale tak snad jako divák ve svém vlastním volnu.
Tak bydlí v Olomouci myslím, jako divák může jít kdekoliv, ale jako trenér fakt ne...
Jasně, v to taky doufám
Když už Holase nechtěji, Gula je taky out, tak bych si dokázal představit klidně Slončík, starý Baranek a MB 27 jako hrající asistent, když na to příjde.
klidně i toho Slona. Ale hlavně konečně nový a věřit, že se to zlepší.
To je hodně divoká teorie, nic proti Nejreálnější je podle mě, že budeme hrát hnus fotbal pod BP, ale ty body to přinášet nad slabšími týmy bude, skrze individuální kvalitu, budeme třeba 9. po podzimu a Jankulovski hlavně s Brabcem vytáhnou hlavy z písku a půjdou do někoho fakt dobrého, když dokážou dát 8, 10 mega za hráče, tak můžou i za trenéra. Těch kandidátů je několik a mohli by mít zájem. Že měl Látal přijít v květnu to jsem už psal několikrát, ale to už zpátky vrátit nejde.
Těch kandidátů zas tolik právě není. Jo, kdyby udělali potřebný sek hned po skončení jara, bylo by toho více v nabídce, ale v současné době...
Jinak o Slončíkovi se již veřejně píše, že dostal nabídku na trénování... Chybí mu ale potřebná licence.
Btw., divoká teorie...A pamatuješ si, že něco podbného ale Baník již praktikoval? Na lavici tehdy začínající Svědík, jenž taky ale neměl potřebnou licenci, tak ho zaštiťoval, ať nekecám, Bernardy? Nebo Baranek? Každopádně tam byli všichni tři. A když už, tak alespoň přinesli klid.
To bych si právě že dokázal představit.
Jo, bylo to nějak tak, ale to jsme měli úplně jiný kádr, teď máme kádr plný ega, který nemůže trénovat jen tak někdo...Slonovi přeju, ať je z něj top trenér, ale ať jde nějakými postupnými kroky přes Třinec apod. pak ho strašně rád uvidím jednou v FCB. Dost se bojím, že by mu začátek s takovým kádrem dost pošramotil reputaci...
Kandidáti třeba Svědík, Kozel, i toho Sparťana Haška bych bral, kdyby v Bohemce už neviděl potenciál a ACS či někdo jiný top se neozval, když tu chceme Holoubka, tak nevidím rozdíl, třeba nesedne Látalův systém technickým hráčům Olomouce, Hejkal z Teplic, Šustr z Brna, kdo ví, Krejčí z jednadvacítky, Weberovi se třeba nepodaří v Boleslavi podzim a bude odvolaný...
Já BP chci pryč už od listopadu a to jsem nejenom tu byl za chuja, ale na mé slova došlo, teď je v probíhající sezóně složité a bojím se, že jediné varianty jsou nezkušený coach nebo tragéd či další "dinosaurus". Na podzim nám los přeje, ve Vítkách hostíme mj. Teplice, Bohemku, Slovácko, Budějovice, Příbram, Zlín, Karvinou, Opavu, Olomouc a hrajeme na Bohemce, Karviné, Opavě, v Teplicích, to mi neříkej, že i pod Páníkem neuhraje takový kádr min. 20 bodů, což by někde na ten střed kolem toho 9. místa myslím stačilo...Je jasné, že kdyby se v dalším týdnu nepovedlo vyhrát ani jeden zápas, tak se ten tlak asi ještě zintenzivní, ale tak tragičtí snad nejsme...
Tvl Haška fakt ne
Není vůbec špatný, pořád by to byl posun vpřed. Mým vysněným trenérem je Svědík, ale takovými zápasy jako byl ten na Spartě si jen zvyšuje už tak velkou hodnotu, aby to nebylo v prosinci zcela nereálné...
Hašek je tlučhuba, čím dál víc mě o tom přesvědčuje. Svědíka jsme si mechali utéct kvůli Kučerovi tehdy. Obrovská chyba vedení, řekl bych, že snad i největší
Je to takový kecálek, no, ale o jeho odbornosti fakt nepochybuji.
haška ne tvl to bych nedal
Nejdřív Komňacký, pak Bernady. A možná tam byl napsaný i Cviertna.
Cviertna
jo to už, ale raději mlaďase Holoubka. Já bych nejraději byl kdyby se jabám nedařilo a přišel Rada ten. Jen ten kdyby zjistil, že tak 2/3 kádru chodí na stodo tak by tam hrála max ta 11tka. Ale byl by to můj sen rada takovej svéraznej trenér nám chybí. Pak je tady Kozel, ale o tom pochybuji a Svědík takové výsledky nemá moc no.
Rada je dinosaurus, nechme ho v Jablonci v klidu dožít Musíme chtít mladého, progresivního coache, ale ne úplně bez zkušeností.
mlaďas je jenom Holoubek Kozla bych bral taky, ale ten je dost nereálnej za mě
45 - 50 není u trenérů žádný věk, 60+ už jo.
to jo, ale já to beru tak koho bych chtěl já hlavně varianta Hašek je nereálná a navíc bych to nerozdýchal jak by tam pak vyplakával jako malá buzna. Proto bych chtěl Radu ten si nenechá srát na hlavu. Ale i tak těžko z jablek odejde. Za mě realnej ten holoubek nejvíce hledá si angažmá v tuzemsku
Co to je za nesmysl? Pokud má trenér chuť, zdraví a daří se mu, tak může trénovat třeba do 80.
A ty vidíš někoho takového v českých podmínkách? Nejde o to, že může trénovat, ale aby případně ten Baník někde dostal a nebylo to zase jen krátkodobé.
Ty jsi psal u trenéru, ne u trenéru v českém fotbalovém prostředí, to je jedna věc. Druhou věcí je, že šedesátiletý trenér přeci neznamená krátkodobé řešení.
V mých očích není v českém prostředí žádný tak kvalitní 60+ trenér, který by Baník dostal na lepší úroveň a progresivně s ním pracoval k cestě k pohárům, toť vše. Jsme v Česku, bavím se o českém prostředí, ve světě to samozřejmě neplatí vždy, to je jasné.
Ostrava chcel Gulu alebo je to tvoje zelanie?
Měla o něj zájem asi pred rokem, teď je to jen přání, které se stejně nesplní.
To když už věřím v to, že Blava vypadne s těma vidlakama v Evropě a Kmotrik ho vyhodí a bude k mání.
Akože Ševela do Ostravy? Ti ver že nechceš. On nestrieda, sezónu by najradšej odohral v 13-14 hráčoch. Nevie reagovať na priebeh zápasu, na tomto zhorel s Trenčínom v predkolách. A na štýl hry, ktorý chce hrať, tak absolútne nemá typy hráčov v sucasnej Ostrave.
Pre Guľu by to bol výrazný krok späť. On teraz má U21 a časom vy mihol prevziať áčko. Nemyslím si, že by stal o návrat do klubového futbalu.
Jo, však já ti nerozporuji, nepočítám s Gulou.
Jen s tím Sevelou jsi mne překvapil. Pravda, o něm jen vím, že pod ním AS hrálo pěkný fotbal, který Trenčínu přinesl i mistrovský titul.
Holt tedy, ať to vezme banikovsky triumvirat.
Měs nevěřil. Ševela by byla zhouba ala Marko atd
Takže slovenský Pánik. Ale stejně ho budeme velebit.
spíše Vrba, jelikož Páník nehraje fotbal, ale nakopávanou.
On někdo velebí Ševelu? Ty jo, ty vidíš vážně věci jiné než zbytek společnosti. Matrix?
Ono si stačí projet Twitter
Jasně, stačí, proč by ne. Tam si ho někteří přejí...Ne, že ho velebí. Pokud se někdo velebí, tak Holoubek, ale to je dost možná stejné pasé jako Gula.
Tak to zas zkoušej dál, Páníkovče
Na tom že jsi mi vždycky vyčítal slovičkáření, tak to teď celkem aktivně praktikuješ..
Ale ok.. Takže slovenský Pánik, ale stejně ho budeme neustále chtít do Baníku.
Ne, nepraktikuji, jen ti píšu, jak se věci mají, když ty zas vidíš něco, co není pravda (viz. velebení Ševely).
Tak chtít, i když mi pár lidí jak zde, tak na TW otevřelo oči, tak můj osobní pohled je takový, že by nám mohl pomoci. Měl by to jako novou výzvu a že jeho mužstva umějí hrát fotbal a mít výsledky, to již potvrdil (neberu včerejší vyřazení).
Je pravda, že ono asi na každém trenérovi se dá najít negativum. Ale myslím, že momentálně by trenér, co točí 13-14 hráčů po Pánikovi působil jako provokace.. I když všechno lepší než Pivarník.
Nemyslíš, že by Ševela byl trochu mimo Brabcův budget? Když Slovan je mnohem bohatší tým než my a jestli tam Šporar bere v přepočtu 1,5 mega měsíčně, tak hlavnímu trenérovi mohli dát min. 500 tisíc a jestli ho vyhodí, jak to vypadá, že jo, tak tam bude mít určitě tučné odstupné. Snad jen, že by šel trénovat do mnohem lepší ligy než je slovenská a ukázat se, to by mohla být pro něj výzva, ale i tak, těžko věřit, že by dostal u nás více než 250 tisíc a peníze jsou až na prvním místě, u drtivé většiny lidí. Jinak si myslím, že by to byl dobrý trenér a je zvyklý i na tlak.
Jelikož se před chvíli objevila informace, že dost možná končí, tak ho nebude třeba vyplácet. A následná gáže...
Když se mohl Straka dohodnou v chudé Karviné, takl proč by se Ševela nemohl dohodnout u nás?
No jo, ale Straka je dinosaurus před důchodem o kterého nezavádí nikde jinde než v takových podprůměrných týmech nebo u nějakých exotů, těch 80 tisíc je pořád lepší než 0, že jo...Zatímco Ševela je mladý trenér, kterému by i s ohledem na to, že určitě od nich dostane velké odstupné, nevadilo být pár týdnů bez práce. Zoufalý by mohl být až někdy v prosinci, ale teď...Nevím, byl bych rád, líbí se mi jeho odbornost, ale moc tomu nevěřím, každopádně by to byl krok vpřed a to velký, naprosto bez debat.
Ty vole Jankule, jednej !
https://www.skslovan.com/clanok7031-Martin_Sevela_konci_v_pozicii_trenera_.htm?fbclid=IwAR21mTwnLIruucSRuzmCekku-G9EGdqWxxhPUvpdHF1oUIZhfn1-ZuvwJfw
V Trenčíne mal jeden z naj kádrov v slovenskej lige a plynule badvuatal na robotu Guľu. Ale v Európe to bolo veľmi zle, takticky úplne v lese. Hurá futbal bez poriadnej obrany. Potom prišiel Slovan a zasa top tím ligy, kde si mohol dovoliť hrať ofenzívne a vyhral suverénne titul. Lenže v oboch tímoch trénoval hráčov, ktorí mali kvalitu na to, aby zápasy vyhrávali kombináciou a atraktívnym herbym štýlom. To v Ostrave nemá, defenzívu nikdy neovladal a materiál smerom dopredu oproti Trenčínu a Slovanu o dosť horší. Zhorel by, z môjho pohladu ho preceňuješ.
Nemá, ale no tak...Fakt si myslíš, že ti naši hráči do ofenzívy jsou horší než v Trenčíně?
A Pánikovec vypadá jinak. Já ho nemám tendenci propagovat jako skvělého trenéra. Sám vidím, kde má chyby. Ale pokud nevidím lepší variantu, která by Baníku pomohla, tak náhrada za stejně špatného trenéra nebo jen o trochu lepšího podle mě není co se týče dlouhodobého hlediska pro klub prospěšná. Naopak když změnu, tak už pořádnou.
No to snad ne. Takovýho zoufalce fakt ne
To byste měli co dělat, abyste se zachránili.
Dalsi dukaz, jak je Mádl ve svy branži dobrej a jak skvely zdroje má
Co myslis?
Jestli myslíš tohle https://www.transfermarkt.com/zoran-petrovic/profil/spieler/293254
tak sem dával týpek tak 10 dní zpátky
A kdy se dozvíme, jak to odnesou rozhodčí?
Nedat aspoň do TOP3 golu Kalabišku? Nevím, nevím. Jestliže se bere samotná střela ok, ale jinak celá akce naprosto precizní. Od všech 3 hráčů. Klobouk dolu takhle vyřešit brejk
Asi brali v potaz sílu soupeře.
Kalabiška je dobrej kopáč
Mám z Matouškova hostování bomba pocit! Příští rok, až stráví celou sezónu u nás, budou tahounem v LM. Po sezóně do Anglie za jeden a půl Součka.
A kdo je teda ten pan vpravo?
Igor Gluščevič... myslím, že přivedl i Plavšiče
Je to ten ex-spartansky Gluscevic nebo jen shoda jmen?
Je to on.
https://youtu.be/IaqT48mIu_0?t=23s
Je to přesně on.. řikám, už se to řešilo, když přiváděl do Sparty Plavšiče
A do Jablonce kromě Petroviče i Jovoviče.
A do Olomouce Radakoviče
Gluščevič
Infantino?
Hubený Pelta, asi že stresu.
Kluci redaktorsti, sledujete i zapasy slabsich tymu? Brankar kola je jednoznacne Vilem Fendrich
Ty nesleduje nikdo
kdo to je?
Opavský gólman, jablonecký odchovanec...
hovno kluci redaktorští ....ale mocipáni
No podržel vás fest.
Totální sezona 3. díl venku (46 minut )
Kayambu zacinam plzenakum docela zavidet.
Tak že to bude terno bylo jasné, narozdíl od Ekpaie
U Ekpaie je problém spíš styl, který mu sedí a styl, který hraje Plzeň
Já ho mám rád, ale zase produktivitou je na tom skoro jako Plavšič. Neřekl bych, že by se přes Hložka a Karlssona měl dostat u nás do základu.
Karlsson byl v posledním zápase nějaký utavený. Snad to bylo jen z přípravy.
Tak jako ted dal gol, a prihral asi do osmi sanci. Samozrejme benetifuje i z toho, ze Plzni ta hra narozdil od nas slape a ma system. Ale na uroven Plavsice bych ho nedaval.
Je určitě lepší než Plavšič, ale furt by seděl na lavičce. Navíc by byl Kanga nasranej, protože by přišel o post velekněze swagu
Borec, sympaťák, mluví česky. Konečně se v Plzni prosazuje někdo jinej než jenom Češi a Slováci...
Je suprovej. Trošku mi připomíná Konátého, ale Kayamba podle mě tu produktivitu časem dokáže zlepšit.
radost na něj koukat
OT: Kačaraba podepsal smlouvu na 3 roky, takže se mění hostovačka na přestup. Paráda
Karl někoho KOUPIL???
Že někoho koupil zase tak divný není, ale že se dohodl se Šachťarem ? Třeba jsme koupili po hostovačce i Oscara.. takže se to děje, ale Trakai a Šachťar jsou trošku jiný cenový relace..... Možná je to díky tomu, že nehrajeme poháry a tak nemohl vyniknout jako svýho času Rybalka, na kterýho už po jeho vystoupeních v EL už vážně neměl....
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/rudolf-reiter-lalkovic-banik-ostrava.A190716_489459_fotbal_rmp
Tak jednou máme hráčů málo, poté hodně. Tak já nevím...
A vysvětlení, proč se stáhl Diop do zálohy je taky super. Kdyby ho tam necpal protekčně místo Kuzmy, nevypadalo by to tak směšně...
ty voel to je fakt moc toto Celé jaro si stěžujeme, jak máme úzký kádr, ale teď zase máme moc hráčů
Právě. Měl se díky novým klukům zvyšovat tlak, konečně se mu splnilo to očekáváné rozšíření kádru a výsledek?
Stejně hraje Holzer, stejně tam nacpe Diopa a pak vyjádření, že máme hodně hráčů.
A taky bylo libový, jak natřel Kuzmu a proč ho sundal.
Asi už sám ztrácí pevnou půdu pod nohama, když podává tyto "nešťastná" vyjádření.
tvl spíše mě překvapilo, že už nebyl v základu Bob má prostě 11tku kterou nevymění i kdyby jsme měli 1 bod po 10 kolech. Zatím z těch nových se mi líbí Smola, Reiter aspoň za mě jeden z nejhorších hráčů na hřišti žádnej pohyb. jak potočný hrál výborně ještě mě to více nasralo
Ale mě se Reiter docela líbil, párkrát se tam pěkně uvolnil. S tím pohybem si myslel asi Danečka, jelikož ten bude hnít v základu snad pořád.
tak k holzerovi se nevyjadřuji, ale i sám v tom článku říká bob, že reitera moc nerozhýbali říkám první zápas snad se zvedne, ale čekal jsem od něj více
1. Video prostě musí být všude, jinak je to soutěž úplně o hovně. Mít video jen na zápasech, který vybere soukromá televize? To je 100 let za opicema, nikde jinde by to nebylo možný.
2. Smola celkem bez debat nasimuloval penaltu. Musí dostat trest alespoň na jeden zápas, jinak je disciplinárka úplně k hovnu.
Kéž by to tak opravdu fungovalo... vždyť trest za nasimulovanou penaltu je žlutá, i když to náhodou rozhodčí odhalí. Zápasový trest asi čekat nemůžeme....
tvrdě a nekompromisně
píšu to pořád, trestat tohle simulování zpětně opravdu přísně, tak si to za půl roku nikdo nedovolí ...
A po dvou kolech nemají týmy s kým hrat...
Smola je stary, znamy simulant je ale zajimave, ze jeho pady zacaly poburovat verejnost az po zmene dresu. Cim to asi bude? Jestli nekoho trestat tak predevsim rozhodciho, ktery je takovou vec pisknout. Smola je potrestany uz dostatecne tim, ze ho maji vsichni za blbce vcetne vlastnich fanousku.
On byl za to kritizovaný už ve druhé lize, tehdy ho rozhodčí a vlastně ani nikdo neznal, tak mu to žrali. Pak to dělal i první zápasy v minulé sezóně, ale pak už se na to "vysral". Teď chytl asi druhý dech v novém drese
At si jde ten druhý dech chytat do prdele
https://m.youtube.com/watch?v=_DWtcZZid2o Vaclik rozhovor v Seville
Rozumím jen útržky
OT: jede někdo příští týden z Prahy na Plzeň x Olympiakos? rád bych jel, ale žádné vlaky ani bus po zápase už nestihnu, pokud by měl někdo místo v autě, zkusil bych koupit ještě lístek, díky :)
"Disciplinární komise LFA se zabývala penaltovým pádem Tomáše Smoly v zápase proti Liberci. Spolu s Komisí rozhodčích a Sportovní radou se shodla, že nešlo o úmyslné simulování, takže ostravský útočník nebude dodatečně potrestán "
Trapas, aspoň podmínku měl dostat, kdyby jí porušil, tak ať si minimálně měsíc nezahraje. My nejsme Plzeň a spol., abysme podváděli nebo měli podvodníka v týmu a byli s tím spokojeni!!!
Není to trapas, proč by měl být? A propo, my žádný vliv na rozhodčí nemáme, ba naopak, takže tady vidíš, že to penalta byla...
Nemusíme zas všem lézt do prdele. Je to prostě Smolík a ten hejt, co se spustil byl takový "barošovský".
Penalta to nebyla A do prdele nikomu lézt nepotřebuju, ty tři top týmy mají simulantů v kádru víc než dost samozřejmě v čele s Plzní, ten slávistický bývalý Míša, Tetteh, Plavšič, Frýdek a další, že s tím sami nic nedělají a pak se nám vysmívají je jejich věc.
Mě to prostě štve za Baník, kdyby se aspoň Smola veřejně omluvil, tak to budu brát, jo, v Opavě ho nevychovali, je tu krátce, ale takhle a ještě to zdůvodnění LFA Baroš takhle u nás nikdy trapně nenasimuloval penaltu
Proč se má ale omlouvat? Tomu nerozumím. A po tom verdiktu už to nemá vůbec zapotřebí se omlouvat.
Bo je to chuj, který z nás dělá akorát podvodníky To prostě od hráče Baníku nechci. Mám rád fotbalisty, kteří chtějí bojovat a vyhrát, ale ne za takovou cenu.
Hrál za nás první zápas, byla jasná pencle a dělá z nás podvodníky?
Až jich udělá 10x, z toho vážně neprávem, tak to vezmu a dám ti za pravdu, ale teď to beru jako klasickou hysterii, kterých si ostatně ještě užijeme hojně na naší adresu, třeba až bude hrát MB #27 (a obzvlášť ve dvojici se Smolíkem, na to se těším).
Beru to jako trénink do budoucna, díky!
Tak ona opravdu nebyla, dle komise, ale neobvinili ho ze simulování, takže zvláštní...
Mě to připadalo jako souboj Ngadeu vs Procházka ve finále poháru, taky podobné váhy proti sobě, cca 90 vs cca 70 kg proti sobě, letmý kontakt a pád. Tehdy jsme to myslím všichni zaslouženě kritizovali a teď podobná situace...Já chci být fér, nelíbí se mi přihrávání těchto věcí celkově, hnusí se mi to.
Baroš tak určitě nesimuluje, to co dělá, tak dělá objektivně v lize každý druhý, hráč se ho dotkne a on tomu přidá, spíš zkušenost, vychytralost bych to nazval, takhle trapně jako Smolič něco udělal naposledy v Opavě loni, když Svozil skluzoval, on se vyhnul a udělal tam kotouly a ještě se chytnul za nohu, i když k žádnému kontaktu nedošlo. Jinak, že hraje na hraně zákeřnosti proti týpkům typu Martina Frýdka mě fakt jako na srdci nebolí...Co mu vyčítám, tak jsou nervy, to co předvedl v září proti Slavii bylo zbytečné, takové legendě to fakt neslušelo. Že ho potom skoro až šikanovali na sítích je druhá věc, ale je to Baroš, tak si každý musel kopnout.
Tak vidíš.
Ke Ngadeuovi bych přirovnal spíš toho Baroše... Smola tady bylo něco podobnýho jako udělal proti Zlínu Coufal.
Já si ani nedokážu vzpomenout, kdy byla na Baroše nějaká penalta, Baník jich kopal strašně málo v poslední době. Podle mě je obecně hate na Baroše prostě přehnaný, chápu ho od sparťanů, protože on si do nich rád rýpne, ale jinak mi připadá jako klasický bojovník, který umí přijmout, i rozdat, že by nějak vyloženě simuloval to zase ne. Nejhorší na něm je to, že je to prostě vztekloun, který nemá chladnou hlavu, nikdy ji neměl a s přibývajícím věkem je to spíš horší, což mě mrzí, objektivně nikdo aktivní z ligy neudělal ani zdaleka takovou kariéru, takže vzor pro děti je to jasný a pak vypustit takový arzenál nadávek jak v září, tak kdybych byl rodič a věděl bych, že můj malý fotbalista ho má za vzor, tak bych šťastný nebyl...
Jinak co udělal Coufal si nepamatuju, soustředím se na Baník a koukám na ty týmy se kterými budeme hrát další kolo, ať živě nebo ze záznamu. Když udělá nějaký trapas Sparta, jak třeba v neděli, tak se taky ze záznamu kouknu, protože o tom pak všichni diskutují, tak ať jsem v obraze. Jinak ostatní jen ze sestřihů + pohárové zápasy českých týmů.
Smolu jsme jako baníkovci obecně natřeli dost, já v tomhle mám svědomí čisté, jako super věc beru to prohlášení od chacharů k jeho filmování. Hlavu do písku před tím opravdu nestrkáme a rádi za to nejsme.
Už jsem o tom nahoře psal lichnovi, pro mě prostě není omluvou Baroše to, že mu rozhodčí ty simulace nesežere. A prohlášení o Smolovi mi přišlo sice fajn, ale v kontrastu s tím jako výstřel do tmy, ale to je holt u fanoušků každýho klubu.
S tím Barošem jsi to vystihl přesně, nejenže je největší personou z ligy, ale obecně z našich aktivních fotbalistů napříč ligami je po konci Čecha tím s nejlepší kariérou, ale po takových extempóre (to záříjové bylo největší, ale rozhodně ne ojedinělé) k němu člověk těžko chová nějaký respekt
Baroš Baníku hodně pomohl, ať sportovně, tak i finančně, je tam vděčnost, obdiv k němu, na Ostravsku je srdečný vztah hodně důležitý a tak někteří přehlíží některé věci, které by neměli, rozhodně to tak ale není u všech fans FCB. Respekt se dá lehce ztratit, což chápu, ale myslím, že prohlášení o tom, jaký je kriminálník atd. byly za hranou, zvlášť od známé osobnosti, stejně jako ty odezřena a tak.
Odezřeno je pro mě obecně skvělý pořad, s těmi kriminálníky s tebou samozřejmě souhlasím. Jasně, že je v Baníku modlou, to chápu, ale na rozdíl třeba od Rosického si prostě říká o nevoli od fanoušků ostatních týmů i těch nezaujatých.
Až piskne takovou proti vám doufám že tvůj názor zůstane stejny
A že už takových bylo a měl sem na to svůj názor, který se mi samozřejmě nelíbil.
Není třeba si hrát na nějaké ochránce dobra, holt spadl, faul tam evidentně byl, penalta se stejně nedala, jedeme dál...
A zdravím jinak druhou ligu !
Však neboj za rok si to vyměníme pokud u vás bude jeden z dvojice Pánik - Pivarník
Když už na to přijde, tak to se spíše vyměníme s Jihlavou či Ústím než s vámi
To jsem z toho blázen.
https://rozhodci.fotbal.cz/komunike-ze-zasedani-kr-facr-ze-dne-16-7-2019/a10682
Že nemáte?!
Tobě není trapně z Limberského a spol? Tak to jsi borec...
Ne, nemáme.
Jsi naivní.
Berku jste si koupili stejně jako los v poháru.
https://media3.giphy.com/media/O8bDUEzRuI11u/giphy.gif?cid=790b76115d30ce786e79634c557ad400&rid=giphy.gif
Tys u toho byl, jo? Hm.
Jakože simuloval omylem?
https://twitter.com/lukas_pecene/status/1151921262714851329
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele