Koubek: Na hráče se nezlobím, vydali se ze všech sil

05.08.2010 21:10 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Související články
Komentáře (112 / 0 nových)
smazaný uživatel
05.08.2010 21:11
#
První poločas jo, ve druhym poločase na 100% nehráli
smazaný uživatel
05.08.2010 21:11
#
Zlob se na sebe, žes rozprodal kádr, ty žebráku
smazaný uživatel
05.08.2010 21:34
#
smazaný uživatel
05.08.2010 21:12
#
smazaný uživatel
05.08.2010 21:16
#
Co víc napsat. Je to prostě škoda...
smazaný uživatel
05.08.2010 21:20
#
Tak tohle vyjádření od Koubka NEBERU !!!!!
Kepy_FCB
05.08.2010 21:22
#
Buď rád že si z toho nedělá vyloženě prdel jako v předešlých zápasech.
cerwi
05.08.2010 21:22
#
co si budem povidat, ten neuznany gol z konce druhe pule byl proste rozhodujici pro cely zapas. Kdyby to bylo po puli 2:1 tak verim ze by Banik pridel min jeste dva goly a bylo by rozhodnuto! navic tri tyce je fakt smula obrovska
Kepy_FCB
05.08.2010 21:25
#

Myslím že hráči podvědomě rezignovali a mysleli si že prostě rozhodčí jim vyhrát nedovolí.
smazaný uživatel
05.08.2010 21:27
#
Dobrá výmluva, tos vymyslel sám nebo už to někde řikal Koubek?
smazaný uživatel
06.08.2010 11:35
#
ty jsi pitomec.všichni kdo zápas viděli, viděli, že si baník výhru v hcp rozhodně zasloužil. 3 tyče. mnoho dalších šancí, neuznaná branka, vymyšlená penalta. ted nebrečím, jen stroze vypisuju fakta
Wu-36-man
05.08.2010 21:53
#
?
smazaný uživatel
05.08.2010 21:21
#
Ta penalta byla správná, na Hušbauera podle mě nebyla, přestože komentátor se z toho mohl udělat. A ještě Koubek zapomněl zmínit ten loket Neuvirtha a krev Zenkoviče ve vápně, kterou rozhodčí neviděl, na to nějak zabudnul.
cerwi
05.08.2010 21:23
#
on mu na ten loket nebehl! To nebyl zadnej faul!
smazaný uživatel
05.08.2010 21:24
#
myslíš to jak Zenkovič dělal kličku a narazil na Neuwirthův loket?
smazaný uživatel
05.08.2010 21:23
#
Suma sumárum sem zklamán!
smazaný uživatel
05.08.2010 21:26
#
kluci se nemaj za co stydět, snažili se, byl to dobrej fotbal, jen chybělo štěstí. Nic se nestalo, Baníčku, nic se nestalo. Teď už se jen připravit na neděli
smazaný uživatel
05.08.2010 21:27
#
smazaný uživatel
05.08.2010 21:28
#
..hmm nesouhlasím,ale stou neděli samozřejmě ANO!
Liquid
05.08.2010 21:26
#
trenér na houby
vanGomm
05.08.2010 21:35
#
Pokud se opravdu vydali ze všech sil a přesto to nestačí ani na takové soupeře jako je Mogilev,tak co by chtěli hrát v dalším překole popř. v zs EL.
smazaný uživatel
05.08.2010 21:40
#
milan78
05.08.2010 21:48
#
smazaný uživatel
05.08.2010 21:38
#
to je k smíchu -a tyhle pseudohvězdičky se po pár zápasech už vidí někde v zahraničí-do prd.ele bych je nakopal..
smazaný uživatel
05.08.2010 21:47
#
Trener je vyborny kdyby vedení nerozprodalo kádr každoročně ,tak je banik uplně někde jinde..... misto kvalitních hráču příjde traged Šenkeřik, uplně mimo je od začátku sezony...
milan78
05.08.2010 21:49
#
tak snad je aspoň baník v balíku, když prodal
smazaný uživatel
05.08.2010 21:49
#
Banik jasně ukázal svoje ambice těma příchodama z Příbrami
smazaný uživatel
05.08.2010 21:51
#
Jj přesně řečeno ( napsano)
smazaný uživatel
05.08.2010 21:49
#
Nepostoupit přes Mogilev je zkrátka ostuda, ať si říká Koubek co chce. Šenkeřík je absolutně nulový, Zeher se naštěstí na hřiště nedostal. Neuwirth si zavzpomínal na staré výkony, co podával pod Večeřou. Na Varadim se mi líbí jeho bojovnost, ale on je křídlo a těžko něco uhraje jako jediný hrot ve vápně. Frejlach je dobrý střelec, ale k dokonalosti mu chybí přesnost, dneska to byla nehorázná smůla. Je to ale o tom, že útočníci nedávají branky - proč tedy nezkusit třeba trojici Fantiš, Zeher, Varadi. Bylo chybou poslat na hostování jak Krauta, tak Boháče, teď by přišla chvíle otestovat jejich kvality.
smazaný uživatel
05.08.2010 21:50
#
Soupeř potvrdil svoji kvalitu
smazaný uživatel
05.08.2010 21:54
#
Spíše svoji nekvalitu, když je místy drtivě přehrávala i ta naše skvadra Ale my už jsme si zadělali na problémy venku. Vymstilo se nám to.
smazaný uživatel
05.08.2010 21:56
#
však to byla ironie
smazaný uživatel
05.08.2010 21:58
#
To jsem pochopil Jen jsem ještě rozšířil svůj původní komentář.
smazaný uživatel
05.08.2010 21:53
#
Varadi je alespon bojovník a je platný pro tým, ale ti ostatní katastrofa...
smazaný uživatel
05.08.2010 21:55
#
Souhlasím Ale patří na křídlo. Jako osamocený hrot je utopený.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:00
#
Jj určitě na křídlo Varadi ... škoda ,že nepřivedli třeba Keriče do utoku nebo nějakeho pořádneho goloveho hráče, né nějakeho Šenkeřikam který je dávno za zenitem, je líny udělat krok navíc , nespracuje balon , neumí přihrát...
smazaný uživatel
05.08.2010 22:04
#
Jeho kvality nechci rozebírat, ale typologicky se k nám prostě nehodí. Potřebujeme střelce a tím on při vší úctě nikdy nebyl.
smazaný uživatel
05.08.2010 21:58
#
smazaný uživatel
05.08.2010 21:55
#
tak Kraut potřebuje hodně hrát, to samé Boháč. Proto mě mrzí, že jim tam Zeher zabírá místo
smazaný uživatel
05.08.2010 22:02
#
To nás může mrzet i to, že tam na jejich úkor zůstal Vrťo nebo že přišli Pilík se Šenkeříkem. Byl bych daleko raději, kdyby hrávali odchovanci, když jsou minimálně stejně kvalitní jako "posily". Když už má přijít posila, tak ať je to pořádný střelec.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:08
#
Vrťo je mi záhadou. Jen, aby tam nebyl z protekce svého otce
smazaný uživatel
05.08.2010 22:22
#
Koubka prý přesvědčil v přípravě Těžko řict čím. Snad tohle nemá starý Vrťo zapotřebí...
smazaný uživatel
05.08.2010 22:24
#
no, uvidíme, jakej udělaj reparát v neděli. Ale raději Vrťo a Zeher pryč a návrat Boháče s Krautem.
smazaný uživatel
06.08.2010 03:20
#
Abych rekl pravdu taky nechapu co tam dela Vrto!Vzdy byl prumerny ne-li podrumerny!Pry loni v Senici hral dobre,ale slovenska liga je pecka liga,ze:-D.Podle me tam neni kvuli otce ten dela v senici sp.manazera,ale kdo vi..pryc s nim!Senkerik taky at tahne..to byl tah vedeni.Koubek rekl chci ho a Licka si z toho udelal do gati nebo naopak?:-D...
smazaný uživatel
06.08.2010 12:54
#
Stim mas naprostou pravdu,kurva Kraut je talent jak cip coz dokazuje v Usti a o Fantisovi se rika ze je jednim s nejvetsich talentu vubec...Nevim proc hraje Fantis za becko
smazaný uživatel
05.08.2010 21:50
#
FC Baník Ostrava
smazaný uživatel
05.08.2010 21:54
#
Klobouk dolů před hodnocením Komňackýho - ten trapák Koubek by se na to měl podívat, jak někdo dokáže říct pravdu do kamery a nevymlouvá se na štěstí.
Liquid
05.08.2010 21:59
#
Wu-36-man
05.08.2010 22:00
#
Josifek
05.08.2010 22:03
#
Tak Komňancký je v tomhle bohužel bílou vránou mezi trenéry.
sosna
06.08.2010 06:20
#
Wu-36-man
05.08.2010 21:59
#
Jedna věc je stoprocentní-když se Baník dostane do pohárů,tak to vždycky smrdí ostudou
smazaný uživatel
05.08.2010 22:00
#
ČMFS by se mělo zamyslet zda povolovat start v evropských pohárech takovýmu klubu
smazaný uživatel
05.08.2010 22:02
#
Celý rok se člověk těší na poháry a pak vypadnou v předkole s takovým NE tymem z Běloruska...
Kepy_FCB
05.08.2010 22:03
#
kdyby ses fakt těšil tak napíšeš vypadnem ne vypadnou
smazaný uživatel
05.08.2010 22:13
#
Nic v tom nehledej , těšil jsem se a baníku fandím
smazaný uživatel
05.08.2010 22:02
#
pointa tohodle příspěvku? Kolik, že ti je?
smazaný uživatel
05.08.2010 22:05
#
ty jsi koště
smazaný uživatel
05.08.2010 22:14
#
Olomouc by tam uhrála daleko lepší výsledky!!!
smazaný uživatel
05.08.2010 22:22
#
na kolik % seš si jistý?
smazaný uživatel
05.08.2010 22:23
#
Olomouc
Plzeň (špatný los, sudí, smůla)
Sparta
i ta slavia by uhrala věřím lepší výsledky
Jablonec
Ostrava
Josifek
05.08.2010 22:06
#
Viděl jsem jen krátký kousek, ale Mogilijev v něm vskutku ukazoval solidní kvalitu. Minulý rok už mě podobně mile překvapil Bate Borisov, zdá se, že běloruský fotbal na tom není vůbec zle. Pro změnu u nás je to čím dál slabší, pouze jeden účastník v hlavní fázi pohárové Evropy, to je pro GL tristní vysvědčení, nicméně asi odpovídá její úrovni.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:22
#
dneska hrál mogilev uplnou tužku
Josifek
05.08.2010 22:51
#
Taky píšu, že jsem viděl jen krátký kousek a zrovna v tu chvíli hráli dobře, bylo to někdy kdy už Baník tekl 1:2
smazaný uživatel
06.08.2010 11:39
#
hej, ty jsi normální idiot. furt tu píšeš, že baník je marný, že nepostoupil přes mogilev a pak napíšeš, že mogilev hrál tužku. tak bud si stůj za tím, že mogilev je lepší než baník anebo uznej, že baník vypadl smůlovatě a neprotiřeč si
smazaný uživatel
06.08.2010 09:51
#
Mogilev něco hrál až na konci, to už Baník rezignoval... Mogilev velmi produktivní, naopak Baník měl šancí na tři zápasy, ale zkazil to buď smolně na tyč nebo prostě zadupal šanci. Baník byl v první půli jedinej tým na hřišti, v druhý půlce už se to vyrovnalo. Výsledek neodpovídá průběhu.
vanGomm
06.08.2010 11:33
#
V rámci objektivity je potřeba říci,že ani v Jablonci neodpovídá výsledek průběhu.Pro domácí velice milosrdná prohra 1:3.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:12
#
Koubek se může vymlouvat na rozhodčí,smůlu,nepřízeň osudu atd.,ale je to jen jeho a hráčů neúspěch a ostuda nepřejít přes tento mančaft.Jaký rozdíl mezi ním a Komňackým,holt není trenér jako trenér
smazaný uživatel
05.08.2010 22:13
#
Borci, nezlobte se na mě, ale průměrný celek Běloruske ligy vás 2x porazil .... asi na to nemáte, a ještě ta vaše karta, daří se?
smazaný uživatel
05.08.2010 22:18
#
S fotbalem si do nás ryj jak chceš, ale tu kartu nech radši být.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:23
#
sorry, ale co krok, to vedle ... nezda se ti, že jste boha štěstěny urazili, když jste nastoupili s Cečkem proti Gruzii? Dnes, tyč, tyč atd, co myslíš o pokoře?
smazaný uživatel
05.08.2010 23:51
#
Jak říkám, kritizuj fotbal. Ale ve věcech jako je ta karta by měli být všichni fans držet spolu. Počkej až to zavedou u vás.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:23
#
Baníku je fakt škoda - dneska byl jasně lepší do té chvíle, než na něj padla křeč po té spálené hlavičce Šmejkala. S Koubkem souhlasím, Baník si fakt vybral smůlu snad na celou sezónu dopředu...
patas92
05.08.2010 22:29
#
Koubek je mozna dobry trener, ale jako kouc stoji za hovno, myslim, ze to byl stejne jako se Slavii jasne prokaucovany zapas.
smazaný uživatel
05.08.2010 22:39
#
nesouhlasím ... co tam prokoučoval? maximalně ,že dal Šenkeřika hrat
patas92
05.08.2010 22:43
#
že tam dal senkerika, pilika a ne zehera....v zapase se Slavii, mel nastoupit utocnik hned po vyrovnavacim golu, kdy mel Banik velky tlak....a nechapu proc odepsal Fantise
patas92
05.08.2010 22:44
#
i dneska nechapu proc tam toho Zehera nedal, myslim, ze je to porad nejgolovejsi utocnik v baniku
kubys
06.08.2010 03:57
#
Zeher je největší lopata a říct o něm, že je nejgolovější útočník, tak to je sám o sobě gól.
smazaný uživatel
06.08.2010 08:24
#
Jelito,
Zeher,
platí to!
smazaný uživatel
05.08.2010 23:21
#
smazaný uživatel
05.08.2010 22:38
#
Nechapu, jak muže být spokejený s výkonem, nevím, ale s tímto přístupem by asi BARCA nebyla BARCA, ale pro Baník to asi stačí, hlavně teplíčko co.....
smazaný uživatel
06.08.2010 08:12
#
Běž s Barcelonou do háje
smazaný uživatel
05.08.2010 23:48
#
Na hráče slo zlobit MUSÍ! Do háje, ten Mogiljev má rozpočet do 40 milionů, není v něm jediný výraznější fotbalista! I kdybych trefili z 20 pokusů 17x tyč, břevno nebo jim neuznal x gólů, tak tohohle soupeře musí porazit - tečka.
smazaný uživatel
06.08.2010 00:13
#
nemusí. To prostě jednou za čas přijde, i ty nejlepší kluby mají své dny, nejde všechno vyhrát.
Prostě se to sere, nespadne to tam, s týmem to dokáže udělat divy. Špatné je, že se to stalo zrovna dneska. Na Gruzii dali 6 golu z relativního hovna, tady trefili 3 tyčky a spálili 3 tutovky. To je fotbal.
Teď nás pronáseduje taková mrdka - Olomouc a Plzeň zaříznuti sudím, Slavie vyřazena v poslední minutě, Baník ve dvou představeních v evropě nastřeluje tyčky jak na crossbar challenge, Sparta po skvělém výkonu tak tak nestačí na namistrovaný Panathinaikos.
Ale jednou se to zase obrátí
smazaný uživatel
06.08.2010 08:17
#
Je to tak. Přijde zápas, kde se hráčům lepí smůla na paty a i kdyby pro vítězství udělali cokoliv, tak nevyhrají. Někteří říkají, že je zbytečné vymlouvat se na rozhodčího. Ale podle mě to zbytečné vůbec není a naopak se to sem hodí. Neodpískat jasnou penaltu a neuznat regulérní branku (navíc v době, kdy tyhle situace mohly rozhodovat zápas), to je nezlobte se na mě hnus.
kubys
06.08.2010 03:56
#
Je to ostuda, pane Koubku, nezlobte se na ně za první poločas, kdy se vydali ze všech sil a pouze vinou smůly to nebylo 3(4):1, ale ten druhý poločas bylo něco naprosto odporného. Zloba musí být, jinak nikdy hráči nedostanou do hlavy vítěznou mentalitu.
j_mrazik
06.08.2010 09:08
#


Nemám rád tohle hledání výmluv. Hráči nepostoupili, nesplnili cíl. Prostě průser. A děkujeme za 0 bodů do koeficientu. Snad nás ta země, odkud Dněpr je nepředběhne (pokud už není před námi. )
smazaný uživatel
06.08.2010 09:11
#
Baník získal nějaké body za postup nad gruzíncama. Tuším bod a půl, nebo tak nějak.
smazaný uživatel
06.08.2010 09:11
#
vy ste vsichni stejne kkti, proc se vam ta vase slavna sigma a dalsi teda do tech poharu nedostali, co?
j_mrazik
06.08.2010 09:17
#
Ty jsi fakt baník...
smazaný uživatel
06.08.2010 09:20
#
a co jako? az se tam nekdo jiny dostane a postoupi pres nekoho typu mogilev tak at si pise, ale tyto sracky typu kdyby tam byla sigma a tak su k bliti
smazaný uživatel
06.08.2010 09:24
#
Tož Sigma se tam nedostala protože měla tragických devět gol na podzim a pak už nedohnala ztrátu. Loni co hrála poháry, tak v předkolech sme postupovali slušně. Everton se prostě porazit nedal, možná po haluzi a ta nepřišla. Neříkám že by letos Mogilev roznesla, říkám jenom, že když Baníci celé jaro říkali, že cíl není titul, ale poháry a teďka tady tvrdíjou, že poháry jsou vedlejší a důležitější je porazit v nedělu Spartu, tak jsou pěkní pokrytci.
j_mrazik
06.08.2010 09:24
#
Snad jim Sparta naloží trojku, už jenom z principu.
smazaný uživatel
06.08.2010 09:34
#
Sice fandím už z principu týmům z Moravy a Slezska, ale dneska bych si skoro přál aby to ta Sparta fakt vyhrála.
smazaný uživatel
06.08.2010 13:27
#
přesně, a ještě z toho vyjdou jako "vítězové"...
j_mrazik
06.08.2010 09:24
#
Tak vy si nikdy neudržíte výkonnost dýl než 3 měsíce... že to bohužel stačilo na EL, to je věc druhá, hold šla liga hodně dolů. A tohle jste měli porazit.
smazaný uživatel
06.08.2010 09:25
#
stačilo, tak neni co resit
j_mrazik
06.08.2010 09:26
#
Sere mě ten váš postoj.
smazaný uživatel
06.08.2010 09:27
#
jaky kua? nechapu te
j_mrazik
06.08.2010 09:30
#
Přečti si "prospera", ten to řekl hezky a výstižně.
smazaný uživatel
06.08.2010 09:32
#
no a? vsak hraci to netvrdili...
smazaný uživatel
06.08.2010 11:03
#
další odporný alibista.
smazaný uživatel
06.08.2010 11:04
#
máme brečet tak se nezadařilo, no. Svět se nezboří a Baník tu bude furt
smazaný uživatel
06.08.2010 11:18
#
nekritičnost mě rozčiluje, ale tak je to vaše volba
smazaný uživatel
06.08.2010 13:58
#
to je rozdíl mezi fanouškama a ''fanouškama'', víš... a stejne sem psal ze to posrali v belorusku a mrzi me to, ale neposeru se z toho
kubys
06.08.2010 10:23
#
Baník ale prostě měl vyhrát, to nebyl ani hodný soupeř Baníku. Bělorusové předváděli naprosté nic v prvním poločase a stále jen odporně polehávali atd. Ale prostě když Baník měl zapnout a dorazit je v tom druhém, tak se nedělo ale lautr nic. Utvrdilo mě to v tom, že to asi opravdu nemůžeme hrát a pokud to bylo vyčerpání, tak ať se na mě nikdo nezlobí, ale to se nemůže u ligového fotbalisty stát.
j_mrazik
06.08.2010 10:30
#
a ještě jednou
smazaný uživatel
06.08.2010 10:33
#
to ale nepopírám
smazaný uživatel
06.08.2010 10:52
#
No konečně - 100. pro koeficient...
kubys
06.08.2010 10:57
#
smazaný uživatel
06.08.2010 11:01
#
Jajinek
06.08.2010 17:32
#
Jinak mě tak napadlo, jestli si někdo vzpomenul na rok 2000, kdy s Dněprem hrály v Intertotu Blšany...a jestli se nepletu, tak jej přejeli asi o 6 gólů....no a za 10 let...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.