Martinelliho show a historická meta CR7: 10. kolo Premier League v kostce

11.10.2022, 18:42
Názory a komentáře
Gabriel Martinelli (© AFP)
Je Arsenal po nedělním skalpu Liverpoolu definitivně aspirantem na titul? Dle herního projevu rozhodně ano. Gunners v očekávaném šlágru zvítězili 3:2, pod což se gólem a nezištnou asistencí podepsal Gabriel Martinelli. Jednadvacetiletý Brazilec výkonnostně roste a hlasitě si říká o nominaci na mistrovství světa v Kataru, kde nebude scházet o šestnáct let starší Cristiano Ronaldo. Portugalec vstřelil v Goodison Parku 700. ligovou branku v kariéře.

Na Emirates Stadium zářil kromě Martinelliho také dvougólový Bukayo Saka, jehož proměněná penalta stanovila v 76. minutě konečný výsledek. Domácí trenér Mikel Arteta byl s ním i dalšími hráči spokojen a ocenil také elektrizující atmosféru.

"Nic takového jsem tady nezažil. Neumíte si ani představit, jak podpora z tribun klukům pomáhá, kolik jim dodává sebevědomí. Je to nádherný pocit," chválil španělský stratég.

Arsenal udržel jednobodový náskok před Manchesterem City, který přejel Southampton 4:0, a zažívá nejlepší start sezony za posledních 15 let. Desátý Liverpool naopak v osmi zápasech pouze dvakrát vyhrál a získal deset bodů, což je jeho nejhorší výsledek za posledních 10 let.

"Nejsme v boji o titul. Momentálně máme řadů problémů," uznal kouč Jürgen Klopp. Klub z města Beatles ztrácí na Gunners propastných 14 bodů a v příštím kole přivítá obhájce titulu Citizens.

Třetí místo udržel Tottenham, který gólem Harryho Kanea loupil na Amex Stadium v Brightonu. Čtvrtá Chelsea pokračuje v dobrých výkonech pod novým trenérem Grahamem Potterem a připsala si třetí ligovou výhru za sebou, tentokrát 3:0 nad tápajícím Wolverhamptonem.

Na titulních stranách ostrovních deníků se ovšem psalo zejména o Manchesteru United, jehož ikona Cristiano Ronaldo zaznamenal v roli střídajícího "žolíka" premiérový zásah v ročníku, celkově 700. ligovou v profesionální kariéře. Bude pětinásobný držitel Zlatého míče v nadcházejícím utkání s Newcastlem zpět v základní sestavě?

"Je to jeden z nejlepších hráčů všech dob. Být v takové fyzické kondici jako on, pokračovat ve střílení gólů a přirozeně dělat abnormální čísla je prostě úžasné," smekl Frank Lampard, kouč poražených Toffies a historicky nejlepší kanonýr Chelsea s 211 soutěžními trefami.

Jeho svěřence Alexe Iwobiho může po porážce 1:2 alespoň částečně těšit fakt, že vstřelil nejkrásnější branku 10. kola, kterou se můžete pokochat v naší tradiční videorubrice.

V St. James‘ Parku si sice žádná nominaci nevysloužila, ale příznivce Magpies to bezesporu nemrzí. Šestý Newcastle deklasoval Brentford 5:1 a navázal na minulou kanonádu 4:1 proti Fulhamu. Čtyři nebo více gólů ve dvou po sobě jdoucích zápasech Premier League dal poprvé od roku 2001. Dvakrát rozjásal vyprodanou arénu záložník Bruno Guimarães.

TOP 3 góly:




TOP 3 hráči dle WhoScored.com:


1. João Cancelo (Manchester City) - 9.22 / gól, asistence, 3 úspěšné driblinky, 3 klíčové přihrávky.

2. Bruno Guimarães (Newcastle) - 8.87 / 2 góly, 2 střely, 2 klíčové přihrávky, 4 úspěšné souboje.

3. Mason Mount (Chelsea) - 8.51 / 2 asistence, 3 střely, 5 klíčových přihrávek, 2 úspěšné driblinky.

TOP hráči dle Fantasy Premier League:


1. João Cancelo (Manchester City) - 18 bodů.

2. Bruno Guimarães (Newcastle), Bukayo Saka (Arsenal) - oba 15 bodů.

3. Mason Mount (Chelsea), Gabriel Martinelli (Arsenal) - oba 12 bodů.

Sestava 10. kola:


Autor: Marek Ustohal


Brankář: Hugo Lloris (Tottenham) - Na kritiku po severolondýnském derby, ve kterém se podepsal pod rozhodující trefu Gabriela Jesuse, odpověděl s grácií. Střelce nebezpečného Brightonu v čele s Leandrem Trossardem vynuloval a pomohl Spurs k cennému vítězství. Blýskl se zejména na konci první půle, kdy zneutralizoval šance Moisese Caiceda a Dannyho Welbecka.

Pravý obránce: Kieran Trippier (Newcastle) - Už potřetí je v sestavě kola rodák z Bury, jenž se v úvodu ročníku pyšní vynikající formou. V dostizích o pozici pravého beka na mistrovství světa v Kataru má zatím před Reecem Jamesem a Trentem Alexanderem-Arnoldem navrch. V utkání s Brentfordem si svědomitě plnil defenzivní povinnosti, přidal oku lahodící asistenci a jeho standardní situace opět snesly nejpřísnější měřítko.

Stoper: Marc Guéhi (Crystal Palace) - Dvaadvacetiletý stoper z Pobřeží slonoviny si nominaci v sestavě kola vysloužil poprvé, a pokud bude v nastoleném trendu pokračovat, nebude to pravděpodobně naposledy. V kooperaci s Joachimem Andersenem dirigoval defenzivní linii Eagles, žádný z hráčů Leedsu ho během 90 minut neobešel, vyhrál pět z šesti osobních soubojů na zemi a stoprocentní byl ve vzduchu.

Stoper: Kalidou Koulibaly (Chelsea) - Při absenci Thiaga Silvy se ujal role šéfa obranného kvarteta Blues a vedl si skvěle. Bývalého kanonýra londýnského klubu Diega Costu držel na uzdě, v osobních soubojích byl jako zeď a perfektním čtením hry v kombinaci s konstruktivní rozehrávkou stál u zrodu několika nebezpečných akcí domácích.

Levý obránce: João Cancelo (Manchester City) - Odchovanec Benfiky opět ukázal, že je jedním z nejlepších ofenzivních obránců na světě. V jednoznačném duelu se Southamptonem (4:0) byl výrazně podepsán pod třemi brankami a nutno podotknout, že nemuselo zůstat jen u nich. Při svém druhém zásahu v sezoně si s lehkostí sobě vlastní pohrál s Jamesem Wardem-Prowsem a chladnokrevně zakončil. Top hráč víkendu.

Střední záložník: Bruno Guimarães (Newcastle) - "Miláček" fanoušků Magpies rozjásal v sobotu zaplněný St. James‘ Park dvakrát a výrazně přispěl k nejvyššímu domácímu vítězství Newcastlu od roku 2016. Ve středu pole absolutně dominoval a každá z jeho střel skončila v síti, což ocenili mimo jiné manažeři ve Fantasy Premier League. S cenovkou 5,6 milionu je subtilní Brazilec rozhodně volbou k zamyšlení.

Střední defenzivní záložník: Rodri (Manchester City) - V téměř stejné cenové relaci (5,7 milionu) lze pořídit také důrazného rodáka z Madridu, který v utkání se Southamptonem vyzval nezištným centrem k oku lahodícímu gólu, jenž můžete zhlédnout v naší videorubrice, Riyada Mahreze. Za zmínku stojí i nejvíce doteků s míčem ze všech hráčů na trávníku, 91procentní úspěšnost přihrávek a enormní akční rádius.

Střední záložník: Mason Mount (Chelsea) - V letošní sezoně sice stále čeká na první ligový zásah, ale po příchodu trenéra Grahama Pottera se výkonnost odchovance Blues rapidně zvedá. Proti Wolverhamptonu odehrál doposud nejlepší střetnutí. Připravil branku pro Kaie Havertze a Christiana Pulišiče, kreativními nápady bavil příznivce na Stamford Bridge. Pokud bude sobotní představení pravidelně opakovat, nominace do Kataru nemusí být nereálná.

Pravý útočník: Bukayo Saka (Arsenal) - Nominace klenotu Gunners je naopak, zdá se, samozřejmostí. Vynikající formu potvrdil i proti Liverpoolu, jehož síť rozvlnil dvakrát, a zkompletoval gólovou bilanci proti celkům z top 6. Svižným driblinkem v maximální rychlosti navíc celý zápas deptal Kostase Tsimikase, vytvářel šance pro spoluhráče a zvedal příznivce na beznadějně vyprodaném Emirates Stadium ze sedadel.

Střední útočník: Gianluca Scamacca (West Ham) - Sérii šancí sice italský reprezentant zahodil, ale faktem je, že pro obranu Fulhamu byl neustálou hrozbou. Jeho výběr místa v pokutovém území je vynikající. Při brankové situaci zachoval chladnou hlavu a zároveň notnou dávku technického umění, ale fotbalisté hostujícího celku budou pravděpodobně ještě teď namítat, že byla neregulérní. Scamaccův zápis 6 tref v 7 soutěžních duelech je nicméně nadprůměrný.

Levý útočník: Gabriel Martinelli (Arsenal) - Jürgen Klopp nazval jednadvacetiletého Brazilce talentem století, což je vzhledem k renomé liverpoolského stratéga velmi cenným komplimentem. Martinelli mu za něj poděkoval způsobem sobě vlastním a celé utkání "terorizoval" obranu Reds. Opět potvrdil pozici nejúspěšnějšího dribléra aktuálního ročníku Premier League a z Trenta Alexandera-Arnolda či dalších si často dělal slalomové kužely. Individuální akce + následná asistence Sakovi stála za několikeré zopakování.

Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Arsenal FC980123:1024
2.Manchester City972033:923
3.Tottenham Hotspur962120:1020
4.Chelsea FC851213:1016
5.Manchester United850313:1515
6.Newcastle United935117:914
7.Brighton & Hove Albion842214:914
8.AFC Bournemouth93338:2012
9.Fulham FC932414:1811
10.Liverpool FC824220:1210
11.Brentford FC924316:1710
12.Everton FC92438:910
13.West Ham United93158:1010
14.Leeds United823311:129
15.Crystal Palace823310:129
16.Aston Villa92347:119
17.Southampton FC92168:177
18.Wolverhampton Wanderers91353:126
19.Nottingham Forest91267:225
20.Leicester City911715:244

Autor: Jakub Vaněk

Komentáře (210)

Přidat komentář
Mastný Chobot

Ten quote Kloppa na Martinelliho mi nejako unikol (aj keď je už dosť starý, pozerám). Je to prehánka, samozrejme, ale Gabi je zatiaľ v tejto sezóne oveľa lepší než som čakal. A pritom som ho už pred sezónou považoval za hráča základu. V hlave to má zrovnané a s takým progresom, aký ukazuje, tak naozaj sky is the limit preňho.

Reagovat
Jkb

Klopp to o něm prohlásil snad dva roky zpátky, mám dojem, že to bylo po nějakém zápase ligového poháru, bylo to 5:5 a Liverpool postoupil na penalty, Martinelli dal 2 branky. Jinak na Martinellim je fascinující jeho schopnost udržet míč u nohy, když jej soupeř napadá, skoro bych mohl napsat, že je nepresovatelný, v jeho věku má výbornou kontrolu míče, taky je fajn jak mění tempo s míčem, ví o svoji dynamice a snaží se soupeře tímto překonat, občas ho vidíš zpomalit a náznak, že půjde s míčem do středu a najednou zrychlení a snaží se soupeře porazit rychlostně. Třeba Saka není tak dynamický, on je hodně fyzický a strašně snadno mění směr, navíc je kreativnější, ale dohromady vypadají strašně nebezpečně.

Reagovat
Nizzie

Tady je třeba ocenit práci Artety, který právě na dynamice a rozvaze v pohybu údajně s Gabim velmi intenzivně pracoval. Bylo to v době, kdy Gabi moc nehrál a hodně se na Artetu nadávalo, že nehraje.

Reagovat
SunFells

Vlahovič s Locatellim musí být hlavou o zeď a jen proto, že si kluci neudělali domácí úkol.

Reagovat
jk

lol

Reagovat
J0EL

Este to boli?

Reagovat
jk

Jako co? Že vlahovič nepřestoupil do woolwiche jak jste tu někteří byli přesvědčení? Vůbec. Derby? Že to projedem mi bylo celkem jasný, ani jsem nefňukal. Co mě oblí jsou ty sf povýšenecký kecy o věcech o kterých beztak ví úplně kulový, to jo

Reagovat
Lexi Belle

Jasně. Příspěvek na sílu. Radši polknout slzy a přemýšlet, jak na nás na jaře.

Reagovat
J0EL

Takze boli

Reagovat
Nizzie

Reagovat
ElectrickMann

Reagovat
wesleyborland

" Derby? Že to projedem mi bylo celkem jasný, ani jsem nefňukal"

Fanoušek Spurs

Reagovat
Front hell

On to spíš myslel,že hrali u nás.Spurs mají na našem hřišti strašnou bilanci, stejně jako my na jejich. V tomhle derby většinou vyhráva domáci.

Reagovat
Nizzie

Alibista jak vyšitý. Před každým zápasem u nás nebo na Stamford Bridge si vytváří omluvenky pro případné nezdary.

Reagovat
jk
Reagovat
SunFells

*bít eh

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
SunFells

Klopp: "What did we miss in this specific Arsenal game? Just the refs right decisions to be honest.

A toto s Hammanem https://youtu.be/3-Noon71hHU?t=326 celkem masakr

Reagovat
Nikikrew

Klasik. Inac ten prvy gol aj mne sa zdal ako offiside.

https://twitter.com/beINSPORTS_EN/status/1579146982446477313?t=l8pGXRRR1V0K4F0XgxYllA&s=19

Velmi rychlo to.vyhodnotili, cakal som ze sa budu ciary kreslit

Reagovat
SunFells

Těsně si myslím že byl, ale výhodu by tím při pohybu k vlastní bráně Saka nezískal ani kdyby tam byl 20 čísel.

Reagovat
Nikikrew

To hej ale vieme ako sa to posudzuje. Mali sme stastie

Reagovat
j_mrazik

Kdyby pískl ofsajd a na druhé straně penaltu, tak to bude vypadat taky jinak.

Reagovat
Nikikrew

No jo v tomto smere sme mali luck

Reagovat
jk

Reagovat
Nizzie

To ani nebylo štěstí, já jsem naprosto přesvědčený, že ten gól byl z offsidu a Pool měl kopat penaltu. Za mě v době videa to je nepochopitelný zářez.

Reagovat
mistr129

Ofsajd jasný, penalta za mě taky, ale s někým jsme přesně za to samý nekopali ne? Jak Jesus nastřelil dvakrát asi během tří sekund jasnou ruku.

Reagovat
Nizzie

No ano, dva roky zpět tuším s Burnley, a reagoval jsem taky s velkým udivením.

Reagovat
Nikikrew

Tak co to potom je?

Reagovat
Nizzie

Tak štěstí je dle mě, když be tvůj prospěch rozhodčí otočí spornou situaci, tohle za mě sporné není.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Front hell

Štěstí přeje připraveným

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
SunFells

Nedali bychom gól, po kterém jsme začali být klasicky moc opatrní no. V mém komentáři však nejde o ten gól, ten by Klopp vůbec neměl řešit. Řešit má, proč je tam Saka takhle volný a kdyby to správně dělal, tak tu tupovinu neřekne, protože tohle byla jen jedna situace v dlouhém zápase, ve kterém mohl mnohokrát zpochybnit sebe či své hráče.

Reagovat
Nikikrew

Ved to je Klopp. Ked prehra iba prska

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by řešil proč je tam Saka takhle volný, když si myslí, že byl v ofsajdu?

Reagovat
SunFells

To vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, nedává mi to žádný smysl.

Reagovat
SunFells

Řekneš mi v jak velkém ofsajdu stojí? Tam jediný van Dijk se ho snažil hrát v ofsajdu a doufal - marně, Matip s ním nedržel linii. Saka měl tak od Tsimikase a van Dijka 10 metrů prostoru, kde by rozhodovaly centimetry zdali by to byl offside nebo ne. Liverpool se nechal nachytat v přechodu a asi by stálo za uváženou proč se to děje tak často.

Komentář jako "Just the refs right decisions to be honest." je přesně ten důvod - pokud to je jediné na co se při té akci soustředí, tak ke zlepšení nedojde.

Reagovat
cristiano.K.

štěstím bych to nenazval, to byl regulérní zářez.

Reagovat
Acquanni

btw. líbí se mi, jak borec ukáže na Sakovu nohu a porovnává to s nohou obránce Live, i když ten má více vzadu záda/rameno. Ale kouká obránci jen na nohu a je to pro něj offside

Tohle byla neuvěřitelně těsná situace, kterou VAR jen těžko může otočit, aby to byla prokazatelně opravdu oprava. Štěstí bylo, že nemávl po gólu čárový, nejspíš by to stejně tak neotočili z neuznaného na gól.

Reagovat
Cobra

VAR tu situaci může otočit docela snadno, kdyby to byl offside a byla tam namalovaná ta čára. Takhle na obrazovce to nemá žádnou vypovídající hodnostu.

Pro SunFellse - i milimetrový ofsajd je ofsajd a je jedno v jakém pohybu jsi.

Reagovat
Mastný Chobot

Well, not really anymore:

"On marginal offside, we've now effectively re-introduced the benefit of the doubt to the attacking player," Premier League referees' chief Mike Riley said. "So it's the toenails, the noses of the players who are offside; they might have been offside last season but next season they won't be."

There will still be offside goals which look "marginal," but players would have to be more than 5 centimetres (just under 2 inches) offside.

https://www.espn.com/soccer/english-premier-league/story/4451570/var-offsidepenaltieshandball-whats-new-in-the-premier-league-for-2021-22

Rok stará info btw

Reagovat
Cobra

Tohle je za mě píčovina. Čímkoliv můžeš dát gól a je v offsidu, tak by to měl být offside a je mi jedno o kolik. Je tolerance pro útočící hráče 5cm a když to bude 5,1cm tak už je to moc? A teď to nevztahuju k situaci nahoře, ale obecně. Nahoře není ani čára, takže je to irelevantní.

Reagovat
Mastný Chobot

Názory na to môžeme mať hocijaké, ale fakt je ten, že výrok "i milimetrový ofsajd je ofsajd" už v kontexte nových pravidiel nie je pravdivý

Reagovat
Cobra

proč to dělat jednoduše...

Reagovat
Acquanni

S tím souhlasím a říkal jsem to taky xkrát, že když se dovolí centimetr, budou hádky stejné, akorát místo 1mm plus mínus přesně na čáře to budou hádky o milimetr centimetr za čárou.

Jinak se u Saky nekreslili čáry snad prej kvůli tomu, že byl v mrtvým bodě kamery pro VAR, jsem se někde dočetl Což je teda bizár, v PL ta jedna dvě kamery navíc jsou výdaj nula nic, ale pokud nebyly schopny ty čáry dokreslit, nemohli to podle takového záběru prostě otočit...

Reagovat
SunFells

Proč pro mě? Něco si nepochopil?

Reagovat
Cobra

Nepochopil jsem tvoji argumentaci tím, že si myslíš, že offside byl, ale že tím nezískal výhodu, takže by se to nemělo řešit.

Reagovat
SunFells

"Takže by se to nemělo řešit" je ten problém, to sis domyslel. Já o tom mluvím v tom kontextu, že pokud to offside byl, tak šlo o max o jednotky cm/zlomek vteřiny který o tom rozhodl, což je něco co Klopp nekontroluje. Kdyby byl Saka o 20 centimetrů zpět a bylo by evidentní že nestojí v ofsajdu, tak by ta situace proběhla úplně stejně. Co by kontrolovat měl a nebo jeho hráči správně splňovat je to, aby nedocházelo k situaci kdy něco takového dává všanc a přitom si dovolí vypustit tu hloupost, co je nahoře uvedena - Just the refs right decisions to be honest.

Reagovat
Cobra

Ty obrany jsou na takové úrovni, zvlášť u Liverpoolu s tou vysokou linií, že jim ty centimetry můžou pravidelně vyhrávat zápasy. Kdyby byl Saka o 20cm onside, tak na to Klopp určitě nereaguje (i když u něj člověk nikdy neví), takto to ale mohl byt offside, klidně o 5,1cm, který pravděpodobně nikdo nekontrolovat. Vzhledem ke Kloppově povaze čekal někdo něco jiného, než že bude brečet? Čekal bych to daleko horší vzhledem k té ruce, který byla správně neuznaná protože další WTF vyložení pravidel, stejně jako o tom offsidu co tu házel chobot.

Reagovat
SunFells

A pravidelně prohrávat, když to nezahrají dobře a hádej co, mají s tím velké problémy nyní. Jednoduše proto že to často nezahrají dobře, to má být námět pro Kloppa, špatný counterpressing. A to se bavíme jen o minutě 1.

Reagovat
SunFells

Co má být na té ruce wtf?

Reagovat
Cobra

No ruka to nemohla být jasnější, ale že se míč nejdřív nepatrně dotknul hrudi obránce, tak se jednalo o technický nedostatek.

Ale tady jsou pravidla jasně daná. Jen u offsidu to asi bude řešit každý rozhodčí subjektivně podle toho, jak špatný je. A že jich v Anglii je.

Reagovat
SunFells

Jasnější nemohlo být jen to, že se míč dotkl ruky, ale takto se to neposuzuje a osobně jsem teda rád, protože ta pravidla v tomto ušla za posledních 10 let dlouhou cestu k lepšímu. Nic na tom wtf není, ty penalty zadarmo a natrefování ruk byl dobrý bizár.

Reagovat
Cobra

Opomenul si základní pravidlo - jestli byla ruka v přirozeném pohybu a to u Gabriela nebyla ani náhodou.

Reagovat
SunFells

Neopomenul, konkrétně jsem o tom moc ani nemluvil a kdyby jo, tak zmíním že jeho ruka v přirozeném pohybu byla. Pokud jsi nikdy nesportoval nebo rychle nezměnil směr pohybu, tak si to klidně prubni, ruce ti pomáhají se stabilitou.

Reagovat
Cobra

Jestli ti tohle přišlo jako jako ruka v přirozené poloze, pak bych chtěl vidět, co bys chtěl aby se pískalo, když ne tohle.

Reagovat
Cobra

*kdyby se to nedotklo nejdřív hrudi. Proto se nepískala penalta, kvůli ničemu jinému.

Reagovat
SunFells

Byla no, nakonec to i v některém studiu řešili.

Reagovat
mistr129

Tak já se třeba při hlavičkách přirozeně odrážím tak, že mám ruce až někde nad hlavou

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Busby babes

jenze to je vetsina tech tesnych offsidu, kdy ten utocici hrac nema zadnou realnou vyhodu a i kdyby byl o tech 5 cm zpatky, tak ten gol da. stejne se to piska a stejne tomu tady vetsina tleskala. to jen tak naokraj.

Reagovat
SunFells

Výrazná majorita ofsajdů je při pohybu hráče směrem k bráně a tam má většinou každých pár čísel význam, ale díky za příspěvek na okraj.

Reagovat
Busby babes

no v situaci, kdy je nejblizsi obrance od nej x metru to nema zadnej vliv na vysledek.

Reagovat
SunFells

Kdybys napsal v některých situacích, tak by to aspoň byla pravda, ale neodporuje to tomu na co reaguješ.

Reagovat
Cobra

Takže bys chtěl ještě u offsidu posuzovat, jestli útočící hráč získal výhodu nebo ne? To je úplná blbost, zvlášť když máš v Anglii tak tragické rozhodčí.

Když není možné rozeznat jestli se ooffside jedná, tak ať se to pouští ve prospěch útočícího týmu. Jestli je ale patrné, že se o offside jedná, byť centimetrový, měl by se pískat bez posuzování jestli útočící hráč výhodu měl či ne.

Reagovat
Busby babes

ale to je podstata toho pravidla. kvuli tomu se zavadelo. ne kvuli tomu, ze palec utocnika je o pet cm za ramenem obrance.

Reagovat
Cobra

V podstatě ano. Jestliže si ale každý rozhodčí vyloží pravidla o offside (nebo jakémkoliv jiném pravidlu) po svém a budou benevolentní jak píšete, bude to stejná holomajzna, jako před VARem.

Když to vezmu tvým pohledem, tak se od zavedení VARu v PL využíval špatně. Nikdo neřešil výhodu, ale pouze tu linii.

Reagovat
Busby babes

ne, pravidlo o offsidu se zavadelo kvuli tomu, ze utocnik stal celej zapas daleko za obranou a tim zistkaval velkou vyhodu. Kdyz ted resime situace, kdy utocnik na jedne strane hriste je o par cm za obrancem na druhe strane hriste, tak realnou vyhodu tim svojim postavenim neziskal a je to pak obcas absurdni. ale pro lidi, co pisou: i jeden milimetr v offsidu je to offside to tak je v poradku.

ale tuhle debatu jsem tu vedl uz xkrat, je to jedno.

Reagovat
Nizzie

Tady je snad jediné řešení zavést nějak pásma jak v hokeji. Pokud se to nechá takhle volně, tak vždy budou vznikat prostory pro diskuze a pro rozhodčí posoudit situace dle libovůle.

Reagovat
vitasrp

Oni bohužel v týhle situaci čáry kreslit nemohli, protože Saku neměli v záběru na kamerách, který jsou k tomu určený. Takže se prostě muselo jít s rozhodnutím sudího.

Reagovat
Cobra

Tomu se mi nechce věřit.

Reagovat
vitasrp

Tak možná nechce, ale je to info od Dale Johnsona a je to stopro pravda.

Jako je to jedna situace z milionu, ale stejně

Reagovat
jk
Reagovat
Cobra

Super účet

Reagovat
Nizzie

Wut, to fakt?

Reagovat
jk

Busby to tu dával snad hned v pondělí když to bylo na espn

Reagovat
SunFells

[Guillem Balague] Julen Lopetegui has turned down the chance to take over as manager of Wolves. Lopetegui's father is not well and that played a part in his decision.

Reagovat
Hachim Mastour

Škoda

Reagovat
kissak

ty kráso dva hráči Magpies v ideální sestavě, to už dlouho nebylo

Reagovat
EZ

Na martinellim sa mi paci ako jednoducho a priamociaro hra s velkym sebavedomim a bez zavahania. Skvele nabehol na scenu v PL, je to skutocny fearless type akoby robert greene povedal

Reagovat
smazaný uživatel

Hele vy fotbaloví pošahanci, máte Fifinu 23 už ?

Reagovat
FUnk

slezan a zacne vetu s hele?

Reagovat
SunFells

Snad nechceš aby ti říkal pyčo a pošahanče v jedné větě.

Reagovat
FUnk

zdalo by se mi to od fandy baniku prijatelnejsi

Reagovat
smazaný uživatel

A že bys mi aspoň odpověděl na můj dotaz to ne ? Jenom zajebovat do mě. Jak chceš synku, jdeš na černou listinu.

Reagovat
FUnk

fifinu 23 jsem nehral, omlouvam se ti synu

Reagovat
bobis21

Sice říká hele, ale já tam cítím pičo

Reagovat
Cobra

Reagovat
FUnk

Reagovat
Bowie

Reagovat
S-C-O-T-T

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Yuriewitsch

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
mr.Silver

Reagovat
raduinho

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Kapřík

Reagovat
I am Mancunian

Reagovat
smazaný uživatel

Zkoušel jsem zapadnout.

Reagovat
ashburtongrove

Doma jen jednu Pipinu

Reagovat
nani92

áno

Reagovat
Spalovač šancí

Ptáš se kvůli sobě, nebo kvůli kamarádovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Kvůli sobě, stále uvažuji zda do toho jít, už je to taková tradice, ale je jasné že moc změn už tam asi udělat nejde. Počkám do nového roku.

Reagovat
PePiG7

Ano

Reagovat
Front hell

Né,ale mám Bobíka,Piňdu i Myšpulína

Reagovat
Kapřík

Reagovat
Acquanni

Odehrál jsem přes EA play 10 hodin, klasicky mě to sere jako vždycky, ale koupím, protože prostě fotbal musím mít na PC

Btw. Vždy je dobrý si zaplatit za 3,99 EA play, vyzkoušíš 10 hodin trial v ceně a když to koupíš, máš 10% slevu, takže ušetříš nějaký dvě eura, což není moc důležité, ale máš prostě 10 hodin na pořádný ozkoušení. Při platinum edici ušetříš nějakých 5 euro, EA play po měsíci zrušíš

Reagovat
M0rb1D4S

Ne. Sledoval jsem pár videí a už teď vím, že všechny ty trivela shots a power shots, které člověk může dávat s každým sráčem, včetně stoperů, by mě akorát sraly.

Reagovat
r.mrazik

https://www.youtube.com/watch?v=RbMn8DjBgew&ab_channel=UnitedDaily

kdyby byl MU v lete na prodej,tak nejspis mame uz noveho majitele

Reagovat
Busby babes

no, uvidime co bude v lete... ale mam obavu, ze Glazerove neprodaj

Reagovat
SunFells

Šak to on sám včera řekl.

Reagovat
smazaný uživatel

preco by to robili vlastne? tie protesty su velmi slabe aby ich k niecomu prinutili..

Reagovat
Busby babes

zhorsujici se financni situace klubu mozna... ale to muze byt taky jen dusledek covidu porad jeste. No uvidime

Reagovat
r.mrazik

urcite neprodaji, bohuzel

Reagovat
Grahf

treba viac protestovať, nie len jeden zápas

Reagovat
Neutron

je Ratcliffe este horsi ako Glazerovci?

Reagovat
r.mrazik

spis ne

Reagovat
Busby babes

urcite neni. za a) ma zkusenosti s vedenim sportovnich klubu (mozna ne uplne osobne, ale tak to dobre deleguje) Patri mu Nice, vlastni tretinu F1 Mercedesu a INEOS v cyklistice. Je uspesneji i v byznysu a jeste je to rodak z Manchesteru, co fandi United cely zivot. I kdyz v poslednich letech hodne zije v londyne a ma permici/lozi na chelsea.

Reagovat
Whitemedia

Ano, je to cyklista a určitě doma žere cukety.

Reagovat
Neutron

vies sa vozit na bicykli?

Reagovat
Busby babes

tak Martial mozna o vikendu bude. No asi bych ho radsi nechal i o vikendu dolecit...

Reagovat
smazaný uživatel

Už nám zase začínám věřit. Letos něco určitě získáme.

Nevím, jestli je to příchodem Pottera, nebo odchodem Tuchela, ale všichni vidíme, že Mount hraje konečně v pohodě a střed zase funguje. Mile mě překvapuje obrana s Kepou v bráně...ale bylo už na čase, aby opět prokázal, že je skvělý gólman. Nooo...a útok aspoň proměňuje šance.

Cílem je hlavně skončit nad sráčema z Londýna

Reagovat
Mastný Chobot

Základom je prekonať sám seba

Reagovat
Svatej

Reagovat
Front hell

Za 80 mega bych čekal TOP brankáře,né jenom skvělého

Reagovat
Miguel19

Pomalu Snejksi.

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
J0EL

zrazu je Kepa skvely golman

Reagovat
Swarley

Stejně jako Arteta trener, si nemate co vycitat

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
J0EL

Reagovat
lofin9

Jo Arteta tiez stal 80 mega

Reagovat
protiproudu

Reagovat
jk

Ten stál už podstatně víc

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Robertson

Potter je kúzelník,a cieľ vám schvaľujem,je správne dať dole,tých sráčov z WHL

Reagovat
Liveral

Tak do teď jsme měli nejlehčí zápasy, od teď máme nelehčí zápasy, kdy jako přijdou ty těžký?

https://twitter.com/TheAFCnewsroom/status/1580461309027491840/photo/1

Reagovat
Busby babes

tak meli jste dva tezke, jeden zvladli a jeden ne, otazka je jak brat soucasnej Pool.

Ale ted budete mit City a Chelsea, navic poradi tech tymu za par tydnu muze byt jine...

Reagovat
Liveral

Jojo, tohle byl joke na to jak se nam vsichni smali ze mame ten los na zacatku hodne lehkej, tak do WC to docela pokračuje. Objektivně ty těžký zápasy z první půlky přijdou po Mistrovství světa. To tam zbydou Brighton, Newcastle, odložený City + West Ham (kterej v tý době taky může bejt dost těžkej zápas)

A jinak si myslim že Pool v tý sestavě co nastoupil proti nám, tak byl o level lepší Pool než se zdálo do tý doby, jen my jsme hráli zejména druhej poleočas dobře, a měli štěstí na hraniční rozhodnutí (+ se Poolu zranil Diaz a od tý doby byli zase o něco horší)

Reagovat
emanuel habasko

vyhrát nad ManU, tak se dozvíme, že je taky otázka jak brát jejich současnou formu

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Busby babes

ale jinak dle toho vypoctu, co je v te tabulce, tak tam by Pool nebyl tezkej souper.

Reagovat
gocii

Jakoze nld uz spada do lehkých?

Reagovat
Busby babes

vsak to je ten tezkej zapas, co zvladli.

Reagovat
Trand

Takže vy jste byli těžký zápas ale u Liverpoolu nevíš?

Reagovat
Busby babes

ano. protoze Pool se letos trapi. Je to vazne tak tezky pochopit? a v tom zapase proti vam taky skoro nic nepredvedli.

Reagovat
Trand

Liverpool se trápí bodově, ale mají skóre 20:12, vy máte například 13:15. A že skoro nic nepředvedli, to bych úplně netvrdil, první poločas byli podle mě lehce lepším týmem, mohli kopat penaltu, to až v druhém to nešlo. Navíc mají pořád skvělý kádr a jednoho z nejlepších trenérů na světě. Sice jsou na jejich poměry v krizi, ale samozřejmě že zápas proti Liverpoolu je pořád těžký. Mají největší xG v celé lize, xGA mají 3. nejmenší (zdroj zde: https://footystats.org/england/premier-league/xg ). Navíc hráli s 1., 5., 6., 7., 8., 9., 12. a 15. týmem v lize. Sice jim z těch těžkých soupeřů chybí City, Spurs a Chelsea, ale jinak už hráli víceméně se všemi dobrými týmy z první poloviny tabulky. Naopak dle postavení v tabulce byl jejich nejlehčí soupeř Crystal Palace a Everton, což nejsou úplně slabý týmy.

Reagovat
VasAFC

Reagovat
Busby babes

skore 20:12 ale pulku golu dali v jednom zapase.

Ano, maji skvely kadr, ale maji silenou formu. Trent vypada, ze hraje fotbal letos poprve, VVD ma rozhodovani na urovni Maguire v jeho nejhorsi forme, zaloha jim nefunguje vubec a tim pak trpi i utok... jako predstirat, ze to je pool, co udelal 90+ bodu je proste blbost.

No, samozrejme, ze nemaji nejvetsi xG, jsou 4. a zase, tretina pripada na zapas s Bournemouthem.

Ja tim nijak nesnizuju vas vykon, vy hrajete super a v tom zapase jste zaslouzene vyhrali a pro Pool je klika, ze to skoncilo jen o gol. Samo, pro vas zase klika, ze nepisknuli tu penaltu. Ale na hristi realne bylo jen jedno muzstvo. coz je super pro vas. Nejsou to zadni nazdarci, ale neni to tym, jakym byli loni. Aspon zatim ne.

hele ono to urcovani sily soupere podle aktualniho postaveni v tabulce po par kolech je dost osidne a vlastne dementni. Meli Fulham aBournemouth, dva novacky, rozhodne lehci souperi nez CP a derby s Evertonem...

Reagovat
Trand

Ale vždyť nikdo přece nepředstírá že je to ten stejný Liverpool, co udělal 90+ bodů. Jen říkám, že i když jsou v krizi, tak je to pořád těžký soupeř. Ty jsi označil zápas s vámi za těžký (za mě v pořádku, souhlasím s tím), tak proč by nemohl být zápas s Liverpoolem taky těžký? Máš pocit, že jste o tolik lepší než Liverpool?

Ohledně těch xG nevím, jak můžou být mezi stránkami takové rozdíly, na té mojí je Liverpool první (v přepočtu na zápas), na nějaké další je čtvrtý (celkové xG, ale City jsou první a mají náskok 6 xG nad Liverpoolem a zápas navíc, což by Liverpool na 99% nedohnal). V tom pířpadě pokud jsem poslal nějaká nedůvěryhodný zdroj, tak se omlouvám.

Jinak moje pointa nebyla vůbec o Arsenalu, proti nám jste dle mě vyhráli zaslouženě, udělali jsme chyby v obraně a vy jste je skvěle potrestali. Souhlasím i s tím posledním odstavcem částečně, na druhou stranu proč bychom psali že Liverpool je mizerný, když je odehráno teprve 8 zápasů. Klidně můžou pořád skončit sezónu na 2. místě.

Reagovat
Busby babes

Ja jsem jen napsal, ze je otazka, jak brat Pool, protoze nevim. Je jasne, ze maj kvalitni kadr ale proste ted hrajou tuzku no. Da se argumentovat pro obe moznosti, tezkej zapas nebo zapas proti tymu, kterej je ted proste prumernej (a plati to i pro nas zapas s nima, i kdyz pro nas je to proste nejvetsi derby v sezone, tak je to mirne jine).

https://understat.com/league/EPL/2022

ad xG, koukal jsem tady. Jinak jo, tech modelu je vic, zajimavy, ze se to tak ruzni. Jeste jsem nevedel, jestli to prave nemas prepocteny na zapas, tam to tahle stranka nema. U nich jsou tyhle statistiky v tenhle moment ale hodne zkresleny tim 9:0 zapasem, za par zapasu uz to bude vic vypovidajici.

Ad posledni odstavec. no protoze ted mizerny je a ta tabulka nahore je o sile souperu dle aktualniho postaveni v tabulce. coz po tech 9 kolech, ze je fulham nahore nebo Pool dole nemusi prave moc odpovidat, takze je to takova zajimavost ale uplne vazne se to taky brat neda. O tomhle jsem o Poolu psal nekde jinde, ze porad muzou udelat snuru 10 vyher v rade a vystrelit nahoru, schopni toho jsou, hrace kvalitni na to maji taky.

Ale taky maj ted sebevedomi na nule (ted jim mozna hodne pomuze ten zapas s Rangers, uvidime) a muzou se tou sezonou protrapit jak my loni...

Reagovat
Trand

Jo, s tím asi nemám úplně problém souhlasit. Každopádně i při současné formě, kdybych si měl vybrat, tak bych asi radši hrál 10x proti vám, než jim. A to není jako žádnej disrespect vůči vám, jen u nich pořád vidím ten vysoký potenciál. U vás i pokud by ETH byl ten pravý, tak to ještě nějakou dobu potrvá.

Reagovat
Busby babes

Reagovat
VasAFC

Podle téhle úvahy jste nebyli těžkej soupeř ani vy. Taky jste nic nepředvedli. Jen jste uplětli z hovna bič.

Reagovat
J0EL

Reagovat
Busby babes

herne to byl nic moc zapase, ale do sanci jsme vas nepustili, so...

Reagovat
emanuel habasko

jj, posledních 9 zápasů bylo lehčích, následujících 6 bude taky v pohodě, pak budou 4 super těžký

Reagovat
Frony

Reagovat
M0rb1D4S

https://twitter.com/JacobSteinberg/status/1580250633642586118

On ten Boehly to rozjel fakt ve velkém. To vypadá, že do konce aktuální sezony se obsadí všechny důležité pozice.

Reagovat
SunFells

Určitě to není jednoduché, ale naopak to není zrovna závratné tempo ne?

Reagovat
M0rb1D4S

Já bych řekl, že to je docela solidní tempo. Vlastník se změnil v červnu. Během přestupového období se nikdo na tyhle posty nehledal a všechno si vzal pod sebe Boehly. A od září to máš Vivella jako technical director, Shields jako HoR a pravděpodobně Webber jako sporting director.

Reagovat
Nikikrew

Přejmenování St James' Parku zvažuje Newcastle United, jenž chce získat další finanční prostředky ve snaze postoupit do Ligy mistrů. Stadion severoanglického klubu by proto mohl nést jméno saúdskoarabského sponzora.

To nemyslia vazne

Reagovat
r.mrazik

vzdy je dobre si nevysit prijmy kvuli FFP...takove City to udelali taky,kdyz je pak zacali vysetrovat...

vsichni smejdi stejni...

Reagovat
smazaný uživatel

Děje se to běžně. Však i Váš stadion se jmenuje po sponzorovi.

Reagovat
Busby babes

to je tak nejak normalni. problem je, kdyz klub i sponzor maji stejne majitele

Reagovat
Nikikrew

Novy stadion ked sme uz mali podpisany deal

Reagovat
Chazy

Už to jednou byla Sports Direct Arena a svět se nezbořil, to bych nehrotil. Horší je tak nějak všechno ostatní kolem toho klubu

Reagovat
Busby babes

vsak jen delaj to, co proslo City, PSG...

Reagovat
kissak

když je ta možnost

Reagovat
Nikikrew

Viem ale Newcastle mi prisiel hodne tradicny anglicky klub (konzervativny sever) a nejako mi ta zmena nazvu nepasuje

Reagovat
Nizzie

Ono je to jen důkaz toho, že i konzervy v anglii slyší na cinkání dolarů.

Reagovat
Busby babes

tak konzervy z anglie uz ten klub neridi no

Reagovat
kissak

Ani v tomto není Newcastle výjimečný.

Reagovat
Nizzie

Ano, i to potvrzuje mé tvrzení, protože při prodeji to dolarama muselo cinkat zleva zprava.

Reagovat
kissak

Bohužel je to jeden ze způsobů jak získat prachy a jak píše Chaz již jednou to byla Sport Direct. Fanoušci stejně budou chodit na St. James Park ať se děje co se děje.

Reagovat
Busby babes

Casemiro: "I look at them [post-match stats] a lot and I enjoy it. I think I watch through my games three or four times over. Yes, it's the way you learn and develop by correcting errors. I think it's key to continue evolving in football." [mu]

Dobrej blazen.

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/MU_ST/status/1580477506129260544

jinak tohle je celkem zajimava kauza. United meli pro zapas s Chelsea slibeno 3000 listku. Zaclo se prodavat nekdy pred mesicem, vsechno se prodalo okamzite. Pak asi tyden zpatky prisla policie, ze chce snizit kapacitu na pulku s tim, ze je to kvuli bezpecnosti. United to nakonec uhrali asi na 2500 listku.

A fans ted poslali asi neco jako predzalobni vyzvu, pokud tomu dobre rozumim, aby se kapacita navysila zpatky na puvodnich 3000, protoze k omezeni neni zadnej duvod. Coz teda neni. v Londyne se zadnej jinej zapas PL nehraje, Wembley je taky prazdne a za posledni roky nebyl pri zapase s Chelsea zadny problem...

Reagovat
PanAu

Wau, mega zajímavé.

Reagovat
J0EL

Reagovat
Busby babes

no, v Anglii to zajimave je. pokud se aspon nejak zajimas o kulturu fanousku

Reagovat
Svatej

Jakto, že měli United listky na zapas uz mesic zpatky, když to Chelsea zacala prodavat az dneska a to jsou domácí?

Reagovat
Busby babes

ehm, coze? Pochybuju, ze listky neprodavate v nekolika kolech, prvni uz treba pred sezonou v lete... Navic, tohle je proste alokace pro fans hostu, to nejde do normalniho prodeje, daji se "listky" druhemu klubu a ten je distribuuje svym fanouskum.

Reagovat
Svatej

No minimálně listky pro domácí jsou v prodeji od patka, tak to prostě je. odklady, kralovna a nakonec technický potíže. Pokud je nějaká varianta listku bez membershipu, tak může být, ale tenhle zápas byl prodavanej takhle kretensky

Reagovat
Busby babes

ok, tak mate nejakej divnej system prodeje. Kazdopadne jak rikam, alokace pro hostujici fans se asi nikde neridi stejnyma pravidlama jako pro domaci, tuhle cast dostane ten hostujici klub a dela distribuci sam.

Reagovat
Svatej

to je dost zaímavý, zvlášt když termín zápasu byl oznámej teprve dva týdny zpát,y ještě míň

Reagovat
Busby babes

no, 30. srpna fakt neni dva tydny zpatky.

Reagovat
Svatej

Jenže 30. srpna to oznámeny fakt nebylo .

Původní termín byla Neděle, pak to presunuli, na Sobotu a teprve ve velmi nedávný dobe ofiko iznamili cas. Herdek nehadej se o tomhle se mnou, tenhle konkrétní zápas jsem skenoval kazdej druhej den, vim to

Reagovat
Busby babes

no bylo. jezis si to precti, je to tam popsane. 25. srpna byla oznamena ta nedele, pak to 30. srpna po losu LM presunuli na sobotu. TV pak uz jen urcila samotny cas zapasu, ale den byl jasnej 30. srpna. ty listky se prodavali nekdy pred mesicem a klub prodal vsech 3000 listku. Pak prisla policie nekdy na zacatku rijna s tim, ze je to riskantni zapas a snizila kapacitu pro hostujici fans na 1500, to se jeste podarilo United uhadat na asi 2400 listku. ale proste 600 lidi muselo byt vyrazeno i presto, ze uz meli koupene listky.

Reagovat
Svatej

Jenže oznámení dne ještě není konečná záležitost, stále se to dá překládat a dokud není oznámenej čas, neprodává se to...Pokud United prodávali lístky i když ani nevěděli, kdy se to odehraje, tak je to jejich blbost, byť je to osekání ze strany policie prasárna a debilita.

Reagovat
Busby babes

ten den je danej. A teda uplne bezne se prodavaj listky na zapasy dopredu. United treba na domaci zapasy prodavaji celej rok v nekolika kolech, hned v lete si muzes koupit listek na posledni kolo treba.

Reagovat
Nizzie

Gareth Bale's first trophyless season after leaving slepice was when he rejoined slepice on loan.

Soooo spursy.

Reagovat
SunFells

Reagovat
VasAFC

Reagovat
jk

Wow mega zajímavé, že Real Madrid vyhrává trofeje

A Bale trofej se Spurs zrovna vyhrál.

Reagovat
J0EL

Trofej

Reagovat
jk

Reagovat
Nizzie

Reagovat
tweek

Není to vůbec zajímavé, je to prostě jen k smíchu

Reagovat
Nizzie

Reagovat
VasAFC

zrovna....

Reagovat
Nizzie

Reagovat
FUnk

napis to aspon cele anglicky, at nevypadas jak pica

Reagovat
mr.Silver

*slepice

Reagovat
Nizzie

Křeč

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele