Za videem se spí aneb Události 2. kola FORTUNA:LIGY

09.08.2022, 22:43
Názory a komentáře
Zatímco v prvním kole čtveřice pohárových účastníků získala v součtu jediný bod, tentokrát se výrazně polepšila a zapsala čtyři vítězství. Lídra tabulky a jediný stoprocentní tým ale hledejme jinde. Po jednoznačné výhře nad Teplicemi se na výsluní vyhřívá Liberec.

Zpět ale k hlavním favoritům. Už v sobotu odpoledne hrála Plzeň, která znovu nepřesvědčila, Pardubice ale nakonec udolala. Totéž platí pro Slovácko s dalším východočeským celkem v podobě Hradce Králové, Sparta si o něco klidněji poradila s Dynamem.

Relativně hladkou výhru, avšak vykoupenou zraněním Ewertona po likvidačním faulu Cedidly, si připsala Slavia se Zlínem. Ve zbylých zápasech se Mladá Boleslav s Jabloncem i Bohemians s Baníkem rozešly smírně, zato Sigma překvapivě podlehla Zbrojovce.

Zápas kola


Bohemians Praha 1905 - Baník Ostrava

V prvním kole oba celky předvedly diametrálně odlišné výkony, a tak vyvstala očekávání, jak to bude pokračovat dál. Hosté z Ostravy se dostali do vedení Kuzmanoviće, třemi rychlými góly ale domácí otočili. Jenže druhá půle se lépe vyvedla Baníku a ten tak srovnal na 3:3.



Gól kola


1. Mohamed Doumbia (Slovan Liberec)

Fantastickou ranou na přední tyč se blýsknul liberecký záložník z Pobřeží slonoviny. Z větší vzdálenosti se prosadil i Kuzmanović z Baníku, o pohlednou trefu se postaral i Čvančara, zásluhu na tom ovšem neměl ani tolik on, jako Daněk při předcházejícím sólu.



2. Nemanja Kuzmanović (Baník Ostrava)



3. Tomáš Čvančara (Sparta Praha)



Jedenáctka kola





Brankář - Martin Berkovec (Zbrojovka Brno)

V součtu si čisté konto vychytal hned pěti zákroky proti hráčům Sigmy. Už v samotném úvodu se blýsknul proti Chvátalově pokusu, po návratu ze šaten vytěsnil Vodhánělovu dělovku. Zazářit musel i proti Růskově hlavičce.

Pravý obránce - Libor Holík (Viktoria Plzeň)

Na pravé straně defenzivy byl celkově vzato aktivní a na jediném obdrženém gólu nenesl vinu. Nakonec se naopak podílel na vítězném zásahu Viktorky, to když přesný centr posadil na hlavu druhého z krajních beků Havla.

Střední obránce - Vlastimil Daníček (Slovácko)

Nastoupil na pozici stopera a kromě toho, že se podílel na téměř úplném vymazání hradeckého útoku, také ukázal své ofenzivní schopnosti. Po rohovém kopu se dostal k balónu odraženému od břevna a jediným zásahem rozhodl o vítězství svého mužstva.

Levý obránce - David Jurásek (Slavia Praha)

Rozehrává se stále k lepším výkonům, přičemž nyní vše korunoval dvěma zásahy při výhře nad Zlínem. Zapojoval se totiž pravidelně do ofenzivy, za což se mu nejdřív odměnil skvělou pobídkou Lingr, ve nastaveném čase se dostal na zadní tyči k Ichově pasu a v obou případech nekompromisně zavěsil.

Pravý záložník - Michal Ševčík (Zbrojovka Brno)

Prsty měl v obou gólech Zbrojovky. Před tím prvním prostrčil míč ke skórujícímu Řezníčkovi, následně jeho hlavičku zneškodnil Macík. Pojišťovací trefu tak přidal až ve druhé půli, kdy fantastickou ranou o břevno přinutil gólmana kapitulovat.

Střední záložník - Mohamed Doumbia (Slovan Liberec)

Už v deváté minutě otevřel skóre celkově gólového zápasu, když zdařilou ranou na přední tyč překonal brankáře. Po sedmdesáti minutách si připsal i asistenci, to když šikovně vysunul úspěšného van Burena.

Střední záložník - Kryštof Daněk (Sparta Praha)

I ve druhém ligovém zápase za Spartu se prezentoval výtečným dojmem. Sice se mu tentokrát nepovedlo korunovat svůj výkon gólem, zato na jednu branku asistoval. To když se prosmýkl kolem někdejšího spoluhráče Sladkého a připravil gól Čvančarovi.

Levý záložník - David Buchta (Baník Ostrava)

Zadařilo se mu v úvodech obou poločasů. Hned v páté minutě posunul balón na Kuzmanoviće, jehož dalekonosná trefa poslal Baník do vedení. Po necelých padesáti minutách našel pro změnu Klímu a podruhé se zapsal mezi nahravače, čímž nastartoval dobrý druhý poločas Baníku.

Útočník - Mick van Buren (Slovan Liberec)

Poprvé se trefil v libereckém dresu a hned z toho byl hattrick. V nastavení první půle zdvojnásobil vedení Slovanu hlavičkou do Grigarova protipohybu, nedlouho po přestávce poslal balón do poloodkryté klece. Na závěr šikovně přehodil vybíhajícího Grigara.

Útočník - Václav Jurečka (Slavia Praha)

Dá se říci, že toto si od něj při jeho koupi trenér Trpišovský sliboval. Sám se sice neprosadil, nicméně se významnou měrou podílel na dvou brankách. Nejprve vyslal do skvělé situace asistujícího Lingra, v závěru skvělým centrem přihrál skórujícímu Schranzovi. Mezitím ještě na sobě vybojoval Procházkovo vyloučení.

Útočník - Muhamed Tijani (Baník Ostrava)

Vytáhlý nigerijský útočník se na hřiště dostal až na závěrečnou půlhodinu, přesto byl na hřišti hodně cítit. A to zejména proto, že se mu čtvrt hodiny před koncem povedlo po Sannehově centru vystřelit Slezanům bod.

Nemělo by vám uniknout


Sparta se dostala do vedení velmi brzy, když po nakrátko rozehraném rohu skončil v bráně Höjerův centr.


Nezadařilo se ani mladoboleslavskému Polačkovi, ten za svá záda pustil Jovovićovu slabou střelu z úhlu.


Své počínání v úvodu druhé půle si za rámeček nedá ani obrana Slavie. Po nepovedené rozehrávce Zlín vstřelil kontaktní branku.


Zanedlouho přišel asi nejviditelnější moment kola, kdy obránce Ševců Cedidla brutálně zajel do Ewertona, za což uviděl pouze žlutou kartu.


Červenou kartu poté Zlín obdržel za jinou záležitost, když Václav Procházka neudržel nervy na uzdě a za bránění ve hře uviděl druhou žlutou kartu. Kdo by ale čekal závěr představení ve stylu Ardy Turana, ten se nedočkal.


Jen pár vteřin druhé půle stačilo Adamu Gabrielovi, aby byl rovněž podruhé žlutě oceněn za hru loktem. Čas 1:09.


Zachyceno na sociálních sítích


Někdy se to tak sejde...


Chyby se stávají všem, některé ale působí vtipněji.


Výsledek tohoto zákroku? Dvě žluté pro Slavii, jedna pro Zlín.


Náhodně zvolení diskutující z EuroFotbalu by měli zhruba stejnou úspěšnost verdiktů.


Splést se může každý rozhodčí, v některých případech je to přeci jen pochopitelné a méně závažné.


To vypadá na družbu mezi inteligencí v obou táborech.


VAR v akci


Kamilu Vackovi nebyl správně uznán vyrovnávací gól proti Plzni, a to kvůli ofsajdu, který potvrdil i VAR.


Změny v tabulce


Jediným týmem s plným počtem šesti bodů je aktuálně Liberec, za kterým se nachází čtyřčlenná smečka čtyřbodových mužstev. Mezi tou by člověk čekal Plzeň či Slovácko, naopak Bohemians a nováček z Brna zatím jedou nad plán.

Hned pět celků pak má bilanci jedné výhry a jedné prohry, mezi nimi i obě pražská "S". K tomu připočtěme i Sigmu a také duo České Budějovice, Hradec Králové.

Zatímco Slovan je stoprocentní v počtu bodů, i v remízách a porážkách má takovouto "úspěšnost" jen po jednom celku. Dva body figurují u Mladé Boleslavi, nula svítí Pardubicím. Alespoň jeden mají na kontě Baník, Jablonec, Zlín a Teplice.

Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Slovan Liberec22007:26
2.Bohemians Praha 190521106:34
3.Zbrojovka Brno21104:24
4.Viktoria Plzeň21104:34
5.1. FC Slovácko21103:24
6.Slavia Praha21014:23
7.Sigma Olomouc21013:23
 Sparta Praha21013:23
9.Dynamo České Budějovice21012:23
10.FC Hradec Králové21011:13
11.FK Mladá Boleslav20202:22
12.Baník Ostrava20113:61
13.FK Jablonec20112:51
14.FC TRINITY Zlín20111:41
15.FK Teplice20113:71
16.FK Pardubice20021:40

Autor: Martin Vejdělek

Komentáře (228)

Přidat komentář
Mass

Spletli ste si Matěje a Davida Juráska, vy rasisti!

Reagovat
Pan.Antonin

Reagovat
C.1922

Tijani v sestavě kola

Reagovat
HorajzmAmmann

To už spíš Pojezný

Reagovat
C.1922

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Cotton

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ratusek

Sušovský je šašek

a dávat jako vzor Zelinku, to snad nemůže nikdo myslet vážně

Reagovat
Petr325

Reagovat
HorajzmAmmann

OT: Baník má zájem o někoho z Jablonce. O koho šlo? Kratochvíl, Pleštil?

Reagovat
smazaný uživatel

Pleštil.

Reagovat
C.1922

Pleštil bo kde kdo brečí, že nemáme posily na křídla... Pak se zas budou divit a brečet proč nedostává víc příležitostí Jaroň a další mladí on nás.

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
HorajzmAmmann

ok, tak to zrovna není úplné terno ne? Vždyť dal za karieru asi 3 branky. To už bych fakt nechal hrát toho Buchtu, který je produktivní a Jaroně.

Ale nevím, neznám...

Reagovat
Han střelil první

Pleštil je dobrý fotbalista.

Reagovat
ratusek

Pleštil náhodou hrál dobře za Jablonec. Pořád bude lepší než Falta, Potočný a další fiaska. Asi sám cítí, že potřebuje změnu.

Nicméně se bojím, že dopadne jako ostatní a hostování bude naprd. Uvidíme.

Každopádně nějaké okysličení na křídla potřebujeme, protože Klíma na křídlo fakt ne, když má pozici jinde. A místo pro Jaroně i Buchtu bude i dále

Reagovat
ondrasch77

68 zápasů (3+7), fotbalista dobrý, čísla by mohla být lepší, zdobí ho rychlost.

Ve třech přestupních odbobích o něj stál Bodo/Glimt (datas scouting), letos v zimě už měl skutečně přestoupit, byl s nimi asi 14 dní v přípravě, pak u něj objevili covid, před tím zápal plic. Cenovka byla kolem 1 mil.E.

Teď by se potřeboval rozehrát, aby byl následně prodán.

Reagovat
ratusek

Považanec

Reagovat
Kang & Kodos

Hübschman

Reagovat
db18

Ševčík chybí v sestavě kola?

Reagovat
db18

ne, jen jsem slepý

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
John Obi Mikel

Ze Zbrojovky tam je, toho našeho bych tam taky nedával.

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Jurecka jeste musi trochu srovnat miridla, jinak ale vypada, ze by do toho bajneho Trpisova systemu mohl sedet.

Reagovat
doshcz

srocnat podle Tecla

Reagovat
mistr129

OT: Nemáte někdo ten celý rozhovor Sportu s Cedidlou? Viděl jsem jen úryvky a přijde mi to neskutečný, tak že bych se nasral kompletně

Reagovat
Losinho

Kterej postiženej retard dělal ten rozhovor?

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Moravsky bard Kosturik.

Reagovat
smazaný uživatel

Co na to váš pejsek do piči To je taková strašná banda infantilních vyjebaných čuráků. Jak když se baví kluci po zápase U13

Reagovat
Pablos

strašný mamrdi

Reagovat
Aldeano

Reagovat
verv

Reagovat
Pablos

tak snad bude oká a nepoloží ho to, že hrál jako prase

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Trand

Reagovat
smazaný uživatel

Jako líbí se mi, když Sport Slavii trollí a letka je z toho nepříčetná, ale udělat v téhle věci oběť z Cedidly, to už je na Pullitzera

Reagovat
Pan.Antonin

Nezávislá novinařina, to nemohu říct.

Reagovat
John Obi Mikel

Ta reakce Podroužka taky stojí za to. "Asi by každý ten rozhovor vedl jinak než kolega, ale oběť tu neni ani Ewe, protože to fotbal čas od času bohužel přináší"

Reagovat
Bakary3

je to trosku picus, no.

Fotbal to prinasi a neni to dobre.

A debilita nekterych na hristi si vybira svy obeti a v tomhle případě je to ewerton.

Tihle chytraci, to je neco

Reagovat
smazaný uživatel

On podle me obcas posklada vetu a ani sam nedokaze zopakovat co rekl. Ze mu to tak nejak samo plyne v mozku a pak cumi jak vyorana mys a sam nevi jakoze what... Novotny by z neho mohl delat v podcastu retarda 20x za jeden dil, ale to uz by mu tam asi neprisel.

Reagovat
Losinho

On si pak v Zajíci s Novotným zanotuje o tom, jak je ta slávistická letka mimo a na píču a bude to dobrý. Nožka přes nožku, pribináček s cígem do huby a jede se dál.

Reagovat
bobis21

A není letka mimo? Vyhrožování hráčům soupeře ti přijde v pořádku?

Reagovat
Losinho

Jak přesně to souvisí s tím blábolem Podroužka?

Reagovat
bobis21

Nijak ale když nadavaš na slavistickou letku, opravdu to není o jednom člověku. A že letka vyhrožuje násilím a volá po úplném zrušení klubu, tak prostě mimo je. Ale já vím, vy to přiznat nesmíte.

Reagovat
Losinho

O zrušení klubu teda slyším poprvý

Dáš podobnou hovadinu, kterou může chtít maximálně pár individuí a zakončíš to "vy to přiznat nesmíte"

Reagovat
bobis21

A když tohle někteří slavisti píšou, můžu o nich říct, že jsou mimo?

Reagovat
Bakary3

Urcite, ale v tom případě jsou tedy mimo fanousci vsech klubu, protoze tyhle individua najdes v kazdym tabore.

Tohle je prostě blbost

Reagovat
bobis21

Samozřejmě že jsou. Jen vy se nastvete, když někdo řekne že jsou takoví u vás.

Reagovat
Losinho

Reagovat
Bakary3

Ne, jen je nesmysl odsoudit celý tábor na zaklade toho, ze si vyberes par extremu.

Asi nenajdu prilehavejsi příklad - vy jako banikovci jste tu pro me naprosto v pohode a neodsoudim vás, protože mezi sebou mate dva konkrétní dementy.

Reagovat
bobis21

Já taky neodsozuji celý tábor, jen říkám, že tam takoví kokoti jsou. Až se od té letky budete normálně distancovat, nebudete mít problém. Jako co předvádí slávisti na twitteru je neskutečné.

Reagovat
Bakary3

Hale ja nevim, twitter nemam

A prijde mi nesmyslny tyhle kydy na Twitteru nebo Facebooku sledovat, to js smrst hoven.

Jinak to, cos zmiňoval, nemuze nikdo normalni schvalovat. To je proste pro me extrem, na zaklade kteryho pak hodi i normální fanousky do stejnyho pytle jen proto, ze prostě fandi stejnymu klubu.

Reagovat
bobis21

Spíš proto, že se proti tomu ti normální nijak neohradí. Až budou tyhle plačky ostatní slávisti posílat do prdele, budete mít po problému. Jenže to nějak nevidím, naopak vidím, že se slávisti naštvou, když proti tomu něco řeknou ostatní.

Reagovat
andrew96

Fanoušci Baníku se distancují od těch, co si dělají srandu z židů v kontextu spaloven apod.? Pokud ano, je jich většina? Dělají to pravidelně? Kdo má být arbitrem, který to rozsoudí? A jak víme, že slávisti neodsuzují chování ve vlastních řadách (snad ne jen z twitteru a EF)?

Reagovat
bobis21

Já několik komentů zpatky: "Já taky neodsozuji celý tábor, jen říkám, že tam takoví kokoti jsou"

Představ si, že bych tady tvrdil, že takoví kokoti mezi fanoušky Baníku nejsou a ještě bych se na tebe naštval kvůli tomu, že říkáš že jsou. To je to chování proti kterému já jsem. Nevím jestli jsi nečetl diskuzi nebo proč jsi to nepochopil, ale opravdu nepíšu o tom, o čem si ty myslíš.

Reagovat
andrew96

Ok, pak mně ale zajímá, co znamená "vy to přiznat nesmíte" na Losinha, resp. proč to míří na něj. A pokud na na něj, tak jak mám z něčeho takového vypozorovat, že neodsuzuješ celý tábor.

Dobře jsem pochopil, že je to chování, proti kterému jsi. Spíš, jestli tento názor pak v diskuzích i reflektuješ. Mně to každopádně přijde spíš absurdní distancovat se od každého bezvýznamného křiklouna ze svých řad. A ani to nepovažuju za něco, co by fanoušek měl dělat.

Reagovat
bobis21

"Zajíci s Novotným zanotuje o tom, jak je ta slávistická letka mimo a na píču" - na tohle jsem reagoval. Nelíbí se mu, že někdo o těchto lidech říká že jsou mimo a na píču. S tím já nesouhlasím a je podle mě naprosto v pořádku (a spíš ještě mírné) o těchto lidech mluvit tímto způsobem. A rozhodně to není dovod se nějak urážet, že jsou takto nazýváni jen proto že náhodou fandí stejnému klubu jako ty, což byl podle mě právě případ Losinha. Napsal by to samé, kdyby se takto mluvilo o trevorovi?

Reagovat
andrew96

Pořád nechápu "vy to přiznat nesmíte".

Reagovat
bobis21

No tak proč jsou teda tak proti tomu, aby někdo ty hovada jakkoliv kritizoval?

Reagovat
andrew96

Já v tom teda vidím zesměšňování Podroužka než explicitní postavení se proti kritice... ok, letky teda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Axelrose

ten má fakt v hlavě nasráno

Reagovat
Coutinho10

to uz je moc

Reagovat
Losinho

Krčmář

Reagovat
Blasphemer

Jo, to je vtipný.

Dement, co propagoval parodii na paštiku, největší sračku, co může bejt, bude kritizovat něčí životosprávu.

Reagovat
iamek

To mu někdo napsal na TW a odepsal, že on pastiky nejí

Reagovat
mistr129

On hlavně argumentoval, že v té reklamě ji nejedl

https://twitter.com/mkrcmar23/status/1556211414083276800

Reagovat
smazaný uživatel

Z něj musí mít v Hamé asi radost.

Reagovat
smazaný uživatel

no nicmene ma v tomto pripade pravdu. akorat ze ve state, kde je pivo nabozenstvi s tim samozejme narazi

Reagovat
20DollarsInMyPocket

To by se v Anglii nestalo.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Mimalu

Reagovat
Blasphemer

Jasně, nikde jinde na světě se po zápasech nechlastá.

Reagovat
frankiefcb

Hele já chlastám docela dost, ale v něčem má fakt pravdu. Profesionální sport už moc prostoru pro chlastání nedává pokud chceš být opravdu ten nejlepší. Opravdu ti nejlepší momentálně prostě nechlastaj. A během sezóny ta životospráva a správná regenrace může opravdu hodně dělat.

Reagovat
Pablos

takže dát si dvě tři piva, když hraju za týden ...(a to ještě někdy, né samozřejmě každý týden) ...je chlastání co ti ničí kariéru jo ? Moc humbuku pro nic.

Reagovat
frankiefcb

To můžeme vyprávět těm dětem, že si dají 2 a 3 piva. Kdo má aspoň trochu povědomí, jak to chodí v našem fotbalovém prostředí, tak ví, že 2,3 piva to opravdu nebudou.

Reagovat
Pablos

Jo jenže jsme dospělí lidé.. každej snad dokáže sám za sebe uznat jestli chce lejt nebo né... co na tom moralizovat jako ? Prvotně bylo, že řekl, že si zajdou na večeři a pivo ....a na tom já nevidím nic špatného. Horší by to bylo kdyby to řekl Ronaldo, Messi ...oká tam to beru ty mají neskutečný přesah na mladý... ale fakt né Van Burren v Liberci

Reagovat
frankiefcb

Jak už jsem psal níže. Já nikoho moralizovat nebudu, ale vůbec mi nevadí, že někdo chce rozproudit debatu o tom, že alkohol s profesionálním sportem prostě kamarád není. To je fakt. A ještě za to schytá kritiku, že si dovolil upozonit na to, že alkohol ok není.

Reagovat
bunnovv

No zažil jsem jak za to umí vzít někteří ligový hráči a jak píšeš, opravdu to 2, 3 piva nebyly. Někteří jedou dobré bomby po zápasech.

Reagovat
Blasphemer

A stejně tak existují tací jako Grealish, Foden nebo Veratti, o kterých je známo, že lejou na stejně profesionální úrovni jako hrajou fotbal. Kde je Krčmář, aby je zkritizoval.

Tohle je akorát typický čecháčkovství, vymyslet si, že jde o něco, co se děje jen u nás, jinde to neexistuje a zanadávat si, jak je to tady na hovno.

Je to blbost, do baru se chodí po vyhraným zápase i na top úrovni, ne jen u nás.

Reagovat
frankiefcb

Na druhou stranu opravdu ti nejlepší nechlastaj Ronaldo, Messi, Ibra, Kane. U nás je prostě kultura chalstání a když někdo upozorní na to, že to moc profesionální není, tak se na něho spustí všichni, že se to tak dělalo vždycky, i když všichni ví, že alkohol škodlivý je a nedejbože pro výkonnost sportovců. P.S: nebudu dělat mravokárce já si v hospodě těch piv taky dávám hodně, ale nemám potřeba kritizovat borce, který chce upozornit na to, ež to prostě ok není.

Reagovat
Blasphemer

According to MARCA, Tottenham Hotspur striker and England captain Harry Kane does not drink alcohol. The Mirror, via an interview with the striker in 2017, claimed that Kane keeps away from alcohol unless Spurs win something.

tak to si chlapec počká

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
frankiefcb

Po sezóně se ožere.

Reagovat
Lemond Laws

Třeba Grealish je bůh

Ale přemýšlim, jestli tyhle "pařmeni" to fakt nedělají převážně po sezoně. Troufám si říct, že opravdu ty TOP hráči v sezoně nechlastají.

Jinak kritika Burena za pivko v Liberci je samozřejmě úlet

Reagovat
Blasphemer

Grealishe vyfotili loni snad každý měsíc minimálně jednou na káry. A občas u toho byli i jeho spoluhráči.

Reagovat
Lemond Laws

Já ho nesleduju. tak úplně nevím

Ale na IG blbýkopačky jsem teda sledoval jeho léto po titulu a klobouk dolu

Reagovat
frankiefcb

Tak u Grealishe mě překvapuje, že mu to prochází u Pepa. Bo Pep je na spárvnou životosprávu pes.

Reagovat
Blasphemer

Tak třeba ví, kdy povolit a kdy utáhnout. Ono kdyby to byl totální tyran, tak by asi nebyl tolik úspěšný.

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

no nemyslim, si, ze najdes moc zemi na svete, kde je to piti az tak znormalizovane, dostupne, a jak jsem napsal v podstate nabozenstvi, kde kdyz se tomu vymezis, tak dostanes kartac/jsi za debila.

to ze to pak ma dopad na zdravi, o tom se asi nemusime bavit.

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Blasphemer

Tak o tom, že se tady chlastá víc než jinde, se nemusíme bavit. I když třeba takový sousední Německo je na tom dost podobně, alespoň Bavoři, ti bez piva nedají ani ránu.

Ale zpátky do sportovního prostředí - v dnešní době novinářům neunikne nic, plus ti hráči mají sociální sítě, kde se kolikrát sami prásknou. Myslím, že takhle toho ven prosakuje tolik, že nemám pochyb o tom, že by se to jinde nedělo.

Reagovat
Pablos

jestli se bavíme o Evropě ...tak to teda nevím, možná větší část snad Evropy (z hlavy možná kecám) má toleranci alkoholu i při řízení. Ale jestli myslíš muslimské země, tak ti dávám za pravdu no

Reagovat
Blasphemer

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/tolerance-alkoholu-ridicu-v-evrope/r~04ea0df06eb211e682470025900fea04/

Skoro všude ti tolerují půl promile, v Irsku dokonce skoro jednu promile. V Německu můžeš jet na kole na šrot úplně legálně.

Reagovat
Pablos

No já vím právě, jen jsem nevěděl přesně jestli je to většina tak jsem radši dal do závorky, aby mě nechytl za slovo. Vím, že v Itálii nebo Španělsku byla prostě klasika pro místní si dát k obědu dvě sklenky vína... tady je v Evropě i díky náboženství zakořeněno, že se tu prostě pije alkohol.. ano tady mi sice lejeme hodně (ale jak si třeba napsal, kam se hrabem na Bavorsko), ale udělat z toho jako Manny, že se skoro pije jenom tady a všude je to nemorální, je teda mimo.

Reagovat
Blasphemer

V Bavorsku je to úplně stejný, týpek přijede na oběd BMW, dá si pivo a jede zas o dům dál.

Reagovat
smazaný uživatel

jeste se nauc cist, nic z toho co pises ty, jsem ja nenapsal..

Reagovat
Pablos

Jo přečetl jsem to blbě... to uznávám... psal jsi o vymezení se proti, to nevím no, to nemohu posoudit jak to je jinde vyloženě. Chytil jsem se toho znormalizované, což právě nesouhlasím no.

Reagovat
Lemond Laws

Nulová tolerrance na kole je hrozná blbost..

Reagovat
Blasphemer

Na to tady hlavně úplně každý stejně. A na vodě to samé.

Reagovat
Blasphemer

sere

Reagovat
Lemond Laws

Jasně, že sere, ale pořád tě ti policajti můžou chytit a je z toho zbytečný průser

Reagovat
Blasphemer

https://youtu.be/xb-FHX7tb3w

a nebo z toho může být nejlepší video na internetu

Reagovat
Pablos

ani jsem to nemusel otevírat. Tobě se směju

Reagovat
Blasphemer

vyloženě

Reagovat
mistr129

Reagovat
Rustin Spencer Cohle

Reagovat
Lemond Laws

Legenda

Reagovat
Bakary3

To je sice pravda, ale od Krčmáře to byla uplne trapna hysterie, kdy si sam chtel pohonit ego a zahrat si na nejakyho zachrance českého sportu ci co.

Reagovat
smazaný uživatel

ok, kdyz mu vidis do hlavy, tak se nema cenu bavit, lepsi zdroj nedostanem

Reagovat
Bakary3

Diky

Reagovat
andrew96

Reagovat
Cotton

Reagovat
Aldeano

Reagovat
andrew96

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Pan.Antonin

V grafice máte špatnýho Juráska

Reagovat
wyqinac

mozna si ten var na slavii rekl to samy, co komentator na o2 - "Fuj, brrrr, nechci se na to divat" a proste to vypnul..

Reagovat
smazaný uživatel

a kdyby se to stalo Dočkalovi, tak kluci rovnou odejdou ze studia

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSeRw!n

Jankto > Ewerton

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň má 2 zdravý nohy.

Reagovat
RuneSKS

Na 4-6 tydnu.. ale ne o moc..

Reagovat
Coutinho10

Cedidla a rozhovor isportu ve zkratce

1. Kdyz se omluvite, likvidacni faul se nestal.

2. Kdyz Vam fans daji hate, prevezmete v surove hre roli obeti.

3. Kdyz klub chce se surovou hrou bojovat, je to nespravedlive zvyhodneni. Ze Ewerton taky nemusel jiz nikdy hrat fotbal neni dulezite. Dekuji za ujasneni, denik Sport!

https://twitter.com/JaroslavTvrdik/status/1557270558664007682?t=jDs_sxyaZV5UlGiOI7VGQw&s=19

Reagovat
mrtvej ofsajd

Ani jsem to neměl sílu dočíst, D. Sport , Cedidlo

Reagovat
jackinho10

Reagovat
John Obi Mikel

Jarda ve shrnutí vypustil tu důležitou část s tím psem

Reagovat
verv

Nemusel už nikdy hrát fotbal Zase to nepřehánějte.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady neco chybi zda se mi

Reagovat
John Obi Mikel

Toho je Stalo se toho hodně

Třeba Vrba by tu mohl být https://twitter.com/OndrejNovacek/status/1555969056917913601

Reagovat
smazaný uživatel

spis cast diskuze tu zase chybi

Reagovat
John Obi Mikel

Fakt že jo

Reagovat
smazaný uživatel

To zase muselo byt rodeo, by tu mel byt nejaky archiv na screeny, takhle clovek prijde o zabavu

Reagovat
ratusek

Počkej,.to zmizela opět má konverzace s Trevorem? nebo to bylo jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Mam za to ze tady. Co ste si zase udelali kluci usaty?

Reagovat
ratusek

Ále jako vždy. Člověk co nechodí na stadion nemůže o klubu nic napsat a taky padlo cosi o židovských kurvičkách, no jako vždy

Reagovat
smazaný uživatel

to se keca porad, ale nejak se to muselo vyhrotit, kdyz je to smazany

Reagovat
ratusek

No ani né. Nic hrozného

Ale nikoho to moc nezajímá, tak proto to smazali

Reagovat
ondrasch77

Tak si to kurva screenuj, o všechnu zábavu jsem přišel...

Reagovat
ratusek

hned v sobotu to tady bude znovu

Reagovat
Kily

néééééééééééééééééééééééééééééééé

Reagovat
ratusek

no je pravda, že bych to mohl nechávat už bez odezvy

Reagovat
PlackaSKS

měl by ses na něj vysrat. akorát touží po pozornosti a píše pořád ty samý nesoudný sračky. latentní spartan fandící baníku šikanující každýho kdo nechodí na stadion. tohle bych chápal tak u desetiletýho děcka (až na tu spartu)... všichni se mu akorát smějí, i když si teda myslí, že lidi od fotbalu ho berou ... ignoruj ho, on se vybrečí cukroušovi na rameno a třeba se zase na chvíli smaže.

Reagovat
ratusek

rozumný

Reagovat
ondrasch77

A ty se nechceš občas pobavit na jeho "smyslem" pro fotbal, schopností porozumět zákulisním tahům a semtam občasném počastování svých "oblíbenců" (já, ratusek, ty, všichni slavisti (protože k těm cítí coby kovaný sparťan ryzí nenávist) a asi půlka starých EF uživatelů apod..., vždyť je to docela prdel, si čas od času přečíst, co ten prosťáček s duší Julia Ceasera zde občas píše...

Reagovat
PlackaSKS

Občas jo, ale to utrpení, který bude zažívat až mu nikdo ani neodpoví...

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
ratusek

Reagovat
ratusek

no už je ti líto, že tady s tebou nic už od víkendu neřešil?

Reagovat
ondrasch77

Občas potrolit blba je fajn...

Reagovat
ratusek

jo příští týden na něj zareaguji

Reagovat
mistr129

Reagovat
ondrasch77

Tvl Kily nech to bejt..., v našich posranejch životech košťat, co si zaslouží maximálně malešickou spalovnu není nic lepšího než když nás může ztrestat tenhle nýmand svým ostrovtipem.

Reagovat
ratusek

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Bakary3

Plus jsem ratuskovi nabidl fandit slavii, na coz docela slysel, protoze mu nebudeme nadavat a muze kibicovat i od klavesnice.

Uz mu nebudou T&C moct nadavat do zidovskych kurvicek, uz to bude proste jen zidacek.

Takze uz ceka postou klubovou jarmulku.

Samozřejmě na dobírku.

Reagovat
C.1922

To není vůbec špatný nápad Na jarmulku se mu klidně složíme

Reagovat
PlackaSKS

To by se musela složit celá Orlová

Reagovat
Bakary3

Reagovat
smazaný uživatel

To vezmou na uver, se jim vyplati

Reagovat
Losinho

Ratusek byl vždycky náš, jen to nechce přiznat

Reagovat
Bakary3

Reagovat
bobis21

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
db18

Založil si web s diskusí... ale diskutovali jim tam lidi...

Reagovat
rufus

S Trevorem se da jeste i normalne diskutovat?

Reagovat
Banikovec7
Reagovat
ratusek

To se týká nás a Baníkfestu?

Reagovat
Banikovec7
Reagovat
db18

Reagovat
Aldeano

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
C.1922

Reagovat
ratusek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ratusek

Reagovat
Hokaido

Já už tři dny čtu o tom zákroku Cedidly a až teď ho poprvé vidím. Fakt nechápu, proč z toho Slávisti dělají nejhorší zákrok v historii fotbalu a už tři dny brečí. Jako červená asi joo, ale není to vůbec nic hroznýho.

Reagovat
doshcz

Reagovat
Banikovec7

Reagovat
ondrasch77

Taky to není nic hroznýho, ale hned z první měl Cedidlo dostat redku a nic by se neřešilo....

Jde o to, že ani posranej VAR nebyl schopnej říct, že to je redka. Proč tam teda u toho ten kokot sedí? Zbytečně se tím vyostřil zbytek zápasu. Nic víc, nic míň.

Reagovat
clinger

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
mistr129

a ještě Cedidlův smích a kecy o pejskovi

Reagovat
smazaný uživatel

Smích?

Reagovat
mistr129

Najdi si v přenosu minutu 60:02.

Reagovat
Hokaido

To je přesně ono. Budete prostě pořád brečet kvůli takovým blbostem.

Reagovat
mistr129

Co je špatnýho chtít tvrdý trest po hráči, co na půlce nesmyslným skluzem zezadu zraní hráče, pak se tomu směje a v rozhovoru se místo nějaké sebereflexe lituje a děkuje všem, co při něm stojí?

Neříkám kdyby šlo o otočenou penaltu nebo podobnou blbost, kde jde jen o body, ale tady to odsral hráč svým zdravím. Cílem tedy není poukázat na to, že byla Slavia poškozena v tom zápase, protože nehrála proti 10 (v tu chvíli), ale exemplárními tresty se snažit tyhle zákroky vymýtit.

Reagovat
smazaný uživatel

budu ti věřit, hledat se mi to nechce já myslel, že jde o ten smích v rohhovoru

Reagovat
žrout

Aspoň někdo chápe podstatu té diskuze

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Salfovic

Červená jasná, ale tím, že pokrčil nohy, se o žádnej likvidační zákrok nejednalo.

Reagovat
pingla

Reagovat
PlackaSKS

Asi

Reagovat
clinger

prej asi joo.no jo objektivní sparťan. červená snad úplně jasná a prasárna to byla. a proč z toho děláme hálo je snad jasný. zranil nám hráče. vám takhle zranot třeba Dańka tak mluvíš jinak

Reagovat
SpartaOvenka

To si zase nemyslím, hysterie přehnaná je, ale ten zákrok byl dost intenzivní a brutální.

Reagovat
PlackaSKS

Červená v zápase, tři zápasy stop a nikdo by se nad tím ani nepozastavil.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
ratusek

ale nedozvěděli bychom se to, že má Cedidla citlivého psa

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
žrout

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že za psychické trauma toho psa dostane Slavia od disciplinárky flastr.

Reagovat
John Obi Mikel

Za trest ho půjde vyvenčit Houštecký.

Reagovat
žrout

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10adam

Reagovat
andrew96

Reagovat
C.1922

Ratusek v roli oběti a utlačovaný disident co se tady člověk ještě nedozví...

Reagovat
ratusek

jedem další kolo ty zoufalče?

Reagovat
smazaný uživatel

jdu na obed, nezapomen archivovat

Reagovat
ratusek

už na něj seru třeba někdy časem na něj budu reagovat

Reagovat
smazaný uživatel

Frajer, který na odkaz ohledně akce pivovaru Radegast napíše cosi o Baníkfestu, což je úplně mimo, má reakce dítěte, tak tu někoho tituluje jako zoufalce.

Ty fakt nemáš míru sebereflexe. Nezapomeň zas fňukat, brečet a psát nesmysly o Baníku a poté se cítit dotcene, když se ti tu jako vždy vysmejeme.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Mada

Reagovat
Shevchenko

A že neví o nějaké akci Radegastu z vás dělá větší fanoušky?

Reagovat
Bakary3

Reagovat
ratusek

ty mu dáváš normální otázku?

A sedíš aspon na stadionu když na něj reaguješ?

Reagovat
diskoschlampe

To jako vážně Podroužek hájí ban faulujícícho hráče na základě délky rekonvalescence zraněného hráče? Ty vole, dyť on je šéfredaktor a hají takovou píčovinu?

Reagovat
Lemond Laws

Každý má právo na svůj názor ... i když to občas pro někoho může být píčovina

Reagovat
frankiefcb

Jako dostával v Zajícovi dobré kapky.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele