Bundesliga - souhrn 19. kola

19.01.2018, 22:28, aktualizováno 21.01.2018, 19:56
Komentáře a souhrny
Dortmund nezvládl ani druhé jarní vystoupení a znovu bere jenom bod. Borussia tentokráte remizovala v Berlíně s Herthou, výsledek 1:1 jí svým gólem zajistil Kagawa. Köln se pomalu drápe nahoru, tentokrát tři body vyválčil i venku. Bayern porazil Werder a navýšil náskok, jelikož RB Lipsko překvapivě padlo ve Freiburgu, Leverkusen naopak odváží body z Hoffenheimu a uspěl i Gladbach...

Schalke 04 - Hannover 96 1:1

21.01.2018 18:00

Góly: 16. Marko Pjaca - 86. Niclas Füllkrug

Schalke remizovalo 1:1 s Hannoverem, když se poprvé v klubu trefil Marko Pjaca, který přišel na půlroční hostování z italského Juventusu. Hannover vstřelil vyrovnávací gól až několik minut před koncem utkání.

Schalke mělo před zápasem skvělou šanci dostat se na druhé bundesligové místo, na které se sice dostalo, ale kvůli remíze je na něm společně s Leverkusenem, Lipskem a Mönchengladbachem, kteří mají po devatenácti zápasech rovněž jednatřicet bodů. Pro Hannover pak překvapivá remíza na půdě favorita znamená udržení se na desáté příčce tabulky.

Hned první velká šance zápasu skončila gólem. V šestnácté minutě nahrál domácí Harit chytře do pokutového území na Marka Pjacu, který po líbivé kličce uklidil míč ke vzdálenější tyči Tschaunerovy brány. Přibližně půl hodiny od začátku zápasu měl na noze vyrovnání Klaus, jehož dalekonosná střela však skončila pouze na tyči a domácí brankář Fährmann si jí pak málem srazil do vlastní brány.

Na další velkou šanci jsme čekali až do sedmdesáté minuty, kdy Fährmann na hranici malého vápna dobře vyrážel nebezpečnou Bebouovu střelu a následnou dorážku Klause chytil do náruče. V šestaosmdesáté minutě poslal jeden z útočících hráčů Hannoveru centr z levé strany centr do chumlu před bránu, kde si balón našel nejlepší střelec domácích Füllkrug a nekompromisně zakončil. Do konce zápasu se již nic zásadního nestalo a utkání skončilo 1:1.

Smírný stav je na konci zápasu spravedlivý, ačkoliv více vyložených šancí si v zápase vybudoval podceňovaný Hannover.

Více informací k zápasu

Bayern Mnichov - Werder Brémy 4:2

21.01.2018 15:30

Góly: 41. Thomas Müller, 63. Robert Lewandowski, 76. Robert Lewandowski, 84. Thomas Müller - 25. Jérôme Gondorf, 74. Niklas Süle (vl.)

Výborný zápas byl k vidění v Allianz Areně. Werder srdnatě vzdoroval, ale nakonec mu Bayern uštědřil šestistou porážku v německé nejvyšší soutěži. Po dvou gólech vsítili jak Robert Lewandowski, tak Thomas Müller. Hosté začali aktivněji a za svou snahu mohli být odměněni vedoucí trefou už v 7. minutě. Hlavička Maxe Kruseho však skončila pouze na tyči. O pět minut později musel Jiří Pavlenka krotit pozdrav od Francka Ribéryho. V minutě pětadvacáté nahrával za obranu Kruse. Sven Ulreich trochu zaspal s vyběhnutím, díky čemuž se k balonu dostal dříve Jerome Gondorf, a přestože Joshua Kimmich dělal, co mohl, gólu nezabránil - 0:1. Jen o minutku později pálil Thomas Delaney, ale míč za zády muže v rukavicích tentokrát neskončil. Kohfeldtův tým držel těsný náskok až do jednačtyřicáté minuty. Tehdy Jerome Boateng nasměroval dlouhý centr do vápna, kde Veljković rukou zpracoval pro Müllera, který halfvolejem uklízel za Pavlenku - 1:1. Po změně stran přišel na hřiště i Theodor Gebre Selassie a o deset minut později sledoval, kterak Kruse vybízí ke skórování Gondorfa. Tentokráte to však nevyšlo. Prakticky hned z protiakce o kousíček minul Lewandowski. V 62. minutě se musel mít český brankář na pozoru před pokusem Arturo Vidala, který byl v té době na trávníku ani ne pět minut. Následoval rohový kop, který James Rodríguez posadil přesně na hlavu polského kanonýra. Tohle se nedalo chytat - 2:1. Za deset minut se Brémští dočkali vyrovnání. Opět to bylo po rohovém kopu, který Max Kruse zakroutil do vápna, kde jeden z jeho spoluhráčů balon hlavou sice nezasáhnul, ale vše "jistil" Niklas Süle, od jehož kyčle se kulatý předmět smolně odrazil za brankovou čáru - 2:2. Jenže nerozhodný stav netrval ani dvě minuty. Müller našel ve vápně Lewandowskiho a ten - ač v záklonu - dokázal hlavou překonat Pavlenku - 3:2. Reprezentant země našich severních sousedů se v aktuální sezoně prosadil už posedmnácté. Odpovědět se snažil Zlatko Junuzović, nicméně na Ulreicha si nepřišel. A tak přišla na pořad odpoledne čtyřiaosmdesátá minuta, ve které nechtěl za svým parťákem z útoku zaostat Thomas Müller. James mu poslal parádní oblouček za obranu, kde osmadvacetiletý fotbalista, který by na nadcházejícím mistrovství světa mohl klidně atakovat absolutní gólový rekord (16 zásahů) krajana Miroslava Kloseho, pohodlně střelou svou pravou nohou rozvlnil celkově posté během své bundesligové kariéry síť a dal výsledku jeho finální podobu - 4:2.

Více informací k zápasu

Hamburger SV - 1. FC Köln 0:2

20.01.2018 18:30

Góly: 27. Simon Terodde, 67. Simon Terodde

Köln pokračuje ve vítězné sérii a naplno boduje potřetí v řadě. Hamburk naopak potvrdil výsledkovou nevyrovnanost a doma vyhrál naposledy v listopadu.

Pro Köln znamená výhra na půdě Hamburku důležitý krok na cestě za udržením se mezi německou elitou, "Geißböcke" se sice stále nachází na posledním místě bundesligové tabulky, ztráta na šestnácté místo, které znamená alespoň baráž, již však činí pouhé čtyři body. Mezi posledním Kölnem a předposledním Hamburkem je pak rozdíl pouhých tří bodů.

Hamburk se nachází na předposledním místě tabulky s patnácti body a kvůli špatné formě reálně tradičnímu týmu ze severního Německa reálně hrozí sestup. Hamburk v bundeslize naposledy zvítězil na konci listopadu, kdy bral doma výhru 3:0 s Hoffenheimem.

Již ve 12. minutě si první větší šanci zápasu vybudovali navzdory očekávání hosté. Japonec Osako běžel s míčem sám od půlky hřiště až před bránu domácích, tam míč ale do rukavic vzal brankář Pollersbeck dříve, než stihl domácí obránce vystřelit. Ve 27. minutě se již skóre zápasu měnilo. Na centr z rohového kopu si uprostřed malého vápna naběhl Simon Terodde a míč usměrnil přímo do odkryté části Pollersbeckovy brány. Ve 41. minutě měl Hamburk velkou šanci na vyrovnání. Kostič se ve vápně dostal k míči a měl před sebou odkrytou bránu, míč ale v cestě za brankovou čáru dobrým zákrokem vyrazil brankář Horn.

Na začátku druhé půle hrála obě mužstva opatrně a žádnou větší šanci jsme dlouho neviděli. V 68. minutě však Köln z protiútoku udeřil jako blesk z čistého nebe. Po sérii přihrávek se míč dostal až k volnému Teroddemu, který v klíčovou chvíli nezaváhal a vstřelil míč přímo mezi nohy domácího brankáře, který neměl téměř žádný čas na reakci. V 77. minutě trefil domácí Hunt z přímého kopu pouze tyč a domácí se museli smířit s faktem, že z dnešního zápasu mít žádné body nebudou.

Více informací k zápasu

TSG Hoffenheim - Bayer Leverkusen 1:4

20.01.2018 15:30

Góly: 86. Ádám Szalai - 43. Leon Bailey, 51. Julian Baumgartlinger, 70. Lucas Alario, 90. Lucas Alario

Hoffenheim doma vysoko podlehl rozjetému Leverkusenu a Liga mistrů se mu vzdaluje. Hosté se díky výhře minimálně do neděle posunuli na druhé místo tabulky.

Hoffenheim nedokázal zvítězit ani ve druhém jarním bundesligovém zápase a po remíze v Brémách si připisuje vysokou domácí prohru s Bayerem Leverkusen. TSG se tak nyní nachází se sedmadvaceti body na deváté ligové příčce a na čtvrtou příčku, která zajišťuje účast ve vysněné Lize mistrů, ztrácí již čtyři body. V příští zápase navíc Hoffenheim čeká těžký zápas na půdě mnichovského Bayernu.

Leverkusen se díky výhře posunul na druhé místo, přičemž má jednatřicet bodů, jako Lipsko a Mönchengladbach, oproti kterým má však Bayer mnohem lepší skóre. Leverkusen může navíc ze slibné druhé příčky sesadit již v neděli Schalke, které přivítá desátý Hannover. Leverkusen se může chlubit skvělou bilancí, neboť z posledních čtrnácti ligových zápasů prohrál pouze jeden, a to minulý pátek s prvním Bayernem.

První velkou šanci zápasu si vypracovali ve 26. minutě domácí. Z pravé strany střílel Geiger, jehož dobře mířenou střelu však tečoval jeden z hostujících obránců na břevno. Ve 43. minutě zakončoval po přihrávce z pravé strany patičkou jamajský talent Leverkusenu Leon Bailey, jemuž se podařilo míč propasírovat za Baumannova záda. Do kabin se tedy šlo za stavu 0:1, zápas však zůstal otevřený.

V úplném úvodu druhé půle se do dobré šance dostal domácí Rupp, který však mířil pouze do tyče. V 52. minutě slavil Leverkusen podruhé. Lars Bender přihrál Julianu Baumgartlingerovi, který zpoza vápna vyslal přízemní střelu ke vzdálenější tyči a brankář Baumann tak byl bez šance. V 70. minutě poslal hosty do třígólového vedení Lucas Alario, jemuž přihrával Leon Bailey.

V 86. minutě snížil na 3:1 po přihrávce Gnabryho Ádám Szalai, ale poslední hřebík do rakve Hoffenheimu přidal v nastaveném čase druhým gólem v zápase Alario, který doklepával do prázdné brány Retsosův centr.

Více informací k zápasu

SC Freiburg - RB Lipsko 2:1

20.01.2018 15:30

Góly: 72. Janik Haberer, 76. Robin Koch - 65. Timo Werner

Freiburg dokázal překvapit favorita a ačkoli s Lipskem prohrával, nakonec mohl před vlastními fanoušky slavit výhru! Jako první se sice prosadil hostující Timo Werner, jenže o pár chvil později domácí góly Haberera s Kochem v rozmezí čtyř minut otočili skóre zápasu.

V prvních minutách se o moc příjemný či pohledný fotbal rozhodně nejednalo a spíše jsme na stadionu Mage Solar ve Freiburgu sledovali boj o míč. Ani jeden z týmů si nedokázal vypracovat územní nadvládu a diváci se museli nudit. Jako první se pokoušel individuálně prosadit Bruma, jenže portugalský mladík neměl správně seřízená mířidla a pálil jen vedle tyče.

Lipsko bylo jasným favoritem, i když dění na hřišti tomu moc neodpovídalo. A když už se hostům povedlo dostat míč do brány, sudí Brand pískal ofsajd, takže gól neplatil. Navíc jsme museli chvíli čekat při ošetřování brankáře Alexandera Schwolowa. Ten se sice ještě pokoušel o pokračování ve hře, ale o pár minut později musel být střídán polským dlouhánem Rafałem Gikiewiczem.

První zajímavý pokus si na své konto připsal domácí útočník Lucas Höler, který si míč z pravé strany ani zpracovávat nemusel a z první jej napálil na bránu. Jeho pohotový volej však brankář Péter Gulácsi dokázal vytěsnit nad břevno! Pár minut před koncem první půle se Christian Günter dostal ke střele z levé strany, kterou však poslal příliš vedle. A v samém závěru minul tyč mladík Pascal Stenzel.

Do druhé půle hráči vkráčeli v trochu lepším rozpoložení a jejich aktivita stoupala. Marcel Sabitzer se sedm minut po návratu ze šaten dostal ke střele v bezprostřední blízkosti branky. Ale Rafał Gikiewicz musel ukázat hodně rychlé reflexy, aby dokázal dostat míč mimo nebezpečnou zónu. Tou dobou bylo Lipsko mnohem aktivnější a za to také získalo odměnu.

V 65. minutě dostal z poloviny hřiště od Sabitzera dobrou přihrávku útočník Timo Werner, obešel si protihráče a dostal se s balonem u kopaček až do vápna. V něm ukázal parádní přehled i chladnokrevnost zdobící velké útočníky a zakončil - 1:0 pro hosty.

Radost hostí však netrvala moc dlouho, protože po vybojovaném rohovém kopu a střídání Augustina se k balonu dostal nejvýše doskočivší útočník Janik Haberer, na jehož parádní hlavičku neměl zkušený brankář Gulácsi nárok - 1:1.

Sotva se hosté stačili vzpamatovat, domácí se ujali míče znovu a znovu si připravili rohový kop. Osvědčená taktika fungovala také nyní a během čtyř minut dokázal domácí tým otočit výsledek! Na centr Christiana Güntera si vyskočil málo hlídaný Robin Koch a rozjásal domácí tribuny! Ve zbytku utkání se už domácí dokázali ubránit a slaví senzační obrat.

Více informací k zápasu

Borussia Mönchengladbach - FC Augsburg 2:0

20.01.2018 15:30

Góly: 10. Matthias Ginter, 90. Thorgan Hazard

Gladbach zvládnul utkání s Augsburgem a poskočil na prozatímní čtvrtou příčku, o kterou ho může připravit akorát v neděli hrající Schalke. Fuggerstädter sice nenavázali na výhru proti Hamburku, nicméně rozhodně pro ně není nic ztraceno.

Jako první nebezpečně pálil domácí Mickaël Cuisance, nicméně jeho pokus nakonec Marwina Hitze neohrozil. To v 10. minutě po hlavičce Matthiase Gintera už to byla jiná písnička. Hazardův roh byl milimetrově přesný, ale je trochu záhadou, jak se mohl v tom shluku těl dostat balon právě k bývalému hráči Borussie Dortmund, jenž tímto stylovým angličanem stylově oslavil včerejší čtyřiadvacáté narozeniny - 1:0.

Hosté pak měli míč více na kopačkách, jenže se jim nedařilo vypracovat si žádnou vyloženou příležitost. Naopak do konce úvodního dějství neměli tak daleko ke gólu Vestergaard, Stindl a Raffael. O jediný pozoruhodný moment na druhé straně hřiště se postaral Jeffrey Gouweleeuw, jenž v osmadvacáté minutě přeci jen protáhnul Yanna Sommera.

V závěru prvního poločasu musel ještě vypomáhat videorozhodčí, neboť nebylo úplně jasné, jestli náhodou Daniel Baier nezahrál ve vlastní šestnáctce rukou. Sudí Bibiana Steinhausová však na penaltový puntík neukázala. Ve druhé půli vybídnul nejprve ke skórování Stindla kolegu Hazarda, který s díky odmítnul.

FCA se dostali už jenom do dvou dobrých šancí. Tu Caiubyho zneškodnil Elvedi, a následně Koo Ja-Cheol ve výborné pozici přestřelil. Manuel Baum se snažil oživit ofenzivu, ale nebylo mu to nic platné. V poslední minutě totiž Hříbata vybojovala balon a Thorgan Hazard běžel až k velkému čtverci. Sice měl na výběr hned ze dvou dobře nabíhajících spoluhráčů, ale nakonec se rozhodnul pro přízemní střelu do levého dolního rohu ... a dobře udělal - 2:0.

Více informací k zápasu

1. FSV Mainz 05 - VfB Stuttgart 3:2

20.01.2018 15:30

Góly: 45. Yoshinori Muto, 54. Yoshinori Muto, 64. Gerrit Holtmann - 19. Holger Badstuber, 90. Daniel Ginczek

Hráči Mainzu zvládli velmi důležitý souboj o záchranu s konkurenčním Stuttgartem a především díky skvělému závěru úvodní půle a první dvacetiminutovce druhého dějství zvítězili v poměru 3:2. V tabulce se tak odpoutali od šestnáctých Brém a na svého sobotního rivala se bodově dotáhli, s dvaceti body jim patří patnáctá pozice. VfB v tomto duelu vedl, nakonec mu nepomohla ani vstřelená branka v poslední minutě. V Bundeslize je čtrnáctý.

Od samého začátku byl velice aktivní Jošinori Muto, japonský záložník nakonec skóroval hned dvakrát. Již ve 3. minutě se ocitl zcela osamocen v levém rohu brankového území, ovšem z úhlu vyběhnuvšího gólmana Zielera překonat nedokázal. O devět minut později po centru z levého křídla hlavičkoval v jasné pozici nikým nehlídaný Özcan, brankář Zentner vyboxoval míč směřující doprostřed branky reflexivně nad sebe.

Krátce po odehrané čtvrthodině obdržel kolmici za obranu Quaison, po třicetimetrovém sólu tvrdě vystřelil z hranice šestnáctky a Zieler brilantním zákrokem vytěsnil míč mimo prostor tří tyčí. Hosté poprvé udeřili po necelých dvaceti minutách, kdy na centr z pravé strany trestuhodně nedosáhl Zentner. Balón se následně odrazil na kopačku Holgera Badstubera a o centimetry ho protlačil za brankovou čáru, gólu nezabránil ani skluzující obránce Hack.

Ve 42. minutě skóroval domácí Serdar, nicméně rozhodčí Osmers prohlédl videozáznam a vinou hraní rukou na začátku akce branku odvolal. FSV přeci jen srovnal v nastavení prvního poločasu. Muto z otočky vystřelil z necelých pětadvaceti metrů a jeho projektil mířil doprostřed branky. Zieler nepochopitelně minul míč a nechal ho propadnout za svá záda, tuto obrovskou hrubku v důležitém klání si rozhodně za rámeček nedá.

Mainz vstoupil do druhé části hodně namlsán a v 54. minutě otočil vývoj. Podruhé mířil do černého Muto po nahrávce z levé strany a ve skluzu ze šesti metrů nadvakrát překonal Zielera. Domácí pojistili svůj náskok za dalších deset minut, i v tomto případě výrazně chyboval Zieler. Střelu Gerrita Holtmanna z hranice pokutového území chtěl vyboxovat, jenomže míč se od jeho rukavic odrazil do sítě - 3:1. Hosté korigovali výsledek v samém závěru po úspěšné hlavičce Daniela Ginczeka, na více jim ale nezbyl čas.

Více informací k zápasu

VfL Wolfsburg - Eintracht Frankfurt 1:3

20.01.2018 15:30

Góly: 66. Maximilian Arnold - 18. Sébastien Haller, 22. Timothy Chandler, 85. Luka Jović

Eintracht Frakfurt potvrdil, že se mu na hřištích soupeřů mimořádně daří. Z deseti duelů Orli vydolovali hned jednadvacet bodů, přičemž v této statistice je lepší akorát vedoucí Bayern Mnichov. Zato Vlci budou muset ještě zabrat.

Poprvé ohrozil Koena Casteelse už v 6. minutě hlavou Timothy Chandler. Na druhé straně to zkoušel Divock Origi, nicméně jeho talent se v posledních měsících poněkud zaseknul. Poté trochu zaspala obrana hostujcí celku, z čehož mohl těžit Yunus Malli. Lukas Hradecky byl ale mezi třemi tyčemi maximálně pozorný.

Další slovo patřilo opět Chandlerovi. Jeho střela však patřila spíše do kategorie propagačních. Už o minutu později šel Kovaćův tým do vedení. Ve vápně převzal od Mariuse Wolfa balon, rychle se s ním otočil a ranou pod břevno nedal gólmanovi šanci - 0:1. Poté se Casteelse pokoušel přehodit Ante Rebić, nicméně o kousek to nevyšlo.

Za minutu už to bylo pro Orly zase veselejší. Wolf našel svou přihrávkou napříč pokutovým územím na zadní tyči číhajícího Chandlera, pro něhož nebyl problém zavěsit do odkryté klece - 0:2. V prvním poločase zatoužil po vyrovnání Josip Brekalo. Šlo však spíše o pokus ze zoufalství. První poločas tedy vyzněl daleko lépe pro Frankfurt.

Hosté byli aktivnější i po změně stran, a kdyby svou možnost přetavil v gól alespoň jeden z dvojice Kevin-Prince Boateng/Marius Wolf, byl by zřejmě jakýkoliv odpor Wolfsburgu definitivně zažehnán. Takhle přišla na pořad odpoledne 66. minuta a s ní mistrně zahraný přímý kop. Maximilian Arnold pálil z hranice velkého vápna naprosto nekompromisně do šibenice u vzdálenější (levé) tyče - 1:2.

Výraznou čáru přes rozpočet Schmidtova celku učinil už v následující minutě přemotivovaný Landry Dimata, který naprosto zbytečně podrazil Omara Mascarella a vyfasoval druhou žlutou kartu. Početní převahu využili hosté v 85. minutě, když se po ose Boateng-Haller dostal míč až k Lukovi Jovićovi, jenž zblízka rozvlnil síť - 1:3.

Více informací k zápasu

Hertha BSC - Borussia Dortmund 1:1

19.01.2018 20:30

Góly: 46. Davie Selke - 71. Shinji Kagawa

Borussia Dortmund selhala a nedokázala si z Berlína přivézt tolik bodů, kolik by ráda. Nakonec se i přes velký tlak musela spokojit jen s remízou. Hned na začátku druhé půle se jako první prosadil domácí útočník Davie Selke, na jehož trefu odpověděl dvacet minut před koncem Shinji Kagawa.

Borussia Dortmund usiluje o Ligu mistrů, ale po několika minimálně průměrných výkonech se její sny o milionářské soutěži rozpadají. Celek z Dortmundu navíc žije ponořen do přestupových spekulací týkajících se osoby hvězdného útočníka Pierra-Emericka Aubameynaga. Ten do utkání s Herthou nenastoupil a jeho spoluhráči možná i kvůli tomu nepodali optimální výkon.

První zajímavou šanci měl na svědomí domácí kapitán a veterán záložní řady Per Skjelbred, ke kterému se dostal odražený balon. Skjelbred jej ihned vypálil a dost možná by ohrozil brankáře Romana Bürkiho, jenže do rány mu obětavě padl obránce Sokratis. André Schürrle se o chvíli později ocitl v prostoru pravého křídla, kde si okolo Plattenhardta přehodil balon na centr. Ten sice zasáhl Shinji Kagawa hlavou, jenže mířil těsně vedle.

Domácí rozhodně vypadali aktivněji a byli za svou snahu odměněni několika zajímavými situacemi. Například Valentin Lazaro kopal volný přímý kop po faulu na Plattenhardta a jeho rána mířila jen pár centimetrů vedle Bürkiho brány! Na opačné straně si na zajímavý pas sbíhal anglický mladík Jadon Sancho, který ovšem v poslední chvíli těsně minul.

V poslední šanci první půle se ocitl Davie Selke, ale tentokrát se ještě radovat nemohl. To se mu však splnilo téměř ihned po návratu ze šaten. Uplynula sotva minuta hrací doby z druhé půle, když se po narážečce s Ondrejem Dudou míče na pravé straně ujal Valentino Lazaro. Ten pak našel krásnou kolmicí před bránou volného Davieho Selkeho, jemuž stačilo využít prázdného prostoru a poslat balon do protipohybu brankáře Bürkiho - 1:0.

Hosty vývoj zápasu překvapil, ale místo chvil nechápavého sledování hry se pustili do soupeře. Začali být mnohem aktivnější a v podstatě jen nepřesnost ve finální fázi jim podrážela nohy. Jeremy Toljan si posunul míč směrem ke středu hřiště a centrem hledal Schürrleho, kterého však na poslední chvíli uhlídal Fabian Lustenberger. O chvíli později se do šance prohnal Christian Pulišić a tvrdou ranou vyzkoušel reflexy brankáře Krafta.

Ani ten už nestačil v 71. minutě, protože po delší individuální akci Sancho našel před bránou volného Shinjiho Kagawu a ten přesně umístěnou hlavičkou nedal brankáři Kraftovi žádnou šanci zasáhnout - 1:1.

Tou dobou už byl na hřišti i mladíček Alexander Isak, který rovněž přidal problémy do již mnohem nejistější obrany domácích. Jeho kombinace s Toljanem dovedla balon až k Schürrlemu, jehož od míče oddělil pohotový obránce Stark. Závěrečný tlak hostí byl drtivý. Isak pálil osamocen mimo a o pouhou minutu později dokonce napálil břevno!

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZVRPSB
1.Bayern Mnichov19152244:1447
2.Bayer Leverkusen1987439:2731
3.Schalke 041987430:2531
4.RB Lipsko1994631:2831
5.Borussia Mönchengladbach1994630:3031
6.Borussia Dortmund1986540:2530
7.Eintracht Frankfurt1986524:2030
8.FC Augsburg1976628:2527
9.TSG Hoffenheim1976629:2727
10.Hannover 961976628:2927
11.Hertha BSC1967627:2725
12.SC Freiburg1958620:3323
13.VfL Wolfsburg19311522:2420
14.VfB Stuttgart19621116:2420
15.1. FSV Mainz 051955924:3320
16.Werder Brémy1937916:2516
17.Hamburger SV19431215:2815
18.1. FC Köln19331314:3312

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (166)

Přidat komentář
Rudnevs

Prvý polčas bol nuda, taký typický piatok, ten druhý však bol skvelý, tu je pekne vidno, ako vie jeden gól zmeniť zápas. Pre Ondreja Dudu to bol dosť smolný zápas - najprv dorazí do brány loptu od Kaloua, ktorá by tam pravdepodobne došla i bez jeho dotyku (Toprak bol ešte celkom ďaleko), na tom by nebolo nič zlé, keby nestál v ofsajde a gól teda logicky neplatil. Potom urobil chybu v obrane z ktorej padol gól a nakoniec ho Dardai ešte vystriedal.

A Aubameyang? Ten si hrá s rodinou a kamarátmi halový futbal v drese Ousmane Dembélého.

Reagovat
smazaný uživatel

No Ondro zatial vobec nenaplna potencial. Zatial co som videl, tak mu to velmi v Herthe nejde. Nevie sa dostat do hry, malo dotykov s loptou a celkovo mi pride, ze ten styl hry Herthy mu absolutne nesedi. Dnes ukazal aj pekne veci, ale tym ofsajdom a tymi zbytocnymi stratami to totalne znegoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Tá lopta bola slabá, asi by ju nakoniec na bránkovej čiare dostihli. On je náhodou výborný v rozohrávke, tá strata pri gole bola jeho jediná zlá nahrávka, lenže nemá absolútne kondíciu ani rýchlosť na budesligu,vôbec nenapáda ani sa nevracia dozadu, ten gol čo dostali po jeho chybe bolo jediný krát čo sa vrátil do zadu, zobral loptu súperovi a zle nahral.

Reagovat
Kincl

Blbeček rozhodčí, aby mu stará doma zahla

Reagovat
Snatus

Daridu teda hodně pomalu zapojuje do týmu. Čekal jsem ho v základu obě jarní kola.

Reagovat
andrew96

Duda si včera vysloužil posazení na lavičku, příště bude Darida v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ach jo, snad sa Duda vzchopi.

Reagovat
Rudnevs

Aubameyangova reakcia na redaktora Bildu, ktory píše, že správny prístup od BVB by bol nechať ho do roku 2021 na tribúne a v druhej tréningovej skupine: “Bla bla bla next step is the jail you don’t know nothing so take care of you!!! not me”

Reagovat
smazaný uživatel

K čemu je to video, když se nepískala jasná pecka na Yarmola ?

Reagovat
andrew96

Včera jsem viděl jen první poločas, což byla slušná nuda, druhý jen se sestřihu, ale Sokratis u Selkeho branky zase v lese. Duda klíčovou postavou v záporném slova smyslu. Sancho je šikovný, ale musí zesílit v osobních soubojích, zatím v nich odlétává jak papír.

Reagovat
andrew96

Freiburg Streich po konci skákal a úplně zářil, to bylo super.

Reagovat
eleven11

Každá prehra rudích volov poteší

Reagovat
smazaný uživatel

Famózní obrat-dva rohy,dva góly! Robin Koch druhý gól v BL za sebou! Taťka na něj musí bejt pyšnej! Trenérem sezóny bude určitě Heynckes nebo Tedesco nebo Herrlich, ale pro mě je to Christian Streich!

Reagovat
Rudnevs

Ja mám Streicha taktiež rád a celkovo tou rodinnou atmosférou, dlhodobým držaním trénera, prácou s odchovancami a štadiónom v anglickom štýle v prírodnom prostredí je Freiburg veľmi sympatický, ale zrovna túto sezónu nemá Streich zasa tak extra úspešnú ako trebárs tú minulú alebo 2012/13... Heynckes alebo Tedesco by si to imho zaslúžili viac, ani nie preto, že hrajú vysoko, ale preto, že na tom majú sami veľký podiel - oba tímy sa pod nimi oproti Weinzierlovi s Ancelottim výrazne zlepšili.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě,měl už lepší sezóny,letos nemá žádný výrazný úspěch v podobě evropských pohárů nebo podobně,ale je až neuvěřitelné,jaký má čich na mladé hráče a dokáže dále rozvíjet a posouvat výkonnostně výš, nemá k dispozici žádný hvězdný kádr a dost se teď potýká se zraněními důležitých hráčů.Speciálně SCF je v tomhle specifický.Jasně, Tedesco nebo Heynckes si to jednoznačně zaslouží,to je bez debat,ale ať si tam zkusí vydržet šest let v kuse jako Streich ve Freiburgu

Reagovat
andrew96

Nemělo nebo nemá se stavit či rekonstruovat? Byla by to škoda, protože (alespoň z TV) vypadá ten stadion útulně a, jak říkáš, v anglickém stylu, akorát je tam na rozdíl od ostrovů atmosféra celý zápas. Na druhou stranu nevím, v jakém stavu stadion je.

Reagovat
smazaný uživatel

Mají to prý v plánu.Byl jsem tam na EL a bavil se s místními,měli by stavět větší,ale v jaké fázi to je,netuším.Stadion je pěkný,alespoň z pohledu ze sektoru hostů (ten teda nic moc),leží ale v obytné zóně,což je pro ně taky problém vzhledem k hluku (zápasyEL tam začínaly od 21hod.).Složitě se tam oddělují hostující fans od domácích.

Reagovat
Rudnevs

Bude sa stavať, už majú i vizualizáciu, pozrite sa na toto - https://stadion.scfreiburg.com.

Mnohými prvkami má pripomínať ten súčasný štadión - odlžnikový tvar, jedna veľká “stena” za bránou a oprotiležiaca dvojposchodová tribúna. Taktiež som si všimol, že po vzore Esprit-Areny sú sedačky nepravidelne usporiadavajú v rôznych farbách, aby to vytváralo lepší optický dojem v prípade menšej návštevy.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně oni hrají Bundesligu na výjimku. Mají kratší hřiště než klasických 105x68 a navíc ho mají z kopce! Mám poct, že je to zhruba 1,5 metru na délku hřiště. Je to krásně vidět při zápasu, kdy reklama připevněná na tribunu se při pohledu z hlavní tribuny na výšku zvětšuje.

Nový stadion má mít 35 000 diváků. Nový stadion se teď na jaře začne stavět i v Darmstadtu (resp. bude se přestavovat současný - hlavní protilehlá tribuna, tribuny za brankou zůstanou současné)

Reagovat
Rudnevs

Mňa aj napadlo, že by tam teoreticky nemuseli stavať nový, ale že by stačila i rekonštrukcia s tým, že by využili to malebné prostredie a spojili by tak moderný štadión s tradičným nádychom, tak ako to má trebárs St. Pauli alebo Union Berlin. Ale cez toto vlak nepôjde... Inak díky z informácie, o tom kratšom ihrisku som už tiež kdesi čítal, tuším, že vtedy ako hrali tú EL, tam sa špekulovalo, že budú hrať dokonca v Baseli, ale nakoniec dostali výnimku.

Jj, ten Darmstadt som už taktiež videl, zatiaľ sa mi to veľmi nepozdáva, ale uvidíme, ako to bude vyzerať v realite, trebárs časom plánujú dať nové i tie tribúny za bránkou (tie súčasné sú snáď dokonca len mobilné tribúny) a potom by to mohlo vyzerať celkom fajn.

Reagovat
smazaný uživatel

Když už se tu baví o výjimkách, nevíš kolik bundesligových stadiónů může hostit Ligu Mistrů?

Reagovat
db18

S výjimkou Freiburgu právě asi všechny stadiony. BL má podobný nároky na stadiony jak UEFA (+ mají podmínku kapacity tuším aspoň 20 tisíc diváků)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to asi by mohli hrát LM i na dost stadiónech 2. Bundesligy (Fortuna, Lautern, Duisburg, Pauli, Dynamo, Bielefeld, Norimberk, Union a imho i nový stadec Aue), a některých v 3. Lize (Karlsruhe, Hansa). V Česku nevídaná představa

Reagovat
smazaný uživatel

Vypadá hezky! I ta stránka je pěkně udělaná. Vím,že ty sedačky mají nějaký efekt, ale mně to moc nesedí.

Reagovat
Rudnevs

Mne sa to práve celkom páči, teraz je to celkom moderné, dávajú to do viacerých štadiónov, trebárs i v Taliansku to má Udinese...

Reagovat
smazaný uživatel

Jj,dělá to efekt plného hlediště,ale třeba Freiburg to nemá zapotřebí.

Reagovat
smazaný uživatel

Co já vím, tak Freiburg má druhou nejvyšší procentuální obsazenost stadionu v Evropě (po Bayernu) viz http://pbs.twimg.com/media/C7nbKyiXQAERnp8.jpg

Reagovat
andrew96

Díky všem za informace. Mně se to až tak nelíbí, respektive vypadá tak nějak "obyčejně". Ale jestli hrají na výjimku, tak je nový stánek třeba.

Reagovat
Rudnevs

To s tebou celkom súhlasím, zatiaľ je to taký štandard, ktorý neurazí. Uvidíme ako to bude vyzerať, keď to bude postavané, trebárs názor zmením.

Reagovat
db18

Dimata má zatím povedený "jaro"

Reagovat
smazaný uživatel

Freiburg a Köln

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne aj skalp Hamburgu... A verím že Kolín sa zachráni a HSV soadne konečne

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladino10

Reagovat
andrew96

Reagovat
smazaný uživatel

Lars Bender hráva pravého beka?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Jen tam zaskakoval při zranění Henrichse (nebo spíš kvůli jeho tréninkovému manku, až bude Henrichs zase fit, tak se Lars nejspíš posune zpět do zálohy)

Reagovat
smazaný uživatel

A zo zálohy pôjde kto na lavičku?

Reagovat
db18

Baumgartlinger je asi nejvíc na hraně - ale podle mne se do tý doby zase někdo zraní (možná sám Lars) a vyřeší se to samo.

Reagovat
smazaný uživatel

Díky za odpoveď.

Reagovat
Bayern +

Môže mi niekto priblížiť dnešný zápas? Aký bol prejav s Guardiolovským 4-1-4-1? Zvládal to Javimar? Kto bol dnes najlepší a kto naopak sklamal? Díky.

Reagovat
vladino10

obrana derava, smerom dopredu v prvom polcase nic, v druhom lepsie, ale vysledne skore je hlavne vysledkom toho, ze sme dali gol zo vsekych sanci..

muzi zapasu asi strelci golov + James si pripisal dve asistencie..

a sklamanie asi robben, tomu sa dnes nepodarilo vobec nic, ale je po zraneni, podobne bernat..a celkovo sa nedarilo na tych kridlach vytvorit priestor..

Reagovat
Bayern +

V obrane bol kto najhorší? A Ribéry ako?

Reagovat
vladino10

nemyslim obrannu radu, myslim to, ze cely tim nebranil dobre, hlavne teda v niektorych pasazach hry..najhorsi asi bernat, ten mal v niektorych subojoch dost problemy, ale ako hovorim, bol po zraneni..sule vlastny gol a ulreich vyrobil zbytocny rohovy kop z ktoreho si sule toho vlastenca strelil..

Franck v pohode, pekne tam rozdaval lopty, mal aj nejake dobre prieniky, ale hovorim, tie kridla nemali moc priestoru..

Reagovat
db18

Franck hrál dobře, ať je Bernat jakkoliv neoblíbený, tak s ním přece jen Franck hraje lépe, protože se mu Juan nabízí a Ribéry pak má s kým kombinovat (nebo spíš může rozdávat předfinální přihrávky), akorát pak Bernat už kvalitně neodcentruje To Alaba mi přijde, že v poslední době ofenzivu moc nepodporuje...

Jinak za mne nejlepší Thomas a Rodriguez - dneska byl i docela vidět, a nejhorší Arjen.

Reagovat
smazaný uživatel

U Alaby vnímám za poslední 2-3 roky snad největší výkonnostní propad ze všech našich současných hráčů. Rychlostně už to neni zdaleka ono a jeho útočná snaha se omezuje na centr z pozice, do který dostane balon (pokud je dostatěčně blízko pokuťáku). Jinak Muller od příchodu Juppa možná nejlepší hráč?

Reagovat
db18

Dokud nemusí hrát na hrotu, tak bych řekl že určitě... ale výkonnostní pokrok udělali snad všichni až na Alabu a Robbena. Za to ale částečně můžou i zranění.

Reagovat
monty25

Schalke Takhle ten druhej flek nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

Hennover letos nejsou zadny orezavatka. Co jsem koukal na statistiky tak muzem byt za bod radi. Skoda vyrovani na konci, ale tak to hold chodi.

Reagovat
ZB 07

Schalke díky

Reagovat
cologneFC

Načo takáto liga, keď druhý v tabulke má bodovo bližšie k baráži ako k prvému miestu? Čo sa to stalo s bundesligou?

Reagovat
smazaný uživatel

Neschopnost konkurencie.

Reagovat
cologneFC

no jasne

Reagovat
smazaný uživatel

A ako by si to inak nazval?

Reagovat
cologneFC

Nič nie je čiernobiele. Nechcem sa tu do toho púšťať lebo ma tu fanúšikovia Bayernu zmasakrujú. Ale myslím, že každý normálny človek vie, že to nie je iba v neschopnosti konkurencie.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ale tu poziciu si Bayern vydobil sam, nemam pocit ze by to bolo tak ako je to v pripade Lipska ci Hoffe, ze by sa zrazu objavil sponzor alebo mecenas.

Reagovat
cologneFC

Samozrejme, to je niečo úplne iné. To čo si spomínal, to do ligy nepatrí. To je už zase na inú debatu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tiez mam pocit, ze by sa v BL mohlo nieco spravit, aby ostatne timy boli aspon v Europe konkurencieschopnejsie.

Reagovat
JozkokozleJ

To by prinieslo zrusenie pravidla 50+1. A na to nie je v BL prostredi väcsinova zhoda. Ani som si nevsimol, ze by sa o tom vobec viedla debata.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm. Na jednej strane sa mi toto pravidlo sakra paci, ale na druhej si vravim ked vidim jak si nemecke kluby v Europe pocinaju, ze ci to pravidlo nie je brzdou modernych trendov vo futbale. Taka mala nazorova schizofrenia.

Reagovat
JozkokozleJ

Mozno sa to objavi na stole, ak by horilo, ze BL vypadne z rebricku koeficientu za Ligue 1, a teda pride o 4 miesta v LM.

Inak ale k teme debaty, mne popravde vobec nevadi, ze je Bayern tak dominantny. Jednak, len nech sa ostatni snazia, a jednak, BL ma bavi ako celok a napinavych pribehov je tam dost - v podstate vsetko okrem Meisterschale.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ferguson6

Takže všetko okrem toho najdôležitejšieho

Reagovat
cologneFC

Reagovat
JozkokozleJ

V principe rozumiem, avsak ako pisem (za seba), ja si zapas BL pozriem s nie mensou radostou aj v pripade, ze v nom nejde o titul. Mne do ruky Meisterschale nikto neda, zapas o LM, ci zachranu ma pre mna podobnu hodnotu. Z tohoto hladiska bol tento vikend pre mna asi najocakavanejsi duel HSV - Köln.

Reagovat
db18

To není zaručené, protože ani kluby, které to pravidlo obchází v LM nezáří a v BL taky dlouhodobě nepředstavují konkurenci (Leverkusen dřív jo, ale pak odpadli), TSV dokonce úplně vyklidil pole, místo aby se vrátil na výsluní (ale to je zase extrémní případ).

Hertha, Köln a HSV pak mají takovou poloviční výhodu oproti ostatním díky inestorům/mediálním smlouvám a ovoce to taky nenese...

Já si myslím, že na to BL ani není připravená a přineslo by to vlnu divokých a nesmyslných nákupů, které by k ničemu nevedli (možná jako dřívější pokusy investorů s Manchesterem City, než přišel současný majitel, nebo třeba Blackburn atp.)

Reagovat
JozkokozleJ

S druhym odstavcom suhlasim. Pre niektore kluby by uvolnene prostredie mohlo dopadnu dost zle. Naopak 50+1 zarucuje istu kontinuitu.

RBL a TSV nie su uplne vhodne priklady, pretoze, napriek tomu, ze su mimo 50+1, tak neinvestuju tzv. po anglicku, zvlast to plati v poslednom obdobi pre TSV. U RBL ocakavam, ze uspechy aj v LM pridu. Prvy rok s Europou (v LM) je vzdy obtiazny, vid BVB, ci Tottenham.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak palec hore za to ako Bayern dominuje je to len ich zasluhou,vo vedeni byvali top futbalisti,velka pohoda tam panuje,ekonomicky su strasne silny a aj prestupy riesia rozumne.A to kolkokrat financne pomohol inym klubom z Nemecka nikto nespomina,vsetci len melu sracky ako nicia BL

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba zápas proti St. Pauli Weltpokalsieger gg Weltpokalsiegerbesieger?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nemáš rád St Pauli, tak jiný příklad bys neměl?

Reagovat
smazaný uživatel

Kto so zdravym rozumom by mal rad klub ktory sa hrdo hlasi k podporovaniu komunity buzerantov a lesieb a vita utecencov s otvorenou narucou

Reagovat
vladino10

Goretzku chcel Liverpool, Barcelona a Juventus

Lewandowskeho chcel real

O suleho mala záujem Chelsea..

Ktorý z tých hráčov by podľa teba ostal v bundeslige ak by za nich nedal Bayern ponuku?

Ja ťa nechcem zmasakrovat ani nič, len si osobne myslím, že to nie je o tom či hráč ostane v schalke alebo pôjde do bayernu ale o tom, či hráč pôjde do bayernu alebo do zahraničia..v bl je bohužiaľ len jeden veľkoklub a nemyslím si že niečo iné ako prisun peňazí to dokáže zmeniť..pozri sa na Atletico Madrid, minulé sezóny postrach ligy majstrov a hráči ako Costa alebo Felipe Luis mali aj tak motiváciu utekať do Chelsea..alebo aj teraz griezmann..alebo leicester..nikto z tých hráčov si nepovedal "sakra, máme na to, skúsime to o rok znova" a po sezóne museli obmeniť polovicu kádra, hráči dnes necítia žiadnu loajalitu ku klubom, všetci chcú mať čo najväčší plat a hrať v kluboch čo majú veľké meno a veľa peňazí..

Reagovat
cologneFC

Ale veď nech neostanú v bundeslige ak nechcú. Naozaj sa nechcem púšťať do takýchto debát, máme na to skrátka rozdielny názor. Pre mňa sú skrátka hodnoty a charakter viac ako nejaký titul. Hráči ako Goretzka, Lewandowski, Neuer a pod. tieto hodnoty nemajú.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rudnevs

Nj, Bundesliga je krásne vyrovnaná. Žiaľ až na jeden tím.

Reagovat
vladino10

Otázka je či je treba hľadať problém v tom jednom tíme alebo v tom, že tie kluby ktoré by sa mali bit o titul sú bodovo na urovni augsburgu a frankfurtu..

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda toho tragického začiatku Leverkusenu, keď sa do toho Herrlich a celý tím ešte len dostával... Ináč je z môjho pohľadu najväčší problém v Dortmunde, ktorý vôbec nevyužíva ten potenciál, ktorý sa v klube vytvoril po Kloppovom vzkriesení a celé Bvb je už dlho ďaleko za svojimi možnosťami, manažmentom počnúc a hráčmi končiac...

Reagovat
vladino10

hej no, bol dosť chýba ten druhý top klub..

Čo sa ale bvb tyka- ako áno, ale keď si to vezmeš, oni vyhrali titul 2x po sebe, hrali finále cl a aj tak im chceli hráči zdrhnúť (a aj zdrhli) preč..

Podľa mňa sa nedá hrať o titul keď ti každý rok odíde kľúčový hráč..jeden odíde, náhrade trvá pol sezóny aklimatizácia, potom po sezóne odíde ďalší a vzniká z toho takýto cyklus..

Treba do bl pustiť prachy, inak to bude podobne aj naďalej..každý lepší talent buď pôjde do bayernu alebo do zahraničia, bohužiaľ

Reagovat
JozkokozleJ

Presne tak. Dortmund, zda sa, prepasol svoju sancu. Nedokazali presvedcit hracov o svojej filozofii, neukazali, ze sa neboja velkych nakupov, tj., ze chcu byt europskym velkoklubom. Tazko im to vycitat s ich minulostou, ked predtym kvoli velkym investiciam takmer zbankrotovali. Ale pride mi, ze v podobnom obdobi ako BVB stupalo i Atletico Madrid a tam to v tomto smere zvladli o dost lepsie.

Reagovat
smazaný uživatel

niet čo dodať

Reagovat
andrew96

Třeba teď, co přišel balík za Dembélého a asi přijde i ranec za Aubu, se pohled vedení změní. Ale ten strašák minulosti je na jednotlivých krocích vidět.

Reagovat
vladis271

kto to povedal? "Bayern vyhráva tituly už v auguste". V žiadnej inej lige nie je systém tak nahovno nastavený, že majster si môže prísť a vykúpiť kostru tímu vicemajstra. to sa potom o ten titul bojovť nedá.

Reagovat
vladino10

A ja sa hore pýtam kde je chyba..lebo ak mi chceš tvrdiť, že tá kostra vicemajstra by ostala pokope ak by ju nekúpil Bayern, tak sa asi nemáme o čom bavit..takí kagawa a sahin odišli ešte predtým ako Bayern začal robiť nákupy..

Reagovat
cologneFC

Chyba je v hráčoch, že nemajú žiadne hodnoty a charakter a rovnako v klube, ktorý sa k takýmto nákupom znižuje. Ja nehovorím, že to nie je povolené a že tým niečo porušujú. Len skrátka tam nie je srdiečko. A to srdiečko je pre mňa viac ako úspechy a tituly.

Reagovat
vladino10

ja keď ti mám pravdu povedať, ja by som bol len a len rád za to keby ostane v schalke sane, goretzka atď a keby nás poriadne poprehanaju..ak by tam ostali hráči ktorí tým klubom prešli tak by mali nejaké tituly uchmatnúť..lenže dnes už podľa mňa ťažko existuje nejaké srdiecko, všetci sa ženú za peniazmi a okamžitými úspechmi..ja by som naozaj stavil aj ruku do ohňa na to, že ak by Leona nezobral Bayern, tak by po sezóne aj tak nebol v schalke..bud sa teda k takémuto "nákupu" zníži Bayern alebo toho hráča podpise niekto iný..

Pokiaľ nebude v bl ďalší klub s vyhliadkou trofejí a dobrého zárobku tak sa to nezmeni- a tomu podľa mňa nič iné ako investori nepomôže, lebo futbalovou cestou sa to asi dosiahnuť nedá..

Môžme mať rôzny názor, ale tie nákupy bayernu sú podľa mňa následkom a nie príčinou..

Reagovat
cologneFC

To všetko je vec pohľadu na danú problematiku. Určite máš pravdu v tom, že peniaze sú na prvom mieste. Bohužiaľ. Ja si myslím, že Bayern si týmto kope sám sebe hrob, pretože v lige hrá iba "prípravné zápasy", ktoré už v podstate nikoho nezaujímajú. A skôr či neskôr s tým budú musieť niečo robiť. Chodím na bundesligu pravidelne už vyše 20 rokov a vidím ako sa napríklad atmosféra na Bayerne mení k horšiemu. Áno, možno majú úspechy a tituly, ale stojí to za to? Koho to baví ešte ak ten titul vyhrajú v polovici marca?

Reagovat
Ferguson6

Tak minimálne to baví hráčov, vedenie a sponzorov.

Reagovat
cologneFC

Takže futbal sa hrá pre vedenie a sponzorov? Ok, ja si to ale nemyslím.

Reagovat
Ferguson6

No z pohľadu vedenia a sponzorov áno... Čo majú naschvál rozpredať káder, aby mal šancu aj neikto iný? Titul prináša peniaze a každé horšie umiestnenie tú čiastku značne zmenšuje.

Reagovat
cologneFC

Asi si z BB... Rád si s tebou dám pivo a pokecáme o tom.

Reagovat
Ferguson6

No momentálne som viac v BA ako v BB... Ale pokojne. Ja nehovorím, že sa mi to páči, ako to je, ale tak to proste je.

Reagovat
cologneFC

Ja viem, že je to takto a pravdepodobne sa to nezmení. Ja si len nemyslím, že je to dobre. Kedy budeš v BB?

Reagovat
Ferguson6

Cez víkend...

Reagovat
cologneFC

OK. Tak môžeme pri futbale nejakom dať pivo :-)

Reagovat
Ferguson6

Sobota ideálna, pokiaľ viem, nemal by som nič mať... Pošli do správy koordináty kedy a kde, to mi je viac menej jedno

Reagovat
vladino10

Ale potom sú dve možnosti- buď sa do bl napustia peniaze, ale to potom pôjde atmosféra dole všade, nielen na Bayerne (v hľadisku budú sedieť turisti).. Alebo druhá možnosť- namiesto toho aby sa doortmund dostal na úroveň bayernu sa Bayern stiahne dole- na úroveň Dortmundu a Nemecka liga nebude mať v lige majstrov vo štvrťfinále rok čo rok žiadny tím..ale atmosféra zostane- lebo sa o ligu nebudú zaujímať turisti atď, vstupenky budú lacné a na ligu sa dostanú ti, čo robia atmosféru..

Kritizovať je ľahké, ale čo by podľa teba mohlo byť riešením?

Reagovat
cologneFC

Ja som za vyrovnanú ligu. Takáto liga predsa ako je to teraz nemá zmysel. Hrá sa predsa pre ľudí. Tí hráči, ktorí chcú ísť silou mocou za peniazmi a titulmi nech idú. To je ale iba moje prianie, je mi jasné, že to tak nebude. Nikdy by som nechcel aby v kolíne sedeli v hľadisku turisti ako v Mníchove. Radšej budem aj s klubom v druhej lige, ale pôjdem na štadión s tým, že tí hráči na ihrisku majú srdiečko a bojujú za klub. Skrátka hodnoty sú pre mňa viac ako tituly.

A čo by bolo pre bundesligu riešením? Úprimne, neviem. Na to sú tam iní ľudia, aby nad tým rozmýšľali. Len si skrátka nemyslím, že takáto dominancia je dobrá. Pre mňa je dôležité aby som si v Nemecku na zápase mohol dať pivo, mal tam miesto na státie a videl hrať hráčov, ktorí majú charakter. A aby som mal možnosť v mojom klube spolu s ostatnými niečo zmeniť (zachovať 50+1).

Reagovat
vladino10

Podľa mňa to tiež nie je dobré, len mi nejako nenapadá riešenie pri ktorom by sa BL darilo v európskych súťažiach a zaroven by sa zachovala atmosféra a existoval by súboj o titul.. Každopádne sa to smerovanie celého futbalu nepáči ani mne

Reagovat
Rudnevs

Reagovat
JozkokozleJ

Lenze ked to dotiahnes do absurdna, tak tvoje muzstvo robi to iste, co Bayern, ale v mensom. "Vykrada" male regionalne kluby uz od mladeznickych muzstiev a tazi zo svojej regionalnej sily, tak ako Bayern tazi zo svojej celonemeckej sily.

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
cologneFC

V mladom veku sa nevykráda. A už vôbec nie v rámci svojej súťaže. Veď toto nech robí aj Bayern.

Reagovat
Ferguson6

To s atmosférou a turistami je pekná blbosť... Turisti si nebudú kupovať permanentky a nezdá sa mi, že keď mali Dortmund alebo Schalke svoje hviezd, tak by tam bola nejaká zlá atmosféra kvôli turistom.

Reagovat
vladino10

Veď ale to je o dopyte a ponuke- v momente keď sa klubu začne dlhodobejšie dariť, tak rapídne stupne záujem o vstupenky.. No a vyšší dopyt zvýši aj cenu, čo z tých štadiónov vytlačí tých čo robia hluk..

Okolo dortmundu ani schalke nikdy nebol až taký záujem.. Neviem, na ktorom veľkoklube tá atmosféra funguje?

Reagovat
vladis271

Ona by to bola veľmi zaujímavá liga ak by sa vymazal Bayern. 1 bod medzi druhým a siedmym.

Reagovat
vladino10

..a "v žiadnej inej lige"..kde to Juventus kupil higuaina?

Reagovat
vladis271

ved Seria A vdaka tomu aj vyzerá ako vyzerá.

Reagovat
vladino10

Ona by to bola veľmi zaujímavá liga ak by sa vymazal Bayern. 1 bod medzi druhým a siedmym.

A teraz si predstav, že celá liga nie je iba o súboji o titul..podľa tejto logiky je aj premier League posledné dve sezóny onicom

A ako vyzerá serie A? Vlastne všetky top ligy okrem anglickej sú na hovno, hej?

V Anglicku zas robia súboj o titul arabské a ruské peniaze, kluby miesto výchovy hráčov nakupuju v zahranici a potom anglicka reprezentácia vyzerá tak ako vyzerá..nech je pl aká je, aj tá má svoje chyby..

Klobúk dole pred spanielmi...

Reagovat
Ferguson6

To je jeden príklad... V Bayerne ich máš oveľa viac.

Reagovat
vladino10

Tak sa teda opýtam ešte raz.. ostali by goretzka alebo lewandowski v S04/BVB ak by ich nechcel Bayern?

Reagovat
Ferguson6

Úprimne mi je to úplne jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Takže si si iba prisiel kopnut do Bayernu.

Reagovat
Ferguson6

keď si pozrieš moje komentáre v celej tejto diskusii, tak uvidíš, že nepotrebujem kopať do Bayernu. Len som uviedol príklad.

Reagovat
vladino10

skvelá odpoveď, ďakujem

Reagovat
db18

Bernardeschi, Pjanic, Dybala, Lichtsteiner,

Asi tak tři jedenáctky z Arsenalu do Manchesteru City...

Mbappé, Kurzawa do PSG

Vácha, Frýdek, Dočkal, Šural z Liberce do Sparty

Kolář, Kúdela, Sýkora, Trpíšovský, Nezmar z Liberce do Slavie...

RB Salzburg ani nemá smysl rozepisovat...

Ale no tak, umíš to přece líp.

Reagovat
Ferguson6

Bernadeschi ani Dybala neprišli od nejakej konkurencie, Pjanic a Lichtsteiner tiež diskutabilní... City ok, PSG len 2 hráčov, ale ok... česká, rakúska a podobné sranda ligy sa nedajú porovnávať. Navyše v Česku sú to 2 kluby, ktoré rozkrádajú jeden, my sa tu bavíme o opačnom prípade.

Reagovat
db18

Goretzka byl na 80% jasný od léta... v tý době se o Schalke jako konkurenci fakt mluvit nedalo.

Reagovat
Ferguson6

Dlhodobo Schalke patrí medzi najlepšie nemecké tímy, takže z tohto pohľadu by sa dalo.

Reagovat
db18

...jinak proč je Pjanic diskutabilní? V tom případě by diskutabilní byly všechny transfery Bayernu, pokud zrovna BVB neskončilo před Bayernem.

Reagovat
Rudnevs

V RBS by som mohol menovať napríklad plzeňského Ivanschitza, ktorý sa stal “Hassfigur” v celom Rakúsku a pravdepodobne ho to stálo reprezntačnú kariéru. Ďalej Boyd a Sabitzer, ktorí mali v Hütteldorfe klauzlu, že nemôžu prestúpiť v rámci Rakúska, tak ich kúpil Leipzig a poslal ich na hosťovanie do Salzburgu. V poslednej dobe však mám pocit, že to Salzburg mierni a nakupuje mladíkov alebo zaujímavých hráčov zo zahraničia, prípadne ich sám vychováva - veď má taktiež v Lieferingu najmodernejšiu akadémiu v Európe.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč vlastně nesnáší Ivanschitze? Souvisí to nějak s tím proč moc nehraje v Plzni (prý nezapadl do kabiny a zlí jazykové říkají že s nima nefetuje)?

Reagovat
Rudnevs

Nie, to je niečo iné, toto nemá s Plzňou nič spoločné. Ivanschitz šiel v roku 2005 ako odchovanec a kapitán Rapidu Wien i reprezentácie do Salzburgu, ktorý ľudia v Rakúsku nemajú radi, čiže upadol v nemilosť fanúšikov Rapidu i futbalového ľudu. Reprezentačné zápasy sa hrávajú v Hütteldorfe a tam na neho pískali a zhadzovali na neho neúspechy tímu. Tréner Constantini pri príchode povedal, že Ivanschitz si pod ním za Rakúsko nezahrá a to i splnil. A nakoniec celý ten prestup bol totálny flop, lebo vtedajší tréner Salzburgu Kurt Jara, ktorý ho veľmi chcel, bol po pár týždňoch vyhodený. Nový tréner Trapattoni s ním nerátal a poslal ho hosťovať do Panathinaikosu, kde bol po troch týždňoch vyhodený zasa Hans Backe, ktorý Andyho priviedol. Napriek tomu sa mu tam však celkom darilo. A aby to bolo kompletné, tak po prestupe do Mainzu bol po prvom súťažnom zápasy vyhodený Andersen, čiže na toto má Ivanschitz smolu. Ale Rapid na ňom vtedy veľmi pekne zarobil, na tú dobu to bol myslím najdrahší prestup v rakúskej Bundeslige.

Reagovat
JozkokozleJ

Este to nemas kompletne. V januari ho do Plzne priviedol Pivarnik, ktoreho zaciatkom aprila vyhodili

Reagovat
andrew96

Pokles u BVB, Lipska a Hoffenheimu, naopak pozvolný návrat, S04 a Leverkusenu. Vznikla z toho nesmírně vyrovnaná liga, která ale ztratila kus konkurenceschopnosti v Evropě, což se v plné nahotě ukázalo na podzim.

Je to škoda, BL ještě nedávno soutěžila s Premier League o pozici druhé nejlepší ligy za španělskou, v současnosti se propadla za Serii A a kdoví, jak by obstáli tyto celky v konkurenci s Monakem, Marseille a Lyonem. Na Inter, AS, Lazio by ale v současnosti asi nestačili.

Rozhodně jsem ale radši za zachování tohoto stavu a pravidla 50+1, než přísunu velkých investic a komercionalizaci, které by mohly vést k ničení atmosféry na stadionech.

Reagovat
Rudnevs

Tak teraz mám konečne čas vyjadriť sa poriadne k celej tejto téme:

Absencia boja o titul sa mi tiež nepáči, Bayern vždy vyhrával, ale takáto dominancia to nebola. Len pre zaujímavosť - ešte nikdy nemal žiaden tím po 19. kole taký náskok. To, že Bayern nemá v lige súpera škodí i jemu v konfrontácii proti ostatným celkom v Champions League.

Taktiež neviem ako by sa tá medzera medzi Bayernom a ostatnými celkami mohla zmenšiť. 50+1 by som nerušil, maximálne mierne upravil. Ako to tu už bolo napísané, 50+1 zaručuje istú stabilitú a navyše nikde nie je istota, že by 50+1 túto medzeru zmenšilo (investor taktiež radšej vloží peniaze do silného klubu ako do slabého). Bundesliga by taktiež mohla prísť o niečo, v čom patrí dlhoročne medzi špičku - o fanúšikov. Ja osobne ako fanúšik Bundesligy taktiež nechcem, aby sa z Bundesligy stali kluby typu Manchester City alebo Paris Saint Germain. A pre fanúšikov, ktorý sú členmi svojich klubov je oveľa lepšie, keď si o bucúnosti môžu zahlasovať na valných zhromaždeniach, ako keď o všetkom rozhoduje jedem majiteľ.

Ohľadom hráčov - ja dokážem pochopiť, že hráč, ktorý má na to, byť svetovou špičkou nebude chcieť celú kariéru hrať v klube typu Schalke a pôjde vyššie. Dnes to už tak chodí bežne, hráči nie sú fanúšikovia a pre nich sa jedná o lepšiu pracovnú ponuku. Samozrejme, mali by sa snažiť zachovať sa ku klubu korektne, keby Goretzka alebo Teuchert podpísali zmluvu s výkupnou klauzulou, tak by o nich tie popredné kluby záujem nestratili, pomohli by svojmu klubu a v novom klubu by mali možno ešte lepšiu pozíciu ako keby prišli zo statusom hráča, ktorý prišiel zadarmo.

Keď klub ako BVB má na to dostať sa medzi špičku, dvakrát po sebe vyhral titul, dostal sa do finále CL a hráčom to i tak nestačí a odídu do klubu, proti ktorému o to všetko bojovali, tak to taktiež nie je zrovna pekné. Ale ja to zas nejak nehrotím, trebárs za Götzeho návrat do BVB som bol rád, rozhodne k tým hráčom necítim nejaku nenávisť alebo tak niečo... Správanie hráčov typu Dembele alebo Aubameyang je už totálne mimo medze, to je podľa mňa horšie ako všetko z toho, čo tu bolo vypísané, ale tým by som taktiež gumy na autách prepichovať nešiel. Naopak o to väčší sympaťáci sú potom hráči typu Höwedes.

Ohľadom vykupovania konkurencie od Bayernu - záleží podľa toho v akom prípade. Príchod hráčov ako Rudy alebo Süle podľa mňa vykupovanie konkurencie nie je. Typický príklad vykupovania konkurencie je prestup Schlaudraffa z Aachenu z roku 2007, ktorý vtedy prišiel len preto, aby ho nezískal Werder Bremen, ktorý v tej dobe pre Bayern konkurencia bol.

A samozrejme súhlasím s tým, čo napísal JozkokozleJ - Bundesliga je zaujímavá aj bez boja o titul. Zápasy Bayernu síce už ani nepozerávam, ale to, že zvyšok Bundesligy je vyrovnaný zaručuje to, že všetky ostatné zápasy sú zaujímavé. Zvlášť boj o záchranu - na zápas HSV s Kölnom som sa taktiež tešil z celého kola najviac.

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern kvůli jejich dlouhodobé dominanci nemusím,ale v pohárech jim držim pěsti. A mám velký respekt před tím,jak se dokázali po dvouleté nadvládě BVB kousnout,semknout a bez pomoci nějakých cizích mecenášů nebo megalomanských nákupů hvězd dali do kupy tým,kterej teď válcuje zbytek ligy až nehorázně lehce...A s jakýmkoli trenérem nebo sportovním ředitelem. Fakt smekám před Rummeniggem,Hoenessem a všema ve vedení,ekonomicky jsou trvale v plusu a navíc ještě v minulosti několikrát pomohli jiným klubům,kterým hrozil krach - ať už to byl Lautern nebo i BVB.

Reagovat
Rudnevs

Zo všektým súhlasím. Taktiež to tak mám s tým neprianím v lige a prianím v pohároch. Uliho veľmi uznávam, Rummenigge mi príde nesympatický, ale taktiež svoju robotu odvádza dobre. To že Bayern pomáha zadlženým klubom je taktiež sympatické, Lauternu zrovna tuším nie, ale pomohli trebárs St. Pauli, VfB Chemnitz, Dortmundu, Unionu Berlin, Hanse Rostock, Dynamu Dresden a naposledy i TSV 1860 München, ktorým odpustili 28 mio. € za štadión.

Všeobecne je zaujímavé si prečítať, aké akcie podniklo trebárs také St. Pauli aby vtedy získali financie na licenciu do Regionalligy 2003/04. Napríklad tričká s napísom “Retter” (jedno mal i Uli Hoeneß), kultúrne akcie (ako napr. koncerty) na Millerntore, predaj mládežníckeho centra mestu alebo akcia “Astra trinken - St. Pauli retten”, kde sa jednalo o solidárne zvýšenie cien za pivo v niektorých krčmách. Dokopy za to zarobili cez dva milióny.

Reagovat
smazaný uživatel

Díval jsem se na tabulku 3. Ligy a vede Padeborn... ti musí teď vyloženě děkovat 1860

Ale Hansa a Karlsruhe až v polovině tabulky - proč se jim nedaří vrátit se zpátky?

Reagovat
Rudnevs

Jj, vedie Paderborn, za nimi je Magdeburg a táto dvojica má od ostatných náskok. To by bola dobrá dvojica na postup, zvlášť ten Magdeburg, tí majú dobrých fanúšikov a celkom pekný štadión, keď hrali DFB-Pokal, tak bola radosť na nich pozerať.

Karlsruhe nevyšli úplne ideálne posily a ten štart mali zlý, odkedy však tím prebral tréner Schwartz, tak ich výsledky majú stúpajúcu tendenciu.

Keď Hansa zostupovala z 2. BL, tak mali finančné problémy a dokonca im hrozila insolvencia, v 3. Lige hrávali na spodku tabuľky a občas i bojovali o záchanu. Pred touto sezónou prišiel tréner Pavel Dotchev, ktorý v minulosti dokázal do 2. BL doviesť Aue a taktiež mierne omladili káder, čo prináša výsledky. Takže tam treba to súčasné umiestnenie brať skôr ako úspech, momentálne sú piaty a na baráž majú 5 bodov, túto sezónu to už však na postup moc reálne nevidím, podobne ako v prípade KSC, táto dvojica by skôr mohla byť medzi kandidátmi na postup budúcu sezónu.

Reagovat
smazaný uživatel

pěkný souhrn

Možná je pravda, že se musí vybrat mezi udržením echt fanoušků a tradic nebo úspěchy, ale i kdyby, je úspěch ve výsledcích nutně to nejdůležitější pro všechny? Myslím si, že ne.

Kouzlo Bundesligy (i nižších německých soutěží) je právě v atmosféře. Možná to stojí za to nechat to tak jak to je, co se týče přílivu peněz.

Dost lidí tu Bayernu vyčítá, že jeho fanoušci jsou Erfolgfans. V tom případě u nich moc nechápu, proč některým fanouškům jiných klubů vadí absence úspěchů, když vlastně o ně nejde...

Reagovat
Mönchengladbach

Druhej tým v tabulce má blíž sestupu než prvními týmu. Ach jo.

Reagovat
db18

Frankfurt do LM?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by ne ?

Reagovat
REPLIKATOR

2. až 7. tým nasáčkovaný v rozdílu 1 bodu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Thomas Muller po dnešku v exkluzívnom klube 100-gólových strelcov v BL. Okrem toho 103 asistencií, je nejaký iný hráč, ktorý by mal stovku v oboch týchto štatistikách? Celkovo za Bayern v súťažných zápasoch 167+140 a k tomu famózna bilancia v repre, to všetko z pozície podhrotového hráča... Ak by aj zajtra ukončil kariéru, pre mňa to bude jedna z najväčších legiend BL a nemeckého futbalu celkovo...

Reagovat
Rudnevs

Okrem Thomasa Müllera má stovku gólov i asistencii len Gerd Müller a Andreas Möller.

Reagovat
Fairplay

je to vo jméně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fairplay

Jsem hodně zvědavý, v jakém rozpoložení bude v Bayernu končit. Protože podle mě už se do té role z před pár let nedostane.

Reagovat
smazaný uživatel

Na to ze ma 28 rokov. Plus ak.mu vydrzi forma tak snad na MS prekona Kloseho strelecky rekord.

Reagovat
db18

Reagovat
HSV1887

HSV je v hovnech a ja jeste neprestal pit, ale uz jsem castecne trochu strizlivej..my se nakonec udrzime, my jsme takovi haluzaci, ze to nakonec nejak ukopem..NUR DER HSV !!! Jo a snad brzo chcipnu, tak se necham pohrbit na nasem hrbitove pro fanousky HSV, je to docela raketa, asi 100k v CZK, ale jebat to, aspon budu i po smrti na miste, kde se budu citi dobre :D nochmal NUR DER HSV <3

Reagovat
smazaný uživatel

Zajeď do Pelhřimova...

Reagovat
HSV1887

zavri hubu, vubec me nezajima, co tady blejes

Reagovat
smazaný uživatel

V neděli jsem byl na bayernu. Zápas tady popisovat nebudu, to jsme všichni asi viděli. Spíš pohled na tribuny a pro představu, jak to asi na Bayernu chodí...

V neděli se vydáváme zase na Bundesligu, tentokrát do Mnichova na Bayern. Sice jsem se zařekl, že na tenhle stadion už nepojedu, protože to tam stojí za hovno, ale okolnosti (vyhrál jsem lístky) to zařídily jinak. Bohužel se mi nepovede sobotní noční příprava a při návratu do postele mi budík napíše, že vstávám za 48 minut. Ale hodim to za hlavu, stejnak po zkušenostech z minulejch zápasů v Mnichově očekávám tragicky vyřešenej sektor hostů, bídnou atmosféru a koneckonců i porážku, co si budem povidat. Výjezd tim pádem beru jako zpestření a útěk z nedělní nudy :-)

Cestou doplňujem tekutiny, zhruba tak v půlce cesty odpadnu a probudim se až před stadionem. Tam nás přivítá neskutečná zima, takže směřujem hned do arény, kde to tolik nefouká. Umístění sektoru hostů zůstalo beze změny, takže tragédie. Táhne se někde od půlky brány do zatáčky až na úroveň velkýho vápna. Tudíž fanoušci nejsou moc pohromadě a slyšet je v podstatě jen prostředek. Domácí nejsou slyšet skoro vůbec. Maj sice celkem velkej sektor za brankou, dokonce i na stání, ale na ten obří stadion je to málo. Jinak ale musim uznat, že pohled na zaplněnej stadion je krásnej. Jak už jsem psal, počítám tady s porážkou, ale na hřišti od začátku vůbec neni poznat, že hraje první se šestnáctym. Po pár minutách dokonce Max Kruse trefuje tyč a asi po půl hodině po Kruseho přihrávce protlačí míč za záda Uhlreicha Jerome Gondorf a posílá nás překvapivě do vedení. To se nám bohužel nedaří udržet aspoň do půle, zhruba pět minut před půlí Vejlkovič podběhne centr a Müller už si zkušeně poradí. Po pauze se pak trefuje po rohu znovu Müller a otáčí zápas. V tu chvíli si řikám, že je hotovo a očekávám, že dostanem ještě nějakou nálož a skončí to debaklem. Opak je ale pravdou. Čtvrt hodiny před koncem si po rohu dávají domácí vlastence a je vyrovnáno. Teď už to vypadá i docela nadějně. Bohužel, hned minutu po našem gólu se prosazuje hlavou Lewandowski, o kterym jsem do tý doby ani nevěděl, že hraje… Máme ještě jednu šanci, ale střelu Junuzoviče ten domácí dobytek vytáhne na roh a pár minut před koncem nás po exkluzivní přihrávce Jamese dorazí znovu Lewandowski a prohráváme 4:2.

Nakonec ten výjezd stál celkem za to. Předevšim díky tomu, co se dělo na hřišti. Bojovali jsme jako lvi, rozdíl 30 bodů nebyl vůbec znát a šahali jsme po bodu, kterej by nebyl nezaslouženej. Bohužel to skončilo porážkou, takže ve finále je to jedno, protože na tabulce se nijak neprojeví, že jsme hráli dobře a Bayern zle trápili… Fotbal to byl ale výbornej a bylo se na co koukat. Tohle ale už neplatí pro tribuny. Na stadionu je sice vyprodáno, takže nádherná návštěva (75 tisíc), ale jen na počet. V našem sektoru fandí opravdu jen prostředek, navíc se v sektoru hostů zase motaj i domácí fanoušci (že by lístky od cestovek?) a posledních pár minut davy domácích srdcařů opouštěj stadion a zápas dokouká tak třetina diváků. Klasickej zkurvenej moderní fotbal. Za domácí je většina fanoušků svátečních, košťat, případně turistů, jak je u těhle megaklubů zvykem. Já si sice kvalitně zařvu, zápas mě baví, ale na Bundesligu je tohle prostě bída, co se týče atmosféry. Na druhou stranu je to příjemná vzdálenost, tak už radši nebudu tvrdit, že tam nikdy nepojedu :-D

Reagovat
cologneFC

Moje slová...

Reagovat
vladino10

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak brát samozřejmě s nadsázkou, toho dobytka jsem si mohl odpustit . Nicměné to dění na tribunách odpovídá. Kdo tam někdy byl, tak ví. A samozřejmě se fandění domácího kotle posuzuje blbě ze sektoru hostů, takže to hodnocení platí taky spíš pro zbytek stadionu . To jen pro doplnění.

Reagovat
vladino10

V pohode, keď môjmu tímu súperov brankár vytiahne dobrú strelu čo už vyzerá na gól, tak to tiež komentujem nejako podobne bez ohľadu na to či je ten brankár sympaťák alebo nie

To k tomu patrí..

Reagovat
JozkokozleJ

Ked som raz mal tu moznost sediet uprostred, vobec mi kotol Bayernu neprisiel slaby. Zvysok stadiona je asi viac kultivovany, nez inde, ale fandenie kotla malo tradicne nemecke parametre.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, je to možný. Jak píšu, já tam byl vždycky v sektoru hostů a tam se to hodnotí blbě. Na tom velkym stadionu ten domácí kotel přes celej stadion fakt slyšet neni, zbytek stadionu se nezapojuje. A sektor hostů je tam vyřešenej opravdu katastrofálně...

Reagovat
JozkokozleJ

Sektory hosti byvaju v Nemecku pocetne, takze domaci kotol z neho pocut len ked hostia neskanduju. V Berline alebo v Dresdanoch som spoza opacnej brany pocul domaci kotol len pri top choraloch.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já teda většinou aspoň párkrát za zápas ten domácí slyšel skoro všude. A samozřejmě, sektory hostů, nebo teda aspoň u Werderu, bývaj natřískaný. Jenže na tom Bayernu je to tak roztažený, že fandění je hodně slabý, nedaří se to spojit, jak nejsou všichni nějak pohromadě. Byl to muj skoro 50.zápas na BL a ten Bayern patří celkově k nejslabším, co se týče zážitku z atmosféry. Samozřejmě na BL poměry.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak brát samozřejmě s nadsázkou, toho dobytka jsem si mohl odpustit . Nicměné to dění na tribunách odpovídá. Kdo tam někdy byl, tak ví. A samozřejmě se fandění domácího kotle posuzuje blbě ze sektoru hostů, takže to hodnocení platí taky spíš pro zbytek stadionu . To jen pro doplnění.

Reagovat
smazaný uživatel

Dají se nějak získat lístky na Bayern? Četl jsem že prý to je jednodušší se dostat do sektoru hostů.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele pokud mám informace, tak dost těžko. na oficiálních stránkách funguje něco jako burza, kde nabíuej lístky lidi, který třeba na zápas nakoec nemůžou. A koukal jsem těsně před zápasem, že se uvolnilo pár lístků. Jinak sektor hostů si prodává hostující klub. Já tam byl vždycky jen na Werder, takže lístky shánim přes Werder a vzhledem k tomu, že jsem člen, tak aspoň nějaký dostanu víceméně vždycky. To, že se tam motaj fanoušci dmácích je nejspíš důsledek toho, že někdo ty lístky koupí přes Werder a pak je prodá přes eBay, viagogo nebo další zlodějský portály. Ale je fakt, že už jsem viděl i nabídku cestovky, která měla taky lístky do sektoru hostů, Kde je berou nevim, ale mě jako fanouška hostů tam pak fanoušci domácích dost serou... Jinak zrovna na Bayern se ty lístky poslední roky sehnat celkem daj. Za prvé sui tam většinou jezdíme pro nálože a za druhý to neni atraktivní ani z hlediska atmosféry, na tom poslednim zápase se podepsala asi i ta neděle, z Brém je to do Mnichova asi 770 km... Ale přesto tam bylo cca 5-6 tisíc našich fans. Před dvěma rokama jsem tam byl na poháru a to tam bylo 8 tisíc. Bylo to v sezoně, ve který jsme se zachraňovali až v poslednim kole a fanoušci dávali obrovsky najevo svojí podporu, navíc už to bylo semifinále toho poháru, tak asi proto. A v dobách, kdy jsme hráli o čelo tabulky se tam ty lístky sháněly fakt blbě. Občas někde zaslechnu, že se tam lístky sháněj blbě, ale nějaký detailní informace nemám. Jezdim jen na svuj Werder, tak to vlastně ani moc nezjišťuju

Reagovat
smazaný uživatel

Popsal si to si myslím výstižně....ještě bych do tyhle kategorie zařadil RB Lipsko a jejich "plaveckej " stadion ....tam je to taky jen o těchto " fans "

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas. A ještě horší je v tomhle Hoffenheim, to je podle mě absolutní odpad v tomhle směru...

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě to doplnim - byl jsem na všech stadionech kromě Leverkusenu, Mainzu, Freiburgu a Mönchengladbachu. Ještě mi chybí taky Schalke, ale tam vyrážim příští kolo, takže to brzo doplnim a samozřejmě zhodnotim. Jako TOP mám Köln a Frankfurt. Nejhorší Hoffenheim, Bayern, Leipzig a taky Augsburg. Zklamání byl i Dortmund, ale taková hrůza jako utěch uvedenejch to nebyla a tam prostě člověk po tom, co kde vidí, slyší a čte čeká něco exkluzivního a tak to prostě neni, nebo aspoň na tom zápase v prosinci nebylo. Nicméně pohled na ten stadion a domácí kotel na stání je něco, co prostě nikde jinde neuvidíte, to je nádhera. Brémy řadim taky do špičky, ale to tam psát nebudu, protože v tomhle jsem samozřejmě neobjektivní

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele